Novinky
Manuál nebude, to je snad jasné každému. Do auta s délkou bezmála 5 metrů se stejně nehodí.
Vobec to nie je smiesna hodnota, pretoze ten motor je naladeny na ten vykon s ohladom na fakt, aby vyrobca nanho mohol s kludom dat 7 r. zaruku, resp. 150.000 km. Samozrejme ten motor zvlada ovela viac. Btw. ma ta americka atmo V6 3.6 aj 510 Nm krutiaceho momentu? Sotva...
Ano B je spravne. Kupuju to hlavne ludia, ktori chcu vykonny V6 za cenu konkurencnych nemeckych stvorvalcov v o triedu mensich autach.
To, že připadá tobě, že se nehodí, neznamená, že to tak připadá všem. Je to zadokolka s poměrně silným benzínem a tam se hodí.
Jo, vypadá to slibně........ale ne pro EU, která nenávidí spalováky..... 😒 A o manuálu raději pomlčet nebo se nas...štvu.... ;-\
5 metrové sedany s fofrklackem už nikdo nedělá, naco, k čemu, moderní automat řadí líp a rychleji jak ty s manuálem 😄
Ve zrychlení spoustu dnešních automatů manuálně neuřadíš. Jestli mi chceš říct, že při dobrždění před zatáčkou tam máš vždy kvalt, který je nejlepší, pak lžeš. To neumí a nemůže umět žádný automat.
Takže rychleji nahoru u některých automatů jsi u manuálu pomalejší, ale líp? To zcela jistě ne.
Takže rychleji nahoru u některých automatů jsi u manuálu pomalejší, ale líp? To zcela jistě ne.
Definuj mi to "lip", ne kazdej totiz vidi absolutni rychlost prerazeni jako jediny parametr hodnoceni toho co je nebo neni lepsi. 😉
To je len tvoj nahlad veci. Ale je jasne, ze ked davas 7 r zaruku, tak sa chces poistit. Ten motor vydrzi daleko viac, H/K nema vseobecne problemy s motormi. Stingery sa bez problemov daju iba zmenou softu ladit na cca 430-450 k a krutiaci moment do cca 650 Nm (podla chipu). Len uz potom logicky prichadzas o tovarensku zaruku. A co sa tyka 10 stupnovej prevodovky tak to uz je trochu overkill. 8 stupnov staci absolutne s prehladom, aby prevodovka vkuse neradila hore-dole ako splasena.
Jasne, predaje to trhat nebude, ale prave ten V6 tvori najvacsie percento predanych aut som niekde zachytil.
No neviem, mne v Stingeri manuál nechýbal. Na rezanie okresiek či na okruh to náradie nie je. Jazdí to parádne, výkonu to má viac než dosť a radenie pádlami mi k tomu proste pasovalo viac. Pritom nemám problém s manuálom, všetky moje autá ho majú.
Na co?k čemu? ...pro zábavu,to že tebe nebavilo řadit ve falicii neznamená že někoho jiného nebude bavit řadit ve stingeru, zvláště na klikaté okresce i v Porsche už to pochopili a BMW M verze v manuálu určené pouze pro americký trh viz E60 V10 manuál jsou velmi raritní vyhledávané a ceněné.
Ve své době jsem měl BMW7 e32 manuál samosvor a věř že mě bavilo řadit i u pětimetrové limuzíny 😲 :-!
Ve své době jsem měl BMW7 e32 manuál samosvor a věř že mě bavilo řadit i u pětimetrové limuzíny 😲 :-!
3.3 TGD-i v reálu podává už od začátku výkony okolo 400 k, takže tohle je jen taková prospektová kosmetika. Téměř všechny zážehové motory s turbem dávají o dost vyšší výkon než udávaný.
S 2,5 a 3,5 motory to vypadá slibně. Obzvláště pokud by se alespoň ten 2,5 dal kombinovat s manuálem.
Jisté je, že minimáně u nás a asi ani jinde v Evropě to prodejní trhák nebude, ale i tak je to příjené spestření. Pokud by byla příznivá cena, mohlo by to pár kupců zlákat. Dejme tomu cenu někde na úrovní Passata. Což je ale nemyslitelné az vyšší cenu se to tu zkrátka neprodává, ačkoli zadokolka, silný motor....ale je to stále v kategorii "bykupců"
Jisté je, že minimáně u nás a asi ani jinde v Evropě to prodejní trhák nebude, ale i tak je to příjené spestření. Pokud by byla příznivá cena, mohlo by to pár kupců zlákat. Dejme tomu cenu někde na úrovní Passata. Což je ale nemyslitelné az vyšší cenu se to tu zkrátka neprodává, ačkoli zadokolka, silný motor....ale je to stále v kategorii "bykupců"
scarmarkro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Koľko toho najazdíš? Keď to bude tak 50t km/rok tak potom uvidíš spotrebu $ na servise aj u emeriky.
Stinger nie je sportove auto ale GT-cko, teda na dlhe, rychle a pohodlne presuny. Takze automat je tam uplne namieste.
A automatu se dá řadit v zatáčce a to i nejvíc krkolomné kde točís oběma rukama, ale přitom prsty brkneš do pádla.
Zkust to s fofrkládou 😄
A když vidím, kolik lidem dělá problém s amnuálem rozjet nebo jak rychle se odlepí z křižovatky, tam fakt nechápu, proč si to ty lidi kupují, když s tím neumí jezdit
Zkust to s fofrkládou 😄
A když vidím, kolik lidem dělá problém s amnuálem rozjet nebo jak rychle se odlepí z křižovatky, tam fakt nechápu, proč si to ty lidi kupují, když s tím neumí jezdit
A vždy tam dělají milí a znalí lidé, takže není potřeba hledat jinou alternativu. To nebudu komentovat radši 😉
Cadillac 3,0 V6 Twinturbo má výkon 410 HP i bez chipů, a 3,6 Twinturbo 470 HP 😄
I s tovární zárukou 😄
Poladit na 700 koní to umí každej jouda co tuní káry 😄
I s tovární zárukou 😄
Poladit na 700 koní to umí každej jouda co tuní káry 😄
Pravda, já sem v Camaru po prvním servise po koupi dělal akorát olej a antifreeze, jinak nic za ty další 2 roky 😄
Můžeš vyrazit do servisu
https😐/www.lincolncars.cz/kontakt/
https😐/shop.unitesta.com/…cz/lincoln-c135/
a krom toho budou Lincoln umět sazozřejmě I Impexta, Auto Outlet, Simix, Denker atd. Takže to už Máš Praha, Brno, Ostrava, Nový Jičín, Hodonín a já něvím co ještě 😄
https😐/www.lincolncars.cz/kontakt/
https😐/shop.unitesta.com/…cz/lincoln-c135/
a krom toho budou Lincoln umět sazozřejmě I Impexta, Auto Outlet, Simix, Denker atd. Takže to už Máš Praha, Brno, Ostrava, Nový Jičín, Hodonín a já něvím co ještě 😄
Stinger GT je taký týpek s nadváhou, ktorý sa hodí do obtiahnutého cyklistického dresu a má pocit, že je Sagan 😁 Proste má to výkon, jazdí dobre, ale na Vuelte by dostal napráskané. 😊
rauterpdi
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
utasloc
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
breasinop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mno asi je, nicméně takové převodovky se montují. Ono když je ten krouták, stačí i 5st 😄
Ale trošku víc to baští a nená to takové zrychlení, ale ten motor víc stupnů nepotřebuje.
Ale trošku víc to baští a nená to takové zrychlení, ale ten motor víc stupnů nepotřebuje.
Takoví lidé toho maj na výber poněkud víc - Stinger, Genesis, Chrysler 300, Dodge Charger, Cadillac CT5-V + končící, ale stále dstupné modely Cadillac CT6, Lincoln Continetal, Chevrolet Impala.....
Jasne, ze ide o kozmetiku. A suhlas aj s tym vacsinou vyssim vykonom v reale. Nahravaju tomu aj hodnoty zrychlenia merane v testoch, ked doterajsia 366 k verzia s GPF filtrom, ktora ma papierovu 0-100 za 5,5s, to dava za cca 5s.
To má dva úhly pohledu. Je to super a potěší, ž elidé mají stále zájem o pořádné motory a druhý pohled je ten, že prodeje jsou tak mizerné, že si to koupí jen pár jedinců, co chtějí silné auto za přiměřený peníz. Obávám se, že B je správně.
ono 3,3 i 3,5 by stejně netrhalo prodeje a 2,5, byť R4 s výkonem přes 250 koní by byl naprosto v pohodě. Natož s manuálem, aby si člověk trochu užil.
2.5 by mala prist, ale 3.5 nebude, zostava nadalej 3.3 s tym, ze vykon by mal mierne narast z 366 na 373 koni.
Jinými slovy, pokud z toho vyždímeš výkon , motor nevydrží. Resp. výrobce se bojí toho že nevydrží.
A ty atmosféry jo 😄
Ne krouták zcela logicky atmosféra jako turbo nikdy mít nebude, při podobném objemu. Otázka je, že když to má 10 st. automaty jestli je ten krouták ještě tak moc důležitej 😄
Kdo chce 550 Nm a víc, tak jedině V8 - v atmosféře 😄
A ty atmosféry jo 😄
Ne krouták zcela logicky atmosféra jako turbo nikdy mít nebude, při podobném objemu. Otázka je, že když to má 10 st. automaty jestli je ten krouták ještě tak moc důležitej 😄
Kdo chce 550 Nm a víc, tak jedině V8 - v atmosféře 😄
Třeba Lincoln - v každým okresním městě je zastoupení.
:-!