Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
Kupovat budou dotaři. :-!
kosmonaut
Ano, VW vyhlásil, že ID3 má být přelomový model, jako tomu bylo u Brouka nebo Golfu I, a dělá vše pro to, abychom to všichni tak pochopili.
Otázka pro redakci ale je, proč vy to musíte dělat taky? 😐
Otázka pro redakci ale je, proč vy to musíte dělat taky? 😐
TondaSverak
když můžeme dotovat pěstování řepky, pro ne elektromobilitu? Nemyslím přímo dotaci per auto na druhý vůz někomu kdo primárně používá BMW X6, ale např. na infrastrukturu?
řada lidí by si třeba i EV pořídilo, ale kde všude máme nabíječky.
Ale u nás to dopadne klasicky jinak..škoda Auto brečí, že potřebuje dotace aby jen "nelakovala blatníky.ale mohla vyrábět špičkové produkty...dotace, dotace, dotace.
Někdy mám pocit, že kapitalismus již dávno zkrachoval, jen se o tom ještě neví...(viz. např. krachy bank v USA a jejich neskutečně nákladná záchrana z peněz poplatníku BEZ převzetí majetkového podílu státem..
řada lidí by si třeba i EV pořídilo, ale kde všude máme nabíječky.
Ale u nás to dopadne klasicky jinak..škoda Auto brečí, že potřebuje dotace aby jen "nelakovala blatníky.ale mohla vyrábět špičkové produkty...dotace, dotace, dotace.
Někdy mám pocit, že kapitalismus již dávno zkrachoval, jen se o tom ještě neví...(viz. např. krachy bank v USA a jejich neskutečně nákladná záchrana z peněz poplatníku BEZ převzetí majetkového podílu státem..
Kapitalismus je datován od začátku průmyslové revoluce tj. 16. století = pojmy dotace a dotování jsou už v přelomové dobové knize https😐/cs.wikipedia.org/…n%C3%A1rod%C5%AF vyšla 1776
JiVi73
Jj tohle může bejt po software VELKEJ problém = dokonce možná ještě větší. Ten SW nakonec určitě nějak dozmatlaj = tohle může skončit..
Aktuálně ZASE SILNĚ střídaný přehazovaný VWrcholový management koncernu zdá se v posledních letech podělal co se dá = až v nepochopitelnym rozsahu
Aktuálně ZASE SILNĚ střídaný přehazovaný VWrcholový management koncernu zdá se v posledních letech podělal co se dá = až v nepochopitelnym rozsahu
pogo26
Pokud je někdo nadšenec do techniky, tak si EV nekoupí. Pro ty je spalovák.
Pokud je někdo nadšenec do řízení, tak se na dostupný elektro těší jak malej kluk. Výkony, krouťák jednoduchost motoru, nízký těžiště - to vše mluví pro elektro.
He he, zkus s nějakým těžkým elektrokrumplem na úzkých ekogumách projet pár vraceček. To si pošmákneš. A to ticho, a ani nemusíš řadit, to je přímo řidičské pošušnáníčko! (ale pro řidičské analfabety). 😒] A po pár kilometrech ostré elektrojízdy budeš mít totálně vyšťavené baterky, gumy zrašplované na kord od obrovských odstředivých sil třistakilové baterie a k tomu kaput přetížené brzdy, to si pošmákneš! 😒] 😒] 😒]
Mrkněte se na tabulku "Aktuální rekordy"... https😐/cs.m.wikipedia.org/…ional_Hill_Climb
A naopak spousta věcí pohledem automobilového nadšence mluví jasně proti elektru.
Elektro= bezcharakterní, bezpohlavní. Ano, měřitelné parametry mnohé lepší, ale ostatní šlo úplně pryč. Naopak jsem přesvědčený, že většina milovníků aut nechce právě a jen bezcharakterní dynamiku, ale charakterní projev.
Elektro= bezcharakterní, bezpohlavní. Ano, měřitelné parametry mnohé lepší, ale ostatní šlo úplně pryč. Naopak jsem přesvědčený, že většina milovníků aut nechce právě a jen bezcharakterní dynamiku, ale charakterní projev.
Na komoru! 😉 :yes:
V elektromobilech jsem něco málo najel a ať se na mě nikdo nezlobí, definoval bych to jako "kriplkára pro všecky, kteří nechtějí nebo nemohou řídit".
Je to tak https😐/www.youtube.com/watch?…
Je fakt SRANDA rsp. černý humor že nejvíc kvíkají stěžují si vymýšlejí = lidi co mají spíš velmi podprůměrný výkon a nic moc auto
Je fakt SRANDA rsp. černý humor že nejvíc kvíkají stěžují si vymýšlejí = lidi co mají spíš velmi podprůměrný výkon a nic moc auto
Zase meleš o věcech, o kterých víš ale úplný * :no:
Jestli ta * znamená "zřejmě několikaNÁSOBEK co já" tak jo pěkná zkratka 😉
Hele zkus klid NE furt JEN urážet a radši argumentovat
Hele zkus klid NE furt JEN urážet a radši argumentovat
Když se bavíš s blbcem a lhářem, tak argumenty nemají význam.
No viz obří množství mých odkazů = tady se shodnem
EDIT = no tak klid holt nepřišel a prosba o NEurážet taky nic
EDIT = no tak klid holt nepřišel a prosba o NEurážet taky nic
Já nemůžu zato, že tě urážejí FAKTA.
Nojo ale ono je fakta z odkazů a fakta v tvé hlavě. To jak se ukázalo může být i ZÁSADNÍ ROZDÍL
Prostě viz já 18:07 závěr Vaculíkovo pravidlo
Prostě viz já 18:07 závěr Vaculíkovo pravidlo
A kde tie fakty, rohYpnol, máš? Zatiaľ som zaregistroval tvoje osobné názory, fakty si buď opomenul, alebo sú napísané veľmi nenápadne.
Faktem je, že tu neustále lže. Faktem je, že už ví, že je rozdíl mezi subvencí a dotací a stejně tu dál lže o tom, že nafta je dotovaná.
Nyní tu lže o tom, jak jsou elektromobily rentabilní bez dotací... TO jsou fakta.
Nyní tu lže o tom, jak jsou elektromobily rentabilní bez dotací... TO jsou fakta.
Ty si nějak mentálně retardovanej? CO to máš se subvencí? Jednak to náš právní řád NEROZLIŠUJE = druhak je to TO SAMÝ
Prostě nafta je subvencovaná dotovaná zvýhodněná TO je podstata = byť zrovna náš právní řád to nerozlišuje. To už VÍŠ? 😁
Fakt zajímavý CO VŠECHNO dospělí lidi napsali = POTÉ co se dozvěděli že to tak je. A to lidem jako ty zřejmě dodnes nedošlo jak MOC to v reálu pokřivilo trh = kolik dieslových motorů by zřejmě vůbec nebylo
Dotaci zelená nafta tady materiál ministerstva http😐/www.statnapomoc.sk/…i-dodatku-1-.pdf zná i BLB nebo? To už si slyšel už i ty = nebo si slyšel že to je zvýhodnění pomocí snížení spotřební daně SUBVENCÍ?
Takže proč LŽEŠ? abych to řek po tvym 😉
I *** co umíš číst a použít Google (takže dítko základní školou povinný) VÍ že zatímco dieslový osobní auta se desítky let nazpět prostě bez dotování NEobešly PROTO se rozšířily. Tak u EV se pokládá za zlom ca 100USD/kWh
Ty FAKT doteď NE? A odkud máš tu kravinu blbost nesmysl = o subvenci? I když to tvá hlava BŮHVÍPROČ asi IDEOLOGIE? zdá se opravdu není schopná pobrat https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit a taky https😐/oenergetice.cz/…-180-mld-e-rocne nebo https😐/www.obnovitelne.cz/…osilnich-dotaci/ nebo https😐/csve.cz/…ionu-usd-mmf/509
Doplňková otázka😒br /> a) fakt myslíš že všichni kdo to v odkazech říkali a novináři atd. JSME MIMONI a TY vysoce nad náma
b) se prostě MÝLÍŠ celou dobu TY
Je to jednoduchý = spíš A) nebo spíš B)
Prostě nafta je subvencovaná dotovaná zvýhodněná TO je podstata = byť zrovna náš právní řád to nerozlišuje. To už VÍŠ? 😁
Fakt zajímavý CO VŠECHNO dospělí lidi napsali = POTÉ co se dozvěděli že to tak je. A to lidem jako ty zřejmě dodnes nedošlo jak MOC to v reálu pokřivilo trh = kolik dieslových motorů by zřejmě vůbec nebylo
Dotaci zelená nafta tady materiál ministerstva http😐/www.statnapomoc.sk/…i-dodatku-1-.pdf zná i BLB nebo? To už si slyšel už i ty = nebo si slyšel že to je zvýhodnění pomocí snížení spotřební daně SUBVENCÍ?
Takže proč LŽEŠ? abych to řek po tvym 😉
I *** co umíš číst a použít Google (takže dítko základní školou povinný) VÍ že zatímco dieslový osobní auta se desítky let nazpět prostě bez dotování NEobešly PROTO se rozšířily. Tak u EV se pokládá za zlom ca 100USD/kWh
Ty FAKT doteď NE? A odkud máš tu kravinu blbost nesmysl = o subvenci? I když to tvá hlava BŮHVÍPROČ asi IDEOLOGIE? zdá se opravdu není schopná pobrat https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit a taky https😐/oenergetice.cz/…-180-mld-e-rocne nebo https😐/www.obnovitelne.cz/…osilnich-dotaci/ nebo https😐/csve.cz/…ionu-usd-mmf/509
Doplňková otázka😒br /> a) fakt myslíš že všichni kdo to v odkazech říkali a novináři atd. JSME MIMONI a TY vysoce nad náma
b) se prostě MÝLÍŠ celou dobu TY
Je to jednoduchý = spíš A) nebo spíš B)
"Nyní tu lže o tom, jak jsou elektromobily rentabilní bez dotací... TO jsou fakta." --Záleží na tom, čo v tomto prípade považuješ za rentabilitu.
Celý minulý týden jsem jezdil v Giulii 2.0/280 k AWD, v čem ty, Hamuno? 😒] 😒] 😒]
No tak VÝBORNĚ = tak si jí kup! NIKDO ti jí nezakazuje 😄
Můžeš jít dokonce do Alfy s motorem Ferrari = ani ten ti nikdo nezakazuje 😉
Takže CO máš vlastně za problém???
V čem jezdím já tu říkám opakovaně = stejně jako fakt že si MŮŽEŠ koupit všechno od 261 koní R3 přes R4 2.0 310kW a R a V a B6 samozřejmě V8 po slušnou nabídku V12. Ty na to = že si nespokojen :😉
Ty zatím FURT nedokážeš říct = s čím máš problém. Nebo JAKÉ by podle tebe měly být budoucí emisní limity
Můžeš jít dokonce do Alfy s motorem Ferrari = ani ten ti nikdo nezakazuje 😉
Takže CO máš vlastně za problém???
V čem jezdím já tu říkám opakovaně = stejně jako fakt že si MŮŽEŠ koupit všechno od 261 koní R3 přes R4 2.0 310kW a R a V a B6 samozřejmě V8 po slušnou nabídku V12. Ty na to = že si nespokojen :😉
Ty zatím FURT nedokážeš říct = s čím máš problém. Nebo JAKÉ by podle tebe měly být budoucí emisní limity
Ano, ZATÍM je možná takové super auta koupit. Za 2-3 roky už to ale může být jinak, pokud se zelení šílenci ve vedení EU nechytnou za nos. Možná jim to ty miliony lidí z evropského automotive (mezitím se ocitnuvší na dlažbě) "vysvětlí"!
P.S. Tu Giulii bych si koupil moc rád, bohužel ji ale (pro mě ze zcela nepochopitelných důvodů) nevyrábí s manuální převodovkou... 😒 :no:
P.S. Tu Giulii bych si koupil moc rád, bohužel ji ale (pro mě ze zcela nepochopitelných důvodů) nevyrábí s manuální převodovkou... 😒 :no:
Takže HYPOTETICKY = o tom to je 😁
Fakt ti hlava funguje až takhle ŠPATNĚ? Že fakt píšeš za 2-3 roky? No tak sorry = to je horší než sem myslel. Ok za 2-3 roky automobilky zkrachují = a to BUDE masakr. Klika že mám(e) obě auta ještě v záruce :-!
Proč nepochopitelných = je tam skvělej ZF8HP = rychlejší a přitom úspornější než řadíš ty
To je svým způsobem stejný jako když si stěžuješ že na 221kW už se nepoužívá V12 ale hravě na to stačí R4 a skoro ten R3 od Toyoty 😉
Vlastně R3 od Koenigseggu má 600 koní :😉
Hele vážně ODKUD máš ty ideologický KRAVINY = co mraky lidí OPAKUJE? Víš to? Nebo prostě jen říkáš... že
Fakt ti hlava funguje až takhle ŠPATNĚ? Že fakt píšeš za 2-3 roky? No tak sorry = to je horší než sem myslel. Ok za 2-3 roky automobilky zkrachují = a to BUDE masakr. Klika že mám(e) obě auta ještě v záruce :-!
Proč nepochopitelných = je tam skvělej ZF8HP = rychlejší a přitom úspornější než řadíš ty
To je svým způsobem stejný jako když si stěžuješ že na 221kW už se nepoužívá V12 ale hravě na to stačí R4 a skoro ten R3 od Toyoty 😉
Vlastně R3 od Koenigseggu má 600 koní :😉
Hele vážně ODKUD máš ty ideologický KRAVINY = co mraky lidí OPAKUJE? Víš to? Nebo prostě jen říkáš... že
To nejsou "ideologické kraviny", to je láska k pořádným, řidičsky skutečně uspokojivým autům, víme? 😁
Ne to fakt nevíme = zatím s maximální důsledností na NIC NEodpovídáš JEN furt opakuješ klišé
Od R3 600 koní přes R6 a V8 a V12 = tak KDE je ten problém? Skutečně řidičsky uspokojivý je třeba tohle https😐/www.televizeseznam.cz/…ota-supra-320432 a https😐/www.televizeseznam.cz/…doufali-63948586
1. Tak ODKUD máš ty kraviny co opakuješ?
2. Proč VYMÝŠLÍŠ nějaký absurdní klišé = když tu Alfu s V6 Ferrari nebo Supru s R6 nebo fantasticky točivý V8 atmo = si prostě zejtra i za 3 roky můžeš koupit?
3. DOŠLO ti aspoň jaká BLBOST je ty 2-3 roky?
4. DOŠLO ti aspoň jak je to s těma vícválcema = když holt 3 a 4válce dávaj to co nedávno V12?
Od R3 600 koní přes R6 a V8 a V12 = tak KDE je ten problém? Skutečně řidičsky uspokojivý je třeba tohle https😐/www.televizeseznam.cz/…ota-supra-320432 a https😐/www.televizeseznam.cz/…doufali-63948586
1. Tak ODKUD máš ty kraviny co opakuješ?
2. Proč VYMÝŠLÍŠ nějaký absurdní klišé = když tu Alfu s V6 Ferrari nebo Supru s R6 nebo fantasticky točivý V8 atmo = si prostě zejtra i za 3 roky můžeš koupit?
3. DOŠLO ti aspoň jaká BLBOST je ty 2-3 roky?
4. DOŠLO ti aspoň jak je to s těma vícválcema = když holt 3 a 4válce dávaj to co nedávno V12?
Zlobím se = čím kde si jezdil?
Ze zkusenosti vím, že když to lidi nechtějí říct s čím mají zkušenosti, nemají vůbec žádné a jen si vymýšlejí.
Máš pravdu 😐
Co sluchátka furt spokojenost? ZKUS je časem s nějakým https😐/www.passlabs.com/products/hpa-1/ tahle by si to (tedy levnější tady jsem sáhl pro příklad fakt vysoko) už zaslouží
Teď to nezlepším ale https😐/www.hifi-voice.com/…-manley-absolute :yes: :yes: 😄
Co sluchátka furt spokojenost? ZKUS je časem s nějakým https😐/www.passlabs.com/products/hpa-1/ tahle by si to (tedy levnější tady jsem sáhl pro příklad fakt vysoko) už zaslouží
Teď to nezlepším ale https😐/www.hifi-voice.com/…-manley-absolute :yes: :yes: 😄
Sluchátka dobrý. Preferuji spis digital, tak jack nepoužívám a jedu přes USB.
Super = zrovna teď sme dělali porovnávačky https😐/www.hifi-voice.com/…nic-hammer-3000p a dalších https😐/www.hifi-voice.com/…ky/2248-mudra-px konrkétně https😐/rpaudio.cz/ někdy to máš až neuvěřitelný VLIV
EDIT trochu vada toho jinak fenomenálního STROMTANKu je cena = mibl 306 tisíc 😁
EDIT trochu vada toho jinak fenomenálního STROMTANKu je cena = mibl 306 tisíc 😁
EU chce mít všechno bezpohlavní !!!!!!!!!!!!!
Tebe prostě BAVÍ plácat = žejo?
Hele už ti teda DOŠLO že bez dotování ve stovkách miliard = bys měl jinej nick? :😉
Já bych si jedno auto s koulema https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 docela dal :yes: :-!
Hele už ti teda DOŠLO že bez dotování ve stovkách miliard = bys měl jinej nick? :😉
Já bych si jedno auto s koulema https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 docela dal :yes: :-!
Anonym
Před deseti lety vyšel tento krátký článek😒br />
https😐/www.autoweb.cz/…rieru-rovnat-vw/
A tak zatímco Mazda na svých interiérech zapracovala, VW šel cestou opačnou.
Nové modely konzumních modelů to dokazují. Takže VW může být rád, že se tomhle autě shánějí hlavně lidé, co VW nikdy neměli. Jestli na novém Goflu 8 je snaha o úspory znát, tak tady to přímo sálá ze všeho, kam se člověk podívá. Ale tak zadání bylo jasné - vyrobit auto, za které budou lidi ochotní zaplatit až 55 tisíc € a které bude přiom tak laciné, jak jen to půjde. No a podařilo se.
Teď jen čekat na trvalý zájem široké skupiny zákazníků a VW zažije comeback jako s Golfem I.
Pěsti ale VW nedržím.
Hm... spíš to ale bude jak píše Arese hned v prvním komentáři.
https😐/www.autoweb.cz/…rieru-rovnat-vw/
A tak zatímco Mazda na svých interiérech zapracovala, VW šel cestou opačnou.
Nové modely konzumních modelů to dokazují. Takže VW může být rád, že se tomhle autě shánějí hlavně lidé, co VW nikdy neměli. Jestli na novém Goflu 8 je snaha o úspory znát, tak tady to přímo sálá ze všeho, kam se člověk podívá. Ale tak zadání bylo jasné - vyrobit auto, za které budou lidi ochotní zaplatit až 55 tisíc € a které bude přiom tak laciné, jak jen to půjde. No a podařilo se.
Teď jen čekat na trvalý zájem široké skupiny zákazníků a VW zažije comeback jako s Golfem I.
Pěsti ale VW nedržím.
Hm... spíš to ale bude jak píše Arese hned v prvním komentáři.
Kvalita materiálů a interiéru je tristní, naprostý souhlas.
Z druhé strany - peníze jsou tady prostě jinde než v použitých materiálech. Musel se zaplatit drahý vývoj a technologie. Na ostatní hold nezbylo.
Průser bude, jestli elektrická Škoda opět bude kvalitnější než srovnatelný VW...
Z druhé strany - peníze jsou tady prostě jinde než v použitých materiálech. Musel se zaplatit drahý vývoj a technologie. Na ostatní hold nezbylo.
Průser bude, jestli elektrická Škoda opět bude kvalitnější než srovnatelný VW...
Drahý vývoj? Dlouho nejprodávanější Leaf je tu už desetiletí = Tesla 17 let = Renault Zoe 8 let
PROTO že sou jednodušší míň poruchový levnější efektivnější atd. PROTO asi dřív nebo později složitější poruchovější spalovací motory kterým potřebujou ropu o nemáme a která URČITĚ dojde = nahradí.
Takže COS myslel tím drahým vývojem? Náročnější je spíš všechno zorganizovat = to VW podělal https😐/www.autoforum.cz/…se-o-katastrofe/
Ostatní to zvládli VW podělal i https😐/www.autoforum.cz/…i-na-parkovisti/ ale to neni drahý vývoj = takže JAK si to myslel?
Škodovka je logicky ve výhodě = práce v postkomunistický evropský zemi je přes obří zlepšení furt levnější než v tý kde neřádil komunista. S tím se nedá NIC dělat = tak to bude eště dalších pár desítek let
Ostatně nejspíš PROTO https😐/electrek.c👋2020/07/27/tesla-build-new-batteries-gigafactory-berlin-german-official/ dělají extrémní podlahy = zřejmě to bude nejrobotizovanější továrna na světě
PROTO že sou jednodušší míň poruchový levnější efektivnější atd. PROTO asi dřív nebo později složitější poruchovější spalovací motory kterým potřebujou ropu o nemáme a která URČITĚ dojde = nahradí.
Takže COS myslel tím drahým vývojem? Náročnější je spíš všechno zorganizovat = to VW podělal https😐/www.autoforum.cz/…se-o-katastrofe/
Ostatní to zvládli VW podělal i https😐/www.autoforum.cz/…i-na-parkovisti/ ale to neni drahý vývoj = takže JAK si to myslel?
Škodovka je logicky ve výhodě = práce v postkomunistický evropský zemi je přes obří zlepšení furt levnější než v tý kde neřádil komunista. S tím se nedá NIC dělat = tak to bude eště dalších pár desítek let
Ostatně nejspíš PROTO https😐/electrek.c👋2020/07/27/tesla-build-new-batteries-gigafactory-berlin-german-official/ dělají extrémní podlahy = zřejmě to bude nejrobotizovanější továrna na světě
Tvoje interligence je fakt mizivá.
Elektromobily jsou jednodušší???? Aha, proto je Tesla prakticky neopravitelná, i banální nehoda znamená opravu za statisíce. Proto elektormobily trpí na težce odhalitelné chyby... Právě proto že jsou TAK JEDNODUCHÉ!!!
Jsi fakt hňup.
Elektromobily mají sice mechanickou jednoduchost, ale elektronickou složitost. Ve výsledku bude životnost výrazně kratší než u klasických vozů. Protože rozhoduje ekonomická životnost.
Elektromobily jsou jednodušší???? Aha, proto je Tesla prakticky neopravitelná, i banální nehoda znamená opravu za statisíce. Proto elektormobily trpí na težce odhalitelné chyby... Právě proto že jsou TAK JEDNODUCHÉ!!!
Jsi fakt hňup.
Elektromobily mají sice mechanickou jednoduchost, ale elektronickou složitost. Ve výsledku bude životnost výrazně kratší než u klasických vozů. Protože rozhoduje ekonomická životnost.
To měla bejt inter-galaktická-inteligence? Nojo sem holt takovej STAR-LORD https😐/cs.wikipedia.org/…i_Galaxie_(film) mě je teda FAKT sympatickej :-!
Trochu takovej bych chtěl bejt a takovou zelenou Gamoru bych taky bral 😁
Viděls ten film? Ta inter-galaktická inteligence teda schopnosti je vysvětlená pořádně až v druhým díle = zmiňuju to protože sem se jednak docela dobře bavil a druhak to dávali teď o víkendu = na nějaký český stanici. Já si všechny MARVELovky pěkně po sobě jak to má bejt https😐/www.kinobox.cz/…-pekne-poporadku pustil v rámci covid jarního klídku = i když já pracuju (víceméně) furt stejně :😉
Ano elektromobily OBECNĚ sou jednodušší levnější míň poruchový atd. OBECNĚ tak to prostě je. Koukám že rozsah tvých neznalostí = TO je zjevně PŘÍČINA toho že si furt vůči světu v opozici
Jedno jestli ekonomický nebo technický znalosti
EDIT tady bacha tady platí tzv Vaculíkovo pravidlo = když věci nerozumíš nemáš znalost vzdělání tak a TO JE ZAJÍMAVÝ netrefuješ realitu tak nějak půl na půl, což by si nejspíš dosáhl kdyby sis házel korunou NE NE NE. Většinou když tématu problematice NErozumíš = tak si vymyslíš VĚTŠINOU přesný opak!
Trochu takovej bych chtěl bejt a takovou zelenou Gamoru bych taky bral 😁
Viděls ten film? Ta inter-galaktická inteligence teda schopnosti je vysvětlená pořádně až v druhým díle = zmiňuju to protože sem se jednak docela dobře bavil a druhak to dávali teď o víkendu = na nějaký český stanici. Já si všechny MARVELovky pěkně po sobě jak to má bejt https😐/www.kinobox.cz/…-pekne-poporadku pustil v rámci covid jarního klídku = i když já pracuju (víceméně) furt stejně :😉
Ano elektromobily OBECNĚ sou jednodušší levnější míň poruchový atd. OBECNĚ tak to prostě je. Koukám že rozsah tvých neznalostí = TO je zjevně PŘÍČINA toho že si furt vůči světu v opozici
Jedno jestli ekonomický nebo technický znalosti
EDIT tady bacha tady platí tzv Vaculíkovo pravidlo = když věci nerozumíš nemáš znalost vzdělání tak a TO JE ZAJÍMAVÝ netrefuješ realitu tak nějak půl na půl, což by si nejspíš dosáhl kdyby sis házel korunou NE NE NE. Většinou když tématu problematice NErozumíš = tak si vymyslíš VĚTŠINOU přesný opak!
A ještě jsi Hamunovi zapomněl připomenout, že jako "bonus" je hořící elektrovehykl prakticky neuhasitelný, takže je nezbytné jen na několik dní ponořit do speciálního vodního akvárka (a pak je samozřejmě na vyhození). A to se vyplatí! 😒] 😒] 😒]
Jj to je taky klasika https😐/elektrickevozy.cz/…il-to-vsak-nebyl
No VYPLATÍ = to prostě nezměníš TAK to je. Buď to hlava pobere = no a nebo ne 😄
Hele CO ta elektřina z poloviny z tepelných elektráren = už ti to DOŠLO? ŽE jí prostě buď dáváš ROVNOU a snadná přeprava do auta. Nebo složitě daleko daleko daleko dráž s ropou = složitějš včetně přepravy = do auta? DOVEDEŠ si tohle představit? ROZUMÍŠ víš chápeš to? Jak to funguje?
No VYPLATÍ = to prostě nezměníš TAK to je. Buď to hlava pobere = no a nebo ne 😄
Hele CO ta elektřina z poloviny z tepelných elektráren = už ti to DOŠLO? ŽE jí prostě buď dáváš ROVNOU a snadná přeprava do auta. Nebo složitě daleko daleko daleko dráž s ropou = složitějš včetně přepravy = do auta? DOVEDEŠ si tohle představit? ROZUMÍŠ víš chápeš to? Jak to funguje?
Ano, tak to prostě je, a proto je elektromobilita elektrodebilitou. 😉
P.S. Ano, hybrid, zvláště pak plug-in, je podobná hovadina, jako EV, to je snad každému soudnému člověku dávno jasné. 😉
P.S. Ano, hybrid, zvláště pak plug-in, je podobná hovadina, jako EV, to je snad každému soudnému člověku dávno jasné. 😉
a) ideologie NAD znalosti
b) znalosti NAD ideologii
Já sem prostě takovej BÉčkař no 😄
Viz odkaz = ideologie a kecy a žvásty = prostě často vítězí. A ty dík odkazu aspoň teď už víš že úvodní hoax byl hoax. Ale většina lidí co chytla tu úvodní zprávu = v tom bludu ZŮSTANE
Hele to jak se ropa těží https😐/cs.wikipedia.org/…eepwater_Horizon a jak zpracovává https😐/www.idnes.cz/…_zahranicni_luka to víš nebo?
Možná si nevěděl kolik je k tomu potřeba elektřiny = věděl? No NEJVÍC elektřiny jde právě do rafinérií. A že na frekventovanější benzínku se zajíždí 3x denně cisternou to víš?
A teď si představ = že NIC z toho není třeba = TO je úspora žejo. Tu elektřinu můžeš poslat přímo do auta. A to běžný auto má podobnou dynamiku jako Lamborghini nebo Ferrari. Plus je daleko levnější na výrobu a servis. A elektormotor je z principu daleko spolehlivější než spalovací motor
Plus pančitelka měla fakt pravdu = ta ropa fakt dojde. A měl pravdu i v tom = že z tý ropy vyrábíme spousty věcí
Tak co s tou horou informací teď = umíš je dát dohromady? Nebo zůstaneme u debility co zmiňuješ?
b) znalosti NAD ideologii
Já sem prostě takovej BÉčkař no 😄
Viz odkaz = ideologie a kecy a žvásty = prostě často vítězí. A ty dík odkazu aspoň teď už víš že úvodní hoax byl hoax. Ale většina lidí co chytla tu úvodní zprávu = v tom bludu ZŮSTANE
Hele to jak se ropa těží https😐/cs.wikipedia.org/…eepwater_Horizon a jak zpracovává https😐/www.idnes.cz/…_zahranicni_luka to víš nebo?
Možná si nevěděl kolik je k tomu potřeba elektřiny = věděl? No NEJVÍC elektřiny jde právě do rafinérií. A že na frekventovanější benzínku se zajíždí 3x denně cisternou to víš?
A teď si představ = že NIC z toho není třeba = TO je úspora žejo. Tu elektřinu můžeš poslat přímo do auta. A to běžný auto má podobnou dynamiku jako Lamborghini nebo Ferrari. Plus je daleko levnější na výrobu a servis. A elektormotor je z principu daleko spolehlivější než spalovací motor
Plus pančitelka měla fakt pravdu = ta ropa fakt dojde. A měl pravdu i v tom = že z tý ropy vyrábíme spousty věcí
Tak co s tou horou informací teď = umíš je dát dohromady? Nebo zůstaneme u debility co zmiňuješ?
Nejvtipnější je, jak své názory vydáváš za "každé". 😁 😁
No ještě malinko vtipnější je možná to pokračování = každý SOUDNÝ :-!
Ešte vtipnejšie je, keď svoje obmedzené jednostranné názory považuješ za jediné správne.
Tvoje snaha o opozici za každou cenu je dost trapná.
Není TRAPNÝ bejt furt v opozici = proti vzdělanějším schopnějším inteligentnějším znalejším atd. atp.?
Ale to KAŽDÝ SOUDNÝ je chápe že svět úrovně https😐/automagazin.sk/…-21-mld-dolarov/ je blbost = to je fakt DOBRÝ černý humor 😁
Dochází ti to? :-!
Ale to KAŽDÝ SOUDNÝ je chápe že svět úrovně https😐/automagazin.sk/…-21-mld-dolarov/ je blbost = to je fakt DOBRÝ černý humor 😁
Dochází ti to? :-!
zato vyhorelej spalovak je opravitelnej. To jsi tomu dal korunu.
Jsou rozhodnutí PŘEDEM = prostě auto nikdy nenahradí kvalitní flexibilní = koňský povoz 😁
Věci se nemění = jen kulisy 😉
Věci se nemění = jen kulisy 😉
Těším se na tvá "moudra", až při první nehodě kdy chytne Tesla na D1 bude 2 dny stát dálnice a kolona bude až do Vídně...
Když hořela ta jedna problémová Tesla v Rakousku, tak stály silnice dva dny? Uff, no ty jsi nemyslitel.
Vozidlo muselo být na tři dny vloženo do vodní lázně, aby se zamezilo opětovnému vzplanutí.
Použitá voda pak musela být odborně zlikvidována. Cena této likvidace se podle tyrolského Kronen Zeitung pohybuje kolem 250 eur (asi 6 500 korun) na metr krychlový. Odborně musela být zneškodněna i kontaminovaná zemina.
Použitá voda pak musela být odborně zlikvidována. Cena této likvidace se podle tyrolského Kronen Zeitung pohybuje kolem 250 eur (asi 6 500 korun) na metr krychlový. Odborně musela být zneškodněna i kontaminovaná zemina.
Ty kokos, to je majland...
Asi nevíš co je to metr krychlový.
Jejda, upokoj, sa, Jajo. Koľko kubíkov asi minuli? Možno 10? Alebo 20? Pri tom počte horiacich Tesiel už Musk musel skrachovať, nie? Že sa to ešte nevie a vraj Musk stále podniká, musí byť asi nejaká lživá propaganda, nie?
vzhladom k tomu, ze taka nadrz bude mat vodu v mnozstve okolo 60m3 tak aj celkom ano ... jednoducha matematika hovori o 15 000 EUR
On to stejně nepochopí 😉
Hele rohYpnole bez urážení = přece MUSÍŠ vědět kdo si co si jaký máš vzdělání = a sorry JE POZNAT že to nebude žádnej zázrak. Tak JAK TO že si furt myslíš že TY si ten chytrej = že nad tvůj rozum není?
Zato sanace půdy od ropných látek je za hubicku.
https😐/manipulatori.cz/…-hasili-tri-dny/¨
Hele ODKUD máš tu subvenci?
Hele už si vyřešil míru pravděpodobnosti a) nebo b)? 😉
Hele ODKUD máš tu subvenci?
Hele už si vyřešil míru pravděpodobnosti a) nebo b)? 😉
Největší průser je, jak VW u svých nejnovějších modelů nižší stední třídy totálně podělal těmi debilními dotykáči ergonomii, která je nyní vysloveně nebezpečná, protože odvádí pozornost řidiče mnohem více, než klasické ovladače a tlačítka. Přitom dlouhá léta byl koncern v této oblasti na naprosté světové špičce! Prostě dobrovolné ergonomické harakyry, naprosté pošlapání zájmů aktivní bezpečnosti. Hlavně když ušetří pár euro na výrobních nákladech. Fuj! 😒 :no: :no: :no:
Audi A3 tlačítka i samostatný panel klimatizace má. Holt se potvrzuje, že hlavní motivací přesunu ovládání všeho na displej je úspora nákladů. Že to má ID.3, to je vcelku logické, protože je to pro ty "nadšence". Ale obrovský problém to může být pro Golf, protože jeho zákazníci byli zvyklí právě na to, že třeba otočný ovladač světel byl 30 let přesně na stejném místě a světla šlo ovládat jen hmatem "poslepu".
"tahle země není pro starý ..."
Starších kupců se zbavují a mladé nezískají. Management je úplně stejně zmatečný jako EU a EK.
Starších kupců se zbavují a mladé nezískají. Management je úplně stejně zmatečný jako EU a EK.
Golf má byť len pre starých a zvyknutých?
Nikoliv, ale hlavně pro ně. Průměrný věk kupujícího nového vozu je v současné době tuším kolem 58 let a určitě se bude i nadále zvyšovat... ;-\
https😐/www.autoforum.cz/…ysvetluje-mnohe/
Pozor HODNĚ to zkresluje realita že mladší = mají auto na firmy = ať své nebo služebák. A na sebe si ho koupíš až v důchodu = když tu firmu prodáš 😄
Pozor HODNĚ to zkresluje realita že mladší = mají auto na firmy = ať své nebo služebák. A na sebe si ho koupíš až v důchodu = když tu firmu prodáš 😄
Je to tak. Také mě dost mrzí, že VAG aktuálně nejvíc upadl právě ve věcech, která po leta uměl nejlépe - ergonomie, kvalita, materiály.
Na realitu maličko překvapivě už reagují i prodeje https😐/www.auto.cz/diskuse/76284/1#…
Ergonómiu? Spadol si z čerešne? Čo je na otočnom spínači svetiel vo Volkswagenoch ergonomické? A čo je ergonomické na displeji rádia a navigácie vedľa vodičovjho pravého kolena?
Volkswagenu sa nedá uprieť jedno - dlhé roky nechal interiéry svojich áut skoro rovnaké, takže ľudia všetko nahmatali už aj naslepo alebo po pamäti. Akurát že zvyk nerovná sa ergonómia.
Volkswagenu sa nedá uprieť jedno - dlhé roky nechal interiéry svojich áut skoro rovnaké, takže ľudia všetko nahmatali už aj naslepo alebo po pamäti. Akurát že zvyk nerovná sa ergonómia.
Třeba na otočném ovladači světel bylo ergonomické úplně vše. Nula pozornosti, 100% ovladatelnosti. Přesný opak dnešních dotykáčů.
Ty aspoň tušíš, čo to ergonómia je?
Že vieš spamäti, kde je a ako ho máš otočiť, neznamená, že je to OK. V prvom rade je úplne mimo zorného poľa. Ak to nepoznáš, jeho ovládanie vyžaduje, aby si sa naň pozrel, kam a o koľko polôh ho treba otočiť - a namiesto na cetu pozeráš niekam nad ľavé koleno. Unikátom bolo zapínanie hmloviek jeho povytiahnutím, kto si to v návode neprečítal, nemusel na to hneď ani prísť.
Zrovna tento prvok pravidlá ergonómie príliš nerešpektoval. Zapínanie svetiel otáčaním konca ľavej volantovej páčky je podstatne vhodnejším riešením.
Že vieš spamäti, kde je a ako ho máš otočiť, neznamená, že je to OK. V prvom rade je úplne mimo zorného poľa. Ak to nepoznáš, jeho ovládanie vyžaduje, aby si sa naň pozrel, kam a o koľko polôh ho treba otočiť - a namiesto na cetu pozeráš niekam nad ľavé koleno. Unikátom bolo zapínanie hmloviek jeho povytiahnutím, kto si to v návode neprečítal, nemusel na to hneď ani prísť.
Zrovna tento prvok pravidlá ergonómie príliš nerešpektoval. Zapínanie svetiel otáčaním konca ľavej volantovej páčky je podstatne vhodnejším riešením.
Stejně jako moc dobře znám rozdíl mezi zvykem a ergonomií, stejně dobře vím jaké nesmysly píšeš.
Otočný ovladač byl skvělý ne proto, že jsi ho byl schopný ovládat po paměti, ale proto, že umožňoval bezpečné ovládání právě bez pohledu na něj (=poslepu)!!!
S tvojí logikou bych ti napsal, že páčka je k ničemu, protože se na ni musím dívat a za volant ani nevidím...
Otočný ovladač byl skvělý ne proto, že jsi ho byl schopný ovládat po paměti, ale proto, že umožňoval bezpečné ovládání právě bez pohledu na něj (=poslepu)!!!
S tvojí logikou bych ti napsal, že páčka je k ničemu, protože se na ni musím dívat a za volant ani nevidím...
Skvelý = ergonomický? Pán je skutočne odborník, ktorý to dobre vie...
To rovnítko sis tam dal sám.
Jestli ti mám vysvětlovat, že když má něco dobře zvládnutou ergonomii, tak to lze označit slovem skvělé, tak to jen dokazuje tvoji tupost.
Jestli ti mám vysvětlovat, že když má něco dobře zvládnutou ergonomii, tak to lze označit slovem skvělé, tak to jen dokazuje tvoji tupost.
😁
Hele, já tuším, co je ergonomie a "zvyk" neznamená, že to ergonomie není. Nechápu, proč mají některé auta tempomat u řadící páky nebo vyhřívání sedaček kdesi za popelníkem. Ergonomicky byl VW skvělý. Ale v rámci úspor si to podělal. Podle mě dopadne jak GM před 20 lety.
No zrovna ten otočný ovladač světel byl fakt dobrý, resp. pořád je.
To samé se týká otočných ovladačů klimatizace a hlasitosti. Nic lepšího vymyslet fakt nejde. Ale jelikož žijeme ve světě neustáleho pokroku a ten přece nejde zastavit, tak jsme pokročili .. 😒]
To samé se týká otočných ovladačů klimatizace a hlasitosti. Nic lepšího vymyslet fakt nejde. Ale jelikož žijeme ve světě neustáleho pokroku a ten přece nejde zastavit, tak jsme pokročili .. 😒]
S hlasitosťou rádia máš asi pravdu. S otočným spínačom svetiel určite nie.
I s otočným spínačem má pravdu. Spousta aut má jen tlačítka vlevo pod volantem. Mnohem horší řešení než otočný ovladač.
Na páčkách si člověk může nechtěně světla přepnout, otočný ovladač je bohužel to nejlepší co kdy bylo vymyšleno. Zvláště s polohou "auto" u novějších to znamená, že na ten ovladač člověk nemusí sáhnout v podstatě nikdy.
Na páčkách si člověk může nechtěně světla přepnout, otočný ovladač je bohužel to nejlepší co kdy bylo vymyšleno. Zvláště s polohou "auto" u novějších to znamená, že na ten ovladač člověk nemusí sáhnout v podstatě nikdy.
jasne, ale skus pracovat s infotainmentom v Tesle 3 pocas jazdy..ja som to skusal a v ziadnom pripade sa neda hovorit o bezpecnom uzivani. problem je, ze v zaujme nizsich vyrobnych nakladov a nepochopitelnej akceptacii kupujucich zacali jej model setrenia napodobnovat ostatni vyrobcovia. pre mna je zahadou, ako mozu europske "institucie", ktore maju na svedomi schvalovanie bezpecnosti novych modelov aut akceptovat tento vyvoj.
Ty si v tom už sedel? A si zamestnancom VW na nejakom významnom poste, že máš také dôverné informácie?
Ano, světe div se seděl jsem v tom zázraku. Nevěřil jsem, že jde o produkční kus i když jsem byl ujišťován že ano. Nový Golf je "opět o něco lacinější", ale ID.3 je měřítkem běžného modelu VW fakt ubohý. Ale ano, má jiné klady.
Super, postni foto.
Mam dojem, ze (minimalne) polovina veci popisovanych Rohypnolem se udala pouze v jeho hlave.
A Lorasi je na tom podobne.
Prispevky o osobnich zkusenostech jsou maximalne neverohodne.
A Lorasi je na tom podobne.
Prispevky o osobnich zkusenostech jsou maximalne neverohodne.
Abych se přiznal je mi fakt dost jedno co si o tom myslíš.
ID.3 jsem naživo viděl, produkční kus. Jestli mi to věříš nebo ne je tvoje věc. Já nikoho přesvědčovat nepotřebuji.
ID.3 jsem naživo viděl, produkční kus. Jestli mi to věříš nebo ne je tvoje věc. Já nikoho přesvědčovat nepotřebuji.
finalny model sa moze lisit od toho, v com si sedel. faktom ale je, ze kvalitu materialov Golfa 7 to mat nebude
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Vycházím z toho, co jsem viděl a co mi řekli. Když se vysloveně ptám, jestli to je produkční verze, a odpověď je ANO, tak nemám důvod to rozporovat. Faktem je, že připustil, že drobné změny mohou ještě nastat, ale ne co do volby materiálů.
Za mě doufám, že aspoň kvalita zpracování bude snad lepší.
Za mě doufám, že aspoň kvalita zpracování bude snad lepší.
Stačí oči a dostupné fotky a videa. Z toho ID3 je vidět snaha o úsporu na materiálech v interiéru na každém místě. Ty to fakt nevidííš? Středová konzola, výdechy klimatizace, dveřní výplně atd. A to stojí základ cca 35 tisíc €.
Nepracuješ v BAZ? 😉
Nepracuješ v BAZ? 😉
Nie, z fotiek to teda nevidím. VW nemá síce rád, ale nemienim ho haniť predtým, než si to pozriem a skúsim osobne. Že ID3 stojí 35 tisíc, mu nezazlievam. VW je súťaživá značka, prakticky vždy svoje modely stavia proti konkrétnej konkurencii. Tentoraz idú jednoznačne po Nissane Leaf, očividne si brúsili zuby na jeho pozíciu. Dokazuje to jak cena, tak podoba a koncepcia auta.
BAZ už pekný rad rokov neexistuje, trošičku zaspal si dobu.
P.S. Chodil si sem po nejakým iným nickom, ak sa nemýlim...
BAZ už pekný rad rokov neexistuje, trošičku zaspal si dobu.
P.S. Chodil si sem po nejakým iným nickom, ak sa nemýlim...
Tak když to z fotek a videí na youtube nevidíš, potom uričtě pracuješ v BAZ 😁
Jinak ne, založil jsem si tu profil teprve letos z nudy, abych s.r.a.l takový tekvice
jako jsi ty. Serus, bratko.
Jinak ne, založil jsem si tu profil teprve letos z nudy, abych s.r.a.l takový tekvice
jako jsi ty. Serus, bratko.
Používaš čudnú logiku, bratku (teda už keď sa bratáme). A nemaj strach, mňa neserieš, ja sa celkom dobre bavím. Síce nie si bohvieaký komediant, ale to časom príde.
Osmičkový golf je naprosto nekoupitelný. Úspora na všem je do očí bijící. Ale tak mají, co chtějí. Tradiční zákazníky definitivně odstrašili a nové si (dle článku) evidentně najdou. Každopádně, super přístup.
DonVito
Bohuzel nazory lidi jako je WinDiesel, Ada, Arese, Rohypnol atd. (potazmo ANO) nas posouvaji ke dnu EU.
Vice zde😒br />https😐/nazory.aktualne.cz/…5caac1f6b220ee8/?…
Ono bojovat proti vetsine veci z EU znamena taky se sam diskvalifikovat.
Neboli nemit zadnou moznost neco prosadit (viz Babis a jadro).
Wtf. vy vsichni odbornicci, co brecite a mate strach o VW uz si konecne uvedomte, ze EU ridi hlavne Nemecko. A ze kdyz neco EU dela, tak to NEbude v NEprospech VW!!!
Viz dotace...
Tak uz se proberte.
PS Nejvetsi problem pro Cesko jsou sami Cesi a jejich strach o VW, o Nemecko a vubec o veci o kterych nemaji ani poneti. Misto aby se zajimali, cim muzou sami prispet a treba jak si udrzet Skodovku...
Vice zde😒br />https😐/nazory.aktualne.cz/…5caac1f6b220ee8/?…
Ono bojovat proti vetsine veci z EU znamena taky se sam diskvalifikovat.
Neboli nemit zadnou moznost neco prosadit (viz Babis a jadro).
Wtf. vy vsichni odbornicci, co brecite a mate strach o VW uz si konecne uvedomte, ze EU ridi hlavne Nemecko. A ze kdyz neco EU dela, tak to NEbude v NEprospech VW!!!
Viz dotace...
Tak uz se proberte.
PS Nejvetsi problem pro Cesko jsou sami Cesi a jejich strach o VW, o Nemecko a vubec o veci o kterych nemaji ani poneti. Misto aby se zajimali, cim muzou sami prispet a treba jak si udrzet Skodovku...
Vyjevil si nám opravdu "pozoruhodné" myšlenky! Takže když se někdo "drze" a "politicky nekorektně" odváží poukázat na naprostou nesmyslnost za miliardových nákladů násilím protlačované elektrodebility v EU (jak z ekonomického, tak i uživatelského a ekologického hlediska, nemluvě o ztrátě milionů pracovncíh míst v automotive), tak je nepřítel "pokroku" a blázen, protože když to chce Německo (resp. jeho zeleno-elektrická lobby), tak to tak prostě bude a basta. Hmm.... Co mi to jen připomíná - že by komunistické heslo "Kdo nejde s námi, jde proti nám!". Nebo spíš praktiky panující v RVHP s diktátem Moskvy? ;-\ ;-\ ;-\
Nojo EU a dlouhodobě nejprodávanější EV Nissan Leaf a EU a Tesla = prostě za rozmachem EV stojí EU
Podobně jako dřív za rozšířením hybridů
Za co FAKT může = je dotování nafty. Ale POZOR = TO naopak odmítáš :-!
Podobně jako dřív za rozšířením hybridů
Za co FAKT může = je dotování nafty. Ale POZOR = TO naopak odmítáš :-!
Diky.
Ja uz na ty ideologicky kecy nemam.
Ja jsem HLAVNE poskytoval ten odkaz.
Ten jsou ale bohuzel zdejsi duskuteri lini si precist. A melou furt tu svou...
Ja uz na ty ideologicky kecy nemam.
Ja jsem HLAVNE poskytoval ten odkaz.
Ten jsou ale bohuzel zdejsi duskuteri lini si precist. A melou furt tu svou...
Popravdě ten nekonečný nekončící boj proti větrným mlýnům = blbosti a hoaxům = mě taky už unavuje
Je to všechno nějak MOC https😐/www.seznamzpravy.cz/…ovadinami-113364
Je to všechno nějak MOC https😐/www.seznamzpravy.cz/…ovadinami-113364
Ano, "argumentuješ" přesně jako Hamuna. Když jsou nějaká fakta příliš nepohodlná, dá se jim nálepka "idelogie" a tím je vše vyřízeno. Je to prostě "politicky nekorektní" (tj. argumentačně nepohodlné, tedy nepřijatelné z hlediska vyžadované autocenzury), tak se o tom nebudeme bavit. Fakt smutné, kam jsme se za těch 30 let dostali... 😒 :no: :no: :no: Např. v Německu, Švédsku už za "politicky nekorektní" názory např. na muslimské nájezdníky vyhazují z práce, to samé v USA a GB za "nekorektní" názory na nebílé spoluobčany. Něco takového si u nás naposled dovolil husákovský komunistický režim za normalizace! 😲 😒 :no😒br />
Jinak pokud se budeme bavit o skutečné ideologii, idelogoii současné "progresivistické" levice, tak je to právě nesmyslně a násilně prosazovaná elektrodebilita EU, to je opravdová racionálně nezdůvodnitelná ideologie, bohužel s katastrofálními dopady na Evropu (podobně jako třeba přijímání statisíců nájezdníků z muslimským zemí).
Za tech 30 let sme udělali OBŘÍ skok vzhůru = třeba i v autech 😄
Jak teda chceš říkat NEZNALOSTI ? Odmítání faktů a opakování ideologických klišé?
Buď sme proste in a v realitě my ode mě přes toho Porsche a Piecha po Muska a vlády států atd. NEBO ty pogo ryccardo apod.
EDIT už si vymyslel tu svou emisni normu?
Jak teda chceš říkat NEZNALOSTI ? Odmítání faktů a opakování ideologických klišé?
Buď sme proste in a v realitě my ode mě přes toho Porsche a Piecha po Muska a vlády států atd. NEBO ty pogo ryccardo apod.
EDIT už si vymyslel tu svou emisni normu?
Ano, udělali, o tom žádná. A zatím je zde i velice slušná úroveň svobody. Zatím... ;-\
Co ta emisní norma?
My máme obě auta ještě v záruce jedno lehce přes a jedno lehce pod 3 roky takže žádnej spěch, ale vyzkoušel sem si https😐/automix.denik.cz/…nu-20190901.html a jako příští služebák docela ideál. A nemám nároky jako ty že mi 2,5 litr 218 koní no problem emise stačí
My máme obě auta ještě v záruce jedno lehce přes a jedno lehce pod 3 roky takže žádnej spěch, ale vyzkoušel sem si https😐/automix.denik.cz/…nu-20190901.html a jako příští služebák docela ideál. A nemám nároky jako ty že mi 2,5 litr 218 koní no problem emise stačí
Hmm, už jsem ti psal, že hybridy nesnáším. Co tam máš dál? 😉
A krom IDEOLOGICKÉHO nesnášení = něco racionálního?
Mě nižší těžiště a menší spotřeba a rychlejší odpich https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296 a lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy = naopak spíš vyhovuje. A tenhle bonus https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv vůbec není od věci https😐/autobible.euro.cz/…skoro-nestarnou/
Ale furt tu sou ty B a V a R6 a V8 a V12 = a místo Punťa třeba https😐/www.novinky.cz/…aris-gr-40309539
Dokonce i 300kW v dotované naftě https😐/www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/?…
Mě nižší těžiště a menší spotřeba a rychlejší odpich https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296 a lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy = naopak spíš vyhovuje. A tenhle bonus https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv vůbec není od věci https😐/autobible.euro.cz/…skoro-nestarnou/
Ale furt tu sou ty B a V a R6 a V8 a V12 = a místo Punťa třeba https😐/www.novinky.cz/…aris-gr-40309539
Dokonce i 300kW v dotované naftě https😐/www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/?…
Prectl sis ten clanek z odkazu, Arese?
Myslim ze ne. Tady je jeste jednou.
https😐/nazory.aktualne.cz/…5caac1f6b220ee8/?…
Nebo sem jen chodis sirit sva "moudra"?
A co takhle se nekdy misto opakovani nesmyslu zamyslet?
A pak zkus napsat neco NOVYHO a K VECI.
Drzim palce.
Myslim ze ne. Tady je jeste jednou.
https😐/nazory.aktualne.cz/…5caac1f6b220ee8/?…
Nebo sem jen chodis sirit sva "moudra"?
A co takhle se nekdy misto opakovani nesmyslu zamyslet?
A pak zkus napsat neco NOVYHO a K VECI.
Drzim palce.
Asi je to marný = zrovna teď pod Alfou svádí na EU že výkony 300 HP už nejsou šestiválce
Na realitu že to dneska dává už i R3 https😐/www.novinky.cz/…aris-gr-40309539 zatím nic 😄
Na realitu že to dneska dává už i R3 https😐/www.novinky.cz/…aris-gr-40309539 zatím nic 😄
houmr
Napriek tomu , ze som ich priaznivec, dnes neviem ci by som si uz od nich kupil auto 😉
V koncerne je vidiet, ze kvalita ide pekne dole a veci co boli pred 15 rokmi u nich ukazkou a motoristicky novinari jasali, naopak napr. francuzske auta boli vystavene kritike a koncern im bol davany za priklad ako to ma byt. Dnes to zacina byt prave naopak.
Ergonomia zla, kvalita materialov mizeria, nejaka presnost radenia je tatam...... oni setria aj na dvojnasobnej synchronizacii spiatocky, ich auta dnes beriem ako ledva priemerne, bohuzial.
V koncerne je vidiet, ze kvalita ide pekne dole a veci co boli pred 15 rokmi u nich ukazkou a motoristicky novinari jasali, naopak napr. francuzske auta boli vystavene kritike a koncern im bol davany za priklad ako to ma byt. Dnes to zacina byt prave naopak.
Ergonomia zla, kvalita materialov mizeria, nejaka presnost radenia je tatam...... oni setria aj na dvojnasobnej synchronizacii spiatocky, ich auta dnes beriem ako ledva priemerne, bohuzial.
A to současných 100 USD/kWh není na 99,99% konečná
https😐/zpravy.aktualne.cz/…a7deac1f6b220ee8
Nicméně ta cena kdy se nejen VW dostal na tu zlomovou hranici ca 100USD/kWh je realita = uvidíme co Tesla na odložený Battery Day = šušká se o 80 USD
To je jen SPOTŘEBA! Viz americkej způsob požadovaný průměrný spotřeby!
Prostě viz ODKAZ v americe i u nás sou = mimochodem celou historii těch 50 let u nás = ca stejný podobný emisní předpisy. Tos doteď nevěděl?
CO to je = v tvý hlavě = splnitelná úroveň. Auto velikosti Toyoty Camry a výkonu přes 200 koní = je v poho. VĚTŠINA evropanů takový auto ani výkon neměla
Takže KOLIK je podle TEBE ok?
https😐/www.autoforum.cz/…pod-palbou-soudu
Fakt nevidíš rozdíl mezi😒br /> - Vw může mít problém s dodávkou baterií v Americce pro americký trh.
-VW źádný baterky nemá
Pouze jedna z těch vět je pravdivá.
Rentaliblní? Co to zas je za výmysl?
Elektromobil je bez masivní dotace naprosto nekonkurenceschopný i v dnešní době. A bude to tak nejspíš navždy, protože s případnou masivní produkcí baterií by se možná dále zlevnila výroba, ale velmi by se zdražily vstupy surovin. Na výrobu současných typů baterie nejsou suroviny.
Btw. ropa dojde za X desítek, možná i stovek let. Drahé kovy dojdou v řádu desetiletí.
1. vypočítali sme tu že jen tady u nás v malých relativně vyspělým bohatým česku je přechod z ropy na třeba EV záležitost minimálně 40 let = tak jak dlouho bys to chtěl odkládat?
a) že ropu z větší části používáme a POTŘEBUJEME na jiný věci než aby sis dojel nakoupit a proměnil jí v oxidy dusíku a prašný částice atd. to VÍŠ nebo?
b) že ve většině z ca 200 států světa to půjde spíš pomalejš než u nás to si možná uvědomuješ nebo?
2. že ropa dojde tě učila pančitelka na ZŠ a že to je realita = to asi chápeš. Že jí proměňuješ v problematický emise což víme od konce PŘEDminulého století a aktivně s tím bojujeme od 50. let 20. století = snad možná taky.
a) že ty kovy co používáme na baterky se dají recyklovat tak trochu donekonečna víš asi snad taky
b) že i to se dááávno řeší možná též = baterie bez kobaltu už jsou
Jo spočítej si to SÁM 😉
Prostě je to na DESÍTKY LET = takže KDY chceš začít?
to si vymysleli elektro-klauni jako ty
Hele tohle je TAK MOC blbost = jak si představuješ vysvětlíš to VŮBEC NIKDY?
Doplňková témata nad úroveň základní školy (že ropa dojde = je fakt neskutečný KOLIK dospělých lidí = to popírá. Hele to už si řikal ve škole soušce učitelce že je chytrolín?
1) ropu používáme na mraky jinejch věcí a zatím jí tam neumíme nahradit
2) přechod z aut proměňujících ropu na oxid uhelnatý, pevné částice, oxidy dusíku a uhlovodíky na něco bezemisního = je na mnoho desítek let
Pro náš stát, pro Evropu, pro planetu?
Fakt zajímavý že netržní ceny nafty a v některých evropských státech je to až 9 kč na litr = nikdy nikomu nevadily
Zajímavý že možnost BEZEMISNÍCH aut který nepotřebujou ropu kterou nemáme = vyvolává tak těžký odpor 😄
Kdyby většina z vás jezdila https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 apod. tak to chápu = ale takhle je to BIZÁÁÁR černej humor kam až to jde 😲 😁 :-!
To se tu pěkně sešli = tři inteligenti. Myslíte že DOHROMADY máte IQ třeba https😐/cs.wikipedia.org/…i/Sheldon_Cooper 😁
Elona Muska snad jo :-!
Sorry (krom rohYpnola) sem nechtěl urážet = sem prostě nemoh odolat sorry jako 😄
Že TY něco nechápeš něčemu NErozumíš = je blbý ale to neznamená že ostatní sou de.ilové. Jestli si myslel TÍM ŽE se to snaží lidem jako ty VYSVĚTLOVAT = tak to ale shoda = to vlastně SOUHLASím 😁
MY se rozumu NEpodřídíme :-!
Mívá slušnej průnik množin se skupinou MY toho Zemana volit BUDEME a BUDEME :😉 😁 😒]
Fakt makaj https😐/www.seznamzpravy.cz/…dostalova-114046
Co ta tvá emisní norma = viz já teď 13:26 mě třeba ta Camry 2,5 litr 160kW stačí = jezdilo se mi s tim příjemně a výkon naprosto dostatečný. Kdybych měl prachů habaděj asi https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 možná https😐/www.auto.cz/…omba-roku-111966
Tak co máš furt s těma emisema = proč ti najednou po 50ti letech vadí?
My ostatní víme že to tak není,ale taky ti to necpeme do každýho komentáře.
Tak už s tím nespemuj jo, fakt se to nedá číst.
VÍŠ že sou v evropě státy kde to je až 9 korun na litr? A že se těch litrů prodá = jen u nás v malym česku 5-6 tisíc milionů ročně 😉
No viz odkaz = to si ho nečet?
To je FASCINUJÍCÍ ODPOR = ověřitelné známé realitě :yes: 😁 :-!
Viz já 7:29 😄
Hele dával sem i odkaz na dotace zelená nafta = to ZNÁŠ i ty ne? 😉
Nejde o slovíčka ale REALITU = při tržních cenách bude dieslů v osobních autech = jednotky procent. Stát do TVÉ peněženky vkládá podporu = no podle toho kolik najezdíš a kde. U nás teď Babiš navrhuje tu podporu znásobit na 4-5 korun na litr. Nejvíc je v Evropě 9 korun na litr
Celý je to O TOM = že bez toho dotování = osobní auta se vznětovým motorem = budou zcela okrajová záležitost. Při tržních cenách jen auta s extrémním nájezdem
Celý je to holt nějak JINAK https😐/www.obnovitelne.cz/…osilnich-dotaci/ než si lidi představujou https😐/oenergetice.cz/…-180-mld-e-rocne
Ale reakce hodně lidí na to JAK a PROČ vznikla v Evropě TAK POKŘIVENÁ realita = myšleno poměr benzíňáků k nafťákům JE zajímavá 😁
Jj bylo to díky DOTOVÁNÍ NAFTY ;-\
nebo
Že to tak není? Nevím co máš na mysli 😁
Číst umíte ale pochopit text už ne.
Číst umíte = tak co na odkazu popíráte?
Už tu lidi vymysleli že to není dotování ale subvencování = což je TO SAMÉ jen s drobným parametrickým rozdílem, navíc to naše právo nerozlišuje = je nedůležitý. Podstata je to OBŘÍ spíš GIGANTICKÉ pokřivení trhu = které by bez dotování nafty nenastalo. Stejně jako by asi bez těch stovek miliard ZVÝHODNĚNÍ asi nevzniklo hodně vznětových motorů
Na tuhle absurditu sem upozornil když část diskutujících hořekovala a popravdě trvá to dodnes = nad podporou bezemisních aut. Rozsah podpory naftových proti benzínovým = byl a je nesrovnatelně VĚTŠÍ
Nejen mě vadí dotování nafty a nejen já sem pro náhradu ropy a většinový přechod na bezemisní auta = pár modelů pro zábavu https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 může no problem zůstat
Co VY?
Asi kvůli házení KOKO.. stej neodpověděl na dotaz = co VY?
Oba umíme číst = ale minimálně jeden z nás opravdu nechápe text. Takže CO KONKRÉTNĚ v tom odkazu(-ech) je špatně?