Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Slabé prodeje Golfu nejspíš připraví o místo dalšího představitele VW

Skupina Volkswagen Group prochází poměrně náročným obdobím, které již vedlo k několika personálním změnám. A brzy se nejspíš dočkáme dalších.
Zpět na článek
29. 7. 2020 18:14
29. 7. 2020 18:24
29. 7. 2020 19:58
29. 7. 2020 22:18
30. 7. 2020 00:38
30. 7. 2020 06:12
30. 7. 2020 15:42
30. 7. 2020 15:57
1. 8. 2020 14:00
4. 8. 2020 20:16
30. 7. 2020 08:23
30. 7. 2020 15:58
29. 7. 2020 18:38
29. 7. 2020 18:44
29. 7. 2020 19:11
30. 7. 2020 15:47
29. 7. 2020 19:46
30. 7. 2020 00:39
30. 7. 2020 16:03
29. 7. 2020 19:08
30. 7. 2020 07:53
30. 7. 2020 11:13
30. 7. 2020 15:50
29. 7. 2020 19:48
29. 7. 2020 20:06
30. 7. 2020 16:06
29. 7. 2020 20:45
30. 7. 2020 15:51
29. 7. 2020 21:31
30. 7. 2020 00:41
30. 7. 2020 07:54
30. 7. 2020 08:38
30. 7. 2020 09:02
30. 7. 2020 13:10
30. 7. 2020 16:02
30. 7. 2020 16:11
30. 7. 2020 16:11
29. 7. 2020 22:12
30. 7. 2020 09:46
30. 7. 2020 16:39
30. 7. 2020 09:58
30. 7. 2020 10:39
30. 7. 2020 16:46
30. 7. 2020 12:15
30. 7. 2020 14:44
30. 7. 2020 17:02
30. 7. 2020 17:25
31. 7. 2020 17:15
1. 8. 2020 14:18
4. 8. 2020 20:27
30. 7. 2020 22:50
29. 7. 2020 18:14
VW
No jo, motory do zahradni sekacky za premiovou cenu, to se spatne prodava.
Rozbalit vlákno
11
29. 7. 2020 18:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zaplosak
29. 7. 2020 19:58
Re: VW
Hlavně to je o nudě - není důvod si tohle kupovat...
29. 7. 2020 22:18
Re: VW
Předešlá generace se prodávala dobře. Nová generace se prostě moc nelíbí a to ještě zase zdražila. Ceny aut koncernu VW rostou jako houby po dešti, ale když to zákazník zaplatí tak proč ne.
Avatar - Jaros71
30. 7. 2020 00:38
Re: VW
Je to hodně nízké a placaté auto... :no:
Interier je katastrofa...ergonomie VW je v tahu , vše dotyk , tlačítka a kolečka nikde.
Tak si ho můžou strčit do zádele...nejhorší Golf všech dob se prostě nepovedl!! :-(
Že se neprodává jako dřív je jasný.
Avatar - WinDiesel
30. 7. 2020 15:42
Re: VW
VAG chodil s jedním džbánkem pro pivo tak dlouho, až se ucho utrhlo ....
Avatar - palix
30. 7. 2020 15:57
Re: VW
Problém, že ceny všetkých áut rastú. VW v tom nie je sám. Pokuty za emisie, nová povinná výbava, zložitejšie systémy... Môžu ceny nerásť? Predsa to nezaplatí automobilka, ani EU - zaplatí to zákazník.
1. 8. 2020 14:00
Re: VW
rast mozu iba do momentu, ked nastane koniec masovych predajov, lebo si to masa nemoze dovolit. A stane sa z toho kusovka. Ale kusoviek nepredaju 10 milionov
Avatar - palix
4. 8. 2020 20:16
Re: VW
Len ono ľudia autá aj tak kupujú. Iná možnosť nie je, tak si priplatia. Aj tak veľa kupujúcich sa dnes nechá zlákať výbavou, konektivitou... V podstate niekedy zaplatia za veci, ktoré ani nevyužijú. Samozrejme je stále dosť ľudí, ktorí kupujú auto s rozumom.
30. 7. 2020 08:23
Re: VW
Tak kupovali to zejména firemní zákazníci, za svoje si koncern nikdo nekupuje. Minimálně ne za nabídky v kontinentální Evropě. Ti teď přestali kupovat. A značky které na firemních prodejích stáli jsou na tom holt bídně.
Avatar - palix
30. 7. 2020 15:58
Re: VW
Čisto teoreticky z ľudí okolo mňa naozaj nové auto koncernu VW kúpil málokto. Buď sú to jazdenky, alebo ak nové, tak väčšinou niečo iné ako koncern VW.
29. 7. 2020 18:26
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
30. 7. 2020 15:38
Re: Věcně k tématu:
Víš, jak charakterizoval R. Heydrich Čechy? :-)
Avatar - WinDiesel
30. 7. 2020 15:45
Re: Věcně k tématu:
Die ganze Tschechisch Volk ist einen simulanten bande !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D
Nebo že by to nebyl Heydrich?
30. 7. 2020 16:38
Re: Věcně k tématu:
"Smějící se bestie" - alou zpět na ZŠ ;-)

BTW - CICERO, to je fakt prípad pro Chocholouška. Upadá to tu, upadá...
29. 7. 2020 18:38
Interier
Pre mna je problem interier a asi by som nechal beztlacitkovu verziu pre id rodinu a klasiku z mk7 v mk8, oktavku nechal tak ako je a seat zase klasiku a zakaznici by mali na vyber a peniaze by ostali doma. Ale co som videl skice inych automobilek, za par rokov bude zacapkany display standardom
Rozbalit vlákno
8
29. 7. 2020 18:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skopikk
29. 7. 2020 19:11
Re: Interier
Dřív byly obrazovky vypouklý a lidi štíhlý. Dneska je štíhlá obrazovka a kdekdo vypadá jako buřtice/buřt. I ty auta! :-!
Avatar - WinDiesel
30. 7. 2020 15:47
Re: Interier
já jsem zhubnul !!! :-( :-( :-(
29. 7. 2020 19:46
Re: Interier
Souhlasím, interiér Golfu je dost nepovedený a materiálově slabý - vše na palubce lesklý černý plast, místo tlačítek upatlaný displeje, i ovladač světel je jeden plastový výlisek. Výplně dveří skoro až nahoru tvrdý plast. Design předku bez mlhovek a ošklivým tvarem předních světel taky nepomohl... navíc podstatně zdražil. Sečteno podtrženo, nemá na to být leader nižší střední :'-(
Avatar - Jaros71
30. 7. 2020 00:39
Re: Interier
Myslím že se z tragedie VW ostatní brzy poučí...
Ty dotyky jsou v autě na prd. :no:
30. 7. 2020 06:19
Re: Re: Interier
Kiez by si mal pravdu, ale neverim tomu. Dotykace znizuju naklady, co je najdolezitejsie a ked to budu mat vsetci, tak nemozes zutekat ku konkurencii.
Avatar - WinDiesel
30. 7. 2020 15:48
Re: Re: Interier
v CX-5 mám klasiku a to mám model 2020
Avatar - palix
30. 7. 2020 16:03
Re: Re: Interier
Možností kam zutekať je... Mazda - nemá dotykové displaye. Honda tiež končí... Japonci celkovo prechádzajú k nedotykovým displayom. Postupne sa dokazuje, že je to chybný krok. Takže predpokladám, že o pár rokov nebude mať dotykový display žiadna značka. Možno budú mať hlasové ovládanie, čo bude ešte horšie :).
Ak nechcete dotykový display a nechcete ani "japonca", je potrebné chvíľu vydržať ;)
Avatar - skopikk
29. 7. 2020 19:08
> >>
Narodila se do doby korunavirové, všichni to ví. Sebelepší vedoucí by to nevytrh.
Jo, vyměňte mančaft, povyházejte pár bílejch a dosaďte tam fundované 8-s černé. To není žádný rasismus, jen recept nové doby. Však ty hausnumera zase zčernaj!
Rozbalit vlákno
3
30. 7. 2020 07:53
Re: > >>
Nemělo by se teď psát "černý!" s velkým Č? :-[] :-[] :-[]
30. 7. 2020 11:13
Re: > >>
Jen pokud mají velkýho Č. (Což teda většinou mají :-[]
Avatar - WinDiesel
30. 7. 2020 15:50
Re: > >>
chytrému napověz, hloupého trkni .... teď mi to došlo jak je to s č. a Č. :D :D :D
DÍK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - 3_diamanty
29. 7. 2020 19:48
a je vobec
ten novy golf lepsi ako predchodca? lebo ak nie tak sa takymto klesajucim predajom ani nedivim... ved staci len kuknut do kabiny a hned je vidiet ten "pokrok" ... kam kracas golf?

rovnako ked pozeram aj do cenniku tak to fakt uz radsej rovno nejake seriozne SUVecko ...

clio .. tento rok je tvoj ....drzim palce :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Anonym
29. 7. 2020 20:06
Re: a je vobec
Máš recht. Cliu taky držím palce. Sympatické a podařené auto. Kdyby už konečně tu k-u-n-d-u jako logo nahradili nečím jiným, tak bych snad i Renaulta možná koupil :D
Avatar - 3_diamanty
29. 7. 2020 20:15
Re: a je vobec
mne to logo vobec nevadi... ja v tom vidim diamant... alebo no dobre.. aspon smaragd no 8-s
Avatar - palix
30. 7. 2020 16:06
Re: a je vobec
Logo Renaultu mi tiež nevadí. Keby som ho chcel, tak ho kúpim. Na trhu je ale momentálne veľa áut, ktoré mi sedia viac ako Renault.
Každý v tom logu vidí niečo iné a 90% ľudí to vníma iba ako logo a nič v tom nevidí ;-) .
29. 7. 2020 20:45
terasky
Zem budete rypakom rit ako cervena mys. Prisaham bohu Kefalin, prisaham bohu! Tak co, oni se ty kucí nekde upíchnou jinde. Cajk.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
30. 7. 2020 15:51
Re: terasky
KDE JEN TI NĚMEČTÍ SOUDRUZI UDĚLALI CHYBU ???
Avatar - _Karel_
29. 7. 2020 21:31
Vyhazov
To je snad špatnej vtip. Postaví horší auto a vyhodí šéfa prodeje, že se to neprodává skvěle. Šéfa škody vyhodí, že byl moc uspěšnej. To nevymyslíš.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Jaros71
30. 7. 2020 00:41
Re: Vyhazov
Už se nedivím ničemu..
30. 7. 2020 07:54
Re: Vyhazov
Vystihl jsi to naprosto přesně, to co teď dělá vedení VW, je neuvěřitelný hnus... :-O :-O :-O :no:
30. 7. 2020 08:38
Re: Vyhazov
To jsou bludy. Padáka rozhodně nedostal proto, že byl moc úspěšný. Jedna věc jsou prodeje na kusy a druhá věc jsou reálné zisky, když většina prodejů jde do fleetu - aktuálně za skorovýrobní ceny. ŠA sice oficiálně vykazuje nějaký zisk, je to však proto, že většina vývoje se zatím děje v Německu a Rakousku pod taktovkou Audi a Porsche.

To, co stojí největší peníze ŠA vůbec nedělá. Bazální R&D, tedy asistenti, software, podvozkové platformy. Už ani ty motory v ČR moc nedělají. Proto také ŠA platí z každého modelu výpalné ostatním značkám, které předávají většinu techniky. V ČR je to oplechuje a oplastuje. Navíc je to účetně velmi výhodný model, protože "reinvestice".

Ve skutečnosti moc úspěšný nebyl. V ČR ano, protože prodávali auta fleetům za super ceny (na hony vzdálené ceníku) Ale ČR je marginální trh. Z recyklované celokoncernové techniky. Povedlo se spousta věcí, například vstup na pole operativního leasingu, kde se dneska prodá většina aut.

To, co nikdo z vás nechápe je, že tento segment je a bude čím dál tím více mrtvý. Navíc v segmentu levnějších aut je velká konkurence. Typický obraz řidiče, kterého v běžnou denní dobu potkáváte na dálnici, tedy řidič firemního vozu "umrtveného" v daních šinoucí se do práce pomalu ztrácí. Jednak se přesedá do menších a levnějších aut, druhak se omezují soukromé kilometry. Zejména však tato výhoda postupně ve světě padá a předpoklad je, že stát již nebude firemní auta podporovat ani v ČR. Konec konců, zaměstnancům se již teď strhává část peněz při použití služebního auta pro soukromé účely. Téměř nikdo to ale nepřiznává. Při této situaci na trhu, kdy automobilka samozřejmě plánuje roky do předu je potřeba dělat změny a zaměřit vývoj aktuálních vozů na zákazníky, kteří budou auta kupovat za cca 3-5 let od teď. A jsou to ekologičtější vozy (zelené aktivisty a podobné idioty z toho vynechme) pro movitější soukromou klientelu, kombinované s náročnější firemní klientelou.

Doba, kdy každá lopata dostala naftové kombi, protože to vlastně firmu nic nestálo je ta tam. Tahle armáda lopat v cinknutých Dieselech potom zejména v zimě ničila dýchatelnost ovzduší skoro všude. Toto se skutečně řeší a jsou za to velké pokuty. Konec konců města na západ od nás toto řeší emisními povolenkami - nikoliv výpalným pro každé auto jako v Praze na modré. Auta která nesplňují nesmí vjet a nebo platí horentní sumy. Tím se armády lopat eliminují a firmy jsou nucené kupovat dražší a čistější auta. Problém je, že často NEKONCERNOVÁ, protože koncern v tomto směru neměl co nabídnout. Škoda má první komerční hybrid v podstatě až tento rok, 2020 ! Wow. Utekla jim velká část trhu. Se vzestupem práce z domova a větší návratem mobility zpět na regionální uroveň je toto jediná cesta.

Tak jaké úspěchy ?
30. 7. 2020 09:02
Re: Vyhazov
To je Jeden velký blábol.
1. Škodovka má daleko vyšší ziskovost než ostatní mainstream značky koncernu a je na úrovni audi. A to je úspěch. Vše ostatní jen výmluvy.
2.elektro a hybridy nabízí VW už asi 6 let zatím ne moc úspěšně. Žádný velký prodejní objem tam nemají. Proč by to Škoda měla taky?
Naopak je evidentní ze Škoda do elektra vstupuje lehce předčasně, tlacena VW kuli rozdělení nákladu. 1-2 roky ještě mohly pockat na zvětšení trhu a pak do nej vstoupit vymazlenym vozem. To by byl osvědčený VW přístup, ne ten trh vytvářet.
3. Teď v krizi kupuji v podstatě jen firmy, které drží cyklus obměny a lidi co maj prachy ve slamniku a boji se Možné inflace. Ostatní vyčkávají. Tech druhých je daleko min než prvních. Takže prodeje drží Fleet.
30. 7. 2020 13:10
Re: Vyhazov
V podstatě všechno co řeknete je naprosto špatně a určitě se to nestane.

https://byznys.ihned.cz/…r-o-tri-ctvrtiny

Tohle jsou jeho výsledky. A bude mnohem, ale mnohem hůř. Si myslete co chcete, je to stejná snůška hovadin jako ten vzdor proti elektroautům a dalšímu "pokroku" v odvětví. Prostě vás to stejně převálcuje, názor nenázor.
Avatar - _Karel_
30. 7. 2020 16:02
Re: Vyhazov
Jen korunovanej trotl může argumentovat propadem prodejů v 2020. Neuvěřitelný. Všem ostatním zisky rostly. Nebyli rodiče sourozenci?
Avatar - palix
30. 7. 2020 16:11
Re: Vyhazov
Presne - rok 2020 je špeciálna. Corona značne pokrivila trh. Posudzovať niečo na základe prepadov v tomto roku je chybou. Ľudia sa vrátia do bežných koľají a predaje budú pokračovať.
Avatar - Emel
30. 7. 2020 16:11
Re: Vyhazov
No právě. Jsou automobilky, které byly ve ztrátě už před krizí. Pak jsou takové, které byly před krizí ziskové a teď dočasně vykážou půl roku nebo rok ztráty, což v klidu ustojí. No a pak jsou ty, kterým během krize jen klesl zisk.
29. 7. 2020 21:39
Problém VW je hlavně
omezená nabídka, a to jak v případě Golfu (na GTI/GTD se stále čeká, motor TDI 110kW stále nemá manuální převodovku), tak i ostatních modelů. VW v minulosti "rozmazlil" zákazníky a ořezání nabídky nesou logicky nelibě.
Pro trhy s malou kupní silou (kam bohužel patří i ten náš) pak VW schází základní motorizace jako má Hyundai v i30, levný a jednoduchý atmosferický čtyřválec.
Samozřejmě pouze můj názor!
Rozbalit vlákno
3
29. 7. 2020 22:16
Re: Problém VW je hlavně
podobne to vidim aj s interierom ... v kvalite a pouzitych materialoch a trvacnosti boli daleko pred celym zvysom nepremioveho trhu ... teraz sli s materialmi v zaujme setrenia o nieco nizsie a uz ich vsetci hejtuju :-) ale chapem pretoze rodicia uz roky jazdia na golfoch a ked som si sadol z ich noveho sportsvanu do Golfa8, tak rozdiel citit jednoznacne bolo. asi najkvalitnejsi / najkrajsi interier ma aktualne Mazda, ktora ale aj vdaka nemu vyrazne zdrazila svoje auta a navyse nema uplne idealne motory ... takze hejtuju aj ju a navyse sa slabo predava
Avatar - hugino
29. 7. 2020 23:05
Re: Problém VW je hlavně
Aj podla mna je G VII krajší a hlavne o dosť lacnejší ako nový G VIII.Tam sa hlavne nepodaril predok a samozrejme dosť velký problém vidím v tých displejoch + samozrejme cena.Ja som pred dva a pol roka objednal a kúpil G VII po fl 1.4 tsi 125 k za 17 800 Eur.Dnes máš za to základ s trojvalcom a ak chceš slušný motor tj 1.5 tsi tak momentálne potrebuješ okolo 23 000 Eur a to je už na túto triedu fakt dosť.Samozrejme je vydno aj na vnútorných materiáloch ako sa dosť šetrilo.Stále som presvedčený že G VII po fl bolo kvalitnejšie urobené auto ako nový G VIII.Takže ja to vidím že do dvoch rokov je tu zásadný facelift alebo čoskoro príde nová generácia lebo myslím že aj G VI sa vyrábal iba štyri roky.VW si nemôže dovoliť urobiť zlý Golf lebo je to ich klúčový model a ak niečo s tým neurobia tak zákazníci im to vrátia a radšej pôjdu ku konkurencii napr. korejskej lebo aspoň v našich končinách je cena hneď na prvom mieste.
30. 7. 2020 08:13
Re: Problém VW je hlavně
Nie že si VW nemôže dovoliť urobiť zlý Golf. On už si to dovolil.
29. 7. 2020 22:12
Rozhodnuti
Tak ono kdyz ma firma mensi prodeje vyrobku, muze bud vyrobek zlepsit nebo ho akespon nek.vit tak, ze novejsi generace je horsi nez predchozi anebo vyhodit reditele prodeje/marketingu. VW jde ocividne cestou snazsich a blbejsich reseni..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
30. 7. 2020 00:12
VW v nesnázích
Určití jedinci z managementu nemohou přiznat, že masivním šetřením vydávaným za inovace a šibeničními termíny zazdili prodeje Golfu a poškodili pověst modelu, na kterém postavili budoucí strategii, ještě než stačil přijít na trh. Není divu, když si uvědomíme, o jaké tu jde prachy. A tak aplikují zákon padajícího hovna a vyhazují nebo přesouvají kolegy v nižším managementu a zejména ty, kdo na jejich selhání jakýmkoli způsobem upozorňují. Což ovšem znamená, že probíhá čistka těch nejschopnějších.

A to má Golf výhodu, že konkurence zaspala a většinou nedokáže nabídnout plnohodnotnou alternativu.
Rozbalit vlákno
7
30. 7. 2020 07:58
Re: VW v nesnázích
Já si jenom představuju, jak takový německý důchodce, který si teď jde s plnou důvěrou celý natěšený koupit svého x-tého golfíka, musí čumět: Prodejce ho přivítá a potom ho posadí do toho ošizeného plastovo-tabloidně-dotykového interiéru. A pak ho začne školit, jak se to nepříliš sympaticky se tvářící auto tou záplavou dotykových plošek a procházením různých menu a podmenu na tabletu obsluhuje a jaký že to je úžasný "pokrok".... Myslím, že utrpí takový šok, že toho nešťstníka buď budou muset na salonu křísit, nebo to přežije a pak hned vezme nohy na ramena a s děsem v očích se co nejrychleji přesune ke konkurenci! :-O :D :D :D
30. 7. 2020 08:40
Re: VW v nesnázích
Asi máš pravdu. Mladou generaci zajímá konektivita, ale ta nemá peníze. Starší generaci bud konektivita nezajímá vůbec, nebo okrajově. Pokud bych dnes přišel do salonu a vedle sebe stály 7. a 8. generace, tak bez rozmýšlení beru 7. Mně osobně se nelíbí ani exteriér . Ceny předchozí a současné generace ani nezmiňuju . Osobně se mi moc nelíbila pátá generace.
Avatar - Blue Sun
30. 7. 2020 10:33
Re: VW v nesnázích
Mě fascinují ta dokola opakovaná klišé o "mladé a starší generaci". Už je to docela trapné lhaní.
Avatar - WinDiesel
30. 7. 2020 16:00
Re: VW v nesnázích
NENÍ, JÁ UŽ NEJMLADŠÍ NEJSEM, KONEKTIVITU V AUTĚ MÁM a vůbec ji nepotřebuji, jediné co potřebuji je pořádný audiosystém BOSE a ten tam mám.
Buetooth používám jen trochu, nastavím ho a už na to nesáhnu.
Ovládání mám přes kolečko a PARALELNĚ přes dotykovou obrazovku, která dotykově funguje JEN KDYŽ STOJÍM.
Avatar - palix
30. 7. 2020 16:28
Re: VW v nesnázích
Tiež už nemám 20, ani 30... čo sa moderných technológii týka, strčím veľkú časť mladšej generácie s prehľadom do vrecka... Ale konektivitu v aute tiež nejako veľmi nepotrebujem. Auto je na jazdenie, nie na zabávanie sa displaymi ;). Ten audiosystém BOSE by som bral tiež, ak už niečo naviac :yes:
Avatar - Blue Sun
30. 7. 2020 21:49
Re: VW v nesnázích
Je, protože většina mladých vůbec takové věci nepoužívá, nebaví je si s tím hrát. Sice umí poslat video přes Tiktok, ale jak něco nefunguje, nebo jak se má nějaká věc spojovat jinou, jsou v koncích. Je trapné, když čtyřicátník učí mladé s počítačem, a ještě horší, když to dělá šedesátiletá babča.
Avatar - palix
31. 7. 2020 17:08
Re: VW v nesnázích
Úplná pravda :). Poniektorí sme si prešli modernými technológiami od relatívne "ranného" počiatku. Vtedy neboli veci tak dostupné ako teraz, nebolo toľko informácii a ak sme niečo chceli nejako sme to "vykoumali" :).
Dnešný 60-ník nie je až taký starý človek, aby nevedel používať moderné technológie. Sú to často ľudia, ktorí toho vedia veľmi veľa aj o počítačoch, technológiách... a od základu. Tí dnešní 60-níci mali nedávno 30 až 40 rokov a my sme boli pubertiaci... Ten čas ale beží...
30. 7. 2020 09:46
Problemecek
Tak je jasny, ze sef vyvoje software musi jit.
Tam to nekdo zpackal a ten, kdo tomu veli, to nezvladnul.
Jak moc je to jeho chyba je otazkou, nicmene ma to mit pod kontrolou, to je bez debat. Selhal.

Co se tyka Stackmanna, to mi zni jako presny opak. Varoval je, nechtel, aby Golf vysel driv, nez bude reqdy a neposlouchali ho. Tihle lide by nemeli chodit, ty by si meli hyckat, protoze je evidentni, ze mel pravdu. Ale asi jim taky byl dost proti srsti.
Nicmene kdo vi, my ty lidi nezname, muze to byt klidne jeden blbec vedle druheho, co ja vim.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - palix
30. 7. 2020 16:39
Re: Problemecek
Dnes je to bohužiaľ tak, že manažérom môže byť ktokoľvek - aj človek, ktorý vôbec nerozumie produktu, ktorý vyrába jeho firma. Ak mu povie niečo kolega, ktorý sa vyzná, neberie to do úvahy. Takýto manažér dnes manažuje výrobu čokolády, zajtra mlieka, pozajtra výrobu topánok a o chvíľu sa dostane k autám.
Potom to tak dopadne, že niečo buď nefunguje, alebo to ide zlým smerom (dotykové displaye...).
30. 7. 2020 09:58
VW ve ztrátě
viz novinky.cz
Rozbalit vlákno
1
30. 7. 2020 10:39
Nerozhodnost
Zdá se že VW je tak trochu v pasti a neví co se sebou dál. Vsadili vše na elektromobilitu, ale zřejmě ji až zas tak nevěří a ještě aby ne, když to nikdo nekupuje.
Tipoval bych že rozhodnutí která nyní udělají rozhodnou, zda půjdou ke dnu nebo vzhůru a v ten moment dělají velké rošády v lidech na hlavních pozicích, což nikdy nevěstí nic dobrého.

Osobně se mi design nového golfu líbí, snad dokonce více, než Octavia, ale raději bych asi koupil starší Audinu, která má ještě ovládací prvky u řadící páky. Dotykové displeje jsou fajn, ale základní věci by měli být ovladatelné co nejvíc intuitivně a bez nutnosti pohledu na co to mačkám.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - palix
30. 7. 2020 16:46
Re: Nerozhodnost
VW má výhodu, že je to silný a obrovský koncern, ktorý sa len tak nepotopí. Ak vsadili na niečo zlé, tak prečkajú jednu generáciu "zlého" modelu - zákazník bude mať stále na výber u koncernu = namiesto Golfu kúpi menej "high tech" Octaviu, Leon... a ďalší Golf bude znova stará dobra klasika. Pri najhoršom príde o 2 až 3 roky facelift a ponúkne to, čo chce zákazník.
VW prežil dieselgate, prežije aj Coronu, aj prípadný nezáujem o nový Golf. Poučia sa, prepustia pár ľudí a pôjdu ďalej.
30. 7. 2020 12:15
golf
a co se diví ..... Předek nové generace je výsměch...nedá se na to dívat a ve spojení s tím, že se za stejné nebo menší peníze dají koupit lepší auta a hezčí auta tak je ta rovnice jasná. prostě se to neprodává a prodávat nebude .....
Rozbalit vlákno
6
30. 7. 2020 14:44
Re: golf
cisto zo zvedavosti ... ako vies, ze Golf 8 je horsi ako konkurencia v triede ? mozno je skutocne horsi, ale mozno je dokonca lepsi. zaujimaju ma fakty na zaklade coho je podla Teba horsi.
Avatar - palix
30. 7. 2020 17:02
Re: golf
Ono je ťažko povedať, či je Golf horší, alebo lepší ako konkurencia. Je to silne osobná vec, komu sa čo páči.
Ak postavíme vedľa seba pár áut nižšej strednej triedy povedzme Golf, Mazda 3, Hyundai i30, Focus, Octaviu, Corollu, Civic...) a dáme napr 20 ľuďom možnosť detailne si prezrieť autá, previezť sa vybrať si to svoje auto... Výsledky budú rôzne. Predpokladám, že minimálne v naších končinách by skončila Mazda 3 a Focus na posledných priečkach. Nie preto, žeby to neboli dobré (až výborné) autá, ale jednoducho Mazda je pridrahá (a nemá "vhodné" motory), Focus je Ford, naproti tomu má koncern VW silné korene... Hyundai je výhodná kúpa...
Čo sa mňa týka, v podstate hneď teraz by som vedel povedať, že pre mňa je Golf horší - lepšie povedané nie je lepší, ako konkurencia v triede. Golf nikdy nebol mojím favoritom, aj keď je to skvelé auto.
"ondrazig_" je možno podobný prípad :-)
30. 7. 2020 17:25
Re: golf
jasne, s tym suhlasim. ja som hlavne reagoval na suverenne vyjadrenie o tom, aky je G8 horsi v porovnani s konkurenciou, pricom k tomu nema ziadne relevantne fakty. teraz sa nebavim o oblubenosti tej ktorej znacky, ale o samotnych kvalitach ( skor technickych, kvalitativnych ) G8 vs konkurencia. napriklad ja, ak by som si mal kupit "nepremiovu" znacku, tak by som zrejme siahol prave po Golfe GTI / R, alebo Passate. netrufol by som si ale tvrdit, ze napr. Peugeot 508, alebo M3 su hrosie. btw podla mna je M3 krasne auticko, ktoremu ale chyba vyborny beznin ... bol by z nej skvely HH. s takym 20i, alebo este lepsie 30i motorm od BMW by bola pecka :-)
Avatar - palix
31. 7. 2020 17:15
Re: golf
Keby mala Mazda 3 poriadny benzín, tak sa isto predá o pár % viac. Problém bude zrejme EU a jej emisie. V USA bude všetko, u nás môžme snívať o niečom lepšom. Mne by ale motor G150 úplne stačil, tak ako mi vyhovuje G120 :). Výkon a zrýchlenie nie je všetko.
Minule som videl ísť na novom Golfe takého staršieho dôchodcovského "Helmuta". Bol to isto jeho "n-tý" Golf. Vyzeral spokojne ;). Možno mu až tak nevadí, že nový Golf je o niečo modernejší. A možno má v druhej garáži nejaký starý Mercedes (kabrio), ktorý používa počas víkendov.
1. 8. 2020 14:18
Re: golf
mazda preda tak o polovicu menej, ziaden motor jej nepomoze, v motoroch primarny problem nie je, problemy ma dva:
- podcenila svojich zakaznikov, jednoducho neakceptuju horibilne zdrazenie a nekupuju a nebudu kupovat.
- novy zákazníci od konkurencie sa nehrnu ani nahodou, stari zakaznici nekupuju a nebudu, je to taky zacarovany kruh bez vychodiska. Najzaujimavejsia otazka je, ci podlezu milion predanych aut uz tento rok alebo az dalsi...
Avatar - palix
4. 8. 2020 20:27
Re: golf
Ja som s mojou Mazdou 3 2017 nadmieru spokojný. Skúšal som aj novú (sedan Sky-X), ale práve kvôli vysokej cene (aj v základe) by som ju nekúpil.
Mazdy vyzerajú nádherne, jazdia skvelo... ale zaplatiť za ne také peniaze? Aj keď ju mám rád, tak za tú cenu ani náhodou.
Za moju som dal o málo viac ako za porovnateľný Hyundai i30 v tuším 3. stupni výbavy (viac výbavy ako v Mazde). Dnes by ma stála nová Mazda OVEĽA viac ako porovnateľný i30. A to by už bolo neakceptovateľné.
Sú ľudia, ktorí si musia kúpiť to, čo sa im páči, tak si kúpia aj drahé auto - na úver, leasing... Možno to v Mazde zistili a chcú to využiť ;).
30. 7. 2020 22:50
Ach novy GOLF
Myslim, ze sa dockame velmi rychleho faceliftu u Golfa. Ze sa nepredava, mna by prekvapilo keby ano. Golf bol nudny konzervativny design, kde sa nic moc dramaticke nemenilo s novou generaciou.
Toto co urobili je hm..... pisem moj nazor. Predok auta skaredy, interier len dotykace a kvalita tam isla dole oproti predchadzajucej generacii, zato cena stupla. Ja uz by som si tiez teraz asi nevyberal vo vodach koncernu. Koncern nastupil na zly vlak......
Rozbalit vlákno
0