Elektromobily
Přihlásit pro přidání komentáře
Othello
0
Nějak se mi nedaří elektromotory v předních kolech na fotkách zahlídnout
topten
premejslim, jestli elektromotor muze pracovat jeste na jinym principu nez na indukci.
jeste me napada elektrostatika, ale to asi nebude davat ten spravny vykon.
v byvalem CCCP je jiste mozne vse.
poradte.
jeste me napada elektrostatika, ale to asi nebude davat ten spravny vykon.
v byvalem CCCP je jiste mozne vse.
poradte.
Indukční znamená asynchronní motor. Rotorové proudy se v něm budí indukcí
EKOLO VEGR
Zajímalo by mne kde pan Redaktor zjistil cenu 135 tisíc korun. V zahraničních článcích je uvedeno 6400Eur. Mělo se začít seriově vyrábět v prvním čtvrtletí a kde ty vozy jsou? Kdo je měl dovážet a kdo prodávat? Pane Kolmane proč to nenapíšete.
Jinak pochybuji, že s baterií o kapacitě 10 kWh lze ujet 200 km. Trochu o tom vím, vytvořil jsem několik propagačních rekordů v dojezdu, . V roce 2012 se starým Peugeotem 106 jsem s baterkou LiFePO4 o kapacitě 50 kWh ujel přes 500 km, poté s Citroen AX 600km a naposled s Teslou, která měla na tachometru 300 tisíc km jsem ujel 610. To by to auto muselo mít i s řidičem hmotnost pod 400 kg. Nevím, nevím. Za 320 kg postavit seriové auto , které pojede 120 km/hod a za uvedenou cenu se mi zdá skoro nemožné.Proudu zdar, viru zmar!
Jinak pochybuji, že s baterií o kapacitě 10 kWh lze ujet 200 km. Trochu o tom vím, vytvořil jsem několik propagačních rekordů v dojezdu, . V roce 2012 se starým Peugeotem 106 jsem s baterkou LiFePO4 o kapacitě 50 kWh ujel přes 500 km, poté s Citroen AX 600km a naposled s Teslou, která měla na tachometru 300 tisíc km jsem ujel 610. To by to auto muselo mít i s řidičem hmotnost pod 400 kg. Nevím, nevím. Za 320 kg postavit seriové auto , které pojede 120 km/hod a za uvedenou cenu se mi zdá skoro nemožné.Proudu zdar, viru zmar!
megacruiser
i když Rusům fandím, toto je na první pohled hnusné a nesmyslně komplikované. Wuling Hongguang MINI EV je po všech stránkách lepší, levnější a hlavně sestaven z roky prověřených komponent. Skutečně se vyrábí a prodává v přepočtu za 95 tisíc Kč.
Jméno: Wuling Hongguang MINI EV
Čtyřmístný elektromobil, délka 2917 mm, šířka 1493 mm, výška 1621 mm, rozvor náprav 1940 mm, pneu 145/70 R12, objem kufru po složení zadních sedadel: 741 litrů.
Výkon motoru: 27 koní
Točivý moment: 85 Nm
Maximální rychlost: 105 km/h
Kapacita baterie při napětí 96 V: 96 Ah, 144 Ah (9,2 kWh, 13,82 kWh)
Dojezd podle NEDC: 120, 170 km
Výbava: ABS, elektrická okna, klimatizace, automatické měření tlaku v pneu, autorádio s USB, automatická regulace teploty baterie, litá kola
Cena v Číně? od 29800 čínských Yuanů, v přepočtu od 95000 Kč.
https😐/youtu.be/N6GjphV4DCU
Jméno: Wuling Hongguang MINI EV
Čtyřmístný elektromobil, délka 2917 mm, šířka 1493 mm, výška 1621 mm, rozvor náprav 1940 mm, pneu 145/70 R12, objem kufru po složení zadních sedadel: 741 litrů.
Výkon motoru: 27 koní
Točivý moment: 85 Nm
Maximální rychlost: 105 km/h
Kapacita baterie při napětí 96 V: 96 Ah, 144 Ah (9,2 kWh, 13,82 kWh)
Dojezd podle NEDC: 120, 170 km
Výbava: ABS, elektrická okna, klimatizace, automatické měření tlaku v pneu, autorádio s USB, automatická regulace teploty baterie, litá kola
Cena v Číně? od 29800 čínských Yuanů, v přepočtu od 95000 Kč.
https😐/youtu.be/N6GjphV4DCU