Elektromobily
Auto.cz jede na vlně EV-šílenství.
Asi jim někdo dobře platí. Článků o Škodovce je tu málo .... tak možná jedou granty od EU/EK?
Uvědomují v AUTO CZ si že pokud EV vyhrají, že nebude o čem psát? A že ti pitomci přijdou o místo?
Nebo si opravdu myslí že budou někoho zajímat testy Bzzzzzzzz versus Bzzzzzzzz? Když baterie jsou cca od 3 výrobců a elektromotory budou ty samé v pár výkonových stupních ... ?
Asi jim někdo dobře platí. Článků o Škodovce je tu málo .... tak možná jedou granty od EU/EK?
Uvědomují v AUTO CZ si že pokud EV vyhrají, že nebude o čem psát? A že ti pitomci přijdou o místo?
Nebo si opravdu myslí že budou někoho zajímat testy Bzzzzzzzz versus Bzzzzzzzz? Když baterie jsou cca od 3 výrobců a elektromotory budou ty samé v pár výkonových stupních ... ?
Win ACZ pise len to co sa deje na trhu s autami.
Smutne je,ze v poslednej dobe same automobilky vypustaju len info o elektrifikacii.
Hold EU vie co chce a tak to za kazdu cenu dosiahne..smutne,ale realita.
A preto si treba kupovat starsie auta,restaurovat ich a uzivat si jazdu s nimi,lebo nikdy nevies kedy bude stat liter benzinu,alebo dizlu 3 eura,len aby sa tieto auta prestali kupovat.
Smutne je,ze v poslednej dobe same automobilky vypustaju len info o elektrifikacii.
Hold EU vie co chce a tak to za kazdu cenu dosiahne..smutne,ale realita.
A preto si treba kupovat starsie auta,restaurovat ich a uzivat si jazdu s nimi,lebo nikdy nevies kedy bude stat liter benzinu,alebo dizlu 3 eura,len aby sa tieto auta prestali kupovat.
Vies ze ten co ostatnych a dnes uz vacsinu povazuje za sialenych pitomcov je s velkou pravdepodobnostou sialeny pitomec ktoremu to este nedoslo? 😊 EV a aj Tesla clanky su tu najpopularnejsie, mozno na case najst si iny EV-hate portal 😉
že to nemá nejvíc kliků ale 70% komentů jsou haty proti elektrošílenství. To ti neva vid? Trošku reality 😄
Nie nevadi mi to. Tak isto ako mi nevadi hate od chemtrails, Zeman, Fico antivaxer a dalsich sialencov.. je to ich hanba 😊 Ja hovorim o popularite, o to ide tomuto reklamami posiatemu portalu, preto sem nepridavaju zaujimave ale nesenzacne clanky.
To by mělo, nebot to ukazuje, že Elektro nikdo krom Vás, fanatiků z normálních lidí nechce. 😄
Nemnelo, nikdy mi nezalezalo na nazore sialencov bez vplyvu (napr. ako ty.) a nebudem moj postoj menit ani teraz. Je mi ta luto, lebo to budes mat nasledujuce roky velmi tazke, ked kazda vacsia automobilka postupne prechadza na EV, robi velke investicie do EV a zaroven skrta investicie a vyvoj ICE, podiel EV na ponuke a tak isto aj na predajoch bude uz iba vacsi a ty tu budes stale castejsie musiet trucovito rozhodzovat rucickami a nic na tom nezmenis. Nedavno taki ako ty uctievali kone , bojovali proti autam takymi istymi trapnymi argumentami.. ale marne 😊
niekedy nadavali ludia na turba, potom ze trojvalce nikdy a teraz, ze elektro nikdy 😄
My na turba a tříválce nadáváme stále 😄
Objem ničím nehradíš, na tomse taky nic nezměnilo.
Objem ničím nehradíš, na tomse taky nic nezměnilo.
Což je HLOUPOST = svět nezůstal STÁT = jako tvůj rozum. Případně TAM co tvůj rozum
Turba byly skvělý = už v 80. letech minulýho století. Znám člověka co dodnes tvrdí že jeho tehdejší Maserati bylo nejlepší auto co kdy měl. Turbo měla už v 80. letech 20. století i Toyota Supra = poruchovost pod 1% dodnes fantastický auto https😐/www.garaz.cz/…o-kultu-21003615
A R3 vs R4 = to je už úplně HLOUPÁ póza. Sám sem si porovnal = a rozdíl vlastně NENÍ poznat. Asi bych volil R4 od Toyoty než R3 od = ale poznat to popravdě skoro nejde a rozdíl není ani v životnosti motoru apod. Dávno to VÍME = z tvý strany JEN póza
Objem je fajn a tohle mě fakt bere https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 a ten pocit nadřazuju nad vše, ale popravdě to turbo mu na naměřenej čas ujede
Turba byly skvělý = už v 80. letech minulýho století. Znám člověka co dodnes tvrdí že jeho tehdejší Maserati bylo nejlepší auto co kdy měl. Turbo měla už v 80. letech 20. století i Toyota Supra = poruchovost pod 1% dodnes fantastický auto https😐/www.garaz.cz/…o-kultu-21003615
A R3 vs R4 = to je už úplně HLOUPÁ póza. Sám sem si porovnal = a rozdíl vlastně NENÍ poznat. Asi bych volil R4 od Toyoty než R3 od = ale poznat to popravdě skoro nejde a rozdíl není ani v životnosti motoru apod. Dávno to VÍME = z tvý strany JEN póza
Objem je fajn a tohle mě fakt bere https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 a ten pocit nadřazuju nad vše, ale popravdě to turbo mu na naměřenej čas ujede
A vite ze v USA maji lepsi sit dobijecich stanic a berou vic nez my a taky ze jejich system nakupovani je uzpusoben na splatky a vyhody pro schopnost zakaznika splacet?
Vzhledem k malemu poctu vyrobenych aut je logicke, ze na trhu ojetin jich bude jeste mene a cena nema duvod klesat. Az budoucnost ukaze, jak je to s poklesem ceny u EV aut.
Dalsi e😜et ktory si zase precital iba nadpis. V clanku sa pise o udrziavani hodnoty voci ostatnym EV a ty tu uz bluznis svoj hate..
..ale zase tu bude nablito 😁
Úsměvné přitom je, že Tesla Model 3 platí v USA za jeden z nejdostupnějších elektromobilů. Přitom si drží hodnotu lépe než prémiová konkurence z vlastních i zámořských řad. „Po Tesle Model 3 je stále vysoká poptávky – a to i navzdory zahájení výroby v roce 2017,“ cituje web Teslarati studii, na kterou upozornil.............a úsměvné také je, že si tu studii zaplatil sám Leon Tusk....... 😉
Je to docela paradox, pořád se zveřejňují různé studie spokojenosti zákazníků s kvalitami, spolehlivostí atp., od kterých se často odvozuje míra poklesu ceny ojetin daného modelu nebo celé značky, na netu je x videí, např. tohle https😐/insideevs.com/…rns-not-buy-one/ kde je vidět až neskutečná mizérie kvality montáže, povrchovky atd. tesel, a přesto cena ojetých tesel klesá pomalu.
Osobně si myslím, že nejde o paradox, ale spíše o vliv "inovativního produktu". U stávajících aut je hodnocení kvality poměrně jasné, ale u EV to Tesle ostatní výrobci poměrně usnadňují, protože mají v nabídce poměrně nevzhledná auta za nereálné ceny. Tesla má výhodu v tom, že má přidanou hodnotu v pocitech majitele.
Predpokladám, že dôvod "poptávky" po Tesle je úplne rovnaký ako u Iphone. Na trhu je veľa dobrých mobilov, ale iba 1 je Iphone. Presne tak je to s EV. Na trhu je veľa EV, ale len jedna je Tesla. Kto má Teslu je väčší "frajer"
kto riesi cenu pri predaji ked kupuje nove auto?
kupujem auto tak aby mi vyhovovalo ked si ho vyberam a neriesim co bude o 4 - 10 rokov ked ho budem predavat.
kupujem auto tak aby mi vyhovovalo ked si ho vyberam a neriesim co bude o 4 - 10 rokov ked ho budem predavat.
To se snad nevylučuje. Firmy jsou zvyklé počítat celkové náklady spíš než cenu... prostě za tolik to koupím, tolik mě bude stát provoz, za tolik to pak prodám. A pak si můžu pořád vybírat auto, které mi vyhovuje... z těch, které stojí podobné peníze... ale ne koupit, nýbrž koupit+provozovat+odprodat.
Jasně, pokud si auto necháváš deset let, tak pravděpodobně ta prodejní cena už nebude tak zásadní. Pokud ale po čtyrech, tak bys to zohlednit měl.
Jasně, pokud si auto necháváš deset let, tak pravděpodobně ta prodejní cena už nebude tak zásadní. Pokud ale po čtyrech, tak bys to zohlednit měl.
Zrovna u Tesly jsou jiné aspekty, které by ji měly v uvedeném diskvalifikovat. Třeba cena pojištění, opravitelnost. Je to velikonoční kraslice. Každá drobná nehoda = problém.
Tesla je specifický příklad spíš při srovnání se spalovákem... protože není úplně jednoduchý spočítat třeba ten servis, kterej bude zřejmě levnej co do běžný údržby, ale může se prodražit třeba na karosářských věcech. Pojištění je nějaká zvláštní raketa?
Šlo spíš o princip... orientovat se na to, kolik mě auto stojí celkem, spíš než na to, kolik za něj dám "na dřevo".
Šlo spíš o princip... orientovat se na to, kolik mě auto stojí celkem, spíš než na to, kolik za něj dám "na dřevo".
Ano, proto Tesla založila nějakou vlastní pojišťovnu.
Cena pojistky je někde kolem 5 tis./měs. běžně... To je ten výhodný provoz elektromobilu? https😐/autoroad.cz/…ku-nikdo-necekal
To nehovořím o tom, že oprava samotná je ve všem problém. Kvůli banalitám se musí odstrojovat celý vůz a posílat do DE... Nehovořím o problémech, které způsobují nehody. Tesly nikdo nechce ani odtahovat. Jednak se auto po nárazu zablokuje nejde s ním hnout, jednak nikdo neví jestli příp. nejsou poškozené baterie, ze kterých může vytékat náplň atp.
Prostě elektromobilita je jeden obrovský omyl.
Cena pojistky je někde kolem 5 tis./měs. běžně... To je ten výhodný provoz elektromobilu? https😐/autoroad.cz/…ku-nikdo-necekal
To nehovořím o tom, že oprava samotná je ve všem problém. Kvůli banalitám se musí odstrojovat celý vůz a posílat do DE... Nehovořím o problémech, které způsobují nehody. Tesly nikdo nechce ani odtahovat. Jednak se auto po nárazu zablokuje nejde s ním hnout, jednak nikdo neví jestli příp. nejsou poškozené baterie, ze kterých může vytékat náplň atp.
Prostě elektromobilita je jeden obrovský omyl.
Ad poslední věta = FAKT?
Co stovkami miliard dotovaná nafta? Bez toho by poměr vznětových osobních aut nebyl 50% ale při tržní ceně třeba 5%
EV má všechno jednodušší levnější a za zlomek ceny je i dynamika supersportu = navíc v běžné karoserii
Co stovkami miliard dotovaná nafta? Bez toho by poměr vznětových osobních aut nebyl 50% ale při tržní ceně třeba 5%
EV má všechno jednodušší levnější a za zlomek ceny je i dynamika supersportu = navíc v běžné karoserii
Tesla stojí zlomek ceny Supersportu, jasně....
Tesla stojí to samé co Charger Hellcat Redeye s 800 HP 😄 Kterej dává na spešl gumách stovku zasi za 2,5 s.
Akorát nemá dojezd 100 km jako Tesla když jedeš takto dynamicky, v tom je jeden zásadní rozdíl . A druhej je že to má zvuk, charakter a tradici 😄
Tesla stojí to samé co Charger Hellcat Redeye s 800 HP 😄 Kterej dává na spešl gumách stovku zasi za 2,5 s.
Akorát nemá dojezd 100 km jako Tesla když jedeš takto dynamicky, v tom je jeden zásadní rozdíl . A druhej je že to má zvuk, charakter a tradici 😄
Jsi jen ztrátou času :-!
To asi shoda = vy 2 to asi nikdy nedáte = po rozmachu EV za posledních 10 letco svět vzdělanějších a bohatších vidí Teslu až TAK opačné než ty že má větší hodnotu než největší ncern na konvenční auta bejt FURT v opozici..takoví jsou asi fakt ztráta..
Na jedné straně tu šíříš lži o dotacích na naftu, z druhé strany dáváš za příklad státy kde se Tesal prodává jen z důvodu absurdních dotací. Ty jsi vážně * :-!
LŽI?
Jako žes to dodnes nepobral? 😁
Jako žes to dodnes nepobral? 😁
Ano, navíc vědomé lži. Protože už sis aspoň ujasnil rozdíl mezi dotací a subvencí :-!
Takže fakt DODNES :yes: :-!
DOTACE zelená nafta = znáš i ty ne?
Navíc dotace a subvence je z právního hlediska TO SAMÝ!
Takže CO si to vymyslel? Co sem si v tvý hlavě JÁ ujasnil?
Jak to že NÁSOBNÝ multifunkční,miliardový dotování nafty vám desítky let nevadilo = a zlomková podpora lokálně bez emisních aut = extrémní odpor?
DOTACE zelená nafta = znáš i ty ne?
Navíc dotace a subvence je z právního hlediska TO SAMÝ!
Takže CO si to vymyslel? Co sem si v tvý hlavě JÁ ujasnil?
Jak to že NÁSOBNÝ multifunkční,miliardový dotování nafty vám desítky let nevadilo = a zlomková podpora lokálně bez emisních aut = extrémní odpor?
Dotace a subvence to samé není, už to víš i ty. PŘESTO tady ostatním vědomě LŽEŠ! Navíc ve svém vlastním oboru! Gratuluji!
Můžeš vysvětlit co to BLEKOTÁŠ? Omluv se za tu KRAVINU o lži = to je fakt moc :no: 😐
Ekonomicky je to jen s drobným parametrickým rozdílem TO SAMÉ = je to DOTOVÁNÍ https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit
Z právního hlediska je to ZCELA TO SAMÉ = chápeš to? Jestli ne tak dřív NEŽ odpovíš tak si to DOHLEDEJ!!! NE vymýšlej SI ale dohledej si a pracuj s realitou
Můžeš mi vysvětlit CO to zkoušíš? Fakt ti dodnes nedošlo ŽE to tak prostě je? A jak si přišel na SUBVENCI?
EDIT co říkáš na https😐/www.echo24.cz/…dane-nema-logiku
Hele fakt neznáš https😐/www.zemedelec.cz/…a-pohonne-hmoty/ je to DOTACE
Fakt zajímavý CO VŠECHNO vyvolala realita že nafta je DOTOVANÁ = a to zcela pokřivilo trh. Což dovedlo evropský trh osobních aut až k poměru ca 50% dieslových motorů = přitom bez celoživotní dotace při tržní ceně paliv = by jich bylo třeba 5%
A fakt smutný že dotování nafty která je problematická i emisema = to desítky let nevadilo, ale to ŠÍLENSTVÍ některých když se MÍŇ podporuje lokálně BEZ emisní elektřina nebo časem vodík
Ekonomicky je to jen s drobným parametrickým rozdílem TO SAMÉ = je to DOTOVÁNÍ https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit
Z právního hlediska je to ZCELA TO SAMÉ = chápeš to? Jestli ne tak dřív NEŽ odpovíš tak si to DOHLEDEJ!!! NE vymýšlej SI ale dohledej si a pracuj s realitou
Můžeš mi vysvětlit CO to zkoušíš? Fakt ti dodnes nedošlo ŽE to tak prostě je? A jak si přišel na SUBVENCI?
EDIT co říkáš na https😐/www.echo24.cz/…dane-nema-logiku
Hele fakt neznáš https😐/www.zemedelec.cz/…a-pohonne-hmoty/ je to DOTACE
Fakt zajímavý CO VŠECHNO vyvolala realita že nafta je DOTOVANÁ = a to zcela pokřivilo trh. Což dovedlo evropský trh osobních aut až k poměru ca 50% dieslových motorů = přitom bez celoživotní dotace při tržní ceně paliv = by jich bylo třeba 5%
A fakt smutný že dotování nafty která je problematická i emisema = to desítky let nevadilo, ale to ŠÍLENSTVÍ některých když se MÍŇ podporuje lokálně BEZ emisní elektřina nebo časem vodík
Sedmilhář hammun!!!
To je
a) nekonečná UBOHOST
b) nekonečná DEMENCE
c) = a + b
Nejsem si jist = odpovíš? Ale fakt SI ZKLAMAL :no: ;-\
Je mi opravdu líto a stydím se za naše základní školství že neumíš zpracovat jednoduchou psanou informaci podanou v několika duplicitně o témž informujících odkazech. Nebo prostě neschopnost přiznat SVŮJ omyl? Odpovíš na to kde si vzal a CO to mělo znamenat to tvoje O MĚ a subvenci? Subvence a dotace je smyslově a u nás dokonce právně TOTÉŽ! Jde o VEŘEJNOU PODPORU = no a tu dostává a dostávala = nafta tisícnásobně víc, to tobě a WinDieslovi a Barikovi apod. NIKDY NEVADILO. Ale MENŠÍ veřejná podpora DOTACE/SUBVENCE lokálně BEZEMISNÍ osobní dopravy = ta VÁM VADÍ. No a TO je ta absurdita TO je ten černej humor
a) nekonečná UBOHOST
b) nekonečná DEMENCE
c) = a + b
Nejsem si jist = odpovíš? Ale fakt SI ZKLAMAL :no: ;-\
Je mi opravdu líto a stydím se za naše základní školství že neumíš zpracovat jednoduchou psanou informaci podanou v několika duplicitně o témž informujících odkazech. Nebo prostě neschopnost přiznat SVŮJ omyl? Odpovíš na to kde si vzal a CO to mělo znamenat to tvoje O MĚ a subvenci? Subvence a dotace je smyslově a u nás dokonce právně TOTÉŽ! Jde o VEŘEJNOU PODPORU = no a tu dostává a dostávala = nafta tisícnásobně víc, to tobě a WinDieslovi a Barikovi apod. NIKDY NEVADILO. Ale MENŠÍ veřejná podpora DOTACE/SUBVENCE lokálně BEZEMISNÍ osobní dopravy = ta VÁM VADÍ. No a TO je ta absurdita TO je ten černej humor
Ne. Mě vadí především lháři jako ty. Nafta nemá žádné dotace. Zvýhodněná je, ale nikoliv dotacema.
Lhaní mi vadí dovjnásob, když navíc lžeš ve tvém vlastním oboru :-!
Mimochodem, nafta sice je subvenovaná, ale taky silně zapomínáš na to, že mj. zákonně je příměsí BIO složka o vyšším obsahu než u benzinu.
Lhaní mi vadí dovjnásob, když navíc lžeš ve tvém vlastním oboru :-!
Mimochodem, nafta sice je subvenovaná, ale taky silně zapomínáš na to, že mj. zákonně je příměsí BIO složka o vyšším obsahu než u benzinu.
ad 1. odstavec = Sedmilháři prolhanej https😐/www.zemedelec.cz/…a-pohonne-hmoty/ + https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit
ad 2. CO nechápeš na tom že TO JE právně TO SAMÉ? Co nechápeš na tom že jde o DOTOVÁNÍ ve VEŘEJNÉM ZÁJMU = a i když se budeš točit na minimálním parametrickém rozdílu mezi subvencí a dotací = je to TO SAMÉ?
Podstata je = že dotování rozvoje bezemisních aut VADÍ = dotování nafty NIKDY NEvadilo
ad 3. kdyžtak subvenCovaná. PROČ silně zapomínám? CO to s tím má společného? Nafta je dotovaná dááávno PŘED bio složkama
ad 2. CO nechápeš na tom že TO JE právně TO SAMÉ? Co nechápeš na tom že jde o DOTOVÁNÍ ve VEŘEJNÉM ZÁJMU = a i když se budeš točit na minimálním parametrickém rozdílu mezi subvencí a dotací = je to TO SAMÉ?
Podstata je = že dotování rozvoje bezemisních aut VADÍ = dotování nafty NIKDY NEvadilo
ad 3. kdyžtak subvenCovaná. PROČ silně zapomínám? CO to s tím má společného? Nafta je dotovaná dááávno PŘED bio složkama
Když někdo vykládá nesmysly tak ještě dejme tomu. když někdo vykládá nesmysly v oboru, který sám vystudoval, pak je to opravdová tragedie :-!
Subvence není dotace. Už to víš a přesto veřejně stále dál a dál lžeš!
Že ty si mezi ty dva pojmy dáváš rovnítko, neznamená, že to je totéž. = Hammun sedmilář :-! :no:
Subvence není dotace. Už to víš a přesto veřejně stále dál a dál lžeš!
Že ty si mezi ty dva pojmy dáváš rovnítko, neznamená, že to je totéž. = Hammun sedmilář :-! :no:
Překračuješ mezní hranice trapnosti = že se DOTACI zelený nafty říká DOTACE = víš pravděpodobně i bez odkazu, nebo?
https😐/www.zemedelec.cz/…a-pohonne-hmoty/ je to STEJNÉ jako u nafty pro běžná osobní auta = dotace pomocí nižší spotřební daně
Je hodně hodně úchylný že mi kterej dává odkazy říkáš lhář = a sám SI VYMÝŠLÍŠ
EDIT = zvládneš ODPOVĚDĚT? Třeba na to ad 2. a 3.? Fakt by mě to ZAJÍMALO!
https😐/www.zemedelec.cz/…a-pohonne-hmoty/ je to STEJNÉ jako u nafty pro běžná osobní auta = dotace pomocí nižší spotřební daně
Je hodně hodně úchylný že mi kterej dává odkazy říkáš lhář = a sám SI VYMÝŠLÍŠ
EDIT = zvládneš ODPOVĚDĚT? Třeba na to ad 2. a 3.? Fakt by mě to ZAJÍMALO!
Mě je úplně jedno "co se říká".
Já se bavím o tom, co JE, a ne o tom, co se říká. Že se tyto pojmy důsledně nerozlišují je pravda. Že různá politická/lobbystická prohlášení nejsou věcně správná je také pravda. Stejně jako je pravda že ty už nyní moc dobře víš že dotace a subvence není totéž a přesto dál lžeš :-!
Já se bavím o tom, co JE, a ne o tom, co se říká. Že se tyto pojmy důsledně nerozlišují je pravda. Že různá politická/lobbystická prohlášení nejsou věcně správná je také pravda. Stejně jako je pravda že ty už nyní moc dobře víš že dotace a subvence není totéž a přesto dál lžeš :-!
Takže NEZVLÁDÁŠ odpovědět = chápu
Ono se nejen říká ale i píše žejo https😐/csve.cz/…ionu-usd-mmf/509 + https😐/oenergetice.cz/…-180-mld-e-rocne
Nicméně PODSTATA je tohle https😐/www.obnovitelne.cz/…osilnich-dotaci/
Ale to všechno co tu v diskuzi mnozí co ŠÍLELI z podpory dotace subvence TO JE FUK jak tomu říkáš, a je TRAPNÝ na tom balancovat protože u nás = je to z právního hlediska TOTÉŽ TOTÉŽ TOTÉŽ = chápeš to? Tak fakt zajímavý chování těch co ŠÍLELI z podpory bezemisních aut = když zjistili ŽE je nafta dotovaná
Viz třeba i ty aktuálně NESCHOPNOST ad 2. a 3.
Ono se nejen říká ale i píše žejo https😐/csve.cz/…ionu-usd-mmf/509 + https😐/oenergetice.cz/…-180-mld-e-rocne
Nicméně PODSTATA je tohle https😐/www.obnovitelne.cz/…osilnich-dotaci/
Ale to všechno co tu v diskuzi mnozí co ŠÍLELI z podpory dotace subvence TO JE FUK jak tomu říkáš, a je TRAPNÝ na tom balancovat protože u nás = je to z právního hlediska TOTÉŽ TOTÉŽ TOTÉŽ = chápeš to? Tak fakt zajímavý chování těch co ŠÍLELI z podpory bezemisních aut = když zjistili ŽE je nafta dotovaná
Viz třeba i ty aktuálně NESCHOPNOST ad 2. a 3.
Finanční podporou se rozumí jakékoliv peněžní prostředky poskytnuté na základě rozhodnutí, smlouvy nebo jiného právního aktu fyzické nebo právnické osobě jako příjemci na stanovený účel formou
- dotace,
- subvence,
- grantu,
- návratné finanční výpomoci nebo
- příspěvku...
Zvláštní, že i MZE ČR VÍ, že dotace není subvence, ale sedmilhář Hammun bude lhát dál a dál. A neskončí.
- dotace,
- subvence,
- grantu,
- návratné finanční výpomoci nebo
- příspěvku...
Zvláštní, že i MZE ČR VÍ, že dotace není subvence, ale sedmilhář Hammun bude lhát dál a dál. A neskončí.
uplne vazne a bez urazky by ma zaujimalo, akou psychickou poruchou trpí ten "dotovany"pan ... mam pocit, ze by velmi vázne potreboval pomoct
Asi těžkou https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit firma je v obrovských problémech
Plus viz já 8:52 poslední odstavec
Plus viz já 8:52 poslední odstavec
Snažíš se JAKO neztratit tvář? :😉
DOTÁCIU zelenej nafty https😐/www.apa.sk/vyzvy prostě ZNÁŠ i ty
S tím že podpora tedy dostace subvence u nás právo NErozlišuje = nic nenaděláš. JE to to samý = fakt nechápeš že o to VŮBEC nejde?
Jde o to že TO SAMÝ = teda veřejná podpora = je tu roky v stovkách miliard dotací nafty. A způsobila extrémní pokřivení trhu
A protože to lidi jako ty Win Barik atd. asi do loňska neslyšeli = napsali ste tisíce nesmyslných vět POPÍRÁNÍ že to tak je
Ty teď nejsi ochoten nebo schopne odpovědět na 2. a 3. = a zasek ses na tom že dotace zelený nafty a dotácia nafty a dotování nafty z úst CEO VW = je blbost. No aspoň si už uznal ŽE to multimiliardový pokřivování zvýhodňování subvence DOTACE NAFTY existuje 😉
DOTÁCIU zelenej nafty https😐/www.apa.sk/vyzvy prostě ZNÁŠ i ty
S tím že podpora tedy dostace subvence u nás právo NErozlišuje = nic nenaděláš. JE to to samý = fakt nechápeš že o to VŮBEC nejde?
Jde o to že TO SAMÝ = teda veřejná podpora = je tu roky v stovkách miliard dotací nafty. A způsobila extrémní pokřivení trhu
A protože to lidi jako ty Win Barik atd. asi do loňska neslyšeli = napsali ste tisíce nesmyslných vět POPÍRÁNÍ že to tak je
Ty teď nejsi ochoten nebo schopne odpovědět na 2. a 3. = a zasek ses na tom že dotace zelený nafty a dotácia nafty a dotování nafty z úst CEO VW = je blbost. No aspoň si už uznal ŽE to multimiliardový pokřivování zvýhodňování subvence DOTACE NAFTY existuje 😉
Jinak sem v sobotu testoval Line Lock a full vypnutí kompletně ABS a ESP a zrychlení 0-60 MPH, vše pomocí Tazeru a zrychlení z 0-60 mph je za 5,1 s, tj 5,3 z nuly na 100Km/h když se povede rozjezd, když se nepovede tak do 6,1 s tj 6,3 s na sto. 8 let stará kára s OHV V8 a 5st automatem, sranda co. 2015+ s ZF to dává za 4,7 😄
A chci vidět co udělá Tesla s Linelockem anebo vyplým ABS a ESP natvrdo, to se z toho elektrárně trošku přehřejou čipíky a obvody 😄 😄 😄
Tak naco je mi tesla za 2,5 mega nebo za mega ojetá, když tohle umí kára co koupíš za 450 😄
A kvalita zpracování je navíc u Tesly horší jak u toho 8 let starýho Chargeru.
A když budu chtít dvouton sedačky s ventilací, područky s kůží Poltrona Frau atd tak si koupím v Polsku za 23 litrů komplet sedaček a dveřních výplní a středovýcho z Lancia Thema Executive a vyzívanej 😄 😄 😄
A chci vidět co udělá Tesla s Linelockem anebo vyplým ABS a ESP natvrdo, to se z toho elektrárně trošku přehřejou čipíky a obvody 😄 😄 😄
Tak naco je mi tesla za 2,5 mega nebo za mega ojetá, když tohle umí kára co koupíš za 450 😄
A kvalita zpracování je navíc u Tesly horší jak u toho 8 let starýho Chargeru.
A když budu chtít dvouton sedačky s ventilací, područky s kůží Poltrona Frau atd tak si koupím v Polsku za 23 litrů komplet sedaček a dveřních výplní a středovýcho z Lancia Thema Executive a vyzívanej 😄 😄 😄
jj ... poistenie aut znacky Tesla je cca raz take vysoke ako pri porovnatelnych autach v rovnakej cenovej ketagorii. prakticky to vychadza tak, ze ak rocne najazdis benzinovym autom cca 15k km, tak za benzin zaplatis to, co preplatis na poistke na Tesle. Teslacky servis je zatial peklo a nahradne diely extremne drahe.
PS : daju sa vybavit aj lepsie ceny poistenia, ale vyhodnejsia cena je kompenzovana vyrazne vyssou spoluucastou. nasobne vyssou ako pri "konvencnom" pohone.
PS : daju sa vybavit aj lepsie ceny poistenia, ale vyhodnejsia cena je kompenzovana vyrazne vyssou spoluucastou. nasobne vyssou ako pri "konvencnom" pohone.
firma nikdy nepozera za kolko ho preda.
firma pozera, kolko ju to aktualne stoji resp. 4 roky odpis.
nasledne firma preda do bazaru za odhadovanu cenu odhadcom, pripadne ponukne zamestnancom za odhadovanu cenu odhadcom a kto da viac ten ma.
nevies co bude o 4 roky
firma pozera, kolko ju to aktualne stoji resp. 4 roky odpis.
nasledne firma preda do bazaru za odhadovanu cenu odhadcom, pripadne ponukne zamestnancom za odhadovanu cenu odhadcom a kto da viac ten ma.
nevies co bude o 4 roky
Jo takhle to bejvávalo. Dneska určuje cenu většinou leasingovka pomocí splátek operativního leasingu. Proto se točí tolik dieslových Octávií ve velkých firmách - kupuje se se slevou a prodává ojeté za dobře. Zaměstnanci takto ojetá auta většinou nekupují, protože nejsou za nijak výhodné ceny a oni nafasují nové, tak nač držet nějakou ojetinu. Vyložený ekonomický provar jsou velká auta s velkým benzínovým motorem (ala X6 s 4.4 ...).
Ty to možno neriešiš, ale väčšina ostatných ľudí áno. Vždy som menil autá na cca 3-ročnej báze. Keď som pred 8-9 rokmi kupoval nové rodinné auto tak výber padol na 5er Touring. Srdce chcelo 535i alebo 550i. Bolo to v dobe diesel mánie a krátke lustrovanie online bazárov ukázalo, že ojazdené päťky s väčšími benzínmi sa predávajú aj 100-200 dní so slušnou stratou. Toto mi potvrdil aj predajca BMW, že benzín neradi vykupujú späť lebo záujem je malý, cena padá. Rozhodnutie padlo v momente na nový konfig 535d F11. Po 3 rokoch som bol rád, to auto som predal za 2 (DVA!) dni a lepšiu cenu ako keby som predával benzín.
Rovnako som v minulosti prepadol mladíckym emóciam a kúpil Alfu Romeo 147GTA. Boli to naozaj krásne 2 roky až do vytriezvenia pri predaji. Druhý krát by som takú chybu neurobil, aj napriek tomu, že Alfy majú dušu 😊
Keď máš doma tlačiareň na peniaze tak chápem, že ťa nezaujíma strata hodnoty auta a jeho následný predaj. Ale my ostatní, čo sme si tie peniaze odmakali si ich vážime a nemienime hádzať do kanálu keď existuje aj možnosť voľby menšej straty 😊
Rovnako som v minulosti prepadol mladíckym emóciam a kúpil Alfu Romeo 147GTA. Boli to naozaj krásne 2 roky až do vytriezvenia pri predaji. Druhý krát by som takú chybu neurobil, aj napriek tomu, že Alfy majú dušu 😊
Keď máš doma tlačiareň na peniaze tak chápem, že ťa nezaujíma strata hodnoty auta a jeho následný predaj. Ale my ostatní, čo sme si tie peniaze odmakali si ich vážime a nemienime hádzať do kanálu keď existuje aj možnosť voľby menšej straty 😊
Nejmenší ztrátu maj ojetiny, některé dokonce i rostou na ceně 😄
např. teda v USA rostou ceny ojetina, u některých už to dělá i 15% navrch
Takže kdo neche řešit ztrátu hodnoty, kupuje ojetiny ideálně 3-5 let staré, tam už ta ztráta hodnoty proběhla 😄
např. teda v USA rostou ceny ojetina, u některých už to dělá i 15% navrch
Takže kdo neche řešit ztrátu hodnoty, kupuje ojetiny ideálně 3-5 let staré, tam už ta ztráta hodnoty proběhla 😄
nemam doma tlaciaren na peniaze, ale pozerat za co predam auto o x rokov???
to je ako keby som sa ta opytal -> telku si si uz kupil? mobil tiez? mas pocitac? ci stale cakas, ze bude nieco lepsie?
potrebujem rodinne auto a musi mat taketo a taketo parametre -> spravis prieskum trhu a bac, kupis co ti najviac vyhovuje pomer cena vykon.
ak by si sa riadil cenou , tak kupis len octaviu, alebo golfa, vsak tie stracaju najmenej na cene.
ci predam o 8 rokov auto za 12000, alebo 11000 ma uplne, ale uplne netankuje, lebo to auto mi spravilo sluzbu, ktoru som pozadoval.
to je ako keby som sa ta opytal -> telku si si uz kupil? mobil tiez? mas pocitac? ci stale cakas, ze bude nieco lepsie?
potrebujem rodinne auto a musi mat taketo a taketo parametre -> spravis prieskum trhu a bac, kupis co ti najviac vyhovuje pomer cena vykon.
ak by si sa riadil cenou , tak kupis len octaviu, alebo golfa, vsak tie stracaju najmenej na cene.
ci predam o 8 rokov auto za 12000, alebo 11000 ma uplne, ale uplne netankuje, lebo to auto mi spravilo sluzbu, ktoru som pozadoval.
Tesla 3 si drží cenu především proto, že se nestíhá dodávat v poptávaném množství jako nová.
K tomu navíc Tesal v podstatě má nulovou invenci ve smyslu vývoje modelu. Tesla 3 je tu 3 roky, za tu dobu se sotva stihla začít vyrábět. U konkurence by tu dávno byl FL modelu... Tohle vše spolu s "kultem Tesly" hraje Tesle do karet.
Třetím aspektem jsou průběžné aktualizace, kdy Tesla je stále řekněme softwarově aktuální.
Ať má ale ztrátu hodnoty jakoukoliv, nic to nemění na tom ,že to je mr*ka co se nikdy neměla začít vyrábět. Zkrátka největší ekologické zvěrstvo automobilismu.
K tomu navíc Tesal v podstatě má nulovou invenci ve smyslu vývoje modelu. Tesla 3 je tu 3 roky, za tu dobu se sotva stihla začít vyrábět. U konkurence by tu dávno byl FL modelu... Tohle vše spolu s "kultem Tesly" hraje Tesle do karet.
Třetím aspektem jsou průběžné aktualizace, kdy Tesla je stále řekněme softwarově aktuální.
Ať má ale ztrátu hodnoty jakoukoliv, nic to nemění na tom ,že to je mr*ka co se nikdy neměla začít vyrábět. Zkrátka největší ekologické zvěrstvo automobilismu.
Druhy a treti argument celkem sedi. Prvni ale ani malinko.
Vis jaka je aktualni cekacka na novou TM3 v CR?
Cca 5 tydnu 😁
Premyslim jaka jina znacka dodava auta tak rychle.
Vis jaka je aktualni cekacka na novou TM3 v CR?
Cca 5 tydnu 😁
Premyslim jaka jina znacka dodava auta tak rychle.
6 let stará kára skoro nejetá za 950 000 Kč?
https😐/www.sauto.cz/…model-s/18704514?…
Jako nový to stálo kolik? 2,5 mega?
😄
https😐/www.sauto.cz/…model-s/18704514?…
Jako nový to stálo kolik? 2,5 mega?
😄
Tohle za 6 let jenom 1,5-1,6 míče vid, to už na to BMW moc neztrácí, hehe
4 roky vs 6 let
A to je to MILIARDAMI podporovaná nafta
A to je to MILIARDAMI podporovaná nafta
Tohle je miliardami podporované elektro. Wehere is difference buddy? 😄
Dotace, emisní povolenky a kupčení s nimi atd atd.
Dotace, emisní povolenky a kupčení s nimi atd atd.
4 vs 6 let
Rozdíl a VELKÝ je v MNOŽSTVÍ těch miliard
A taky v tom že emisně problematická nafta ti vám nevadila = a lokálně BEZ emisní = vadí 😁
Rozdíl a VELKÝ je v MNOŽSTVÍ těch miliard
A taky v tom že emisně problematická nafta ti vám nevadila = a lokálně BEZ emisní = vadí 😁
Nám vadí slovo lokálně.
Protože že ty budeš mít pod vokýnkem vzdoušek a v Číně, Africe, Rusku, Mongolsku měsíční krajinu a jedovatou červenou řeku je z globálníhoho pohledu naprosto o ničem 😄
Protože beton, nikl, ocel, vzácné kovy, měd, lithium, kobalt, křemík, atd atd a tuny toho rubat ze země a zpracovávat abys mohl stavět vaše ujetý větrníky, fotovoltaiku, fabriky na baterky, auta a dobíječky.
Protože že ty budeš mít pod vokýnkem vzdoušek a v Číně, Africe, Rusku, Mongolsku měsíční krajinu a jedovatou červenou řeku je z globálníhoho pohledu naprosto o ničem 😄
Protože beton, nikl, ocel, vzácné kovy, měd, lithium, kobalt, křemík, atd atd a tuny toho rubat ze země a zpracovávat abys mohl stavět vaše ujetý větrníky, fotovoltaiku, fabriky na baterky, auta a dobíječky.
Furt 4 vs 6 let
Lokálně ti vadí? Stejný jako ty dotace nafty ne = jak probíhá co způsobila těžba ropy a co všechno je PŘED tim než strčíš pistoli do auta víš = tam ti NE lokalni PLUS lokální NE vadí?
Dotace nafty nevadí = to samý MENŠÍ jinde vadí?
Lokálně ti vadí? Stejný jako ty dotace nafty ne = jak probíhá co způsobila těžba ropy a co všechno je PŘED tim než strčíš pistoli do auta víš = tam ti NE lokalni PLUS lokální NE vadí?
Dotace nafty nevadí = to samý MENŠÍ jinde vadí?
Veškerá infratstruktura na těžbu , zpracování a distribuci ropy i jejich finálních produktů je dávno postavená, zásadní rozdíl 😄
TO je mi důvod :yes: :-!
Takhle před 100 a víc lety argumentovali o autech = víš to ne?
TO ale nic nemění na tom STEJNÉM NE lokálním že?
Ani na ROZDÍLEM lokálním nebo?
Viz já 14:29 buď zešílel svět vzdělanějších inteligentnějších a bohatších = nebo to prostě nebere tvoje a rohYpnolova hlava
Takhle před 100 a víc lety argumentovali o autech = víš to ne?
TO ale nic nemění na tom STEJNÉM NE lokálním že?
Ani na ROZDÍLEM lokálním nebo?
Viz já 14:29 buď zešílel svět vzdělanějších inteligentnějších a bohatších = nebo to prostě nebere tvoje a rohYpnolova hlava
My nejsme pokrytci jako vy, abysme tu hejklai o lokálním a neřešili globální. Bud at se to řeší celkově, nebo vůbec. Jinak to nemá cenu.
Evropa je z celosvětéhoho významu jako producent škodlivin i CO2 naprostoo nevýznamná, co vypustí auta v Evropě za den vypustí Sibiř tím, že tam taje permafrost a uvolnuje se metan.
A kde je čína, afrika, asie, rusko, usa, jižní amerika? Hmmm?
Ale emise způsobjí sucho že, Letošní červen nejbohatší na deštové srážky za 25 let, trapný co 😄
Že by zas ty vámi nenáviděné cykly?
Evropa je z celosvětéhoho významu jako producent škodlivin i CO2 naprostoo nevýznamná, co vypustí auta v Evropě za den vypustí Sibiř tím, že tam taje permafrost a uvolnuje se metan.
A kde je čína, afrika, asie, rusko, usa, jižní amerika? Hmmm?
Ale emise způsobjí sucho že, Letošní červen nejbohatší na deštové srážky za 25 let, trapný co 😄
Že by zas ty vámi nenáviděné cykly?
Viz já 14:40 poslední odstavec
3:10 vlak do Yumy
Když ti dojdou argumenty, začneš plkat o nepochopení a že sme blbí. Klasická bolševická rétorika 😄
Když ti dojdou argumenty, začneš plkat o nepochopení a že sme blbí. Klasická bolševická rétorika 😄
Riskuju, že budu za vola, ale - když to zjednoduším - ostatní EV za tři roky minus dvě třetiny ceny, Tesla 3 minus třetina ceny - fakt je to pětkrát pomaleji?
Když si to vezmeš na grafu, kde na Y bude cena a na X bude čas, tak 5x to může být na té horizontále... jako že ostatní EV by byly na 66% ceny za 3/5 roku třeba a Tesla na 33% za 3*5=15let. Jestli to sedí nevím...
Titulek sice bombastický, ale reálná data asi budou úplně někde jinde. Model 3 se začal vyrábět v červenci 2017 a za Q3 jich Tesla dodala 220 ks (Q4 - 1550). Tzn. v kontextu amerického trhu naprosté minimum aut je teď na dohled stáří 3 let. Jak velký a statisticky vypovídající tak může být soubor, ze kterého se dělají závěry?
Asi bych rok dva počkal, až se začnou prodávat auta z doby, kdy se jich vyrábělo a prodávalo víc. A tam se to asi od jiných modelů moc lišit nebude.
Asi bych rok dva počkal, až se začnou prodávat auta z doby, kdy se jich vyrábělo a prodávalo víc. A tam se to asi od jiných modelů moc lišit nebude.
Brzy se má produkce EV navýšit 10x,
takže aby to lidé kupovavali, cena bude muset poklesnout.
Výroba EV je velice levná, nemá to drahý motor, spojku, kompresor, katalizátor. Baterky budou levné, za polovinu.
takže aby to lidé kupovavali, cena bude muset poklesnout.
Výroba EV je velice levná, nemá to drahý motor, spojku, kompresor, katalizátor. Baterky budou levné, za polovinu.
kdo už si reálně koupil elektromobil z bazaru? Zajímaly by mě zkušenosti.
Na youtube je týpek, který si říká ElektroDad a ten začínal na ojetém Leafu. Místní přispěvatel pod nickem elektrikar měl původně myslím BMW i3. Oba myslím přesedlali na Teslu. Na hybrid.cz je poměrně početná diskuzní grupa lidí, co jezdí všechno možné od Miev po Tesly. Ojetá EV prodává v Praze Protech-e.cz
Elektroděda a Tesláček sou případy pro zvláštní skupinu, z cvokárny ovšem 😊
Jeden neormaxista jak pra*e a druhej jouda, co nemá o autěch povědomí a plácá načtený věci z netu a z brožurky Tesly 😄
Jeden neormaxista jak pra*e a druhej jouda, co nemá o autěch povědomí a plácá načtený věci z netu a z brožurky Tesly 😄
Takto vypadá praktická stránka... V Praze ani ve Vídni nejsou schopni opravit!!!
https😐/youtu.be/KW-6Klu4rnQ
https😐/youtu.be/KW-6Klu4rnQ
Naco siahne to sa premeni na zlato a uspech.
Akcie pekne rastu a caka sa na 22 septembra,kedy mi predaj akcii zarobi pekne peniaze.A hejteri smutia....
Jejich provozni vady smrdi banalitou a odflaknutym zpracovanim. Navic tady ma clovek malou sanci uplatnit bezne vadu natoz u tohohle kelimku.
Tohle nejsou hejtri, tohle je web o elektrickych autech😒br />https😐/elektrickevozy.cz/…-rovnou-za-jizdy
Nezatvaram oci pred kvalitou Tesly.
Kult okolo Tesly je ale silnejsi ako pochybna kvalita ich aut.
Osobne by som si Teslu nikdy nekupil,ale bavi ma zarabat na Tesle a nato ako nieco napise Elon na Twitter a zrazu akcie vyskocia a tym padom zarabam viacej penazi do rodinneho rozpoctu.Nic viac,nic menej :-!
Me nezajima ani tesla ani jine ev, Jezdim s PHEV a ty "radosti" v provozu s EV si umim hodne zive predstavit.
Mas SZ
Do rodinnych rozpoctu to realne prinasi penize az kdyz jsou potreba, jinak je blbost prodavat a drzet hotovost, to leda prodat a rebalancovat portfolio. A jeste jedna vec, od kdy mas na ucte penize "fyzicky"? I na beznym ucte jsou ty prachy akorat fiktivni... Az na to, ze bezny ucet vynasi (pred inflaci) dlouhodobe 0%, zatimco ten brokersky vynasi tak tech 6-7% rocne, pokud to clovek bere konzervativne a s rozumem.
(Pokud se obcas povede nejaka blbost jako treba ted tesla, tak tim lepe. Ale pak prijde zas neco, co se nepovede... 😄 Ja se ted svezl celkem slusne na Amazonu a Alibabovi. Ale zase, malokdo ma v takovejch vecech vic nez par procent penez...)
Skor ide o to,ze potom si ich bud uzijes,alebo tomu prepadnes a ides dalej a dalej..az sa raz spalis a o vsetko mozes prist.Ja nakupujem,ale zaroven aj predavam,ked som spokojny a nesnazim sa carat donekonecna ci to nevyleti este vyssie.Nepatrim medzi burzovych maniakov a skor to mam len ako hobby.
klasický karusel
až to celéjebne, niekto na tom riadne prerobí
nesmieš prešvihnúť čas predaja ináč prídeš o všetko
BMG Invest a podobne
alebo tie Harvardské fondy u vás
pamätaj
20 akcii som uz predal a 30 este mam,ale podla vsetkeho ked vyletia akcie na Battery day,tak pojde vsetkych 30 akcii z domu.