Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki V-Strom 1050: Strom zesílil

Nová generace cestovního endura Suzuki V-Strom s přechodem na emisní normu Euro 5 posílila, nasadila moderní výbavu a designem vzpomíná na slavnou minulost.
Zpět na článek
28. 6. 2020 16:09
28. 6. 2020 20:37
29. 6. 2020 06:59
29. 6. 2020 10:48
29. 6. 2020 10:53
29. 6. 2020 11:33
29. 6. 2020 10:46
29. 6. 2020 10:51
29. 6. 2020 11:54
29. 6. 2020 12:12
29. 6. 2020 12:15
29. 6. 2020 12:20
30. 6. 2020 07:17
29. 6. 2020 16:58
30. 6. 2020 07:17
Avatar - CICERO
28. 6. 2020 16:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
28. 6. 2020 20:37
paradna je
prave tieto cestne endura sa mi najviac pacia... su to najpouzitelnejsie najvsestrannejsie aj najkrajsie motorky https://img2.auto.cz/…ull/6406524_.jpg :yes:
Rozbalit vlákno
29
29. 6. 2020 06:59
Re: paradna je
Každý máme svůj vkus. Tahle cestovní endura vznikla asi jako poslední kategorie motorek. Nejpoužitelnější - to bych si úplně nemyslel, protože jsou to poměrně těžké a vysoké krávy, které jsou asi jedinou vhodnou volbou pro dlouhé výlety do oblastí, kde je kvalita cest poněkud vzdálena českému standardu (teď myslím Rumunsko, Bulharsko, Turecko a dále). Nejvšestrannější je samozřejmě pravda, ale na okruh bude asi lepší něco zakapotovaného s 4-válcem, na motokrosovou trať něco lehčího s jednoválcem. Tahle kategorie mě osobně nikdy nebrala, protože nejsem dálkový cestovatel, ale jezdit se na tom docela dobře dá.
Avatar - kari.laz
29. 6. 2020 08:18
Re: paradna je
Tohle si samozřejmě nikdo nekoupí na okruh, nebo do těrénu. Pokud někdo chce "někam dojet" a zároveň zvládnout i nějaký ten terén, bude jezdit například na KTM 790 Advanture (R), která zvládne i celkem slušně jezdit v terénu. Kdo bude chtít na okruh, má celkem hodně možností snad u všech výrobců. Pro pohyb ve městě, kolem města a středně dlouhé výlety, sem tam klidně i nějak zablbnutí na okruhu slušně zastoupí nějaký pěkný naháč. Na dálkové cestování po cestách jsou stejně nejlepší velké cestovní strojě, jako BMW K1600GT a po.
Ale na druhou stranu jsou právě tyto cestovní varianty, tedy na silnice určené pohodlné stroje na ústupu a to právě na úkor těchto velkých cestovních Endur. A trochu tomu i rozumím. Dá se na tom ujet mraky kilometrů na jeden zátah, jsou dostatečně silné a rychlé na běžné cestování i s nákladem, jsou opravdu hodně pohodlné a polňačku dají také s prstem v nose.
29. 6. 2020 08:56
Re: paradna je
Jak píšeš, cendura jsou taková SUV na dvou kolech, hodí se na krátké i delší cesty, zvládnou cestu pro rohlíky, motovýlet s kamarády o víkendu i dovolenou. Ona i ta kvalita český cest je mnohdy tristní a nějaký cruiser bude vaše páteř dost často proklínat. Cenduro se jen zhoupne...
Jezdí to spousta lidí, na nějaké sportovnější svezení to pravda vůbec není. A pokud budete mít "báwo" GS1200 nebo 1250, každý si z vás bude dělat srandu.
Avatar - kari.laz
29. 6. 2020 09:51
Re: paradna je
GSáři jsou profláknutí, ti jsou taková skupina, ze kterých si dost lidí utahuje :D
29. 6. 2020 10:20
Re: paradna je
A který lidi si z nich utahujou - ti, co vo motorkách vědí ho*no, nebo žebrota, co na BMW nemá ? ;-)
Avatar - kari.laz
29. 6. 2020 10:36
Re: paradna je
Jsi GSář? Že se tě to tak dotklo? :D
Avatar - speedfred
29. 6. 2020 10:30
Re: paradna je
Hovorí sa že všetci raz skončia u GS alebo HD. :*)
Jedno ani druhé som ešte nemal, ale čo som jazdil nejaké to GS tak ten podvozok je tam fakt vymakaný. Na druhej strane čo za to pýtajú (nové) tak to sú fakt pálky.
Avatar - kari.laz
29. 6. 2020 10:41
Re: paradna je
Je to hodně univezální motorka. Na cestování super. Když člověk neví a chce cestovní enduro, tak první co h onapadne je GS. Proto taky tolik srandy z nich, protože si to koupí s prominutím každý trouba :D a jak to u GS bývá, musí to mít ověšeno nejznačkovějšími bednami, doplňky, hadry na moto a tak a pak na tom v plné náloži jezdí deset kilometrů do práce. Bez kufrů by mu to totiž tak nejelo :D
To je jen fakt, který popisuje, proč jsou GSáři tak často terčem posměchu. Samozřejmě to neplatí o všech a ani o většině. Ale těch co si myslí "mám GS a kur*va se všemi extras, tak koukejte..." těch je mezi nimi dost :D
29. 6. 2020 10:48
Re: paradna je
Spousta lidí kupovala alu kufry od jednoho kolegy, který to bastlil za trochu jiné prachy ve své garáži ;-) . Z venku se to nedalo poznat.
29. 6. 2020 10:53
Re: paradna je
Já si myslím, že víc je těch, co si myslí, že když máš GS, tak si myslíš... a že až se trochu přiblížíme západnímu standardu, kde na tom jezdí každej druhej, že se to přestane takhle řešit... je to prostě jenom další motorka.
Avatar - kari.laz
29. 6. 2020 11:30
Re: paradna je
No ono právě ti "Helmuti" s doplňky v ceně toho GS, co na tom ani moc neumí, sem tam někam zajede, jsou hlavní ti, kdo na toto upozorňují. Mě je to celkem jedno, ale když si pročítám různá fóra a diskuze, tak toto jsou právě názory, kvůli kterým "trpí" i ostatní majitélé GS. Jinak GS je pro nenáročného vášnivého cestovatele skvělá volba. Tím nenáročného myslím, že sportovně se nesveze, v terénu taky ne. Ale je to pohoidlný univerzál, který splní přesně to, co většina jeho majitelů od toho očekává.
29. 6. 2020 11:33
Re: paradna je
viz videa níže, limitem je řidič, ne motorka.
29. 6. 2020 10:46
Re: paradna je
No zase ten taneček, když vrkneš a boxer ti zatancuje do stran. Je fakt, že si na to za chvilku zvykneš. Jo končil na Suzuki GSX 750, to je takový hodný naháč s podladěným motorem z GSX R. Kolega měl asi pět géesek a teď jezdí na Burgmanu 650 (tedy skútr). U nás to fungovalo tak, že hodně lidí mělo období GS na výlety do Rumunska a dál, pár na to samé AfrikyTwin nebo KTM, ale u HD (ani japonského choperu) nekončil nikdo.
29. 6. 2020 10:51
Re: paradna je
jako GSař:)
na okruh to není, to je pravda:
https://www.youtube.com/watch?…
na MX trati si to ani neškrkne, taky pravda:
https://www.youtube.com/watch?…
a jako bývalý majitel K1600GT, jak někdo píše výš - je mi líto, na GS je příjemnějsí svezení... a klopný moment boxeru je minulost každým rokem a každou generací víc vzdálená...
Avatar - kari.laz
29. 6. 2020 11:36
Re: paradna je
Na okruh můžeš i s Vespou, to nic na tom nemění, že t amotorka na to primárně není a jejíhlavní devízou je cestování. Jasně že sranda na tom bude, v rámc možností. Ale asi si to nikdo nekoupí, aby s tím jezdil na okruh.
29. 6. 2020 11:54
Re: paradna je
Reagoval jsem na to, že se na tom sportovně nesvezeš a v terénu to taky není ono. Je to univerzál jako žádný jiný. A s novým motorem zase o kus dynamičtější.
29. 6. 2020 12:12
Re: paradna je
Zkoušel jsi nějakou motokrosovou trať ? Mám hodně najetou Kotlinu v Kaplici a tam se hodně lidí osype už na prvním padáčku (už dál nejede). Zkoušel jsem tam Afriku i GS (1150) a objet se to dá, ale pokud si to dáš s dvoutaktní Husquarnou, tak je to trochu jiný zážitek. Koneckonců se s GS dá jezdit i po střechách Gran Bazaaru, pokud tedy jsi James Bond.
29. 6. 2020 12:15
Re: paradna je
Ano, jezdím, a samozřejmě si beru mx motorku. Ale na dovolenou do Maroka, kde jsem chvilku jezdil po asfaltu a pak zase někde po horkých pistách, tam si vezmu znovu GS...
Avatar - kari.laz
29. 6. 2020 13:57
Re: paradna je
Ten nový motor se hodně povedl. :yes:
Avatar - speedfred
29. 6. 2020 10:52
Re: paradna je
Ja som jazdil roky superšporty potom som osedlal na chvíľu tie akoby hyperbike (XX, ZX12R) aby som zistil že mi najviac vyhovujú cestovné naháče (naposledy Fazer). Momentálne ma láka Diavel alebo Kawa Z H2.
29. 6. 2020 12:20
Re: paradna je
Takže všichni končí na klasice .). Možná ještě přijde nějaká retro vlna, ta u nás taky proběhla. Možná by mohla být i Kawička H2 https://en.wikipedia.org/…asaki_H2_Mach_IV . Kdysi dávno jsem si sjel s kamarádovou RD 350 a to byla pěkná bláznivina. Na vrcholu mého enduro období jsem měl Husqvarnu WR 360 a větší zběsilost jsem nikdy v životě nejel.
29. 6. 2020 10:57
Re: paradna je
Technicky asi nikdo proti géesu nemůže nic říct, spíš se mi tedy líbí starší 1100 nebo 1150 bez megabajtů elektroniky, ale zase ty vychytávky typu ESA jsou návykové. Ostatně je zajímavé, že ojetá starší géesa se prodávají se "stavem tachometru" skoro vždycky kolem stovky.
Fakt je, že kde dřív člověk viděl narovnané cestovky typu RT, jsou skoro už jen endura. To už spíš potkám Goldwingy.
29. 6. 2020 23:03
Re: paradna je
Boxer fakt netancuje do stran. To si zůstal někde v pravěku.
30. 6. 2020 07:17
Re: paradna je
Je to moje osobní zkušenost.
29. 6. 2020 13:45
Re: paradna je
Myslim že většina toho utahování z gsářů pramení z toho, že je to drahá a dobrá motorka. A že hadry bmw stojej jak motorka toho posměváčka :-) Už jsem pár těhle posměváčků zažil a jak se jim podařilo vydělat prachy, hned na ní jezdili.
29. 6. 2020 16:58
Re: paradna je
Žádný utahování jsem nezaregistroval. Podle mého názoru je GS dobré na dálkové cestování cesta-necesta, ale pro tyhle účely je stejně dobrých/vhodných strojů víc. Pro mě osobně BMW nikdy žádnou zajímavou motorku neměla, takže je to pro mě osobně stejně nezajímavá motocyklová značka jako třeba Harley Davidson nebo Moto Guzzi.
29. 6. 2020 17:27
Re: paradna je
Tak to asi nechodíš na motorkářský servery. Ty jsou hejtu na uživatele GS plný.
30. 6. 2020 08:12
Re: paradna je
Spíš je to takové pošťuchování... Motorkářský svět mi bohužel připadá daleko pestřejší než dvoustopý, navíc je i celkem dostupný. Za rozumné peníze máš na výběr z skútrů, cesťáků, sportů, supersportů, motardů, cruiserů, chopperů, endur terénnějších i cestovnějších, vše od jednoho po čtyři válce, šest je už tedy docela extra... A k tomuto horizontálnímu členění přibývá vertikální podle objemu nebo výkonu, protože skoro každý výrobce chce mít pokrytou nabídku v nižších, středních i vyšších levelech.
Každá ta motorka je úplně jiná, jak technicky tak chováním pod zadkem. V-Strom se už na první pohled hodně liší od GS nebo třebas od "Afriky".
Asi je to i tím, že motorky jsou hobby, zatímco auta na 99% už jen spotřebák a užitný předmět.
29. 6. 2020 10:24
XT - LED displej
Podle ofiko stránek má XT ještě navíc barevnej displej ...
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud