Už jen pár dní zbývá do premiéry Škody Enyaq iV, prvního elektrického SUV mladoboleslavské značky. Několik maskovaných prototypů však do redakční pošty dorazilo s předstihem.
Resp. ani ne tak zbytečný, jako užitečný. Pomůže vytáhnout z kapes obyčejných poplatníků nějaké ty korunky navíc za každý litr nafty jen proto, aby mafie mohla odměnit své podporovatele. Necháte si to líbit?
Ano ANO je jak horký led = a bravurně zvládli tahat hlasy celého spektra nejdřív zprava ty pak zklamat a teď zleva a důchodce
No a zelená nafta což narozdíl od dotování běžné nsfty vůči benzínu = až 9 korun litr což jak se ukázalo většina netušila, tak dotační program ZELENÁ NAFTA o tom slyšel snad každý
A přesně jak píše ryccardo co napsal 637 urážek že nic takovýho neexistuje = dostal odkazy a jeho zpracování psaného textu výše :-O:*):D:-!
Dotování i zdanění SOUČASNĚ = no problem = přitom i ten ryccardo a rohYpnol atd skoro URČITĚ zná Zelenou naftu
Co NECHÁPU jsou ty odkazy = jak to že to dál popírá(jí)
S ozzym jsme třeba barikovi vysvětlili že dotace NENÍ komunistický vynález a dali odkaz (na ekonomickou knihu z roku 1776) chvíli byl klid a DNES znovu napsal.. :-O:D
Ještě hůř = viz německé nebo slovenské odkazy nejen náš stát
CO si na tom nepochopil že píšeš tohle?
Dotace farmářům na pohonné hmoty tzv zelenou naftu = vím že sem ti dával odkaz na slovenské ministerstvo. Myslel sem ze tohle i lidí jako ty nebo ryccardo znáte. Vrácení ČÁSTI daně
Ok a co ty a odkazy? A co ty a zelená nafta = znáš?
Viz odkazy dotování ZVÝHODŇOVÁNÍ nafty až 9 korun na litr VYROBILO ten evropský ne přirozený pohled na dieslové motory v osobnich autech
Multi MILIARDOVÉ pokřivování tržních cen paliva zařídilo 50% podíl dražších těžších poruchovějších motorů v osobnich autech = místo přirozeného stavu při tržní ceně ropných paliv třeba 5%
Prosím redakci, aby zvážila vyhlášení celonárodní petice za změnu jména Enyaq.
Tohle jméno vymyslel tým tupanů a jiný tým tupanů ho schválil.
Pamatuji, kdy se šéf škodovky vysmíval Kie za jméno C´eed. Vedle něho je Enyaq dvacettřikrát hrůznější. Síd se dá alespoň normálně vyslovit...
Navíc, vůbec nechápu ty tupany, že u všech HEV a EV cpou do názvu nějaké to "e". Je to násilné a velmi, velmi hloupé.
Co kdyby se e-škodovka :-O jmenovala třeba Amper?
To nevieš ako vzniklo? Slangová skratka od slova nějak je ňák a keďže je to elektrické tak pridali e. 🙂 A aby to prečítali aj na západe, tak namiesto mäkčeňa pridali y a voilá Enyaq a máš to čítať eňák 🙂
Úplný súhlas. Pre mňa je nepochopiteľné, že nedávajú svojim modelom mená aspoň podobne znejúce ako Octavia, Felicia...
Mimochodom, to "Q" na konci mi príde ešte hnusnejšie, ako to otravné povinné "E"...
Polsko 40 mil obyvatel žádná značka, to samé Bulhaři estonci Slovinci Maďaři, chorvati Švýcaři Belgičani, Ukrajinci finove Holanďané. Buďme rádi za skodofku
Správne. Poliaci mali značky, prišli o ne. Napr. FSO, FSM, Nysa, Warszava... Poľská automobilka Stoewer postavila v 30. rokoch prvý radový osemvalec, ešte prv jak Mercedes. Juhoslovania zas mali značku TAS, neskôr Zastava/Yugo. Švajčiari mali luxusnú značku Monteverdi, Belgičania v hlbšej minulosti značku Minerva. Nie všetko dodnes prežilo...
Tak na mě to působí jako již od pohledu příšerně těžká a ošklivě otylá stodola na kolech (baterky budou jistě vážit nejméně 3 metráky, spíš vícf), navíc s nesmyslným elektrickým pohonem. Kdo si něco takového koupí, buď 1) využívá zločinný dotační systém EV v Norsku (a uniká tím tamním idiotským daním na normální auta, nebo 2) je to naprostý elektropošuk.... :-(:-(:-(:no:
Zatímco Areseho "pošuk" zbytečný nebyl, viď?
P.S. Pokud máš problém s mým jménem, tak ho prostě nepoužívej. Komolení jména je na duševní úrovni základky, což máš - hádám - za sebou.
A za normálních okolností by si prosadila dotace na své elektromobily.
Ovšem to by nesměl v cestě stát Babiš který "v elektrice nepodniká". A elektro-pošuci volí jiné strany - pyráti, ťopku, sos-dem, staň ...