U Superbu iV za pul roku odstranili tak 20% softvarovych chyb, ale zae pribylo tak 10% novych. Obecne nechapu jak tohle mohli pustit na silnice. Oktavka 4 je na tom trosku lip ale i tak velka bida. Zamrzani ale umi i transporter pokud ma infotaimen online..
Nerad to rikam, ale pokud to ve VW neumite lip, dejte tam poradnej drzak na mobil a vylaslete se uz na to. A totez s DSG, kdyz to nejde tak tam vratte manualy. A posledni po startu zapinajici line assist si uz vubec strcte kam slunce nesviti. Stejnak to nikdo realne nechce. Nakonec by zustalo velmi dobry TDI evo, muj oblibenej 2,0tsi se 140kw a u slusne fungujici PHEV...
... Ty jo díky bohu můj iV za prvních 6 měsíců a 10tkm absolutně bez problémů.... někdy ten infotaiment startuje třeba 15s ale fakt výjimečně a dá se to přežít, jinak nic....
Neuvěřitelné kam to VW vede - dlouhodobě to byla auta která teda nevynikala výbavou a designem, ale prostě jednoduše se to ovládalo a fungovalo to na 100%.... to kam to jde teď je šílené....
Momentálně mám ve firmě 3 Škodovky (Sup + 2x Octa 3gen) a fungují všechny výborně, ale zatím to vypadá že obměňovat to budu už něčím jiným..... Škodovce odpustím ledascos, ale rozhodně ne vrtochy v elektrice....
iV už jezdim asi půl roku a problémů v elektrice vyjma déle startujícího infotainmentu jsem si nevšiml. Spíš mi vadí obecný problém PHEVů, kdy to má špatné rozložení hmotnosti a nic moc jízdní vlastnosti.
BTW po každém startu zapnutý LA není rozmar škodovky, je to od letošního roku povinné pro všechny.
pockej tobe to nepise vtipky na tema:
“nenabijim 12v akumulator, odstavte vozidlo” nebo moje nejoblibenejsi
”zavada hybridniho modulu, pokracujte na D, po vyrazeni na P uz nebude mozno pokracovat v jizde”. A pokud to udelas, hlaska zmizi. Nove k tomu ”zavada parkovaci brzdy, vozidlo nezabrzdeno”, auto je pochopitelne zabrzdeny a brzda funguje normalne.
Nebo novinka cerveny pruhy pres infotaiment po startu. Jo a bonus prvni serie, kdyz das najit ulici s cislem orientacnim, tam to najde, ale pak chybi menu k potvrzeni cisla nebo krizovatky, takze jedina moznost je v tu chvili krok zpet. Tzn nejde navigovat na ulici s cislem orientacnim..
podvozek je bidnej u vsech superbu, povazuji to za fakt. Pro me velky prekvapeni bylo DS7 PHEV, to auto prekvapive funguje.
Máme v práci 2x nové Octavie 4 - 2,0 tdi 110kw.
Opravdu zlobí software. Buď se kousne Apple car play, odpojí adaptabilní automat, přestane fungovat střešní okno, napíše to chybu PARK ASS. atd. Po restartu se závada odstraní, a občas se objeví jiná závada. Navíc se samo sklápí sedalo řidiče. To se řešilo výměnou kostry sedadla. Každé auto bylo v servisu min 3x. V druhém autě je GPS hlídání a to je problém. Po přehrání softwaru GPS nefunguje. Octavia je pak další den v servisu. LAURA neumí česky. Jen anglicky. No hnus. Čeká se na aktualizaci. Jinak O4 je super auto. Jen to chce doladit.
sice to je porad v servisu, většina věcí nefunguje, má to mizerne jízdní vlastnosti ale je to super auto.
Tomu říkám vtip dne. Taky jsem si dřív myslel, ze je normální jezdit do servisu každý měsíc s nějakou závadou nez jsem vyzkoušel i jiné značky.
Mám se škodovkou najeto 100tkm, a během té doby mi odešlo startovací tlačítko a teď čerstvě se mi blbě navíjí bezpečnostní pás. Zas bych to tak nedramatizoval - aktuálně sw+infotainment je fakt tragédie, ale jinak jsou to (doteď byla) úplně normální auta i stran spolehlivosti.
Záleží co je pro tebe pojem normální spolehlivost. Nám na konci než jsme škodu úplně opustili, polovina aut ( v té době 3 ze 6 ) stála více v servisech než byla v provozu. Jestli 50% nemožnost provozu je normální, pak chápu. Rezavejici yetina po 2 letech, ohýbajici se predni ramena na octavii, v prvních 2 letech menena 5x, praskajci hlava k tomu, závady na elektroinstalaci u Fabie, opakující se úniky chladici kapaliny, po dešti bazén na podlaze u spolujezdce. K tomu "dokonaly" servis, který po prezuti kol jedno nedotahnul a par km od servisu zůstalo kolo na jednom jediném ( ano moje chyba, mel jsem to zkontrolovat, ale fakt tohle by mne nenapadlo ). Pak další drobnosti jako zhasinajici palubní osvětlení u Fabie nebo směrovky u Octavie, které vždy blikaly vpravo i když se měli pustit levé už ani nepočítám jako závady. S tím se dalo jezdit.
A proti těmhle tvým špatným zkušenostem je spousta dobrých. Kdyby se každýmu sypaly jako vám, fakt by je nikdo nekupoval. Prodávají se nejen v ČR.
Když jsem napsal "normální spolehlivost", myslel jsem průměrná. Netvrdím, že Toyota není v tomto lepší, ale máme tu i jiný značky a podle mě mezi nimi škoda nijak negativně nevybočuje - i když odteď možná bude. Asi bych radši řešil TSI než to co teď. :-(
nejhorší na tom je, ze u jednoho clovek řekne, že trefil na špatný kus. Ale pak když to začalo každým novým autem a vše funkční bylo jen to staré, tak to je dost smutné.
Ale jeden z našich zákazníků kupuje jen skodovky a děje se mu to samé. Říká, že to neřeší, neboť dostane náhradní auto a takovou slevu při nakupu noveho mu nikdo nedá. Sice má výdaje na servis obrovské ale je to přeci levne.
Asi ne nejnovější modely, start vozu s defaultně zapnutými asistenčními systémy je od nedávna platný požadavek EuroNCAP a jeho neplnění znamená nemožnost získat pět hvězdiček, tj. čeká nás to u všech automobilek. A bude hůř, za dva roky nam nadělí ISA.
Ona to škodovka nedělá z plezíru, do loňska si to i tam nastavení taky pamatovalo.
Ad ISA = tam HODNĚ záleží jaká bude nakonec forma. Informování o místní maximálce = to má dneska každý auto a je to dobrá funkce. Upozornění že jedeš nad limit = to taky = podle toho si nastavuju tempomat = přesně když se číslo rychlosti rozsvítí červeně ;-)
Něco jinýho je AKTIVNÍ zásah = to se zatím furt testuje a správně je spousta lidí proti. Je VELKEJ rozdíl jezdit z rozmaru přes 200 km/h na okresce jak o sobě říká ryccardo že dělá a auto s Vmax 180 km/h by HO PROTO silně omezovalo = to je prostě blbost. A něco zcela jinýho na chvíli zrychlit v situaci která to vyžaduje = bezpečnější předjetí apod.
ISA funguje uz teraz minimalne na superb. v infotainmente to nastavis a rozpoznavanie znaciek spolu s acc tempomatom uz same brzdia.
pruser je, ze sem tam su pri ceste zabudnute nezmyselne znacky, takze je to na***.
inac je to super ist po dialnici lane assist ti auto drzi v pruhu, tempomat sleduje auta a znacky.
uz len keby same vedelo predbiehat ak sa blizi k autu pred sebou a lavy pruh je volny.
Možno je na čase prejsť od Škody k hybridným Toyotám. Po čase si poviete, ako ste mohol tak dlho váhať, kým ste nakúpil spoľahlivé autá ;).
Nič v zlom, škoda, VW... sú OK, len majú v poslednom čase veľa problémov.
Kedysi mi jeden pán povedal, "japonec" do auta NEDÁ veci, ktoré nefungujú na 100%. Možno autá nie sú najmodernejšie vybavené, ale fungujú.
Prečo by neboli najmodernejšie vybavené? Aj tá "obstarožná" Mazda 6 (model, ktorý sa vyrába už od r. 2012) má všetky dnes "populárne" asistenčné systémy, teda auto ťa drží v pruhoch, samé (mierne) zatáča, samé zrýchľuje a brzdí, číta značky, má 360° kamerový parkovací asistent, HUD premietaný na čelné sklo... proste všetky tie (niekedy zbytočné a otravné) prkotiny, ktoré sú dnes "must-have".
Jedinú "modernu", ktorú Japonci moc nemajú, je celodotykové ovládanie a to je, ako pekne vidíme na koncerne, maximálna blbosť.
Ono ide skor o to, ze Japonci s vychytavkami o par rokov meskaju. Jasne, ze ich modely to maju, len nie hned v prvej vlne zarovno s Nemcami. Toto je nakoniec aj strategia Korejcov. Neponahlat sa s najnovsimi vychytavkami, ale chvilu pockat ako sa osvedcia a ak hej, tak ich tam hodia (po patricnom vyvoji) tiez.
Presne tak som to myslel ;-). Ďakujem "Mino 1" za doplnenie. Niekedy je to aj o tom, že ak niekto nie je prvý, má čas na odladenie a spraví lepší systém už od začiatku. Lepší môže znamenať napr, že bude menej agresívny, oveľa odladenejší už od začiatku... V podstate zákazníka neznechutí tak, ako niečo nie celkom na 100% správne odladené.
jinak jak jsi tu psal, ze si nechas natvrdo vypnout line assist, tak bych udelal presne totez. Nez to mit zaply po kazdym startu to se bez toho radsi obejdu uplne
Na jednej strane výmena vedenia ešte žiaden technický problém nevyriešila, na druhej strane je to ich zodpovednosť a za to berú tie vysoké menežérske platy, takže je logické, že za chyby majú pykať.
Každopádne aktuálne fakt nie je dobrá doba na kúpu Octavie a spol. Samozrejme "domácej" automobilke neprajem ekonomické ťažkosti (tie by nakoniec pocítila celá ekonomika a teda aj nezainteresovaní obyvatelia), ale z pohľadu spotrebiteľa je oprávnené im to tak trochu nechať vyžrať; nové modely dramaticky zdražujú a za viac peňazí mám dostať horší a naviac kazový produkt? To asi nie.
300? Myslíš ve tvym městě nebo jen tvym servisu? ;-)
Samozřejmě aktuálně je viz naprosto nijaké vyjádření automobilky z dnešního odpoledne https://autobible.euro.cz/…-si-zamestnanci/ DALEKO větší průser = nefunkčnost Okty a nulté série Enyaqu
Jakej bude reálnej rozsah problémů s R3 1.0 tsi se teprve uvidí = to že nejde normálně vyrábět nový auta a ty od loňska prodaný musí do servisů TO je fakt malér. Žřejmě to mělo jít do prodeje třeba o rok později = prodává se od listopadu a koncem srpna evidentně furt neví co s tím
....že tyto sofwairové s.r.a.č.k.y a nebezpečné dotykové ovládání téměř všeho drtivá většina zákazníků koncernu VW NECHCE! Slyšíte to, vedení VW?!!! NECHCE! NECHCE! NECHCE!!!!!!!! :-(:-(:-(
Tak takový příspěvek se mi obsahove líbí. Dotykové ovládání je nebezpečné. A věřím, že většina zákazníků VW to nechce. Oproti tvým obvyklym příspěvkům super, netvrdis ze to nikdo nechce.
Já bych řekl, že komplet dotykové ovládání asi většina zákazníků, bez ohledu na značku, nechce.
Je to tak a ja verím, že automobilky pozorne sledujú feedback a skôr či neskôr sa to aspoň v časti zreviduje. Obávam sa ale, že úplná cesta späť už nebude možná. Vidím to ako s dotykovými telefónmi, aj ja som bol plne spokojný s qwerty fyzickou klávesnicou a nechcel som prejsť na dotykáč, nakoniec ale iná možnosť nebola a zvykol som si. A ako pozerám na interiér nového Mercedesu S-Klasse, tak smer je jasný a ako vždy vyššie triedy sú trendsetteri, z ktorých technika preniká do nižších tried. Takže očakávam nejaké kozmetické úpravy (optimisticky tipujem, že pri facelifte koncernových kompaktov sa tam vrátia dve otočné hardware ovládače), ale celkový trend dotykovosti sa nezastaví. ;-\
Sorry, ale často používané srovnání přechodu z tlačítikových na dotykové telefony s digitalizací ovládání auta kulhá na obě nohy. Je přece úplně něco jiného, když si dotykáčem ovládám telefon, nebo auto, ve kterém sedím se svou rodinou a pohybuju se třeba rychlostí 130 km/h (tudíš každá ušetřená sekunda při vykonání ovládacího pokynu řidičem má cenu zlata, resp. třeba odvrácené smrtelné havárie!!!) Tady opravdu končí veškerá legrace, tady jde o život! Hlavně, že má jinak VW plnou pusu keců, jak dbá o aktivní bezpečnost svých aut! Neuvěřitelné a trestuhodné pokrytectví! :-O:-O:-O:no::no::no::-(:-(:-(
Hele inteligente co netušil že nafta je dotovaná a PROTO se mu líbí = víš že to je ještě MNOHEM horší? Že z barelu ropy se vyrobí víc benzínu? A že JEN JAKO víc ujedeš na naftu protože natankuješ prostě víc kg? A to celý dorazí nižší daň = dotování i finančně?
Že tvůj nick je vydotovanej od a do z? Že za tržní cenu žádnej zvýhodňovací převod z velkoobchodu na maloobchod = vzhledem k tomu že se z ropy vyrobí MÍŇ nafty = při rovnejch podmínkách a tržní ceně = si totálně absolutně zcela V LOJI? :-)
Wole věděl si to? :-O;-)
Svět tvých představ je TOTÁLNĚ vydotovanej = realita je vlastně ÚPLNĚ OPAČNÁ
Arese, když chceš někomu psát, že je mdlého rozumu, bylo by dobré nepsat přitom "mi o tom víme". Pak to vypadá, žes nevychodil základku. Už by sis to mohl zapamatovat, jaké "i" se píše ve slově "my", tím spíš, že slovo "my" ve svých příspěvcích používáš denně. ;-)
Lidí, kteří se na tomto světě cítili (nebo cítí) nadřazeně nad druhými, je vždy dost. Ovšem pokud se jim náhodou nedej bože dostane do rukou neomezená politická moc, končívá to strašlivými masakry... :-(:no:
co potrebujes pri 130km/h nastavovat na dotykovom displayi?
ak tam mas rodinu nech to spravi spolujazdec.
ak nie, cez infotainment sa nenastavuju ziadne klucove vlastnosti auta potrebne pre jazdu.
Si si istý, že diskutuješ pod správnym autom? Videl si, čo sa cez ten celodotykový infotainment všetko ovláda? To tvoje "cez infotainment sa nenastavuju ziadne klucove vlastnosti auta potrebne pre jazdu" je blbosť, práveže takmer všetky veci sa nastavujú cez dotykáč, ostatne práve to všetci kritizujú. Napr. nastavenie klímy/kúrenia, to nastavuješ iba pri stojacom aute? Ja to prestavujem x-krát počas jazdy. A kopec ďalších funkcií.
jenom ze zajimavosti, muzu se zeptat, proc nastavujes klimu nekolikrat behem cesty? ja ji nastavil pri prevzeti auta z autosalonu a uz roky jsem na ni nesahnul, nemas tam AUTO mod?
Tak to seš dobrej. Ty jezdíš v autě pořád stejně oblečenej - v létě, v zimě? Nestane se ti, že do auta vlezeš zmrzej a chceš si přitopit? V létě máš klimu pořád na stejné teplotě, bez ohledu na to, jestli je venku 25st. nebo 40st.?
vice mene ano, at je venku kolik chce, -20 nebo +40, vevnitr mam nastaveno 20... proc bych mel mit nastaveno neco jineho, s ohledem na vnejsi teplotu? proc bych si mel chtit "pritopit"? auto stejne bude ze zacatku topit na max, nez dosahne pozadovane teploty.... proto je to automaticka klimatizace ;)
Třeba proto, že se doporučuje nechladit na míň, než o 5st. nižší teplotu, než je venku. Pokud je venku 35st. , ty chladíš na 20st. a zvládneš to bez angíny, pak gratuluji.
Otázka proč si přitopit když jsem zmrzlej - asi se ti to nestalo.
Možná bych do budoucna nepokládal otázku "proč lidi používají klimu jinak než já", je to podobný jako "proč někomu chutná koprovka když mě ne?"
Třeba reaguje na to, že to během jízdy nastavuje několikrát. Přijdu zmrzlej do auta, nastavím vyšší teplotu, abych se rychleji zahřál, ale pak ji potřebuju snížit.
Dál třeba k vyhřátému auta od slunce, otevřu okna, vypnu klimu i ventilaci a vyrazím. Po pár km pustím klimu na cca o 5 stupňů míň než je venku, nechám otevřená jen přední okna a střešní okno a tak pokračuju dalších pár km. Pak nakonec nastavím klimu na 22 a zavřu okna. Pak před koncem jízdy cca 10 minut vypnu klimu, aby se vysušila, 5min před koncem otevřu okna a vypnu úplně ventilaci. Tohle vše dělat přes dotykáč? To bych nepřál ani největšímu nepříteli.
Pak třeba ještě během jízdy, když ne mne napřímo svítí slunce, tak snížím teplotu o 1-2 stupně, když naopak zajde za mrak, tak zvýším zpět na 22.
Když to neděláš ty, neznamená, že to nedělají ostatní. Já mám své zdraví rád a určitých postupů v případě klimatizace se držím.
Napriklad minuly tyzden poprad eindhoven. Vystartujes rano za tmy, cez den je von 35, prejdes cez burkove pasmo, je normalne, ze si zmenis nastavenie teploty/ fukania. Alebo idem na bike vylet, auto stoji cely den na slnku, tak cestou domov najprv ochhladis interier a nasledne si nastavis pozadocanu teplotu. A dalo by sa pokracovat.
20 uvnitr je 20 unvitr at je venku kolikc chce, ne? muj skoro 20 let stary mercedes dokonce reaguje na to, jak moc do auta sviti slunce... takze ano, vyjedu vecer z Prahy, mam tam 20 stupnu a kdyz se behem dne otepli, je mi to jedno, protoze 20 je 20... stejne jako vyse, auto bude chladit na max dokud se nedostane na pozadovanou teplotu... proc bych to menil na mene, kdyz tim absolutne niceho nedocilim?
Klimatizace není televize, abys do toho musel koukat minutu. Zase to s tou nebezpečností displejů nepřehánějte. Jo, pokud někdo neví, kde hledat nastavení teploty nebo větráku, to je pak špatné, ale za to nemůže způsob ovládání. Jen uživatel sám.
cez display sa nenastavuje nic klucove pre riadenie auta.
svetla, stierace, blinker to je vsetko na packe.
brzda na pedale.
ostatne veci mozes nastavit aj ked stojis na parkovisku
napr. ak si tu pozries historiu aj nemecky sud zobral manikovi v tesle vodicak, lebo sa hral s nastavenim stieracov a pritom mohol pouzit packa aby to mohol niekde zastavit a potom nastavit.
U VW se proslýchá, že minimálně některé supermoderní prvky už revidují. Dalším extrémistou je PSA, kde teď překvapila C4 klasickým panelem klimy. A Opel si zachovává klasiku.
Pokud to nedají do pořádku, tak už nekoupím. Ale je mi to líto, koncernová auta se mi vždy velmi zamlouvala. Jedním z důležitých důvodů byla jejich nepřekonatelná ergonomie ovládacích prvků... ;-\ :-(:-(:no:
Operák ? Tak to pak vysvětluje "vlastnictví" škodovky. Tím jezdí hlavně ti, co to umořují v nákladech jako finanční leasing a nebo zaměstnaci, pro které to samé dělá zaměstnavatel.
na O3 to není problém odstavit na furt, věřím že někdo to vymyslí i pro současnou generaci.... mimochodem třeba u Giulie/Stelvia se to řeší bazmekem z Polska za 60 EUR, instalace na 3 minuty a navždy klid....
Já to mám naštěstí u svého Leona stejné. A ještě pořádný otočný ovladač vnějšího osvětlení, otočné ovladače klimy i poctivá tlačítka na zbytek! Snadné, jednoznačné a hlavně bezpečné! :-):yes::yes::yes:
radši se moc neťeš... já tu svojí nafasoval v červenci a od té doby jen kroutím hlavou jak je tohle možné. Motor, podvozek, zpracování OK, design se mi hrozně nelíbí, ale to je subjektivní, ale ta odlaďenost toho softwaru to je opravdu katastrofa... zasekáváni, nabíhá to půl minuty, nejde změnit hlasitost, během jízdy přestane několikrát fungovat tempomat a naskočí až po restartu, navigace která nedokáže zaměřit svojí polohu, připojení telefon jednou funguje pětkrát ne... Já nechápu jak tohle můžou pustit na silnici... a to jsem ještě ani nezmínil asisteční systémy...
Asi jsou tím myšleny nadnárodní firmy, tedy byrokratické molochy, kde máš na každý p.r.d SOP, čili standardní operační proceduru. Moje osobní zkušenost je taková, že v menších (třeba farmaceutických) firmách je poměrně větší volnost ve výběru značky, typu, motoru, barvy a výbavy. Ve velkých máš danou značku, typ, motor a můžeš si vybrat z příplatkové výbavy v ceně cca 10 % celkové ceny auta a ještě si můžeš vybrat třeba i ze tří barev. To neznamená, že jsou to špatná auta - třeba střední management u jedné z největších farmafirem jezdí pouze Passatem Variant 2,0 TDI v Elegance za cca 942 tisíc Kč (ceník), mohou si dovybavit auto za cca 100 tisíc Kč - tedy může být DSG nebo jiné blbiny.
Popravde tieto obmedzenia nechápem, nevidím dôvod, prečo by taký menežment musel mať rovnaké značky a modely, či dokonca motory a výbavu. Potom to dopadá práve tak, že musíš mať tú Octaviu aj s tým nefungujúcim infotainmentom, aj keď všetci vedia, že je to ešte nevychytané a bude to po kúpe stále v servise.
Polovička mala pri služobáku jediný limit: cenu. Keby chcela, mohla si kúpiť trebárs ružový roadster (uvažovala nad Mustangom, keby sa vošiel do limitu, žiaľ nevošiel), firme je to jedno, aj tak rieši len obstarávaciu cenu, odpisy a zdanenie.
To není úplně pravda. Znám několik korporatu v ČR, kter enabizi svým zaměstnancům 2 značky, konkrétně Škodu nebo Toyotu. Do lonska u nich převládají Škoda, teď houfně přechází na Toyoty
Hele treba to jeste vychytaj, i kdyz tomu teda moc neverim... ale po vsech ostatnich strankach jsem byl spis prijemne prekvapeny. Jak jsem psal po motorovy a jizdni strance je opravdu fajn a velky skok oproti 3. DSG se mi moc rozebirat nechce, nikdy mi nevyhovovalo, ale to je proste koncern. A co je teda velky posun oproti 3. jsou urcite sedacky a odhlucneni...
To už sme s aresem probírali = včetně reality že i R4 jedno jestli Toyoty nebo PSA dávaj i milion km a V8 nedožije ve zdraví 100 tisíc. Včetně odkazů že to tak fakt je
Ale FURT se to vrací = neexistující souvislost mezi objemem a počtem válců a.. Jako by FAKT nemělo smysl vysvětlovat = úspěšnost vlastně NULA :-|
Buď někdo neví a je rád že se něco dozví a kdo nechce..
No jistě, dolovat podobný výkon a točivý moment čtyřválce 1,2 l z principiálně nevyváženého motůrku s objeem o 2 deci menším, to přece nemůže na jeho životnost a spolehlivost mít vůbec žádný vliv, to dá přece rozum (ale jen Hammuny!) :D:D:D
Ale prd. Ono to jde vyrobit kvalitně. Jen to v ČR nikdo neumí. ČR je montovna, případně se tu dělají webovky nebo aplikace do mobilů - což je práce pro druhořadé kódéry. Software do aut je jiná liga. Holt to podle toho dopadlo.
V praci som a aj vela mojich kolegov je zastancami kupi noveho auta. Dalo by sa povedat, ze jazdime vsehochut. Od Mazdy, Peugeotu, VW, Skody az po Opel.
Povedal by som, ze situacia je rovnaka u vsetkych vyrobcov. Ja sam som bol uz s Mazdou 2x na zvolavacku, kde sa riesil software.
To je tazko povedat. Nova 3 a CX30 tiez sli do sveta skorej ako mali a veci sa doladuju za behu. Jednu vec, co vsak musim Mazde uznat je pristup servisu a to, ze riesi reklamacie promptne. Ja som sa nechal ukecat zenou na najhorsiu farbu ako maju v ponuke (red soul). Po tom ako som ju reklamoval mi boli poskodene diely prestriekane. Pred Mazdou som vlastnil Skodovicu a tam nieco chciet od predajcu bol doslova boj na dlhe lakte. Hlavne v Bratislave to bolo otrasne, kedze tam sa im predajne dari a mozu si dovolit mat zakaznikov u riti.
Mám 2 Mazdy a nejsou problémy. Infotainment nabíhá déle jen tehdy, když mám v USBéčkách externí jednotky a systém si je musí osahat. (i-POD, přenosný hard disk, mobil)
Nedávno se mě tu někdo zeptal, co že to fetuju za materiál. Protože jsem tvrdil přesně toto.
Dva roky nazpět podobná situace. Výsměch nad tím, že by kdy byl autoprůmysl v ohrožení. Cca rok nazpět obhajoba failů a cenové politiky. Tohle je skutečné ovoce Bernharda Maiera a nedivím se, že byl odstaven.
Nejlépe to shrnul D-FENS (http://dfens-cz.com/…zacatek-zacatku/) - Druhořadí zaměstnanci dělají druhořadá auta. Je to auto pro firemní hnůj. A to teď s propadem podpory zaměstnanost, až skončí anti-covid bude teprve řacha. Vždyť ti pitomci neumí téměř v roce 2021 vyrobit alespoň trochu spolehlivý hybrid (TSI v iV na časté starty strašně trpí).
O asistentech všeho druhu a softwaru netřeba mluvit. Tohle jsou věci, které naprosto tuctová konkurence dává do nejmasovějších a celkem levných aut, viz třeba Toyota. Škoda to neumí do auta za běžnou ceníkovou cenu okolo 700 tisíc. To je průser přímo monstrózní.
Holt jejich volba, naštěstí nás to nikdo nenutí kupovat - a taky to čím dál tím méně lidí kupuje. Jak jsem řekl, řídit Škodu je dnes spíš ostuda, protože potom člověk nevypadá jako majitel auta, ale řidič fasovaných monterek. Což odrazuje klientelu.
Nejvíc mě fascinuje ona "hrdost" na českou Lauru - namísto aby si hlasového asistenta koupili, vyrobili ho bez potřebného know-how znovu a funguje to opravdu naprd. Viz recenze na autíčkáři. Moje osobní zkušenost ještě horší. Jediné moudré rozhodnutí nového managementu bude, že zrovna tuhle bandu co si chtěli něco dokázat, i když na to očividně neměli, vyhodí na minutu.
Neni dfens ten týpek, co za posledních 20 let vyhejtoval snad každou škodovku, aby si nakonec koupil výběhovou alfu v holobytu se základním motorem? Tyhle nářky jsem od něj za ty roky v mnoha obměnách četl už tolikrát, jedna jeho oblíbená automobilka za tu dobu zkrachovala, druhá prodává za rok tolik aut co škodovka za dva týdny a žije jen proto, že to FCA ještě nepřestal bavit dotovat, zatímco škodovka nestíhá vyrábět ;-)
No tentokrat je to ale opravdu fail... a ta ceska Laura je uplne bozi... musim na ni mluvit cesky, ale ona mi odpovida anglicky... kdyz ale zkusim teda taky anglictinu uz zase nevi... ale az na tu jazykovou pomatenost zase funguje docela obstojne...
jak vypukla jaderna valka a veskera elektronika nasledkek elmg impulsu prestala fungovat, samozrejme vcetne aut.
a nekdo objevil ve stodole prastary auto po praprapradedeckoj s kladivkovym zapalovanim a to jediny jezdilo, pak se o nej ale porvali, protoze vsichni ho chteli, protoze nic jinyho nejezdilo.
tak to vypada, ze se brzo porveme o stary stovky a tisicovky a to i bez toho vybuchu ...
mozna bysme dnes mluvili podobne
asi bychom si poradili, ale chtel bych videt manzelku co by na to rikala.
asi pred 5 lety se zkousela rozjet s puntem a docela nechapala co to je za vehikl a ta 105 je uplne jinej level ...
Už jsem si na sytič, pumpování benzínu v motoru a šlapání plynu před nastartováním odvykl. Dnešní tabletová generace by zřejmě měla problém vůbec auto nastartovat. :-)
Já sem lehce nesvůj když jsem s autama (máme 2 Toyoty) v servisu (nebo na pneu) a než tam čekat vždycky si něco půjčím = když zrovna nemají nic s automatem :D
Jestli to nebude tím, že v porovnání s dnešními auty to opravdu ke hroznej krám. Seděl jsem v nějakém puntu před pár lety a to byla tedy hrůza. Nicméně to bude stejne i v ostatních starých krapech.
to je otazka
delam malicko v oboru a 2 mesice sem skoro nic neudelal.
proste sem hodil kopyta na stul a na vse se vykaslal, protoze se mi delat nechtelo.
a ted to po nocich dohanim ...
Říká se tomu tzv. "Macronův efekt". Např. Hammuna evidentně nemůže dodnes zapomenout na svou učitelku z II. stupně ZŠ, protože zřejmě zjitřila jeho první sexuální fantazie... :-[]:-[]:-[]
Koncern bohužel běžně pouští novinky k prvním zákazníkům, ti odchytaji nedostatky a po cca 2-3 letech je auto relativně v pohodě. Ale takovi zákazníci Tesly jsou na tom hůř. Jako pokusni králíci jezdí v totálně neodladenem voze plném chyb a ještě ukazuji světu svou výjimečnost :-)
Přesně tak to je. Vypustí nedoladěný prototyp do série a pak několik let mlží a v tichosti odstraňují nedodělky. Dřív to byly hlavně absolutně nevyzkoušený motory a teď totálně kolabující auta díky software. No nevím v čemu budu za takových 10 let jezdit. Tyhle VW křápy přeplněný nefunkční elektronikou si kupovat nebudu
Mna len prekvapuje, ze tieto prusery VW koncernu ludia stale toleruju a kupuju to ako teple rohliky. Inym znackam by to zakaznici neprepacili. Nechapem to.
Tak to funguje všude = koukej co prošlo u vás vašemu Ficovi nebo u nás vašemu Babišovi. Naopak na slušný lidi sou NÁÁÁÁÁSOBNĚ vyšší nároky
U nás KAŽDOROČNĚ posílá Babiš manželce VĚTŠÍ sumu https://www.idnes.cz/…3_zahranicni_kha španělský král se musel stáhnout když to prasklo, andrej estébák komunista je po zveřejnění NEJpopulárnější český politik :yes::-!
Hele tomu se taky divím, ale to se s VW táhne roky. To byly kolabující motory 2,5 TDI, kvůli poddimenzovanýmu mazání, pak kolabující 2,0 TDI tuším pohon chladícího čerpadla. TSI motory a kolabující rozvody. U VW fakt musíš počkat, když vydají nový auto 5 let zjistit reference ze servisů a pak případně vybrat. Pravda je že Toyota sice do letoška neměla moc co výkonově nabídnout a i teď končí na nějakých 160 kW a ve srovnání s VW jsou výkony jejich motorizací nic moc, ale spolehlivostí jsou daleko jinde. Je vidět, že Japonci než něco pustí na trh, tak to nejdřív testují VW nikoliv. U největší automobilky světa bych čekal trošku svědomitější přístup.
nebo tempomat, nebo hybridní ústrojí, nebo střešní okno nejde zavrit když treba začne pršet. A pak co třeba takový Ford, který ráno nevyjde z garáže, nebo na dálnici se zapece motor? To taky dokáže narušit harmonogram.
Možno to bol naozaj jediný. :D Ale vieš ako, štatistiky sú mi naprd, ak som zrovna v tej nesprávnej skupine.
Bol to r. 2011, teda fakticky od začiatku, kedy sa do Mondea ten motor začal montovať. A auto stále jazdí u nového majiteľa bez poruchy. Ale je pravda, že kamarát (na moje odporúčanie) kúpil to isté Mondeo 1,6EB o pár mesiacov neskôr a odišiel mu motor pri 217000 km (minulý rok, teda po 8 rokoch). To ale hodnotím stále ako slušný nájazd a nejak viac ani od dnešných áut nečakám, ostatne aj samotná Škoda priznala, že dimenzuje motory na životnosť 250000 km.
Některé věci by ani odboráři nemuseli vykřikovat do světa. jedině tím nahrávají novému vedení, pokud má opravdu za úkol Škodovku "downgradovat". Jasně, pánové, máte pravdu, Enyaq je na Mladou Boleslav moc složitý, něco jednoduššího vám necháme vyrábět. Tuhá příčka a lisové péro vzadu, tři válce vpředu a nejsložitější elektronika je v autorádiu.
Mal by si pravdu, keby to isté neplatilo pre nového Golfa a jeho infotainment. Tam čo spravia, prestanú Golf vyrábať vo Wolfsburgu a šupnú ho do Petrohradu?
Podla nemeckych autonovinarov ano. Lenze VW si tie auta nenecha na sklade, ale kludne ti ho preda s tym, ze ta upozornia, ze soft bude skompletizovany az v Q1 2021 (dnes predpokladany termin).
By si sa cudoval, ale najde sa dost zakaznikov, ktori si prevezmu aj taky polotovar, ale pravdepodobne to budu len klasicki fanboys, ktorym bude stacit, ze je to novinka s magickym VW znackom na kapote. A taki mu odpustia hocico.
No, ještě bych to chápal u Golfu, přeci jen je to svým způsobem legenda. Dovedu to pochopit i u Tesly, kvůli celému vnímání značky. Ale u něčeho, kde se od počátku ví, že je to totální průser? No, asi jsem z jiného vesmíru...