Ekonomika
Palec nahoru, komu 3 diamanty chybět nebudou.
Palec dolů, komu 3 diamanty chybět budou.
Jo a bavíme se o automobilce 😉
PS: Chtěl jsem to uvést ve smyslu "komu budou ty odporné krabice chybět" nebo "když maj jen SUV, nemůžou se divit, že si u nich jeden nevybere", ale bylo by to asi ovlivnění ankety. 😒]
Palec dolů, komu 3 diamanty chybět budou.
Jo a bavíme se o automobilce 😉
PS: Chtěl jsem to uvést ve smyslu "komu budou ty odporné krabice chybět" nebo "když maj jen SUV, nemůžou se divit, že si u nich jeden nevybere", ale bylo by to asi ovlivnění ankety. 😒]
No PHEV Outlander byl i vůbec nejprodávanější plug-in v Evropě a doteď se prodává velmi dobře = takže opatrně :-!
Opatrně jako co WOLE? Nebýt Holandska a Norska, neprodali by vůbec nic.
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 :D :D
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 :D :D
Víš že asi VÍC než kdyby skončilo dotování nafty? DRSNÝ žejo? 😲 😁
Víš že BEZ DOTACE = máš asi jinej nick :😉 :-!
Víš že BEZ DOTACE = máš asi jinej nick :😉 :-!
On není tak špatný, je to vlastně dost prostorné auto s fakt velkým a dobře využitelným kufrem. Ale interiér je více, než 10 let starý a lidi na to koukají, taktéž mu chybí nějaký pořádný motor pro dlouhé trasy. Nevím, proč neudělají novou generaci.
aj v nemecku ma hybridny outlander celkom pekne cisla... a velky uspech ma v britanii 😉 zdaleka to nie je len o norsku..zdaleka... pozri si podrobnejsie info... https😐/www.mojelektromobil.sk/…tlander-predaje/
Súhlas s P.S. 😉 Síce stále hovorím, že obmedzenie konkurencie je principiálne zlé, ale Mitsubishi skutočne nemá nič, čo by bolo hodné čo i len povrchného záujmu a neviem si predstaviť jediný model, o ktorom by som zaradil čo i len do najširšieho výberu. Celé portfólio tvorí u nás len 5 modelov, ktoré sú buď zúfalo zastaralé, alebo zúfalo škaredé (prípadne oboje naraz). 😒]
Máte pravdu, iudex. Nicméně já bych v Evropě raději viděl Mitsubishi, než SsangYong. Už jen pro to jméno....
Aj ja by som rád Mitsubishi v EU videl, ale Mitsubishi, ktoré vyrába solídne a pozerateľné autá, ako boli dakedy Lancer či Galant (pamätáte si ešte tento športovo elegantný sedan? https😐/www.galantweb.com/…ery_26813276.jpg ) a nie obludy typu Space Star.
Pre o***eho kráľa Hanumana: "Tento uživatel je na vašem hate-listu, jeho příspěvky jsou skryté." Aj tej opici by to už došlo. 😉
On sice reaguje na tebe, ale ne pro tebe, ta reakce je pro nas.
https😐/i.pinimg.com/…e81054266205.jpg
https😐/i.pinimg.com/…e81054266205.jpg
A ja som si naivne myslel, že tlačidlo "reagovať" je na to, aby som reagoval na príspevok daného autora. My bad. 😒]
Kdyz se nad tim zamyslis, tak mu to naopak musi vyhovovat. Vzdy ma posledni slovo, minimalne z pohledu nezaujateho diskutujiciho: ty neco napises, on odepise, na co uz ty nijak nereflektujes (nemas cim oponovat/prispet?).
Vysledkem je ze 1) Hammunasakra domele vyhrava, 2) tobe je to jedno a za 3) my ostatni, my, inu, to uz bych se s tim meme asi opakoval. 😁
Vysledkem je ze 1) Hammunasakra domele vyhrava, 2) tobe je to jedno a za 3) my ostatni, my, inu, to uz bych se s tim meme asi opakoval. 😁
Ja to pochopil tak, ze mits nebude zavadet nove modely, ale bude prodavat stavajici. Evropani novy asijsky design neprijimaji, tak bude k dispozici stary. Do doby nez se zase nejake rozhodnuti zmeni.
Po technicke strance nahradu za Outlander PHEV nevidim. design nedesign. 2,5 litru atmo motor, bez automatu nebo CVT, filtru pevnych castic, 4x4 nahon, S-AWC, az nekdo neco objevite dejte vedet. Do fosilu nebo BEV uz nejdu
Po technicke strance nahradu za Outlander PHEV nevidim. design nedesign. 2,5 litru atmo motor, bez automatu nebo CVT, filtru pevnych castic, 4x4 nahon, S-AWC, az nekdo neco objevite dejte vedet. Do fosilu nebo BEV uz nejdu
sucasne portfolio iste este nejake roky v eu vydrzi.... uz ale ked budes chciet novy hybridny outlander tak mas zrejme smolu ( alebo potom uz poriesit nejaky ten dovoz ) .... ale zas nikde nie je povedane ze ked sa kusok opat "spamataju" ze sa povedzme o 5- 10rokov nemozu opat do eu vratit... navyse aj kludne po boku nissanu ked uz vlastnu siet budu mat v "rozklade"... nechcem byt opat "mudry" ale nedivil by som sa keby sa casom do eu aj vratili... ved uz novymi hybridmi a elektromobilmi ani po stranke emisii nebudu mat problem... a maju aj dobre meno v tomto smere a mnoho spokojnych zakaznikov ( vid prave hybridny outlander je v eu doslova pojem ) .... akurat je tu este ta moznost ze hybridne zeslo uz tu prevezme nissan a mitsu skutocne nadalej ponechaju mimo eu... ale uz davnejsie tvrdim zeaji americky alebo australsky trh .. obe su dnes uz zaujimavejsie ako ten nas v eu.. a tam mitsu moze popri azii nadalej pekne rast... treba drzat palce... ani seata v rusku nekupis alebo suzuki v amerike ale z globalneho pohladu to nei je tiez ziadna traga... a tieto znacky su nadalej uspesne ( ono vsade byt silny je dnesd fakt tazke .. taketo nieco uz dokaze len velka a silna automobilka .. ako toyota, vw .. a ani taky ford ci fiat uz dnes nefrci vsade a padaju dole ) :yes:
noo tak to sa asi nebude pacit topperovi..... 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Topper tu není, Toppera kleplo. 😒
tak veru ze sa mi to nepaci.... ale snad sa casom vratia... 😉
uz dlhsi cas je jasne ze eurppa nie ej ich prioritou... a momentalne v case setrenia a opatovneho navratu do ciernych cisel je asi nevyhnutne urobit co planuju ... akurat je to trochu divne v tom ze hybridny outlander mal najvacsi uspech prave v europe... ten fakt uuz moc nefrci v australii ani amerike
nastastie sucasne ASX ostava v predaji... a na noveho outlandera si fakt zuby nebrusim..... ale pre zakaznikov mitsu a sucasnych majitelov ktori chcu casom nieco nove od nich ( ako prave hybridny outlander ) to bude fakt smutna smutna sprava... ostava uz len fandit mitsu v inych kutoch sveta ( australia, juzna azia, severna amerika juzna amerika novy zeland a pod ) a verit ze casom sa situacia zlepsi a bude dovod sa vratit aj do eu.... ja mitsu ale ako fanda znacky sledujem samozreme ako sa mu dati aj mimo eu ... ale rovnako aj ine znacky ako honda toyota kia seat vw a pod.. takze zase nejde o zivot... odchod mitsu z eu vcelku v pohode prezijem(e) 😉 aj ked samozrejme mna to netesi .... nakoniec o par rokov stejne dost mozno skoncim v nejakej toyote .... cas ukaze....
uz dlhsi cas je jasne ze eurppa nie ej ich prioritou... a momentalne v case setrenia a opatovneho navratu do ciernych cisel je asi nevyhnutne urobit co planuju ... akurat je to trochu divne v tom ze hybridny outlander mal najvacsi uspech prave v europe... ten fakt uuz moc nefrci v australii ani amerike
nastastie sucasne ASX ostava v predaji... a na noveho outlandera si fakt zuby nebrusim..... ale pre zakaznikov mitsu a sucasnych majitelov ktori chcu casom nieco nove od nich ( ako prave hybridny outlander ) to bude fakt smutna smutna sprava... ostava uz len fandit mitsu v inych kutoch sveta ( australia, juzna azia, severna amerika juzna amerika novy zeland a pod ) a verit ze casom sa situacia zlepsi a bude dovod sa vratit aj do eu.... ja mitsu ale ako fanda znacky sledujem samozreme ako sa mu dati aj mimo eu ... ale rovnako aj ine znacky ako honda toyota kia seat vw a pod.. takze zase nejde o zivot... odchod mitsu z eu vcelku v pohode prezijem(e) 😉 aj ked samozrejme mna to netesi .... nakoniec o par rokov stejne dost mozno skoncim v nejakej toyote .... cas ukaze....
Netřeba věšet hlavu, Topper.... Však se můžete zaměřit na krásné veterány https😐/www.tflcar.com/…tealth-rt-turb👋 , nebo na mitsubishi slávu mimo car industry: https😐/www.youtube.com/watch?…
:-!
:-!
taketo kupatka su uz davno out bohuzial ....
ja sledujem a oblubujem viacero znaciek ... ved sam vidis ze aj napriek tomu ze fandim korejcom ci japoncom nemam problem nakoniec kupit aj auto od koncernu ... takze nelipnem na jednom modely ani na jednej znacke.. ale kupujem vzdy veci ( aj auto ) podla potreby a moznosti a aktualnej situacie aj ekd samozrejme nejake tie sympatie tam nadalej byt musia k danemu autu ( v tomto napr polo ci ibiza su mi daleko blizsie ako napr fabia ) .... momentalne sa mi pacia velmi aj japonske toyoyty ( corolla nema chybu ) ... alebo seat leon novy je paradny.. ci vitara kamiq a duster a pod .. je toho hodne... mitsu tu ma a malo v eu akuratt to sikovne ASX inak z mojej strany tu fakt ani nie je co kupit aj ked im fandim... lancer skoncil.. space star uz nie je to co bol colt.. ale je o triedu nizsie ... inak aj ked odchadzalo suzuki zo severnej ameriky pred par rokmi tiez ma to netesilo a to som v europe ... nakoniec ale vsetko bezi dalej... a clovek si zvykne a prisposobi sa danym okolnostiam ( ja ako zakaznik nebduem mat problem do buducna ani s toyotou alebo seatom ci nejakym suzuki a pod .... ) :yes:
ja sledujem a oblubujem viacero znaciek ... ved sam vidis ze aj napriek tomu ze fandim korejcom ci japoncom nemam problem nakoniec kupit aj auto od koncernu ... takze nelipnem na jednom modely ani na jednej znacke.. ale kupujem vzdy veci ( aj auto ) podla potreby a moznosti a aktualnej situacie aj ekd samozrejme nejake tie sympatie tam nadalej byt musia k danemu autu ( v tomto napr polo ci ibiza su mi daleko blizsie ako napr fabia ) .... momentalne sa mi pacia velmi aj japonske toyoyty ( corolla nema chybu ) ... alebo seat leon novy je paradny.. ci vitara kamiq a duster a pod .. je toho hodne... mitsu tu ma a malo v eu akuratt to sikovne ASX inak z mojej strany tu fakt ani nie je co kupit aj ked im fandim... lancer skoncil.. space star uz nie je to co bol colt.. ale je o triedu nizsie ... inak aj ked odchadzalo suzuki zo severnej ameriky pred par rokmi tiez ma to netesilo a to som v europe ... nakoniec ale vsetko bezi dalej... a clovek si zvykne a prisposobi sa danym okolnostiam ( ja ako zakaznik nebduem mat problem do buducna ani s toyotou alebo seatom ci nejakym suzuki a pod .... ) :yes:
že se kvůli emisním předpisům japonské automobilky stáhnou
a budou to myslím dříve či později všechny
když se podíváte na to jak nesmyslná auta s nesmyslnými motory a nesmyslnými převodovkami nabízí
zůstane jen Toyota
... a myslím že Toyota za tímto cílem prvoplánově šla.
a že bude Renault a Nissan hrobníkem Mitsubishi bylo jasné též.
Klasika - koupím konkurenci abych zavřel její továrny.
a budou to myslím dříve či později všechny
když se podíváte na to jak nesmyslná auta s nesmyslnými motory a nesmyslnými převodovkami nabízí
zůstane jen Toyota
... a myslím že Toyota za tímto cílem prvoplánově šla.
a že bude Renault a Nissan hrobníkem Mitsubishi bylo jasné též.
Klasika - koupím konkurenci abych zavřel její továrny.
Ty si fakt mimoň z mimoňova = aneb NE analýza ale IDEOLOGIE jak to JÁ CHCI vidět TO je realita. Alespoň ta tvoje teda určitě 😁
Hele už ti DOŠLO že emise sou VŠUDE ca stejný? Že našich 95 g CO2/km je při našich pidiatech a pidimotůrcích snad i víc než 5,8 litr/km v americe? 😉
Hele a už ti KONEČNĚ DOŠLO že nebýt stovek miliard na dotování nafty = asi bys neměl nick WinDiesel? 😁 :-!
Hele už ti DOŠLO že emise sou VŠUDE ca stejný? Že našich 95 g CO2/km je při našich pidiatech a pidimotůrcích snad i víc než 5,8 litr/km v americe? 😉
Hele a už ti KONEČNĚ DOŠLO že nebýt stovek miliard na dotování nafty = asi bys neměl nick WinDiesel? 😁 :-!
V Evropě se dotuje nafta se spotřební daně elektrické energie a daně s výroby elektroaut, protože jak známo, výroba EV je levná a jednoduchá.
KDYBY někteří TOLIK energie co dají do VYMÝŠLENÍ si dali do pochopení = byli by.. :😉
Kedy sa tento diskutér takto scvokol? Smutné, ako osud Mitsubishi.
Proč by se měli stahovat? Toyota, Mazda, Nissan, Honda... bez problémů se drží a vyvíjí nové a nové modely. I Suzuki se nakonec docela snaží. Není chyba EU, že Mitsu nemá na modernizaci svých pravěkých střepů, a tak s nimi jde radši do Indie a Číny, kde jim to je jedno.
Ty bláboly o "hrobníkách" jsou dost trapné.
Ty bláboly o "hrobníkách" jsou dost trapné.
Nějak se nemohu zbavit dojmu, že koncern Renault nezažívá v Evropě a v USA zrovna skvělé období... Zatímco mateřská značka v Evropě zůstává dvojkou, její koncernoví bratři a sestry nepěkně za sebou zavírají vrátka. A nejen v Evropě: analogické prodejní neúspěchy lze u nich pozorovat i na pro ně klíčovém trhu v USA.
Ještě, že mají Rusko: tam se Renaultu a VAZu daří. Ale už nikoliv Datsunu. Datsun vypadá na další krok špatným směrem pro celý koncern.
A zbývá ještě Samsung: podle obchodních výsledků aut (vyráběných tímto koncernovým sourozencem) na trzích mimo Koreu si Renault nemůže udělat čárku za dobrou investici a úspěšný vývoj (Koleos, Talisman) ani v tomto případě.
Přitom jsou to myslím docela povedená auta.
Že by lidi nestáli o příliš široký výběr?!
Zajímavé by bylo, pokud by někdo z ACZ našel sílu a odbornost k analýze, proč tomu tak je. Zatím nezbývá, než hledat v zahraničních sítích...
Ještě, že mají Rusko: tam se Renaultu a VAZu daří. Ale už nikoliv Datsunu. Datsun vypadá na další krok špatným směrem pro celý koncern.
A zbývá ještě Samsung: podle obchodních výsledků aut (vyráběných tímto koncernovým sourozencem) na trzích mimo Koreu si Renault nemůže udělat čárku za dobrou investici a úspěšný vývoj (Koleos, Talisman) ani v tomto případě.
Přitom jsou to myslím docela povedená auta.
Že by lidi nestáli o příliš široký výběr?!
Zajímavé by bylo, pokud by někdo z ACZ našel sílu a odbornost k analýze, proč tomu tak je. Zatím nezbývá, než hledat v zahraničních sítích...
len aby casom neodisili aj dalsi.. ved to... a ani honda ci subaru tu v eu moc ruzovo nevyzera ( nadalej ) ...
aby nakoniec tu v eu neostali o par rokov uz len koncern premia a nejaka ta toyoyta.. ( ktora je vzdy vsade ) ... ale verme ze sa tak nestane :yes:
aby nakoniec tu v eu neostali o par rokov uz len koncern premia a nejaka ta toyoyta.. ( ktora je vzdy vsade ) ... ale verme ze sa tak nestane :yes:
Honda tu neprodá ani to co Mitsu
ved prave... a aj tento rok budu v eu predajne cislami este aj hlboko pod mitsu ( odhad mitsu 110 000 kusov vs.. honda mozno 70 000 kusov )
honda je v eu kusok mimo uz dlhsiu dobu ... je jasne ze ani pre nu europsky trh uz nie je nejaky super dolezity tie posledne roky ( koniec civicu combi.. koniec accordu v eu ) ... o subaru ani nevravim.. ti budu radi ked tento rok predaju v eu aspon polovicu toho co honda a to som kedysi iimprezu co forestera videl hadam aj kazdy den... dnes subaru uz skoro ani nestretnes... celkovo akoby japonci okrem toyoyty mali europsky trh uz len ako nejaku bokovku ...
honda je silna hlavne v severnej amerike... aj subaru... no a mitsu sa zase bude orientovat uz viac na juhovychodnu aziu plus australia a novy zeland ( triton absolute co by konkurent pre ranger raptor uz bude len v austalii aj tak by sme ho v eu uz nemali ) ... su to ale do buducna skutocne perspektivne trhy s velkym potencialom ( vietnam indonezia thajsko filipiny a pod ) ... takze aspon to je taka mala utecha ... a verim ze sa im opat zacne darit :a buduci rok uz budu cierne cisla .. aj 😜ander je fajn... ale iopat by to nebolo nic pre europu.... takze s mitsu to mas tak... ich auta uz skutocne maju kusok ine priority ako europan ocakava
honda je v eu kusok mimo uz dlhsiu dobu ... je jasne ze ani pre nu europsky trh uz nie je nejaky super dolezity tie posledne roky ( koniec civicu combi.. koniec accordu v eu ) ... o subaru ani nevravim.. ti budu radi ked tento rok predaju v eu aspon polovicu toho co honda a to som kedysi iimprezu co forestera videl hadam aj kazdy den... dnes subaru uz skoro ani nestretnes... celkovo akoby japonci okrem toyoyty mali europsky trh uz len ako nejaku bokovku ...
honda je silna hlavne v severnej amerike... aj subaru... no a mitsu sa zase bude orientovat uz viac na juhovychodnu aziu plus australia a novy zeland ( triton absolute co by konkurent pre ranger raptor uz bude len v austalii aj tak by sme ho v eu uz nemali ) ... su to ale do buducna skutocne perspektivne trhy s velkym potencialom ( vietnam indonezia thajsko filipiny a pod ) ... takze aspon to je taka mala utecha ... a verim ze sa im opat zacne darit :a buduci rok uz budu cierne cisla .. aj 😜ander je fajn... ale iopat by to nebolo nic pre europu.... takze s mitsu to mas tak... ich auta uz skutocne maju kusok ine priority ako europan ocakava
podle mě pro Mitsu okrajovým trhem dlouhodobě, takže se takovému rozhodnutí moc nedivím.
je to tak.. ved uz niekedy v r 2005 chceli odist z eu.....
ale inak v europe ma mitsu vacsi trhovy podiel ako v severnej amerike ( 1% vs 0,9% ) a nakoiec aj tak koncia v europe ... matematika tu teda nehrala velke slovo.. ael asi skor zazemie a buducnost... ale aj tu mo je to prave kusok divne lebo prave v eu je hybridny outlander velmi uspesny.. tak preco odchadzat? .. ono je dost mozne ze uz hybridneho outlandera v eu nahradi novy hybridny X-trail prave s hybridnou technikou z outlandera
no nic budem aj nadalej drzat palce outlanderu s V6 v amerike aj rusku.. aj tritonu a pajeru sport v australii novom zelande.. a pod ... aj Xpanderu v juznej azii atd..ci delice v domacom japonsku alebo na taiwane...
ale inak v europe ma mitsu vacsi trhovy podiel ako v severnej amerike ( 1% vs 0,9% ) a nakoiec aj tak koncia v europe ... matematika tu teda nehrala velke slovo.. ael asi skor zazemie a buducnost... ale aj tu mo je to prave kusok divne lebo prave v eu je hybridny outlander velmi uspesny.. tak preco odchadzat? .. ono je dost mozne ze uz hybridneho outlandera v eu nahradi novy hybridny X-trail prave s hybridnou technikou z outlandera
no nic budem aj nadalej drzat palce outlanderu s V6 v amerike aj rusku.. aj tritonu a pajeru sport v australii novom zelande.. a pod ... aj Xpanderu v juznej azii atd..ci delice v domacom japonsku alebo na taiwane...
nikdy moc neuměli nabídnout auta specificky pro Evropský trh. Výjimkou je víceméně jen Toyota. Ostatní značky jen občas nějaký model (jako např Nissan s QQ). V tomhle by se mohli učit od Korejců.
Tak tak, stačí si vzpomenout na nedávný totální prodejní debakl pro Evropu "speciálně" vyvinutého Pulsaru... 😲 😒 To musela být pro Nissan pořádná sekera... ;-\ ;-\ ;-\
Nemyslím.... Toyota není kdovíjaký tržní lídr, a na druhou stranu jsou Mazda i Honda docela úspěšní. Lexus ale paběrkuje. I přes neoddiskutovatelnou kvalitu.
Příčiny budou někde jinde, než jen v konstrukci a designu japonských aut.
Příčiny budou někde jinde, než jen v konstrukci a designu japonských aut.
Toyota tu za první půlrok prodala zhruba stejně jako Mercedes = a má v poslední dekádě zřetelně rostoucí trend
Příčiny jsou rozhodně jinde než v konstrukci nebo spolehlivosti = možná trochu v tom designu
Mazda je asi na 1/5 prodejů Toyoty Honda asi na polovině Mazdy
Příčiny jsou rozhodně jinde než v konstrukci nebo spolehlivosti = možná trochu v tom designu
Mazda je asi na 1/5 prodejů Toyoty Honda asi na polovině Mazdy
Honda a Mazda v Evropě úspěšné nejsou, Mitsu prodalo letos za 6 měsíců 54 302 aut, Honda 32 585 a Mazda 59 090. Jinak řečeno, Honda je na tom daleko hůř než Mitsu a Mazda jen o chloupek lépe než Mitsu. Takže pokud k sobě budou Honda a Mazda upřímní stejně jako Mitsu, tak to zabalí rychle také, protože takto nízké počty prodejů jsou pro mainstreamové automobilky sebevražedné.
Letos je to eště o něco horší.= nejen absolutní čísla to je covid ale v porovnání s ostatními. Nevím proč Honda = ale je po půlroce pod hranou udržitelnosti distribuční sítě
Přitom jejich hybrid https😐/www.auto.cz/…ekvapenim-127982 je výbornej. I ten dražší by stál za hřích https😐/www.auto.cz/…ana-pekel-109943 😄
Civic je taky https😐/www.novinky.cz/…ivovana-40324447 :yes:
Přitom jejich hybrid https😐/www.auto.cz/…ekvapenim-127982 je výbornej. I ten dražší by stál za hřích https😐/www.auto.cz/…ana-pekel-109943 😄
Civic je taky https😐/www.novinky.cz/…ivovana-40324447 :yes:
s hondou to popravde tiez v eu nevyzera ruzovo... a hybridny jazz stoji napriklad toko co o trieedu vacsia hybridna corolla takze aj tu nadalej necakam nejaky trhak .. civic je v eu tiez z roka na rok na ustupe ( skoncilo aj kombi ) .. a "nove" CRV sa uz tiez nechytilo v eu tak uspesne ako pred 10-15 rokmi ... ono o tom nikto nepise ale aj s hondou co vidim to v eu nie je uplne ruzove ( je tu akoby akesi ticho pred burkou ) ... lebo predavat 60-70 tisic rocne to sa im tu v eu nemoze vyplatit ( na udrzanie chodu ... distribucna siet a pod.. presne jak pises )
aby tu nakoniec z japoncov fakt neostala len toyota... mazda sa tiez predadava uz o polovicu.. korona nekorona..uz od ledna/januar v eu prudko celoplosne pada aj napriek tomu ze ma celkom dost aj novych a modernych aut ( vidim tu u nej cenovy a motoricky problem.. ista dysharmonia tu uz v tomto sa zacina prejavovat )
aby tu nakoniec z japoncov fakt neostala len toyota... mazda sa tiez predadava uz o polovicu.. korona nekorona..uz od ledna/januar v eu prudko celoplosne pada aj napriek tomu ze ma celkom dost aj novych a modernych aut ( vidim tu u nej cenovy a motoricky problem.. ista dysharmonia tu uz v tomto sa zacina prejavovat )
Pokud někdo chce konkurovat v evropském mainstreamu, tak musí být "plnoformátová" automobilka, což třeba Honda jistě je, ale v Evropě je to dnes automobilka jednoho modelu, právě toho CR-V. No a pak stačí aby se trh středních SUV jednou, dvakrát zakymácel a celé prodeje odejdou do kytek a nebude kam se zaměřit. To je prostě smrtelná spirála, málo tady prodáváme a tedy i vyděláváme, tak budeme vyvíjet jenom málo modelů, nejlépe s jedním motorem. Takže klesnou prodeje, o to méně peněz bude na další vývoj a konec je neodvratný. Jediná cesta, která ale ve většině firem dlouho nefunguje je, že se z prodejů na úspěšných trzích dotují ty neúspěšné. Ale to funguje v dobách hojnosti, ale ono přišlo z tlustých do tenkých všude, takže jak ukazuje Mitsu tudy cesta nevede.
poblem vidim aj do buducna v tom ze ani civic ani jazz sa tu zrejme nikdy nevyrovnaju v eu predajne nejakej fabii ci leonu ( zatial co corolla aj yaris to vedia ) ... a CR-V uz tiez neslape ako pred 15 rokmi.. lebo vacsina euroapnov uz radsej domace kusky ako P5008 a aircross a pod ... maju to japonci uz tazke u nas no.. vcelku im fakt nezavidim.. chce to asi pevne nervy presadit sa na nasom pokrivenom europskom trhu.. v tomto ma fakt severna amerika fajn.. tam mas vsetko paradne kusky .. accord camry.. telluride ascent tahoe a pod... a my uz zbierame len omrvinky ... smalickymi a neperspektivnymi mortormi... ja sa japoncom vlastne ani nedivim a udivuje ma aj honda ze nadalej este ma sil a penazi sa tu babrat s nasim "uzasnym" trhom ked uz posledne aspon tri roky tu predavaju velke kulove ... a tento rok bude este citelne slabsi...
Jestli někomu bude chybět tahle zrudička nevím, nicméně Japonské automobilky jasně ukazují, že se z EU nepodělají. Minimálně by se už měli v Bruselu zamyslet nad svým počínáním. :yes:
Nepodělají, a proto i dále vyvíjí auta a motory tak, aby splňovaly podmínky EU... OK, to má fakt logiku. 😁 😁
Na druhou stranu Evropa se bez Mitsubishi také nepodělá a navíc třeba Korejci nebo i Číňané jejich pozice rádi obsadí.
Přesně tak. Ale na druhé straně, že by mě nějak chyběly na našem trhu japonské značky, to tedy ne, aneb "Japonec až nakonec". Ale tady jde o princip, že.
To dřív nechat padnou celou podřadnou Itálii, než aby odešla Toyota či Mazda.
Ono je to tri v jednom, na jednej strane nezmyselne regulacie a pokuty EU, na druhej strane im "vypalili rybnik" korejci, ktori maju auta na mieru pre Europu a za nizsie ceny. A po tretie specificke poziadavky EU trhu ako nafta a kombi a dizajn.
Jedine japonske automobilky, ktorym sa v EU dari, su toyota s hybridmi a snad Suzuki s ich madarskym zadovom a malymi autami. Honda je bieda prebieda, Mitsu konci, Nissan mozno skrachuje cely, Subaru je maximalna okrajovka, mazda smeruje k nadpolovicnemu poklesu predaja...
Jedine japonske automobilky, ktorym sa v EU dari, su toyota s hybridmi a snad Suzuki s ich madarskym zadovom a malymi autami. Honda je bieda prebieda, Mitsu konci, Nissan mozno skrachuje cely, Subaru je maximalna okrajovka, mazda smeruje k nadpolovicnemu poklesu predaja...
Ono kdyby to auto šlo prostě přivézt do EU a následně prodat, tak by to udělali. Asi to nebude tak jednoduché. Asi se jim nechce fanaticky "zachraňovat planeta" a navíc nejspíš nemají v Japonsku ve zvyku mít ve vedení firmy povinně 40 procent žen, 10 procent gayů, 10 procent koní a 10 procent černochů a 10 procent členů islámského státu, takže nesplňují ani přikázání náboženství sekty globálně oteplovací, ani náboženství sekty globálně protibílomužověrasistické. Čili v EU se to prodat nedá. Hurá, kupředu progresivně levá. Za chvíli udusíme i "naše" automobilky a pak zavládne ta pravá skvělá budoucnost, kdy všichni budou dělat buď pro stát, nebo pro ochranu klimatu a gender práv. Za to si hodně koupíme. Nezbývá, než doufat, že okolní svět bude tak laskav, že tento euro skanzen se zaostalou civilizací, co kdysi ekonomicky dominovala, nechá na pokoji, místo toho, aby prostě přišel a to území si bez boje vzal 😄 Protože oni se budou bránit jen eko lukem a šípem a ještě navíc budou během války vést diskuzi o tom, jestli bojovat není proti jejich evropským hodnotám 😄
Na komoru, perfektně shrnuto! :yes: :yes: :yes: Akorát, že to je strašně smutné čtení o totálním úpadku dříve skvělé západní civilizace... :no: :no: :no:
Mitsubishi nemá aktuálně evropskému trhu co nabídnout, mají jen SUV s prapodivným designem a Klasická auta jako byli Colt, Lancer a Galant zmizela v nenávratnu... Takže aktuálně je koupitelné snad jen L200, ikdyž po FL je taky tak trochu zrůdička 😉
zakaznik bude mat opat o par modelov v eu menej na vyber... ten europsky zakaznik to zda sa opat vyhral... jak stale