Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi SQ7 a SQ8 dostanou motory V8 o výkonu 507 koní!

Dvojice prémiových výkonných SUV dostane benzínové vidlicové osmiválce, které však pro úsporu paliva umí jezdit jen s polovinou válců.
Zpět na článek
17. 7. 2020 12:13
17. 7. 2020 12:20
17. 7. 2020 12:40
17. 7. 2020 14:09
17. 7. 2020 14:48
17. 7. 2020 19:14
17. 7. 2020 13:00
17. 7. 2020 13:23
18. 7. 2020 20:30
17. 7. 2020 14:56
17. 7. 2020 15:52
17. 7. 2020 14:11
18. 7. 2020 01:00
Avatar - Ham.
17. 7. 2020 12:13
Nerozumím
a) proč z toho děláte senzaci s vykřičníky, když se jedná o dávno prodávaný model mimo Evropu, kde se odjakživa SQ7/8 prodává s podladěným V8 benzínem.
b) proč Audi opouští diesel, který zatěžoval flotilové emise nějakými 200 g/km a nahradí jej modelem, který zatíží flotilové emise odhadem 300 g/km. Ta dieselová V8 byla ideál do SQ7 i SQ8. Skoro to dělá dojem, že tímto krokem chtějí zajistit aby se v Evropě SQ7/8 neprodávaly vůbec.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - iudex
17. 7. 2020 12:20
Re: Nerozumím
Ham: presne. V poslednej dobe krokom Audi nerozumiem vôbec. V modeloch strednej triedy (S4, S5), kde sa vyslovene pýta benzín, dajú namiesto benzínu dízel. A vo veľkých a ťažkých SUV, kde sa ten dízel naopak vcelku hodí, ho nahradia benzínom. Skutočne nechápem a nenachádzam za týmito krokmi moc zmyslu. ;-\
Avatar - xxc
17. 7. 2020 12:40
Re: Nerozumím
Lebo sa im to veľmi predávalo s dieselom a zvyšovalo flotilove emisie? Benzínových sa predá zlomok a nakoniec na tom "ušetria" :-)
Avatar - Markus1
17. 7. 2020 14:48
Re: Nerozumím
krokom audi nerozumie ani same audi..minule sme to tu rozoberali pod s8....priklad sq5...najprv diesel potom benzin a znova diesel....s4,5,6,7 v tychto modeloch nahradili benzin dieslom a teraz menia sq7,8 a nahradzuju diesel benzinom........bez ohladu na to ktora motorizacia je pri danom modely najlepsie je to celkom chaoticke.......ako som uz pisal minule nechapem prechod hlavne u s,4,5,6,7 ...boli to doteraz najlepsie mmotorizovane modely dannej rady ked clovek nepocita rs a teraz do nich daju diesel, clovek by este mozno cakal ze pojdu s cenou trochu dole ale oni neopak este stupaju
17. 7. 2020 19:14
Re: Nerozumím
Pokud vim, tak 3,0tdi s el kompresorem konci co nevidet taky...
Avatar - Machýrek
17. 7. 2020 20:50
Re: Nerozumím
S4 a S5 na naftu je nesmysl. Ale SQ7/8 s benzinovou V8 mi v kontextu konkurence smysl dává. Jen za dnešek jsem potkal odhadem pět X5M a dvě MB G AMG. Tak proč ne v Audi? Jasně, prodeje těhle aut nejsou podle toho, co jsem zrovná já někde potkal na ulici ;-) I cena překvapila, čekal bych raketu 3,2 základ a s rozumnou výbavou někde kolem 3,6 mio.
Avatar - white label
18. 7. 2020 11:33
Re: Nerozumím
Pokud by zůstalo v nabídce i V8 TDI, bylo by to ideální.
17. 7. 2020 13:00
Re: Nerozumím
SQ7 TDI 435k ma 194g CO2/km, tedy pokuta za emise 9405E, tedy cca 250tis na nase
SQ7 TFSI 507k ma 278g CO2/km, tedy pokuta za emise 17385, tedy cca 450tis na nase.
ve skutecnosti ta pokuta bude o neco mensi, protoze tohle auto je tezky jako krava a tedy emisni limit je vetsi.
ale u auta, ktery bude v realu zacinat s cenou na nejakych 3M je pokuta pul mega za emise celkem bezpredmetna, jen vyjezdem z autosalonu ztraci na hodnote 1M
Avatar - KANKUNEN
17. 7. 2020 13:17
Re: Nerozumím
Je to antiekologický krok
17. 7. 2020 13:23
Re: Nerozumím
kolik asi europoslancu a eurokomisaru, kteri emisni limity schvalovali (ne ze bych s tim vylozene nesouhlasil), bude jezdit takovym nebo podobnym autem s nasobkem emisi, ktery nutej nam plebsu ...
Avatar - kari.laz
17. 7. 2020 13:24
Re: Nerozumím
Přesně tak, ještě bych pochopil, kdby pohony existovaly vedle sebe. Ať si každý vybere. V8 TDI se celkem prodávalo, tot se bude prodávat znatelně méně.
Avatar - white label
17. 7. 2020 13:53
Re: Nerozumím
A nemá V8 TDI problém plnit příští emisní limity? Jinak to nedává smysl v případě, že má tenhle V8 TFSI nahradit (v EU) V8 TDI, a ne ho jen doplnit.
17. 7. 2020 18:53
Re: Nerozumím
Emisni limity jsou jen nastroj EU jak okrast automobilky. Je jasny ze u takovych aut jako sq7, kde je naprosto vyloucene dostat se na 4 litry, jde jen o to ziskat do EU kasicky nejaky prachy za vypalny.
Avatar - white label
18. 7. 2020 16:19
Re: Nerozumím
Ale v tomto článku se nic o opuštění dieselu nepíše..., je to napsáno tak, jako by měl V8 TFSI rozšířit nabídku motorizací.
Avatar - Ham.
18. 7. 2020 20:30
Re: Nerozumím
Máš pravdu, v německém ceníku jsou vedle sebe jak V8 TDI tak V8 TFSI (za stejnou cenu). Nějak jsem si pomotal informace, že V8 TDI končí v Touaregu a automaticky to vztáhl i na SQ7.
17. 7. 2020 14:00
Audi SQ8
No uprimne tento krok Audi vubec nechapu! Doma mame SQ8 a je to naprosto skvela kombinace luxusu,pohodli, vykonu a spotreby. Jinymi slovy, kdyz chce clovek cestovat X kilometru a relaxovat pri tom, jede si za cca 8-9l na 100... a pokud chce, muze to vzit i na okruh a tam se vyblbnout. Zni to zvlastne: ''2,4-tunove SUV s dieselovym V8 na okruhu'', ale ono to vazne funguje!! :-) :yes: (viz.: SQ7 https://www.youtube.com/watch?…) ...kazdopadne SQ8 jsme vybrali prave kvuli tomu unikatnimu motoru. Elektricky kompresor + 2 turba. :yes: Benzinovy V8 mela zustat bud jen RS Q8 a nebo jako alternativa ke zminenemu dieselu. ;-\
Rozbalit vlákno
3
17. 7. 2020 14:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - speedfred
17. 7. 2020 15:52
Re: Audi SQ8
Takýchto exotov si musíš dať na hate list a ignorovať.
Avatar - Alf1k
17. 7. 2020 14:11
Benzín
Mě osobně to nějak extra nepřekvapuje, Audi tenhle kolotoč s motory předvádělo už s SQ5 a vidím to tak, že i když to vzali od konce resp. od nejnevhodnějšího modelu pro návrat benzínu (SUV) tak já osobně, kdyby bylo na výběr mezi benzínem a naftou tak stejně sáhnu po benzínu a nebudu nic řešit v téhle cenové. Ale to je můj pohled, někdo třeba nechce pořád tankovat, nebo já nevim co všechno každej máme jiné nároky. Ale samozřejmě, že by bylo nejlepší mít možnost volby o tom žádná Audi není Porsche.

Jinak si myslím, že to nelze brát takhle povrchně a myslet si, že lidé co plánují strategii automobilky komplexně od nákládů na emisní pokuty, přes náklady na vývoj motorů až po nevím co všechno, že jsou to automaticky hlupáci a zákazník letadlo. Zákazník to všechno zacáluje nedělám si iluze.

PS: Je to sice absolutně nevypovídající, ale kolik jsem potkal za měsíc RS Q8 v lépe fungujících a prosperujících krajinách, tak tolik jsem na cestách nepotkal SQ7 s dieslem asi ani za dobu její existence.
Rozbalit vlákno
0
17. 7. 2020 16:53
Vtipný překlep...
Nebudu se posmívat, však překlepů udělám za den taky fůru. Ale tenhle od pana Máry je vážně (nechtěně) skvělý: "Oba vozy dostaly brzdové kotouče s průměrem 40 mm,"
:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
18. 7. 2020 01:00
A k tomu
Ako vzdy este generator zvuku ? Ci to len k tdi ?
Rozbalit vlákno
0