Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Golf GTI zná první české ceny, brzy bude k objednání

Výroba ostré generace osmičkového Golfu sice ještě nezačala, přesto už máme k dispozici první informace o českých cenách.
Zpět na článek
12. 8. 2020 16:03
12. 8. 2020 16:49
12. 8. 2020 17:23
12. 8. 2020 21:20
12. 8. 2020 22:11
12. 8. 2020 22:49
13. 8. 2020 00:35
13. 8. 2020 04:54
13. 8. 2020 08:51
13. 8. 2020 10:37
13. 8. 2020 10:49
13. 8. 2020 11:41
13. 8. 2020 12:23
13. 8. 2020 14:29
13. 8. 2020 14:58
13. 8. 2020 16:10
13. 8. 2020 16:22
13. 8. 2020 08:40
13. 8. 2020 08:53
13. 8. 2020 09:00
13. 8. 2020 09:07
13. 8. 2020 09:15
13. 8. 2020 09:25
13. 8. 2020 09:46
13. 8. 2020 10:04
13. 8. 2020 10:07
13. 8. 2020 10:28
13. 8. 2020 10:33
13. 8. 2020 10:37
13. 8. 2020 10:44
13. 8. 2020 10:46
13. 8. 2020 11:25
13. 8. 2020 11:49
13. 8. 2020 13:13
13. 8. 2020 10:28
13. 8. 2020 08:54
13. 8. 2020 09:02
13. 8. 2020 09:25
13. 8. 2020 10:43
13. 8. 2020 10:47
13. 8. 2020 12:26
13. 8. 2020 13:02
13. 8. 2020 13:42
13. 8. 2020 17:43
13. 8. 2020 19:46
13. 8. 2020 22:17
13. 8. 2020 23:26
14. 8. 2020 00:16
13. 8. 2020 10:25
13. 8. 2020 10:27
13. 8. 2020 10:30
13. 8. 2020 23:03
12. 8. 2020 18:03
12. 8. 2020 17:57
12. 8. 2020 20:32
12. 8. 2020 20:39
12. 8. 2020 21:00
Avatar - lamal
12. 8. 2020 16:03
yess
Husta cena bez samosvoru .... zeby miestecko pre Corollu GRMN ?
Za to 245k tesíčko to nebude na zahodenie...
Rozbalit vlákno
51
Avatar - Emel
12. 8. 2020 16:49
Re: yess
To víš, nebo hádáš? Octa RS dostává svor v základu, tak...
Avatar - lamal
12. 8. 2020 17:23
Re: yess
Ak myslis GRMN tak to neviem... pri tejto cene by uz vsak mohla konkurovat... na cenu 7čky 692 tis by sa s podobnym vykonom nedostala... tak pri vseobecnych cenach Toyoty myslene.
Avatar - Emel
12. 8. 2020 21:20
Re: yess
Myslím, jestli víš, že GTI bude bez samosvoru, když běžná Octa RS ho má.
Avatar - cascadia2
12. 8. 2020 22:11
Re: yess
trakční pomocníci podle mě budou ;-)
12. 8. 2020 22:49
Re: yess
Je v základu.
Und die inzwischen serienmäßige Vorderachse-Quersperre (VAQ) arbeitet sehr subtil, aber offenbar höchst wirkungsvoll.
https://de.motor1.com/…golf-8-gti-2020/
Avatar - miromen
13. 8. 2020 00:35
Re: yess
Hm už druhy članek co čtu a opět poměrně smutne čteni. Holt GTI je pro "duchodce".
A rychlost řizeni jen 14,1:1 to jako važně hm
13. 8. 2020 04:54
Re: yess
Díky za rychlý test a zevrubné hodnocení :yes:
Avatar - miromen
13. 8. 2020 08:51
Re: yess
No tohle jsou prvni dojmy. Ale prostě se tam piše, že vlastně nedošlo k nějake změně. Stale jde o rychly golf, ktery nenabidne řidičsky to co konkurence. Jo oproti předchudci je rychlejši a stabilnějši s tim, že je o něco sportvnějši diky o něco tvrdšimu nastaveni. Chvalene jsou sedadla, ktere jsou teď nejen komfortni, ale i "podrži", naopak se nelibi digitalni svět, kdy např. pro vypnuti esp je potřeba se proklikat.
13. 8. 2020 10:37
Re: yess
Golf se samosvorem jezdil vždy jako víno. Krásně vyvážené řízení bez tahání rukou a pěkně nastavený podvozek. Tohle u HH ocením víc než karbonovou kapotu a tvrdé nastavení.
O infotainmentu se bavit nemusíme, to je na levačku.
Avatar - lamal
13. 8. 2020 10:49
Re: yess
Ale zase jeho poskakujuca predna naprava na nerovnostiach v zabere je dost neprijemna... skace ako koza. Inak je to dobre auto.
Avatar - miromen
13. 8. 2020 11:41
Re: yess
Jenže u HH mnozi oceni tu řidičskou stranku, kdy tě dokaže vtahnout do děje a pobavit tě. A to je to co se postrada i u TCR natož GTI. U Type R, když, už někteři něco vyčitaji tak pišou o unylosti teměř na urovni pravě koncernovych HH. Ale ano jinak panuje jasna shoda, že Type R je jizdně precizni a efektivni což je fajn na okruzich, ale na okreskach se od něj očekavala větši zapojeni a "rošťarna".
A do jiste miry to tahani rukou bych u řizeni uvital. Velice se mi zamlouvalo u rcz r, kde to bylo za mě akoratni, kdy celkově na mě řizeni udělalo velky dojem.
13. 8. 2020 12:23
Re: yess
Tak jestli se ti líbí tahání za volant pak jo. Potom jde ale o to nejhorší řízení. Absolutně tě zbaví jakéhokoliv feedbacku od vozovky. Řízení musí být čisté, jemné. Tam se odděluje zrno od plev a na zadokokách si ho cením díky tomu víc než zadního náhonu.
Nechat si remcat od pohonu do volantu je strašný. Naposled mě takhle (ne)pobavil poslední Mini Cooper. Něco tak šíleného jsem nečekal. Nejdřív překvapení, pak otrava.
Avatar - miromen
13. 8. 2020 14:29
Re: yess
Vim, že na tohle jsou svym zpusobem dva tabory, kdy jedni tuhle da se řict necnost nesnaši a těm druhym nejen, že jim nevadi, ale berou ji i jako jistou davku komunikace. A nevim jestli znaš jedničkoveho focuse, ale i ten u běžnych verzi na tohle trpěl a s diskuzi vim, že byli majitele kterym tohle vadilo, předevšim při delšich přesunech. Což ja jsem vubec nechapal a to jsem s fokalem jezdil poměrně dost delšich štrek včetně dovolenych po jižni evropě. A zpětnou vazbu určitě u něj hodnotim velmi kladně.
Dnes je třeba dle zkušenosti značne tahani patrne u meganu rs trophy narozdil od klasickeho RS, ktere je udajně opravdu značne a až velmi otravne i při kratšich štrekach. A přesto je u něj zaroveň chvalena pravě zpětna vazba. hm Nevim, zas až tak velkou zkušenost s auty, přesněji počtem modelu, ktere by trpěly na torque steering nemam. Z těch co jsem poznal, ale určitě vim, že by mi nevadily, ale samo určitě bude zaležet na konkretnim modelu, respektive do jake miry je to dejme tomu otravne a degradujici celkově řizeni. Vim, že prostě někdy stači jiste drobnosti či detaily, ktere mužou u auta zasadněji ovlivnit jejich celkove chovani a odradit od něj.
Avatar - Emel
13. 8. 2020 14:58
Re: yess
U Focusu 1 měly na pocit z řízení velkej vliv gumy. Brácha měl letní široký 17" a zimní úzký 16"... na 17" to auto dost nepříjemně tahalo za ruce... ne teda torque steer, spíš citlivost na vyjetý koleje a nerovnosti. Na 16" všechno v normě.
Avatar - miromen
13. 8. 2020 16:10
Re: yess
Pokud si dobře vzpominam tak 17" byly 215/40 a ja s něma vydržel jen par měsicu. Jo u fokala měla velikost kol dost zasadni vliv na chovani. I tu citlivost na vyjete koleje si vybavuji, ale on byl pravě patrny i ten torque steering jen to bylo za mě v takove miře, že bych nepředpokladal nějake stižnosti na něj. Třeba v rcz r jsem jezdil cca 45min v kuse, kde to tahalo určitě vyrazněji a bylo potřeba mit volant pevněji v rukou a nejen, že mi to nedělalo problem či pozoroval nějaky negativni vliv na ovladani, ale ještě k tomu se mi to zamlouvalo.
Avatar - Emel
13. 8. 2020 16:22
Re: yess
Jo, ten rozměr myslím odpovídá. Tenhle Focus měl asi 100k, takže se žádné torque nekonalo :-)

Citlivost na koleje je horší v tom, že to nečekáš. Když šlápneš na plyn a znáš svoje auto, tak víš, že případně musíš vzít volant pevně do ruky, dá se s tím počítat. Ale koleje můžou přijít na nečekaným místě a zase nechceš jezdit dlouhý trasy s pevně sevřeným volantem...
Avatar - Emel
13. 8. 2020 08:40
Re: yess
Ze srandy... víš, kolik má Focus? :-)
Avatar - miromen
13. 8. 2020 08:53
Re: yess
To nevim, ale mělo by byt rychlejši než u fiesty ST a ta ma poměr 12:1. Vim, že standard focus ma něco přes 14:1 a něco mi řika, ale nejsem si uplně jisty, že takovy civic ma něco pod 14:1.
Avatar - Emel
13. 8. 2020 09:00
Re: yess
Já že se tu nad tím číslem tak pohoršuješ. Focus IV má fixní 14,7:1, Focus ST III měl 13,7:1 až 10,1:1, Golf 7 GTI měl 14,1:1-9,5:1. Nové STčko teď nevím, u G8GTI čekám stejně jako u předchůdce variabilní řízení.
Avatar - miromen
13. 8. 2020 09:07
Re: yess
Rychlost převodu řizeni je v tom textu a tam se uvadi těch 14,1:1. No a mam tech. spec a 14,7:1 ma mk3, mk4 ma 14,3:1 a ST 11,6:1.
Avatar - Emel
13. 8. 2020 09:15
Re: yess
Nová Octa RS progresivní řízení má, Golf GTI ho bude mít taky.
Avatar - miromen
13. 8. 2020 09:25
Re: yess
Nic se tam o tom nepiše takže GTI zřejmě bude mit pouze staly převod což by bylo určitě fajn, jen by se v tom připadě slušelo ho trochu přiostřit.
Avatar - Emel
13. 8. 2020 09:46
Re: yess
Ty ten jeden článek moc žereš, bez přemýšlení... vidíš že konkurence prý má něco líp, tak po tom hned skočíš. Hele, něco jsem pro tebe vygooglil:
Dann sollten aber alle Komponenten für die Frontantriebs-Fahrmaschine an Bord sein, denn die schon im Vorgänger überzeugenden Zutaten Progressivlenkung und elektronische Vorderachs-Quersperre sind Serie.
Takže jasně, progresivní řízení je v sérii, dá se čekat stejný poměr jako dřív, tj. 14,1-9,5:1
https://www.auto-motor-und-sport.de/…2020-mit-245-ps/

PS: samozřejmě to není tak, že čím strmější řízení, tím lepší... udělat řízení strmé není nic těžkýho, ale cenou za to je, že v tom nemáš takovej cit... a taky nervozita auta třeba při vyšších rychlostech. Lékem na to poslední je právě variabilní převod, kdy při jízdě rovně auto funguje "normálně", ale do nějaké vracečky jsi schopný ho poslat bez vánočky z rukou.
Avatar - miromen
13. 8. 2020 10:04
Re: yess
No nevim, ale progresivni řizeni by měl poznat i běžny řidič natož pak nějaky novinař, ktery popisuje auta, nemluvě o těch nejzapalenějšich vyježdnych šoferech. To by pak měl jit takovy pisalek od kormidla. Mě ta hodnota rozhodně udeřila do oči s tim, že u HH bych si rozhodně představoval rychlejši převod.
Avatar - Emel
13. 8. 2020 10:07
Re: yess
Chceš si vsadit, jestli tam je nebo ne :-) ?
V článcích je spousta kravin, je potřeba trocha kritického myšlení a porovnat to s tím, co člověk ví.
Avatar - lamal
13. 8. 2020 10:28
Re: yess
Napr v FOFO3 FL s 1.5EB v kombiku je riadenie az moc rychle a celku to nesvedci... makke ulozenia, makksi setup, to auto tie rychle zmeny od riadenia nedokaze preniest na cestu... vzdy ked na nom jazdim si musim zvykat, ze riadenie je moc rychle a podvozok na zmeny smeru pomaly... velmi stupidna kombinacia

V tomto pripade by to chcelo pomalsie riadenie...
Avatar - miromen
13. 8. 2020 10:33
Re: yess
Tak to určitě nesouhlasim. Ja bych si určitě dokazal představit ještě rychlejši řizeni. Ono to řizeni je dost citlive a prakticky reaguje okamžitě, už od středove polohy a možna s tim si to pleteš. Ja s tim byl třeba hned od prvnich metru potěšen narozdil od moji druhe polovičky, ktera si na to musela nějakou dobu zvykat než ji to přestalo dělat problem a dnes se ji to naopak zamlouva.
Avatar - lamal
13. 8. 2020 10:37
Re: yess
Zjednodusme to na subjektivne potreby, kazdy ma rad nieco ine. Ja nerad krotim zelatinu mikrometrovymi pohybmi... to je fakt hnus.

Riadenie ma odpovedat celkovemu setupu, v tom focuse je problem to riadit na pozdejší apex, pretoze riadenie je moc rychle a to auto tam s tym riadenim uz len nejakeho nadhodis, ale nemas moznost nejakej plynulejsej korekcie... na to treba v riadeni viac priestoru.

Nijak ti to ovsem nenutim...
Avatar - miromen
13. 8. 2020 10:44
Re: yess
Tak ten popis mi vubec nesedi a dost pochybuji i přes rozdilnějši laděni, že by byl takovy rozdil mezi HB a kombi. Naopak řizeni je velmi přesne a dost citlive takže se s tim v ramci kategorie velice dobře najižději zatačky a ja bych pravě uvital ještě o něco rychlejši převod.
Avatar - lamal
13. 8. 2020 10:46
Re: yess
Riadenie samo o sebe je vyborne, komunikuje, je presne, dobre vyvazene... parada. Jeho rychlost vsak nesedi k tomu setupu podvozka.
To inak tvrdi vacsina co porovnavala pred FL a FL - ten je vyrazne preladeny v ulozeniach a makksich tlmicoch.
Avatar - miromen
13. 8. 2020 11:25
Re: yess
No jak jsem psal, nějak mi to nesedi, ale kombi neznam. Každopadně a to, už jsem ti psal s FL pravě naopak došlo ke změnam kdy se použilo pravě většich a tužšich komponent a to nejen tlumiču, ale třeba silentbloku nebo stabilizatoru. Ano kombi ma nějake rozdilnosti v použiti komponent i laděni je jine, ale určitě bych nepředpokladal nějake velke rozdilnosti.
Avatar - lamal
13. 8. 2020 11:49
Re: yess
V pohode, rozdiely medzi HB a kombi nepoznam.
Avatar - Emel
13. 8. 2020 13:13
Re: yess
Ve FoFo3 ST Combi se mi řízení celkem líbilo... nějaký torque steer tam byl, ale co si pamatuju tak nic, s čím bych měl problém. Zase ale že by to byl nějaký zážitek proti ORS nebo GGTI... to nebyl.
Avatar - miromen
13. 8. 2020 10:28
Re: yess
No, ale abych věděl tak se k tomu musim nějak dopatrat. Ale jasně, už davno vim, že to co je psano nemusi byt dano. Každopadně ja bych se zbaveni se progresivniho řizeni u sporovnich či sportovnějšich modelu vubec nedivil takže by mě jeho absence neudivovala. No u koncernu tomu tak zřejmě neni takže vsazet se určitě nebudu.
Avatar - speedfred
13. 8. 2020 08:54
Re: yess
Poradíš mi ktoré auto v podobnej cenovke je pre chlapov, keď GTI je pre dôchodcov?
Avatar - miromen
13. 8. 2020 09:02
Re: yess
Stači si zjistit co nabizy konkurence, ktera stoji +- to same.
Avatar - speedfred
13. 8. 2020 09:25
Re: yess
Tak daj. ST, i30N ? Chlapácke autá?
13. 8. 2020 10:43
Re: yess
Vždy když vidím na okruzích FWD auta i TCR, tak mě ten příměr v extrémním případě napadá. Je to samozřejmě nesmysl, ale obecně jsem z GTI (V, VI, VII), která jsem jel nikdy neměl pocit, že by byla nanicovatá.
Známý si před týdnem koupil CTR, už se těším jak to projedu. Pak sepíšu dojmy, zda-li je tam vesmírný rozdíl nebo ne. ;-)
Avatar - lamal
13. 8. 2020 10:47
Re: yess
Bude v blogu? Niekde v diskusii radsej nie..
13. 8. 2020 12:26
Re: yess
JJ do blogu, nedávno mi prošel rukama Mini Cooper a z hlediska řízení to bylo největší zklamání za hodně dlouhou dobu. Neměl jsem ani chuť ztrácet čas psaním článku. Těšil jsem se na něj a kolegovi ho po pár desítkách km vrátil. Nebavil mě, spíš naopak a podvozkem to nebylo, ten je moc hezky odladěný, problém je v málo agresivním nastavení přední nápravy a úmorném tahání za volant při přidání plynu kdekoliv mimo rovnou vozovku bez výmolů, kolejí, zatáček.
Avatar - lamal
13. 8. 2020 13:02
Re: yess
Tahanie za volant je na potvoru, len ta to vytresta... nemam rad uplne level - boj s autom... na nasich okreskach je to celkom peklo, aj ked je fakt, ze na mini som to asi v ziadnej recke nevidel... to, ze vodica vytresta ano, ale nie takto s riadenim. Mal to v dobrom stave ? Trebars spatne disky, pneu, tlaky, geometria ?

Na cliu si cenim, ze ten predok je stabilny a torque steer je velmi dobre potlaceny... naprava z meganu RS s oddelenou tehlicou robi v tomto good job a na clio je prijemne predimenzovany ten predok.
13. 8. 2020 13:42
Re: yess
V zásadě nové auto, 5tkm. Měl ho jako náhradní na 3dny. Já v něm jel cca 30min, už bych do něj lézt znovu nemusel.
13. 8. 2020 17:43
Re: yess
Smutné čtení? A pro koho? Když uvádí, že cituji "...nejlepší kombinace dynamiky, pohodlí a vhodnosti pro každodenní použití ve své třídě", tak je to bohužel smutné čtení pro konkurenci. Jednoduše proto, že zdaleka nejvíc řidičů od HH čeká přesně tyto vlastnosti. Golf nikdy necílil a myslím, že ani dnes necílí na pár zájemců o jakési pseudohardcore náčiní počínaje vzhledem a konče podvozky jako žebřiňák, to milerád přenechá konkurenci a nebude si hrát na rádoby závodní vercajk, na to má v koncernu hafo zástupců, kteří na to mají příslušnou koncepci a nebude z předohrabu dělat, co z něj vzhledem ke koncepci stejně nikdy udělat nejde i kdyby se na prdku dalo křídlo ze 747 a místo pružin kusy kolejnic. A s těmi důchodci jsi už docela vedle, jestli někoho odradí nový plně digitální interiér jako prvního, tak to budou právě důchodci a naopak mladá generace zvyklá na šmatlafouny asi nebude mít problém.
Avatar - miromen
13. 8. 2020 19:46
Re: yess
Ty jsi to evidentně nečetl pozorně a ještě tu ocituješ vycuc. GTI jednoduše neni ve sve kategorii zamiřen na Řidiče a na tom se nic nezměnilo. V ramci kategorie jdo opět o řidičsky nejmeně zajmaveho zastupce mezi HH. A rozhodně to neni o nějakych tvych domněnkach o hardcore, tvrdosti či křidlech u konkurence.Tohle si muže myslet pouze nějaky pomatenec. A tve dalši prohlašeni jako od tiskoveho mluvči, už ani nebudu komentovat, to je slušna snužka blabolu.
13. 8. 2020 22:17
Re: yess
nic v zlom, ale v tejto diskusii si skor za pomatenca Ty :-) Golf GTI bol VZDY cielovany do pozicie konfortneho rychleho neutralneho HH ... dynamickeho daily car, ktory budu vediet lahko ovladat aj neskuseni vodici. tie Tvoje litanie o technickych parametroch su uplne mimo, pretoze to nikoho z cielovej skupiny nezaujima.
Avatar - miromen
13. 8. 2020 23:26
Re: yess
Ano vesměs je to takovy hothatch nehothatch vzhledem ke konkurenci. Tohle bych i chapal, kdyby u jinych koncernovych modelu byla nabidka nějakych řidičsky zajimavějšich kousku. Jenže to neni ani u takove cupry nebo TCR. Zde na moje.auto.cz jeden kluk docela rozsahle popsal proč přešel z cupry na i30n, když tak pohledej a počti. A vesměs, když jsem si dřivěji prochazel zkušenosti majitelu ruznych HH na zahraničnich forech, tak se to zjedodušeně shoduje prevě s tim co popisuje ten kluk na mojeauto. Ja pravě neřešim nějake technicke parametry, ale to, že koncern buďto neumi nebo nechce přijit s něčim o čem si přečteš jak řidič vystoupy a ma roztahlou hubu od ucha k uchu, že se z jizdy spotil až na ***y. Prostě chyby emoce, vtaženi do děje, nějake větši řidičske porno. A ano mezi HH jsou určitě nějake utržene hovada z řetězu, ktere nebudou zrovna idealni na každy den, ale věšina z nich jsou normalni univerzalove v kiidu použitelnych na každodenni ježděni.
14. 8. 2020 00:16
Re: yess
je to dost pochopitelne ... Golf GTI je proste rychly HH, ktory vyborne sluzi ako daily car a lahko ho zvladne, napriek vykonu vdaka jeho "nudnosti", cize neutrálnemu prejavu, aj slaby vodic. cielovka je jasna ... v podstate kazdy, kto na take auto ma, si ho moze kupit a zvladne soferovat bez akychkolvek problemov aj pri vyuzivani jeho vykonu. to predsa nie je jeho slaba stranka. i30n je auto z opacneho konca, podobne ako Megane RS ... obe tieto auta su menej pohodlne, tvrde, surove a narocnejsie na riadenie. ak ale niekto preferuje auto, ktore mu poskytne viac zabavy ( suhlasim, ze pre tych, ktori ich dokazu ocenit, poskytnu viac zabavy a potesenia
) , tak si ich predsa moze kupit ... to ale neznamena, ze bude hejtovat Golf GTI, ten jednoducho smeruje na inych zakaznikov. vyslovene zabavne auta a nepochybne skvele, su Toyota 86 a jej dvojicka Subaru BRZ, ktore sa ale napríklad v EU, napriek ich nespornym kvalitam ( neviem ci je vôbec nejake podobne velke coupe ) nepredavaju prilis dobre. ja som napríklad uplne obycajny priemerny vodic a preferujem sportove derivaty, ktore su ale lahko ovladatelne. manual, RWD a 600 koni nie je nic pre mna ( na bezne denne jazdenie )
Avatar - lamal
13. 8. 2020 10:25
Re: yess
´´Podvozek dostal zavěšení MacPherson vpředu a multilink vzadu, elektronickou uzávěrku diferenciálu XDS a dočkáme se i volitelného adaptivního podvozku.´´

XDS nie je VAQ... podla clanku sudim
Avatar - Emel
13. 8. 2020 10:27
Re: yess
Jistě že není... ale musím ti napsat totéž co miromenovi, je prostě potřeba číst i jinde a dávat si to dohromady. Už jsme tu v mezičase vyhrabali dva články, kde se o samosvoru v sérii píše...
Avatar - lamal
13. 8. 2020 10:30
Re: yess
Diskuse k článku... az taky nadsenec G8 nie som aby som to zistoval inde.
Inak mas samozrejme pravdu, hlavne na ACZ vychadza kopa hluposti, ale zakazdym si to niekde inde overovat, nevis... to aby to tu clovek uz necital a ani nediskutoval.
Avatar - Emel
13. 8. 2020 23:03
Re: yess
No dobře, ale v představení Octy RS se psalo, že má VAQ sériově, takže minimálně člověka napadne, že by v GGTI mohl být taky...
12. 8. 2020 16:10
No kde je sleva 25%
Kovanda Style?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2020 17:00
brutalna cena
zakladne gti s 6st manualom za 832 tisic ... fuha.. pekne nam tie auta zdrazuju.. ved predchodca siel za 700 .... to je vcelku prudky narast ...navyse sa novy G8 voci predchodoci zase ani nejak zasadne nezmenil ci ano? aha.. akurat sa na nom este viac setri ako na predchodcovi... a je za podszattne vyssiu cenu... divna taktika na zakaznika ... za mna radsej za 850 tisic uz faceliftovaneho arteona s 1,5tsi 110kw... s 6t manualom... ktory ma tiez digitalny kokpit.,. 17tky elektrony... a spustu dalsej vybavy ... tu nejaky vytuneny hatch v podobnej cenovke ako uz pomaly polopremivoy arteon je fakt blud....
Rozbalit vlákno
23
12. 8. 2020 17:07
Re: brutalna cena
Auta strašně zdražujou.
Navzdory kovandovo žvanění.
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2020 17:16
Re: brutalna cena
ale preco tak vysoka cena? ved predchodca bol ani nie za 700 tisic... kto ma byt potom cielovka takychto kuskov ked uz neustale zdrazuju? vyrobit sikovne dostupne sportove auto pre mladych to dnes uz nie a nie... ani za svet... ale golfik za melon ano ... pre koho? za dane prachy pritom uz si vies kupit fakt arteona...a to pri vsetkej ucte ku gti je ina supa ked to zbadas na ceste.. ina liga a ani nemusi mat zdaleka vykon ako golf.. celkovo je to auto uz inde https://img2.auto.cz/…ull/6407076_.jpg ... golf v cene arteona mi preto fakt nedava ziaden zmysel bez ohladu na jeho super silny vykon .. ...
12. 8. 2020 17:26
Re: brutalna cena
Preto zdrazuju, lebo je v cene schovana pokuta pre EU. 95 € za kazdy gram CO2 nad 95 g...
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2020 17:30
Re: brutalna cena
robia si z toho uz kusovku... pritom este G6 gti je docela vidiet aj starsie G5 ... ale novsie G7 uz malo a nova G8 to uz bude fakt kusovka.. za danu cenu u nas urcite ... a to si zober ze ked ho chces s dsg a v metle a to uz mozes cakat cenu okolo 900 tisic ... za.. za golfa... vytuneneho s bruchom na zemi ale inak nadalej s docela skostnatelym dizajnom bez nejakej viditelnej pridanej hodnoty a prestize.... ved to aj ten novy captur za polovicu na viac smrncu a stylu ... ako za dane prachy neskutocny blud... to uz od vw urcite stylovy a elegantny arteon v tejto cene :yes:
12. 8. 2020 20:42
Re: brutalna cena
Tak ale Arteon v tej cene bude mozno 1-2 rocny holobyt s najslabsim motorom, bez matrixov, na 17"...
13. 8. 2020 04:55
Re: brutalna cena
A je to tady...GTI vs Captur :-[] :-[] :-[]
13. 8. 2020 00:44
Re: brutalna cena
A můžeš zmínit nějaké to šikovné dostupné sportovní auto pro mladé na úrovni GTi, když to vždy byl vrchol daného modelu? Třeba první Okta RS, mereno dnešními příjmy, vyšla v roce 2001 na "dnešních" 1,7M CZK.

A možná sis už za ty roky mohl všimnout, že ceny aut u daného modelu jdou klidně napric několika třídami. Golf R s příplatky bude nekllikanasobne dražší než základní litr skladovka.
Avatar - _Karel_
12. 8. 2020 17:39
Re: brutalna cena
Neměl bys tu začít psát, jak si Golf začíná hrát na prémii, viz Mazda?
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2020 17:42
Re: brutalna cena
tak tu platis hlavne za vykon a specificke riesenia tykajuce sa takehoto auta ( sportovy podvozok.. pripadne aj samosvor a pod ) ... inak k premii ma novy golf 8 ako taky totiz este dalej ako jeho predchodca G7 .... v tomto sa dovolim si tvrdit nikam neposunul a zakladny golfik je aj v najnovsom vidani docela bida.. kdez to aj zakladna mazda 3 uz tu premiu skutocne pripomina a akoby aj nahanala .... mazda je inde ako golf... o level inde dnes uz
Avatar - _Karel_
12. 8. 2020 17:46
Re: brutalna cena
Škoda slov...
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2020 17:48
Re: brutalna cena
tak veru,..... aj skoda penazi za obe tieto kusky dnes uz :yes:
Avatar - SKAY
12. 8. 2020 18:03
Re: brutalna cena
Arteon je jina třida ale do miče se vejdeš s Civic R a máš i veliký kufr :D
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2020 18:09
Re: brutalna cena
ved prave ze je to uz ina trieda .aj ina liga celkovo... a za podobne prachy

teraz pozeram ze arteon je este o 1mm dlhsi ako superbecko.... ja viem ze vw to urcite nedalo .... kedze pasast je rozmerovo este pod superbom... kazdopadne arteon je uz skutocna vykladna skrina koncernu... ( aj ked za mna uplna topka je nadalej touareg ) ... a uz aj zakladny arteon je fakt naslapany.. navyse je aj s manualom.. ideal :yes:

ja uz sa tesim na noveho civica ( ten bude uz konecne opat paradny ) ... ja som to vedel ze za tymi ufo civicmi mi este ude smuto.. a tak aj je
12. 8. 2020 21:45
Re: brutalna cena
na slovensku žiju pet let, ale nikdy jsem nepochopil ten debilní zvyk říkat Superbu "Superbéčko". WFT???? Superb je Superb.
jinak neskutečný, kam ty se dostaneš.... jablka, hrušky, slivky, všecko dohromady :D :D :D
13. 8. 2020 09:28
Re: brutalna cena
Čo je na tom nepochopiteľné? Slovo "superb" sa vyslovuje zle. Keď povieš "superbéčko", ide to cez jazyk ľahšie. Vôbec to nie je vnímané ako "béčko", teda že niečo v slabšej kvalite. Je to presne to isté, ako keď nehovoríš "octavia", ale "oktávka". Proste ľudia si to meno prispôsobia. ;-)
13. 8. 2020 10:06
Re: brutalna cena
Uděláš z normálního slova o dvou slabikach slovo o čtyřech. Klasická win win situejšn :D :D :*)
13. 8. 2020 11:16
Re: brutalna cena
Máš nejaký zvláštny dôvod šetriť slabikami? Čo na tom záleží? Tvoje starosti by som chcel mať.
13. 8. 2020 15:52
Re: brutalna cena
neboj, starostí mám fakt dost. proto si zbytečne neprodlužuju slova. my, synci z moravy, zkracujeme ;-)
14. 8. 2020 08:14
Re: brutalna cena
Tak si dokúp ešte jeden modul RAM-ky, potom to zvládneš aj s celými slovami. ;-)
Avatar - Beefcake
13. 8. 2020 09:43
Re: brutalna cena
Debilne/infantilne to je, ale ovela horsie je vraviet Mustangu "stang". Fuj.
Avatar - miromen
12. 8. 2020 21:33
Re: brutalna cena
A nebo 3 dačie. Tva mimoznost je bezedna. Ty by si misto objednaneho stejku klidně přijal kuřeci řizek přes cely taliř a ještě by jsi mlaskal jak jses nažral.
Avatar - speedfred
13. 8. 2020 08:55
Re: brutalna cena
Brutálna cena = brutálna zľava.
G GTI dávať na roveň s Arteonom 🙈
13. 8. 2020 11:20
Re: brutalna cena
Tak taky to auto musi nekdo vymyslet, naprogramovat, postavit, a vsichni tihle lidi taky berou vic nez pred lety.... me taky dnes trva vydelat na golfa 8 stejnou nebo kratsi dobu nez mi tehdy trvalo vydelat na golfa 7, prestoze je osmicka drazsi.

A pak samozrejme ruzne emisni pokuty a ceny za povinne emisni a asistencni systemy...
Avatar - _Karel_
12. 8. 2020 17:57
i30N
Už jen kvůli infotainmentu a celkové poctivosti (dle testů) bych asi raději šel do výrazně levnější i30, byť je Golf podle mě hezčí.
Rozbalit vlákno
1
12. 8. 2020 20:32
Re: i30N
Tak to je odvážné tvrzení, že je Golf hezčí :-[] G8 se spláclým předkem je humus...
12. 8. 2020 19:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
12. 8. 2020 20:39
Hnusný a drahý
Víc není co dodat ;-)
Rozbalit vlákno
0
12. 8. 2020 21:00
Gti
Je trošku min k zbliti, ale pořád dost :-[]
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2020 08:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2020 13:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2020 11:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0