Bronco je hit, protože je parádně stylové. A hlavně - je to pořádné auto a ne ELEKTROSRÁÁÁČ!!! :D:D:D:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Hele ptám se všech a nikdo ste NIC nevymyslel = to že se sem už desetiletí hrnou japonský a americký a už i korejský EV a mraky jich je v Číně atd. to víš. Stejně jako ti pančitelka vysvětlila na co všechno je nutná ropa a že dojde = tak CO bys vymyslel ty?
Shrnu to = nejel. Ale posiluje tě že je vás víc. Odpovědět jak jinak to učivo ZŠ řešit nechceš, protože nevíš. Jako všichni ostatní HLAVNĚ ZA MĚ AŤ JE VŠE POSTARU :-)
I když budeš lidem co narozdíl od tebe chápou souvislosti a mají i praktické zkušenosti atd. říkat jak chceš třeba e-hujeři = tím to učivo ZŠ a další důvody PROČ = nezměníš. Tohle chápeš? ;-)
Já sem nadšenej z https://www.garaz.cz/…gurmany-21004014 a strašně zvědavej na https://www.carmagazine.co.uk/car-news/first-official-pictures/gordan-murray/t50/ ty ani neumíš vypotit sorry = že si o mě napsal přesnej opak. Což je něco jako když MĚ někdo řekne soudruhu = smrtelná maximální urážka :-!
Tak vypoť to sorry = poplet sem to. A pak můžeš klidně dál nechápat, co tě to ta soudružka učitelka na ZŠ učila
Pokud bys nebyl sklerotik, tak by sis pamatoval, že jsem zde uváděl, že jsem jel druhou generací Leafu a že to byla neskutečná nuda. Jediné vzrušení, které svému řidiči tento elektrovehykl poskytne, je pohled na rychle klesající ukazatel dojezdu. ;-) Takže děkuji, ale nechci! ;-)
Stejná info se dá napsat dost rozdílně = třeba Tesla je narozdíl od všech ostatních automobilek pod trvalým obřím tlakem kvůli obřímu zájmu o její produkty. Což se projevuje na kvalitě atd..
Možná tento web má mírně bulvární tón, ale podstatné hlavně je, že je z levičácko-zeleného pohledu krásně "politicky nekorektní". Díky za něj a jen houšť a větší kapky! :-):yes::yes::yes:
Nežvaň BLBOSTI = atf. prostě jen přebírá články ze světa. Některý zajímavý https://www.autoforum.cz/…mi-uspornejsimi/ ale má ÚMYSLNÉ IDEOLOGICKÉ zaměření PROTI EV = no a to se ti líbí to je celý
Ty se vrať na úroveň základy a zkus promyslet = co tě tam učili. PAK můžeš pokračovat dál. Zatím si vymyslel jen to co všichni b)
Váš předpoklad je mylný. Ropa, tak jak ji známe, nedojde. Je to mýtus. Ropa se stejně jako voda vytváří přirozeným procesem v zemském jádru a to neustále. Zapomeňte na to, že ropa vznikla termogenickým rozkladem organické hmoty trvající v řádu miliónů let. Informace k tomuto tématu si lze dohledat.
Takhle má správně vypadat návrat legendy. Ford nechal Bronco dlouhou dobu "vyzrát", poznal správnou dobu uvedení na trh a hlavně se držel původní myšlenky auta. Pochopil co bylo na původním Bronku tak žádané a nesnažil se to násilně měnit. Takový návrat není u žádné značky v evropě možný. Vznikl by jen bezpohlavní elektrohybrid s fůrou displejů a žádnou spojitostí s původním modelem.
JAK je možný že VĚTŠINA nejprodávanějších elektroaut byla z ameriky nebo Asie = dlouho Nissan Leaf, samozřejmě Tesly na bednu se dostal i PHEV Outlander a slušně si stojí korejský Hyundai Kona = a všichni to házíte NA EVROPU? Jak sme to dokázali? :D
tak popradve bronco sa mi paci este aj viac ako mustang.... bronco je famozne.. co famozne... fantasticne ... co fantasticne.. rovno bombasticke.. mnam ... kua to auto je neskutocne :yes:
takto to ma vyzerat ked sa oprasi legenda... :yes:
To po pokrytí úvodní domácí poptávky možná bude = ale na vejvar u nás je to leda pro malýho neoficiálního dovozce = tady lidi štěkají ale reálně moc nekupují. Asi jako ty že bys jednačtyřky 57 a 92 kW za hybrid nebo elektřinu nevyměnil ani za nic. Sice si s ní nikdy nejel ale je jasný že ty pocity by ti nedala
Evropan nekupuje ani kupé ani větší motory i ve vyšší střední preferuje 2litrovou naftu = takže nejspíš ani tohle i když je to SUV = vím co je to živit velký motor = snad kdyby byl na dotovanou naftu :*):D:-!
EDIT nechceš radši místo rozdávání :no: sesmolit smysluplnou odpověď?
Proč zase lžeš? Už několikrát jsem tady uváděl, že jsem jezdil s Nissanem Leaf a že jsem se málem ukousal nudou. Jediné vzrušení, které tento elektrovehykl svému řidiči "dopřeje", je pohled na rychle klesající ukazatel míry nabití baterek... :-[]:-[]:-[]
P.S. Už jsem tady taky psal, že kromě 2 aut uvedených v moje.auto.cz vlastním ještě starší sportovní sedánek pro opravdovou radost z jízdy. :-) A dle tvých zdejších směsně monotónních vejšplechtů je zřejmé, že jsi svým omezeným mozečkem ještě stále nepochopil, že řidičovu radost z jízdy neurčuje jen číslo nejvyššího výkonu motoru! ;-)
Zase? TY ses doteď neomluvil za SMRTELNOU URÁŽKU co si o mě vyplodil
Tak sorry = s Leafem s výkonem 160kW zrychlujícím za 6,9 ses kousal nudou a vzhledem ke svému průměrnému dennímu nájezdu ...? ses děsil jestli těch 385 km dle WLTP bude stačit ;-)
Já když HODNĚ tak za den po Středočeským a Praze najedu 100 km = a to jen výjímečně. Kolik běžný den najedeš ty?
Hele, jedno ti fakt nelze upřít - schopnost na svůj účet královsky pobavit ostatní diskutéry. :-):yes: Tak třeba tvůj vejšplecht, že Leaf má výkon 160 kW, z toho jsme si málem poprskal obrazovku! :D:yes: A stále si nepochopil, že radost z jízdy není dán jen číslem, za jak dlouho vozidlo vystřelí na stovku... :D Ale co taky chtít od místního diskusního klauna, že... ;-)
Já jsem samozřejmě jezdil z Leafem, který je k dostání v Evropě, tak nevím, proč mi tady cpeš nějakou jeho novinkovou variantu pro US trh. Ono je to ale stejně jedno, i kdyby měl třeba 500 kW, tak to pořád bude jen tupý, sterilní a němý elektrický katapult, který se během pár takovýchto zrychlení vybije. Takže skutečnou automobilovou radost z jízdy stejně neposkytne. :-)
A takhle se chová ROVINA CHLAP = co kvůli 160kW Leafu před chvílí poprskal obrazovku
CO znamená to " k dostání v Evropě"? Má už přes půl roku i českou cenu!
Jakou verzí si jel teda ty = jestli si fakt jel. První generace měla myslím jen 80kW teď je 80kW, 110kW a 160kW
EDIT klika že během maximálního zrychlení zůstává spotřeba u spalovacích motorů stejná
EDIT 2 tenhle vtípek možná znáš https://www.vehiclesuggest.com/…-tesla-roadster/
EDIT 3 kdo by taky chtěl auto s nižším těžištěm. A lepším rozložením hmotnosti mezi nápravy = to pak neni žádná radost
EDIT 4 barik zrovna vymyslel že ropy je nejen na 100 let ale 115 = takže všechno vyřešeno :-!
Na kolik let TY odhaduješ přechod z aut na ropu na něco jinýho? U nás a pak celoplanetárně?
Já jsem jezdil s verzí se 110 kW. Ano, příchod tebou zmiňované výkonnější verze na náš trh jsem nezachytil, jelikož mě EV nezajímají, ale na věci to stejně vůbec nic nemění. Na absolutně steriílní dojmy z jízdy (byť s rychlejší akcelerací z 0 na 100 km/h) ten větší výkon stejně nic nezmění. ;-)
Jinak, jak jsem se koukal na SDA, tak Leafu se za celý loňský rok na našem trhu prodalo 92 ks, což tedy není žádná hitparáda. Na druhou stranu musím uznat, že na novou generaci už se (na rozdíl od té předchozí) dá koukat, aniž by se člověku zvedal žaludek... ;-\