Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
cuisine
hmmm tak musím říct že mi bentley je symatičtější než rolls ... ale zase na druhou stranu když se občas projdu centrem prahy tak už continental gt je téměř tuctovka která je na každém rohu ... flying spur není tak provařenej ještě ale jezdí jich také dost ... souhlasím s tím že s touto relativně dostupnou modelovou řadou se bentley dostal i k lidem kteří nemají takovou tu "osobnost lordů" ( nagelovaní oslizlí fotbalisti, zhobatlický synáčkové ... ) kteří mívají tradiční kupci velkého arnage ... ale potkakt Arnage to je pro mě svátek to se mi povedlo asi jednou nebo dvakrát a doteď vzpomínám když jsem na výstavě jen sednul do arnage neskutečnej pocit ... a to si pak úplně představuju takového toho pravého anglického lorda , elegantní lady na krásné typicky anglické usedlosti spolu s hláškou Jean přistavte Bentleye :yes: ... 😄
nejake levne jeste pred rokem stal cca 6.000.000 a ted 4.000.000
Jak jsem shledl ceny, napadlo mě jediné, jde o konkurenci pro Maserati?
Bentley ten aristokratický sportovec oproti horkému italskému hraběti?
Cenově jsou na tom dosti podobně, jak to vidíte vy ostatní a co vy byste si vybrali?
Bentley ten aristokratický sportovec oproti horkému italskému hraběti?
Cenově jsou na tom dosti podobně, jak to vidíte vy ostatní a co vy byste si vybrali?
Já bych vybral Maserati, právě kvůli nižší hmotnosti a takové lehčí elegantnosti. Ale nemám ani na jedno 😢
Jednoznačně DB9 cena se zas o tolik neliší a Aston je podle mě mnohem elegantnější,ale zárověň vypadá dynamicky a dravě. Když Bentley tak Arnage, případně Azure a to už sme na ceně Astonů dvou 😄
Hele opravdu váží 2800 kg???
Niektoré autá sa nehodia nikde inde, len zaparkované pred starobylým šľachtickým vidieckým sídlom, či hotelom v Monte Carlo. A firmy ako Bentley robia všetko preto, aby ste sa necítili v ich aute menej honosne, než o svojom pánskom sídle! Čo menej. Ešte viac! Tak pokiaľ je VW interér priblíženie k dokonalosti, pokial Audi má dokonalý interiér, tak toto je svätý interiér. Každý kúsok, každý knoflíček je robení s cieľom vytvorenia viac než len báječného dojmu.
Ručná práca, usľachtilé materiály a špičkové technológie tvoria základ luxusu.
Ručná práca, usľachtilé materiály a špičkové technológie tvoria základ luxusu.
Flying Spur se mi nelíbí, je to takový nedo-mrdlí,narychlo udělaný. Doufám že nový model Arnage nebude něco podobného.
Flying Spur sa nebolo planovane auto, zacali ho vyvijat len na zaklade dopytu zo strany potencialnych zakaznikov. Ale prislo im to vhod, pretoze mali o rok dlhsi cas na dotiahnutie vyvoju GTC. Uprimne ma FS tiez moc neohuril a to som sa s nim stretaval uz ako s prototypom. Ale inac som 100% Bentley boy
Ricardo
Zezačátku jsem tomu autu dost fandil, ale jak ho potkávám ve verzi GT stále častěji začínám se přiklánět spíš ke kritikům. Conti prostě není Bentely v pravém slova smyslu - stačí se podívat kolik z nich má hiphoperský tuning ve stylu co nejvíc chromu a co nejnižší gumy. Do toho elegána z fotek to pak má daleko. Volkswagenovský W12 nemá v Bentley co dělat a pomocí 4x4 maskuje že se jedná vlastně o neexklusivní a neprémiovou záležitost - předokolku!!! Co se týká sportovního ducha značky tak ten se myslím vrátil už v osmdesátých letech s modely Turbo.
PS: Walter O. Bentley byl génius. Byl to on, kdo řekl "objem ničím nenahradíš". A byl to on kdo po válce díky svému konstruktérskému umu dovedl Aston Martin na samotný vrchol britského automobilového průyslu.
PS: Walter O. Bentley byl génius. Byl to on, kdo řekl "objem ničím nenahradíš". A byl to on kdo po válce díky svému konstruktérskému umu dovedl Aston Martin na samotný vrchol britského automobilového průyslu.
wolff
Taky sem si myslel, že je Bentely dražší než Maserati. A není. Příjemné to zjištění.. No už sem byl naočkován jedním zdejším pánem... Chyba cti netratí.. a sem rád...
mě položilo když jsem zjistil že Bentley GT má stejné klíče jako Fabia, rofl..
Když Bentley tak Brooklands coupé a ne tyhle káry pro béčkové hokejisty
Když Bentley tak Brooklands coupé a ne tyhle káry pro béčkové hokejisty
Ten Breitling... jedná se o velmi hlubokou spolupráci, která vyústila ve velký počet modelů hodinek. Tedy nejedená se o jakousi spolupráci z nutnosti, jde opravdu o důstojnou a kvalitní produkci, o ucelenou kolekci hodinek. Jejich prezentace je špičkově dotažená i v katalogu, neb na pevné vazbě v barvě tolik známého zeleného edstínu...
Jo, Bentley... ten ambassador vysoké morálky, vysokého vzdělání a vysokých... kont. I když ty ceny nakonec nejsou nijak omračující :yes:
Samozřejmě se Ti nedá upřít jak erudice a přehled. Nicméně přijde mi, že víc než hvězdou (v dobrém slova smyslu..) těhle diskuzí, jsi jejich atrakcí. Mně více kdysi vyhovovalo MotorCafé, než ho ti umělci z tohohle serveru ve snaze vylepšit dojebali a zlikvidovali do jeho dnešní podoby. Do zdejších diskuzí se nezapojuju. Nemám na to čas, ani chuť. Dost často si tady lidi z nedostatku argumentů nadávají. A přiznám se – nezapojuju dílem i kvůli Tobě. Jsi příliš silná osobnost na to, abych Tě dokázal ignorovat. Diskuze s Tebou se mi ale jeví docela problematická. Jak už tady mnohokrát zaznělo, znáš a „máš“ jen svoji pravdu. Pokud Ti začnou docházet argumenty, a k tomu poslední dobou nezřídka docházelo, začneš po svém skládat slova. Když ne argumenty, umlátím ho aspoň slohem.. Viz tahle Tvoje diskuze z quiidem a její ukončení prázdnými slovy o socializmu. Nikdo Ti tvůj inteligenční kvocient asi upřít nemůže. Tentokrát jsi ale v jeho osobě nepochybně narazil na skutečnou inteligenci. Nikoliv na tu, na kterou u něho apeluješ při výzvě k puštění se kanónu Aurory. Na vlídnou a trpělivou, tedy takovou, která ti moc vlastní není, ale i inteligenci sociální, která ne že Ti je dost cizí, ale bezpochyby zcela neznámá.
To, co tu vzletně hlásáš, jsou skutečně projevy kapitalizmu ve své primitivní podobě. Při jeho aplikaci na zaujímání různých postů různými profesemi primárně skrze jejich pracovní schopnosti zapomínáš na jeden důležitý (i pro tebe, v Tvém fyziologickém životě) tělesný orgán – žaludek. Třeba by na to místo quiido pracovní schopnosti i měl, jak mu radíš. Jen by na něj třeba neměl žaludek. Jako doktor totiž o něm musí vědět své, co všechno snese. Ale to už jsem Ti zase nahrál. Kapitalizmus nutně předpokládá a vyžaduje pancéřové žaludky, žejo? Na to, aby si někdo sám navrhl výši svého platu (v této výši..) už musí mít žaludek z těch odolnějších, podle mého názoru. Pokud mu to ale představenstvo za regulérních okolností schválilo a spokojeni jsou všichni, budiž mu to přáno. Apropó, mluvils se všemi, nebo jsi tu všeobecnou spokojenost vyčetl mezi řádky dotčeného článku, bereš-li si ji do úst?
Tak a teď už se do mě pusť. Jdu dělat. Mám to jako takový malý kapitalista spravedlivě zařízeno tak, že kolik toho udělám, tolik si vydělám. A Tobě jsem dnes v podobě toho času věnoval na zdejší poměry docela slušný obnos. Musím dodat, že dobrovolně a svým způsobem i rád.
PS. Nic ve zlém. Nemyslím, že bych Tě chtěl předělávat, ani že by to bylo vůbec možné. Zůstaň samosebou svým. Svět by byl jinak šedivější. Ten čas, který jsem Ti věnoval, však zkus, prosím, vzít na vědomí.
K Bentley dnes prostě černí rapeři patří bez ohledu na to, jestli to ty skousneš nebo ne. Já na tom nevidím nic špatného.