Novinky
Odborník se podíval na klíčové vlastnosti Chevroletu Corvette C8. Jsou to výhody, nebo nevýhody?
16 komentářů
že všechno, co je blbě (delší brzdná dráha, šit gumy, atd) je vlastně paráda.
:no:
:no:
No a ne vždy je to špatně. Dá se očekávat, že většina majitelů nebude chtít brousit čistou stopu na okruzích. Ti pak ocení pohodovější pneu i brzdy a trochu zábavy v menších rychlostech. Tím neříkám, že je to obecně lepší, jen vzhledem k dostupnosti to bude pravděpodobně příjemnější pro cílovku.
No.. s těma gumama moc nevím.
Celoročky nedávám ani na dodávky.
Tohle je přeci jen (skoro) supersport a přijde mi to osobně hodně mimo.
Ne sorry, ty gumy jsou nonsense.
btw teď jsem kupoval Micheliny Sport Pilot (záměrně ne Super Sport)...na okruh to není, ale právě pohodlný jsou famózní oproti prvoobutí Conti. A taky docela láce. Když přije nějakej kuželka do japanoservisu měnit kola na svým rejžokastrolu, vysype těch 25 s daní taky. 😁
Celoročky nedávám ani na dodávky.
Tohle je přeci jen (skoro) supersport a přijde mi to osobně hodně mimo.
Ne sorry, ty gumy jsou nonsense.
btw teď jsem kupoval Micheliny Sport Pilot (záměrně ne Super Sport)...na okruh to není, ale právě pohodlný jsou famózní oproti prvoobutí Conti. A taky docela láce. Když přije nějakej kuželka do japanoservisu měnit kola na svým rejžokastrolu, vysype těch 25 s daní taky. 😁
Michelin SP je za mě naprosto geniální pneumatika. Na okruhu jí za pár km tvrdé jízdy přehřeješ, ale na silnici bude fungovat geniálně a líp než SS.
Btw: all season bych si na auto nikdy nedal 😉
Btw: all season bych si na auto nikdy nedal 😉
A taky netuším proč by jiné rozložení váhy mělo prodlužovat brzdnou dráhu. O co míň brzdí přední kola, o to víc by měly brzdit ty zadní. Třeba F1 má motor zcela vzadu a přesto nebrzdí úplně zle ...
Pomíjím zcestné tvrzení ve videu že v přehřátých brzdách je vzduch.
Proč je tedy z hlediska brzdění lepší mít více zatíženou přední nápravu?
Mimochodem, F1 má motor uprostřed, ne zcela vzadu. Další věcí je hmotnost objektu, který brzdíš... Nevzal jsi to úplně za správný konec 😉
Příklad možná ještě lepší, je motorka. Zkus více brzdit zadní...víš jak to skončí 😉
A co se týká příkladu s motorkou, pokud zvýším zatížení vzadu (například přibráním spolujezdce), tak určitě budu zadní brzdu šlapat přiměřeně víc, aniž by to mělo skončit nějak špatně. Protože má zadek v takovém případě větší přilnavost !
Takhle jsi to myslel ?