Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropský trh v pololetí 2020: Propad o 39 %. Škoda před Fordem a Opelem

Prodeje nových aut na evropských trzích byly v prvním pololetí roku 2020 silně ovlivněny pandemií koronaviru. Na vybraných trzích se prodeje propadly o polovinu.
Zpět na článek
20. 7. 2020 20:04
20. 7. 2020 22:38
21. 7. 2020 15:21
21. 7. 2020 22:42
22. 7. 2020 08:53
20. 7. 2020 16:12
Evropské prodeje za 1. pololetí,
sice nejde o standardní situaci, ale i tak, kdyby někdo před 20 lety řekl, že Škoda Auto bude v Evropě porážet v prodejích značky jako Ford, Opel, Fiat, tak by byl za blázna :D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
20. 7. 2020 17:11
Re: Evropské prodeje za 1. pololetí,
Před 20 lety jo. Dílem je to zásluha Škodovky, dílem těch konkurentů - zejm. Fiatu.
Avatar - fOE
21. 7. 2020 15:12
Re: Evropské prodeje za 1. pololetí,
Vidis, a podle me jde nejvetsi dil onoho uspechu za...
... volkswagnem. :-)
Avatar - Emel
22. 7. 2020 11:45
Re: Evropské prodeje za 1. pololetí,
Úspěchu jasně, úspěch je prostě to, co Škodovka dokázala... a to je dílo šikovných lidí tady a rozumného vlastníka v Německu.

Bez propadu Fiatu by to ale nestačilo... 1990 měl Fiat 10% evropského trhu a 1,339t prodaných aut. Ještě 2000 to bylo 1,128t a 7,5%. Loni 630t a 4% (Škodovka cca. 750t).
https://carsalesbase.com/europe-fiat/
20. 7. 2020 18:57
Re: Evropské prodeje za 1. pololetí,
PO HODECH BYVA SRAČKA !!

takže bych to viděl nechat vklidu dojít na nástupcích pana Maiera, prostě to nechat uzrát a škodovku nechat at je to čistě EV brand… at mají nejen v česku radost a tolik to nekupují...

ENYják je na cestě... CityGo-E se prodává jak vietnamský sandále... no paráááda !!!!

RS: ZA 890 K TO JE SEEEN HEEEN HEEEN = TO SI VZDYCKY CHTEL !!!

škodám (nejen ekonomickým :D) zdar !!! :-[] :no:
20. 7. 2020 20:04
vw1
VW automobilka založená Hitlerem, hnus
Rozbalit vlákno
4
20. 7. 2020 22:38
Re: vw1
Mazda (Toyo Kogyo), horlivě vyrábějící zbraně v Hirošimě pro fašistickou osu Berlín/Řím/Tokio, velká paráda. :-!
Avatar - fOE
21. 7. 2020 15:21
Re: vw1
Pri valecnem stavu a po prechode na valecne hospodarstvi fakticky KAZDA firma vyrabi bud material nebo ty prumyslove primo zbrane pro podporu valecneho usili. Kazda, z donuceni. Byt ale zalozen prave NSDAP a primo coby projekt podpory narodne socialniho smerovani treti rise... to je jeste trosicku jiny level.
Takze i kdyz koment nahore je ve vztahu k dnesnimu VW tak trochu infantilni, tak tva reakce na nej je taky z tech slabsich. ;-)
21. 7. 2020 22:42
Re: vw1
Slabší je jenom tvá logika. Mezi založením VW (z donucení fašisty), výrobou zbraní v Mazdě (z donucení fašisty) není absolutně žádný rozdíl. A nemáš pravdu, že KAŽDÁ automobilka. Například Ford odmítl vyrábět pro US Army, protože Henry byl největší nácek Ameriky a každý rok posílal Hitlerovi dary k narozeninám a slepě jej obdivoval. A nejen to, v době kdy psal Hitler Mein Kampf založil Henry pobočku Ford Germany, která se posléze zapojila do vyzbrojování Německa včetně využívání nuceně nasazených do svých továren. Takže nejenže Ford nepodporoval vlastní zemi ve válečném úsilí, ale dokonce veřejně podporoval Hitlera a materiálně celý nacistický režim.
Avatar - fOE
22. 7. 2020 08:53
Re: vw1
Takze Ford byl nacek...
... a asi taky komunista, bo se zapojil i do industrializace SSSR. A nejspis trosku i demokrat, neb vetsina jeho aktivit zustala v demokraticke casti sveta. No a nakonec jeste trpel disociativni poruchou identity, neb v "jeho tovarnach", kde treba jednu fabriku na pneumatiky americani v ramci valecne pomoci SSSR presunuli cihlu po cihle do SSSR uplne celou, byli nucene nasazeni do valecneho usili jak na strane Hitlera tak na strane SSSR, a nakonec (ne nucene, bo jinej kraj jinej mrav) vlastne i ti v USA.
Ano, Ford odmitl vyrabet pro US Army, a tak celou valku vyrabel pro US Marines a US Air Force, desetitisice letadel, jeepu, leteckych i jinych motoru. Co taky jineho s dlouhou chvilkou po tom co ti president dekretem zakaze vyrabet osobni auta?

Vsuvka o Fordovi pobavila, tim spis ze ukazala jaky je rozdil mezi vznikem, fungovanim a az naslednou / vynucenou transformaci spolecnosti na podporu valecneho usili, a jeji prime zalozeni za ucelem podpory jedne (nikoli jedine) zvrhle ideologie. Ford s necim nesouhlasil, za tenhle nesouhlas byl pocastovan jinak nez navstevou popravci cety, coz by ho cekalo v Nemecku, a ke kooperaci byl sice prinucen, ale civilizovane. Jujiro Matsuda ktery stal za prerodem mazdy ve vyrobce dopravnich prostredku a nasledne i zbrani, nebyl nikdy obzalovan ani odsouzen za podil na WW2, naopak byl po skonceni valky rehabilitovan. Nasledne se zapojil do rozvoje Hirosimy a prilehle prefektury, cemuz venoval zbytek sveho povalecneho zivota, a za co mu tam v tom dnesnim demokratickem Japonsku do dnes stoji socha. No a pak tu mame Roberta Leye, cloveka, ktery se vysvihnul vydavanim protizidovskych novin, udelal karieru jako blazen v do 12 let koncentrovane tisicilete risi, aby pred vyvrcholenim sve triumfalni kariery radeji spachal sebevrazdu pri cekani na rozsudek Norimberskeho tribunalu.

Furt nevidis rozdil, ani maly? Pokud ne asi dalsi debata postrada smysl.
20. 7. 2020 23:42
Alfa musí pod VW
Už aby VW koupil Alfu a udělal z toho normálně fungující automobilku. Je čtvrtá od konce, za ní je jen Alpine, Smart a v Evropě končící Lada, naopak před ní i DS, Lexus, Lancia/Chrysler, Jag apod. Rád bych si ji koupil, ale to, co tam nyní předvádí, je prostě k pláči. Předražená Giulia pro metrosexuály, která musí mít slevy 30 %, aby ji někdo koupil, oplácané Stelvio a zastaralá Giulietta, která sice designově pořád funguje, ale interiér je zoufalý.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Blue Sun
21. 7. 2020 09:23
Re: Alfa musí pod VW
To radši ať Alfa zanikne jako italská značka, než aby se z toho stal desátý derivát koncernové nudy.
Avatar - Emel
21. 7. 2020 09:38
Re: Alfa musí pod VW
Myslíš po Lamborghini, Bugatti a Porsche :-) ? Honem nevím, v čem bych se nudil radši... ale jsem skromný chlapec, tak klidně i ten Cayman V6.
Avatar - fOE
21. 7. 2020 15:23
Re: Alfa musí pod VW
Treba se jednou dockame doby kdy se za porsche s "V6" budou lidi diskusne castovat stejne jako za BMW s "V6". :-)
Avatar - Emel
22. 7. 2020 11:50
Re: Alfa musí pod VW
Myslím, že ne... B6 i F6 jsou jako zkratky dost nesrozumitelný.
Avatar - _Karel_
21. 7. 2020 10:49
Re: Alfa musí pod VW
Giulia pro metrosexuály? To jsou zas žgryndy...
21. 7. 2020 18:47
Re: Alfa musí pod VW
Bohužel jsem nedávno absolvoval návštěvu showroomu Alfy a musím říct, že to nemá ani úroveň mainstreamu. I kdyby někdo Alfu chtěl, tak musí být hodně velký fanoušek aby prošel obchodním procesem, respektive musí si to prodat asi sám sobě :D
22. 7. 2020 00:53
Re: Alfa musí pod VW
Bohužel mám podobnou zkušenost, byť jsem koukal na vedle Alfy stojící Jeep, když jsem se dotázal, zda lze vzít mě auto na protiúčet odpovědí mi bylo, jaké mám auto, říkám A4 a reakce prodejce, to říká iaždý, kontroval jsem, je to v čr koupená 5 let stará A4, aby nedošlo k mýlce, reakce prodejce: budeme to muset ověřit, No tak jsem z toho salonu odešel se smíšenými pocity ke konkurenci.
22. 7. 2020 00:22
Re: Alfa musí pod VW
Ono by zatím úplně stačilo, aby k dvoulitrovému benzínu nabídli taky 6st. manuál a prodeje by hned šly nahoru. A pokud by k tomu přidali ještě kombík Giulia Sport Wagon, v Evropě by se prodeje této řady minimálně ztrojnásobili!
22. 7. 2020 23:41
Re: Alfa musí pod VW
Stačilo by aby jejich showroom nevypadal jako prodejna žigulíků, zapracovali na reprezentativním personálu, který projde aspoň základním kurzem prodeje a měli financování lepší než žižkovská zastavárna.
Avatar - Ada je zase tady
21. 7. 2020 09:55
propad prodeje
je úměrný tomu, kolik % aut s dieselem ta která značka vyřadila z nabídky.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku