Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
jakubMG
Tomuhle autu chyběla otevřená verze. Alespoň targa. A verze s turbem. A nasazení v nějakém šampionátu.
Ale i tak, díky pane Toyodo, za čistý sporťák. Snad si ho jednoho dne zaparkuji do garáže.
Ale i tak, díky pane Toyodo, za čistý sporťák. Snad si ho jednoho dne zaparkuji do garáže.
A z druhé strany, kterému hatchi dokáže naložit naftová stodola na vyloženě handligové dráze vyhovující lehkým autům? Viz. čas 9😁0
https😐/www.youtube.com/watch?…
Autá kde môžem letieť po okreske 180 a pritom sa prstom špárať v nose ma nikdy nejak neoslovovali.
Inak pomer výkon váha 6,7 a ak vodič nemá európskych štandartných 68kg a nahádžeš tam trochu výbavy na natáčanie, tak u ľahšieho auta sa rýchlejšie zhoršuje.
Mustang 34 000
Challenger 22 000
Camaro 13 800
Corvette 6 300
911 4 835
Veloster 4 300
BMW 8 3 040
AMG GT 1 800
BMW Z4 1 450
GT86 1 350
Za prvé 4 roky v priemerne cca 19000 kusov ak počítam obe značky a 5. miesto v predajoch. Čo z GT86 robilo najpredávanejší šporťák z dovozu.
V EU boli predaje trochu zaujímavé len v rokoch 2012 a 2013. Ale celkové počty sú nízke a homologizácia je drahá. Subaru sem nástupcu nedovezie. Toyota by mohla, ale zarobia jej na to iné modely.
Tych HH mate na trhu ako ***ych, ale evidentne by to chcelo asi este dalsi, ze ?
Porovnavat v jednej vete dve rozdielne koncepcie, ked som dufal, ze snad uz vsetci vedia, preco to auto je ake je a nie je ine.
Tieto debaty, tazky pruser, ako to tu ide dole vodou.
Bud trollovanie, alebo uplne ignorantstvo a neznalost.
Kdyby tu platformu použili pro další model třeba hatch + sedan náklady by se rozředily.
Já vím, nereálné.