Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen prozradil, kdo má největší zájem o elektrické ID.3

Největší zájem vyvolal model ID.3 u mladších nadšenců do techniky, kteří překvapivě nemají žádnou předchozí zkušenost s nákupem vozu značky Volkswagen.
Zpět na článek
Avatar - rohYpnol
29. 7. 2020 17:47
Re: Mazda vs. VW
Vycházím z toho, co jsem viděl a co mi řekli. Když se vysloveně ptám, jestli to je produkční verze, a odpověď je ANO, tak nemám důvod to rozporovat. Faktem je, že připustil, že drobné změny mohou ještě nastat, ale ne co do volby materiálů.

Za mě doufám, že aspoň kvalita zpracování bude snad lepší.
Avatar - rohYpnol
29. 7. 2020 17:44
Re: Mazda vs. VW
Abych se přiznal je mi fakt dost jedno co si o tom myslíš.

ID.3 jsem naživo viděl, produkční kus. Jestli mi to věříš nebo ne je tvoje věc. Já nikoho přesvědčovat nepotřebuji.
29. 7. 2020 17:16
Re: Pokrok
Kdyz sis to precetl, mas k TOMU nejaky komentar?

Krome toho, co opakujes porad dokola?

Ne?
29. 7. 2020 15:59
Re: Pokrok
Samozřejmě že přečetl a dávno před tím tvým odkazem. Pokud násilně vynucovanou elektrodebilitu považuješ za "civilizační pokrok", tak se prostě nemáme o čem bavit. ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 14:31
Re: Pokrok
Asi je to marný = zrovna teď pod Alfou svádí na EU že výkony 300 HP už nejsou šestiválce

Na realitu že to dneska dává už i R3 https://www.novinky.cz/…aris-gr-40309539 zatím nic :-)
29. 7. 2020 14:26
Re: Pokrok
Prectl sis ten clanek z odkazu, Arese?
Myslim ze ne. Tady je jeste jednou.
https://nazory.aktualne.cz/…5caac1f6b220ee8/?…

Nebo sem jen chodis sirit sva "moudra"?

A co takhle se nekdy misto opakovani nesmyslu zamyslet?

A pak zkus napsat neco NOVYHO a K VECI.
Drzim palce.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 14:17
Re: Mazda vs. VW
https://www.autoforum.cz/…ysvetluje-mnohe/

Pozor HODNĚ to zkresluje realita že mladší = mají auto na firmy = ať své nebo služebák. A na sebe si ho koupíš až v důchodu = když tu firmu prodáš :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 14:13
Re: Pokrok
A krom IDEOLOGICKÉHO nesnášení = něco racionálního?

Mě nižší těžiště a menší spotřeba a rychlejší odpich https://www.auto.cz/…y-edition-128296 a lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy = naopak spíš vyhovuje. A tenhle bonus https://www.idnes.cz/…auto_ojetiny_fdv vůbec není od věci https://autobible.euro.cz/…skoro-nestarnou/

Ale furt tu sou ty B a V a R6 a V8 a V12 = a místo Punťa třeba https://www.novinky.cz/…aris-gr-40309539

Dokonce i 300kW v dotované naftě https://www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/?…
29. 7. 2020 14:12
Re: Mazda vs. VW
Nikoliv, ale hlavně pro ně. Průměrný věk kupujícího nového vozu je v současné době tuším kolem 58 let a určitě se bude i nadále zvyšovat... ;-\
29. 7. 2020 14:09
Re: Pokrok
Hmm, už jsem ti psal, že hybridy nesnáším. Co tam máš dál? ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 13:30
Re: Takže si to shrňme...
To je DOBŘE :yes: :-)

Fakt makaj https://www.seznamzpravy.cz/…dostalova-114046

Co ta tvá emisní norma = viz já teď 13:26 mě třeba ta Camry 2,5 litr 160kW stačí = jezdilo se mi s tim příjemně a výkon naprosto dostatečný. Kdybych měl prachů habaděj asi https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 možná https://www.auto.cz/…omba-roku-111966

Tak co máš furt s těma emisema = proč ti najednou po 50ti letech vadí?
29. 7. 2020 13:28
Re: Takže si to shrňme...
Nikdy v životě jsem NEvolil Zemana ani ANO. To jen tak na okraj. :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 13:26
Re: Pokrok
Co ta emisní norma?

My máme obě auta ještě v záruce jedno lehce přes a jedno lehce pod 3 roky takže žádnej spěch, ale vyzkoušel sem si https://automix.denik.cz/…nu-20190901.html a jako příští služebák docela ideál. A nemám nároky jako ty že mi 2,5 litr 218 koní no problem emise stačí
29. 7. 2020 13:19
Re: Pokrok
Ano, udělali, o tom žádná. A zatím je zde i velice slušná úroveň svobody. Zatím... ;-\
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 13:04
Re: Pokrok
Za tech 30 let sme udělali OBŘÍ skok vzhůru = třeba i v autech :-)

Jak teda chceš říkat NEZNALOSTI ? Odmítání faktů a opakování ideologických klišé?

Buď sme proste in a v realitě my ode mě přes toho Porsche a Piecha po Muska a vlády států atd. NEBO ty pogo ryccardo apod.

EDIT už si vymyslel tu svou emisni normu?
29. 7. 2020 12:41
Re: Pokrok
Ano, "argumentuješ" přesně jako Hamuna. Když jsou nějaká fakta příliš nepohodlná, dá se jim nálepka "idelogie" a tím je vše vyřízeno. Je to prostě "politicky nekorektní" (tj. argumentačně nepohodlné, tedy nepřijatelné z hlediska vyžadované autocenzury), tak se o tom nebudeme bavit. Fakt smutné, kam jsme se za těch 30 let dostali... :-( :no: :no: :no: Např. v Německu, Švédsku už za "politicky nekorektní" názory např. na muslimské nájezdníky vyhazují z práce, to samé v USA a GB za "nekorektní" názory na nebílé spoluobčany. Něco takového si u nás naposled dovolil husákovský komunistický režim za normalizace! :-O :-( :no:
Jinak pokud se budeme bavit o skutečné ideologii, idelogoii současné "progresivistické" levice, tak je to právě nesmyslně a násilně prosazovaná elektrodebilita EU, to je opravdová racionálně nezdůvodnitelná ideologie, bohužel s katastrofálními dopady na Evropu (podobně jako třeba přijímání statisíců nájezdníků z muslimským zemí).
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 10:16
Re: Takže si to shrňme...
ZASE jste neodpověděl na to CO VY?

Oba umíme číst = ale minimálně jeden z nás opravdu nechápe text. Takže CO KONKRÉTNĚ v tom odkazu(-ech) je špatně?
29. 7. 2020 09:52
Re: Takže si to shrňme...
To pak můžete tvrdit, že v EU je dotováno naprosto všechno zboží kromě tekutých paliv, alkoholu a cigaret protože nic jiného nemá spotřební daň. EU tedy dotuje televizi, pračku, jídlo....
29. 7. 2020 09:51
Re: Takže si to shrňme...
Nafta není v EU dotována. Ať si o tom myslíte co chcete.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 09:45
Re: Pokrok
Popravdě ten nekonečný nekončící boj proti větrným mlýnům = blbosti a hoaxům = mě taky už unavuje

Je to všechno nějak MOC https://www.seznamzpravy.cz/…ovadinami-113364
29. 7. 2020 09:35
Re: Pokrok
Diky.

Ja uz na ty ideologicky kecy nemam.

Ja jsem HLAVNE poskytoval ten odkaz.
Ten jsou ale bohuzel zdejsi duskuteri lini si precist. A melou furt tu svou...
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 09:31
Re: Takže si to shrňme...
Vy ste nejen koko.. ale i DRZEJ = tak CO konkrétně zpochybňujete na slovech M. Müllera?

Asi kvůli házení KOKO.. stej neodpověděl na dotaz = co VY?
29. 7. 2020 09:23
Re: Takže si to shrňme...
Vy jste fakt koko... To, že jako prodejce dám na nějaký výrobek slevu neznamená, že ho dotuji ale že na něm (na jednom kuse) vydělám o něco méně.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 08:55
Re: Takže si to shrňme...
No podle států vybere až o 9 korun/litr míň = tím je nafta dotovaná

Číst umíte = tak co na odkazu popíráte?

Už tu lidi vymysleli že to není dotování ale subvencování = což je TO SAMÉ jen s drobným parametrickým rozdílem, navíc to naše právo nerozlišuje = je nedůležitý. Podstata je to OBŘÍ spíš GIGANTICKÉ pokřivení trhu = které by bez dotování nafty nenastalo. Stejně jako by asi bez těch stovek miliard ZVÝHODNĚNÍ asi nevzniklo hodně vznětových motorů

Na tuhle absurditu sem upozornil když část diskutujících hořekovala a popravdě trvá to dodnes = nad podporou bezemisních aut. Rozsah podpory naftových proti benzínovým = byl a je nesrovnatelně VĚTŠÍ

Nejen mě vadí dotování nafty a nejen já sem pro náhradu ropy a většinový přechod na bezemisní auta = pár modelů pro zábavu https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 může no problem zůstat

Co VY?
29. 7. 2020 08:47
Re: Takže si to shrňme...
To ale není dotace na anftu. Je to jen nižší spotřební daň. Rozhodně to není tak, že by stát na naftu doplácel. Jen za ni vybere o něco méně než za benzín.
Číst umíte ale pochopit text už ne.
Avatar - Mikesus
29. 7. 2020 08:17
Re: nadšenec do techniky
A jakého pohlaví je ICE? :D
Avatar - Mikesus
29. 7. 2020 08:17
Re: nadšenec do techniky
A jakého pohlaví je ICE? :D
Avatar - Mikesus
29. 7. 2020 08:16
Re: nadšenec do techniky
On to stejne nepochopi. Nemá to manuální prevodovku a 4 válce, tak to není dle něho auto.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 08:13
Re: Re: Takže si to shrňme...
Že to furt vysvětluju? To asi JO :-|

nebo

Že to tak není? Nevím co máš na mysli :D
29. 7. 2020 08:11
Re: Re: Takže si to shrňme...
Ty si fakt absolútny blb.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 08:10
Re: Pokrok
Nojo EU a dlouhodobě nejprodávanější EV Nissan Leaf a EU a Tesla = prostě za rozmachem EV stojí EU

Podobně jako dřív za rozšířením hybridů

Za co FAKT může = je dotování nafty. Ale POZOR = TO naopak odmítáš :-!
29. 7. 2020 08:06
Re: Pokrok
Vyjevil si nám opravdu "pozoruhodné" myšlenky! Takže když se někdo "drze" a "politicky nekorektně" odváží poukázat na naprostou nesmyslnost za miliardových nákladů násilím protlačované elektrodebility v EU (jak z ekonomického, tak i uživatelského a ekologického hlediska, nemluvě o ztrátě milionů pracovncíh míst v automotive), tak je nepřítel "pokroku" a blázen, protože když to chce Německo (resp. jeho zeleno-elektrická lobby), tak to tak prostě bude a basta. Hmm.... Co mi to jen připomíná - že by komunistické heslo "Kdo nejde s námi, jde proti nám!". Nebo spíš praktiky panující v RVHP s diktátem Moskvy? ;-\ ;-\ ;-\
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 07:46
Re: Takže si to shrňme...
Hele KOMIKU = to už je fakt total mimo. Na kolik desítek let to ODHADUJEŠ ty? ;-)

Pro náš stát, pro Evropu, pro planetu?
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 07:31
Re: Takže si to shrňme...
Natvrdlý pisateli = dotování a dotace NEní jen to co manželce posílá Babiš https://www.byznysnoviny.cz/…trojnasobilzisk/

To je FASCINUJÍCÍ ODPOR = ověřitelné známé realitě :yes: :D :-!

Viz já 7:29 :-)

Hele dával sem i odkaz na dotace zelená nafta = to ZNÁŠ i ty ne? ;-)

Nejde o slovíčka ale REALITU = při tržních cenách bude dieslů v osobních autech = jednotky procent. Stát do TVÉ peněženky vkládá podporu = no podle toho kolik najezdíš a kde. U nás teď Babiš navrhuje tu podporu znásobit na 4-5 korun na litr. Nejvíc je v Evropě 9 korun na litr

Celý je to O TOM = že bez toho dotování = osobní auta se vznětovým motorem = budou zcela okrajová záležitost. Při tržních cenách jen auta s extrémním nájezdem

Celý je to holt nějak JINAK https://www.obnovitelne.cz/…osilnich-dotaci/ než si lidi představujou https://oenergetice.cz/…-180-mld-e-rocne
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 07:29
Re: Re: Takže si to shrňme...
A protože v případě benzínu státu sdírá až o 9 korun na litr víc = říká se tomu DOTOVÁNÍ NAFTY https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit

Ale reakce hodně lidí na to JAK a PROČ vznikla v Evropě TAK POKŘIVENÁ realita = myšleno poměr benzíňáků k nafťákům JE zajímavá :D

Jj bylo to díky DOTOVÁNÍ NAFTY ;-\
29. 7. 2020 05:06
Re: Re: Takže si to shrňme...
No hurá...na tuto odpověď jsem čekal. Čili žádná dotace, žádné vydávání peněz, jen menší sdírání ze strany státu.
28. 7. 2020 23:39
Zaujem o VW
Napriek tomu , ze som ich priaznivec, dnes neviem ci by som si uz od nich kupil auto ;-)
V koncerne je vidiet, ze kvalita ide pekne dole a veci co boli pred 15 rokmi u nich ukazkou a motoristicky novinari jasali, naopak napr. francuzske auta boli vystavene kritike a koncern im bol davany za priklad ako to ma byt. Dnes to zacina byt prave naopak.
Ergonomia zla, kvalita materialov mizeria, nejaka presnost radenia je tatam...... oni setria aj na dvojnasobnej synchronizacii spiatocky, ich auta dnes beriem ako ledva priemerne, bohuzial.
Avatar - Roland Von Wagen
28. 7. 2020 22:57
Re: Re: Takže si to shrňme...
Prosím tě. Nic nedovysvětluj. Ty tvoje VERzálky = závorKY a hlavně = ROVNÁse = se NEdají = číST : D
28. 7. 2020 22:46
Re: Mazda vs. VW
Mam dojem, ze (minimalne) polovina veci popisovanych Rohypnolem se udala pouze v jeho hlave.

A Lorasi je na tom podobne.

Prispevky o osobnich zkusenostech jsou maximalne neverohodne.
28. 7. 2020 22:41
Re: Mazda vs. VW
Otocny ovladac na pacce jsem si NIKDY omylem neprepnul.
A auty s takovym ovladacem jsem najel stovky tisic km.

Ty jo? Skutecne? V jakem aute?

"Poloha auto" neplati pro tlacitka???
Avatar - Roland Von Wagen
28. 7. 2020 22:37
Re: Re: Mazda vs. VW
Hele, já tuším, co je ergonomie a "zvyk" neznamená, že to ergonomie není. Nechápu, proč mají některé auta tempomat u řadící páky nebo vyhřívání sedaček kdesi za popelníkem. Ergonomicky byl VW skvělý. Ale v rámci úspor si to podělal. Podle mě dopadne jak GM před 20 lety.
28. 7. 2020 22:17
Pokrok
Bohuzel nazory lidi jako je WinDiesel, Ada, Arese, Rohypnol atd. (potazmo ANO) nas posouvaji ke dnu EU.

Vice zde:
https://nazory.aktualne.cz/…5caac1f6b220ee8/?…

Ono bojovat proti vetsine veci z EU znamena taky se sam diskvalifikovat.
Neboli nemit zadnou moznost neco prosadit (viz Babis a jadro).

Wtf. vy vsichni odbornicci, co brecite a mate strach o VW uz si konecne uvedomte, ze EU ridi hlavne Nemecko. A ze kdyz neco EU dela, tak to NEbude v NEprospech VW!!!
Viz dotace...

Tak uz se proberte.

PS Nejvetsi problem pro Cesko jsou sami Cesi a jejich strach o VW, o Nemecko a vubec o veci o kterych nemaji ani poneti. Misto aby se zajimali, cim muzou sami prispet a treba jak si udrzet Skodovku...
Avatar - Roland Von Wagen
28. 7. 2020 22:10
Re: Mazda vs. VW
Osmičkový golf je naprosto nekoupitelný. Úspora na všem je do očí bijící. Ale tak mají, co chtějí. Tradiční zákazníky definitivně odstrašili a nové si (dle článku) evidentně najdou. Každopádně, super přístup.
Avatar - Roland Von Wagen
28. 7. 2020 22:02
Re: Takže si to shrňme...
Tipuju, že s ohlášenou cenou základního modelu je vyprodaná 1st edition i poslední vyprodanou (pokud teda nemají v rukávu nějaký Black Friday). Každopádně mě, jako majitele třetího golfa, láká id.3 asi jako cholera.
28. 7. 2020 21:50
Re: Mazda vs. VW
V tom máš kus pravdy - tiež je to jedna z masívne kritizovaných vecí na Tesle. Vyspelý softvér, ale blbé ovládanie. To je fakt.
28. 7. 2020 21:47
Re: nadšenec do techniky
"Nyní tu lže o tom, jak jsou elektromobily rentabilní bez dotací... TO jsou fakta." --Záleží na tom, čo v tomto prípade považuješ za rentabilitu.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 21:25
Re: Mazda vs. VW
Jakou si jel verzí? A kde? Zkusil si nějakou vyšší rychlost?
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 21:21
Re: Takže si to shrňme...
No to ví KAŽDÝ = a pověz JAK to mění realitu co tě učila na ZŠ ta soudružka učitelka = jak ropa vznikala a ŽE určitě úplně na 100% jednou dojde? ;-)

Doplňková témata nad úroveň základní školy (že ropa dojde = je fakt neskutečný KOLIK dospělých lidí = to popírá. Hele to už si řikal ve škole soušce učitelce že je chytrolín?

1) ropu používáme na mraky jinejch věcí a zatím jí tam neumíme nahradit
2) přechod z aut proměňujících ropu na oxid uhelnatý, pevné částice, oxidy dusíku a uhlovodíky na něco bezemisního = je na mnoho desítek let
28. 7. 2020 21:19
Re: Takže si to shrňme...
Ty jsi fakt ..... . Kdo ví co bude za 40 let. Chytrolíni jako ty, že. Vlastně to máš spočítaný. V roce 1980 nás už v první třídě strašili, jak za 30 max 50 let dojde ropa a realita je taková, že díky novým zdrojům, efektivnější těžbě a jejím metodám jsou zásoby násobně větší, než nám tvrdily před 40. lety.
28. 7. 2020 21:18
Re: Mazda vs. VW
finalny model sa moze lisit od toho, v com si sedel. faktom ale je, ze kvalitu materialov Golfa 7 to mat nebude

https://www.youtube.com/watch?…
28. 7. 2020 21:15
Re: Mazda vs. VW
jasne, ale skus pracovat s infotainmentom v Tesle 3 pocas jazdy..ja som to skusal a v ziadnom pripade sa neda hovorit o bezpecnom uzivani. problem je, ze v zaujme nizsich vyrobnych nakladov a nepochopitelnej akceptacii kupujucich zacali jej model setrenia napodobnovat ostatni vyrobcovia. pre mna je zahadou, ako mozu europske "institucie", ktore maju na svedomi schvalovanie bezpecnosti novych modelov aut akceptovat tento vyvoj.
28. 7. 2020 21:14
Re: Mazda vs. VW
Kde si vzal tých 60m3? Máš k tomu nejaký podklad?
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 21:13
Re: Mazda vs. VW
Hele rohYpnole bez urážení = přece MUSÍŠ vědět kdo si co si jaký máš vzdělání = a sorry JE POZNAT že to nebude žádnej zázrak. Tak JAK TO že si furt myslíš že TY si ten chytrej = že nad tvůj rozum není?
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 21:10
Re: Mazda vs. VW
https://manipulatori.cz/…-hasili-tri-dny/¨

Hele ODKUD máš tu subvenci?

Hele už si vyřešil míru pravděpodobnosti a) nebo b)? ;-)
28. 7. 2020 21:09
Re: Mazda vs. VW
vzhladom k tomu, ze taka nadrz bude mat vodu v mnozstve okolo 60m3 tak aj celkom ano ... jednoducha matematika hovori o 15 000 EUR
28. 7. 2020 21:02
Re: Mazda vs. VW
Zadarmo. Dokonca od teba vykúpia vrak... :D
28. 7. 2020 21:02
Re: Mazda vs. VW
Jejda, upokoj, sa, Jajo. Koľko kubíkov asi minuli? Možno 10? Alebo 20? Pri tom počte horiacich Tesiel už Musk musel skrachovať, nie? Že sa to ešte nevie a vraj Musk stále podniká, musí byť asi nejaká lživá propaganda, nie?
28. 7. 2020 20:56
Re: Mazda vs. VW
Používaš čudnú logiku, bratku (teda už keď sa bratáme). A nemaj strach, mňa neserieš, ja sa celkom dobre bavím. Síce nie si bohvieaký komediant, ale to časom príde.
Avatar - Mikesus
28. 7. 2020 20:55
Re: Mazda vs. VW
Zato sanace půdy od ropných látek je za hubicku.
28. 7. 2020 20:54
Re: Mazda vs. VW
Už netliapaj. Mudruješ o niečom, o čom nemáš šajn. ;-)
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 20:54
Re: Mazda vs. VW
Asi nevíš co je to metr krychlový.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 20:49
Re: nadšenec do techniky
Ty si nějak mentálně retardovanej? CO to máš se subvencí? Jednak to náš právní řád NEROZLIŠUJE = druhak je to TO SAMÝ

Prostě nafta je subvencovaná dotovaná zvýhodněná TO je podstata = byť zrovna náš právní řád to nerozlišuje. To už VÍŠ? :D
Fakt zajímavý CO VŠECHNO dospělí lidi napsali = POTÉ co se dozvěděli že to tak je. A to lidem jako ty zřejmě dodnes nedošlo jak MOC to v reálu pokřivilo trh = kolik dieslových motorů by zřejmě vůbec nebylo

Dotaci zelená nafta tady materiál ministerstva http://www.statnapomoc.sk/…i-dodatku-1-.pdf zná i BLB nebo? To už si slyšel už i ty = nebo si slyšel že to je zvýhodnění pomocí snížení spotřební daně SUBVENCÍ?

Takže proč LŽEŠ? abych to řek po tvym ;-)

I idiot co umíš číst a použít Google (takže dítko základní školou povinný) VÍ že zatímco dieslový osobní auta se desítky let nazpět prostě bez dotování NEobešly PROTO se rozšířily. Tak u EV se pokládá za zlom ca 100USD/kWh

Ty FAKT doteď NE? A odkud máš tu kravinu blbost nesmysl = o subvenci? I když to tvá hlava BŮHVÍPROČ asi IDEOLOGIE? zdá se opravdu není schopná pobrat https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit a taky https://oenergetice.cz/…-180-mld-e-rocne nebo https://www.obnovitelne.cz/…osilnich-dotaci/ nebo https://csve.cz/…ionu-usd-mmf/509

Doplňková otázka:
a) fakt myslíš že všichni kdo to v odkazech říkali a novináři atd. JSME MIMONI a TY vysoce nad náma
b) se prostě MÝLÍŠ celou dobu TY

Je to jednoduchý = spíš A) nebo spíš B)
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 20:47
Re: Mazda vs. VW
To rovnítko sis tam dal sám.

Jestli ti mám vysvětlovat, že když má něco dobře zvládnutou ergonomii, tak to lze označit slovem skvělé, tak to jen dokazuje tvoji tupost.
28. 7. 2020 20:47
Re: Takže si to shrňme...
Pro natvrdlého pisatele, kolik korun vloží ČR do mé peněženky, abych ujel svým dieselovým vozem 100 km? Jakou dostanu, dotaci na pořízení dieselového auta? A teď to samé v elektrické podobě... Pokud nemáš reálnou odpověď na tyto otázky, pak už nepiš nesmysly o dotacích. Jsem tu již mnoho let, zažil jsem tu toho hodně, ale takhle notorického lháře ještě ne...
28. 7. 2020 20:44
Re: Mazda vs. VW
Prečo si mu to prezradil? Ak to pochopí, máme po srande...
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 20:41
Re: Mazda vs. VW
Vozidlo muselo být na tři dny vloženo do vodní lázně, aby se zamezilo opětovnému vzplanutí.

Použitá voda pak musela být odborně zlikvidována. Cena této likvidace se podle tyrolského Kronen Zeitung pohybuje kolem 250 eur (asi 6 500 korun) na metr krychlový. Odborně musela být zneškodněna i kontaminovaná zemina.
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 20:38
Re: nadšenec do techniky
Faktem je, že tu neustále lže. Faktem je, že už ví, že je rozdíl mezi subvencí a dotací a stejně tu dál lže o tom, že nafta je dotovaná.

Nyní tu lže o tom, jak jsou elektromobily rentabilní bez dotací... TO jsou fakta.
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2020 20:37
Re: Mazda vs. VW
Když hořela ta jedna problémová Tesla v Rakousku, tak stály silnice dva dny? Uff, no ty jsi nemyslitel.
28. 7. 2020 20:36
Re: Mazda vs. VW
Skvelý = ergonomický? Pán je skutočne odborník, ktorý to dobre vie...
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2020 20:36
Re: Mazda vs. VW
Možná, ale na vás to stále stačí. Ani netřeba snahy, shazujete se tak nádherně sami...
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 20:36
Re: Mazda vs. VW
I s otočným spínačem má pravdu. Spousta aut má jen tlačítka vlevo pod volantem. Mnohem horší řešení než otočný ovladač.

Na páčkách si člověk může nechtěně světla přepnout, otočný ovladač je bohužel to nejlepší co kdy bylo vymyšleno. Zvláště s polohou "auto" u novějších to znamená, že na ten ovladač člověk nemusí sáhnout v podstatě nikdy.
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 20:32
Re: Mazda vs. VW
Stejně jako moc dobře znám rozdíl mezi zvykem a ergonomií, stejně dobře vím jaké nesmysly píšeš.

Otočný ovladač byl skvělý ne proto, že jsi ho byl schopný ovládat po paměti, ale proto, že umožňoval bezpečné ovládání právě bez pohledu na něj (=poslepu)!!!

S tvojí logikou bych ti napsal, že páčka je k ničemu, protože se na ni musím dívat a za volant ani nevidím...
Avatar - Anonym
28. 7. 2020 20:30
Re: Mazda vs. VW
Tak když to z fotek a videí na youtube nevidíš, potom uričtě pracuješ v BAZ :D
Jinak ne, založil jsem si tu profil teprve letos z nudy, abych s.r.a.l takový tekvice
jako jsi ty. Serus, bratko.
28. 7. 2020 20:21
Re: nadšenec do techniky
A kde tie fakty, rohYpnol, máš? Zatiaľ som zaregistroval tvoje osobné názory, fakty si buď opomenul, alebo sú napísané veľmi nenápadne.
28. 7. 2020 20:09
Re: Mazda vs. VW
S hlasitosťou rádia máš asi pravdu. S otočným spínačom svetiel určite nie.
28. 7. 2020 20:09
Re: Mazda vs. VW
Ty aspoň tušíš, čo to ergonómia je?
Že vieš spamäti, kde je a ako ho máš otočiť, neznamená, že je to OK. V prvom rade je úplne mimo zorného poľa. Ak to nepoznáš, jeho ovládanie vyžaduje, aby si sa naň pozrel, kam a o koľko polôh ho treba otočiť - a namiesto na cetu pozeráš niekam nad ľavé koleno. Unikátom bolo zapínanie hmloviek jeho povytiahnutím, kto si to v návode neprečítal, nemusel na to hneď ani prísť.
Zrovna tento prvok pravidlá ergonómie príliš nerešpektoval. Zapínanie svetiel otáčaním konca ľavej volantovej páčky je podstatne vhodnejším riešením.
28. 7. 2020 19:58
Re: Mazda vs. VW
Golf má byť len pre starých a zvyknutých?
28. 7. 2020 19:51
Re: Mazda vs. VW
Nie, z fotiek to teda nevidím. VW nemá síce rád, ale nemienim ho haniť predtým, než si to pozriem a skúsim osobne. Že ID3 stojí 35 tisíc, mu nezazlievam. VW je súťaživá značka, prakticky vždy svoje modely stavia proti konkrétnej konkurencii. Tentoraz idú jednoznačne po Nissane Leaf, očividne si brúsili zuby na jeho pozíciu. Dokazuje to jak cena, tak podoba a koncepcia auta.

BAZ už pekný rad rokov neexistuje, trošičku zaspal si dobu.

P.S. Chodil si sem po nejakým iným nickom, ak sa nemýlim...
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 19:41
Re: nadšenec do techniky
Nojo ale ono je fakta z odkazů a fakta v tvé hlavě. To jak se ukázalo může být i ZÁSADNÍ ROZDÍL

Prostě viz já 18:07 závěr Vaculíkovo pravidlo
Avatar - Anonym
28. 7. 2020 19:40
Re: Mazda vs. VW
No zrovna ten otočný ovladač světel byl fakt dobrý, resp. pořád je.
To samé se týká otočných ovladačů klimatizace a hlasitosti. Nic lepšího vymyslet fakt nejde. Ale jelikož žijeme ve světě neustáleho pokroku a ten přece nejde zastavit, tak jsme pokročili .. :-[]
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 19:39
Re: nadšenec do techniky
Já nemůžu zato, že tě urážejí FAKTA.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 19:38
Re: Mazda vs. VW
Není TRAPNÝ bejt furt v opozici = proti vzdělanějším schopnějším inteligentnějším znalejším atd. atp.?

Ale to KAŽDÝ SOUDNÝ je chápe že svět úrovně https://automagazin.sk/…-21-mld-dolarov/ je blbost = to je fakt DOBRÝ černý humor :D

Dochází ti to? :-!
Avatar - Anonym
28. 7. 2020 19:38
Re: Mazda vs. VW
Stačí oči a dostupné fotky a videa. Z toho ID3 je vidět snaha o úsporu na materiálech v interiéru na každém místě. Ty to fakt nevidííš? Středová konzola, výdechy klimatizace, dveřní výplně atd. A to stojí základ cca 35 tisíc €.

Nepracuješ v BAZ? ;-)
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 19:37
Re: Mazda vs. VW
Třeba na otočném ovladači světel bylo ergonomické úplně vše. Nula pozornosti, 100% ovladatelnosti. Přesný opak dnešních dotykáčů.
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2020 19:37
Re: Mazda vs. VW
"tahle země není pro starý ..."
Starších kupců se zbavují a mladé nezískají. Management je úplně stejně zmatečný jako EU a EK.
28. 7. 2020 19:35
Re: Mazda vs. VW
Ešte vtipnejšie je, keď svoje obmedzené jednostranné názory považuješ za jediné správne.
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 19:35
Re: Mazda vs. VW
Ano, světe div se seděl jsem v tom zázraku. Nevěřil jsem, že jde o produkční kus i když jsem byl ujišťován že ano. Nový Golf je "opět o něco lacinější", ale ID.3 je měřítkem běžného modelu VW fakt ubohý. Ale ano, má jiné klady.
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2020 19:34
Re: Mazda vs. VW
Tvoje snaha o opozici za každou cenu je dost trapná.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 19:33
Re: nadšenec do techniky
Tebe prostě BAVÍ plácat = žejo?

Hele už ti teda DOŠLO že bez dotování ve stovkách miliard = bys měl jinej nick? :*)

Já bych si jedno auto s koulema https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 docela dal :yes: :-!
28. 7. 2020 19:32
Re: Mazda vs. VW
Ergonómiu? Spadol si z čerešne? Čo je na otočnom spínači svetiel vo Volkswagenoch ergonomické? A čo je ergonomické na displeji rádia a navigácie vedľa vodičovjho pravého kolena?
Volkswagenu sa nedá uprieť jedno - dlhé roky nechal interiéry svojich áut skoro rovnaké, takže ľudia všetko nahmatali už aj naslepo alebo po pamäti. Akurát že zvyk nerovná sa ergonómia.
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 19:31
Re: Mazda vs. VW
Těším se na tvá "moudra", až při první nehodě kdy chytne Tesla na D1 bude 2 dny stát dálnice a kolona bude až do Vídně...
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2020 19:30
Re: nadšenec do techniky
EU chce mít všechno bezpohlavní !!!!!!!!!!!!!
28. 7. 2020 19:28
Re: Mazda vs. VW
Ty si v tom už sedel? A si zamestnancom VW na nejakom významnom poste, že máš také dôverné informácie?
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 19:28
Re: Mazda vs. VW
Je to tak. Také mě dost mrzí, že VAG aktuálně nejvíc upadl právě ve věcech, která po leta uměl nejlépe - ergonomie, kvalita, materiály.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 19:27
Re: Mazda vs. VW
No ještě malinko vtipnější je možná to pokračování = každý SOUDNÝ :-!
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 19:26
Re: Takže si to shrňme...
Tak ty si zaostával už na ZŠ? Co ti na to říkala paní učitelka?

Hele tohle je TAK MOC blbost = jak si představuješ vysvětlíš to VŮBEC NIKDY?
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 19:25
Re: Takže si to shrňme...
Vlastně SOUHLASím ;-)
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2020 19:23
Re: Takže si to shrňme...
Sakra to je ale humus potvrzuje v 17:24 že je magor.
28. 7. 2020 19:22
Re: Mazda vs. VW
Audi A3 tlačítka i samostatný panel klimatizace má. Holt se potvrzuje, že hlavní motivací přesunu ovládání všeho na displej je úspora nákladů. Že to má ID.3, to je vcelku logické, protože je to pro ty "nadšence". Ale obrovský problém to může být pro Golf, protože jeho zákazníci byli zvyklí právě na to, že třeba otočný ovladač světel byl 30 let přesně na stejném místě a světla šlo ovládat jen hmatem "poslepu".
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2020 19:22
Re: Mazda vs. VW
Nejvtipnější je, jak své názory vydáváš za "každé". :-D :-D
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2020 19:22
Re: Takže si to shrňme...
až na to že není VůBEC třeba začít,
to si vymysleli elektro-klauni jako ty
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2020 19:21
Re: nadšenec do techniky
Jako kdyby "technika" se omezovala jen na jeden typ pohonu... Nějak se mi to nevylučuje.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 19:14
Re: Takže si to shrňme...
Parta ZPÁTEČNÍKŮ je pevná a neochvějná pod heslem = my NIKDY NEUSTOUPÍME

MY se rozumu NEpodřídíme :-!

Mívá slušnej průnik množin se skupinou MY toho Zemana volit BUDEME a BUDEME :*) :D :-[]
Avatar - _Karel_
28. 7. 2020 19:10
Re: Takže si to shrňme...
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Mikesus
28. 7. 2020 19:10
Re: nadšenec do techniky
Tak hlavně že omezeni je převodovka a ne cena.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 19:10
Re: Mazda vs. VW
Jsou rozhodnutí PŘEDEM = prostě auto nikdy nenahradí kvalitní flexibilní = koňský povoz :D
Věci se nemění = jen kulisy ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 19:09
Re: nadšenec do techniky
Super = zrovna teď sme dělali porovnávačky https://www.hifi-voice.com/…nic-hammer-3000p a dalších https://www.hifi-voice.com/…ky/2248-mudra-px konrkétně https://rpaudio.cz/ někdy to máš až neuvěřitelný VLIV

EDIT trochu vada toho jinak fenomenálního STROMTANKu je cena = mibl 306 tisíc :D
Avatar - Mikesus
28. 7. 2020 19:08
Re: Mazda vs. VW
zato vyhorelej spalovak je opravitelnej. To jsi tomu dal korunu.
Avatar - Mikesus
28. 7. 2020 19:05
Re: nadšenec do techniky
Sluchátka dobrý. Preferuji spis digital, tak jack nepoužívám a jedu přes USB.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 19:04
Re: nadšenec do techniky
Ne to fakt nevíme = zatím s maximální důsledností na NIC NEodpovídáš JEN furt opakuješ klišé

Od R3 600 koní přes R6 a V8 a V12 = tak KDE je ten problém? Skutečně řidičsky uspokojivý je třeba tohle https://www.televizeseznam.cz/…ota-supra-320432 a https://www.televizeseznam.cz/…doufali-63948586

1. Tak ODKUD máš ty kraviny co opakuješ?
2. Proč VYMÝŠLÍŠ nějaký absurdní klišé = když tu Alfu s V6 Ferrari nebo Supru s R6 nebo fantasticky točivý V8 atmo = si prostě zejtra i za 3 roky můžeš koupit?
3. DOŠLO ti aspoň jaká BLBOST je ty 2-3 roky?
4. DOŠLO ti aspoň jak je to s těma vícválcema = když holt 3 a 4válce dávaj to co nedávno V12?
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 18:58
Re: Mazda vs. VW
a) ideologie NAD znalosti

b) znalosti NAD ideologii

Já sem prostě takovej BÉčkař no :-)

Viz odkaz = ideologie a kecy a žvásty = prostě často vítězí. A ty dík odkazu aspoň teď už víš že úvodní hoax byl hoax. Ale většina lidí co chytla tu úvodní zprávu = v tom bludu ZŮSTANE

Hele to jak se ropa těží https://cs.wikipedia.org/…eepwater_Horizon a jak zpracovává https://www.idnes.cz/…_zahranicni_luka to víš nebo?
Možná si nevěděl kolik je k tomu potřeba elektřiny = věděl? No NEJVÍC elektřiny jde právě do rafinérií. A že na frekventovanější benzínku se zajíždí 3x denně cisternou to víš?

A teď si představ = že NIC z toho není třeba = TO je úspora žejo. Tu elektřinu můžeš poslat přímo do auta. A to běžný auto má podobnou dynamiku jako Lamborghini nebo Ferrari. Plus je daleko levnější na výrobu a servis. A elektormotor je z principu daleko spolehlivější než spalovací motor

Plus pančitelka měla fakt pravdu = ta ropa fakt dojde. A měl pravdu i v tom = že z tý ropy vyrábíme spousty věcí

Tak co s tou horou informací teď = umíš je dát dohromady? Nebo zůstaneme u debility co zmiňuješ?
28. 7. 2020 18:53
Re: nadšenec do techniky
To nejsou "ideologické kraviny", to je láska k pořádným, řidičsky skutečně uspokojivým autům, víme? :D
28. 7. 2020 18:50
Re: Mazda vs. VW
Ano, tak to prostě je, a proto je elektromobilita elektrodebilitou. ;-)
P.S. Ano, hybrid, zvláště pak plug-in, je podobná hovadina, jako EV, to je snad každému soudnému člověku dávno jasné. ;-)
28. 7. 2020 18:44
Re: Mazda vs. VW
Největší průser je, jak VW u svých nejnovějších modelů nižší stední třídy totálně podělal těmi debilními dotykáči ergonomii, která je nyní vysloveně nebezpečná, protože odvádí pozornost řidiče mnohem více, než klasické ovladače a tlačítka. Přitom dlouhá léta byl koncern v této oblasti na naprosté světové špičce! Prostě dobrovolné ergonomické harakyry, naprosté pošlapání zájmů aktivní bezpečnosti. Hlavně když ušetří pár euro na výrobních nákladech. Fuj! :-( :no: :no: :no:
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 18:44
Re: nadšenec do techniky
Takže HYPOTETICKY = o tom to je :D

Fakt ti hlava funguje až takhle ŠPATNĚ? Že fakt píšeš za 2-3 roky? No tak sorry = to je horší než sem myslel. Ok za 2-3 roky automobilky zkrachují = a to BUDE masakr. Klika že mám(e) obě auta ještě v záruce :-!

Proč nepochopitelných = je tam skvělej ZF8HP = rychlejší a přitom úspornější než řadíš ty
To je svým způsobem stejný jako když si stěžuješ že na 221kW už se nepoužívá V12 ale hravě na to stačí R4 a skoro ten R3 od Toyoty ;-)

Vlastně R3 od Koenigseggu má 600 koní :*)

Hele vážně ODKUD máš ty ideologický KRAVINY = co mraky lidí OPAKUJE? Víš to? Nebo prostě jen říkáš... že
28. 7. 2020 18:41
Re: nadšenec do techniky
Ano, ZATÍM je možná takové super auta koupit. Za 2-3 roky už to ale může být jinak, pokud se zelení šílenci ve vedení EU nechytnou za nos. Možná jim to ty miliony lidí z evropského automotive (mezitím se ocitnuvší na dlažbě) "vysvětlí"!
P.S. Tu Giulii bych si koupil moc rád, bohužel ji ale (pro mě ze zcela nepochopitelných důvodů) nevyrábí s manuální převodovkou... :-( :no:
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 18:40
Re: Mazda vs. VW
Jj to je taky klasika https://elektrickevozy.cz/…il-to-vsak-nebyl

No VYPLATÍ = to prostě nezměníš TAK to je. Buď to hlava pobere = no a nebo ne :-)

Hele CO ta elektřina z poloviny z tepelných elektráren = už ti to DOŠLO? ŽE jí prostě buď dáváš ROVNOU a snadná přeprava do auta. Nebo složitě daleko daleko daleko dráž s ropou = složitějš včetně přepravy = do auta? DOVEDEŠ si tohle představit? ROZUMÍŠ víš chápeš to? Jak to funguje?
28. 7. 2020 18:38
Re: Mazda vs. VW
A ještě jsi Hamunovi zapomněl připomenout, že jako "bonus" je hořící elektrovehykl prakticky neuhasitelný, takže je nezbytné jen na několik dní ponořit do speciálního vodního akvárka (a pak je samozřejmě na vyhození). A to se vyplatí! :-[] :-[] :-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 18:37
Re: nadšenec do techniky
No tak VÝBORNĚ = tak si jí kup! NIKDO ti jí nezakazuje :-)
Můžeš jít dokonce do Alfy s motorem Ferrari = ani ten ti nikdo nezakazuje ;-)

Takže CO máš vlastně za problém???

V čem jezdím já tu říkám opakovaně = stejně jako fakt že si MŮŽEŠ koupit všechno od 261 koní R3 přes R4 2.0 310kW a R a V a B6 samozřejmě V8 po slušnou nabídku V12. Ty na to = že si nespokojen :*)

Ty zatím FURT nedokážeš říct = s čím máš problém. Nebo JAKÉ by podle tebe měly být budoucí emisní limity
28. 7. 2020 18:34
Re: nadšenec do techniky
Celý minulý týden jsem jezdil v Giulii 2.0/280 k AWD, v čem ty, Hamuno? :-[] :-[] :-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 18:34
Re: Takže si to shrňme...
BEZ tupejch urážek = to fakt nejde? :-(

Jo spočítej si to SÁM ;-)

Prostě je to na DESÍTKY LET = takže KDY chceš začít?
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 18:33
Re: Takže si to shrňme...
Ne = prostě to blábolení = že všichni sou idioti a TY VYVOLENÝ to chápeš LÍP = nechápu :-|

Prostě viz ODKAZ v americe i u nás sou = mimochodem celou historii těch 50 let u nás = ca stejný podobný emisní předpisy. Tos doteď nevěděl?

CO to je = v tvý hlavě = splnitelná úroveň. Auto velikosti Toyoty Camry a výkonu přes 200 koní = je v poho. VĚTŠINA evropanů takový auto ani výkon neměla

Takže KOLIK je podle TEBE ok?
28. 7. 2020 18:28
Re: Takže si to shrňme...
...vypočítali jsme tu.... :D :D :D :-[] :-[] :-[] :D :D :D Ty seš fakt komik, elektro-klaun! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
28. 7. 2020 18:26
Re: Takže si to shrňme...
Dobře, tak už aby EU ty nesmyslně nízké flotilové limity spotřeby vrátila na splnitelnou úroveň. Už má dušička pokoj? :D :D :D
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 18:15
Re: nadšenec do techniky
Máš pravdu :-|

Co sluchátka furt spokojenost? ZKUS je časem s nějakým https://www.passlabs.com/products/hpa-1/ tahle by si to (tedy levnější tady jsem sáhl pro příklad fakt vysoko) už zaslouží

Teď to nezlepším ale https://www.hifi-voice.com/…-manley-absolute :yes: :yes: :-)
Avatar - Mikesus
28. 7. 2020 18:12
Re: nadšenec do techniky
Ze zkusenosti vím, že když to lidi nechtějí říct s čím mají zkušenosti, nemají vůbec žádné a jen si vymýšlejí.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 18:07
Re: Mazda vs. VW
To měla bejt inter-galaktická-inteligence? Nojo sem holt takovej STAR-LORD https://cs.wikipedia.org/…i_Galaxie_(film) mě je teda FAKT sympatickej :-!
Trochu takovej bych chtěl bejt a takovou zelenou Gamoru bych taky bral :D

Viděls ten film? Ta inter-galaktická inteligence teda schopnosti je vysvětlená pořádně až v druhým díle = zmiňuju to protože sem se jednak docela dobře bavil a druhak to dávali teď o víkendu = na nějaký český stanici. Já si všechny MARVELovky pěkně po sobě jak to má bejt https://www.kinobox.cz/…-pekne-poporadku pustil v rámci covid jarního klídku = i když já pracuju (víceméně) furt stejně :*)

Ano elektromobily OBECNĚ sou jednodušší levnější míň poruchový atd. OBECNĚ tak to prostě je. Koukám že rozsah tvých neznalostí = TO je zjevně PŘÍČINA toho že si furt vůči světu v opozici

Jedno jestli ekonomický nebo technický znalosti

EDIT tady bacha tady platí tzv Vaculíkovo pravidlo = když věci nerozumíš nemáš znalost vzdělání tak a TO JE ZAJÍMAVÝ netrefuješ realitu tak nějak půl na půl, což by si nejspíš dosáhl kdyby sis házel korunou NE NE NE. Většinou když tématu problematice NErozumíš = tak si vymyslíš VĚTŠINOU přesný opak!
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 18:02
Re: nadšenec do techniky
No viz obří množství mých odkazů = tady se shodnem

EDIT = no tak klid holt nepřišel a prosba o NEurážet taky nic
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 17:59
Re: Takže si to shrňme...
Tak jako všude jinde = pomocí snížený spotřební daně

No viz odkaz = to si ho nečet?
28. 7. 2020 17:59
Re: Takže si to shrňme...
Nebezpečná otázka. Jsi tu první den že se nebojíš takhle zeptat?
28. 7. 2020 17:50
Re: Takže si to shrňme...
Prosím tedy o vysvětlení, jakým způsobem je dotovaná nafta v ČR proti elektřině pro pohon osobních aut.
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 17:45
Re: nadšenec do techniky
Když se bavíš s blbcem a lhářem, tak argumenty nemají význam.
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 17:44
Re: Mazda vs. VW
Tvoje interligence je fakt mizivá.

Elektromobily jsou jednodušší???? Aha, proto je Tesla prakticky neopravitelná, i banální nehoda znamená opravu za statisíce. Proto elektormobily trpí na težce odhalitelné chyby... Právě proto že jsou TAK JEDNODUCHÉ!!!

Jsi fakt hňup.

Elektromobily mají sice mechanickou jednoduchost, ale elektronickou složitost. Ve výsledku bude životnost výrazně kratší než u klasických vozů. Protože rozhoduje ekonomická životnost.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 17:42
Re: nadšenec do techniky
Jestli ta * znamená "zřejmě několikaNÁSOBEK co já" tak jo pěkná zkratka ;-)

Hele zkus klid NE furt JEN urážet a radši argumentovat
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 17:41
Re: nadšenec do techniky
Zlobím se = čím kde si jezdil?
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 17:39
Re: nadšenec do techniky
Zase meleš o věcech, o kterých víš ale úplný * :no:
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 17:34
Re: Mazda vs. VW
Drahý vývoj? Dlouho nejprodávanější Leaf je tu už desetiletí = Tesla 17 let = Renault Zoe 8 let

PROTO že sou jednodušší míň poruchový levnější efektivnější atd. PROTO asi dřív nebo později složitější poruchovější spalovací motory kterým potřebujou ropu o nemáme a která URČITĚ dojde = nahradí.

Takže COS myslel tím drahým vývojem? Náročnější je spíš všechno zorganizovat = to VW podělal https://www.autoforum.cz/…se-o-katastrofe/

Ostatní to zvládli VW podělal i https://www.autoforum.cz/…i-na-parkovisti/ ale to neni drahý vývoj = takže JAK si to myslel?

Škodovka je logicky ve výhodě = práce v postkomunistický evropský zemi je přes obří zlepšení furt levnější než v tý kde neřádil komunista. S tím se nedá NIC dělat = tak to bude eště dalších pár desítek let

Ostatně nejspíš PROTO https://electrek.co/2020/07/27/tesla-build-new-batteries-gigafactory-berlin-german-official/ dělají extrémní podlahy = zřejmě to bude nejrobotizovanější továrna na světě
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 17:31
Re: nadšenec do techniky
Je to tak https://www.youtube.com/watch?…

Je fakt SRANDA rsp. černý humor že nejvíc kvíkají stěžují si vymýšlejí = lidi co mají spíš velmi podprůměrný výkon a nic moc auto
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 17:31
Re: Mazda vs. VW
Kvalita materiálů a interiéru je tristní, naprostý souhlas.

Z druhé strany - peníze jsou tady prostě jinde než v použitých materiálech. Musel se zaplatit drahý vývoj a technologie. Na ostatní hold nezbylo.

Průser bude, jestli elektrická Škoda opět bude kvalitnější než srovnatelný VW...
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 17:29
Re: Takže si to shrňme...
Hele ale TOHLE sem ti už vysvětlitl! COs na tom nepochopil??

To je jen SPOTŘEBA! Viz americkej způsob požadovaný průměrný spotřeby!
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 17:27
Re: nadšenec do techniky
V elektromobilech jsem něco málo najel a ať se na mě nikdo nezlobí, definoval bych to jako "kriplkára pro všecky, kteří nechtějí nebo nemohou řídit".
28. 7. 2020 17:25
Re: nadšenec do techniky
Na komoru! ;-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 17:24
Re: Takže si to shrňme...
Tak pověz CO z toho nechápeš? Holt ZKUSÍM to dál (do)vysvětlit + dát odkazy :-)
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 17:23
Re: nadšenec do techniky
A naopak spousta věcí pohledem automobilového nadšence mluví jasně proti elektru.

Elektro= bezcharakterní, bezpohlavní. Ano, měřitelné parametry mnohé lepší, ale ostatní šlo úplně pryč. Naopak jsem přesvědčený, že většina milovníků aut nechce právě a jen bezcharakterní dynamiku, ale charakterní projev.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 17:23
Re: Takže si to shrňme...
Na ty 2 sem šel slušně = ty si zasloužíš

To se tu pěkně sešli = tři inteligenti. Myslíte že DOHROMADY máte IQ třeba https://cs.wikipedia.org/…i/Sheldon_Cooper :D

Elona Muska snad jo :-!

Sorry (krom rohYpnola) sem nechtěl urážet = sem prostě nemoh odolat sorry jako :-)

Že TY něco nechápeš něčemu NErozumíš = je blbý ale to neznamená že ostatní sou de.ilové. Jestli si myslel TÍM ŽE se to snaží lidem jako ty VYSVĚTLOVAT = tak to ale shoda = to vlastně SOUHLASím :D
28. 7. 2020 17:22
Re: nadšenec do techniky
He he, zkus s nějakým těžkým elektrokrumplem na úzkých ekogumách projet pár vraceček. To si pošmákneš. A to ticho, a ani nemusíš řadit, to je přímo řidičské pošušnáníčko! (ale pro řidičské analfabety). :-[] A po pár kilometrech ostré elektrojízdy budeš mít totálně vyšťavené baterky, gumy zrašplované na kord od obrovských odstředivých sil třistakilové baterie a k tomu kaput přetížené brzdy, to si pošmákneš! :-[] :-[] :-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 17:21
Re: Takže si to shrňme...
No to je právě ono FURT jsou tací kteří i po roce vysvětlování a odkazů a VEŘEJNÉHO VOLNÉHO PŘÍSTUPU k informacím = si FAKT asi myslí že není dotovaná https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit

VÍŠ že sou v evropě státy kde to je až 9 korun na litr? A že se těch litrů prodá = jen u nás v malym česku 5-6 tisíc milionů ročně ;-)
Avatar - Mikesus
28. 7. 2020 17:17
Re: nadšenec do techniky
Do techniky ne, do technologie ano.
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 17:16
Re: Takže si to shrňme...
Ne blázen. Ale de*il :-!
28. 7. 2020 17:16
Re: nadšenec do techniky
Pokud je někdo nadšenec do řízení, tak se na dostupný elektro těší jak malej kluk. Výkony, krouťák jednoduchost motoru, nízký těžiště - to vše mluví pro elektro.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 17:14
Re: Takže si to shrňme...
Nojo zase lžeš = i když asi nechtěně = prostě jen z neznalosti

1. vypočítali sme tu že jen tady u nás v malých relativně vyspělým bohatým česku je přechod z ropy na třeba EV záležitost minimálně 40 let = tak jak dlouho bys to chtěl odkládat?
a) že ropu z větší části používáme a POTŘEBUJEME na jiný věci než aby sis dojel nakoupit a proměnil jí v oxidy dusíku a prašný částice atd. to VÍŠ nebo?
b) že ve většině z ca 200 států světa to půjde spíš pomalejš než u nás to si možná uvědomuješ nebo?

2. že ropa dojde tě učila pančitelka na ZŠ a že to je realita = to asi chápeš. Že jí proměňuješ v problematický emise což víme od konce PŘEDminulého století a aktivně s tím bojujeme od 50. let 20. století = snad možná taky.
a) že ty kovy co používáme na baterky se dají recyklovat tak trochu donekonečna víš asi snad taky
b) že i to se dááávno řeší možná též = baterie bez kobaltu už jsou
28. 7. 2020 17:13
Re: Takže si to shrňme...
Hele my už to víme, že si myslíš, že nafta je v EU dotovaná. Budiž.

My ostatní víme že to tak není,ale taky ti to necpeme do každýho komentáře.

Tak už s tím nespemuj jo, fakt se to nedá číst.
Avatar - rohYpnol
28. 7. 2020 17:12
Re: Takže si to shrňme...
Zase jen lži!

Rentaliblní? Co to zas je za výmysl?

Elektromobil je bez masivní dotace naprosto nekonkurenceschopný i v dnešní době. A bude to tak nejspíš navždy, protože s případnou masivní produkcí baterií by se možná dále zlevnila výroba, ale velmi by se zdražily vstupy surovin. Na výrobu současných typů baterie nejsou suroviny.

Btw. ropa dojde za X desítek, možná i stovek let. Drahé kovy dojdou v řádu desetiletí.
28. 7. 2020 17:12
Re: Takže si to shrňme...
Uz aby to bylo a vis co se stane ? Vubec, ale vubec nic. Nikdo s cenou dolu nepujde.
28. 7. 2020 17:10
Re: Takže si to shrňme...
ale, ale kdypak ses naučil číst? Včera?

Fakt nevidíš rozdíl mezi:
- Vw může mít problém s dodávkou baterií v Americce pro americký trh.
-VW źádný baterky nemá

Pouze jedna z těch vět je pravdivá.
28. 7. 2020 17:06
Re: Takže si to shrňme...
To bezpochyby je. ;-)
28. 7. 2020 17:05
Re: Takže si to shrňme...
Ano, už aby EU ty nesmyslně nízké limity flotilových emisí nejedovatého CO2 vrátila na splnitelnou úroveň!
Avatar - Anonym
28. 7. 2020 17:00
Mazda vs. VW
Před deseti lety vyšel tento krátký článek:

https://www.autoweb.cz/…rieru-rovnat-vw/

A tak zatímco Mazda na svých interiérech zapracovala, VW šel cestou opačnou.
Nové modely konzumních modelů to dokazují. Takže VW může být rád, že se tomhle autě shánějí hlavně lidé, co VW nikdy neměli. Jestli na novém Goflu 8 je snaha o úspory znát, tak tady to přímo sálá ze všeho, kam se člověk podívá. Ale tak zadání bylo jasné - vyrobit auto, za které budou lidi ochotní zaplatit až 55 tisíc € a které bude přiom tak laciné, jak jen to půjde. No a podařilo se.
Teď jen čekat na trvalý zájem široké skupiny zákazníků a VW zažije comeback jako s Golfem I.
Pěsti ale VW nedržím.

Hm... spíš to ale bude jak píše Arese hned v prvním komentáři.
28. 7. 2020 16:53
Re: Takže si to shrňme...
Dotace a zakazy nebudou potřeba? Už, aby to bylo.
28. 7. 2020 16:50
nadšenec do techniky
Pokud je někdo nadšenec do techniky, tak si EV nekoupí. Pro ty je spalovák.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 16:38
Re: Takže si to shrňme...
Ty nejsi moc příznivec reality koukám. Dotovaný MUSÍ být provoz osobních aut na naftu = EV ne. Tady jde maximálně o úvodní investice do infrastruktury NE jako u dieslu o NUTNOST TRVALÉHO dotování paliva po celou dobu provozu

Fakt zajímavý že netržní ceny nafty a v některých evropských státech je to až 9 kč na litr = nikdy nikomu nevadily

Zajímavý že možnost BEZEMISNÍCH aut který nepotřebujou ropu kterou nemáme = vyvolává tak těžký odpor :-)

Kdyby většina z vás jezdila https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 apod. tak to chápu = ale takhle je to BIZÁÁÁR černej humor kam až to jde :-O :D :-!
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 16:35
Re: Takže si to shrňme...
Já vím to není aktuální novinka ve světě a vlastně už i česky se o tom týdny píše ;-)

Nicméně ta cena kdy se nejen VW dostal na tu zlomovou hranici ca 100USD/kWh je realita = uvidíme co Tesla na odložený Battery Day = šušká se o 80 USD
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 16:33
Re: aby j8m to vydrzelo
Jj tohle může bejt po software VELKEJ problém = dokonce možná ještě větší. Ten SW nakonec určitě nějak dozmatlaj = tohle může skončit..

Aktuálně ZASE SILNĚ střídaný přehazovaný VWrcholový management koncernu zdá se v posledních letech podělal co se dá = až v nepochopitelnym rozsahu
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 16:31
Re: Na provozní dotace firmám se u nás vydá ročně cca 100 mi
Kapitalismus je datován od začátku průmyslové revoluce tj. 16. století = pojmy dotace a dotování jsou už v přelomové dobové knize https://cs.wikipedia.org/…n%C3%A1rod%C5%AF vyšla 1776
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 16:26
Re: Takže si to shrňme...
To sis poplet s dieslem a nutností dotovat mu provoz = EV sou při ceně baterek který už teď hlásí VW tak nějak ok = při masovější výrobě a hotový infrastruktuře = rentabilní

A to současných 100 USD/kWh není na 99,99% konečná
28. 7. 2020 16:18
Na provozní dotace firmám se u nás vydá ročně cca 100 miliar
když můžeme dotovat pěstování řepky, pro ne elektromobilitu? Nemyslím přímo dotaci per auto na druhý vůz někomu kdo primárně používá BMW X6, ale např. na infrastrukturu?
řada lidí by si třeba i EV pořídilo, ale kde všude máme nabíječky.
Ale u nás to dopadne klasicky jinak..škoda Auto brečí, že potřebuje dotace aby jen "nelakovala blatníky.ale mohla vyrábět špičkové produkty...dotace, dotace, dotace.
Někdy mám pocit, že kapitalismus již dávno zkrachoval, jen se o tom ještě neví...(viz. např. krachy bank v USA a jejich neskutečně nákladná záchrana z peněz poplatníku BEZ převzetí majetkového podílu státem..
Avatar - Mikesus
28. 7. 2020 16:05
Re: Největší zájem teda mají bychaři
já ti nevím, v článku se pise o objednávkách. Tzn ti co to realne chtějí koupit
Avatar - Mikesus
28. 7. 2020 16:02
Re: Takže si to shrňme...
Bacha, aby sis to nespletl s jiným Rudolfem :D
28. 7. 2020 15:43
Tak je jasný
že arabští díleří o to zájem nemají :D
Avatar - kosmonaut
28. 7. 2020 15:23
Ach jo
Ano, VW vyhlásil, že ID3 má být přelomový model, jako tomu bylo u Brouka nebo Golfu I, a dělá vše pro to, abychom to všichni tak pochopili.
Otázka pro redakci ale je, proč vy to musíte dělat taky? :-|
Avatar - KANKUNEN
28. 7. 2020 15:22
Největší zájem teda mají bychaři
Kupovat budou dotaři. :-!
28. 7. 2020 15:19
Re: Takže si to shrňme...
Přesně tak, nějaké elektrické Citigo do města pro různé rozvážkové firmy, to si dokážu představit. Ale stejně by muselo být brutálně dotované výrobcem nebo státem, takže i toto je úplně špatně. :-( :no:
Avatar - 3_diamanty
28. 7. 2020 15:12
Re: Takže si to shrňme...
je jasne ze ciste elektro za melon nemoze byt pre vacsinu zakaznikov prijatelna a dostupna volba co by nahrada za nejake ich sucasne auto typu fabia octavia leon vitara astra a pod ... pevne ael verim ze nadalej budu aj klasicke vozy v ponuke a vznikne taka trojskupina.... ciste elektro.. ciste spalovaky a hybridy ... teda nadalej neocakavam uplny koniec spalovakov ale ani ziadny masivny nastuop elektroaut...
28. 7. 2020 15:10
Re: Takže si to shrňme...
Dokud budou dotace, bude se to prodavat. Sice veeeeeeeelmi pomalu, ale nejake prodeje to mit bude. V momente, kdy dotace skonci (doufejme), skonci prodeje. Uvidime co udelaji volby, snad uz hur nebude.
28. 7. 2020 15:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
28. 7. 2020 15:05
Re: Takže si to shrňme...
To ještě neví do čeho jdou. Kdo má zkušenosti s VW, tak do toho nejde.
28. 7. 2020 14:58
Takže si to shrňme...
...o ID 3 projevují zájem většinou dobře finančně zajištění městští hipsteři a technologičtí nadšenci a i ti si ho většinou pořídí jen jako druhý (doplňkový) vůz do rodiny, resp. rádoby "trendy" módní doplněk. T.j. pro normální lidi, kteří si dosud kupovali normální vozy VW, je ID 3 naprosto nepřijatelná. Takže jakmile se vyčerpá prvotní omezená "zásoba" výše uvedených nadšenců, prodeje ID3 půjdou rychle do kopru a představy vedení VW, že tento elektrovehykl v budoucnu nahradí Golf apod. jsou naprostý nonsenc!