Na příjezd plug-in hybridního Ferrari SF90 Stradale si zájemci budou muset počkat o něco déle. Zpoždění je způsobeno opatřeními kvůli pandemii koronaviru.
Honba za výkonem v těchto sférách mi přijde přestřelená. Už supersporty / hypersporty se 700 - 800 k jsou ukrutně rychlé. Poptávka po Ferrari je tak obrovská, že by si podle všeho mohlo dovolit nastolit "zastropování" výkonu a být trendsetter.
Spíš než na maximální výkon, by se měli zaměřit na hybridizaci.
Např.:
"435": V8 3.5 atmo 400k + 200k el. m. = kombinovaný výkon např. 550k
"Superfast": V8 3.5 turbo 550k + 300k el. m. = kombinovaný výkon např. 800k
Ano, V12 bych ukončil, sice by to byla škoda, ale po ekonomické stránce by se produkce "jednoho" V8 motoru a použití hybridů (= nízké CO2 pokuty) vyplatily. A teď kamenujte, teda mínusujte. :-)
Ale o rychlost reakce = kde sebelepší spalování ropy nedá elektromotor = srovnávání zrychlení velkýho sedanu na elektřinu Tesla vs supersporty znáš. Německej autobild udělal velký srovnání včetně na okruhu 625 koní spalování ropy V8 4,4 biturbo vs stejný stádo elektrický = drtivá prohra ve VŠEM zrychlení od malejch rychlostí po 200 skoro trapný srovnání pružnosti a samozřejmě kontumace emise
Tady jde jen o rychlejší reakce lepší dynamiku o TOM je mj elektromotor = napsal sem to tu už tisíckrát = pro ověření dokonce kvůli tomu vzniklo https://www.auto.cz/…y-edition-128296
Zvláštní přesně TOHLE sme spolu probírali důkladně a opakovaně = myslel sem že nakonec si..