Novinky
Honba za výkonem v těchto sférách mi přijde přestřelená. Už supersporty / hypersporty se 700 - 800 k jsou ukrutně rychlé. Poptávka po Ferrari je tak obrovská, že by si podle všeho mohlo dovolit nastolit "zastropování" výkonu a být trendsetter.
Spíš než na maximální výkon, by se měli zaměřit na hybridizaci.
Např.😒br /> "435": V8 3.5 atmo 400k + 200k el. m. = kombinovaný výkon např. 550k
"Superfast": V8 3.5 turbo 550k + 300k el. m. = kombinovaný výkon např. 800k
Ano, V12 bych ukončil, sice by to byla škoda, ale po ekonomické stránce by se produkce "jednoho" V8 motoru a použití hybridů (= nízké CO2 pokuty) vyplatily. A teď kamenujte, teda mínusujte. 😄
Spíš než na maximální výkon, by se měli zaměřit na hybridizaci.
Např.😒br /> "435": V8 3.5 atmo 400k + 200k el. m. = kombinovaný výkon např. 550k
"Superfast": V8 3.5 turbo 550k + 300k el. m. = kombinovaný výkon např. 800k
Ano, V12 bych ukončil, sice by to byla škoda, ale po ekonomické stránce by se produkce "jednoho" V8 motoru a použití hybridů (= nízké CO2 pokuty) vyplatily. A teď kamenujte, teda mínusujte. 😄
Zrovna v cene Ferrari se vypalny EU asi schova a kupujici to neresi. Takze u hypersportu bych ty hybridy snad i vynechal.
Přesně = nejde o výpalné
Ale o rychlost reakce = kde sebelepší spalování ropy nedá elektromotor = srovnávání zrychlení velkýho sedanu na elektřinu Tesla vs supersporty znáš. Německej autobild udělal velký srovnání včetně na okruhu 625 koní spalování ropy V8 4,4 biturbo vs stejný stádo elektrický = drtivá prohra ve VŠEM zrychlení od malejch rychlostí po 200 skoro trapný srovnání pružnosti a samozřejmě kontumace emise
Tady jde jen o rychlejší reakce lepší dynamiku o TOM je mj elektromotor = napsal sem to tu už tisíckrát = pro ověření dokonce kvůli tomu vzniklo https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296
Zvláštní přesně TOHLE sme spolu probírali důkladně a opakovaně = myslel sem že nakonec si..
Ale o rychlost reakce = kde sebelepší spalování ropy nedá elektromotor = srovnávání zrychlení velkýho sedanu na elektřinu Tesla vs supersporty znáš. Německej autobild udělal velký srovnání včetně na okruhu 625 koní spalování ropy V8 4,4 biturbo vs stejný stádo elektrický = drtivá prohra ve VŠEM zrychlení od malejch rychlostí po 200 skoro trapný srovnání pružnosti a samozřejmě kontumace emise
Tady jde jen o rychlejší reakce lepší dynamiku o TOM je mj elektromotor = napsal sem to tu už tisíckrát = pro ověření dokonce kvůli tomu vzniklo https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296
Zvláštní přesně TOHLE sme spolu probírali důkladně a opakovaně = myslel sem že nakonec si..
S výkony máš pravdu = růst výkonu už dááávno překonal růst a kapacitu silnic a dálnic
Mnohem lepší je jít dneska cestou https😐/www.auto.cz/…aktni-v12-135305 nebo levněji https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 nebo ještě levněji https😐/www.novinky.cz/…monicka-40314193 nebo fakt rozumně levně https😐/autobible.euro.cz/…e-cim-dal-lepsi/
Bohužel výkonově už dáávno není potřeba ani V8 https😐/www.novinky.cz/…ri-lidi-40315612 trochu do normálu až až je i https😐/www.idnes.cz/…627_automoto_fdv
Mnohem lepší je jít dneska cestou https😐/www.auto.cz/…aktni-v12-135305 nebo levněji https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 nebo ještě levněji https😐/www.novinky.cz/…monicka-40314193 nebo fakt rozumně levně https😐/autobible.euro.cz/…e-cim-dal-lepsi/
Bohužel výkonově už dáávno není potřeba ani V8 https😐/www.novinky.cz/…ri-lidi-40315612 trochu do normálu až až je i https😐/www.idnes.cz/…627_automoto_fdv
https😐/www.arcgis.com/…board/index.html#…
https😐/www.irozhlas.cz/…ni_2006090732_pj