Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příjezd plug-in hybridního Ferrari s výkonem 1000 koní se opozdí. Důvod nepřekvapí

Na příjezd plug-in hybridního Ferrari SF90 Stradale si zájemci budou muset počkat o něco déle. Zpoždění je způsobeno opatřeními kvůli pandemii koronaviru.
Zpět na článek
7. 8. 2020 22:52
7. 8. 2020 22:52
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dzakobo
8. 8. 2020 11:24
Není 1000 koní málo??
Honba za výkonem v těchto sférách mi přijde přestřelená. Už supersporty / hypersporty se 700 - 800 k jsou ukrutně rychlé. Poptávka po Ferrari je tak obrovská, že by si podle všeho mohlo dovolit nastolit "zastropování" výkonu a být trendsetter.
Spíš než na maximální výkon, by se měli zaměřit na hybridizaci.
Např.:
"435": V8 3.5 atmo 400k + 200k el. m. = kombinovaný výkon např. 550k
"Superfast": V8 3.5 turbo 550k + 300k el. m. = kombinovaný výkon např. 800k
Ano, V12 bych ukončil, sice by to byla škoda, ale po ekonomické stránce by se produkce "jednoho" V8 motoru a použití hybridů (= nízké CO2 pokuty) vyplatily. A teď kamenujte, teda mínusujte. :-)
Rozbalit vlákno
7
8. 8. 2020 13:21
Re: Není 1000 koní málo??
Zrovna v cene Ferrari se vypalny EU asi schova a kupujici to neresi. Takze u hypersportu bych ty hybridy snad i vynechal.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2020 14:08
Re: Není 1000 koní málo??
Přesně = nejde o výpalné

Ale o rychlost reakce = kde sebelepší spalování ropy nedá elektromotor = srovnávání zrychlení velkýho sedanu na elektřinu Tesla vs supersporty znáš. Německej autobild udělal velký srovnání včetně na okruhu 625 koní spalování ropy V8 4,4 biturbo vs stejný stádo elektrický = drtivá prohra ve VŠEM zrychlení od malejch rychlostí po 200 skoro trapný srovnání pružnosti a samozřejmě kontumace emise

Tady jde jen o rychlejší reakce lepší dynamiku o TOM je mj elektromotor = napsal sem to tu už tisíckrát = pro ověření dokonce kvůli tomu vzniklo https://www.auto.cz/…y-edition-128296

Zvláštní přesně TOHLE sme spolu probírali důkladně a opakovaně = myslel sem že nakonec si..
Avatar - spitfirecz
9. 8. 2020 08:29
Re: Není 1000 koní málo??
Pokud se nepletu, tak u těchto výrobců se emisní pokuty neplatí, jelikož mají výjimku na malosériové výrobce.
9. 8. 2020 10:15
Re: Není 1000 koní málo??
Vynimka bola pre vyrobcov s predajom v EU do 10tisic rocne.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2020 14:13
Re: Není 1000 koní málo??
S výkony máš pravdu = růst výkonu už dááávno překonal růst a kapacitu silnic a dálnic

Mnohem lepší je jít dneska cestou https://www.auto.cz/…aktni-v12-135305 nebo levněji https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 nebo ještě levněji https://www.novinky.cz/…monicka-40314193 nebo fakt rozumně levně https://autobible.euro.cz/…e-cim-dal-lepsi/

Bohužel výkonově už dáávno není potřeba ani V8 https://www.novinky.cz/…ri-lidi-40315612 trochu do normálu až až je i https://www.idnes.cz/…627_automoto_fdv
Avatar - speedfred
8. 8. 2020 14:50
Re: Není 1000 koní málo??
V12 by mala zostať naveky už len kvôli tomu zvuku a “štýlu” koľko otáčok toľko výkonu. Pokuty za “nadspotrebu” aj tak všetci prehodia na zákazníka.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2020 18:16
Re: Není 1000 koní málo??
To ale není o pokutě = prostě už nemají moc smysl

Ještě ta malá točivá 3994 cm3 Gordona Murraye ale jinak ztrácí smysl