Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi končí s novými modely v Evropě. Zaměří se raději na asijské trhy

Tři diamanty oznámily strategii pro příští roky. Pro evropského zákazníka Mitsubishi to není dobrá zpráva, znamená to třeba, že se nedočkáme nového Outlanderu.
Zpět na článek
28. 7. 2020 12:36
28. 7. 2020 12:48
28. 7. 2020 13:33
28. 7. 2020 14:16
28. 7. 2020 13:13
28. 7. 2020 12:59
28. 7. 2020 13:04
28. 7. 2020 13:26
28. 7. 2020 13:35
28. 7. 2020 14:58
28. 7. 2020 21:35
28. 7. 2020 13:38
28. 7. 2020 13:54
28. 7. 2020 14:01
28. 7. 2020 14:19
31. 7. 2020 17:34
28. 7. 2020 15:51
28. 7. 2020 21:05
28. 7. 2020 12:44
28. 7. 2020 12:58
28. 7. 2020 13:29
28. 7. 2020 13:33
28. 7. 2020 13:40
28. 7. 2020 13:40
28. 7. 2020 14:19
28. 7. 2020 14:40
28. 7. 2020 14:47
28. 7. 2020 14:53
28. 7. 2020 15:03
28. 7. 2020 15:25
28. 7. 2020 15:13
28. 7. 2020 17:23
Avatar - KANKUNEN
28. 7. 2020 12:24
Že by ASX nechtěli ani důchodci?
Jeden Slovák by ho chtěl kdyby na to měl
Rozbalit vlákno
7
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2020 12:50
Re: Že by ASX nechtěli ani důchodci?
On na to má. Má milion "bychů" což je nová elektronická měna.
28. 7. 2020 13:02
Re: Že by ASX nechtěli ani důchodci?
Kdyby neměli ASX a Oulander tak Mitsubishi na silnici snad ani nepotkám. Takže to na evropském kontinentu balí další značka. Možnost výběru se tak nadále zužuje.
Avatar - 3_diamanty
28. 7. 2020 15:04
Re: Že by ASX nechtěli ani důchodci?
obcas vidim eclipse cross aj L200 a uz aj space star... ale je jasne ze u nas maju nadalej male cisla suhlas...

zakaznik bude mat opat o par modelov v eu menej na vyber... ten europsky zakaznik to zda sa opat vyhral... jak stale
28. 7. 2020 21:47
Re: Že by ASX nechtěli ani důchodci?
Na Eclipse Cross jsem úplně zapomněl, ale pravdou je že jsem ho potkal tak 5 krát. ASX je vidět na silnicích nejvíc, díky ceně která byla v minulosti velice zajímavá.
Avatar - Loptos
28. 7. 2020 15:12
Re: Že by ASX nechtěli ani důchodci?
Mozno budeme zase vozit dobre auta zo zapadu :-[]
Avatar - R32
28. 7. 2020 15:43
Re: Že by ASX nechtěli ani důchodci?
Tentokrát z východu... :-!
28. 7. 2020 21:51
Re: Že by ASX nechtěli ani důchodci?
Možná díky zdražování, které v poslední době nastalo, budeme auta vozit ale ojetá.
Avatar - honzaHK
28. 7. 2020 12:36
Anketa
Palec nahoru, komu 3 diamanty chybět nebudou.

Palec dolů, komu 3 diamanty chybět budou.

Jo a bavíme se o automobilce ;-)

PS: Chtěl jsem to uvést ve smyslu "komu budou ty odporné krabice chybět" nebo "když maj jen SUV, nemůžou se divit, že si u nich jeden nevybere", ale bylo by to asi ovlivnění ankety. :-[]
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 12:42
Re: Anketa
No PHEV Outlander byl i vůbec nejprodávanější plug-in v Evropě a doteď se prodává velmi dobře = takže opatrně :-!
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2020 12:48
Re: Anketa
Opatrně jako co WOLE? Nebýt Holandska a Norska, neprodali by vůbec nic.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 12:57
Re: Anketa
Víš že asi VÍC než kdyby skončilo dotování nafty? DRSNÝ žejo? :-O :D

Víš že BEZ DOTACE = máš asi jinej nick :*) :-!
Avatar - Ozzman
28. 7. 2020 13:33
Re: Anketa
On není tak špatný, je to vlastně dost prostorné auto s fakt velkým a dobře využitelným kufrem. Ale interiér je více, než 10 let starý a lidi na to koukají, taktéž mu chybí nějaký pořádný motor pro dlouhé trasy. Nevím, proč neudělají novou generaci.
Avatar - 3_diamanty
28. 7. 2020 14:16
Re: Anketa
aj v nemecku ma hybridny outlander celkom pekne cisla... a velky uspech ma v britanii ;-) zdaleka to nie je len o norsku..zdaleka... pozri si podrobnejsie info... https://www.mojelektromobil.sk/…tlander-predaje/
Avatar - honzaHK
28. 7. 2020 13:13
Re: Anketa
1. Prodeje nikde nerozporuju.
2. PHEV Outlander je SUV.
3. PHEV Outlander je odporná krabice.

Takže nevím, co a jak mám dělat opatrně.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 13:27
Re: Anketa
1. ok
2. ok
3. ok

No viz bod 1. někomu BUDOU CHYBĚT
Avatar - iudex
28. 7. 2020 12:59
Re: Anketa
Súhlas s P.S. ;-) Síce stále hovorím, že obmedzenie konkurencie je principiálne zlé, ale Mitsubishi skutočne nemá nič, čo by bolo hodné čo i len povrchného záujmu a neviem si predstaviť jediný model, o ktorom by som zaradil čo i len do najširšieho výberu. Celé portfólio tvorí u nás len 5 modelov, ktoré sú buď zúfalo zastaralé, alebo zúfalo škaredé (prípadne oboje naraz). :-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 13:01
Re: Anketa
A přesto PHEV Outlander ještě loni viz já 12:42
28. 7. 2020 13:04
Re: Anketa
Máte pravdu, iudex. Nicméně já bych v Evropě raději viděl Mitsubishi, než SsangYong. Už jen pro to jméno....
28. 7. 2020 13:26
Re: Anketa
Já bych si dnes snáz vybral něco od SY než od Mitsu.
Avatar - iudex
28. 7. 2020 13:35
Re: Anketa
Aj ja by som rád Mitsubishi v EU videl, ale Mitsubishi, ktoré vyrába solídne a pozerateľné autá, ako boli dakedy Lancer či Galant (pamätáte si ešte tento športovo elegantný sedan? https://www.galantweb.com/…ery_26813276.jpg ) a nie obludy typu Space Star.
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2020 14:58
Re: Anketa
Galant byl proporčně snad nejkrásnější sedan, který jsem kdy viděl.
28. 7. 2020 21:35
Re: Anketa
Ano Galant byl hezký, ale 20 let zpět? Nissan měl v minulosti třeba Maximu, Primeru, Almeru, Mazda Xedosy 6 a 9, Honda Accord, Toyota si s Camry taky dala na čas pauzu. Takže třeba Passatu, Superbu ubude konkurentů.
Avatar - iudex
28. 7. 2020 13:38
Re: Anketa
Pre o***eho kráľa Hanumana: "Tento uživatel je na vašem hate-listu, jeho příspěvky jsou skryté." Aj tej opici by to už došlo. ;-)
Avatar - fOE
28. 7. 2020 13:54
Re: Anketa
On sice reaguje na tebe, ale ne pro tebe, ta reakce je pro nas.
https://i.pinimg.com/…e81054266205.jpg
Avatar - iudex
28. 7. 2020 14:01
Re: Anketa
A ja som si naivne myslel, že tlačidlo "reagovať" je na to, aby som reagoval na príspevok daného autora. My bad. :-[]
Avatar - fOE
28. 7. 2020 14:19
Re: Anketa
Kdyz se nad tim zamyslis, tak mu to naopak musi vyhovovat. Vzdy ma posledni slovo, minimalne z pohledu nezaujateho diskutujiciho: ty neco napises, on odepise, na co uz ty nijak nereflektujes (nemas cim oponovat/prispet?).
Vysledkem je ze 1) Hammunasakra domele vyhrava, 2) tobe je to jedno a za 3) my ostatni, my, inu, to uz bych se s tim meme asi opakoval. :D
Avatar - speedfred
31. 7. 2020 17:34
Re: Anketa
Tiež už ho mám na HL ale reagovať bude stále :-[]
Avatar - Zetti
28. 7. 2020 15:51
Re: Anketa
Ja to pochopil tak, ze mits nebude zavadet nove modely, ale bude prodavat stavajici. Evropani novy asijsky design neprijimaji, tak bude k dispozici stary. Do doby nez se zase nejake rozhodnuti zmeni.
Po technicke strance nahradu za Outlander PHEV nevidim. design nedesign. 2,5 litru atmo motor, bez automatu nebo CVT, filtru pevnych castic, 4x4 nahon, S-AWC, az nekdo neco objevite dejte vedet. Do fosilu nebo BEV uz nejdu
Avatar - 3_diamanty
28. 7. 2020 21:05
Re: Anketa
sucasne portfolio iste este nejake roky v eu vydrzi.... uz ale ked budes chciet novy hybridny outlander tak mas zrejme smolu ( alebo potom uz poriesit nejaky ten dovoz ) .... ale zas nikde nie je povedane ze ked sa kusok opat "spamataju" ze sa povedzme o 5- 10rokov nemozu opat do eu vratit... navyse aj kludne po boku nissanu ked uz vlastnu siet budu mat v "rozklade"... nechcem byt opat "mudry" ale nedivil by som sa keby sa casom do eu aj vratili... ved uz novymi hybridmi a elektromobilmi ani po stranke emisii nebudu mat problem... a maju aj dobre meno v tomto smere a mnoho spokojnych zakaznikov ( vid prave hybridny outlander je v eu doslova pojem ) .... akurat je tu este ta moznost ze hybridne zeslo uz tu prevezme nissan a mitsu skutocne nadalej ponechaju mimo eu... ale uz davnejsie tvrdim zeaji americky alebo australsky trh .. obe su dnes uz zaujimavejsie ako ten nas v eu.. a tam mitsu moze popri azii nadalej pekne rast... treba drzat palce... ani seata v rusku nekupis alebo suzuki v amerike ale z globalneho pohladu to nei je tiez ziadna traga... a tieto znacky su nadalej uspesne ( ono vsade byt silny je dnesd fakt tazke .. taketo nieco uz dokaze len velka a silna automobilka .. ako toyota, vw .. a ani taky ford ci fiat uz dnes nefrci vsade a padaju dole ) :yes:
Avatar - Markus1
28. 7. 2020 12:44
asx lover.....
noo tak to sa asi nebude pacit topperovi..... :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2020 12:49
Re: asx lover.....
Topper tu není, Toppera kleplo. :-(
28. 7. 2020 12:52
Re: Re: asx lover.....
Asi má dennú a ozve sa až večer
Avatar - 3_diamanty
28. 7. 2020 13:03
Re: Re: asx lover.....
som po nocnej ;-) .. tesne vedla

a vecer zase...
Avatar - 3_diamanty
28. 7. 2020 12:53
Re: asx lover.....
tak veru ze sa mi to nepaci.... ale snad sa casom vratia... ;-)

uz dlhsi cas je jasne ze eurppa nie ej ich prioritou... a momentalne v case setrenia a opatovneho navratu do ciernych cisel je asi nevyhnutne urobit co planuju ... akurat je to trochu divne v tom ze hybridny outlander mal najvacsi uspech prave v europe... ten fakt uuz moc nefrci v australii ani amerike

nastastie sucasne ASX ostava v predaji... a na noveho outlandera si fakt zuby nebrusim..... ale pre zakaznikov mitsu a sucasnych majitelov ktori chcu casom nieco nove od nich ( ako prave hybridny outlander ) to bude fakt smutna smutna sprava... ostava uz len fandit mitsu v inych kutoch sveta ( australia, juzna azia, severna amerika juzna amerika novy zeland a pod ) a verit ze casom sa situacia zlepsi a bude dovod sa vratit aj do eu.... ja mitsu ale ako fanda znacky sledujem samozreme ako sa mu dati aj mimo eu ... ale rovnako aj ine znacky ako honda toyota kia seat vw a pod.. takze zase nejde o zivot... odchod mitsu z eu vcelku v pohode prezijem(e) ;-) aj ked samozrejme mna to netesi .... nakoniec o par rokov stejne dost mozno skoncim v nejakej toyote .... cas ukaze....
28. 7. 2020 13:08
Re: asx lover.....
Netřeba věšet hlavu, Topper.... Však se můžete zaměřit na krásné veterány https://www.tflcar.com/…tealth-rt-turbo/ , nebo na mitsubishi slávu mimo car industry: https://www.youtube.com/watch?…
:-!
Avatar - 3_diamanty
28. 7. 2020 13:40
Re: asx lover.....
taketo kupatka su uz davno out bohuzial ....

ja sledujem a oblubujem viacero znaciek ... ved sam vidis ze aj napriek tomu ze fandim korejcom ci japoncom nemam problem nakoniec kupit aj auto od koncernu ... takze nelipnem na jednom modely ani na jednej znacke.. ale kupujem vzdy veci ( aj auto ) podla potreby a moznosti a aktualnej situacie aj ekd samozrejme nejake tie sympatie tam nadalej byt musia k danemu autu ( v tomto napr polo ci ibiza su mi daleko blizsie ako napr fabia ) .... momentalne sa mi pacia velmi aj japonske toyoyty ( corolla nema chybu ) ... alebo seat leon novy je paradny.. ci vitara kamiq a duster a pod .. je toho hodne... mitsu tu ma a malo v eu akuratt to sikovne ASX inak z mojej strany tu fakt ani nie je co kupit aj ked im fandim... lancer skoncil.. space star uz nie je to co bol colt.. ale je o triedu nizsie ... inak aj ked odchadzalo suzuki zo severnej ameriky pred par rokmi tiez ma to netesilo a to som v europe ... nakoniec ale vsetko bezi dalej... a clovek si zvykne a prisposobi sa danym okolnostiam ( ja ako zakaznik nebduem mat problem do buducna ani s toyotou alebo seatom ci nejakym suzuki a pod .... ) :yes:
Avatar - fOE
28. 7. 2020 12:58
Re: asx lover.....
Proc? Tiguan se bude normalne dal nabizet. :-)
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2020 12:53
Já to poudal ...
že se kvůli emisním předpisům japonské automobilky stáhnou
a budou to myslím dříve či později všechny
když se podíváte na to jak nesmyslná auta s nesmyslnými motory a nesmyslnými převodovkami nabízí
zůstane jen Toyota
... a myslím že Toyota za tímto cílem prvoplánově šla.

a že bude Renault a Nissan hrobníkem Mitsubishi bylo jasné též.
Klasika - koupím konkurenci abych zavřel její továrny.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 13:00
Re: Já to poudal ...
Ty si fakt mimoň z mimoňova = aneb NE analýza ale IDEOLOGIE jak to JÁ CHCI vidět TO je realita. Alespoň ta tvoje teda určitě :D

Hele už ti DOŠLO že emise sou VŠUDE ca stejný? Že našich 95 g CO2/km je při našich pidiatech a pidimotůrcích snad i víc než 5,8 litr/km v americe? ;-)

Hele a už ti KONEČNĚ DOŠLO že nebýt stovek miliard na dotování nafty = asi bys neměl nick WinDiesel? :D :-!
Avatar - KANKUNEN
28. 7. 2020 13:22
Víte že naftu dotují i šejci
V Evropě se dotuje nafta se spotřební daně elektrické energie a daně s výroby elektroaut, protože jak známo, výroba EV je levná a jednoduchá.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 13:29
Re: Víte že naftu dotují i šejci
KDYBY někteří TOLIK energie co dají do VYMÝŠLENÍ si dali do pochopení = byli by.. :*)
Avatar - KANKUNEN
28. 7. 2020 13:42
Re: Víte že naftu dotují i šejci
Jsi můj vzor, napíšu to tady 5224521x.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 13:45
Re: Víte že naftu dotují i šejci
Furt to samý = viz já 13:29 ;-)

Sou i lepší = ale i to by byl krok správným směrem. Jo a DÍK :-!

5 a čtvrt milionu KRÁT je dost = abys snad začal :D
Avatar - KANKUNEN
28. 7. 2020 13:57
Re: Víte že naftu dotují i šejci
Začal, viz já 13:42.
28. 7. 2020 14:12
Re: Já to poudal ...
Kedy sa tento diskutér takto scvokol? Smutné, ako osud Mitsubishi.
28. 7. 2020 20:19
Re: Já to poudal ...
Dlhodobá postupná degenerácia... Takzvaný ACZheimer...
Avatar - R32
28. 7. 2020 16:00
Re: Já to poudal ...
V tomto nemáš tak úplne pravdu, motory sú rovnaké no na iné (napr. východné) trhy sa dodávajú inak naladené prípadne pri nových benzínoch sú bez DPF filtra... Takže nie všade sa predáva daný model s rovnakou špecifikáciou ako v EU.
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2020 15:01
Re: Já to poudal ...
Proč by se měli stahovat? Toyota, Mazda, Nissan, Honda... bez problémů se drží a vyvíjí nové a nové modely. I Suzuki se nakonec docela snaží. Není chyba EU, že Mitsu nemá na modernizaci svých pravěkých střepů, a tak s nimi jde radši do Indie a Číny, kde jim to je jedno.
Ty bláboly o "hrobníkách" jsou dost trapné.
28. 7. 2020 13:17
Infinity včera, Mitsubishi teď, Nissan o něco později
Nějak se nemohu zbavit dojmu, že koncern Renault nezažívá v Evropě a v USA zrovna skvělé období... Zatímco mateřská značka v Evropě zůstává dvojkou, její koncernoví bratři a sestry nepěkně za sebou zavírají vrátka. A nejen v Evropě: analogické prodejní neúspěchy lze u nich pozorovat i na pro ně klíčovém trhu v USA.
Ještě, že mají Rusko: tam se Renaultu a VAZu daří. Ale už nikoliv Datsunu. Datsun vypadá na další krok špatným směrem pro celý koncern.
A zbývá ještě Samsung: podle obchodních výsledků aut (vyráběných tímto koncernovým sourozencem) na trzích mimo Koreu si Renault nemůže udělat čárku za dobrou investici a úspěšný vývoj (Koleos, Talisman) ani v tomto případě.
Přitom jsou to myslím docela povedená auta.
Že by lidi nestáli o příliš široký výběr?!
Zajímavé by bylo, pokud by někdo z ACZ našel sílu a odbornost k analýze, proč tomu tak je. Zatím nezbývá, než hledat v zahraničních sítích...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
28. 7. 2020 14:03
Re: Infinity včera, Mitsubishi teď, Nissan o něco později
len aby casom neodisili aj dalsi.. ved to... a ani honda ci subaru tu v eu moc ruzovo nevyzera ( nadalej ) ...

aby nakoniec tu v eu neostali o par rokov uz len koncern premia a nejaka ta toyoyta.. ( ktora je vzdy vsade ) ... ale verme ze sa tak nestane :yes:
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 14:08
Re: Infinity včera, Mitsubishi teď, Nissan o něco později
Honda tu neprodá ani to co Mitsu
Avatar - 3_diamanty
28. 7. 2020 14:18
Re: Infinity včera, Mitsubishi teď, Nissan o něco později
ved prave... a aj tento rok budu v eu predajne cislami este aj hlboko pod mitsu ( odhad mitsu 110 000 kusov vs.. honda mozno 70 000 kusov )

honda je v eu kusok mimo uz dlhsiu dobu ... je jasne ze ani pre nu europsky trh uz nie je nejaky super dolezity tie posledne roky ( koniec civicu combi.. koniec accordu v eu ) ... o subaru ani nevravim.. ti budu radi ked tento rok predaju v eu aspon polovicu toho co honda a to som kedysi iimprezu co forestera videl hadam aj kazdy den... dnes subaru uz skoro ani nestretnes... celkovo akoby japonci okrem toyoyty mali europsky trh uz len ako nejaku bokovku ...

honda je silna hlavne v severnej amerike... aj subaru... no a mitsu sa zase bude orientovat uz viac na juhovychodnu aziu plus australia a novy zeland ( triton absolute co by konkurent pre ranger raptor uz bude len v austalii aj tak by sme ho v eu uz nemali ) ... su to ale do buducna skutocne perspektivne trhy s velkym potencialom ( vietnam indonezia thajsko filipiny a pod ) ... takze aspon to je taka mala utecha ... a verim ze sa im opat zacne darit :a buduci rok uz budu cierne cisla .. aj xpander je fajn... ale iopat by to nebolo nic pre europu.... takze s mitsu to mas tak... ich auta uz skutocne maju kusok ine priority ako europan ocakava
28. 7. 2020 13:29
Evropa je
podle mě pro Mitsu okrajovým trhem dlouhodobě, takže se takovému rozhodnutí moc nedivím.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
28. 7. 2020 13:50
Re: Evropa je
je to tak.. ved uz niekedy v r 2005 chceli odist z eu.....

ale inak v europe ma mitsu vacsi trhovy podiel ako v severnej amerike ( 1% vs 0,9% ) a nakoiec aj tak koncia v europe ... matematika tu teda nehrala velke slovo.. ael asi skor zazemie a buducnost... ale aj tu mo je to prave kusok divne lebo prave v eu je hybridny outlander velmi uspesny.. tak preco odchadzat? .. ono je dost mozne ze uz hybridneho outlandera v eu nahradi novy hybridny X-trail prave s hybridnou technikou z outlandera

no nic budem aj nadalej drzat palce outlanderu s V6 v amerike aj rusku.. aj tritonu a pajeru sport v australii novom zelande.. a pod ... aj Xpanderu v juznej azii atd..ci delice v domacom japonsku alebo na taiwane...
28. 7. 2020 13:33
Japonci
nikdy moc neuměli nabídnout auta specificky pro Evropský trh. Výjimkou je víceméně jen Toyota. Ostatní značky jen občas nějaký model (jako např Nissan s QQ). V tomhle by se mohli učit od Korejců.
Rozbalit vlákno
11
28. 7. 2020 13:40
Re: Japonci
Tak tak, stačí si vzpomenout na nedávný totální prodejní debakl pro Evropu "speciálně" vyvinutého Pulsaru... :-O :-( To musela být pro Nissan pořádná sekera... ;-\ ;-\ ;-\
28. 7. 2020 13:40
Re: Japonci
Nemyslím.... Toyota není kdovíjaký tržní lídr, a na druhou stranu jsou Mazda i Honda docela úspěšní. Lexus ale paběrkuje. I přes neoddiskutovatelnou kvalitu.
Příčiny budou někde jinde, než jen v konstrukci a designu japonských aut.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 13:54
Re: Japonci
Toyota tu za první půlrok prodala zhruba stejně jako Mercedes = a má v poslední dekádě zřetelně rostoucí trend

Příčiny jsou rozhodně jinde než v konstrukci nebo spolehlivosti = možná trochu v tom designu
Mazda je asi na 1/5 prodejů Toyoty Honda asi na polovině Mazdy
28. 7. 2020 14:19
Re: Japonci
Honda a Mazda v Evropě úspěšné nejsou, Mitsu prodalo letos za 6 měsíců 54 302 aut, Honda 32 585 a Mazda 59 090. Jinak řečeno, Honda je na tom daleko hůř než Mitsu a Mazda jen o chloupek lépe než Mitsu. Takže pokud k sobě budou Honda a Mazda upřímní stejně jako Mitsu, tak to zabalí rychle také, protože takto nízké počty prodejů jsou pro mainstreamové automobilky sebevražedné.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2020 14:22
Re: Japonci
Letos je to eště o něco horší.= nejen absolutní čísla to je covid ale v porovnání s ostatními. Nevím proč Honda = ale je po půlroce pod hranou udržitelnosti distribuční sítě

Přitom jejich hybrid https://www.auto.cz/…ekvapenim-127982 je výbornej. I ten dražší by stál za hřích https://www.auto.cz/…ana-pekel-109943 :-)

Civic je taky https://www.novinky.cz/…ivovana-40324447 :yes:
Avatar - 3_diamanty
28. 7. 2020 14:40
Re: Japonci
s hondou to popravde tiez v eu nevyzera ruzovo... a hybridny jazz stoji napriklad toko co o trieedu vacsia hybridna corolla takze aj tu nadalej necakam nejaky trhak .. civic je v eu tiez z roka na rok na ustupe ( skoncilo aj kombi ) .. a "nove" CRV sa uz tiez nechytilo v eu tak uspesne ako pred 10-15 rokmi ... ono o tom nikto nepise ale aj s hondou co vidim to v eu nie je uplne ruzove ( je tu akoby akesi ticho pred burkou ) ... lebo predavat 60-70 tisic rocne to sa im tu v eu nemoze vyplatit ( na udrzanie chodu ... distribucna siet a pod.. presne jak pises )

aby tu nakoniec z japoncov fakt neostala len toyota... mazda sa tiez predadava uz o polovicu.. korona nekorona..uz od ledna/januar v eu prudko celoplosne pada aj napriek tomu ze ma celkom dost aj novych a modernych aut ( vidim tu u nej cenovy a motoricky problem.. ista dysharmonia tu uz v tomto sa zacina prejavovat )
28. 7. 2020 14:47
Re: Japonci
Pokud někdo chce konkurovat v evropském mainstreamu, tak musí být "plnoformátová" automobilka, což třeba Honda jistě je, ale v Evropě je to dnes automobilka jednoho modelu, právě toho CR-V. No a pak stačí aby se trh středních SUV jednou, dvakrát zakymácel a celé prodeje odejdou do kytek a nebude kam se zaměřit. To je prostě smrtelná spirála, málo tady prodáváme a tedy i vyděláváme, tak budeme vyvíjet jenom málo modelů, nejlépe s jedním motorem. Takže klesnou prodeje, o to méně peněz bude na další vývoj a konec je neodvratný. Jediná cesta, která ale ve většině firem dlouho nefunguje je, že se z prodejů na úspěšných trzích dotují ty neúspěšné. Ale to funguje v dobách hojnosti, ale ono přišlo z tlustých do tenkých všude, takže jak ukazuje Mitsu tudy cesta nevede.
Avatar - 3_diamanty
28. 7. 2020 14:53
Re: Japonci
poblem vidim aj do buducna v tom ze ani civic ani jazz sa tu zrejme nikdy nevyrovnaju v eu predajne nejakej fabii ci leonu ( zatial co corolla aj yaris to vedia ) ... a CR-V uz tiez neslape ako pred 15 rokmi.. lebo vacsina euroapnov uz radsej domace kusky ako P5008 a aircross a pod ... maju to japonci uz tazke u nas no.. vcelku im fakt nezavidim.. chce to asi pevne nervy presadit sa na nasom pokrivenom europskom trhu.. v tomto ma fakt severna amerika fajn.. tam mas vsetko paradne kusky .. accord camry.. telluride ascent tahoe a pod... a my uz zbierame len omrvinky ... smalickymi a neperspektivnymi mortormi... ja sa japoncom vlastne ani nedivim a udivuje ma aj honda ze nadalej este ma sil a penazi sa tu babrat s nasim "uzasnym" trhom ked uz posledne aspon tri roky tu predavaju velke kulove ... a tento rok bude este citelne slabsi...
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2020 15:03
Re: Japonci
Jenže Honda a Mazda mají prachy na vývoj, Mitsu ne. Ti se drží už jen díky relativně nízkým cenám aut, která lidi přestávají chtít.
28. 7. 2020 15:25
Re: Japonci
Nikdo není tak bohatý aby dlouhodobě pálil prachy ve vývoji aniž by měl odbyt.
28. 7. 2020 15:13
Re: Japonci
Mně u nich vadí nekonfigurovatelnost výbav, když chci třeba full led světla, musím do vyšší výbavy, kde jsou i věci které já v autě nechci, třeba kožené čalounění, nebo móda posledních let, el. ovládání víka kufru, které je v zvlášť v japonských autech otravně pomalé
28. 7. 2020 15:02
Japonci nedávají nesmysly EU
Jestli někomu bude chybět tahle zrudička nevím, nicméně Japonské automobilky jasně ukazují, že se z EU nepodělají. Minimálně by se už měli v Bruselu zamyslet nad svým počínáním. :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2020 15:07
Re: Japonci nedávají nesmysly EU
Nepodělají, a proto i dále vyvíjí auta a motory tak, aby splňovaly podmínky EU... OK, to má fakt logiku. :-D :-D
28. 7. 2020 15:38
Re: Japonci nedávají nesmysly EU
Ono se totiž přitvrzuje všude, třeba i v Indii, ale nepopravují tam automobilky emisními pokutami. Takže vyvíjet, jak píšeš, má logiku :yes:
28. 7. 2020 15:16
Re: Japonci nedávají nesmysly EU
Na druhou stranu Evropa se bez Mitsubishi také nepodělá a navíc třeba Korejci nebo i Číňané jejich pozice rádi obsadí.
28. 7. 2020 15:17
Re: Japonci nedávají nesmysly EU
Přesně tak. Ale na druhé straně, že by mě nějak chyběly na našem trhu japonské značky, to tedy ne, aneb "Japonec až nakonec". Ale tady jde o princip, že.
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2020 19:25
Re: Japonci nedávají nesmysly EU
To dřív nechat padnou celou podřadnou Itálii, než aby odešla Toyota či Mazda.
29. 7. 2020 08:33
Re: Japonci nedávají nesmysly EU
"Podřadná Itálie"?! Komiku. Auta jaká dnes nabízí AR nebo Fiat jsou dnes jedny z nejkvalitnějších a řidičsky nejuspokojivějších na trhu, nemluvě o většinou špičkové úrovni designu. :-) :yes: Že to vědí většinou jen automobiloví znalci (vinou špatného marketingu FCA) je věc druhá... ;-\
28. 7. 2020 16:03
Re: Japonci nedávají nesmysly EU
Ono je to tri v jednom, na jednej strane nezmyselne regulacie a pokuty EU, na druhej strane im "vypalili rybnik" korejci, ktori maju auta na mieru pre Europu a za nizsie ceny. A po tretie specificke poziadavky EU trhu ako nafta a kombi a dizajn.

Jedine japonske automobilky, ktorym sa v EU dari, su toyota s hybridmi a snad Suzuki s ich madarskym zadovom a malymi autami. Honda je bieda prebieda, Mitsu konci, Nissan mozno skrachuje cely, Subaru je maximalna okrajovka, mazda smeruje k nadpolovicnemu poklesu predaja...
28. 7. 2020 17:23
Tfuj eurolidi
Ono kdyby to auto šlo prostě přivézt do EU a následně prodat, tak by to udělali. Asi to nebude tak jednoduché. Asi se jim nechce fanaticky "zachraňovat planeta" a navíc nejspíš nemají v Japonsku ve zvyku mít ve vedení firmy povinně 40 procent žen, 10 procent gayů, 10 procent koní a 10 procent černochů a 10 procent členů islámského státu, takže nesplňují ani přikázání náboženství sekty globálně oteplovací, ani náboženství sekty globálně protibílomužověrasistické. Čili v EU se to prodat nedá. Hurá, kupředu progresivně levá. Za chvíli udusíme i "naše" automobilky a pak zavládne ta pravá skvělá budoucnost, kdy všichni budou dělat buď pro stát, nebo pro ochranu klimatu a gender práv. Za to si hodně koupíme. Nezbývá, než doufat, že okolní svět bude tak laskav, že tento euro skanzen se zaostalou civilizací, co kdysi ekonomicky dominovala, nechá na pokoji, místo toho, aby prostě přišel a to území si bez boje vzal :-) Protože oni se budou bránit jen eko lukem a šípem a ještě navíc budou během války vést diskuzi o tom, jestli bojovat není proti jejich evropským hodnotám :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2020 19:25
Re: Tfuj eurolidi
Meleš nesmysly.
29. 7. 2020 08:43
Re: Tfuj eurolidi
Na komoru, perfektně shrnuto! :yes: :yes: :yes: Akorát, že to je strašně smutné čtení o totálním úpadku dříve skvělé západní civilizace... :no: :no: :no:
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2020 09:42
Re: Tfuj eurolidi
Hele OPATRNĚ = tak trochu říkáš že POTÉ co jsme do ní vstoupili MY z postsověstkýho východoevropskýho bloku = to s ní jde z kopce :*) :-!
28. 7. 2020 22:32
Mitsu nemá co nabídnout
Mitsubishi nemá aktuálně evropskému trhu co nabídnout, mají jen SUV s prapodivným designem a Klasická auta jako byli Colt, Lancer a Galant zmizela v nenávratnu... Takže aktuálně je koupitelné snad jen L200, ikdyž po FL je taky tak trochu zrůdička ;-)
Rozbalit vlákno
0