Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Škoda Enyaq iV se začíná odhalovat. Už víme, kdy se elektrické SUV představí

17 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jak to vypadá je to pro EV velmi důležitá funkce, hned po údaji o zrychlení.
Avatar - xxc
xxc
dufajme, ze ano. predpoklady na to ma.
Ernesto01
Tohle mě fakt nebaví. Pomalu "vytahují sukni" a pak se stejně ukáže, že zadek patří té samé staré šlapce, do které namontovali elektromotor.

Co je důležité pro úspěch je kvalita elektropohonu - rozumná síla, dojezd, neporuchovost a zejména software, který u elektroaut dělá jízdní vlastnosti ještě více, než u spalováku. Jak to půjde nabíjet ? Předpokládám, že síť nabíječek Nikola.

Elektroauta je potřeba stavět od základu jinak, protože to ta koncepce umožňuje a teprve poté 100% vyplynou na povrch jejich výhody.
Avatar - Emel
Emel
Enyaq je stavěný od začátku jako EV.
Jinak... vím jak to myslíš, ale až zase takovej rozdíl to není... když se podíváš třeba na Teslu jako EV od základu... pořád je to normální auto, s klasickým rozložením prostoru pro posádku i zavazadla, ten hlavní konstrukční rozdíl jsou fakticky baterky v podlaze.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Normalni auto? A proc zase tak dlouhe....?
Avatar - Emel
Emel
Protože někde musej sedět lidi, někde musej mít nohy, někam si dát zavazadla. Pak taky musí mít nějakou deformační zónu zejm. pro čelní náraz. Pak taky to auto musí mít nějakou aerodynamiku, obzvlášť limuzína.

Což je přesně to, co jsem chtěl říct... absence velkého motoru a modularita baterek teoreticky otvírá nové možnosti, ale prakticky se zatím nic revolučního neděje - nikde, nejen u CitiGo jakožto narychlo spíchnuté nouzovky.
Ernesto01
No jasně, rozumíme si. Mířil jsem zejména na asistenty a jízdní pohodlí. Pokud cena míří přes milion, musí se chtě nechtě porvat s Teslou. A ta je zatím o krok dále. Soudě podle současné generace koncernových asistentů to fakt žádná sláva nebude. Elektronika jim zlobí strašně, světla oslňují, auta vybržďují v provozu...já fakt nejsem antikoncernový člověk, spíše naopak. Pozoruji ale tu destrukci. Ještě před půl rokem se všichni smáli, že je to ok. Teď už se masově propouští a lidem ztuhl úsměv. A hádejte co, ono to bude pokračovat. V Berlíně aktuálně roste Tesla factory, která srazí ceny ještě níže. Čím potom budou konkurovat ?

Jako zákazník bych šel jednoznačně do Tesly. Škoda dneska zavádí auta, která jsou "permanentně online" a další serepetičky, které zatím ani neumí využít. Tohle měla Tesla v roce 2012. Jsou více než 8 let pozadu a náskok rozhodně nestahují.


Tohle fakt koncern neumí, ID.3 platforma je zaostalejší a ani ta ještě není venku a vyměnilo se na ní celé vedení😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…

Škoda neumí v aktuální generaci ani správně rozsvítit adaptivní LEDky😒br /> https😐/youtu.be/e4VeG3d5KHY?t=580
Avatar - Dinar
Dinar
děsně napnutej... :-!
Avatar - kaa
kaa
😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
... abys ses nepřetrhnul ... 😁
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Zase to jen bude SUV bez SUV, bez poctivého motoru, bez ruční brzdy, bez manuální převodovky, zato se spoustou zbytečných srágor na šmatlací obrazovce. :no:
Panjura
A bude i Škoda Čuraq? Současnou DNA Škodovky to drží, je to na pět písmen, je tam q a vymyslel by to vylitej akcionář na valné hromadě po celé noci snortování koksu a popíjení vodky.
Ernesto01
A já myslel že to je podle typického osazenstva za volantem.
Avatar - Mokrous
Mokrous
To ne, ale chystá se verze Škoda Buziq. To bude duhovější varianta Enyaqa určená pro progresivní mileniály.
ybalgin
Volali prý programátoři z Vlkohradu, aby se odhalovalo hooodně pomalu 😁
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ernesto01
Haha, přesně. Akorát tohle dělají ti umělci z Prahy a kusy jsou z Rakouska.