Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Othello
Nějak jsem nepochopil ten "aktivní diferenciál s technologií rozdělování točivého momentu brzdnými zásahy"
Aktivní dif by měl přece pracovat bez přibrzďováni, ne?
Aktivní dif by měl přece pracovat bez přibrzďováni, ne?
Anonym
a s tou nejsilněkší verzí i docela dobrý. Ale jen docela. Je to nepřesný, humpolácký. Tak nějak hodně rychlý GT zkřížený s musclecarem. Rozhodně má super zvuk.
Ale někdo té nedokonalosti asi bude říkat charakter. Nebo rošťáctví - jak se píše v článku.
Hm.Budiž.
Ve srovnání s podobně silnou konkurencí skončil u mě tenhle Jago ne moc dobře.
B s komprcem (ale starší ročník) byl nejvíc a překonával i V10 atmo lambo. A V8 V AMG GT proti němu jen kňoural. O B6 v Turbu nemluvě. I když 911 Turbo S je nejlepší auto této (i cenové kategorie) (bavím se o plnotučným Jagu - vím, že je trochu levnější) a je lepší než základní McL.
Ale někdo té nedokonalosti asi bude říkat charakter. Nebo rošťáctví - jak se píše v článku.
Hm.Budiž.
Ve srovnání s podobně silnou konkurencí skončil u mě tenhle Jago ne moc dobře.
B s komprcem (ale starší ročník) byl nejvíc a překonával i V10 atmo lambo. A V8 V AMG GT proti němu jen kňoural. O B6 v Turbu nemluvě. I když 911 Turbo S je nejlepší auto této (i cenové kategorie) (bavím se o plnotučným Jagu - vím, že je trochu levnější) a je lepší než základní McL.
V jiných testech to srovnávají se ctyrvalcovou verzí
... která jim vychází jako zábavnější, ochotneji měnící směr a s lepším řízením . Na můj vkus je to dost malé auto na petilitrovou V8 a především ten výkon je “atmosférický”. Takže je z toho, zda se, auto pro jízdu hlučnou a přímou...
https://www.carthrottle.com/…-disappointment/
... která jim vychází jako zábavnější, ochotneji měnící směr a s lepším řízením . Na můj vkus je to dost malé auto na petilitrovou V8 a především ten výkon je “atmosférický”. Takže je z toho, zda se, auto pro jízdu hlučnou a přímou...
https://www.carthrottle.com/…-disappointment/
Testů je spousta, TG hodnotí R4 vs V8 jinak a záleží na zákaznících k čemu se přikloní. U Jagu to je pro mě V8.
Tato konkrétní verze je dost zoufalá. Pokud čísla nelžou, je to auto dynamicky méně schopné, než třeba 440i s výkonem nižším o téměř 100 hp, o sto kilo těžší a o milion dražší...
Jel jsem verze 495/550/575 HP. Větší výkonový rozdíl byl znát až u SVR. Ani u té nejslabší se rozhodně nedalo mluvit o zoufalosti. Podladění na 450HP se určitě projeví, ale jako nástupce V6 obstojí perfektně.
Nástupce se resi hlavně kvůli emisím. A pokud se šestiválec se spotřebou kolem 10 litru náhradní 14litrovou spotřebou V8ky, nějak mi ten záměr hapruje.
Logika věci je mi taky záhadou. JLR disponuje novým mildhybridním R6 se základním výkonem 400HP. Je otázka, zda by díky svému řešení byl lehčí, úspornější zcela jistě ano.
Pak by vážilo dvě tuny. Jak říkáš, je to zcela pochybná záměna.
Kvoli mildhybridu 2 tony jo ? S touto V8 to ma 1735 a s lahsou R6 + mildH by to malo mat este o 265 kg navyse oproti V8 .... (mild hybrid nie je plugin...)
Dovod je isto predaje + platforma + prevodovky novej R6 ...
Dovod je isto predaje + platforma + prevodovky novej R6 ...
Překopávat tuto (pomalu) končící generaci na R6 (i bez hybridu) by se jim (při stávajících prodejích) nevyplatilo...
webpaja
...jiná liga než superpřesná a žiletková Carrera. Vůbec bych je nesrovnával. Jestli chtěl Jag udělat konkurenci Carreře, tak to je mega neúspěch. Pokud šlo o to vyrobit superzábavný GT, pak se podařilo na 100%.
Urve se poměrně rychle a v relativně malých rychlostech, takže se pobavíš i bez nutnosti jet rychlou hranu. Navíc je naladěný jako hodná kočka. Je dost času reagovat a bavit se.
Doufám, že dostane podobně laděného nástupce. :yes:
Urve se poměrně rychle a v relativně malých rychlostech, takže se pobavíš i bez nutnosti jet rychlou hranu. Navíc je naladěný jako hodná kočka. Je dost času reagovat a bavit se.
Doufám, že dostane podobně laděného nástupce. :yes:
Hm, píšeš de facto to co já.
Akorát, že ty jseš nadšenej.
Hele, žigula urveš ještě níž a máš ještě víc času... :-O
Akorát, že ty jseš nadšenej.
Hele, žigula urveš ještě níž a máš ještě víc času... :-O
Jsem nadšený. Pořád je to GT, žádný super sport. To auto funguje výborně ve všem. A umí i na okruhu, vyzkoušen Salzburgring a Redbullring.
Vytahovat figura nemá smysl, relativně komfortní s přebytkem výkonu a navíc po tolika letech pořád sexy. Za mně ok.
Vytahovat figura nemá smysl, relativně komfortní s přebytkem výkonu a navíc po tolika letech pořád sexy. Za mně ok.
sexy - určitě, moc pěkné auto. Ale na GT mi to přijde dost malé. Podle velikosti by to mohl být regulérní sporťák. Obzvlášť,když je to striktně dvoumístné...
Nevím, že by GT muselo mít nějakou délku, široký je dost ;-) Dvoumístné GT být nesmí?
Samozřejmě může, pro někoho může být gété Audi tété ;-)
ale já si pod pojmem GT představuju S-coupé, BMW řady 8 - čtyřku už určitě jako GT nevnímám.
Velmi příhodné se mi zdá srovnání se Suprou... Taktéž dvoumístná, podobně velká. jen o dost levnější a rychlejší za všech okolností.
ale já si pod pojmem GT představuju S-coupé, BMW řady 8 - čtyřku už určitě jako GT nevnímám.
Velmi příhodné se mi zdá srovnání se Suprou... Taktéž dvoumístná, podobně velká. jen o dost levnější a rychlejší za všech okolností.
Nevím, Supru jsem nejel jen bavorského bráchu. Nevím o kolik je Z4 pomalejší než Supra, ale je to každopádně zcela jiná liga. 40i je dostatečně rychlé, ale nemá to podání výkonu, kterým oplývá F-type. Se Z4 jsem se bavil, ale přišlo mi to taková měkčí zábava, ne krocení šelmy. Určitě bude Supra blíž bavoráku než F-type. je to jiný druh řízení i auta a koneckonců i zábavy.
Určitě to bude vyhlazenějším charakterem bavorské R6, V8 s kompresorem funguje jinak.
Určitě to bude vyhlazenějším charakterem bavorské R6, V8 s kompresorem funguje jinak.
"Navíc je naladěný jako hodná kočka."
"ale přišlo mi to taková měkčí zábava, ne krocení šelmy."
A má pocit, že popisuješ svoje pocity z řízení verze s 550hp, ne ušlápnuté verze z tohoto testu.
"ale přišlo mi to taková měkčí zábava, ne krocení šelmy."
A má pocit, že popisuješ svoje pocity z řízení verze s 550hp, ne ušlápnuté verze z tohoto testu.
To, že dokáže být hodná, neznamená, že neumí vycenit zuby. Ale klidně to srovnávej přes čísla ;-) Mimochodem, jak se chová němec se zapnutým ESP a jak Jag je taky velký rozdíl.
Tak nějak stejná lajna. Pokud budu osobně stát u černé zdi a řeknu její barvu, pak se budeš domnívat, že je bílá. :-[]
Tak nějak stejná lajna. Pokud budu osobně stát u černé zdi a řeknu její barvu, pak se budeš domnívat, že je bílá. :-[]
Dole píšeš ze je to o sto kilo těžší, takže evidentně někdo čísla používá, když se mu to hodí.
Je to bachrata lina kočka
Je to bachrata lina kočka
Ano, opět přibyla nadváha. Srovnávat však R6 a V8 úplně nejde a že by to byla líná kočka? Pak asi srovnáváš se supersporty. Ty naježděné tolik nemám.
Netrpím žádnou obsesí z počtu válců, nebo jejich uspořádání.Zajímá mě jenom jak rychle a dobře auto jede. Strohá čísla. Něco se jimi vyjádřit nedá, jako zábava za volantem nebo design. Ale pak jsou tady jednoduché veličiny jako zrychlení, spotřeba, pořizovací cena. A tady mi to auto vychází hodně bídně.
U těchto aut je veličina tvořena nejvíc faktorem cena/zábava. V F-Type V8 mám na silnicích ujeto kolem 20kkm, něco málo na okruzích. Po cca polovině najetých kilometrů jsem si říkal, že bych ještě vylepšil dynamiku nad 200kph a zhruba v ten samý moment se dalo říct, že jsem se naučil jezdit s autem tak, jak zaslouží a kdy je s ním největší zábava.
Takže odhlédnu-li od oficiálních cen a vezmu ty reálné prodejní, pak skvělá muzika za přijatelnou cenu.
Takže odhlédnu-li od oficiálních cen a vezmu ty reálné prodejní, pak skvělá muzika za přijatelnou cenu.
pak už zbývá odhalit jen jednu záhadu - proč jich nejezdí víc a konkrétně osmiválcový jsem nepotkal snad ani jeden...
To žádných jaguárů nejezdí moc. V6 potkávám víc, ale V8 podobně, SVR jsem viděl asi 3.
Měřit dobré auto přes prodeje znamená, že DB11 je horší než Golf. A v této kategorii pak vše co není 911 musí být šrot.
Měřit dobré auto přes prodeje znamená, že DB11 je horší než Golf. A v této kategorii pak vše co není 911 musí být šrot.
Zľahka som mrkol na ceny F-T V8 a tie sú celkom vysoko, asi preto ich niet. "Prebehlíkov" od 911 k Jagu asi moc nebude.
Mať toľko voľných € sám neviem kde by som skončil.
Mať toľko voľných € sám neviem kde by som skončil.
Ne u Jaguáru. Srovnání s Mustangem nebude až tak moc kulhat...
Bude, jel jsem i s posledním Mustangem a nedal bych mu před F-T přednost. Zatáčení a pocit z jízdy zůstává někde v tom cenovém rozdílu. Mustang není o polovinu horší (o co je levnější), ale rozdíl tam je citelný.
Smutný je to, že ten "můj" kousek s fantastickou cenou skončil po zkušební jízdě servisním technikem na betonových svodidlech a pak už nebyla příhodná konstelace, ani tak lákavá cena.
Dnes už jsem asi ten starší a rozumnější...takže 992 S manuál a asi bych oželel Jágo.
Dnes už jsem asi ten starší a rozumnější...takže 992 S manuál a asi bych oželel Jágo.
rohYpnol
nikdy v nějakým pos-raným elektromobilu nikdo nezažije!!!
Tohle má prostě koule, duši. Přináší emoce, radost. O tom tahle auta jsou a mají být :yes: :yes: :yes:
Tohle má prostě koule, duši. Přináší emoce, radost. O tom tahle auta jsou a mají být :yes: :yes: :yes:
Elektro eko hybrid odboj tě umínusuje, ale popsal jsi to naprosto jasně, stručně a přesně.
Elektro eko hybrid odboj. Uzasne vystizny termin :yes: :yes: :D
Aneb parta co nezvládla učivo základky = a kdo jo je pro ně nepřítel = úžasná squadra ;-)
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ProchyToman
Letní láska s papuánkou nedopadla, ale nevadí. Za 2,7 mičudky máš mustanga v8 za 1,1 na loket do pažíský a k tomu dodge ram za 1,6 na šoustačku s black woman.
chalan66
Všetko v poriadku, len tá palubovka pred spolujazdcom ako s 90 rokov ! To ma úplne znechutilo !
Markus1
:-[] Tak presne nad timto vozidlom silne uvazujem ako nahrada za rcf..... ale pred fl s 380hp sestvalcom.... mal som moznost to auto vyskusat a je uzastne ten 6 valec ma najlepsi zvuk aky som kedy u sestvalca pocul..... samozrejme bezna carrera bude rychlejsia a lepsie spracovana ale toto je rebel a prekrasne auto...neviem ako po fl ale pred je interier nie najlepsie spracovany a par detailov mi vadi ale to je hned vsetko odpustene po nastartovani.... za toto auto ma jaguar big thumb up :yes: :yes: :yes: :yes:
OlomoucPrujem
Byli jste svedky ze divky, vypadajici jako nactilete chteli pichat? To se melo zastavit a oznamit na policii. Nevadi, ono to bude takhle lepsi do clanku.
CHerokee
Pořád krásné auto, které bych chtěl nejlépe jako kabriolet. Ale rozhodně to není agilní sporťák. V kategorii váhy se s 1735 kg může poměřovat s muscle a pony cars.
white label
Za mě to po face zepředu rozhodně lepší není, naopak.
Před tím, to byl výraz šelmy, teď spíš hada:
https://www.topgear.com/…fa93fe/ftype.jpg?…
A těch "nějakých" +140kg určitě není málo, tím spíš k už k tak ne zrovna lehkému předchůdci s povedeným V6.
Před tím, to byl výraz šelmy, teď spíš hada:
https://www.topgear.com/…fa93fe/ftype.jpg?…
A těch "nějakých" +140kg určitě není málo, tím spíš k už k tak ne zrovna lehkému předchůdci s povedeným V6.
Arese
...by mi zase tak nevadila. Horší už je to s cenou a hlavně nemožností zvolit manuální převodovku. Naštěstí právě tyto zásadní nedostatky řeší Mustang V8 5.0! (I když samozřejmě přiznávám jeho mnohem plebejštější charakter). :-)
lolasea
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
mysfusuc
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
elrandi
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pergbestcu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
×
Sdílení komentáře
×
Ale to je jedno. By Kecy.
Zrovna včera jsem si mohl úplně suprově zapíchat!
Ale nevyšlo to.
Nebylo s kým. :D
A nebylo čím. :D