tj. jen překlep - má být zřejmě s nepřímým vstřikem.
Ale to je divné, protože nepřímé vstřikování mají menší benzínové motory Clia s 999 ccm (SCe a TCe), kdežto větší s 1333 ccm TCe130 má už přímé.
Jak to je, prosím? Děkuji.
Ano, i SCe je atm. Je v tom něco, co novináři nemohou rozluštit (i kdyby jim to konstruktér vykládal).
A 68kW není až tak závratný výkon (ne malý). Jde tady o provoz v úsporném režimu využívající mezi aku a paralelní spolupráci elmotu přes převodovku.
clio ma atmosfericku 1,6-ku, to je co sa vyroby tyka lacny motor. A ta mini baterka a fullhybridny system sice zdvihnu cenu, ale az tak?
Ked je yaris hybrid s plnou bezpecnostnou výbavou a priamovstrekovym motorom za 17000, tak clio ako novacik s nizsou výbavou by mal byt citelne lacnejsi, ak chce konkurovat predajne zavedenej znacke...
co nechápeš na yarisovi za 17000€? Aha, ty to neumíš přečíst co?
A rozhodně má Toyota mnohem více zkušeností s hybridem než Renault, tedy zde je Renault rozhodně nováčkem.
A první ve své třídě? Yaris s hybridem tu je už nějakých 8 let. Tomu říkáš prvenství v třídě u Renaultu?
Když Toyota neuměla diesel, tak musela mít hybrid. Stejně to však až do vyděšení nikdo nekupoval. Já se nedivím. Ty peníze bych nedal ani za Clio, ani za Yarise.
Hybrid má od roku 1996. V té době opravdu nebyl problém dieselem. Později zjistili, že vylepšováním hybridu diesel bez problému nahradí a nemusí investovat do jeho inovací. Proto poslední diesely v Toyotach byly spíše podprůměrné.
Asi bude väčší objem bez turba vhodnejším pohonom na obíjanie bateriek. Žiadne veľké špičky, skôr pohoda, klídek, tabáček, bez vzruchov a bez výkyvov. ;-) Ručná práve v takomto aute chýbať nemusí, s hybridom asi driftovať nebudeš.
Plug-in mi přijde mnohem smysluplnější než dražší EV od PSA. Když si jej někdo může dovolit a má k tomu ideální podmínky, proč ne. Hlavně jsem zvědavý, jak bude reálně fungovat hybridní Clio.
Na to jsem právě zvědav, jak bude fungovat. Jestli myslíš jako u konkurence jako u Toyoty, tak to ještě pár let pochybuju.
Navíc koukám, že 36kw emotor je docela slabý, spíš si říkám, jestli to není spíše zaměřené na popojíždění v kolonách, kde výkonově bude stačit. Ale při plynulejší jízdě už to může být limitující. Aktuální Yaris má 45kw emotor a je to znát při každém lehkém stoupání i v nižších rychlostech než městských, že už mu výkon nestačí na čistou EV jízdu.
Zároveň tady sčítají výkon ICE a EV, o čem dost pochybuju, že to bude. 68+36 téměř jistě nedá 103kw.
A do toho ta cena. 474, za což už je maximálně vybavený nový yaris
Kdybys četl co tam je, tak vidíš, že tam je 17000 a že to píše slovák, tedy 17000€.
Hodil jsem to clio do konfiguratoru, abych ho dovybavil na úroveň toho Yarise za 470tis. Clio za 590tis, to je fakt super. To už bych raději vzal větší hybridní corollu a měl jistotu určité úrovně spolehlivosti.
A ty snad ne? Když bych měl brát vlastní zkušenost, renault by byl úplně na dně.
Třeba tady, yaris mezi nejlepšími (16.), clio téměř poslední ( 126. ze 127. ) http://autembezpecne.cz/…vky-v-podprumeru
Ze ty jezdíš s pi*ou na volantu? To bych pak chapal, proč se snažíš neobjektivne tvrdit, že renault je spolehlivější než toyota. Trošku bys měl přestat slepe obhajovat svou garáž. Toyota má dost svých negativní, ale zrovna spolehlivost jsi netrefil.
Tak hoď nějakou další statistiku jestli máš lepší, ale předpokládám že nemáš. Když už nejsou anischopni opravit zavadu v servisu před STK, tak asi ty auta stojí za dvě věci. Evidentně se s renaultama jezdí na STK i se zásadami. chápu, vlastní garáž si nepotopis.
Pak třeba ještě adac https://www.auto.cz/…ynuly-rok-134647
Renault podprůměrný až špatný, toyota na vrcholu.
Každý může být zkresleny, dohromady dávají už zajímavou informaci.
Má spolehlivé motory, ale to nedělá celé auto. Co třeba poruchovost celého auta, které zmiňuje ADAC? Ten motor potřebuje elektroinstalaci, se kterou Renault má problémy, jak je vidět ze statistik.
To je jako bych řekl, že nejspolehlivější je např fabia 1.generace, protože má nejspolehlivější stahování oken, protože je má manuálně. Ale to že se rozpadá zbytek, to je podružné. Když mi funguje motor, ale převodovka, zapalování, baterie, atd ne, tak je mi ten motor dost k prdu.
Tady máš celou jejich statistiku, odkud čerpáš ty https://www.reliabilityindex.com/top-100
Twingo, na kterém se nemá co rozbít kromě žárovek, je od renaultu první a je na 43.místě. Nad tím má Toyota 5 modelů, klasických i hybridů
A co zmiňuje ADAC? Řeší třeba to, že některé značky mají své asistenční služby? Pokud jde o spolehlivost, tak asi není řešení kupovat značku jen dle dobrého jména. To platí snad jen u starých aut. Často totiž už jen žije z toho jména a snaží se maximalizovat zisk. I Renault na to kolem roku 2000 doplatil. Ale ty si kupuj, co chceš. Stejně to tak i děláš. Na Toyotě mně asi nejvíc vadí lidi, kteří tam dělají. Nic horšího jsem ještě v práci nepotkal.
Potkal jsem dobré lidí a spatne lidi. Možná víc než ty, se kterými jsem musel jednat, ale to je fuk.
Vše je o lidech a pokud je něco poruchové, je větší pravděpodobnost potkat ty horší, protože se člověk s nimi setkává častěji.
U Toyoty si nemůžu stěžovat, když se mi z mého pohledu něco nezdálo, zasáhla přímo Toyota Czech a poslala i své lidi a nechala přímo prověřit. Je pravda, že u Renaultu je super obchoďák na Zličíně, s ním se dá dobře pokecat. Toyotu mám především proto, že potřebuju aby mi ve firmě auta jezdila a netravila čas odstavený v servisu. Vlastní zkušenost i statistiky spolehlivosti zatím potvrzuji co je všeobecně známo. Dokonce nám v pohodě bez jediné závady vydržel 260tis km 2.2D-CAT v Avensis, který všichni řadí mezi poruchové. Stačilo jen jediné, jezdil pouze delší trasy a netankovalo se u benzinek typu JZD. Žádná aditiva a long life ponechán.
Naopak u Renaultu je obecně známo, i z vlastni zkušenosti ( fluence ), že má problemovou elektriku.
Nemám problém s tím, že jsi spokojen, ale snažit se tvrdit, že je spolehlivější než Toyota....
No jestli napíše 17000 tak to je trochu rozdíl než tvých jmenovaných 170000. A jestli nepoznáš na první pohled slovenštinu, pak chápu že nepoznáš spoustu informací v psanem textu.