Nejde přece o úsporu = i když elektomotor samozřejmě dovede ve městě uspořit = ale tady jde o dynamiku a okamžitej záběr = kde se žádnej spalovací motor z principu elektromotoru nevyrovná = no viz Beefcake 20:02
PokuD bude povstání NEznalých co nikdy ani nezkusili jak se chová elektromotor nebo čí? Není problém dělat pár dražších atmo vysokootáčkových motorů https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 nebo https://www.autorevue.cz/…ale-zamota-hlava to je motor Toyota V6 740 koní, ale elektromotor zabere vždy z principu rychlejš = než sebelepší spalovací motor
Jak je správně v citaci v článku = už 30 let víme že atmosféra a elektromotor se ideálně doplňují. Jedno jestli nastavený spíš směr spotřeba v levných Toyotách nebo na výkon jako v Porsche. Princip že elektromotor zabere OKAMŽITĚ dávno než se spalovací motor dostane do otáček = prostě to funguje ověřeno dnes už mnoha výrobci jedno jestli z našeho americkýho nebo asijskýho kontinentu
Já myslím, že u puristických modelů s atmosférami jako jsou GT3, GT4 to ještě dlouho nehrozí. Taycan se prodává dobře a zatím jim také v EU skvěle sráží emise https://uk.motor1.com/…n-sales-h1-2020/
Samozřejmě budou dál doplňovat klony Taycanu a rozšiřovat další verze PHEV u Panamery, Macanu a Cayenne a s tím si minimálně dalších 5 let vystačí. A co bude pak se uvidí, netřeba stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko.
......A pak jde pochopitelně o prodeje elektrických aut, kterými by Porsche vyvážilo odbyt vozů s konvenčními motory - Taycan nebude jediným modelem, který pomůže zejména 911, aby mohla zůstat „svá”. V jejím případě si kvůli hmotnosti nedovede představit ani hybridizaci..... https://www.autoforum.cz/…technik-porsche/
Mají dokonalé atmosférické motory, které zákazníci chtějí, kombinované s manuální převodovkou, kterou, jak samo Porschce řeklo, zákazníci vyžadují, ale protože se to nelíbí pakoňům, tak to zmršíme elektrikou, která ničemu nepomůže, to že si zametají cestičku a lakují lidi že to pomůže je průhledné, ale co tak asi Mají dělat, říct že dokonalá auta zmršíme nesmyslem kvůli EU?
Bude to horší, těžší a nejspíše jen automat, ale co... pakoni se nažerou a budou blahem hýkat jak jsou auta ekologická.
Já jim snad přeji, aby měli 50% prodejů toho odpadu na baterky, aby mohli zachovat své zlato. Jenže situace bude taková, že bateriový odpad budou dotovat a tim budou extrémní ceny výdělečných modelů, někde na to vzít musí a nebo jim to bude stát na letišti vedle id3 protože to prostě nikdo chtít nebude.
Můžeme doufat že skvosty od Porsche s atmo motory a manuální převodovkou přežijí co nejdéle.
A? Nejrychlejší určitě není a to, že něco je rychlé v přímce neznamená, že to je rychlé i jinak. A to hybridní Porsche je jeden z těch modelů "na výdělek " aby dál mohli produkovat auta pro ryzí zábavu z řízení.
Viz srovnávací test 625 koní elektrických vs benzínových. Verze ještě před https://www.auto.cz/…chytrejsi-135669 vs BMW M8 Competition = ve VŠEM benzín prohrál = všechny zrychlení, narozdíl od tvé představy o přímce taky okruh a jasně pružnost
O přímce to je u Porsche úsměvné, protože na to mají hybridní modely jako Panamera, která je rychlá až až, ale nikdo s ní nepojede technickou trať. Na to má porsche jiné modely a právě ty nemají nejenže žádnou elektrickou blbost, ale ani turbo. 911 turbo, nebo turbo S jsou extrémně rychlé, ale vrchol je v GT a GT RS .
Ne nemáš pravdu = realita je nedávný německý test viz já 20:24 = povedený vysokovýkonný biturbo V8 benzín kompletně ve všem pomalejší
Nižší těžiště a 1050 Nm všechny srovnání včetně okruhu vyhrálo. Navíc od podzimu bude viz dnešní článek i tady = ještě o fous rychlejší
A to že nějaká 911 nebo 718 bude mít elektromotůrek který jednoznačně přispěje k bleskovější reakci = to už je fakt fóbie ho nechtít. Podívej se na blbý https://www.auto.cz/…y-edition-128296 jak se Giulia musí snažit aby ujela hybridnímu Aurisu 1.8
Kdyby měla navíc elektromotor = to by byl start :-!
Jen totální omezenec může sportovní auto porovnávat pouze podle hodnot při akceleraci v přímce (kterou navíc lze uděla jen párktát, protože pak jsou baterky K.O.). Porsche je a vždy bylo taky o mrštnosti v zatáčkách, a tam nemají obludně těžké EV modely nejmenší šanci (obrovské odstředivé a setrvačné síly kvůli obludně těžkým bateriím...) :-(:no::no::no:
Spíš někdo kdo tomu nerozumí a jeho jediné znalosti a zkušenosti sportovní jízdy pramení výhradně z čtení všeho možného na internetu a hltání čísel. Ten kdo někdy seděl v něčem co smrdí benzínem a každý šlápnutí na plyn slyšíš není a nebude nadšený autem s baterkama a bezestupňovou převodovkou, která veškerý tvoje povely plynem přežehlí a pak teprve zvolna pošle na silnici. Ale takovým lidem to nevysvětlíš. Jen si říkám proč sakra lezou na web o autech a obtěžují tady.
Lidi co žvaní naprosté pitomosti? Lidi co nevyzkoušeli ani zdaleka tolik značek aut jako já = ale píšou ve stylu jako ty teď? Co třeba čučí na xy odkazů = a stejně to nepochopí = třeba že je nafta dotovaná? Plus svoje neznalosti doprovází množstvím urážek?
Nevím řekni
Co tu dělají když ani zkušenosti ani znalosti nemají = no viz těch 625 benzínových vs elektrických = všechno co napsal Arese = je
1. Jeho výmysl (a Vaculikovy pravidlo :-)
2. Jeho výmysl (a NULOVÁ zkušenost
A ty si zkus tech NIKDE NA PLANETĚ ne běžných ale striktně zakázaných 80-140km/h = s nějakým z mikesusových hybridů jedno jestli Camry 2,5 litr 160 kW nebo Corollu 2.0 135 kW. Ať sem nelezeš teoreticky i prakticky neznalej = a neobtěžuješ tady zkušenější a znalejší
Pak nebudeš psát o převodovce hybridních Porsche týhle kraviny = a nebudeš si myslet že Mikesus, já a šéf sportovní divize Porsche kecáme = zatimco Arese, a s naftou sou redakce Euro.cz a E15 atp. mimo a TY VYVOLENÝ s rohYpnolem a Jerry.Gunmanem jste ti nad vším a všemi
Prostě viz kompletní německý měření včetně okruhu = nevím proč furt všechno od změn klimatu po tohle popíráte
Viz já odkaz 14:10 a odkazy 12:07 = jen IDIOT co fakt nemá nárok sem chodit = by je nechtěl
Hlavně. Dynamika současných Porsche a sportovních aut všeobecně poháněných spalovákem je naprosto dostatečná. Není potřeba vyrábět silnější motorizace. Hybridizací sice možná získám pár desítek koní navíc, ale ztratím lehkost, což je u sporťáku celkem průser, ale hlavně já od takovýho auta čekám, že když šlápnu na plyn tak mi zařve do ucha motor a tu sílu budu slyšet. Bzučení el. motoru bez sluchového věmu je prostě něco co by mi u takového auta chybělo. Tj. není jen podstatný jak auto jede v přímce, ale i zvukový projev a hmotnost. Auto, které má 1500 kg je prostě jako sporťák lepší než auto, které má 2 tuny. Někteří zelení stále nechápou.
Hele já rád (hifi) Naim takže tohle je https://www.the-ear.net/news/naim-350kmh out? ;-\
Dynamika DOSTATEČNÁ = nebývala to 4ka? ;-)
Nejde o elektromotorem koně NAVÍC ale hlavně o RYCHLOST s jakou zaberou = okamžitě. To nedá ani spalovák od Ferrari nebo Porsche. Šéf divize Porsche správně mluví o ideálním spojení atmo motoru a elektromotoru = viz Toyota a Lexus a dneska už i Ford ověřeno miliony kusů a desítkami let. Nerozumím proč mluvíš o lehkosti = nesmysl podívej se na hmotnost Aurisu a podobnýho auta jen se spalovákem. Těch pár kg v místě kde zlepšují výšku těžiště je spíš plus. Navíc umožňují i práci s rozložením těžiště mezi nápravy = viz např. vynikající https://www.auto.cz/…omba-roku-111966 + http://www.classicblog.cz/…-vypalit-rybnik/ ale ještě o fous lepší hybridní verze. Je to asi jako bys řešil kufr v kufru
Nevím proč mluvíš o absenci zvuku = ten B6 spalovák tam přece furt je? Jak si to myslel?
Někteří fakt dodnes nechápou aneb KDO CHCE HLEDÁ ŘEŠENÍ KDO NE HLEDÁ DŮVODY
Nemá to NIC společnýho s nějakým zeleným mozkem! Tupý vojáky navíc nesnáším :*)
Že to navíc asi trochu ušetří ve městě = to je milej bonus = u Porsche to bude jako u McLarenu, Ferrari apod. = pro RYCHLEJŠÍ záběr
Jasne a Le Mans je drag-race. Uz v minulej diskusii si dokazal, ze tomu nerozumies. Hybrid s malou bateriou vie dat lepsi pomer vykon/vaha ako cisty spalovak. Ak chcu zakaznici viac vykonu a atmosferu, tak vo forme hybridu to dostanu.