Profi
Vřele doporučuji článek s názvem: Auta na vodík nebudou !!!
Vědecky tam rozebírá hlavní nevýhody vodíku.
Vědecky tam rozebírá hlavní nevýhody vodíku.
Kdo z vás chce jezdit s převlečenou elektřinou za 4Kč na km, když můžete jezdit jen s elektřinou za 0,4Kč na km?
Hip hip hurá Unipetrol, budeme pro vás převlékat elektřinu a ládovat ji do vás z našich cisteren 😒]
Hip hip hurá Unipetrol, budeme pro vás převlékat elektřinu a ládovat ji do vás z našich cisteren 😒]
Takže ekologické/neekologické vozy jsou jen chiméra, která možná existuje, ale nikdo ji nikdy zatím neviděl a už vůbec nemají smysl řešit z pohledu světové produkce CO2, kde produkují cca cca 5% celkového objemu.
Ostatně jako vozy s nízkým objemem splňující papírově Euro 6. Ve skutečnosti s minimálně o třetinu větší spotřebou, než mají v papírech, když je ve 130 km/h vyženete na dálnici.
Za mě stále platí, že nejekologičtější vůz je ten, co si odjezdí minimálně 10, ale spíš 15-20 let. Pokud je mu dávána patřičná péče a nebyl zhuntovaný, že se mu linou brikety z výfuku.
Kdyby se policie víc zaměřila na ty kouřící smrady, možná by nebylo elektromobilů tolik zapotřebí.
Ale obávám se, že i když se elektromobilita stane realitou, tak stačí pár božích hovádek, kterým je jedno, že se jim valí kouř z výfuku a stejně si moc nepomůžeme. Budeme se jen divit, jak to, že jsme přeci udělali všechno možný a ono to nějak nepomáhá. Hlavně že se utratili biliony, které skončili kdo ví kde.
Hergot to jsem se zase rozohnil 😉
Edit: vidite, jeji 2 agenti uz jsou tady......edit: jeden agent to vzdal... :-! Edit: uz to vzdali oba....srabi.... 😁
Ale jdi ty....