Novinky
KANKUNEN
1
No a mohli by mít u Fiata druhou větev k 500 _ Multipla 100x jinak.
Peugeot Ypsilon
Fiat je tým pádom už úplne v riti. Renault, PSA a VW Group - to je všetko, čo z pestrej mainstreamovej európskej palety de facto ostane.
Přesně, to je konec. Jestli totiž Fiat v něčem vynikal (tedy kromě vesměs velmi líbivého designu), tak to byly prostorově geniálně řešené podvozkové platformy a vynikající motory s velmi nadprůměrnou spolehlivostí. Pokud ovšem nové Punto přijede jen jako znovu překarosované duo 208/Corsa (se stejně ubohou vnitřní prostorností a směšně krátkými zadními dveřmi) a s tříválci PSA pod kapotou, nebude pro příznivce turínské značky jediný důvod něco takového kupovat. Tedy až na ten design, pokud bude mít skutečně italské kvality...
Smutné, stále jsem doufal ve 100% italské Punto. Navíc to znamená, že další 2 roky bude v modelové řadě Fiatu pusto.
Jo ja doufal také! Bohuzel to samé potká 500X renegade compass i tipo. Pro mě je to obrovské zklamání! S bohem fiate
Tak toto je opravdové italské Waterloo... 😲 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 :no:
Fiat už spáchal sebevraždu dávno. Teď jsou jen poslední křeče a tohle bude poslední hřebík do rakve.
Přesně tak. Fiat už 10 let skoro nic nevyvíjí. Těží z koupě Chrysleru (RAM, Jeep, Dodge) a mimoevropských aktivit.
10 let nic nevyvíjí? Od roku 2012 druhá generace malé platformy na které přišlo 500L. Od roku 2015 širší verze této platformy(Tipo) uzpůsobena pro 4x4 (500X renagade a compass). Ta samá platforma od roku 2020 plug in. 2020 nová plně Ev platforma pro 500. Jak už jsme se dozvěděli právě byl ukončen vývoj nové platformy B. Tak tady prosim tě napiš takové nesmysly že nic nevyvíjí. P.S kdo má takovou Béčkovou platformu jako fiat? Víceprvek vzadu možnost 4x4 a nyní i plug in 4xe
Říkal jsem skoro nic. Něco nového občas je. Ale některé modely jsou na trhu více než 10 let (například 500ka) a některé modely (například Punto, kdysi nejprodávanější auto své třídy) nedostaly nástupce.
Nevím, co jste čekali. Doba je těžká. Bylo jasné, že první, po čem Fiat sáhne, bude platforma na malá auta. Zas takhle ušetří peníze, které bude moci investovat do rozvoje Alfy a Mase. A možná se dočkáme i nějakých nových Lancií. Kromě toho nevíte, jak bude nakonec Punto vypadat, jaké bude mít motory, jak bude nastavený podvozek, jestli bude tradičně prostorný interiér, atd. Samotná platforma ještě neznamená, stejná auta.
Já bych proti té platformě nebyl, pokud by ovšem nebyla prostorově tak zprasená. Stačí se podívat na směšně krátké zadní boční dveře nové 208 a Corsy... 😒 :no: :no: :no: Proti prostorově geniálnímu Puntu III. generace jsou to jak o třídu menší auta! 😒 😒 😒 :no:
To ale nič neznamená, na tej platforme je postavená aj C4 III a ta ma razvor na úrovni Octavie a je širšia a dlhšia ako Golf mk8 😉 Cize ak sa s nou vo Fiate pohraju a neodflaknu to nevidím problem
Všechna Punta byla prostorově nadmíru vydařená. Vzpomínám na 1. gen - sklopila se opěradla zadních sedaček, na horáku jsem sundal přední kolo a to se vešlo úplně s přehledem - a přitom auto měřilo asi jen 377 cm! Motor jel líp, než by člověk od 60k čekal, nicméně jednobodové vstřikování potřebovalo otáčky, jinak benzín v sání kondenzoval a auto cukalo. Ke konci už bylo "dojeté" a žralo masivně olej, ale motor se točil i bez oleje!! 😁 FIRE :yes:
Problém je v tom, že Fiat byl e😜ert právě na malá auta. Jeho malá auta získala nejvíce cen v soutěži Evropské auto roku, patřila mezi nejprodávanější nebo přímo na první místo nejprodávějších malých aut. A teď je konec. Ano, nemusí to být stejné auto. ale podívejme se, jak vypadá nový Opel Corsa.
ja sa celkom tesim, technika PSA je aktualne dost dobra a trend je proste taky, ze regulacia zabija konkurenciu, ktora sa musi pospajat aby vobec prezila a ludia si tak budu moct vybrat medzi technicky identickym autom len v 3-4 dizajnovych prevedeniach...volkswagen to robi uz roky a nikto s tym problem nema, priemernemu zakaznikovi je to dost ukradnute
viac ma zaujima co sa stane s celkom zaujimavym konceptom centoventi, to asi neprezije co?
viac ma zaujima co sa stane s celkom zaujimavym konceptom centoventi, to asi neprezije co?
To je právě ono. Průměrnému zákazníkovi to nevadí. Mě ale ano. Nechci 208 předělanou na punto nechci 500X ala 2008 ne ne ne
Od pocatku ohlaseni fuze bylo zrejme,ze Fiat postupne prevezme techniku PSA,jinak by ta fuze vubec nemela smysl. Treba ohledne uz toho zminovaneho Punta to vidim tak,ze lepsi Punto jako derivat 208 nez zadne Punto. Pokud bude Fiat stavet auta s jeho designem za pouziti koncernove techniky,nemam s tim problem a opet si ho koupim. Kdyby udelali i derivaty s logem Lancie, byl by to prijemny bonus.