Nojo provoz 15 let starýho dieslu dotujeme no = je to auto přesně průměrného věku = a představ si kolik set miliard na ten POCIT že nafta je výhodnější to za těch 15 let bylo :*)
Ale po absolutní klasice V6 2,5 TDI sáhni = to je zdroj nikdy nekončící.. JISTOTY že nudit se nebudeš :-)
Hodně nadějnej je taky 2.0TDI z let 2005-8 kdy VW spojil TDI s filtrem pevných částic = to byla jízda :-!
Ta zákazníkova radost VITEJ ZASE V SERVISU se týkala i prémiovýho Audi ale můžeš i prémii BMW a jejich 2litr N47 od roku 2007
Krom toho, že se nejedná o sériový auto, ale o něco co by se v budoucnu mohlo objevit to má jeden velice zásadní háček. To že baterie dokáže hypoteticky pracovat a využívat výkon 300 kW znamená, že nabíječka jí musí být schopna takový výkon dodat a na to je potřeba sakra pořádná infrastruktura ne že si někdo jen tak rozhodne si to udělat doma. Tohle je výkon, který dodavatel el. energie nedokáže hned tak někde garantovat.
Tohle napíšeš potom co ti to tu ROKY různý lidi od elektrikare po nevím koho ROKY vysvětlují? Jen IONITY je po Evropě skoro 300 je u nás teď budou 4 nové
Zdroj oenergetice je ten co říkáš že neví co píší = dotování nafty (stejně jako https://www.euro.cz/ a https://www.e15.cz/ ) vtipné že pak si ho v jiném případě v jiné věci sám jako argument použil = tak si to užij :*)
Jinak aby nebylo pochyb = jo všechny 3 to sou celkem normální slušný zdroje = žádný hoaxy