Design
Bohužel, za mne vypadá beznadějně. :no:
Co se ti na tom nelíbí, je to jasný design Škoda bez hloupých kudrlinek. Takový Seat, Ford, Opel mají design úplný unisex, Ford to ještě dohání vykuleností ala MiTo
Skica ako každá iná. Výrazné markanty, ostré hrany, výrezy blatníkov nestačia na obrovské kolesá, dynamické proporcie, uhladený veľkorysý interiér. Aká bude realita, je jasné. Výraz nebude zďaleka taký výrazný, ostrých hrán bude menej a nebudú až také ostré, kolesá sa vo veľkých výrezoch blatníkov budú strácať, auto bude skôr vyššie a užšie, bez výrazne dynamického looku, interiér menej vzdušný a tesnejší, prepchatý displejmi a klavírnym lakom. Len ďalšia nevkusná hrča na kolesách. Proste zapadne do portfólia ako šedá myška, jediné, čím bude vyčnievať, bude elektrický pohon, ktorý je zase neprekonateľnou prekážkou pre všetkých pravoverných petrolheadov. V súčasnej ponuke Škody prakticky zbytočné auto. Ak zdedí "prednosti" elektrovolkswagenov, môže Škode viac uškodiť ako pomôcť.
Vždyť elektroauta nepotřebují přední masku. Proč když maj supr čupr novou platformu, tak tam nacpou něco tak zbytečného? To už tam rovnou mohli nechat fejkovej vejfuk a dělat z repráku vrum vrum
.... elektromobily potřebují chlazení baterií i elektromotorů - ty při svém používání generují mnoho odpadního tepla
nevím, možná střílím vedle, ale voda je nejúčinnější chladící médium
třeba baterie potřebují chladit vodou?
potom by chladič smysl dával
nevím, možná střílím vedle, ale voda je nejúčinnější chladící médium
třeba baterie potřebují chladit vodou?
potom by chladič smysl dával
Skica super, bomba. Teď to ještě vyrobit. Což bude pro tuhle zaostalou automobilku docela problém. Furt čekám, kdy s ostatními zametou a inovativní automobilky spadnou. Jenže on se furt děje opak, jak je to možný ? Že by se ta masa pepíků s firemní ochcáfkou co zde bojují za "pořádnej Diesel" (firma koupí a servisuje, ostatní to dýchají ale jim to vyjde na soukromé kilometry levně) mýlila ? To by přece nebylo možný !
Nebo že by opravdu firemní auto na operák s dieselem bylo tak nerentabilní a neperspektivní, že změna je potřeba ? Vzpomínáte si na ty kecy a ten vývoj ? Nejdříve byly inovace ignorovány, potom se tomu vysmívalo i vedení, teď zarputile z posledních sil bojují (a my jim dotujeme pracovní sílu z veřejného rozpočtu) a za chvíli prohrají. Přesně v duchu Gándího hesla: "First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.".
Škoda je neperspektivní zaměstnavatel a jako ČR bychom je měli přestat podporovat různými COVID a kurzarbeit programy. Mohli jsme mít Teslu, ale Babiš potřebuje lít do ropáků řepku, tak ji nemáme. Přestaňme už platit tu armádu zaostalých a nezaměstnatelných lidí, kteří umí jakž takž vyrobit auto, které bylo in před 10-15 lety. V otřesné kvalitě cca od roku 2008 (průsery TDI, TSI). Jak vypadá jejich snaha vyrobit moderní auto byť s obyčejnými asistenty jako jsou Matrix světla, detekce chodců, prevence nárazu a dalších vidíme na Octavii 4 - a to jsou věci, které i nejmasovější automobilky světa dávají FUNKČNÍ i do relativně levných aut.
Je naprosto jedno, jak vypadá Enyaq na skice. Až to vyjede ven, svět už bude dávno někde jinde a Škoda bude hasit průsery, aby se s tím dalo alespoň jezdit. 😄 😄 😄
Kromě toho je pro soukromou klientelu Škoda čím dál tím méně sexy - málokdo si za svoje chce koupit auto, které vypadá jako vyfasované služební.
Nebo že by opravdu firemní auto na operák s dieselem bylo tak nerentabilní a neperspektivní, že změna je potřeba ? Vzpomínáte si na ty kecy a ten vývoj ? Nejdříve byly inovace ignorovány, potom se tomu vysmívalo i vedení, teď zarputile z posledních sil bojují (a my jim dotujeme pracovní sílu z veřejného rozpočtu) a za chvíli prohrají. Přesně v duchu Gándího hesla: "First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.".
Škoda je neperspektivní zaměstnavatel a jako ČR bychom je měli přestat podporovat různými COVID a kurzarbeit programy. Mohli jsme mít Teslu, ale Babiš potřebuje lít do ropáků řepku, tak ji nemáme. Přestaňme už platit tu armádu zaostalých a nezaměstnatelných lidí, kteří umí jakž takž vyrobit auto, které bylo in před 10-15 lety. V otřesné kvalitě cca od roku 2008 (průsery TDI, TSI). Jak vypadá jejich snaha vyrobit moderní auto byť s obyčejnými asistenty jako jsou Matrix světla, detekce chodců, prevence nárazu a dalších vidíme na Octavii 4 - a to jsou věci, které i nejmasovější automobilky světa dávají FUNKČNÍ i do relativně levných aut.
Je naprosto jedno, jak vypadá Enyaq na skice. Až to vyjede ven, svět už bude dávno někde jinde a Škoda bude hasit průsery, aby se s tím dalo alespoň jezdit. 😄 😄 😄
Kromě toho je pro soukromou klientelu Škoda čím dál tím méně sexy - málokdo si za svoje chce koupit auto, které vypadá jako vyfasované služební.
Jsi hodně dobře mimo mísu wole.
Další elektro-wůl. Je jich tady už docela dost.
Mimochodem, jen spalováky měly průsery, Tesla ne?
Tesla je jeden velkej PRŮSER, ale má docela dost zarputilých fandů.
Další elektro-wůl. Je jich tady už docela dost.
Mimochodem, jen spalováky měly průsery, Tesla ne?
Tesla je jeden velkej PRŮSER, ale má docela dost zarputilých fandů.
Doufám, že ta kola budou u reálného auta o trošku větší 😁
si alespoň věří a na každý nový model, i když existuje zatím jenom v jeho představách, spustí systém předběžných objednávek. Získá tím přibližnou představu, jestli něco málo prodá. Koncern nic. Proč? Tady se jen EV vyvíjí, ale skutečný zájem prodávat za tím není. Vyvíjí se, protože se musí. Ani známka nadšení. V osmdesátkách jsem byl povinně 2 roky na vojně. Tohle mi ji připomíná. Ta povinnost nacvičovat se sapíkem proti imperialistům, po jejichž zboží všichni bez rozdílu toužili.
Milá Škodovko, kdo touží po elektromobilu za miliony, ten už má třeba Model S. Zatímco ty nacvičuješ. Tak nacvičuj. My na vojně taky nacvičovali. A přitom si uvědomovali, že je to jen vynucená šaškárna. Byli jsme dávno poražení. Stejně jako ty... :no:
Milá Škodovko, kdo touží po elektromobilu za miliony, ten už má třeba Model S. Zatímco ty nacvičuješ. Tak nacvičuj. My na vojně taky nacvičovali. A přitom si uvědomovali, že je to jen vynucená šaškárna. Byli jsme dávno poražení. Stejně jako ty... :no:
Kdo touží po elektromobilu za miliony... jo, to je ta otázka. Loni si u nás koupilo Teslu 120 lidí - to nestojí za námahu. Elektromobily si budeme kupovat, až nás k tomu vláda / Unie donutí...
breasinop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
utasloc
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
rauterpdi
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
migetel
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
scarmarkro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pojďme ještě s dalšim "moudrem" třeba teď i pobaviš.
Interiér... tablet je prostě tablet, dnešní all touch klasika... zajímavě vypadají přístroje, možná tam bude malá kaplička a nad ní ještě něco v tom pásu?
Lidé serou na kraviny, chtějí auto, se kterým se dá jet nejen na dovolenou, tedy SUV, 4x4, diesel, manuální převodovka, ruční brzda, bez šmatlací obrazovky pro uhrovité výrostky, zato auta se zcela rovnou ložnou plochou po sklopení zadních sedadel. A hlavně auto s průměrnou životností půl milionu km!