Ateca se v rámci faceliftu vzhledově přiblížila většímu Tarracu. Základem je nadále benzinový tříválec 1.0 TSI, který nově pořídíte za ceny od 609.900 korun.
Kde je tlučhuba pablb Kovanda, ekonom co žvaní o všem a nerozumí ničemu? Kde je se svejma blábolama z dubna, když prskal na Novinkách srance, jak budou v létě auta levnější o 25%?
Je to babrák. A takovýhle hovado je v Národní ekonomické radě státu.
Ale dá se na tom vyvářet. Všechno, co kdy věštil Kovanda (ceny komodit, kurzy měn, nezaměstnanost) dopadlo to přesně naopak. A s tím už se dá pracovat.
O 25%.
Navíc to není pravda.
Auta podražila.
Ukaž mi jedno auto, co zlevnilo o 15%.
Poté, co jsem zahatelistoval Hamunu, se mi už dlouho jevíš jako největší blbec tady.
V podstatě co příspěvek, to sranec.
Ja uz jsem si pri minuly krizicce vsimnul, ze automobilky roztoci oligopolni chovani “jeden za vsechny...”.
Bude inflace, kdyz se tisknou penize jako sileny?
Bude.
Budou se auta tedka rok dva blbe prodavat?
Budou.
Budou se potom prodavat lip?
Budou.
No tak je tedka napalime, zabrecime si, jak ty prodeje nejdou a za rok za dva zacneme davat slevicky, ono to euro, libra ani koruna uz pri te inflaci taky budou ztracet hodnotu... proste normalka.
Dobre, Hyundai to nepochopil a zkousi nejaky slevy, ale to neva, tak at si prodaj o par housek vic s malou marzi, jejich vec, stejne maji omezeny kapacity, takze zas tolik na tom neudelaj.
niekto robil prieskum a vyslo mu, ze auta su aktualne lacnejsie. nepocital som to, nekontroloval som to, ale ja som blbec :) skor mi pride nemiestne vyplakavanie nad zdrazenim. aj ked navonok to tak vyzera, realita je mozno ina
Takový hezký průzkum nepřesných čísel. Auta jako taková nezlevnila, akorát přišly na trh některé základní verze a pár akčních nabídek. Ale že by základní ceny modelů šly dolů, to rozhodně ne.
Tak si představ, že jsou tady lidé, které prodej a servis aut živí. Myslíš, že chtějí číst nějaké zprávy o tom, že klasická auta se téměř neprodávají a ještě k tomu (dle statistiky jakési) zlevňují, byť je to o desetiny procent? Nebo že se nějaká Tesla dosahuje už 4 kvartály ziskového hospodaření, zatímco ostatní klasické automobilky se pod tíhou nákladů vydaných na "výzkum a vývoj" propadají do ztráty? A ke všemu automobilový web píše skoro jen o EV a doplňuje reklamou na kvalitní gurmánské zážitky ;-)
Ač jsem zarytý fanoušek Škodovky, tak jsem tento týden nabídce na Tucsona neodolal a koupil jsem si 1.6 T-gdi 4x4 v automatu. U Karoqa bych za podobnou konfiguraci dal o 250 tis víc!!! Takže "sorry jako", ale to už Škoda přehání...
Mi ty ceny nepřijdou o moc jiné než pred FL. Na normální ježdění je 1.5tsi v xp nebo fr v pohodě plus par příplatků a s obligatnim seatovskym zvýhodněním jsem pořád někde u 700-750tis. Řekl bych že je to výhodnější nabidka něž nový Leon za 600, protože stary byl za 400 (vše benzin 1,5 a vybava fr/xcellence) a ceny techto modelů se rozhodně přiblížily. V Atece člověk získá "oldschool" interier napr. s tlacitkovou klimou což považuju za velké plus
Včera jsem kecal bratrovi do konfigurace Passata a trochu jsem se podivil, když jsem viděl ceníkové ceny. Pokud se ovšem člověk podívá na ceny skladovek, tak tam je to jiná písnička - a to asi o 20 % nižší (v pořizovacích ceníkových cenách přes milion až 25 %). Bratr si konfiguruje firemní auto, které platí jedna z největších firem světa a ty mají ceny ještě někde jinde. Podle mého názoru jsou podmínky pro nákup auta velkou firmou podobné jako v minulosti a zhoršily se (zřejmě) ceny pro fyzického zákazníka. Osobně tedy neznám ve svém okolí nikoho, kdo by si kupovat VW z již zdaněných peněz, ale všichni mají ojetiny nebo nové na firmu (z hrubého zisku před zdaněním). Pořád je tady dost dobrých nabídek od ostatních (většinou mimoněmeckých značek), takže je jen potřeba se podívat trochu jinde nebo prostě chvíli počkat .
No na Passata ale na firmu dostaneš raketovou slevu. Obecně se dá s tebou souhlasit tom, že VW je spíš (a u Passata obvzlášť) vstřícné k firmám.
Ale znám spoustu lidí soukromejch, co si kupujou VW za svý.
Ale na druhou stranu, co bys chtěl místo Passata. Je to vymírající segment.
....velmi dobře zvládnutý facelift, který je skutečně přínosem a hlavně - na přístrojovce zůstaly normální praktické a bezpečné ovladače a tlačítka. Než nový Leon s příšernou dotykovou palubkou, dal bych nyní určitě přednost Atece, která mi ve srovnání s novým Leonem mnohem více sedí i designově! :-):yes:
Ovladače sice zůstaly, ale Seat tradičně nechává velké jednolité plochy, které vypadají strašně levně - nahoře i schránka před spolujezdcem, výplně dveří, horní plast dveří. Co to je za úchylku? To jim tam neumí nějaká CADmonkey udělat prolis?