Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSoumrak amerických sedanů. Krátce po Fordu Mondeo v USA končí také Opel Insignia
31 komentářů
alf1963
Tak už budou jen samé SUV krabice ;-\
Už jsem si to nepamatoval, ale ten propad Golfu byl tedy hodně. A předpokládám, že letos to bude ještě horší s "lepší" G8. Mít horší prodeje Golfu než Camry je docela smutné.
Pokles Golfu, Pola i Pašíka je zajímavej = stejně jako že na jejich pozice se dere Mercedes C = takže o ceně to není
Mě překvapil i v našem českém žebříčku od WLTP trvající možná už trvalý? celkový pokles dřív tady velmi oblíbeného audi https😐/autobible.euro.cz/…oklesem-hodnoty/
Mě překvapil i v našem českém žebříčku od WLTP trvající možná už trvalý? celkový pokles dřív tady velmi oblíbeného audi https😐/autobible.euro.cz/…oklesem-hodnoty/
3_diamanty
sedan nie je moc prakticka kasna co si budeme klamat... a je v tomto jedno ci ste kanadan australcan juhoafrican alebo slovak... vzdy vam lepsiu sluzbu v tomto spravi praktickejsie SUVecko alebo neraz aj hatchback .. o kombiku ani nevravim... a v amerike je tiez boom SUV nielen u nas v eu... a hadajme na ukor coho... no prave aj na ukor sedanov ... takze suma sumarom SUVecka pozeru nielen mondeo v europe ... ale pochutia si na nom aj v amerike .... docela logicke ze jo ... ved na druhej strane zemegule je trava rovnako zelena predsa ako u nas v eu ... a rovnako aj tam bude SUV praktickejsie ako sedan ... :yes:
Celá tvoja úvaha by bola múdra a logická a tak, ale je tu jeden drobný detailík: Insignia/Regal je liftback. 😉
První generace byl i klasickej sedan https😐/www.tipcars.com/…vi-17130306.html?…
Je to sice skoro to samý ale amíci Regalu Sportback říkaj že je to FASTBACK slovy viceprezienta GMC sportovní sedan https😐/www.auto123.com/…sportback/64992/
Je to sice skoro to samý ale amíci Regalu Sportback říkaj že je to FASTBACK slovy viceprezienta GMC sportovní sedan https😐/www.auto123.com/…sportback/64992/
Arese
Tím, že američtí výrobci dobrovolně vyklidí segment sedanů střední třídy, dosáhnou jediné - naprosté dominace asijských značek v tomto segmentu (Honda Accord, Nissan Altima, Kia Optima, Hyundai Sonata apod.). Nevidí si ani na špičku nosu. Trh sedanů se v USA sice výrazně zmenšil, pořád ale má nemálo velmi loajálních zákazníků, kteří do SUV nikdy nepřesednou! To už potvrdila řada v USA provedených marketingových studií a velmi bolestně se o tom již stačil přesvědčit Ford...
Nevidí si na špičku nosu? Jako že máš lepší info nebo vyhodnocuješ líp?
Sem myslel že sedany prostě padají celoplanetárně
Sem myslel že trh obsadili japonci už dáááávno https😐/www.goodcarbadcar.net/2019-us-vehicle-sales-figures-by-model/ už dááávno tomu ono dáávno je i co je následkovali korejci
Dáš odkaz na nějaké marketingové studie o kterých mluvíš?
Sem myslel že sedany prostě padají celoplanetárně
Sem myslel že trh obsadili japonci už dáááávno https😐/www.goodcarbadcar.net/2019-us-vehicle-sales-figures-by-model/ už dááávno tomu ono dáávno je i co je následkovali korejci
Dáš odkaz na nějaké marketingové studie o kterých mluvíš?
Tak s tou prvni vetou arese se asi neda nesouhlasit.
Ale celkove spatne je ta myslenka... 😄
Amici tento segment jiste neopousti v situaci rostoucich prodeju a kralovskych marzi...
To neni politika, to je (s nejvetsi pravdepodobnosti) rozhodnuti opustit segment ve ktetem se nedari.
Naopak, Accord, Civic, Camry, Corolla jsou v USA vsechno sedany a uspech maji obrovsky...
Az nedavno vznikla nova konkurence v podobe Tesla Model 3.
https😐/carsalesbase.com/…f-midsized-cars/
Ale at si udela obrazek kazdy sam z US cisel v odkazu.
Btw. Giulie se prodalo vic nez Regalu.
:yes😒br /> A prvnim trem mistum se vubec nedivim.
Vyborna auta.
A Camry si lze dokonce koupit i u nas.
A Altima?
https😐/m.autorevue.cz/…nez-se-muze-zdat
Ale celkove spatne je ta myslenka... 😄
Amici tento segment jiste neopousti v situaci rostoucich prodeju a kralovskych marzi...
To neni politika, to je (s nejvetsi pravdepodobnosti) rozhodnuti opustit segment ve ktetem se nedari.
Naopak, Accord, Civic, Camry, Corolla jsou v USA vsechno sedany a uspech maji obrovsky...
Az nedavno vznikla nova konkurence v podobe Tesla Model 3.
https😐/carsalesbase.com/…f-midsized-cars/
Ale at si udela obrazek kazdy sam z US cisel v odkazu.
Btw. Giulie se prodalo vic nez Regalu.
:yes😒br /> A prvnim trem mistum se vubec nedivim.
Vyborna auta.
A Camry si lze dokonce koupit i u nas.
A Altima?
https😐/m.autorevue.cz/…nez-se-muze-zdat
Americké značky by prostě měly detailně analizovat asijskou konkurenci, v čem jsou jejich sedany lepší a pak pořádně zapracovat na nové generaci svých modelů. A ne trapně hodit ručník do ringu! 😒 😒 😒 :no:
Viz já 9:11 = fakt myslíš že to cos teď napsal = nikdo neudělal? 😲
Že to napadlo až tebe?
1. zájem o sedany rsp. obecně auta střední třídy PADÁ všeobecně celosvětově
2. bohužel analyzovali = jen na základě větších znalostí víc faktů než máš ty = došli k tomu ručníku. Vzdát se zavedeného modelu výrobku se NECHCE NIKOMU = až když to jinak nejde..
Že to napadlo až tebe?
1. zájem o sedany rsp. obecně auta střední třídy PADÁ všeobecně celosvětově
2. bohužel analyzovali = jen na základě větších znalostí víc faktů než máš ty = došli k tomu ručníku. Vzdát se zavedeného modelu výrobku se NECHCE NIKOMU = až když to jinak nejde..
Kamarade, tvoje sebevedomi bych chtel mit. 😄
Tvuj prispevek ma u spalovacich aut stejnou uroven, jako kdyz pises elektromobilite...
Mohl bys byt rovnou CEO GM. 😄
Protoze to cos napsal, urcite jeste nikoho nenapadlo. 😁
Jinak ja ti povim rovnou (tajemstvi 😁 😁 😁 ) vysledek takove analyzi, ktery je znamy celemu svetu.
A Hammuna sklizi primarne jeho plody.
Je to TPS - Toyota Production System. 😲
Toto predevsim zachranilo napriklad v devadesatych letech krachujici Porsche...
https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv
Citace😒br /> ''Tou pravděpodobně nejdůležitější věcí bylo však to, že se mu ve spolupráci s bývalými inženýry japonské Toyoty podařilo optimalizovat výrobní proces ve stuttgartské automobilce.''
Hezky vecer
PS Toyota ma vyhodu v tomto - (temer) dokonalem vyrobnim systemu, zamerenem mimo jine na kvalitu...
Tesla ma zase vyhodu vertikalni integrace (kterou ma ale Toyota narozdil od EU/US automobilek taky, vlastne dalsi faktor uspechu..) a inovaci.
Co si budeme povidat, v kapitalismu je zisk az na prvnim miste. A vertikalni integrace umoznuje Toyote a Tesle (zjednodusene) ze zisku subdodavatelu vytvorit zisk automobilky. 😉
PPS Doporucuji vice vzdelani a MENE ''moudrych'' prispevku, predevsim o EV!
Tvuj prispevek ma u spalovacich aut stejnou uroven, jako kdyz pises elektromobilite...
Mohl bys byt rovnou CEO GM. 😄
Protoze to cos napsal, urcite jeste nikoho nenapadlo. 😁
Jinak ja ti povim rovnou (tajemstvi 😁 😁 😁 ) vysledek takove analyzi, ktery je znamy celemu svetu.
A Hammuna sklizi primarne jeho plody.
Je to TPS - Toyota Production System. 😲
Toto predevsim zachranilo napriklad v devadesatych letech krachujici Porsche...
https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv
Citace😒br /> ''Tou pravděpodobně nejdůležitější věcí bylo však to, že se mu ve spolupráci s bývalými inženýry japonské Toyoty podařilo optimalizovat výrobní proces ve stuttgartské automobilce.''
Hezky vecer
PS Toyota ma vyhodu v tomto - (temer) dokonalem vyrobnim systemu, zamerenem mimo jine na kvalitu...
Tesla ma zase vyhodu vertikalni integrace (kterou ma ale Toyota narozdil od EU/US automobilek taky, vlastne dalsi faktor uspechu..) a inovaci.
Co si budeme povidat, v kapitalismu je zisk az na prvnim miste. A vertikalni integrace umoznuje Toyote a Tesle (zjednodusene) ze zisku subdodavatelu vytvorit zisk automobilky. 😉
PPS Doporucuji vice vzdelani a MENE ''moudrych'' prispevku, predevsim o EV!
Tesla je v dobrych cislach pretoze predava certifikaty. S kazdou predanou teslou jej na iny "emisny flotilovy" ucet pipne 95gCO2eq/km. A prave predajom tychto sa dokaze prehupnut do ciernych cisiel...samozrejme ze si vyrabaju vlastne baterie pomoze, ale stacit to nemusi.
To fakt nejsou jen baterie a povolenky. 😉
Jsou to pohony (narozdil treba od elektrickych Mercedesu..), palubky, sedacky, ale i vlastni polovodicove soucastky!
https😐/cleantechnica.com/…hnica-deep-dive/
https😐/asia.nikkei.com/…f-Toyota-and-VW2
A k tomu vsemu jeste energy game-changer...
https😐/electrek.c👋2020/05/19/tesla-bidirectional-charging-ready-game-changing-features/
Jsou to pohony (narozdil treba od elektrickych Mercedesu..), palubky, sedacky, ale i vlastni polovodicove soucastky!
https😐/cleantechnica.com/…hnica-deep-dive/
https😐/asia.nikkei.com/…f-Toyota-and-VW2
A k tomu vsemu jeste energy game-changer...
https😐/electrek.c👋2020/05/19/tesla-bidirectional-charging-ready-game-changing-features/
Ja nerozporujem ze maju pokryte veci v ramci supply chain - s ohladom na to, ze ju pre svoj produkt museli vybudovat od nuly. Zaroven si pockam ako odola efektivita takto nastavenej siete, inovacnym tlakom hracov, ktori chcu predavat viac EV ako Tesla, pretoze ich biznis je postaveny na nizsich marzach ale o to vacsom objeme vyroby. V tejto chvili su ocakavania od tesly valorizovane v jej trhovej hodnote podstatne vacsie ako realny vykon v podobe zisku/kvantity. A tak cakam ci bublina streli, alebo nie....
To co pises je sice pravda.
Ale o tu bublinu vubec nejde. 😉
Kazdy narust akcii muzes povazovat za bublinu...
Kdyz splaskne zase na 1.000$ tak co?
Nebo si myslis, ze splaskne na nulu?
Shorteru uz bylo dost.
A v podstate i oni vyhnaly (svymi ztratami) ve vysledku cenu Tesly nahoru. 😲
Ale o tu bublinu vubec nejde. 😉
Kazdy narust akcii muzes povazovat za bublinu...
Kdyz splaskne zase na 1.000$ tak co?
Nebo si myslis, ze splaskne na nulu?
Shorteru uz bylo dost.
A v podstate i oni vyhnaly (svymi ztratami) ve vysledku cenu Tesly nahoru. 😲
Neviem na kolko splasne...ale ked budu vediet robit EVcka vsetci, ten inovacny potencial znacky sa splaskne na autonomne riadenie...mozno pre investora vysoko atraktivne, ci je to tak atraktivne pre bezmeho sofera, ktory si ma priplatit...neviem.
Nesplaskne nikdy jen na FSD (full self driving).
Tesla ma spickovy pohon (synchr. i asynchr. motor s unikatni integraci elektroniky), pokrocily termomanagement, top infotainment, maximalni automatizaci kompletni (od clanku) vyroby battery packu, v zari prijde se SVYMI bateriemi a energy strategii (obousmernou AC nabijecku nema - v serii! - krome Tesly nikdo...).
O technologii vyroby, jako napr. odlevana zadni cast karoserie atp. ani nemluvim.
Tesla inovuje vic nez si myslis. 😉
Je toho evidentne hodne, co nevis. 😄
Tesla ma spickovy pohon (synchr. i asynchr. motor s unikatni integraci elektroniky), pokrocily termomanagement, top infotainment, maximalni automatizaci kompletni (od clanku) vyroby battery packu, v zari prijde se SVYMI bateriemi a energy strategii (obousmernou AC nabijecku nema - v serii! - krome Tesly nikdo...).
O technologii vyroby, jako napr. odlevana zadni cast karoserie atp. ani nemluvim.
Tesla inovuje vic nez si myslis. 😉
Je toho evidentne hodne, co nevis. 😄
ČLánek je samozřejmě chybný, sedany opouští POUZE Ford, GM má pořád ještě Malibu a Cadillacy cT4 a CT5.
A FCA má duo 300C/Charger.
Takže stále k dispozici 5 modelů + doprodejové Cadillacy CT6, Impaly, Regaly atd. To se bude doprodávat ještě 2 roky., bo výroba bylo ukončena až letos v únoru
A FCA má duo 300C/Charger.
Takže stále k dispozici 5 modelů + doprodejové Cadillacy CT6, Impaly, Regaly atd. To se bude doprodávat ještě 2 roky., bo výroba bylo ukončena až letos v únoru
problém je, že americké značky oslovují víc specifickou část klientely - ano zrovna ty, kteří chtějí trucky a SUV. od oka bych řekl, že jde o více venkovskou klientelu.
Ty to nazyvas vice venkovskou...
Ja bych rekl, ze to asi souvisi hlavne s patriotismem.
Realny problem je, ze US znacky nedosahuji kvality ani value for money Japoncu/noveji Korejcu.
Dobre naslapnuto mel drive jen Chrysler, nez to ukoncil Daimler. ;-\
Ja bych rekl, ze to asi souvisi hlavne s patriotismem.
Realny problem je, ze US znacky nedosahuji kvality ani value for money Japoncu/noveji Korejcu.
Dobre naslapnuto mel drive jen Chrysler, nez to ukoncil Daimler. ;-\
Jasně, fakt to nikdo nekupuje
Charger
2013 98,336
2014 94,099
2015 94,725
2016 95,437
2017 88,351
2018 80,226
2019 96,935
Lonský rok nejlepší za posledních 6 let vid, sranda co 😄 😄 😄
Charger
2013 98,336
2014 94,099
2015 94,725
2016 95,437
2017 88,351
2018 80,226
2019 96,935
Lonský rok nejlepší za posledních 6 let vid, sranda co 😄 😄 😄
Malibu
2013 200,594
2014 188,519
2015 194,854
2016 227,881
2017 185,857
2018 144,542
2019 131,917
Sice klesá ale pořád 130-200 tis aut za poslední roky, to není malé číslo
2013 200,594
2014 188,519
2015 194,854
2016 227,881
2017 185,857
2018 144,542
2019 131,917
Sice klesá ale pořád 130-200 tis aut za poslední roky, to není malé číslo
Letos za půl roku i přes koronavirus 5600 ks Cadillaců CT5 v USA, 7000 končících Impal, 48 000 ks Malibu atd atd.
Anonym
Cadillacy CT4 a CT5 jsou asi co?
Chevrolet Malibu taky nic?
A ještě se vám vytratil Dodge Charger
Jediný kdo nebude mít od ledna žádný sedan tak Bude Ford/Lincoln no.
GM a FCA si budou mnout ruce, půjčovny, policajti a konzervativní zákazníci přjdou k nim 😄
Chevrolet Malibu taky nic?
A ještě se vám vytratil Dodge Charger
Jediný kdo nebude mít od ledna žádný sedan tak Bude Ford/Lincoln no.
GM a FCA si budou mnout ruce, půjčovny, policajti a konzervativní zákazníci přjdou k nim 😄
Napísal Barik a on teda vie všetko najlepšie ako to v tej Amerike chodí. 🙂
Možná v tom má prsty Sóros, Havel už asi ne ale Kalousek se Schwarzenbergem by mohli = vypadá to na ně = ve spolupráci s EU
Hele nemůže to nebejt o hňupech z FCA = ale prostě stejně jako tady NEZÁJMEM lidí? Co? 😲 😉