Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
ProchyToman
3
Co takhle aby to zralo 10 a vydrzelo 30 let?
KANKUNEN
2
Jsi z Kuby nebo Afriky?
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mino 1
1.8 T by mal mat vykon cca 147 kW (200 k). Opravte si to.
Tak samotná redakcia tu včera dala článok, že nový motor v Legacy má byť 1,8T so 147 kW/200k a teraz napíšu, že 1,8čka má mať 198 kW. To nikoho netrkne, či je to správne? A aj keby to o Levorgu písal iný autor, tak on ani nečíta články kolegov? A napokon, netrkne autorovi ani ten rozdiel medzi motormi? 1,5ka má mať 150 koní, ale (len) o tri deci väčší motor takmer dvojnásobok? ;-\
Ada je zase tady
takže to budou diesely! :yes:
Nebudou, budou to benzíny, zelené a budou žrát a nepojedou.
Žádné motory které "zezelenaly" nejedou. Cílem techniků totiž není aby motory jely, ale aby plnily to nebo ono, výsledkem jsou omezení které zajistí bídnou reálnou výkonnost.
A pokud to zkombinují se "zlatými" CVT, bude to ještě jako bonus ječet.
Žádné motory které "zezelenaly" nejedou. Cílem techniků totiž není aby motory jely, ale aby plnily to nebo ono, výsledkem jsou omezení které zajistí bídnou reálnou výkonnost.
A pokud to zkombinují se "zlatými" CVT, bude to ještě jako bonus ječet.
Samozrejme, ze tie motory aj pojedou. Budu to turba s vyrazne vyssim krutiacim momentom ako sucasne atmosfery. Takze ani CVT ich pri potrebe nejakeho vykonu nebude musiet tak vyrazne vytacat.
Bol som zvedavy, ktory $#%%$ vytiahne a kedy CVT.
Radsej jecet pri maximalnej akceleracii v 1% casu (a to som este prehnal) ako pocuvat traktor nonstop.
Radsej jecet pri maximalnej akceleracii v 1% casu (a to som este prehnal) ako pocuvat traktor nonstop.
To máš pravdu, počúvať boxer “d” to bola lahoda pre uši.
Toho si poslouchal kratší dobu, protože dokázal z autem zrychlovat.
Myslel som že to budeš počúvať kratšiu dobu pretože sa ten dízel rozsype 😄
ty jsi s tím transportérem 1 evidentně nejezdil... Byl v něm vzduchem chlazený boxer z brouka o výkonu asi 30kW. 2.0TDI je proti tomu jen jako ševelení květin.
A co třeba HDM, nebo manuál, aby jsi nemusel to vytí poslouchat vůbec, místo toho nejhoršího co mezi převodovkama je?
Neměl by jsi jako fanoušek Subaru být mezi prvními, kdo si minimálně posteskne?
Neměl by jsi jako fanoušek Subaru být mezi prvními, kdo si minimálně posteskne?
Vysavac je len pri kickdown. Pri miernejsej akceleracii ma virtualne stupne.
No a? Ale má. CVT zabíjí potenciál motoru a kdyby tam byla alespoň povedená převodovka HDM, nebo dvojspojková, když už kvůli blbostem co nikdo nechce jako hlídání všeho kolem včetně přeletu holubů, zrušili manuál.
Zrovna správanie pri kickdowne by ma najmenej trápili s tým sa v bežnej jazde skoro nestretnem. Skôr mám pri klasickej CVT obavy o dlhodobú životnosť.
Jezdim s CVT Yarisem jiz 8 let a jen spokojenost.... 😉
Yaris je najväčšie auto kde by som o klasickej CVT uvažoval. Ale napriklad pri RAV4 sa problémy vyskytujú. V USA už pri RAV4 prešli na HDM a pri Corolle používajú CVT s pevným rozbehovým stupňom a až potom prepína na CVT. U iných značiek sa problémy vyskytujú ešte častejšie. A pri všetkých platí, že je problém ich opraviť.
VavruPe
Pro ty teoretiky, kteri hani cvt:
Mam forestera xt 2017 s cvt a outbacka 2,5 2019 s cvt
Ridil jsem opravdu mnoho “modernich” aut ruznych znacek v posledni dobe - bmw, mercedes, audi, vw a mnohe dalsi - a muzu s klidnym svedomim rict, ze lepsi prevodovku nez v techto zminovanych subaru modelech jsem jinde nepotkal
Zdar
Mam forestera xt 2017 s cvt a outbacka 2,5 2019 s cvt
Ridil jsem opravdu mnoho “modernich” aut ruznych znacek v posledni dobe - bmw, mercedes, audi, vw a mnohe dalsi - a muzu s klidnym svedomim rict, ze lepsi prevodovku nez v techto zminovanych subaru modelech jsem jinde nepotkal
Zdar