Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Odbyt automobilky Škoda v pololetí klesl téměř o třetinu

Automobilce Škoda Auto v letošním prvním pololetí klesl meziročně odbyt o 31,3 procenta na 426.700 vozů. Oznámil to mateřský koncern Volkswagen.
Zpět na článek
18. 7. 2020 18:43
18. 7. 2020 21:00
19. 7. 2020 04:36
18. 7. 2020 21:27
18. 7. 2020 22:00
18. 7. 2020 23:43
19. 7. 2020 16:48
19. 7. 2020 21:47
18. 7. 2020 18:43
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
18. 7. 2020 21:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
19. 7. 2020 04:36
Re: Má bejt?
Ved je to v podstate pravda, cim menej sa toho vyrobi, tym viac sa usetri priroda.
Avatar - rohYpnol
18. 7. 2020 21:27
A to je teprv
ZAČÁTEK!!!

1) Pracovní místa, která se uměle drží jen díky podpoře státu, už dávno neexistují.

2) Prodeje nikdo nejen že nedožene, ale ani se nevrátí na předchozí úroveń.

3) S vlnou propouštění ve výrobě nastane dominový efekt ve službách...

+

4) Umělá dotační politika a prosazování elektromobility zvýší efekt negativního dopadu přímo exponenciálně.


Zkrátka teď jen konzumní přístup a společnost založená na neudržitelném růstu a dluzích narazila na své limity. Otázkou je, co z toho bude dál. Ale blahobyt jak jsme jej znali doteď skončil.
Rozbalit vlákno
1
18. 7. 2020 23:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 7. 2020 22:00
vwvw
vw 100% vlastník. Není to tady potřeba stále rozmazávat jako Veolii nebo Innogy.
Rozbalit vlákno
1
18. 7. 2020 23:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 7. 2020 16:48
Kapitalismus?
Normálně funguje přeci kapitalismus tak, že když potřebuju víc prodávat a mám na výrobku dost vysokou vatu, že jej zlevním. Ale Škoda přitom v dubnu celkem citelně zdražila...
Rozbalit vlákno
1
19. 7. 2020 22:04
Re: Kapitalismus?
To mate pravdu, ale takhle funguje trh, kde je dobre konkurencni prostredi.

V ekonomiii se take velka cast venuje odvetvim oligopolnim - tem, kde je jen par konkurentu a je tezke do nej vstoupit.

To je pripad automobiloveho prumyslu. Ikdyz to neni oligopol z te definice, ze vam nekdo brani na trh vstoupit, stale jeste je to na hranici nemozneho udelat novou automobilku. Potrebujete obrovsky kapital.

No a tak se ten trh take oligopolne chova. Tj. kdyz nikdo nezlevni, tak nikdo nezlevni a je to.
Kdyz zlevni jeden, treba Hyundai, tak dobry, proda toho vic, ale jde o prd, protoze jeho kapacity jsou jen takove, jake jsou a tim to hasne. Vic toho nevyrobi a tudiz toho vic neproda.
V ramci situace "30% prodeju dolu" je to konkurentum jedno, pro ne je vyhodnejsi cenu nechat nebo klidne i zdrazit. Kdyz dojdou prachy, tak si pujci no a co. A kdyz to nestaci, tak nekoho vyhodi a je to.

Navic zacnou brecet u statu ze "bee bee ono mi to nejde" a staty jim nalijou dotace na srotovny, na elektricky auta, odpusti jim dane na dalsich 10 let atd. atd. jen aby jim v te krizi vyhodili co nejmin lidi, protoze to pak ti politici pridou o ty svy hlasy.

No a z eraru se tem politikum vyhazuje snadno, zejo, to je nic nestoji. To zaplati danovy poplatnik...

No a tak pokud nejsi blbej a jsi zaroven dostatecny hovado, tak tu cenu radsi zvednes. A dostatecny hovada v tom managementu obecne jsou, s tim problem neni.

Jo a kartel to samozrejme neni, nikdo se dohadovat nemusi, proste tu cenu drive ci pozdeji zvednou i ostatni, protoze to proste vsechno vedi taky. Je to takove verejne tajemstvi.

Kdyby totiz mezi sebou rozjeli cenovou valku, bude je to vsechny bolet jeste mnohem vic a vysledkem jsou mozna levna auta, ale jeste vetsi ztraty. A ztraty nidko nechce a levna auta prodavajici uz vubec nechteji :-)

Je to cynicke, ja vim, ale je to tak.

PS: k te cenove valce samozrejme tak ci onak dojde, ale nemyslim si, ze ted. Ale je to jen subjektivni nazor a kdykoliv se to muze zlomit, klidne zitra. Ale podle me az se situace zacne zlepsovat a pujdou ty dopady lepe cist / analyzovat, potom teprve dojde k tranformaci a novemu kolecku "divide and conquer" (rozdel a panuj)
19. 7. 2020 21:47
Hurá
Čím méně odpadu vovcí, tím míň emisí a míň bouraček.. všimli jste si že 80% bouraček zaviní dementi v oktach ? Myslí si že mají super auto a mají ***..
Rozbalit vlákno
0