Sportovně laděné SUV určené původně pro severoamerický trh si v provedení pro Evropu odbylo svou výstavní premiéru na loňském podzimním pařížském autosalonu a v letošním roce dorazilo do showroomů českých prodejců značky Mazdy.
...co dost dobry, rekl bych, ze je to ve sve tride spickovy auto soucasnosti a mit tam tak moznost doobjednat si jiz od vyroby parkovaci senzory a el. sklapeni zpetnych zrcatek (bohuzel, nechapu, proc to nejde doobjednat, kdyz to auto je skoro stejne velky jako VW Touareg a jedna se o smesnou porizovaci castku - tady Mazda evidentne nechape potreby zakazniku tehle velikostni kategorie aut v Evrope!, napr. parkovaci senzory do soucasne verze se musi dodelavat az tady na dilnach a znas to, je to zasah do vozidla, kde napr. pri prednich senzorech musi rozebirat i cast stredoveho tunelu a palubovky a tak nakonec vysledek je nekdy spise k placi nez k radosti, kdyz ti tam neco treba orejpou...), tak by nemelo ani v dane tride konkurenci... :yes::yes::yes:
Nechapem zmysel tohto clanku. Jednak informacie o tomto aute tu uz davno boli a ked ma byt novinkou video, tak nudnejsie video som este nevidel. Mazda je zrejme vas dobry partner vsak?
Inak je to spickove auto pre tych co neriesia spotrebu a je skoro zadarmo. Hlavne trio riadenie, prevodovka podvozok je skvela, motor silny ale ma nudny zvuk.
Zvuk motoru je vse jenom ne nudny, to rozhodne ne, ale je pravda, ze je hodne utlumeny, takze do kabiny pronika jenom minimalne a prakticky za vsech okolnosti je slyset jenom tiche seveleni... ;-):yes: Jinak, ale spotreba je vyssi, to souhlas, pod 12,5 prumeru se dostanu jen s vypetim sil (na papirove hodnoty zapomen!), protoze takhle vykonny motor, ktery je svymi parametry na urovni nejakeho bezneho 3,5 litru V6 svadi vzdy a vsude k razantnimu zrychlovani, ale potom je nadrz opravdu mala, to fakt jo... :-(
Mazda 6 MPS ma rovnaky motor a tiez pohon 4x4 a da sa na nej bez problemov jazdit (dlhodoby priemer po 40-tisic km) na 9,3 litra. A to velmi dynamicky. Aj z 3,0 V6 s automatom dostanem priemer 8 litrov, len automat musi mat klasicky overdrive.