Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Novou Škodu Octavia konečně pořídíte levněji. Spíše než Active berte akční model 125 let

 Škoda Octavia čtvrté generace rozšiřuje nabídku o základní provedení Active. Spolu s tím přichází i tříválec 1.0 TSI. 
Zpět na článek
24. 6. 2020 08:29
24. 6. 2020 08:51
24. 6. 2020 09:43
24. 6. 2020 09:53
24. 6. 2020 09:55
24. 6. 2020 15:45
24. 6. 2020 14:56
24. 6. 2020 15:46
24. 6. 2020 17:08
24. 6. 2020 19:01
24. 6. 2020 19:48
25. 6. 2020 10:57
25. 6. 2020 11:16
25. 6. 2020 12:50
25. 6. 2020 15:08
25. 6. 2020 15:15
25. 6. 2020 15:21
26. 6. 2020 08:42
26. 6. 2020 09:57
24. 6. 2020 10:10
24. 6. 2020 17:11
24. 6. 2020 22:01
24. 6. 2020 22:18
24. 6. 2020 09:28
24. 6. 2020 10:07
24. 6. 2020 10:22
24. 6. 2020 10:39
24. 6. 2020 10:47
24. 6. 2020 09:42
24. 6. 2020 10:08
24. 6. 2020 11:05
24. 6. 2020 11:32
24. 6. 2020 14:09
24. 6. 2020 22:03
25. 6. 2020 10:05
24. 6. 2020 10:11
24. 6. 2020 09:01
24. 6. 2020 09:23
24. 6. 2020 10:03
24. 6. 2020 11:17
24. 6. 2020 12:27
24. 6. 2020 12:33
24. 6. 2020 13:38
24. 6. 2020 17:54
24. 6. 2020 19:16
24. 6. 2020 19:34
24. 6. 2020 17:24
24. 6. 2020 21:03
24. 6. 2020 21:32
24. 6. 2020 22:32
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 08:21
Nejnižší cena
Nejnižší byla myslím u Okty Tour R4 1.6 75kW kurz koruny byl 23 kč/euro a česká cena 269.900 kč

Dnes R3 1.0 81 kW = 493.900 kč

Zajímavůstka k tématu https://www.idnes.cz/…817_automoto_fdv
Rozbalit vlákno
60
Avatar - Emel
24. 6. 2020 08:36
Re: Nejnižší cena
Pokud myslíš dvojkovou tourku, tak cena souhlasí, ale bylo to s 1.4MPI 59kW.
Dva bagy, bez klimy, bez tempomatu, švihadla vpředu i vzadu... obvykle se prodávala s paketem plus za 10t.
https://www.havex.cz/?…
PS: 1.0TSI za 456, ne?
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 08:50
Re: Nejnižší cena
A byla vyrobena v Rusku ne?
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 09:14
Re: Nejnižší cena
Jj navíc nejde o Tour = škodovek ZEMĚ PŮVODU: RUSKO dovezených k nám i jinam do Evropy je víc
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 09:16
Re: Nejnižší cena
Které ještě byly z Ruska ? Já vím o Tourkách a taky na ně bývaly dost hrůzostrašné recenze ohledně zpracování.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 09:29
Re: Nejnižší cena
Tak za prvé cituji: "Automobilka ODMÍTÁ že kvalita aut vyrobených v Rusku by byla jiná" :*)

Pokud vím všechno Okty, Kadiaq prostě co potřebují. A nejen k nám ale i jinam do Evropy
Avatar - Emel
24. 6. 2020 09:29
Re: Nejnižší cena
Jednu dobu se vozily Yetiny myslím, když byl nějaký problém s výrobou tady.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 09:51
Re: Nejnižší cena
No prostě CO BYLO TŘEBA = nejen Tour. Tam by mě to taky nebralo ale snad budiž..
Avatar - twistedTSD
24. 6. 2020 16:59
Re: Nejnižší cena
To teda nevím, odkud čerpáš. 100% se dovážely Trumfy (nedaly se skoro nijak konfigurovat, jiná paleta barev atd.). O Touru nic takového nevím a v dobách, kdy se v Rusku jen kompletovaly skládačky, to nemělo smysl.
24. 6. 2020 10:10
Re: Nejnižší cena
Z Ruska sem šli Yetiny a O3 lift s 1,4 TSI vždy s velmi omezenou výbavou za lepší cenu, zpracování u obou dost srovnatelné jako EU verze, nicméně měly trochu jiné materiály... Vždy za hodně zajímavý peníz :)

Teď co se vyrobí v Rusku, končí v Rusku potažmo v Asii. Do EU nejde aktuálně nic
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 11:09
Re: Nejnižší cena
Jasně že AKTUÁLNĚ nic ;-)

Žádná lepší cena = když si majitel nevšim VYROBENO V RUSKU dodnes neví že nemá auto z Bolky.
Avatar - twistedTSD
24. 6. 2020 17:01
Re: Nejnižší cena
OIII 1.4 TSI za méně než 450 není lepší cena?
Avatar - twistedTSD
24. 6. 2020 16:55
Re: Nejnižší cena
To si pleteš s Trumfem, ne? Tehdy nevím, jestli se vůbec OII v Rusku dělala a jestli jo, tak vozili celé kastle na montáž kvůli clu, takže by to nemělo význam importovat.
24. 6. 2020 09:18
Re: Nejnižší cena
jj, to bylo za zlatejch casu kalouska a topolanka.
dnes za StBaka a schileny schilerky jsme skoro na dvojnasobku.
a sekyru co ti dva udelaj za letosniho 3/4 roku delal kalous za celou dobu co byl MF, tedy za 5.5 roku
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 09:25
Re: Nejnižší cena
Pozor budeš asi sběrač :no: ;-)

Bohužel nejde zdaleka jen o letošní sekeru = jde o stamiliardy z let co MAKAJ a předschválený další větší sekery na dalších 7 let

Proto tu opakovaně zmiňuju ten PROPAD kurzu mluvící za vše = z 22,97 kč/€ na aktuální výhled 28,50 kč/€. Dolar byl za 14 kč atd. = to zrovna u aut už MÁ sakra vliv

ZAJÍMAVÉ je = že Schillerovou nebo šéfa eSTBáka kritizovat URČITĚ NEbudou :-O :-)
Ostatně nekritizují ani když prasklo kolik SI (tedy NE sobě ale jen manželce jak vysvětluje = a ŠOK ono to funguje! :D ) ostatně nekritizují ani když prasklo kolik miliard už si (jí) poslal jako člen vlád ČR
24. 6. 2020 09:54
Re: Nejnižší cena
s tema :no: jsi na tom stejne, tak se moc nevytahuj :D :D :D

ale asi se neco zlomilo, byl jsem minulej vikend na chlastacce cca 8 lidi, kde polovina byla v minulosti vzdy proti mym nazorum, ted proti nebyl nikdo, nebo se neodvazil, 1 me vylozene doplnoval a zbytek pribrukovali ...
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 10:36
Re: Nejnižší cena
Jestli TOHLE je obecně budoucí vývoj = tak SUPER :yes: :-)

Už aby to bylo :D
Avatar - Emel
24. 6. 2020 10:04
Re: Nejnižší cena
Propad kurzu nemluví za vše... vůbec ne. Propad kurzu v době krize pomáhá exportně orientované ekonomice udržet zaměstnanost... protože exportéři platí mzdy v domácí měně a mají obvykle tržby v cizí měně, jsou v zahraničí více konkurenceschopní.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 10:41
Re: Nejnižší cena
Hele PŘESTAŇme si hrát že sme chodili do podobný školy :-)

Je to furt to samý jako tvá představa že firmy jásají nad propadem kurzu = no vzhledem k tomu že většina firem měla forward = spíš si trhaly vlasy :-!

Takže dlouhodobý trvalý pokles kurzu ke všem měnám = to NENÍ dobrá vizitka pro vlády. ANO jasno?

Propad o kterým mluvíme = už docela razantně poznamená(vá) cenu auta
Avatar - Emel
24. 6. 2020 11:05
Re: Nejnižší cena
To jsem nikdy netvrdil... ty jsi přece psal, že žádné ekonomické vzdělání nemáš a já ti to bez výhrad věřím.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 11:24
Re: Nejnižší cena
No a to je VONO = když ho fakt nemáš věci nerozumíš, jako SPRÁVNÝ ti (myslim obecně lidem) přijde většinou PŘESNÝ OPAK

Takže dík = VĚŘÍM že ti to co píšu přijde..

Nemyslím že bych někdy napsal co píšeš = vím že sem napsal PRAŽSKÝ :-!

Nicméně tak to je = kurz měny po letech vlády JE signál co a jak = viz Erdogan a Turecko (z 0,36 na 7,87 €/TRY). Zvláštní jak si lidi nechtějí připustit že ANO MAKÁME nás vede podobnou cestou = naštěstí teda do Turecka daleko :-)

Ale zas se tam díky tomu dobře nakupuje :yes: :D
Avatar - Emel
24. 6. 2020 12:59
Re: Nejnižší cena
Není dobře mít slabou měnu, ale není ani dobře mít silnou měnu. Důsledky obojího jsou celkem jasný... slabá měna = drahé nákupy zvenku, třeba surovin... silná měna = moje zboží je v zahraničí drahé a exportéři nejsou tak konkurenceschopní.

Učebnicový případ je řecká krize. Ekonomika, kde jsou všechny mandatorní výdaje fixní v lokální měně, by ze všeho nejvíc potřebovala devalvovat, aby se stala více konkurenceschopnou... výměnou za nějakou ztrátu bohatství. Bohužel to s Eurem nelze.

ČR má s relativně slabou měnou sice menší bohatství, na druhou stranu ale nemá problémy s nezaměstnaností jako Itálie, Španělsko... samozřejmě Řecko... kde hlavně nezaměstnanost mladých je velký problém. Je to o nějaké rovnováze...
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 13:10
Re: Nejnižší cena
Sorry brachu ale ne

To proč ČNB intervenovala = sice blbě ale obecně správně TO JE JEJÍ PRÁCE = s tim že pod populistickými vládci země přes velmi dlouhou konjunkturu PROPADÁ KURZ = nemá nic společnýho

Ten PROPAD je něco jako DŮKAZ že to vlády dělaj BLBĚ

Proto sem zmínil příklad Erdogana kde kurz propad je přímo čítankový PROTOŽE Erdogan. To je ta výjímka kde měna padá i vůči koruně = turecká lira propadla z víc jak 16 korun na 3 koruny a drobný

A stejně propadá česká měna vůči všemu = ne tedy tempem Erdogan přece jen ty největší šílenosti tu nejdou dělat jsme členem EU a Babiš krade a na stát kašle, ale Erdoganovi se nevyrovná to zas ne :-)
24. 6. 2020 23:56
Re: Nejnižší cena
Jeste je potreba taky brat v potaz ze v dobe globalni politicke ci jine nestability nebo hrozby dochazi bezne k posilovani men jako CHF, USD, JPY a naopak oslabovani emerging markets men kam patri treba CZK. A to bez ohledu na vladu, ekonomicka data a jine fundamenty. Takze bych to nehazel na hrb uplne tak Babisovi. To je proste prirozeny chovani trhu. Nebyt covidu tak ta koruna takhle nezahucela. Mame ji ted oslabenou i bez intervenci CNB ale jak pise Emel. Je to zase na druhou stranu pozitivni pro vyvoz naseho zbozi.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 06:35
Re: Nejnižší cena
No a nebo brát v potaz = dlouhodobý oslabování ;-)

Sorry ale "vaculíkovo pravidlo" :-)
A platí ve všem a odvždy = viz kdysi po 1. světový věhlasným THE ECONOMIST za nej- evropského ministra financí označeného Aloise Rašína = a který byl SOUČASNĚ čisté zlo pro lidi bez znalostí a proto ho zezadu 2 ranami popravil anarchokomunista
Mimochodem byl chválen mj za 30ti leté dluhopisy pro občany = jak se k tomuhle obřímu majetku postavili po těch 30ti letech komunisti = je asi jasný. Tolik k jistotě vládních dluhopisů :*)
Mimochodem mk2 díky brilatní Rašínově práci koruna sílila ale i tehdy v jednu chvíli tak moc že to i tehdy začalo dělat vrásky exportérům

Úplně objektivně = vynechme aktuální covid = na kurz furt eště budou mít určitý vliv ty intervence ČNB a spekulativní pozice investorů, ale ZÁKLAD je prostě chování vlád = prostě jako Turecko apod. No VĚŘÍM že pokud by časem trend pokračoval, jednou to lidi začnou dávat za vinu TOMU kdo za to MŮŽE = sem prostě takovej OPTIMISTa :D :-!

Nicméně ty vaše reakce vysvětlují = proč všechno andrejkovi nebo komukoli podobnýmu tak prochází :-|
Prostě za dlouhodobý několik vlád trvající propad https://www.idnes.cz/…14_ekonomika_rts nemůže moje nebo vaši babička, ale VLÁDY co během té doby VLÁDLY https://www.e15.cz/…razilova-1370950
24. 6. 2020 13:46
Re: Nejnižší cena
Je tady jedna skupina, kde slabší koruna může dělat problémy. Jsou to dovozci a prodejci zahraničního zboží. Když někdo dováží nějaké třeba dejme tomu "prémiovou" elektroniku tak samozřejmě musí poněkud nadávat pokud ČNB drží kvůli exportérům slabší měnu nebo prostě trh tak reaguje na nejistotu, někteří spekulanti pouští koruny i za cenu drobného prodělku atd. Ono když zvedneš cenu o 10 % a více tak to každý samozřejmě pozná a hledá, jestli by se nedalo nakoupit někde lépe, což v dnešní době není žádný problém.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 14:06
Re: Nejnižší cena
Nojo prémiová elektronika https://www.hifi-voice.com/ fantastický tri-amping :yes: :*)

Žádná taková skupina není = prostě KDYBY tu neřádili komunisti, no tak to bysme asi měli euro a diskuze by byla zbytečná :-!

No KDYBY tu (po revoluci) neřádili komunisti a proruští prezidenti a populismus atd. = tak by sme asi měli euro a diskuze by byla zbytečná :D

Sakra KDYBY sme nebyli poslední desetiletí paka = a platy nestoupaly díky populismus VÍC ve státní správě a odrážely REÁLITU zvyšování efektivity a neprohýřili jsme stovky miliard na dluh JEN kvůli populismu navíc v době dlouhé konjunktury a nezačali zčásti zase zaostávat třeba se kvůli OSOBNÍM ZÁJMŮM premiéra nedostali na předposlední místo v infrastruktuře dobíjení a ta první vodíková čerpačka už je zase odložená atd. atp. to poslední jsou mimochodem marginálie to jsem zmínil JEN protože auta :-) tak by byl normální přirozený kurz = a NEpropadal by od eura přes dolar, jen, won po třeba ten zlotý. TO je ŠPATNĚ

Ale koukám že v lidech díky pozdní a zbytečně dlouhý a 2 biliony drahý intervenci ČNB rsp. béčkových ekonomů jmenovaných ÚMYSLNĚ Klausem (kritérium NEbylo špičkový ale SOUHLASÍCÍ s NEpřijetím eura = TO je mi kritérium pro výběr rady ČNB :yes: :-!
tak ty intervence a vše okolo = to se lidem DOSTALO do podvědomí :-)

No snad se možná alespoň shodnem na těch intervencích POZDĚ začaly DOST to PŘEHNALI a hlavně POZDĚ skončily
24. 6. 2020 14:17
Re: Nejnižší cena
Napiš Buřtíkovi ať ti pošle nějaký ojra, abys mohl konečně přestat kvičet ;-)
24. 6. 2020 10:50
Re: Nejnižší cena
a proc propad kursu trval az do lonskyho nebo predlonskyho roku v dobe nekolikaletyho nepretrzityho boomu ???
Avatar - Emel
24. 6. 2020 11:02
Re: Nejnižší cena
Dlouho ho tam držela centrální banka schválně... zkus si pohledat "kurzový závazek ČNB". Cílem bylo držet inflaci nad nulou (zjednodušeně).
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 11:10
Re: Nejnižší cena
No to jistě = což s reálným PROPADEM kurzu koruny NIJAK nesouvisí. I když část těch peněz dodnes trochu kurz ovlivňuje = ale tak si to nemyslel :-)
24. 6. 2020 11:11
Re: Nejnižší cena
CNB uvolnila kurs pred 3 lety a vpodstate se nic nestalo, koruna byla porad a porad k 27. az nedavno se na chvili priblizila k 25 aby vyskocila k 28
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 11:16
Re: Nejnižší cena
To dočasné zlepšení kurzu bylo vyvolané českou repo sazbou která byla vůbec NEJVYŠŠÍ z civilizovaných zemí = neberu extrémy typu Turecko

Realita je ten reálný propad během vlád Rusnoka a pak Babiše = a zajímavé že i takhle myslím ne nějak složitou věc = lidi odmítají neberou nebo nevím co to je

Třeba jim to dojde když třeba fakt propadne až na 32 kč/euro? :-!
Avatar - Emel
24. 6. 2020 12:48
Re: Nejnižší cena
No to není úplně pravda, kurz se uvolnil na jaře 2017, do léta bylo Euro pod 26... a víceméně až do korony zůstalo 25-26 (mluvíme o středovém kurzu). V únoru bylo Euro pod 25 (poprvé od cca. 2012).
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 12:50
Re: Nejnižší cena
Ale to FUNGUJE se ZPOŽDĚNÍM https://www.cnb.cz/…anky/page-00003/

Ještě pomaleji kroky vlády = a až časem jejich dopad na kurz měny. Co si viz ty asi většina lidí nepřipouští že v menším TO SAMÉ u nás Babišovy nebo třeba v tom Turecku ty Erdoganovy
Avatar - Emel
24. 6. 2020 13:03
Re: Nejnižší cena
No vidíš, tady to máš hezky graficky... víceméně to, co jsem říkal.

Posílení měnového kurzu vede k růstu dovozu a poklesu vývozu, to vede k poklesu domácí výroby a poklesu zaměstnanosti, poklesu růstu mezd (v domácí měně).

Takže silný kurz není zase tak skvělý jak sis myslel... ne?

PS: aby bylo jasno - nechválím vládu ANO, diskuse je jen a pouze o měnovém kurzu a jeho dopadech na ekonomiku. ČNB je nakonec nezávislý orgán.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 13:15
Re: Nejnižší cena
Ehm = nevím co na to říct (a neurazit ;-)

VÍŠ že cíle centrální banky a vlády mají být a sou ZCELA ODLIŠNÝ nebo? :-)

Tak ten bývalý kurz co sme hloupě nepřijali by byl lepší. A to že propadá = je něco jako DŮKAZ že to vlády dělají ŠPATNĚ

Takže IDEÁLNÍ by bylo posilování až 1 koruna = 1 € a my sme TAK silná bohatá ekonomika :-!

Otázka PROČ se to snažíš okecávat? Fanda ANO nebo snaha neztratit tvář? Sorry nemám potřebu urážet = jen mám problém tyhle věci chápat
Avatar - Emel
24. 6. 2020 13:46
Re: Nejnižší cena
Ne. Primárním cílem jak vlády, tak centrální banky je (má být) silná ekonomika... ne silná Koruna. Doufal jsem, že obrázek by ti mohl pomoct vidět, že jsou tu negativní důsledky silné Koruny...

Jinak nevím o čem mluvíš, jaký bývalý kurz... že 1Kč = 1€ je nesmysl je asi jasný (těžko by se Škodovce prodávala v Německu Octavia za 400t€, že...).

Fanda ANO - NE. Ale ani ne tak z ekonomických důvodů... tam si nejsem jistý, že by si kdokoli z opozice vedl lépe (ANO si taky nevede dobře, to je bez diskusí).
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 14:49
Re: Nejnižší cena
To si zle pochopil, to tady by byla Octa za 20 tisíc Kč :D Akorát by asi byla potřeba měnová reforma :D

Samozřejmě, že silná koruna může exportně založeným firmám uškodit a klíčová je parita kupní síly, podle té se většinou zjistí, jestli bohatneme..
Avatar - Emel
24. 6. 2020 15:02
Re: Nejnižší cena
Jo jasně, a dělník by bral 50t a byl tak efektivní, že by vyrobil auto za 10s, případně bude auto tak vymakané, že se smontuje samo :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 15:10
Re: Nejnižší cena
Viz já 15:05 = ale tady si to svým způsobem = na 99% nechtěně chtěl si aby to byla ironie = vlastně TREFIL :D

Jinak https://www.novinky.cz/…5-korun-40275241 :-!
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 15:08
Re: Nejnižší cena
https://denikn.cz/…uselu-i-londyne/ :-!

Emel furt utíká od podstaty = silnýho propadu kurzu

To prostě bez všech okecávak = není dobře. Je to DŮKAZ že tu děláme něco špatně. Barik vymyslel a napsal shodou okolností včera vlastně to samý = zajímavá náhoda.
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 15:13
Re: Nejnižší cena
Podstatu tu snad nikdo nerozporuje, Emel konstatoval, že exportně založeným firmám může slabá koruna být po chuti.. to je jen konstatování faktu :)
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 15:19
Re: Nejnižší cena
Jo to je = jen NEsouvisí s tou podstatou = o které se bavíme ;-)

Prostě razantní PROPAD kurzu měny státu = a dobrej příklad je to Turecko a tamní Erdoganovy šílenosti = je ukázka důkaz ŽE vláda dělá něco blbě že je někde nějaká chyba

A naše měna padá KDYŽ jí nedrží centrální banka nejvyšší repo sazbou z civilizovaných zemí. Padá vůči VŠEM měnám = děláme něco blbě

Dokonce i VÍME co (všechno :)) https://www.novinky.cz/…va-rada-40328644
Smutný jsou komentáře pod řekněme odborným textem = POUZE podle politického vidění světa.

Že takovej nebo makovej kurz zrovna vyhovuje mě při tomhle a tamtomu zase zrovna opak = s tim nemá nic společnýho

Jinak prognóza která nemusí být úplně vedle je ANO přes to že MAKÁME dál pokračující propad. Tohle jistě nepomůže https://archiv.ihned.cz/…varuji-ekonomove může to zařídit propad přes 50% https://www.novinky.cz/…-20-let-40328605 jak už sem psal dokonce propad z původních 23 až na 32 korun/euro

A to už fakt neni sranda = Emelova zmínka že to zjednoduší život vývozu = s tím nijak nesouvisí. Praxí je navíc ověřeno/známo že to nepřináší jen plus ale i snížení snah o vyšší efektivitu atd. Ale to je fakt VEDLEJŠÍ téma
25. 6. 2020 00:06
Re: Nejnižší cena
Turecko je uplne jinej priklad. TRY slabne uz nekolik let neustale. CZK propadla skokove behem par dni z duvodu covidu. To nejde srovnavat.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 06:33
Re: Nejnižší cena
Chlapi s váma je SRANDA = a vlády který to ekonomicky zmatlaly tak moc že dlouhodobě klesá kurz a samozřejmě můžou za ten zmíněný propad vůči VŠEM světovým měnám ale např. i k PLZ = by z vás měly radost

Bez urážky = na základě čeho si napsal že Turecko je jinej příklad? TRY se k dolaru propadla za desetiletí z 1,3912 na 7,1966 = koruna z 14,90 na aktuálních ca 24 kč. To není o letošním jaru! Že teď sou vlivy jako covid kdy propadla eště trochu níž = s čímž pracujete vy = no to jo to bez diskuzí. Ale ten celkovej dlouhodobej sešup = za to prostě můžou vlády

Koruna PROPADÁ už ROKY = by(va)la 22,97 kč. Byla připravena FIXACE ca za 22,50 kč k euru! No šli jsme JINÝM směrem. Třeba jednou budeme taky přecházet za 32 kč/€ https://www.kurzy.cz/…T-243-PR-696662/ :D
Současnou politicky řízenou ČNB nebrat úplně vážně i když pár normálních ekonomů už tam zase je, ale prognóza je dál mírně PESIMISTICKÁ. To je prostě vizitka VLÁDy = a viz třeba Řecko, věci musíš dělat blbě DLOUHODOBĚ to většinou nezvládne JEDNA vláda. Jeden vládce jo = Erdogan vládne od roku 2003. Nicméně my to ekonomicky že se to (sorry jako) davu líbí a odborný veřejnosti NE https://ct24.ceskatelevize.cz/…a-podle-stanjury děláme aktuálně tři vlády. Věci jako světový ekonomický krize nebo pandemie = fungují jen jako urychlovač
Uvidíme kurz za rok = jestli se trend otočí :yes: nebo bude dál pokračovat :'-(

Popravdě pro Emela = ono to STEJNÉ jen větší zhroucení TRY je to samý = i tam to exportérům dělá dobře = a i tam je to celkově ŠPATNĚ :-!
25. 6. 2020 08:32
Re: Nejnižší cena
Když to nechápeš vysvětlený tak ti třeba napoví graf.

EURCZK
https://www.google.com/search?…

EURTRY
https://www.google.com/search?…

Vidíš ten rozdíl? Zatímco TRY několik let soustavně a vytrvale slábne u CZK se nic takového neděje.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 08:47
Re: Nejnižší cena
Jsem FASCINOVÁN = je to tak rozpočtová rada státu i já = se tobě a Emelovi nevyrovnáme :-!

Ach jo = sorry ale to si děláš PR.DEL?? :-O

Navíc si dal odkaz na jeden MĚSÍC = ČÍSLA o kolik celkově oslabila koruna, kolik je prognóza ČNB na další oslabování i opakovaný varování ekonomů = sem dal. CO je na tom nejasný rsp. PROČ se snažíte VYMÝŠLET SI že..? Fakt VACULÍKOVO PRAVIDLO :-|

Prostě to že koruna oslabila z dřívější připavené fixace k euru ca 22,50 = je REALITA. To chápeš ne? Že na to má výrazný vliv Erdogan rsp. CHOVÁNÍ VLÁD během let = to snad možná taky. Takže jediná otázka PROČ SE HÁDÁTE? :-)
25. 6. 2020 09:08
Re: Nejnižší cena
co do toho taháš zase rozpočtovou radu státu? Jestli sis všimul tak je tam čudlík na změnu time frame jestli se ti to náhodou zobrazilo s kratším pane rádoby ekonome. To že budou spolu s pokračující ekonomickou recesí měny emerging markets spíš oslabovat nijak nerozporuju. Fakt neočekávám, že bude CZK aktuálně posilovat.

Proč se hádáme s arogantním rádoby chytrým ču-rákem vlastně nevím. Emel už to zdá se vzdal. Teď je řada asi na mě, takže se můžeš věnovat zase sám sobě chytrolíne namachrovanej :D
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 09:26
Re: Nejnižší cena
Fakt? Fakt sou u podobnejch grafů ČUDLÍKY? To sem = doteď netušil :-!
A prej se daj najít i lepší zdroje = než tohle co na tebe vyskočí z Google = sem teda jen slyšel = samozřejmě v tomhle oboru NEMŮŽEME porovnávat znalosti = ostatně a teď vážně PROTO MÁME ROZPORy ;-)

A NEmusíš mi říkat PANE :-)

Národní rozpočtová rada státu = se nikam netahá = jen to prostě vidí VČETNĚ TĚCH DŮCHODŮ který sem ti před časem přesně takhle vysvětloval a ty si přesně takhle jako dneska reagoval :-O ;-) vidí to logicky prostě STEJNĚ. Je to furt vaculíkovo pravidlo. Když vystuduješ = je ŠANCE že to uvidíš STEJNĚ jako ta národní rozpočtová rada a já. Šílená myšlenka žejo? :*)

Fajn že neočekáváš pod ANO stoupání český ekonomiky vůči světu když realitou je spíš opak, ale o tom se až tak nebavíme žejo. Bavíme se o ZÁKLADNÍM PRINCIPU = měl Erdogan vliv na to že za dobu co ovlivňuje tureckou ekonomiku kurz šel dolů?

SMUTNÝ jak odmítáte vzít realitu = a když dojdou argumenty přijdou ču-ráci :no: :no: :no:

Eště vzdáleně to chápu tady = NEROZUMÍŠ věci ok proč bys taky měl. A vaculíkovo pravidlo = ale VŮBEC NErozumim tomu SPORŤÁK a tuctovej 4válec = výjímečnej jen trochu odlišnou konstrukcí
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 15:05
Re: Nejnižší cena
No tak ne slušně no = plácáš blbosti
Avatar - Emel
24. 6. 2020 15:09
Re: Nejnižší cena
Obrázek taky nic? No dobře, woody má zase pravdu... s pokorou se vracím k jeho doporučení :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 18:15
Re: Nejnižší cena
Nevím jestli má woody v něčem pravdu = teda určitě jo :*) tady je to NAPROSTO jednoznačné TY se FURT JEN soustředíš na něco jako podmnožinu problematiky. Ono i tomu Turecku zhroucení kurzu přineslo evropskou nákupní turistiku = abych to řek po tvým. Ale i tak je to PROPAD kurzu = jasný signál že je něco špatně :-)

Asi jako že nafta je dotovaná = a že to pěkně pokřivilo trh ;-)

Jinak viz já 15:19
24. 6. 2020 10:29
Re: Nejnižší cena
:-[] na tohle jsme přesně všichni čekali :-[]
Porovnej prosím náklad na zaměstnance v roce 2006 a teď...(jeho plat, odvody , pojištění)
24. 6. 2020 10:42
Re: Nejnižší cena
jakej 2006, bavime se o 23kc/E, tedy o 2008, kdy byla zavedena superhruba mzda se zdanenim 15% + sleva na dani 24840, coz pretrvava dodnes a to vcetne sazem ZP, SP a NP. vpodstate s rustem mezd by se mela valorizivat i sleva na dani a dnes by mela byt 35tis, tedy o 10tis rocne vic. a kdyz do vynasobis 4mil lidi, kteri maji nejaky prijem, zjistis, ze jen na nevalorizovani slevy na dani vybere StBak o 40mld rocne vic
v 2006 sem platil dan 32% nad nejakych 350tis rocniho prijmu a byl to docela hukot ...
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 10:59
Re: Nejnižší cena
Bohužel jde opravdu o masivní PROPAD koruny ke VŠEM měnám = jedno jestli euro, dolar nebo třeba won

Příznivci ANO s tím mají docela velký problém = skoro by asi šlo říct že po všem tom makání TO HLAVA NEBERE

Problém je že může být ještě hůř = možnost fixace k euru v rozmezí 22-23 kč byla REALITA. Dnešní je výhled 28,50 kč

Nemluvě o pesimistické možnosti až 32 kč/€
24. 6. 2020 11:17
Re: Nejnižší cena
ja sem to asi pred mesicem porovnaval s PLN, tedy se sousedem a tam ten propad CZK vuci PLN byl kolem 5%.
treba bych i chapal propad vuci E nebo $, ale porad mi vrta v hlave, proc propad vuci PLN, kdyz podle StBaka jsme na tom tak dobre ...
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 11:33
Re: Nejnižší cena
No to je jako covid = lidem ŘEKL že vše udělal skvěle skoro nejlíp na Zemi a https://www.blesk.cz/…y-potrebuje.html
Že současně ve stejné chvíli https://www.novinky.cz/…ke-unii-40324783 to neřeší neb ANO ON ŘEKL = kdo by dal na realitu třeba propadu kurzu = krom pár pomatenců jako ty a já. Volič ANO určitě NE ;-)

https://www.novinky.cz/…-20-let-40328605

Je to fakt síla = nejhorší je jak to funguje obráceně. On je eSTBák v důchodovém věku už teď ale ještě nějaké volby vyhraje a až jednou odejde do toho důchodu a TŘEBA po něm opravdu zůstane propad z 23 na 32 korun za euro, tak POTOM bude ten dav nadávat na někoho = kdo k tomu přijde jak slepý k houslím a dokonce se třeba bude snažit ty obří propady nějak řešit. Pak ON bude = ten špatný :-O :*) :D :-!
24. 6. 2020 12:08
Re: Nejnižší cena
kdyz jsme u toho kovidu, tak pocet aktivnich pripadu na 1mil obyvatel u okolnich zemi cca :
polsko 330
nemecko 100
rakousko 50
slovensko 25
a
ceskooo 275

tedy as na polsko, ktere na tom je v aktivnich pripadech o neco hur, jsou na tom vsechny ostatni sousedni zeme vyrazne lip.
vubec bych se nedivil, kdyby nas u sebe nechteli a zavreli nam hranice ...

https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 12:12
Re: Nejnižší cena
Výborná připomínka

Já náhodou vím https://www.novinky.cz/…ri-pehe-40325774 a sleduju https://www.arcgis.com/…board/index.html#… bohužel hodně lidí nezajímají data ale POCIT = no a ten andrej vyvolat umí

I když je to náhodou dokonce PŘESNĚ OPAČNĚ https://www.novinky.cz/…ri-pehe-40327357 :-)

A to nemluvím o té ekonomické části kdy to co jinde šlo v řádu dní u nás trvalo měsícE = nicméně viz průzkumy realita má vliv víceméně NULA
Avatar - Emel
24. 6. 2020 08:29
Ceník
Trošku mi uniká smysl dvou shodných výbav za různé ceny... obvykle se do té akční dá nějaká drobnost navíc... nebo jsou naopak omezené příplatky, ale to tady nevypadá. Tady je to holt spíš časově omezená sleva... no, nakonec proč ne.

456t za lift je docela fajn cena... a Škodovka má hezky vymyšlené i ty upgrady, za 15t liťáky a senzory... a pak už je 1.5TSI jen za 35t a je tam to obligátní půlmego :-)
Rozbalit vlákno
47
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 08:51
Re: Ceník
1.5TSI za 0,5M mi nepříjde jako špatná volba, ale tenhle základ, no nevím, za 450 se dá sehnat lépe vybavený a silnější kombík, který nabídne podobný prostor, ale chápu, že někdo kombi nechce.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 09:25
Re: Ceník
Nevím jak volba ale motor to je nic moc :-)
24. 6. 2020 09:43
Re: Ceník
Předešlá 1,4 je rozhodně lepší volba ke koupi.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 09:50
Re: Ceník
Tu furt můžeš mít jako hybrid. Byť z principu je spojení hybridu s turbem trochu problematický = viz poruchovost 2.0 turbo Volva, byť je to už skoro jedinej motor v jejich nabídce
24. 6. 2020 09:53
Re: Ceník
Já myslel tu starou 103 a 110 kW. Bez filtru.
24. 6. 2020 09:55
Re: Ceník
kombinace hybrid s turbomotorem mi přijde dost nešťastný řešení a navíc v podání VW. Bojím se že to bude ušitý horkou jehlou bez přemýšlení a následně se začnou projevovat závady. Počkal bych si pár let na zkušenosti majitelů.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 10:00
Re: Ceník
No zatímco dobře udělaná atmosféra prostě vydrží i milion km a slušně si stojí i baterie https://autobible.euro.cz/…skoro-nestarnou/ neustále vypínanej zapínanej turbomotor..

Může to fungovat a dělá to hodně evropskejch automobilek, ale z principu je lepší cesta Toyoty tvůrce systému nebo třeba Fordu https://www.auto.cz/…-3x-jinak-128602
24. 6. 2020 15:45
Re: Ceník
Je to tak. Ovšem VW žádnej atmosférickej motor nemá, takže vaří z toho co mají k dispozici. Právě, že neustále vypínanej a zapínanej turbomotor je dost choulostivý řešení, takže bych se toho teď trochu bál. Pár let počkat až vychytají mouchy a budou s tím zkušenosti.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 16:07
Re: Ceník
No buď počkat ale PRINCIP že je pro neustálý zapínání vypínání lepší atmosféra zůstane

No a POZOR možnost pro spoustu lidí zatím nepředstavitelná = ne koupit JINOU značku :-)

Stejnou cestou jako Toyota se vydal Ford https://www.autohled.cz/…hybrid-phev/6462 i další https://www.auto.cz/…motoru-kia-93570
Avatar - palix
24. 6. 2020 14:56
Re: Ceník
"Hammunasakra" Otázkou je: Prečo by som mal kupovať Škodu, keď chem hybrid? V tomto prípade je tu jasná odpoveď = TOYOTA COROLLA. Robí sa hatchback, sedan, kombi v 2 výkonostných variantach. Je to nádherné auto od výrobcu s mnohoročnými skúsenosťami, v podstate Toyota je pôvodca hybridov. PREČO potom kupovať Škodu?
Nič proti Škodovke. Jedine, žeby ich hybridná verzia bola výrazne lacnejšia ako Corolla.
24. 6. 2020 15:46
Re: Ceník
Bohužel je to tak. U hybridů VW nemá moc co nabídnout.
Avatar - twistedTSD
24. 6. 2020 17:08
Re: Ceník
To ale srovnáváš jablka a hrušky, plug-in a obyč. full-hybrid. Když chceš dojíždět do práce s nulovou spotřebou, u Toyoty mimo Prius nepochodíš.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 18:21
Re: Ceník
https://autobible.euro.cz/…alerie-157040-1/

Když chceš nulovou spotřebu a emise = tak vodík nebo EV
Avatar - twistedTSD
24. 6. 2020 19:01
Re: Ceník
Proč bych to dělal, když je PHEV stokrát praktičtější?
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 19:14
Re: Ceník
Pro to co tu padlo

1. složitost musíš mít 2 kompletní pohony

2. proti hybridu problematická ekonomická návratnost
Avatar - twistedTSD
24. 6. 2020 19:48
Re: Ceník
Ani jedno z toho nepopírám, ačkoli z elektrického pohonu nepotřebuje nesmyslně velkou baterii, protože dlouhé trasy řeší efektivněji za pomoci ICE. Díky tomu není dramaticky dražší než EV, ale je mnohem lépe využitelný.
Avatar - palix
25. 6. 2020 10:57
Re: Ceník
U mňa momentálne auto s možnosťou nabíjania nemá veľký zmysel, keďže nebývam v dome. Takže Plug-in vs hybrid je v podstate "porovnateľný". Obyčajný hybrid by mi celkom sadol na jazdu v meste.
Čo sa spotreby týka - otázka znie - potrebujem nulovú spotrebu a oveľa drahšie auto? Vráti sa to? Je to veľmi individuálne, pretože máme veľmi odlišné podmienky na prevádzku auta (dom / byt, verejná elektrina / nabíjačka / solárne panely na dome...).
A ešte jedna vec - kúpiť novú Škodu plug-in, alebo mierne ojazdený Prius, ktorý je podľa rôznych článkov takmer nezničiteľný? Toyota má široko - ďaleko najlepšie hybridné systémy.
Avatar - Emel
25. 6. 2020 11:16
Re: Ceník
Je to mix různých věcí... dynamika, spotřeba, prostor, výbava, cena, servis... při mých relativně skromných nájezdech klidně zůstanu u čistýho benzínu... i když přiznávám, že přece jen mě ta trvale dvouciferná spotřeba trošku mrzí.
Avatar - palix
25. 6. 2020 12:50
Re: Ceník
V podstate pre mňa je benzín (atmosféra) tiež úplne vyhovujúci. Ako tak rozmýšľam, moje ďalšie auto niekedy v budúcnosti bude niečo staršie a zaujímavé.
Avatar - Emel
25. 6. 2020 15:08
Re: Ceník
Můžeš zkusit RX-8... jsou za hubičku a je na ně i dost dílů. A je to atmosféra ;-)

Dají se čekat problémy s motorem a vyšší spotřeba... holt něco za něco.
Avatar - palix
25. 6. 2020 15:15
Re: Ceník
RX-8 je dosť exot. Hlavne wankelu by som sa bál, aj keď vraj to nie je úplná katastrófa.
Avatar - Emel
25. 6. 2020 15:21
Re: Ceník
Tak chtěl jsi něco zajímavého ;-)
Menší katastrofa to je, ale servis je řešitelný a slušný auto koupíš do 200t...
https://www.sportovnivozy.cz/…3i-renesis-170kw
Avatar - palix
26. 6. 2020 08:42
Re: Ceník
Pre mňa je dostatočne zaujímavá aj MX-5ka ;). Tých áut je dosť veľa, záleží, čo človek chce práve podniknúť. Človek má rôzne sny, niektoré by mohli byť spojené so spomínanou MX-5, na iné by sa hodilo skôr nejaké auto vhodné na dosť zlé cesty. Každopádne zaujímavé jazdené autá sú dnes pomerne dostupné a nie je ich problém kúpiť. Nakoniec žijeme len raz.
Avatar - Emel
26. 6. 2020 09:57
Re: Ceník
Jo, MX-5 určitě, málokde najdeš tolik zábavy s tak nízkými provozními náklady. Akorát je to fakt jen dvoumístnej roadster...
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 10:10
Re: Ceník
Někde se psalo, že aktuální 1.5TSI je už mnohem lepší, než ty první kusy... já jezdil těmi prvními kusy a nenadchl mne, bohužel srovnání s 1.4TSI mám jen v CNG verzi, takže vlastně žádné :D
Avatar - twistedTSD
24. 6. 2020 17:11
Re: Ceník
Hlavně zřejmě funguje dobře 1.5 s 48V hybridem.
Avatar - Mikesus
24. 6. 2020 22:01
Re: Ceník
Myslíš ta 1.5TSIe co má v golfu dle WLTP o kousek vyšší spotřebu než obyčejná 1.5TSI?
Avatar - twistedTSD
24. 6. 2020 22:18
Re: Ceník
Vycházím z testů, kde si pochvalovali její chování i spotřebu. Nevím, jestli žere míň nebo víc než klasika.
Avatar - Emel
24. 6. 2020 09:28
Re: Ceník
Už jsem psal, že se mi snad poprvé líbí lift víc než kombík. Jo, Hyundai koupíš levněji... což není nic novýho.

Za 450... plastovej volant bych asi nechtěl, ale jinak mi to přijde jako důstojně vybavený a motorizovaný auto, vmax 200+, LED světla a tak... spíš bych to musel vidět vevnitř.
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 10:07
Re: Ceník
Nejen Hyundai, za +/- 450 máš

Fokus 92kw kombi, pravda, ten nebude o moc vybavenější, skladovky jsou pak levnější

Astra 1.2T 96kw nebo 1.5diesel kombi, ten benzin i jako elegance výbava

Ceed 1.4T kombi

308SW, buď 1.2T, nebo 1.5 diesel, benzín i jako Allure.


Myslím, že je výběr :)
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 10:15
Re: Ceník
Co se pohonu týče tak Pažout 308 1.2 PureTECH 96kW 8EAT nečekaná levná docela bomba
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 10:22
Re: Ceník
Asi bych dal přednost té 1.5HDI, ideálně s AT, což tak levné není, nicméně 308 mne neláká, v základnějších výbavách vypadá tristně a nevzhledně, navíc icockpit by mi nepřidal. Jediné pohledné je snad jen GTline.

Z výše uvedených by to byl asi Fokus, popřípadě ještě Mégane 1.33Tce. Dají se také sehnat poslední Leony s 1.5 TSI 96kw kombi.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 10:32
Re: Ceník
Napsal sem co se POHONu týče

CHÁPU že bys dal přednost (ne špatnému) 1.5 Blue HDI = ale co se nákladů i funkčnosti týče v levném segmentu se tomu 1.2 s 8EAT těžko hledá konkurence. Snad 1.5 EcoBoost tam nevím neznám co GM automat
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 10:39
Re: Ceník
je tam 8st HDM, než se natlakuje, tak to chvíli trvá, na rozdíl od Powershiftu dvouspojky, ale jinak je velmi čilý a rychlosti tam hází jednu za druhou, příjemné svezení i na to, že je to jen R3. Nemohu ale srovnat s 8EAT, pouze pokud to není stejný, jako má 508 2.0HDI ? S tím jsem jel, opět prodleva při startu, jinak řadil hladce :)
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 10:44
Re: Ceník
8st. japonský Aisin tak nějak z principu (to si dělám srandu :) spolupracuje líp s benzínem než dotovanou naftou :-!

Vím že tam je 8st. GM automat = a neměl by problém, ale jinak o něm nic nevím
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 10:47
Re: Ceník
Běž se svézt, celkově to auto je výborně odladěné, řízení, podvozek. Pokud bych chtěl něco z nižší střední, tak to bude Fokus.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 11:00
Re: Ceník
No proč ne = nevím proč tak moc podceňovaná volba, proč lidé dál masově kupují https://www.autoforum.cz/…hniku-nezaberou/
24. 6. 2020 09:42
Re: Ceník
Copak kombík, ale i "tvoje oblíbené" skoro SUV ASX s 2-litrovým motorem :D
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 10:08
Re: Ceník
:D :D No, to radši plastovou Oktávku ! :D
24. 6. 2020 11:05
Re: Ceník
No je to úplně novýýýý model, takže to mlácení určitě spravili a motor vydrží :-! . Jste mě tak načali, že jsem vyrazil k dealerovi vyzkoušet ten Space Star. Asi se to moc neprodává, protože v Autoprofi ČB mají jen dva kusy "starého", takže jsem si nemohl ten inovovaný "nově ksichtový" vyzkoušet, jestli je o tolik blbější než jeho konkurenti. Mám vyzkoušené skoro všechno, protože jsem z autopůjčoven bral vždycky to nejlevnější, pokud jsem tedy jen sám. Pokud jsem měl doprovod, tak abych nevypadal jako chudák, musel jsem vzít Mercedesa nebo přinejhorším Volvo ;-) .
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 11:32
Re: Ceník
:D No a ten starý je jaky ? Ten je taky tragický, ne ? :D

Já zase nejel v tom uplně novém ASX, které je od základu nově postavené :D Ale motor by mohl být ucházející, konečně, proti té 1.6.
24. 6. 2020 14:09
Re: Ceník
Zvenku určitě. O zkušební jízdy nějak nemám zájem, protože stejně nic nekoupím (ani nové ASX).
Avatar - Mikesus
24. 6. 2020 22:03
Re: Ceník
Po zkušební jízdě bys určitě nekoupil.
25. 6. 2020 10:05
Re: Ceník
Většinu aut jsem nafasoval, takže se žádné zkušební jízdy nikdy nekonaly. Pro mě je důležitější vlastní zkušenost z dlouhodobého používání. Krátkodobě jsem používal z půjčoven hodně aut, protože jsem dlouhodobě pracoval v zahraničí a většinou jsem se do ČR vracel přes Vídeň (mám to domů do jižních Čech blíž než z Prahy). Další nové auto by mělo být na baterky, nikoliv na petrolej.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 10:08
Re: Ceník
No zrovna trasa autem jižní čechy - vídeň nic moc = to do Prahy je to dneska furt po dálnici, byť naší https://www.auto.cz/…-uzavirek-134929 :D
24. 6. 2020 10:11
Re: Ceník
Akční cena - retail
Neakční stejná výbava i do Fleetu se slevou pro velkoodběratele ;-)
24. 6. 2020 08:30
milerův cyklus
Neví někdo jak je to s karbonováním u těch 1,0 TSI motorů? Nápad foukat spaliny do sání je sice hrozně eko a EU řve blahem jak se sníží emise, ale ničí to motor vzhledem k tomu, že to přímovstřikům pak karbonuje sání včetně sacích ventilů.
Rozbalit vlákno
57
24. 6. 2020 09:12
Re: milerův cyklus
článek ve SM popisuje zakarbonované ventily po 100tkm, výkon klesl o 6kW, bylo by zajímavé vědět, jak by ty ventily vypadaly po 150tkm (pokud by se tedy toho dožily)...
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 09:15
Re: milerův cyklus
Dodám že 1.0 je považován za lepší než 1.5 TSI

EDIT ty :no: tu skutečnost maj změnit nebo jak je to myšlený? :-!
24. 6. 2020 09:15
Re: milerův cyklus
Zpětné vedení spalin do sání už je tu s námi minimálně 20 let. Defakto povinné od EURO3 (1999) Žádní novinka.
Má ho i třeba 1,6MPI považovaný za spolehlivý agregát.
24. 6. 2020 09:32
Re: milerův cyklus
Jasně jenže to je nepřímovstřik kde ty sra-čky ze sání vypláchne směs benzínu. Problém nastává právě u moderních přímovstřikových motorů kde rezidua nemá co oplachovat. VW si asi po 10 letech přiznal fakt, že tenhle problém existuje, takže u některých motorů kombinuje přímo a nepřímo vstřik právě z důvodu zamezení karbonování, ale nevím jestli je to případ i 1,0 TSI.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 09:35
Re: milerův cyklus
Hele VÍŠ kdo kombinaci přímého a nepřímého vstřikování benzínu zaved jako první? Nápověda = vidím to růžovýma brýlema https://www.auto.cz/diskuse/75749/1 :-!
24. 6. 2020 09:50
Re: milerův cyklus
Zřejmě nad tím kluci z Toyoty víc přemýšleli. Divím se ale že tu armádu konstruktérů ve VW nenapadlo to co by mělo napadnout každýho trochu myslícího automechanika s výučákem a 10 let produkovali motory s konstrukčním nedodělkem, který způsoboval postupné ničení motoru. Do toho krmit motor mizernýma long life olejema a můžeš být rád, když se ti motor dožije 100 tkm.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 09:55
Re: milerův cyklus
Domnívám se že důvod není "nenapadlo" = postupně k tomu došli všichni ta Toyota Lexus https://en.wikipedia.org/…ion_(automobile) s tím kdysi před patnácti lety začala jako první. VW snad možná jako úplně poslední?
24. 6. 2020 09:58
Re: milerův cyklus
Kdyby je to napadlo, tak už první generace FSI a TSI motorů obsahovala i nepřímý vstřiky. Trvalo jim několik let a evolucí motorů než k tomu došli. Celkem ostuda.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 10:04
Re: milerův cyklus
Ono to Audi V6 a V8 měly už taky dávno = proto píšu 9:55 že to není o tom nenapadlo nebo nezaznamenali co dělá konkurence = prostě šetřili
24. 6. 2020 15:51
Re: milerův cyklus
Ovšem šetřit se má tam kde to nemá fatální vliv na životnost dílu/motoru. Tohle je prostě ostuda. Jinak jsou ty TSI motory povedený a jízdně velice příjemný. Takovej 2,0 TSI je motor proti kterýmu Toyota výkonově nic léta neměla a nemá. Jen tě na 200 tis čeká generálka motoru, protože je ucpanej karbonem.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 16:06
Re: milerův cyklus
Jako všichni má 2litr turbo tady máš místní recenzi https://moje.auto.cz/…ack2/mekupe.html ale preferuje dál atmosféry = takže používá třeba v Camry místo R4 turbo V6 3,5
25. 6. 2020 08:45
Re: milerův cyklus
Bezva jsem rád že Lexus vyrábí i Sporťáky. Taky jsi mohl vytáhnout Supru. Já se bavím ale o civilních autech typu střední a nižší střední kde Toyota nic výkoného neměla a nebýt hybridizace nabídky v letošním roce tak ani pořádně nemá. Tam končil Avensis na nějakých 114 kW. Zatímco VW mělo a má do střední třídy 200 kW benzínové motory.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 08:49
Re: milerův cyklus
Sporťáky? Bavíme se o TUCTOVÉM R4 2.0 turbo https://www.auto.cz/…prehlizeny-92970 NErozumím PROČ nebo vůbec O ČEM se ZASE hádáš

PŘÍSTUP třeba Toyoty a třeba VW je zcela opačný. Koncern udělá do karoserie Golfu VŠE od EV po R a samozřejmě i nějaký masový motory. No a japonec udělá samostatná auta https://www.novinky.cz/…lack-touch-18266 a https://fdrive.cz/…g-in-hybrid-4037 a https://www.novinky.cz/…y-model-40310772

Podobně jako třeba Mazda Toyota preferuje atmosferické plnění = důsledky ve vyšší spolehlivosti a vysokém nájezdu km znáš sám. Prostě místo dosáhnout vyššího výkonu turbem volí vyšší objem = japonská klasika je 2,5 litr = u Toyoty aktuálně motor A25A dle mírně odlišnejch emisních požadavků v zásadě SOU VŠUDE STEJNÝ jinak by se výrobci zbláznili = to k tématu ZLÁ EU :-O :*) tak rozptyl výkonu 151-154 kW jako hybrid až 179kW https://www.auto.cz/…-do-ceska-134390 jakožto atmosféry většinou spolehlivý držáky s obřími nájezdy

Mimochodem asi sis poplet tu hybridizaci nabídky v letošní roce = myslíš https://moje.auto.cz/…sus/corolla.html co s ní jak koukám mikesus má najeto už 38.000 km?

Ale s tím R4 2.0 a Sporťák = si mě dostal = to FAKT NEchápu https://newsroom.lexus.eu/2015-lexus-to-launch-is-200t-with-innovative-20l-turbo-petrol-engine/ mimochodem Toyota už od dob Supry z 80. let když si jí zmínil používá VLASTNÍ turba = a proto i tehdy když obecně měly šílenou poruchovost byla u Toyoty pod 1%
Avatar - Emel
24. 6. 2020 15:06
Re: milerův cyklus
Jistě ti neušlo, že už to zase opustili (alespoň u 2.0TSI). Je to o prioritách a nákladech. Ostatně většina značek do toho nešla vůbec...
24. 6. 2020 15:52
Re: milerův cyklus
Co opustili? nepřímý vstřik?
Avatar - Emel
24. 6. 2020 16:12
Re: milerův cyklus
Opustili kombinaci přímého a nepřímého vstřiku... v rámci homologací na nové normy. Takže ty motory v GTI, Cupře apod. už mají jen přímý vstřik pokud se nepletu, dřív měly kombinaci přímého a nepřímého.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 16:16
Re: milerův cyklus
Už před lety https://autobible.euro.cz/…seat-leon-cupra/ MĚ přijde že koncern furt jen šetří a šulí zákazníky = za cožOD NICH dostávám solidní sbírky :no: :D

Asi to většina nechce slyšet = nebo si myslí že ne :-)
25. 6. 2020 00:14
Re: milerův cyklus
Tak to jsem nevedel. Boze to je tlupa diletantu. To jsou ty novy evo verze motoru? To zase bude karbonovat jako driv :-(
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 06:54
Re: milerův cyklus
Třeba si měl PRAVDU = když jsem kdysi zmiňoval jak se povedl https://autobible.euro.cz/…0-tdi-ea288-evo/ a ty si mluvil o SPOLEHLIVOSTI

Zatím žádné zprávy o problémech nejsou a funkčně se minimálně verze 150 kW fakt povedla a dává mi vzpomenout na náš starej dobrej 2.2 HDi stejnýho výkonu. Co přinese čas uvidíme = NEmusí s tím být problémy

Rozhodně ale není od věci používat aditiva = nevím jaký je mám praxi jen s benzínem, ale to ultrasilný od Toyoty se dělá i pro vznětový motory :-!

A trocha reality ze světa aut https://www.novinky.cz/…s-vodou-40328704 vs https://www.idnes.cz/…6_zahranicni_knn s vysvětlivkou https://manipulatori.cz/…-hasili-tri-dny/
25. 6. 2020 08:56
Re: milerův cyklus
Ba ne to je hoax. Říkal si že hybridy nehořej a už vůbec je nesmysl, že by se hasily hůř než normální spalovací auto :D Neboj vysvětlil si mi to dostatečně jasně jak se věci mají :D
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 09:07
Re: milerův cyklus
Ty máš den blbec? Včera si měl o HODNĚ lepší

Není co vysvětlovat = pokud to nechápeš z odkazů. Prostě jsou lidi co se jim líbí hoaxy a CHTĚJ jim věřit = a sou lidi co preferujou realitu. Někomu nepomůže ani vysvětlení https://manipulatori.cz/
25. 6. 2020 12:32
Re: milerův cyklus
Ty seš fakt super turbo kok-ot. Hlavně se prosím tě soustřeď jen na diskutování po netu v reálu by se ti mohlo lehce stát, že ti někdo vznětlivější, až na něj začneš rozjíždět jak ty seš nejchytřejší a všichni kolem jsou blbý, způsobí nějakou nepříjemnou frakturu v obličejový části ;-) Na druhou stranu potřeboval by si to jako sůl, takže by ti to možná i pomohlo. Taková svýho druhu terapie :D
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 12:35
Re: milerův cyklus
Velmi SMUTNÁ reakce

Já to právě na rozdíl od tebe stejně jako v oboru vzdělaný ode mě až po tu národní rozpočtovou radu chápu TO JE TEN ROZDÍL :*)

Když TY něco nechápeš = neznamená že ti co jo = sou kok-oti. TOHLE chápeš? :D

Plácání absolutních kravin o nejchytřejší a všichni sou blbý = a vyhrožováním že někdo s IQ tykve kdo POCHOPITELNĚ makroekonomice nerozumí by mi moh rozbít hubu = se to nezmění. Stejně jako to že sem FAKT hrál desetiletí závodně ty kuličky jak tomu řikáš ;-)

Víš co je nejDĚSIVĚJŠÍ = já zdaleka nejsem nejchytřejší = a ne všichni kolem mě sou blbý = jen TY prostě absolutně vůbec nic NULA celá NULA rozumíš = ekonomii. To je celý = BLBÝ JE že se hádáš, nevim teda proč, že jo :-|
Asi to vaculíkovo pravidlo = nic o tom nevíš tak si holt radši HÁZEJ KORUNOU nebo ještě líp říkej OPAK co tě napadne. Pak s tebou sice nebudou souhlasit lidi z tvého okolí ALE úroveň rozpočtové rady vlády JO :yes: :-)
Psal si že ti ani nedošlo proč sem na ně dal odkaz = no PROTOŽE to je PŘESNĚ TOHLE. Když se to naplní rsp. když vláda půjde dál tímhle směrem = DÁL bude mj PADAT kurz :-)

Co je smutný že ani po tolika vysvětleních = se lidi nechytaj. Třeba že nafta je dotovaná a bez toho by bylo dieslů v osobácích pár procent. Nebo tohle = že za makroekonomický data od HDP po ten kurz MŮŽE ten kdo vládne. Tak sakra KDO asi?? :D

Kalousek? Havel? Sóros nebo EU? :-!
24. 6. 2020 09:50
Re: milerův cyklus
Řekl bych že stačí dát na rady servisáků a jednou za čas se prostě projet po dálnici nebo normální silnici (s tím že neřadím až na 5/6 stupeň) aby se karbon vypálil.
Jinak myslím že se to démonizuje víc než je potřeba, i u dieselu EGR vydrží bez problému hodně přes 250.000km (samozřejmě záleží jako u všeho na jízdním stylu)
24. 6. 2020 09:52
Re: milerův cyklus
U dieselu ale bývá EGR za DPF, takže nepouští do sání saze. Jednoduchý, ale naprosto účinný. Na 200 tis vypadá takový EGR jako nový.
24. 6. 2020 10:01
Re: milerův cyklus
mozna u nekterejch novejch, ale obecne tomu neverim.
spis verim predrecnikoj, ze se to demonizuje
24. 6. 2020 15:53
Re: milerův cyklus
Třeba 1,6 TDI to tak má. To už není zase tak novej motor.
24. 6. 2020 11:49
Re: milerův cyklus
S 1,9TDI jsem najezdil zhruba 500.000km, motor bez DPF a EGR stále původní (možná ho jednou trochu očistili). Takže tím to nejspíš nebude.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 11:58
Re: milerův cyklus
To je při průměrném českém nájezdu práce skoro na 20 let = takže nějaká Okta I 74kW?
24. 6. 2020 14:04
Re: milerův cyklus
O2 08/2007 77kW používaná do 05/2014, v rodině stále ještě jezdí.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 14:08
Re: milerův cyklus
77kW a 500.000 km? To je SÍLA

A za těch 7 let si s ní ujel teda kolik? Ten PŮL MILION je spíš za celou dobu ne? I tak je to DOST HODNĚ NADprůměr
24. 6. 2020 17:21
Re: milerův cyklus
Za těch 7 let zhruba 480.000km, pracovní auto a tak jednou za dva týdny štreka minimálně 1000km (500 tam 500 zpět) . Aktuálně má 546.000km. Už jezdí odpočinkově jen kolem komína, ale stále prakticky bez problému, jen začala trochu brát olej.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 18:17
Re: milerův cyklus
Tyhle šílený porce určitě radši něčím jiným než 77kW ale :yes: :-)
25. 6. 2020 09:23
Re: milerův cyklus
U toho dieselu to jde, nejsem závodník a i těch 77kW zvládlo najet v D na dálnici tempomat na 140-150 (kdy moc netočí a je relativně tichý) jet stále až do cíle. Bez ohledu na to jak je naložený nebo kopce.
Pravda teď mi připadá línej ale stejně jezdím +/- stejně rychle. Takže jen to když se chci svést, jednou za čas, je trochu zábavnější.
No hlavně samozřejmě vítězí spotřeba, mám vyzkoušeno ať u těch 77kW nebo nyní 110kw stejně výkonné benzíny jsou na stejných štrekách, stejný styl jízdy o zhruba +2 - 3 l/100km žravější. U toho nájezdu to je ve finále celkem slušná částka v penězích.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 09:29
Re: milerův cyklus
No spotřeba se odvíjí od výkonu = ty +2-3 lity to je zčásti těch +33kW navíc :-)

Ad peníze = no vono nebejt nafta dotovaná = bylo by HODNĚ věcí v Evropě jinak :-!

Nicméně za obří nájezd s nic moc výkonem :yes: :-)
25. 6. 2020 15:44
Re: milerův cyklus
myslel jsem to tak že 77kwdiesel vs. +/- stejný výkon benzín a stejně tak u těch 110kW (ten konkrétně s 1,4TSI 110kW)pochopitelně ve stejných autech (náhradní vozy ze servisu).
Jinak mohu říct že třeba srovnání co se týká spotřeby 1,9 (77) a 2,0 110kW TDI je v mém případě o rozdílu v nízkých desetinách litru.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 16:24
Re: milerův cyklus
Efektivita motorů sice fakt stoupá ale víceméně úplně stejná spotřeba u 77 a 110 kW při navíc pravděpodobném nárůstu hmotnosti auta = to je zajímavý :yes:
24. 6. 2020 15:54
Re: milerův cyklus
No jo to byly ještě poctivý motory bez kurvítek.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 10:08
Re: milerův cyklus
Při výměně oleje používám extra silný aditivum Toyota doporučený 1 za rok a přesně tohle dělám. Zahřeju motor v nádrži aditivum a třeba při nájezdu na dálnici stojim na plynu co to jde. Stačí to udělat 2x 3x po sobě = a je vyčištěno. Nemluvím o dieslu a EGR ale obecně

Stav EGR po výrazně nižším nájezdu než čtvrt milionu km se nedémonizuju = je to ověřená a taky zdokumentovaná realita :-)

Spousta chytráků místo viz já 1. odstavec to(hle) http://www.vwglobe.cz/…r-ventil-2-0tdi/ řeší(la) znásobením emisí = viz text v odkazu
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 10:29
Re: milerův cyklus
"Zahřeju motor v nádrži aditivum a třeba při nájezdu na dálnici stojim na plynu co to jde. Stačí to udělat 2x 3x po sobě: = a nic se nestane :D Jen hučí CVT :D :D
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 10:34
Re: milerův cyklus
No a? Zase při těch zbylých 99% provozu je to (citát z testu) nejplynuleji řadící automat :*)

A stejně sem to dělal i s manuálem a HDM = ty ne? ;-)
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 10:39
Re: milerův cyklus
To jo, já spíš narážel na ten nájezd na dálnci :D Na rozdíl od města, kde je ta jednaosma hodně dobrá, tak tady je spíš podprůměr :)
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 10:51
Re: milerův cyklus
Dělám to i s 2.5 litrem = a jo šlápnutí na pedál při nájezdu na dálnici až do maxima co to de je u https://autobible.euro.cz/…skoro-nestarnou/ docela prča :D

Nicméně TEN účel to (s)plní = dřív jsme dávali VIF dneska https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 10:53
Re: milerův cyklus
Já znám jen tu 2.5v nové Ravce, ta jede trochu líp, než 1.8 :)

Ale za mne zůstává jasná jednička ve městě, zkoušel jsem to v několika Toikách a po městě je to top, reakce na plyn je rychlejší, než u dvoulitru i dvaapulky.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 11:04
Re: milerův cyklus
No to i ve starý :D

Proto sem do ní šel i ve 4. roce nevím co lepšího = prostě jezdí a jak sis sám vyzkoušel https://blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/ na semaforu většinou.. :-)

Vím ten 2 litr na jiné ježdění než mých max 100 km za den kolem komína jak tomu říkáš URČITĚ = jinak dál je nej R4 1.8 hybrid. I když v Camry jsem se CÍTIL MOC dobře = levné asi stejně spolehlivé a překvapivě nízká spotřeba

Hodně hodně hodně se mi líbí na Stodůlkách stojící https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 ale eště nevím i když DŮSTOJNÁ náhrady by to byla :D :-!
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 11:35
Re: milerův cyklus
Mne na tom nenadchla ani tak ta akcelerace 0-50, která je rychlejší v řádově desítek setin, v realu tedy jde jen o reakci, proti nějakému naftovému dvoulitru, ale spíš sladění pohonu v nízkých rychlostech, kdy jemě přechází elektromotor na spalovák. Dynamicky je pak ten dvoulitr jinde :)

Ale když nebudu brát v potaz rozměry, tak po Praze se mi velmi líbilo v Mondeu HEV, které má o dost vychytanější podvozek a je o třídu lépe odhlučněno. Je měkčí, než u TDCi, ale to v rozbité Praze vidím jako plus :)
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 11:47
Re: milerův cyklus
Souhlas

A souhlas = s tím že já spíš "originál" tedy Camry = ale to už je o sympatiích. A sympatický je mi Ford že šel stejnou cestou jako Toyota = teda hybrid nekombinuje s turbomotůrkem ale s atmosférou https://www.auto.cz/…-3x-jinak-128602
Avatar - Mikesus
24. 6. 2020 14:08
Re: milerův cyklus
Já myslel, že 1.8 je neprimovstrik a tam si psal, že karbonovani není problém. Proč dávat tedy aditivum?
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 14:10
Re: milerův cyklus
Protože to je SAKRA JEDNOZNAČNĚ cítit? ;-)

Dělám to od začátku při každé výměně oleje = že přikoupím tu lahvičku. Když uděláš proceduru co popisuju = auto pak reaguje jednoznačně svižnějš líp

Asi jako rozdíl bi-amping tri-amping https://www.hifi-voice.com/…uzlo-tri-ampingu :-!
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 14:19
Re: milerův cyklus
Placebo ? :D Taky mi příjde, že s VIFem mi to líp jede :D
Avatar - Mikesus
24. 6. 2020 22:16
Re: milerův cyklus
Tak to se v Toyotě poptam a vyzkouším :)
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2020 06:36
Re: milerův cyklus
:yes: :yes: :-)
24. 6. 2020 15:57
Re: milerův cyklus
Počkej a to má mít co za funkci? Čistit motor od karbonu? EGR je při plným plynu uzavřenej a žádný zpětný spaliny do něho nejdou, takže ten tím nevyčistíš.
Avatar - twistedTSD
24. 6. 2020 17:16
Re: milerův cyklus
1.0 ani 1.5 nepřímovstřik nevede.
Avatar - Emel
24. 6. 2020 17:23
Re: milerův cyklus
Jako ostatně skoro všechny konkurenční motory... cokoli od Opelu, Peugeotu, Hondy... zaznamenal jsem akorát Renault, který se u jedné verze 1.0TCe vrátil k nepřímému (ovšem pouze nepřímému). A starší Fiaty, ale to už je asi minulost. Ale zase tak moc to nesleduju, tak mi možná něco uniká.
Avatar - twistedTSD
24. 6. 2020 17:26
Re: milerův cyklus
Fiat má pořád nepřímovstřik, ale do roka určitě skončí. Fajn je to TCe, jinak asi jen atmosféry v Corolle sedan a možná Hyu, tam si nejsem u nové 1.5 jistý.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2020 09:01
Pul mice..
...za skoro-holatko bez motoru. Tak urcite.

Ne, ze by Octavka ve vyssich vybavach vypadala uvnitr nejak vabne, ale toto je teda extra hnus...
Rozbalit vlákno
0
24. 6. 2020 09:23
už to začíná
vozy začínají zdražovat, jak se dnes denně píše. :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 09:32
Re: už to začíná
ANO to musí = u nás s VELKÝM bonusem propadu kurzu koruny k euru, dolaru, jenu, wonu = ANO makáme nějak divně. Že by hlavně pro sebe https://www.peak.cz/…t-miliard/14345/ je to starší článek.. :-!
Avatar - iudex
24. 6. 2020 09:24
Barbie má nový klobúk
Tak je zaujímavé, že správa o tom, že sa dostala na trh základná výbava zabehnutého modelu má väčšiu prioritu, ako predstavenie faceliftovaného Arteonu s novým kombíkom a modelom R. 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 09:34
Re: Barbie má nový klobúk
No čeho se tu prodá asi víc? Aneb sloužíme VW 8-s

Mě tu zas MÍSTO hafo článků o socialistický a ruský technice chybí TŘEBA ceník Lexusu LC Convertible nebo nový wolframový brzdy Porsche
24. 6. 2020 09:57
Škoda se v té cenové politice začíná trochu ztrácet
To je opravdu logika. Připlatíš si 13tisic a máš lépe vybavené (125let) auto s motorem 1.5 tsi. K čemu jsou vůbec normální ceníky když jsou neustále nějaké akční modely a firmy nakupují za úplně jiných podmínek?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
24. 6. 2020 17:22
Re: Škoda se v té cenové politice začíná trochu ztrácet
To máš dnes asi všude, bez ohledu na značku.
24. 6. 2020 10:02
Konečně Octávia pro mě a pro masy.
Už jdu kupovat tu 125 let 110 kW za 506 000. Jenom bych ještě přidal nastavitelné sedadlo spolujezdce. To budou fronty, když tam budu i já.
Rozbalit vlákno
0
24. 6. 2020 10:03
potřeby
Maláček, mohu tě jako český motorista ujistit, že tento vůz není na míru potřebám českého motoristy. Ten tříhrnek za půl míče se směšnou slevou pro individuální zákazníky si strč za klobouk.
Rozbalit vlákno
6
24. 6. 2020 10:15
Re: potřeby jsou splněny
Proč neuvažuješ o 1,5 s lepší výbavou za příplatek 50 000?
Myslím si, že lidé budou s cenou 1,5 spokojeni. Lepší cenu snad ani nikdo nečekal.
Avatar - Emel
24. 6. 2020 10:26
Re: potřeby jsou splněny
Fakticky je ten rozdíl jen 35t, protože 1.5 má v ceně výbavu paketu Active Plus.
24. 6. 2020 11:40
Re: potřeby jsou splněny
A taky mám obavu, co je v té verzi za denní svícení. Viz ten děs u OIV po faceliftu.
24. 6. 2020 11:38
Re: potřeby jsou splněny
No, to je už lepší, myslel jsem, že maláček chválí jen ten tříhrnek, že ten je pro našeho motoristu tak to nejlepší, na co u škody dosáhne. Ovšem po přidání zákl. věcí u 1.5 jako zadní senzory, volant a mlhovky je cena bez barvy 550 tis.
Avatar - Emel
24. 6. 2020 15:11
Re: potřeby jsou splněny
Zadní senzory a kožený volant jsou u 1.5 v základu. Mlhovky nevím, ale bez nich si auto dokážu klidně představit.
24. 6. 2020 23:13
Re: potřeby jsou splněny
Senzory s volantem jsou v nějakém paketu za patnáct tisíc, který nejde snad ani odpárat.
Avatar - _Karel_
24. 6. 2020 11:17
Cena
Před pár dny tu někdo Blue Sunovi docela sprostě nadal za tvrzení, že oktavka zas tak moc nezdrazila, že ji jen prozatím chybí základní výbava a motor. Někdo ve skodovce si to asi přečetl a zareagoval...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barrichello
24. 6. 2020 12:27
Re: Cena
Všem oktávkám chybí motor :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2020 12:33
Re: Cena
Zato Ladě 1.6 83kW ne = tvá objektivita je ZNÁMA

To už trumfne jen tvá PŘEDSTAVA že stát řízený tisíci https://globe24.cz/…-uz-toho-ma-dost by šel nahoru. Bohužel viz realita když byl bez podpory státu v tržním hospodářství spíš PŘESNĚ NAOPAK ;-)

Popravdě Slušovice byly něco jako dnes https://www.blesk.cz/…-ukazala-ct.html prostě někdo v tomu umí chodit = tvůj vzor schopností bohužel spíš stylem https://zpravy.aktualne.cz/…259ac1f6b220ee8/
Avatar - _Karel_
24. 6. 2020 17:54
Re: Cena
Jestli je to vtípek, tak ok ;-)
Pokud to bylo myšleno smrtelně vážně, pak dle tvého chybí motor celé mainstreamové evropské produkci, což považuju za kravinu. Oktávka je na tom v rámci konkurence velice slušně až nadstandardně a více než čtyřválce bych do ní stejně považoval za nesmysl, bez ohledu na nějakou ekologii.
Avatar - Ozzman
24. 6. 2020 19:16
Re: Cena
Důležitý je mít alespoň šesti, nebo osmi válec, aby si mohl všem těm pozérům ve Škodovkách v diskuzi nadávat, že řeší jen spotřebu a mají malé motory, ale pak si to předěláš na LPG, aby tě to nesežralo a jezdíš jako klobouk ;) Barik style !
Avatar - _Karel_
24. 6. 2020 19:34
Re: Cena
:D
Třeba to byl fakt jen vtípek, napsal jsem, že "jí doteď chyběl motor", tak snad...
Avatar - twistedTSD
24. 6. 2020 17:24
Klima
Dotyková manuální klima (v OIV jako v jediném autě z koncernové čtyřky) pasuje Active automaticky do role za trest fasovaného služebáku.
Rozbalit vlákno
3
24. 6. 2020 21:03
Re: Klima
No mám sice automatickou, ale když v létě nastavím třeba 22°, tak to vychrlí ledárnu. Takže jdu postupně třeba od 26 do 22. Kde mám tu výhodu proti manuální, že vidím číslo?
Avatar - twistedTSD
24. 6. 2020 21:32
Re: Klima
To už je věc nastavení toho systému. V lepších autech si můžeš zvolit citlivější chlazení. Navíc bys neměl ve 35 stupních chladit na 22, tam je opravdu lepší snižovat postupně.
Avatar - Mikesus
24. 6. 2020 22:32
Re: Klima
Ledarnu při spuštění automaticke klimatizace mi naposledy dělala O2 z roku 2005. S čím proboha jezdíš, že to dělá i v roce 2020?
Někde je to označené jako soft, jinde jako eco. Pokud jezdíš v 15letém autě, pak stiznosti na klimatizaci v nových autech jsou trochu mimo.