Zatímco Ford Mondeo se v USA prodává jako Ford Fusion, Opel Insignia je tam zase známá jako Buick Regal. Oba modely střední třídy krátce po sobě končí.
sú neschopní hňupi, lebo na to prišli o veľa rokov skôr ako Ford či teraz GM.
Napísal Barik a on teda vie všetko najlepšie ako to v tej Amerike chodí. 🙂
Už jsem si to nepamatoval, ale ten propad Golfu byl tedy hodně. A předpokládám, že letos to bude ještě horší s "lepší" G8. Mít horší prodeje Golfu než Camry je docela smutné.
sedan nie je moc prakticka kasna co si budeme klamat... a je v tomto jedno ci ste kanadan australcan juhoafrican alebo slovak... vzdy vam lepsiu sluzbu v tomto spravi praktickejsie SUVecko alebo neraz aj hatchback .. o kombiku ani nevravim... a v amerike je tiez boom SUV nielen u nas v eu... a hadajme na ukor coho... no prave aj na ukor sedanov ... takze suma sumarom SUVecka pozeru nielen mondeo v europe ... ale pochutia si na nom aj v amerike .... docela logicke ze jo ... ved na druhej strane zemegule je trava rovnako zelena predsa ako u nas v eu ... a rovnako aj tam bude SUV praktickejsie ako sedan ... :yes:
Tím, že američtí výrobci dobrovolně vyklidí segment sedanů střední třídy, dosáhnou jediné - naprosté dominace asijských značek v tomto segmentu (Honda Accord, Nissan Altima, Kia Optima, Hyundai Sonata apod.). Nevidí si ani na špičku nosu. Trh sedanů se v USA sice výrazně zmenšil, pořád ale má nemálo velmi loajálních zákazníků, kteří do SUV nikdy nepřesednou! To už potvrdila řada v USA provedených marketingových studií a velmi bolestně se o tom již stačil přesvědčit Ford...
Nevidí si na špičku nosu? Jako že máš lepší info nebo vyhodnocuješ líp?
Sem myslel že sedany prostě padají celoplanetárně
Sem myslel že trh obsadili japonci už dáááávno https://www.goodcarbadcar.net/2019-us-vehicle-sales-figures-by-model/ už dááávno tomu ono dáávno je i co je následkovali korejci
Dáš odkaz na nějaké marketingové studie o kterých mluvíš?
Ale at si udela obrazek kazdy sam z US cisel v odkazu.
Btw. Giulie se prodalo vic nez Regalu. :yes:
A prvnim trem mistum se vubec nedivim.
Vyborna auta.
A Camry si lze dokonce koupit i u nas.
A Altima? https://m.autorevue.cz/…nez-se-muze-zdat
Americké značky by prostě měly detailně analizovat asijskou konkurenci, v čem jsou jejich sedany lepší a pak pořádně zapracovat na nové generaci svých modelů. A ne trapně hodit ručník do ringu! :-(:-(:-(:no:
Viz já 9:11 = fakt myslíš že to cos teď napsal = nikdo neudělal? :-O
Že to napadlo až tebe?
1. zájem o sedany rsp. obecně auta střední třídy PADÁ všeobecně celosvětově
2. bohužel analyzovali = jen na základě větších znalostí víc faktů než máš ty = došli k tomu ručníku. Vzdát se zavedeného modelu výrobku se NECHCE NIKOMU = až když to jinak nejde..
Kamarade, tvoje sebevedomi bych chtel mit. :-)
Tvuj prispevek ma u spalovacich aut stejnou uroven, jako kdyz pises elektromobilite...
Mohl bys byt rovnou CEO GM. :-)
Protoze to cos napsal, urcite jeste nikoho nenapadlo. :D
Jinak ja ti povim rovnou (tajemstvi :D:D:D ) vysledek takove analyzi, ktery je znamy celemu svetu.
A Hammuna sklizi primarne jeho plody.
Je to TPS - Toyota Production System. :-O
Toto predevsim zachranilo napriklad v devadesatych letech krachujici Porsche... https://www.idnes.cz/…auto_ojetiny_fdv
Citace:
''Tou pravděpodobně nejdůležitější věcí bylo však to, že se mu ve spolupráci s bývalými inženýry japonské Toyoty podařilo optimalizovat výrobní proces ve stuttgartské automobilce.''
Hezky vecer
PS Toyota ma vyhodu v tomto - (temer) dokonalem vyrobnim systemu, zamerenem mimo jine na kvalitu...
Tesla ma zase vyhodu vertikalni integrace (kterou ma ale Toyota narozdil od EU/US automobilek taky, vlastne dalsi faktor uspechu..) a inovaci.
Co si budeme povidat, v kapitalismu je zisk az na prvnim miste. A vertikalni integrace umoznuje Toyote a Tesle (zjednodusene) ze zisku subdodavatelu vytvorit zisk automobilky. ;-)
PPS Doporucuji vice vzdelani a MENE ''moudrych'' prispevku, predevsim o EV!
Tesla je v dobrych cislach pretoze predava certifikaty. S kazdou predanou teslou jej na iny "emisny flotilovy" ucet pipne 95gCO2eq/km. A prave predajom tychto sa dokaze prehupnut do ciernych cisiel...samozrejme ze si vyrabaju vlastne baterie pomoze, ale stacit to nemusi.
Ja nerozporujem ze maju pokryte veci v ramci supply chain - s ohladom na to, ze ju pre svoj produkt museli vybudovat od nuly. Zaroven si pockam ako odola efektivita takto nastavenej siete, inovacnym tlakom hracov, ktori chcu predavat viac EV ako Tesla, pretoze ich biznis je postaveny na nizsich marzach ale o to vacsom objeme vyroby. V tejto chvili su ocakavania od tesly valorizovane v jej trhovej hodnote podstatne vacsie ako realny vykon v podobe zisku/kvantity. A tak cakam ci bublina streli, alebo nie....
To co pises je sice pravda.
Ale o tu bublinu vubec nejde. ;-)
Kazdy narust akcii muzes povazovat za bublinu...
Kdyz splaskne zase na 1.000$ tak co?
Nebo si myslis, ze splaskne na nulu?
Shorteru uz bylo dost.
A v podstate i oni vyhnaly (svymi ztratami) ve vysledku cenu Tesly nahoru. :-O
Neviem na kolko splasne...ale ked budu vediet robit EVcka vsetci, ten inovacny potencial znacky sa splaskne na autonomne riadenie...mozno pre investora vysoko atraktivne, ci je to tak atraktivne pre bezmeho sofera, ktory si ma priplatit...neviem.
Tesla ma spickovy pohon (synchr. i asynchr. motor s unikatni integraci elektroniky), pokrocily termomanagement, top infotainment, maximalni automatizaci kompletni (od clanku) vyroby battery packu, v zari prijde se SVYMI bateriemi a energy strategii (obousmernou AC nabijecku nema - v serii! - krome Tesly nikdo...).
O technologii vyroby, jako napr. odlevana zadni cast karoserie atp. ani nemluvim.
Tesla inovuje vic nez si myslis. ;-)
Je toho evidentne hodne, co nevis. :-)
ČLánek je samozřejmě chybný, sedany opouští POUZE Ford, GM má pořád ještě Malibu a Cadillacy cT4 a CT5.
A FCA má duo 300C/Charger.
Takže stále k dispozici 5 modelů + doprodejové Cadillacy CT6, Impaly, Regaly atd. To se bude doprodávat ještě 2 roky., bo výroba bylo ukončena až letos v únoru
problém je, že americké značky oslovují víc specifickou část klientely - ano zrovna ty, kteří chtějí trucky a SUV. od oka bych řekl, že jde o více venkovskou klientelu.