Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojetá Kia Carens IV: MPV ještě žije!

21 komentářů

westeros
Zabili Carens i Optimu, takže kdo teď chce větší rodinné auto má jedinou možnost: naftový traktor Sorento s cenou přes milion
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Zákazníci se rozdělili, kdo chtěl vysoký posaz, má dnes SUV. Kdo chtěl prostor má Rifter nebo větší osobní dodávky. Jízda není jako v osobáku, ale cestování je lepší v prostorné boudě než v sedanu.
westeros
Jak jsou na tom ty dodávky s bezpečnosti? Podle EuroNCAP papírové dobře, ale ze zpráv o nehodách mám pocit, ze lidi v Berlingu apod. dopadnou často špatně
bubulak
No a pak je ještě další skupina, jako já, která má tři děti a na vysoký posez zvysoka.... Jenže ani mně výrobci nenabízí nic než osobní dodávky (to nechci z principu) nebo předražené a na to, o jaké jde mastodonty ve skutečnosti málo prostorné krabice (SUV). Nechápu třeba, proč se už dávno u kombíků střední třídy nedělají na přání zadní lavice, kam by se daly dát tři dětské sedačky. Vždyť na šířku jsou ta auta stejná jako MPV a SUV, tak proč by to nemělo jít? Do kombíku ale děti lépe lezou a má lepší jízdní vlastnosti. Všude se mele, jak sebou lidi tahají zbytečně moc plechu v SUV, jak je to neekologické atd., ale takhle jednoduchá věc ještě nikoho nenapadla.
mrazik
Kombik stredni tridy neni stejne siroky jako MPV, myslim plnohodnotne MPV jakojsou Sharan, S-Max, Galaxy atd. Jizdni vlastnosti zalezi na modelu, treba SMax je lepsi nez mnoho kombiku a leze se do nej stejne jako do kombiku - me teda lepe.
Mam take tri deti, prolezli jsme mnoho kombiku a skoncili u MPV - tri isofixy, variabilni sedacky, obrovsky kufr.
Avatar - Emel
Emel
Sorento hybrid je na cestě.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Silnější verze dieselu, buď v manuálu nebo s HDM automatem. Oproti "prémiovějšímu" Touranu schází výkonnější motory (vč. přeplňovaných zážehových), ale nehrozí tolik drahých a relativně častých závad.
traveldrive
"Podvozek jako takový sází spíše na komfort než na přesnost vedení v zatáčkách. To však není u MPV nevýhoda, spíše naopak. Horší je výraznější citlivost na boční vítr. A také až příliš mnoho tlačítek v kabině, kdy třeba volant jimi bývá doslova posetý."

To som fakt nevedel, že horší podvozok sa prejavuje množstvom tlačítiek na volante.
Alfonz666
Ty ses dyslektik?
traveldrive
To od takého pablba jak si ty úplne sedí.
Alfonz666
Máš tři účty blbecku? :-) koukám že minimálně zakomplexovanej drzej cobole :-)
traveldrive
Čo je pokec tu, tak si normálne neodpísal. Len vyrývaš a píšeš vulgárne tak si uži podobné odpovede. S retardom tvojej úrovne sa diskutovať nedá.
Alfonz666
hatelist :-)
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jo, tam patříš.
Avatar - Mikesus
Mikesus
hlavně dodávky z mého pohledu jsou nepraktické. Velke auto s velkým prostorem, ale co když jezdím převážně sám a prostor potřebuji jen pro jízdu s rodinou?
Jezdit v jednom člověku s dodávkou po městě a hledat místo na zaparkovani, opravdu ne dekuji. Takže pokud dodávku, tak k tomu druhé auto.
Mne osobně cestování přijde pohodlnější a bezpečnější v sedanu než v dodávce.
Edit: no tohle, dam reagovat a ono se to hodí jako nové vlákno. Teď koukám, že mi to hodi jako reakci až kdyz 2x kliknu na reagovat.
traveldrive
V čom vidíš problém? Tá "dodávka" má rovnaký alebo menší pôdorys ako Octavia... Podotýkam, že sa s tým parkuje možno aj lepšie, sedíš vyššie a cez väčšie okná máš do všetkých strán lepší rozhľad. Cestovanie v sedane je pohodlnejšie, ale auto naviac sú aj náklady naviac.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Pokud "dodávkou" myslíš Caravelle a větší, pak bys měl pravdu. Ale Berlingo/Rifter je stejně velké jako Carens a prostoru nabízí více.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ano, dodávku beru caravelle a spol.. Berlingo a spol jako normální osobák, je v tom prakticky stejně místa, jen nad hlavou více. Do kufru se toho taky s početnější rodinou moc nevejde jako do klasického osobáku.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
S tím si dovolím nesouhlasit. Berlingo je prostorově lepší, než kombi nebo SUV stejné velikosti. A není to jen o místu nad hlavou, ale o celkovém provedení prostoru a přístupu k němu. I krátké Berlingo dovede při pěti lidech odvézt skoro 800 litrů, to ti nenabídne žádné podobně velké auto. A v sedmimístném provedení zase nabízí dobrá sedadla i ve třetí řadě, což se o těch nouzovkách z MPV nedá říci.
bubulak
Tyto tzv. osobní dodávky se dají shrnout lapidárně: Prostor ok, ale jinak naprostá tragédie. Podmotorované, podvozky jak ze žebřiňáku, úděsné interiéry.
Morgan Wheeler
Je to dobrý auto. Poctivě udělaný. Má svý mouchy, ale jako celek funguje výborně. Na začátku když začalo, vypadali jeho soupeři jak z pravěku. Má skvělý jízdní vlastnosti včetně řízení. To už se dneska nenosí. A stále drží i po 280 tisíc kilometrech bez vrzání. Kůže na volantu stále v původním skvělém stavu. Myslím že ostatní se mají co učit.