Novinky
KANKUNEN
6
Jak to , že Mitsubishi se nevyplatí upravit motor na emise a RAM to zvládne???
Přejít do diskuze
Pokud vím, americké normy nejsou totéž, co evropské, tedy jejich tabulkové spotřeby jsou daleko reálnější. To za prvé. A zadruhé - Chytrák se pozastavuje nad "hrozivou spotřebou", a mě na ní nic tak zvláštního nepřijde. Obrovský auto s aerodynamikou cihly, 700k. Pokud to bude v nějakým mixu 16l, tak mi to přijde jako slušnej výsledek. Každopádně divit se, že to žere (možná) víc než Ferrari, mi přijde dost mimo, což byla pointa mé odpovědi.
No mě to vychází hrubým odhadem na nějakých 2,3-2,4 mil Kč vstupní cena. To se bude prodávat jak housky na krámě. 😁
Mimochodem normovaná spotřeba v průměru 16l /100km je fakt hrozivá. To nemá ani žádný ferrari.
Mimochodem normovaná spotřeba v průměru 16l /100km je fakt hrozivá. To nemá ani žádný ferrari.
Myslíš Ferrari s úplně jinou aerodynamikou, váhou, pro dva pasažéry. Fakt nevím, co bys čekal.
Díky za upřesnění, v tomhle nejsem zrovna odborník. Pokud zůstanu u CO2, tak rychlé vyhledávání mi našlo 147gco2/km pro light vehicles (plus mínus nějaký ten hmotnostní faktor), ale pokuta za gram nadlimitních emisí vypadá stejná. I tak mi to po "N1 slevě" vychází na 20tis. € jen za emise CO2.... Ale pokud jsem se zase seknul, rád se nechám poučit, pokud se to někomu znalejšímu chce počítat.
To, že se s N1 zřejmě mění i limity na ostatní škodliviny (částice atd.), a díky tomu se to tu zřejmě dá vůbec homologovat, to jsem ani nezohledňoval... a nemělo by to mít vliv na výši emisní pokuty.
To, že se s N1 zřejmě mění i limity na ostatní škodliviny (částice atd.), a díky tomu se to tu zřejmě dá vůbec homologovat, to jsem ani nezohledňoval... a nemělo by to mít vliv na výši emisní pokuty.
Ale tady jde o homologaci, FCA se Hemi homologovat asi nevyplatí
Jinak Pentastar, SRT a Hellcat se tu dodává ofiko do Jeep, takže to mají v EU homologované
Jinak Pentastar, SRT a Hellcat se tu dodává ofiko do Jeep, takže to mají v EU homologované
Komu vadí spotřeba, at si to dá na plyn. ANO i Hellcat jde dál na plyn, kámoš co dělá LPG už to dělal, akorát instalce stojí cca 60 tis místo 35 za obyčejnou V8, třeba typu 5,7
HEllcat, Redye i SRT nebo ScatPack maj všechno motory HEMI 6,2 nebo 6,4
5,7 nevozí asi proto, že to nikdo nekupuje, všichni chtěj ty nadupané verze.
Když splní emise 6,4 potažmo 700 konová 6,2, proč by je neměla splnit 370-400 konová 5,7
5,7 nevozí asi proto, že to nikdo nekupuje, všichni chtěj ty nadupané verze.
Když splní emise 6,4 potažmo 700 konová 6,2, proč by je neměla splnit 370-400 konová 5,7
Ale né s Hemi motorem, Hemi motor nepřihlásíš, krom RAM, mám to oficiálně od Tucar
Přihlásit jde Pentastar, SRT, Hellcat, RedEye
Poptával jsem u nich Challengera Hemi na operativní leasing
Přihlásit jde Pentastar, SRT, Hellcat, RedEye
Poptával jsem u nich Challengera Hemi na operativní leasing
nesmysl, Charger a Challenger se sem pořád vozí jako nové, Tucar a Auto Outlet dovezli tento měsíc asi 15ks
lolasea
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
16l je naprosto dosažitelná hodnota, dokonce už i s kompresorem jsem zajel točku 800km do Polska za normovanou spotřebu cca 13.5l.
A to jsem jen jel s davem jejich 140, ale žádné velké zrychlování, plynulá jízda. Nebylo to ploužení mezi kamionama 90. V takovém, tempu jezdí okolo 10l.
Já mám dlouhodobou 18.5l, ale využívám kompresor, k čemu byl stvořen a dost tahám přívěsy (snad polovinu najetých km, mám s vlekem a ne úplně předpisovou rychlostí).
A to jsem jen jel s davem jejich 140, ale žádné velké zrychlování, plynulá jízda. Nebylo to ploužení mezi kamionama 90. V takovém, tempu jezdí okolo 10l.
Já mám dlouhodobou 18.5l, ale využívám kompresor, k čemu byl stvořen a dost tahám přívěsy (snad polovinu najetých km, mám s vlekem a ne úplně předpisovou rychlostí).
někdo sem chodí s kompresorovým F150? a popisoval podobné čísla, třeba se ozve, dokonce s tím tahá auta atd. a ani v tom režimu mu to údajně nejde přes 20
však já jsem nic nerozporoval.
teď jsem si vylistoval nějaké Ferrari na spritmonitoru a jsem celkem překvapen, nejvyšší průměrnou tam má kolem 16ti nějaký model s 670 hp, to je hodně slušné... měl jsem za to, že Ferrari prostě pod dvacet nejde...
teď jsem si vylistoval nějaké Ferrari na spritmonitoru a jsem celkem překvapen, nejvyšší průměrnou tam má kolem 16ti nějaký model s 670 hp, to je hodně slušné... měl jsem za to, že Ferrari prostě pod dvacet nejde...
RAMy jsou k dispozici se 2 dieselovými motory, jestli nevíš. 7-litr a 3-litr.
3-litr diesel mají GM, Ford, všichni. Pro tyto velké vozy dávají diesely velký smysl.
3-litr diesel mají GM, Ford, všichni. Pro tyto velké vozy dávají diesely velký smysl.
16L bych bral jako vysledek z rise snu. Uprimne tomu neverim. Napsat tam 26L budu verit spis. 😄
právě že ne, počítám, že Ferrari bude žrát daleko víc, obyčejný třílitr od Ferrari v Maserati žere v osobním autě 13...
Tak Jeep Grand Cherokee Trackhawk stojí u přímo prodejce 3 000 000 Kč a na to jaká to je rarita se prodává a po Brně je jsem měl už tu čest mu uhnout z cesty 😄
RAM je v kategorii N1 takže je to jediné nové auto které jde přihlásit s Hemi motorem, ostatní Dodge, Chrysler, Jeep nepřihlásíš
Emisní poplatek podle mě nebude tak velký když je v kategorii N1
Navíc motor co má Raptor a Trackhawk je v EU povolený
Emisní poplatek podle mě nebude tak velký když je v kategorii N1
Navíc motor co má Raptor a Trackhawk je v EU povolený
Nerozumím otázce. Co bych čekal? No že taková kráva bude žrát daleko víc. Reálně to bude spíš kolem 18, dokud to auto něco nepotáhne.