Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Britové si posvítí na infotainmenty a jejich vliv na pozornost řidiče

19 komentářů

johny555
Lidská lenost a hloupost. Dokud takový člověk nedostane alespoň 10 tisíc pokuty a zákaz řízení, tak se to nezmění.
Luděk.Kk
Mě by zajímal jiný jev který souvisí s nepozorností za jízdy. Nedokážu na to najít odpověď. Proč existuje neuvěřitelné množství lidí v drahých vozech co telefonují s mobilem u ucha? Vidím to v Praze dnes a denně, kdy lidi jsou v autech který evidentně mají bezdrátové handsfree v základní výbavě, a stejně to prostě nepoužívají. Má to nějaký reálný důvod který mě uniká ?
johny555
až se rozšíří nové škodovky a folksvágeny, kdy zoufalé řidičky a řidiči budou v menu hledat, jak si přitopit.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Infotaiment rozptyluje, člověk se na pomocné systémy moc podvědomě spoléhá, policajti nejsou na cestách, protože posílají fotky z radarů umístěných tak, aby nejvíc vydělávaly.
vladimirescu
Jeden z dôvodov mõže byť, že napr. takýto vodič luxusného auta ide práve so svojou ženou a volá mu frajerka.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Pak nechápu, jak ty můžeš řídit auto, když mozek zjevně nemáš.
spaleny6
Když ti na řízení chybí jedna ruka, tak je to rovnako nebezpečné?
spaleny6
Kéž by tohle policie fakt dělala.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ty musíš být ohromný "myslitel".
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Sympatický je mi přístup Mazdy. Řidič se má dívat na cestu a ničím se zbytečně nerozptylovat, proto nerozumím, proč se automobilky předhání v tom, kdo do infotainmentu nacpe více funkcí a jak velkou úhlopříčku se jim podaří tam nacpat.
Avatar - palix
palix
Stretávam as s mnohými ľuďmi, ktorí majú najmodernejšie autá, najlepšie telefóny, ale v podstate sú technickí antitalenti. Pre nich je veľký problém spárovať mobil s autom, tak to radšej chytia do ruky a telefónujú takto.
Ešte jeden logický dôvod môže byť, že nemajú zapnutý bluetooth na mobile, pretože šetria baterku a nie vždy si spomenú na to, aby ho zapli 😉.
Avatar - palix
palix
Mazda má naozaj dobré ovládanie "infotainmentu". Viac funkcii na display = je to dnes moderné, navyše je to lacnejšie ako spraviť 10 ovládačov naviac. Dôležité je presvedčiť zákazníka, že práve takto je to správne.
Avatar - xxc
xxc
Alebo auto zoberie len jeden telefón a vodičov je možno viac. Ja keď nemám nastavené handsfree priamo v aute, používam hodinky, ale až keď je to nevyhnutné. Telefonovať ešte nie je problém, horšie je odpisovať na správy 😄
Avatar - xxc
xxc
Mozog zjavne mám a vyššie príspevky to dokazujú.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Pamatuju, že když se objevila v autech první navigace, tak nastavení, změna cíle a dalších parametrů byla možná pouze když auto zastavilo nebo stálo.
Infotainment by se měl ovládat i tlačítky na volantu a zobrazení by mělo být na HUD. Tedy v zorném poli řidiče.
Avatar - xxc
xxc
Je na každom, ako sa rozhodne.
Avatar - xxc
xxc
Áno, lebo najdôležitejší je mozog. Môže mať aj 2 ruky na volante, keď telefonuje.
Avatar - xxc
xxc
Lebo je to rovnako nebezpečné, ako keby používali handsfree a majú automatickú prevodovku?
ProchyTom
Vis co dela policie? Jezdi po nehodach protoze ste tatari a neumite jezdit. A kdyz neni nehoda tak lovi bigose s ukradenýma kanalama zatim co ty spinkas aby si mel druhej den silu vyplodit dalsi shit. Dobrou vemínko