Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
PJ164
0
Tvrdit, že pruměrná rychlost 30 km/h v testu na okruhu je stejná jako ve městě znamená ze sebe udělat, ehm, duchem chudého. Plynulá pomalá jízda na okruhu je zcela něco jiného než neustálá změna rychlosti s neustálým zastavováním a rozjížděním ve městě. Ve městě by Kona při průměru 30 km/h sotva ujela 300 Km. Test je podvodem. Takže nekupovat.
ericn
Testovat elektrošuplík na okruhu a minimální rychlostí 😒] To nemá s reálným používání auta nic společného. Takže obsadit auto 2 lidmi a poslat do reálného Pražského provozu, tj zkusit si den kdy vyrazíte ze svého domečku za Prahou do kanceláře v širším centru Prahy (cestou vysadíte dítě ve škole) a s odpolední služební cestou třeba do Českých Budějovic. Zvládne to tam i zpět na jedno nabití? Dost pochybuji 😉 😒]
File12
Tak je jasný že to je výsledek jen pro informaci. S reálným dojezdem to nemá nic společného. Co si pamatuju to samý dělaly s Teslou. Co mám auto odskoušený, tak dostat se s baterkou pod 300km dojezd je skoro nemožné pokud nepojedu maximálkou nonstop