...života mám spojené právě s M3 e30. Asi před třemi lety jsme byli s Dinarem na SKringu pozváni projet se modely BMW. V pozvánce byla mimo jiné jízda s M3 e30. V zásadě mě nic ostatního nerajcovalo tak, jako právě možnost zkusit první M3.
Přijedeme a všude spousta bavoráků, povětšinou M. Nikde jsem však neviděl e30. Na ranním briefingu znovu padla slova o e30, ale vzápětí bylo jasné, že vše je jinak. Před stanem byla udělána malá dráha a u ní stály RC modely M3. Ano, zazávodili jsme si, ale zcela jinak než jsme se domnívali. ;-)
Jo, to je jako když tě na schůzku pozve krásná mladá nezletilá dívka, dorazíš tam s vyplazeným jazykem a kytkou v klopě, a místo ní tě tam čeká tlustý upocený chlap s plackou PČR.
Podle mého je to jako když ti manželka slíbí k narozeninám M3ku a místo ní ti dá angličáka.
edit: ale tvoje vlastní erotické fantazie samozřejmě respektuji :yes:
Jj, to nás tehdy pěkně vypekli. :D
Jinak, vždycky mě baví, jak ti puristé s nudlí u nosu pláčou nad starými časy. Kdyby mu za peníze akt. M3 někdo nabídnul auto kvalit M3 E30, tak bude ohrnovat nos, E30 je auto své doby. A že asi těžko BMW dneska postaví závodní speciál, třeba M4 GT3, na značky, je docela pochopitelné, chtěl bych vidět, jak by s takovým autem jezdil purista Mazal pro rohlíky do Lidlu. Dnešní závodní auta jsou prostě naprosto jinde ve srovnání se závodními auty z poloviny 80. let, takže brečet nad tím, že dnešní M3 není okruhové auto na značkách je čirá neználkovina. ;-)
No, dá se s tím fungovat jako auto na zábavu. Spousta kluků by měla problém to efektivně řídit, aby to mělo smysl.Ono to rare není nic jednoduchého.
Bohužel jsem e30 jel jen jako 320i, takže se pouštět do spekulací, jak jezdí M3 nemůžu. V 97 mi to přišlo jaké lehké, super auto s tenkrát pro mě klasickým, ale už nemódním designem. ;-)
Mno, E30 byla mým prvním autem a musím přiznat, že to byla tvrdá škola :) Každopádně na takovou motokáru nejde zapomenout, dnes už podobným způsobem opravdu žádné auto nejezdí.
320i kupé bylo i moje první pořádné auto, v roce 91, jasně, že na něho nikdy nezapomenu. Jen mě ty pláče “puristů” už nudí, je rok 2020, a jak píšu výše, chtít mít dneska daily car ze závoďáku je nonsens, světy silnice a okruhů se za ty roky od sebe velmi vzdálily. ;-)
Já úplně nevím jestli někdo pláče, co bylo bylo, je spousta aut lepších než e30 m3 a efektivnějších, dnes se dají také pořídit super Race na silnici, ale stojí to balík, tenkrát se tento svět Race aut na silnic teprve utvářel a proto nic e30 m3 a Mercedes Evo 2.5 popřípadě Lancii integrále nepřerazí, minulost se nezmění a to je to, co táhne.
Asi neumím číst mezi řádky, to, že se o to auto perou sběratelé a zastánci staré techniky mě nepřijde jako pláč a že někdo nato nedá dopustit hmm, co už. Jestli má někdo pocit, že dnes se takové auto neprodává, když se s tím projel, má pravdu. Já zase nemusím rozumbrady co s M3 e30 nenajeli ani blbejch 100km, ale přesně vědí jak se věci mají ;-);-);-)
E30 je u mňa kult od polky 80-tych rokov ako sa v DTM rezali s MB 190 a Sierrami. Doteraz sa mi neskutočne páči.
Potom som mal asi 8 kúskov e30 a až na jednu 318i to boli všetko 325i/e. V 90-tkach slušný povoz a dalo sa s tým aj celkom vyblbnúť keď to malo “špéru”.
M3 som mal kedysi na dosah za cca 250-280t Kč ale v tej dobe mi to prišlo ako dosť peňazí, keby ale človek vedel....
Čo ma ale prebudilo do reality tak jednu zimu som išiel na jedničkovej Octavii (vtedy nové auto) úplne s ľahkosťou po neodhrnutej ceste a v živej pamäti som mal ako som ta bojoval s “řidičskou” e30. Pokrok nezastavíš.
Mám e30 m3, byl to můj sen, měl jsem štěstí, koupil jsem cca před 8 až 10 lety a levně, auto je to famózní, ovšem má to svoje neduhy. Na investici prdím, chci jezdit, ovšem lidi jsou magoři, někde to nechám stát a klidně si nato sednou a fotí se, ženská na parkále vám to vodrbe dveřma, chápu pro normální lidi je to jen prdící auto, když má, ale člověk něco rád, chtěl by aby to bylo pěkné, to bohužel u nás není možné, dnes nikdo nemá respekt k ničemu a nikomu a už vůbec ne k cizím věcem :-(:-(:-(
Jo buť máš jenom super leštěnku na srazy, kterou vytáhneš párkrát do roka, nebo to používáš jako daily/víkendovku a musíš s tímto počítat, že ti to někdo odře/omlátí, lidi jsou mr*ky
Někteří mají některé modely aut jako modlu, já jsem zastáncem toho že s autama se má jezdit, od koukání jsou muzea, taky mám rád tyto starší auta tak jak vyjeli z fabriky žádný hnusný tuning, jediné co tak možná zatmavit skla a dát jinou barvu kol, ale podsvícení 30 nalepek mpover a kola do A, snížené až na zem a jiné sr*čky to ne. Hlavně tu koninu remove before flight na tažné oko to je hruza to si davaj na auto jen makovci...