Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Další část Pražského okruhu se konečně rýsuje. Spojení D1 a D11 má územní rozhodnutí

Projekt dvanáctikilometrové části Pražského okruhu mezi dálnicemi D1 a D11 na jihovýchodě Prahy zahrnuje čtyři mimoúrovňové křižovatky a dva tunely.
Zpět na článek
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2020 11:15
ANO makáme
ANO makáme tedy minulé vedení radnice výstavbu radiál k okruhu ZASTAVILO

Kolik let reálného zpoždění to bude znamenat = těžko říct. A tohle rozhodnutí je fajn = ale je NEpravomocné LZE se dál odvolávat

Propojení všech českých dálnic které trasoval nějaký KOMUNISTICKÝ IDIOT ale opravdu IDIOT = dálnice D0 tedy pražský vnější okruh je prioritní stavbou státu od komunistického roku 1963 = to už je sakra dlouho, na to že sme ca v polovině

EDIT = tak za TOHLE sem dostal během prvních vteřin :no: :no: ? :D
Sakra máte koule = to rozvést? :-O
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Mikesus
31. 7. 2020 11:40
Re: ANO makáme
No radlická i břevnovská radiala chybí stejne, jako ten vnější okruh.
Taky moc optimistickej nejsem, ze se začne za 2 roky stavět tahle část. Je to naplánováno dlouho, nic se nedělo, tak si tam spousta lidi postavila domy a teď se diví, že tam má být dálnice.
Avatar - Blue Sun
31. 7. 2020 12:50
Re: ANO makáme
Je zajímavé, že se tam ponechá prostor pro stavbu domů, když je všeobecně známo, že tudy má vést okruh. U nás je kvůli obchvatu města už deset let stavební uzávěra...
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2020 12:55
Re: ANO makáme
Je to všechno až nepochopitelně špatně. No ten vtip že to možná FAKT vyjde na 83 km prioritní stavby nakonec za 83 let = je BRUTAL černej humor
Avatar - mariov8
31. 7. 2020 13:03
Re: ANO makáme
NIMB = not in my backyard. Chci rychle dojet do Prahy, ale nestavte mi za barákem dálnici. Koupil jsem super levně pozemek u Ruzyně, ty v*le oni tam létají letadla! Žetam je letiště 100 let a co... Koupil jsem levně a rychle byt. Firma před barákem mi tam staví novou chladící halu, budu protestovat. Ona to je zóna lehkého průmyslu? Nevadí, budu protestovat.

To je celosvětový fenomén. Většina lidí se nezajímá dopředu, každý by v okolí chtěl všechno mít, ale pak si stěžuje, když se mu za barákem něco nebo část infrastruktury s dopadem i na něj začne stavět.

Zbytek je víceméně veřejné tajemství, hlavně jak naznačuje Ringhofer...
31. 7. 2020 11:44
Re: ANO makáme
Zaostávání Prahy v dopravních stavbách je gigantické. A co je horší, toto zaostávání se neustále prohlubuje. Rok za rokem. Náprava v nedohlednu. Když už jsou k dispozici peníze, nejsou hotové projekty, a tak se peníze utrácejí za zbytečnosti. A důležité stavby se nerealizují. Další stavby chátrají. Teď se objevily plány na zahloubení železnice pod Prahu a vytvořením nových stanic doplňujících metro. Šílené... do jakého nebetyčného skluzu se Praha dostala. Zaostává za metropolemi, jakými jsou třeba Lisabon, Oslo, Stockholm, nemluvě o Vídni nebo o čínských velkoměstech. A víte, co to způsobilo? Ne složité stavební řízení a vytrvalý nesouhlas občanů proti nevyhnutelnému. Jsou to gigantické rozkrádačky, co obnovu pražské infrastruktury skoro zastavily. Rozkrádačky, že něž nebyl dosud téměř nikdo odsouzen. Jsme opravdová banánová republika.
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2020 11:52
Re: ANO makáme
Bohužel = opravdovej problém je že není vidět světlo na konci tunelu. Nemyslím tunelu vnitřního okruhu = který zrovna tak není a neví se kdy bude a už teď vychází přes 100 tisíc milionů = uvidíme kolik nakonec reálně + hlavně nevíme KDY bude :-O

Kdyby se očekávalo že to bude za 10, 20 nebo i 25 let = je to ŠÍLENĚ dlouho, ale my ani takový konkrétní plán zatím nemáme :-(

Naprosto šílený je = že vnější okruh teda jen propojení všech dálnic státu je PRIORITNÍ stavba tak dlouho = že to vypadá že těch ca 83 km budeme stavět možná 83 let

Problém i na komunisty idiotštiny svést všechny dálnice do hlavního města a nechat ho bez propojení těch dálnic trumfuje už jen tranzitní magistrála SKRZ velkoměsto. Jeden směr pod Národním muzeem druhý nad ním = to bych nevymyslel
31. 7. 2020 13:48
12.6km za 9.4mld
tedy 1km za 746mega
za podobnou cenu se ted stavi kolem budejic
netvrdi StBak, ze stavi kilometr za 150 mega, zatimco dabel kalousek stavel za 300M ???
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2020 14:00
Re: 12.6km za 9.4mld
ad obchvat Budějovic = co měl tak 50 let už bejt hotovej = po letech odkladů MĚSÍC po zahájení ohlášen ROK zpoždění = není to vtip :*) :D

Černej humor ale dost dobrej :-!

Problém estébáka je že celý ty roky dává MÉNĚ peněz než sme dávali na dopravní infrastrukturu před -nácti lety. Dráž a celkově menší suma na výstavbu = to pak vychází jak vychází
VELMI blbý že tohle byly roky kdy až 80% ceny nových dálnic šlo zaplatit z EU. V případě pražského okruhu dokonce ještě víc = no našlo se lepší využití https://www.byznysnoviny.cz/…trojnasobilzisk/

Nicméně blíží se volby https://www.seznamzpravy.cz/…zni-povel-113059 ;-)
31. 7. 2020 16:11
Hlavně že už pan primátor fantazíruje o mýtném...
při vjezdu do Prahy,.ale dokončení jejího vnějšího okruhu je stále v nedohlednu. Snad to stihnou alespoň do poloviny 21. století.... :-O :-O :-O :-( :-( :-( :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2020 16:27
Re: Hlavně že už pan primátor fantazíruje o mýtném...
Mýtné do velkoměst = neni fantazírování ale NUTNOST. Jinak to bohužel nejde. Nejen v Praze ale VŠUDE v podobných (velko)městech

Absurdní trasování dálnic komunisti dotáhli do absurdna = že k nim neudělali spojnici. Takže PŘES hlavní město = tu dálniční magistrálu SKRZ hlavní město = to opravdu hlava nebere. Přitom v Moskvě klasický okruhy sou

Polovina 21. století = rok 2050 je tragikomicky daleko = ale možná to do něj fakt nestihne. To že to možná FAKT vyjde na 83 km vnějšího okruhu hlavního města a v českém případě PLUS je to propojení OSMI dálnic = za 83 let není takový nesmysl, jak se může na 1. pohled zdát

Takže jestli 2050 = hrůůůza ale kdyby tou dobou bylo oba okruhy v rozumné kvalitě.. Reálně tedy TOTÁLNÍ NAPROSTÁ KATASTROFA = na naší realitu kdy jsme nejpomalejší ve výstavbě dálnic i mezi V4 snad i určitý úspěch

Viz naprosto šílené dílo D1 = kdy jí nakonec po desetiletí doopravíme když dopředu to bylo ohlašované jako NEJLÉPE PŘIPRAVENÁ stavba u nás a jak to vypadalo a jak vypadá místy kvalita víme snad všichni. No a hned POTÉ co tohle martyrium skončí = začne nanovo. Bude se rozšiřovat na 3 pruhy. PROČ to dělat současně = rychleji efektivněji levněji = když to jde i PŘESNĚ NAOPAK
31. 7. 2020 17:00
Re: Hlavně že už pan primátor fantazíruje o mýtném...
Upřímně s mýtem do Prahy jdi na stejný místo jako pan Primátor (tedy tam, kde slunce nesvítí). Centrum se začne o to víc vylidňovat. Nevím, co víc by Pražané měli platit, už takhle je to nehorázné... Nevím kde bydlíš, ale současná koncepce modrých zón je na střelbu a k tomu ještě mýto.

Btw magistrála je nesmysl a místo toho měli udělat komanči alespoň ten vnitřní okruh, no ale v té době jezdilo po Praze 10x méně aut. Pamatuju si, když mě na začátku 80tých let hlídala na Kačerově babička, já koukal z okna na magistrálu a jelo sem tam auto. Skoro bych řekl, že jsem na ně čekal. Dneska jsou plný 3 pruhy :D

Btw ty nedostavěný okruhy i radiály jsou naprostá ostuda města a oslava byrokracie, kdy se k tomu může vyjádřit kdejaký "ferda" :-(

Takže doufám, že za těch 30 dní se žádný pablb neozve a konečně se začně připravovat stavba a kopne se ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 8. 2020 08:13
Re: Hlavně že už pan primátor fantazíruje o mýtném...
Proč mě posíláš za dalším vidlákem co vládne Praze? Jasně píšu BOHUŽEL a že se to netýká Prahy, ale BOHUŽEL všech podobných metropolí velkoměst. Za to že chápu proč se všude děje něco jako https://www.e15.cz/…icke-ery-1371973 a že to BOHUŽEL jinak nejde = tam kde slunce nesvítí? :-O :D

Všude v té době kdy komanči vymysleli to dálniční Národního muzea = jezdilo 10x méně aut. Ani v Moskvě tohle nevymysleli = ale udělali klasické městské okruhy

Ten naprosto tristní stav Prahy není ostuda města nebo nejen města = základní problém je stažení všech aut z 8mi dálnic do Prahy = chybějící propojení těch dálnic MIMO hranice města = je ostuda státu. Jak toho jak DEBILNĚ to kdysi naplánoval tak toho že dodnes spojení těch osmi dálnic nepostavil.

Stejně tak je chyba státu v nastavení procesů = VŠUDE jsou ca stejné = ale VŠUDE líp udělané takže VŠUDE se staví rychlejš. Prostě když bude stát chtít a aktuální MAKÁ ANO už 7. rok současně ministerstvo financí i dopravy a v minulé vládě měla koalice myslím i ústavní většinu = MOHLI MAKAT a upravit zákon = no problem. Ale asi se nechce = na výstavbu dávali dokonce razantně MÍŇ peněz, tak proč urychlovat možnosti výstavby

Jo a modrý zóny = od úrovně městkejch částí po magistrát = ne za to že nějaký sou ale za realizaci = mlátit po hlavě
1. 8. 2020 23:22
Re: Hlavně že už pan primátor fantazíruje o mýtném...
Prašivka se ještě párkrát probudí a primátorem nebude ... může si fantazírovat o čem chce, nezajímá to nikoho.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 07:42
Re: Hlavně že už pan primátor fantazíruje o mýtném...
Problém Prahy bylo hlavně ANO MAKÁME co všechno zastavilo https://archiv.ihned.cz/…ustat-dalsi-roky
31. 7. 2020 16:27
historie se opakuje
Pokud vim, stejna situace byla v roce 2009. Pak bylo UR totalne rozebrany. Tenkrat to bylo tusim v cervenci. Takhle to vypada, kdyz se 11 let soustavne maka:(
Rozbalit vlákno
0
31. 7. 2020 17:33
zlatej pavel bem
za nej se v pze postavilo aspon neco.
od ty doby nic.
pavliku, vrat se !
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
1. 8. 2020 08:15
Re: zlatej pavel bem
Pavlíka po tom všem co na něj prasklo = už ne
Je fajn že Blanka vůbec je ale je (zřejmě úmyslně) blbě trasovaná

Ale že je lepší krást a stavět než nestavět vůbec = no to je sice DRSNÝ ale taky bych preferoval..

Docela DRSNÝ je i tohle https://www.seznamzpravy.cz/…u-odpoved-114356

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku