Bezpečnost
johny555
2
Lidská lenost a hloupost. Dokud takový člověk nedostane alespoň 10 tisíc pokuty a zákaz řízení, tak se to nezmění.
Přejít do diskuze
Mě by zajímal jiný jev který souvisí s nepozorností za jízdy. Nedokážu na to najít odpověď. Proč existuje neuvěřitelné množství lidí v drahých vozech co telefonují s mobilem u ucha? Vidím to v Praze dnes a denně, kdy lidi jsou v autech který evidentně mají bezdrátové handsfree v základní výbavě, a stejně to prostě nepoužívají. Má to nějaký reálný důvod který mě uniká ?
až se rozšíří nové škodovky a folksvágeny, kdy zoufalé řidičky a řidiči budou v menu hledat, jak si přitopit.
Infotaiment rozptyluje, člověk se na pomocné systémy moc podvědomě spoléhá, policajti nejsou na cestách, protože posílají fotky z radarů umístěných tak, aby nejvíc vydělávaly.
Jeden z dôvodov mõže byť, že napr. takýto vodič luxusného auta ide práve so svojou ženou a volá mu frajerka.
Sympatický je mi přístup Mazdy. Řidič se má dívat na cestu a ničím se zbytečně nerozptylovat, proto nerozumím, proč se automobilky předhání v tom, kdo do infotainmentu nacpe více funkcí a jak velkou úhlopříčku se jim podaří tam nacpat.
Stretávam as s mnohými ľuďmi, ktorí majú najmodernejšie autá, najlepšie telefóny, ale v podstate sú technickí antitalenti. Pre nich je veľký problém spárovať mobil s autom, tak to radšej chytia do ruky a telefónujú takto.
Ešte jeden logický dôvod môže byť, že nemajú zapnutý bluetooth na mobile, pretože šetria baterku a nie vždy si spomenú na to, aby ho zapli 😉.
Ešte jeden logický dôvod môže byť, že nemajú zapnutý bluetooth na mobile, pretože šetria baterku a nie vždy si spomenú na to, aby ho zapli 😉.
Mazda má naozaj dobré ovládanie "infotainmentu". Viac funkcii na display = je to dnes moderné, navyše je to lacnejšie ako spraviť 10 ovládačov naviac. Dôležité je presvedčiť zákazníka, že práve takto je to správne.
Alebo auto zoberie len jeden telefón a vodičov je možno viac. Ja keď nemám nastavené handsfree priamo v aute, používam hodinky, ale až keď je to nevyhnutné. Telefonovať ešte nie je problém, horšie je odpisovať na správy 😄
Pamatuju, že když se objevila v autech první navigace, tak nastavení, změna cíle a dalších parametrů byla možná pouze když auto zastavilo nebo stálo.
Infotainment by se měl ovládat i tlačítky na volantu a zobrazení by mělo být na HUD. Tedy v zorném poli řidiče.
Infotainment by se měl ovládat i tlačítky na volantu a zobrazení by mělo být na HUD. Tedy v zorném poli řidiče.