Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeModernizovaný Seat Ateca odhaluje české ceny. Pod 600.000 Kč už se nedostanete
30 komentářů
twistedTSD
Přestávám rozumět cenové strategii koncernu. Za 600 mám Tucson ve čtyřkolce 1.6 benzín/nafta. Jen pro ty full LED se musí do vyšší výbavy.
Jasně. A za já nevím kolik máš dustera a za 20 vočí lístek na MHD. :-)
Zdražuje se obecně. Je to peklo a dost je z toho kvůli emisím.
Zdražuje se obecně. Je to peklo a dost je z toho kvůli emisím.
Fosteku bacha jo, ja jsem projel Dusterem celej Island 4tis km a od te chvile na to auto nedam dopustit!
Jsou auta, ktery jsou proste nejakym svym zpusobem genialni.
“Duster v plny” pro me rozhodne do te kategorie patri :-)
Jako na dalnici to asi idealni nebude, ale kazdy auto “ma neco” ... :-):-)
Jsou auta, ktery jsou proste nejakym svym zpusobem genialni.
“Duster v plny” pro me rozhodne do te kategorie patri :-)
Jako na dalnici to asi idealni nebude, ale kazdy auto “ma neco” ... :-):-)
Aktuálně Hyundai nabízí Tucson za takových podmínek, že pokud bych nakupoval v této kategorii tak nemá ani cenu dál špekulovat, co jinýho koupit.
1,6 CRDi, 4×4 za 589 990 Kč
Tech paket za 50 000 Kč (Bi-led, navi, elektrické dveře kufru, elektrická ručka).
v ceně navíc sada zimních pneu.
Myslel jsem si, že ceny jsou bez DPH, ale on ne... focfágen a celej koncern se může jít bodnout.
1,6 CRDi, 4×4 za 589 990 Kč
Tech paket za 50 000 Kč (Bi-led, navi, elektrické dveře kufru, elektrická ručka).
v ceně navíc sada zimních pneu.
Myslel jsem si, že ceny jsou bez DPH, ale on ne... focfágen a celej koncern se může jít bodnout.
Ač jsem zarytý fanoušek Škodovky, tak jsem tento týden nabídce na Tucsona neodolal a koupil jsem si 1.6 T-gdi 4x4 v automatu. U Karoqa bych za podobnou konfiguraci dal o 250 tis víc!!! Takže "sorry jako", ale to už Škoda přehání...
Ovšem Karoqa v obdobné konfiguraci máte jen s 2.0 TSI (Sportline). Další věc, může mít Tuscon zadní boční airbagy?
3_diamanty
tento face po vzorte leona/tarraca razom posucva atecu o 10 rokov vpred... pochvala :yes:
Efreeti
Mi ty ceny nepřijdou o moc jiné než pred FL. Na normální ježdění je 1.5tsi v xp nebo fr v pohodě plus par příplatků a s obligatnim seatovskym zvýhodněním jsem pořád někde u 700-750tis. Řekl bych že je to výhodnější nabidka něž nový Leon za 600, protože stary byl za 400 (vše benzin 1,5 a vybava fr/xcellence) a ceny techto modelů se rozhodně přiblížily. V Atece člověk získá "oldschool" interier napr. s tlacitkovou klimou což považuju za velké plus
Xylo
Včera jsem kecal bratrovi do konfigurace Passata a trochu jsem se podivil, když jsem viděl ceníkové ceny. Pokud se ovšem člověk podívá na ceny skladovek, tak tam je to jiná písnička - a to asi o 20 % nižší (v pořizovacích ceníkových cenách přes milion až 25 %). Bratr si konfiguruje firemní auto, které platí jedna z největších firem světa a ty mají ceny ještě někde jinde. Podle mého názoru jsou podmínky pro nákup auta velkou firmou podobné jako v minulosti a zhoršily se (zřejmě) ceny pro fyzického zákazníka. Osobně tedy neznám ve svém okolí nikoho, kdo by si kupovat VW z již zdaněných peněz, ale všichni mají ojetiny nebo nové na firmu (z hrubého zisku před zdaněním). Pořád je tady dost dobrých nabídek od ostatních (většinou mimoněmeckých značek), takže je jen potřeba se podívat trochu jinde nebo prostě chvíli počkat .
No na Passata ale na firmu dostaneš raketovou slevu. Obecně se dá s tebou souhlasit tom, že VW je spíš (a u Passata obvzlášť) vstřícné k firmám.
Ale znám spoustu lidí soukromejch, co si kupujou VW za svý.
Ale na druhou stranu, co bys chtěl místo Passata. Je to vymírající segment.
Ale znám spoustu lidí soukromejch, co si kupujou VW za svý.
Ale na druhou stranu, co bys chtěl místo Passata. Je to vymírající segment.
Renoo
Ještě by bylo vhodné uvést, že se jedná o AKČNÍ CENY!!! Teoretický zákazník musí mít Seat jako echt srdcovku, jinak mě nenapadá důvod ke koupi...
Arese
....velmi dobře zvládnutý facelift, který je skutečně přínosem a hlavně - na přístrojovce zůstaly normální praktické a bezpečné ovladače a tlačítka. Než nový Leon s příšernou dotykovou palubkou, dal bych nyní určitě přednost Atece, která mi ve srovnání s novým Leonem mnohem více sedí i designově! :-) :yes:
Ovladače sice zůstaly, ale Seat tradičně nechává velké jednolité plochy, které vypadají strašně levně - nahoře i schránka před spolujezdcem, výplně dveří, horní plast dveří. Co to je za úchylku? To jim tam neumí nějaká CADmonkey udělat prolis?
Je to babrák. A takovýhle hovado je v Národní ekonomické radě státu.
Ale dá se na tom vyvářet. Všechno, co kdy věštil Kovanda (ceny komodit, kurzy měn, nezaměstnanost) dopadlo to přesně naopak. A s tím už se dá pracovat.
Navíc to není pravda.
Auta podražila.
Ukaž mi jedno auto, co zlevnilo o 15%.
Poté, co jsem zahatelistoval Hamunu, se mi už dlouho jevíš jako největší blbec tady.
V podstatě co příspěvek, to sranec.
Ja uz jsem si pri minuly krizicce vsimnul, ze automobilky roztoci oligopolni chovani “jeden za vsechny...”.
Bude inflace, kdyz se tisknou penize jako sileny?
Bude.
Budou se auta tedka rok dva blbe prodavat?
Budou.
Budou se potom prodavat lip?
Budou.
No tak je tedka napalime, zabrecime si, jak ty prodeje nejdou a za rok za dva zacneme davat slevicky, ono to euro, libra ani koruna uz pri te inflaci taky budou ztracet hodnotu... proste normalka.
Dobre, Hyundai to nepochopil a zkousi nejaky slevy, ale to neva, tak at si prodaj o par housek vic s malou marzi, jejich vec, stejne maji omezeny kapacity, takze zas tolik na tom neudelaj.
https://autobible.euro.cz/…zjistil-pruzkum/