Vrcholná verze SUV e-tron využívá hned tři elektromotory - jeden u přední a dva u zadní nápravy. Provedení je dostupné také pro karosářskou verzi e-tron Sportback.
Čímž si svou klasickou okecávkou chtěl říct že PROSTĚ ZASE NEPLNÍ
Nojo čísla kolikaNÁSOBEK mrtvých mají (třeba na milion) proti nám evropanům a dokonce nám čechům kde se to od doby ANO SEBERUSIDAMSI zlepšování dost zaseklo = určitě taky víš https://www.garaz.cz/…as-prekvapi-4563:-)
Řeš Kamaz. proč si v tom zastaralým podniku koupil Daimler podíl, proč vyhrávaj Dakar, proč to jezdí v půlce světa vč. Kuby, Jižní ameriky, arábie, asie i Evropy :-) A proč to projede každým terénem vč sibirských bažin :-)
To samý Ural, který zas spolupracoval s Ivecem, to taky nevíš, BAZ (Brijnaský automobilový závod) Kdybys nevěděl to je to na čem je slavný systém S400), ZIL, který sice už není ale spolupracoval v 90. letech s Caterpillarem.
Takže do téhle zastaralé techniky si krom domácích motorů GAZ, JAMZ nebo běloruského MMZ může koupit i západní motory Daimler, Cummins, Detroit Diesel atd vč převodek ZF, automatů Allision atd.
A můžeš v tom mít elektriku, airbagy, abs, esp atd, klimatizaci, nezávislé topení atd atd.
samozrejme, ze to plni emise, kdyz to ma americkej motor.
a vedle toho jeste nemeckou prevodovku, nemeckej kus podovozku a kabinu obslehlou zase od nemcu.
rusaci umej jen motory do tanku, stihacek a raket, to si ale normalni clovek ani firma moc nekupujou ...
To znamená co? Že ti došlo jako moc velká je to blbost? Zachránit socialismus pomocí
a) https://ct24.ceskatelevize.cz/…-cervenem-hradku
b) a k tomu zavřením milionu lidí ve funkcích který kradli
Došlo že a + b = katastrofa? Že cesta co zvolili jeho kolegové z UV KSČ byla mnohem.. nejen pro ně ale velmi velmi velmi pravděpodobně i pro zem LEPŠÍ? :-)
Mě je Valdimír Valdimírovič u zádele, já nejsem milovník politiků a nevěším si je doma na stěnu.
Pokud ho lidi chtěj, at ho maj.
Horší jek ožralá loutka Jelcin, díky kterému tam ekonomika málem zbankrotovala, kterej byl všem pro smích a vše co za něco stálo ukradli oligrachové, lidi z KGB nebo se prodalo na západ, hlavně do USA (paradox že)
Maj na to F, to jsou značky pro testování a dealery.
Jinak tu jezdí v Ostravě v u Czeach Coal v Mostě v dolu ČSLA normálně Kamazy na klasickejch bílejch značkách, auto má homologace a plní EURO 6. Můžeš mít modernější kabinu s jiným interiérem, to je to bílý auto v testu s hydraulickou rukou, můžeš mít i tahač atd atd.
nedavno sem na to cet nejakej test
auto z minulyho tisicileti
jen pro praci v lome, ani to nemeli na znackach ...
ale v rusku jsou zvykli na ledacos, a je otazka, kdo s tim tady v tom leme jezdi
Ty budeš asi stejný energetický analytik jako ekonomický = MĚ se LÍBÍ TOHLE tak TAK to budeme dělat :D
Sice neznáš Adama Smithe ani Carla Mengera ALE zase si vymyslel že desítky let zaostávající ekonomiky socialistických států napříč planetou BY zachránil https://www.irozhlas.cz/…e_1907170622_dbr kdyby se dostal dřív k moci :-)
To kdyby byli bývali nejen český komanči tušili = nenastrčili by ho jako největšího BLBa co našli do čela státu když věděli že krach je na krku = ale nechali by ho zachránit celý socialistický blok https://www.jstor.org/stable/41129209?… mimochodem v roce vydání 1977 u nás už komunisti věděli že sou ekonomicky v hajzlu = a začali ZPĚT povolávat inteligentnější lidi co masově povyházeli že nechtěli jásat nad https://www.novinky.cz/…chranit-40065984
co afrika, to je chudej kontinent, ale co takovy rusko, ktery jeste vloni nebo predloni tezilo nejvic ropy na svete.
pritom v rusku v polovine zdravotnickych zarizenich netece tepla voda a ve tretine vubec zadna.
co na to putin?
nevis??
Německo a EU chce vypínat uhelné elektrárny, ted co dělá Afrika. Přesný opak, staví je. Co na to Teta Gréta?
Více než půl miliardy Afričanů nemá přístup k proudu... V řadě afrických států se objevily nové projekty na výstavbu uhelných elektráren... 4 se již staví, dalších 24 projektů bylo ohlášeno, z toho 10 již má povolení ke stavbě a u dalších 10 se o získání povolení jedná. Skupina Global Energy Monitor tvrdí, že v afrických zemích existuje již více než 100 projektů uhelných elektráren v různém stadiu rozpracování... Pokud budou všechny tyto projekty dokončeny, počet uhelných elektráren v Africe stoupne dramaticky. Zatím jich na kontinentě není mnoho, pouhých 32. Více než 1/2 z nich, 19, se nachází v JAR, kde má také přístup k elektřině plných 85 % obyvatelstva. Západ sice dává od uhelných elektráren ruce pryč, asijské státy je však rády podpoří. Platí to v prvé řadě pro Čínu, která se v tomto ohledu angažuje mj. v JAR, Keni, Pobřeží slonoviny, Zimbabwe a Tanzánii. Peking stojí za 1/2 ze zvažovaných projektů afrických uhelných elektráren... Do uhelných projektů je ochotno investovat také Japonsko, Jižní Korea a Indie. Jen v letech 2014 až 2017 se podpory na stavbu uhelných elektráren celosvětově ZVÝŠILY ze 17 na 47 miliard dolarů ročně... Spotřeba energie v Africe stoupne do roku 2040 3x, jen 1/2 z ní půjde vyrobit z obnovitelných zdrojů. Životnost uhelných elektráren je asi 40 let".
Nejsmutnější byl srovnávací test a oblast kde byl NEJVĚTŠÍ ROZDÍL mezi e-tronem a krabiciódní Teslou X = na zatáčkovitých okreskách = myslim že :no: to nezměněj, ale zkusit to můžete ;-)
EDIT slušná sbírka :no: no tak teď už dojezd není (tragi)komedie a má lepší podvozek a takyvyšší výkon :yes::-!