Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda CX-30 také dostane silný benzinový motor. Evropa má opět smůlu

Po hatchbacku a sedanu Mazda 3 se výkonného turbobenzinu dočká také crossover CX-30. Nabídku prý obohatí ještě před koncem roku, bohužel však ne tu evropskou.
Zpět na článek
23. 8. 2020 10:32
Avatar - KANKUNEN
23. 8. 2020 10:13
Tohle auto i MZD3
by mi sedla nejvíce s atmo 2,5i, klidně i podladěnou na 150 koní. Sky X se k Mazdě nehodí, to je motor pro šetřílky. Ty atmo mají výhodu, že po nich můžeš šlapat a nežere to moc víc.
Rozbalit vlákno
140
23. 8. 2020 10:34
Re: Tohle auto i MZD3
Mazda má v cenících u modelu 3 a CX-30 motor Skyactiv-G s výkonem 150 koní.
Avatar - kari.laz
23. 8. 2020 10:36
Re: Tohle auto i MZD3
Ale 2,0 ne 2,5
Avatar - _Karel_
23. 8. 2020 10:42
Re: Tohle auto i MZD3
Pro mě tedy je i 2,5i docela zklamání. I když v CX-5, v trojce by byl v pohodě.
Mmch, na to, že ten přeplňovaný je 2,5i, tak nic moc výkon, když před lety měli 2,3T se 191kw.
Avatar - pradeda777
23. 8. 2020 11:07
Re: Tohle auto i MZD3
T.j...ale před léty byly emisní a jiné "škodící" normy úplně jinde...... ;-\ Ale vím o čem mluvíš...já měl obě dvě M3 MPS, gen I i II. :yes:
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 11:10
Re: Tohle auto i MZD3
Nojo za těch 61 let světovejch a 50 evropskejch https://www.auto.cz/…-roku-1970-94232 je celkem logický = že byly úplně jindy. Ono totiž PŘESNĚ O TO u nich jde :-)

KDE máš REÁLNEJ problém se snahou snižovat emise https://auto-mania.cz/…ebo-audi-r8-v10/ ?

Co ti chybí https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 je ti to málo https://www.auto.cz/…ma-obdoby-128097 tohle bude možná nejlepší motor tvýho života https://www.auto.cz/…entilator-135479
Avatar - _Karel_
23. 8. 2020 11:12
Re: Tohle auto i MZD3
Vzhledem k tomu, že to není motor pro Evropu mi to přijde dost irelevantní.
A ti, co mají v Evropě 2,0T, ho mají výkonnější, i přes nižší objem.
Ad tvůj edit - :-) :yes:
Avatar - pradeda777
23. 8. 2020 11:31
Re: Tohle auto i MZD3
Jasný....Standa sem dává tyto články jen proto, aby určitou skupinu lidí n.a.s.r.a.l..... ;-)
23. 8. 2020 11:26
Re: Tohle auto i MZD3
Ta 2.0 jezdí v cx3 báječne.na cx5 to je málo, ale cx30 by to ještě zvládla.jinak já měl 2.0 AT v M6 a nebylo to zlý .
Avatar - kari.laz
23. 8. 2020 12:07
Re: Tohle auto i MZD3
Zase výkon není vše. Relativně velký motor v dnešní Evropě výkon na auto této velikosti dostatečný a "lehkým" přeplňováním bude mít dobrý nástup. Za mě ideální motor do těchto aut, i do šestky by seděl. Žádný HH, ale dostatečně svižný auto. Bohužel máme v a teď to napíšu z mého pohledu, automobilově zaostalé Evropě (protože to co nám prezentují jako pokrok je pořádný krok zpět a stranou zároveň) , máme smůlu.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 12:12
Re: Tohle auto i MZD3
To sou sorry ale ideologický závěry = plky

Viz já 11:19 máš tu výběr a fantastickej. Důvody proč tu desítky let nazpět větší výkonnější motory v mainstreamu nemají úspěch = nemá NIC NIC NIC s emisema

To jen dneska to část lidí jako ty = snaží takhle absurdně nesmyslně mimo realitu = překrucovat

Jak si vlastně ty vysvětluješ = tu otázku na kterou NIKDO z vás co tyhle hoaxy tak rádi citujete = neodpověděl: Jak to že desetiletí nazpět jsou nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta na planetě MIMO evropská?
23. 8. 2020 23:13
Re: Tohle auto i MZD3
Je to tak. EU zacina diky zeleny luze v tomhle ohledu trochu zaostavat. A pritom by stacilo drzet podobne pozadavky jako zbytek sveta a nemyslet si ze s 95g na km CO2 spasime svet. A to by stacilo jen trosicku ubrat z nerealnych pozadavku a uz by to ta spalovaci auta aspon na papire davala. 125 g na km by stacilo a ejhle ono by se tu mohlo prodavat vyrazne vic motorizaci. Takhle budeme koukat pres hranice EU jak se nasi "sousedi" maji a cim si jezdi.
24. 8. 2020 07:22
Re: Tohle auto i MZD3
Zaostávat díky EU? Tady je čas odpovědět na to co se ptá už dost dlouho Hammuna.: "Jak to že už desetiletí nazpátky jsou na týhle planetě nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta MIMO evropské výroby?"
Víc motorizací - vem si jak malé procento vetších motorů se prodá i když jsou v nabídce.

PS: zelená lůza - opravdu je nutný používat tak laciný populistický výrazy? Tohle je slovník Okamury...
Avatar - _Karel_
24. 8. 2020 07:30
Re: Tohle auto i MZD3
Nejprodávanější auta jsou to proto, že jsou to "levné šunky" s nízkými náklady.
Není ne jednom z největších trhů světa nejprodávanější F-150?
Edit: Nebo jsem tě pochopil špatně a myslel jsi nejprodávanější v kategorii nízkoeminí?
24. 8. 2020 07:55
Re: Tohle auto i MZD3
Nebudu mluvit za Hammunu, protože to je od něho převzatá otázka. Z mého pohledu jde o to, že se tu kritizuje EU, ale vývoj a rozvoj hybridů a ele přece není v EU, ten je úplně jinde. To přece nedává logiku.

PS: budoucnost přece není v čistém spalováku, podíl hybridů a ele bude stoupat. Evropa a nejen evropa by se v městech udusila. Auta se mění a možná už jsme starý a vzpomínáme na stará auta a chceme ty časy zpět, ale budoucnost je ele, automatické řízení, displeje atd..
Avatar - _Karel_
24. 8. 2020 08:09
Re: Tohle auto i MZD3
Co je budoucnost nemá nikdo ponětí. Nikdo. Můžeme jen tipovat a přát si.
24. 8. 2020 08:41
Re: Tohle auto i MZD3
Samozřejmě že věštit je složité, ale směr je daný. Displeje, autonomní řízení (ač řídím rád tak se na to těším) a elektrifikace. Tohle už jede a není nevidím důvod proč se vracet zpátky.
Možná jen neznám důvody, ale to, že mě auto v tichu a pohodlí doveze samo do práce a nebo nebudu muset 400km řídít v provozu po dálnici je něco co mě přiměje investovat víc do auta.
Dnešní provoz aspoň tam kde jezdím je velice hustý a řízení v koloně není nic co by mi vyvolávalo pocit radosti.
PS: osobně už kroutím hlavou nad tím kdo si dnes koupí dieslové auto které ráno při nastartování má zvuk traktoru a smrdí na celou ulici.
24. 8. 2020 09:22
Re: Tohle auto i MZD3
Nový moderní spalováky a jedno jestli nafta nebo benzín mají tak nízký emise (nemyslím teď CO2), že rozhodně nehrozí z jejich výfuků udušení ve městech.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 09:28
Re: Tohle auto i MZD3
Udušení nehrozilo ani když si jel přímo za Pašíkem co mu šlo z vejfuku stejně jako deseti autobusům = tomuhle přirovnání Vaculíka a lidí z Dopravní fakulty ČVUT o statisících aut Dieselgate se ti nelíbilo = vysmíval ses tomu furt dokola = asi FAKT nechápajíc že to tak fakt je? :-)
24. 8. 2020 10:47
Re: Tohle auto i MZD3
Ano správně. To je to co ti celou dobu vysvětluju. Ani ten EURO5 Passat není žádná tragédie a nehrozí z něho udušení jak si to tady prezentoval. Úrovně emisí NOx v našich městech mluví celkem jasně. Není potřeba vyvolávat hysterii. A to si představ, že už se roky prodávají auta EURO6, který mají emise NOx ještě daleko nižší a stejně tak pevný částice u nich nejsou problém.
24. 8. 2020 10:01
Re: Tohle auto i MZD3
Ono to tak slavné jak se píše není. Podívej se na EURO 3 z roku 2000 a na EURO 6 třeba u CO a HC+NOx (což jsou jedy a karcinogeny) - tam se limit za 20let snížil pouze o 20% a 60%.

A to jsou měření u nového auta - jak je na tom starší auto po studeném startu...
24. 8. 2020 10:48
Re: Tohle auto i MZD3
Ono těch starších aut ale každý rok ubývá. Je totiž běžný, že se kupujou nový auta a starý postupně jdou do šrotu. Takže jak píšu netřeba hysterčit.
24. 8. 2020 10:50
Re: Tohle auto i MZD3
Tady nejde o staré auta. Jde o auta EURO 6 která se třeba u CO a HC neposunula za 20let nijak výrazně, ale v řádu desítek %.
24. 8. 2020 11:08
Re: Tohle auto i MZD3
To si trochu odporuje. V řádu desítek procent je u mě výrazně.
24. 8. 2020 11:11
Re: Tohle auto i MZD3
Za 20 let je produkce HC, CO snížena jen o desítky procent. Je to samozřejmě dost, ale nejdde říct, že teď už jsou auta čistá.
24. 8. 2020 12:57
Re: Tohle auto i MZD3
Jsou čistá dost na to, abychom je mohli vyrábět a bez obav používat.
24. 8. 2020 13:02
Re: Tohle auto i MZD3
To je nějaký fakt a nebo tvůj názor?
Jsi si vědom toh, že to jsou čísla naměřená u nového vozu za ideálních podmínek?
24. 8. 2020 13:24
Re: Tohle auto i MZD3
To je patrný z výsledků testů a faktu jakou emisní normu auta splňují. Jasně, že jsou to čísla změřený u novýho vozu za ideálních podmínek. Tak se to ale měří už desítky let. Nebo myslíš, že před 20 lety se dělaly homologační testy na ojetým 10 let starým autě? Co to je zase za dotaz?
24. 8. 2020 13:31
Re: Tohle auto i MZD3
No a jaké emise má pak auto ve městě. Ty změřené a nebo ty reálné s opotřebením a za nepříznivých podmínek?
Prostě si nemyslím, že je cesta ustrnout na EURO 6 a říct "a to už stačí" Provoz je stále větší. Co je špatného na tom chtít ve městech lepší vzduch? Stoupni si na nějakou rušnou křižovatku a dýchej.
24. 8. 2020 13:39
Re: Tohle auto i MZD3
To je záležitost pravidelných technických kontrol. Ono se taky chystá nový EURO7. Jen prostě EURO6 není žádná tragédie na to abychom proti takovým autům měli bojovat. Pokud na té křižovatce nepojede žádný vyrachtaný naftový pekáč EURO3, tak s tím není problém.
24. 8. 2020 13:52
Re: Tohle auto i MZD3
Technické kontroly neměří emise ani zdaleka stejně jako při homologaci. To by neprošlo skoro nic.

PS: opravdu to někdy zkus zastavit na křižovatce a zhluboka dýchat.
24. 8. 2020 14:13
Re: Tohle auto i MZD3
Já žiju ve městě. Jasně občas kolem projede smraďoch, který je na udušení, ale takových šrotů už ubývá. Situace se právě i díky těm technickým kontrolám a dovozu mladších ojetin ze západu výrazně lepší než třeba 10 let zpátky. Není třeba být hysterický ;-)
24. 8. 2020 14:21
Re: Tohle auto i MZD3
Proč jsi tedy hysterický ty, když dnes homologovaná auta se budou ještě tak 8 let prodávat a budeš je moc bezproblémů po koupi ještě třeba 10let používat. To jsme v roce 2038...
24. 8. 2020 15:24
Re: Tohle auto i MZD3
To máš pravdu. Na to taky spoléhám, že budu holt udržovat nějaký starší auto, abych měl čím jezdit. A nejsem hysterický. Jen mi prostě to omezování v rámci EU vadí. Obzvlášť, když zbytek světa to takhle přísný co se týče emisí CO2 nemá. Čekám, že za chvíli bude ilegální si doma i zatopit v krbu.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 15:33
Re: Tohle auto i MZD3
Proč starší? Ještě roky se dál budou dělat https://www.forbes.com/…p-v8-twin-turbo/#…

Téma že 2.0tdi evo je lepší než V6 tdi = tos teda pochopil? To není tak starý našlo by se asi víc odkazů. To že u VW probíhá s nahrazení 177kW verzí 150kW to samý jen o desetiletí pozdějš = je vtipný žejo? No náhodou to mám nejen načtený což tě uráží a vysmíváš se ale když nedám odkaz tak se ho zase dožaduješ = no tak to mám náhodou i vyzkoušený. Ani těžkej střelec co najezdí 2-3 krát víc než je běžnej průměr a běžně na okresce předjíždí ve 140 km/h a Vmax 180 je pro něj omezující protože po jabloneckých okreskách často jezdí dost přes 200 km/h = tak i takovej borec = by asi v reálu moc rozdíl mezi povedeným 150kW a trochu silnější verzí = moc nevyužil
24. 8. 2020 16:00
Re: Tohle auto i MZD3
Jasně taky můžu jezdit závodním nebo si koupit nějakýho supersporta :D Díky za radu.
Téma, že 2,0 TDI evo je lepší než V6 TDI jsme nikdy nevedli ty troubo. Bavili jsme se o 2,0 Bi TDI. :D Ale už teď víme pže si nám to prozradil, že výkon není u auta vůbec důležitý. Dobře že to víme. :D
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 14:27
Re: Tohle auto i MZD3
Když budeš stát za a vedle tebe nejhorší z nejhorších z doby Dieselgate = nevidíš to. Prokazatelně krcinogenní oxidy dusíku co chrlil jeden Dieselgate Pašík v množství jako 10 autobusů od NICH vzniká rakovina plic apod. ale tebe dráždí až ve vysokém množství = a hlavně když už je máš v sobě

Množství milionů aut který takhle chrlí = je přes tvý letitý odmítání = problém

A smutný že s další evolucí 50 let trvajících snah o snižování emisí = si dál opět PROTI

EDIT to že novej 2.0 tdi evo je lepší než V6 = už si pochopil?
24. 8. 2020 15:28
Re: Tohle auto i MZD3
Tuhle debatu jsme už vedli asi 100x a vždy to skončilo na tom, že jsem tě žádal, aby si mi ukázal kde jsou ty zvýšený emise NOx pozorovatelný, když na portálu CHMI nic takového v rámci ČR nevidno a všude jsou emise drtivou většinu času hluboko pod zdraví ohrožujícíma limitama. Nikdy jsi mi nebyl schopný odpovědět. Zacyklil ses v autistické křeči, že odmítám závěry odborníků a tím to vždycky zhaslo. Tak proč se do týhle debaty zase pouštíš?
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 15:35
Re: Tohle auto i MZD3
Nojo NEMÁ to smysl

Zpochybňujneš víceméně všechny obory https://www.novinky.cz/…ledovce-40333049 proč by tenhle byl výjímka. Snižování emisí je prostě 61 let omylů napříč planetou = a to si vem kolik vzdělanejch idiotů na tom celý životy pracovalo

Nicméně ta PODSTATA = že si před lety bojoval za vyšší emise Dieselgate tvrdíc že NEŠLY nižší a viz odkaz a to co si sám dnes napsal = ono to šlo = to je bez debat. Mýlil ses
24. 8. 2020 15:44
Re: Tohle auto i MZD3
Ale jo vyléči si na mě ty svoje mindráky ubožáku :-[] Jasně já se mýlím vždycky a ty nikdy a ještě si tu toho dupni :D
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 15:53
Re: Tohle auto i MZD3
To je reakce na ten závěrečný odstavec?

Každý se občas mýlí = stačí (si) to přiznat případně říct sorry (když k tématu předtím napíšeš sto urážek) a hotovo. Jo a dál pracovat s tím že to je jinak, než sis dosud myslel. To je celý
24. 8. 2020 16:02
Re: Tohle auto i MZD3
ty ne. Nikdy. Ty máš pravdu vždycky a když náhodou ne tak to nepřiznáš nebo se z toho vylžeš případně svedeš řeč jinam nebo vytáhneš tvoje oblíbený téma - Irán :D
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 16:18
Re: Tohle auto i MZD3
Irán není OBLÍBENÝ téma, jen první věc kdy sme se dali do řeči. Já se taky pletu = viz jak Barik přes mou omluvi nadšeně opakuje že jsem si o generaci modelu spletl použití motoru. Což je pravda = jen to narozdíl od vás přiznal = pamatuju jak se spletl v televizi i https://www.novinky.cz/…eli-sveta-335269 to se prostě stává = stačí říct aha sorry a je to = no viz já 15:53 ostatně přesně to pak udělal


Rozdíl je že to co ty chápeš že JÁ nepřiznám = je na 99% = že ty nechápeš. Viz to vtipný sice černohumorný ale z víc zdrojů opakovaný hodnocení generace 2.0 tdi 110 vs 140 vs 176 kW :-)
NIC o tom evidentně nevíš = ALE obvińuješ urážíš ty co jo. Tady shodou okolností NE jen z víc psaných zdrojů ale vlastní zkušeností = v podobné věci. Ale to mě vrací k tomu 2.0tdi evo který když sem kdysi zmínil poprvé okamžitě si VYMÝŠLEL proč by asi ne, no doba běží a furt to vypadá že to je prostě LEPŠÍ než V6TDI. Tak jak ses s touhle realitou vyrovnal? Prostě není to jen o výkonu = ostatně spousta lidí včetně Vaculíka a Koubka a viz odkaz na test garaz.cz Lexus RC-F (track edition) má atmo V8 a doporučují ho (a vaculík vysvětluje proč) byť má trochu menší výkon než turba a biturba že to je LEPŠÍ volba = výkon 464 koní je stejně jako v běžném autě 150kW naprosto dostatečný, jde o jiné věci

EDIT co vůbec nechápu jsou tvé reakce na ŘSD a výstavbu dálnic = tam je prostě masová shoda. Dokonce i tady mezi diskutéry
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 16:18
Re: Tohle auto i MZD3
Irán není OBLÍBENÝ téma, jen první věc kdy sme se dali do řeči = opravil sem tě vysvětlil že se mýlíš a možná dal i odkaz to si už nepamatuju ale dělávám to aby nebylo pochyb. Že se docela často stává že i přes odkazY k tématu = je ty dál zpochybňuješ = to už přiznávám moje hlava moc nebere
Já se taky pletu = viz jak Barik přes mou omluvi nadšeně opakuje že jsem si o generaci modelu spletl použití motoru. Což je pravda = jen to narozdíl od vás přiznal = pamatuju jak se spletl v televizi i https://www.novinky.cz/…eli-sveta-335269 to se prostě stává = stačí říct aha sorry a je to = no viz já 15:53

Rozdíl je že to co ty chápeš že JÁ nepřiznám = je na 99% = že ty nechápeš. Viz to vtipný sice černohumorný ale z víc zdrojů opakovaný hodnocení generace 2.0 tdi 110 vs 140 vs 176 kW :-)
NIC o tom evidentně nevíš = ALE obvińuješ urážíš ty co jo. Tady shodou okolností NE jen z víc psaných zdrojů ale vlastní zkušeností = v podobné věci. Ale to mě vrací k tomu 2.0tdi evo který když sem kdysi zmínil poprvé okamžitě si VYMÝŠLEL proč by asi ne, no doba běží a furt to vypadá že to je prostě LEPŠÍ než V6TDI. Tak jak ses s touhle realitou vyrovnal? Prostě není to jen o výkonu = ostatně spousta lidí včetně Vaculíka a Koubka a viz odkaz na test garaz.cz Lexus RC-F (track edition) má atmo V8 a doporučují ho (a vaculík vysvětluje proč) byť má trochu menší výkon než turba a biturba že to je LEPŠÍ volba = výkon 464 koní je stejně jako v běžném autě 150kW naprosto dostatečný, jde o jiné věci

EDIT co vůbec nechápu jsou tvé reakce na ŘSD a výstavbu dálnic = tam je prostě masová shoda. Dokonce i tady mezi diskutéry

Ale pamatuju se cos napsal na mý PROSTĚ DÁVÁME MÍŃ PENĚZ = STAVÍME MÍŃ km (což je v době kdy EU je ochotná zaplatit 80% ceny tý dálnice a v případě pražského okruhu ještě víc = velká fakt VELKÁ debilita) pamatuju že si napsal NENÍ TO JEN O PENĚZÍCH. No je = když dáváš úmyslně třeba o 100 mld. ročně míň = za desetiletí je to bilion = a to už je dost km dálnic. Ale hlavně viz to edit PROČ zpochybńuješ i tohle??
24. 8. 2020 19:01
Re: Tohle auto i MZD3
Stačí prostudovat výsledky měření z doby kovidu.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 14:05
Re: Tohle auto i MZD3
Euro 6 hlavně bylo díky prasatům éry Dieselgate (už ti došlo ŽE ses tehdy fatálně mýlil s tím že ty emise NEJDOU plnit?) je teď emisní norma ROZLOŽENÁ do roků aby to POSTUPNĚ měli čas dát do kupy.

Skutečný Euro 3 je v mnoha případech LEPŠÍ než Dieselgate Euro 5 a 6 = kdy překročení bylo v NÁSOBCÍCH = tomu ČVUT měření s přirovnáním JAKO DESET AUTOBUSŮ ses taky vysmíval = už víš chápeš že to tak fakt je?

No a hlavně TO SAMÉ děláš ZASE = dřív si tvrdil že nešlo plnit v dobách Dieselgate = no šlo https://www.idnes.cz/…109_automoto_fdv tohle už CHÁPEŠ?

A to samý děláš o pár let dál OPĚT = to CHÁPEŠ?
24. 8. 2020 14:18
Re: Tohle auto i MZD3
Skutečný EURO3 je stejný jako EURO5 tak u benzínovýho auta, ale u naftovýho je to naprosto propastný rozdíl. EURO3 je už za zenitem zatímco EURO5 auto v pohodě. S emisema u nafťáků fixlovali všichni. Teď už technologický řešení, který umožní víc snížit emise NOx existují a taky se už nějaký pátek aplikují. Oni vlastně už v době vypuknutí Dieselgate byly tou dobou vyráběný motory dávno v pohodě. Bublina se nafoukla kvůli už nevyráběným motorům.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 14:23
Re: Tohle auto i MZD3
No viz naměřený tehdejší hodnoty NE všichni

No jasně že v době PROZRAZENÍ VEŘEJNOSTI že je Dieselgate bylo 2 roky po vypuknutí = ale i tak KVŮLI TOMU je dodnes rozložený po částech emise ABY to automobilky zvládaly

Normální to začne bejt zase až teď od příštího roku = a proti tomu TY bojuješ

Co ty a Euro 7? Co ty a i tohle vidíme PŘESNĚ OPAČNĚ https://neviditelnypes.lidovky.cz/…_p_ekonomika_wag už si změnil názor?

EDIT ta závěrčná věta je sorry ale důkaz BLBOSTi čistý aboslutní NEZNALOSTI NECHÁPÁNÍ
No ale k tomu hlavnímu = ČEMU SES KLASICKY ZKUSIL VYHNOUT = chápeš že si tehdy dělal to samý = tvrdil že emise sou nesmyslně přísný že to VW nemohl plnit = a jak sám píšeš teď, už v době vypuknutí to vlastně šlo?
24. 8. 2020 15:36
Re: Tohle auto i MZD3
Už konečně uznáš, že tu D1 do konce roku 2021 stihnou do toho Brna dodělat ačkoliv si tvrdil že v žádným případě hotová nebude? :-[]

ale když už jsi to nakousnul, tak já se těším za 2 roky hlavně na D3 a D35. To se hned pojede do Rakouska a na moravu veselejc.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 16:00
Re: Tohle auto i MZD3
Ne = to je SMUTNÁ reakce na odkaz kde to je docela dobře shrnuto. Ty PROTI VŠEM? :-)

Viz nedávná zpráva NKÚ = ani se zpožděním v roce 2021 nebude D1 hotová

Je to ještě horší než bych čekal i já = úseky uváděné jako hotové = totiž NEJSOU hotové. Je to jen nahoře Potěmkinova vesnice. Až nakonec jednou bude hotovo a Babiš se pochválí jak makali = tak PAK začnou opravovat mosty které na D1 neopravili. Takže znovu uzavírky do jednoho směru a pruhu apod.

Zajímavý jak se snažíš VŽDY tvrdit opaky = viz odkaz. Jedno jestli emise nebo tak jednoznačná věc jako km dálnic = srovnání počtu postavených km za 10 let sem ti taky dával = skončili sme z V4 poslední. D3 za 2 roky? No po letech odkladů obchvatu Č. Budějovic (takové město ho má mít 50 let) tak asi měsíc po zahájení vyhlásili ROČNÍ zpoždění = nečetls? Takže za 2 roky po D3 by se mi líbilo = ale nevím nevím. Za kolik let bude část z Prahy do Miličína = to už si vůbec netroufám.

Hele CO si nepochopil na tom textu https://neviditelnypes.lidovky.cz/…_p_ekonomika_wag že to co my vidíme jako OSTUDU a že ZAOSTÁVÁME I ZA CHUDŠÍMI ZEMĚMI atd. nebo viz aktuální zpráva NKÚ dokonce megaostudu = ty se snažíš okecávat nebo CO to vlastně děláš?
24. 8. 2020 16:09
Re: Tohle auto i MZD3
Já ale neříkám, že by výstavba dálnic neměla být rychlejší. Taky mi vadí, že se to tak táhne. Poslal bych zelenou lůzu co blokuje výstavbu do háje, vykašlal se na jejich napadání stavebních rozhodnutí, kvůli broukům, kytkám a podbným nesmyslům a stavěl. Současný stav je fakt smutný a tak jsem vděčný za každý kousek dálnice, který se otevře a s tou D1 je to tvoje hypotéza. Zatím to vypadá, že koncem 2021 se bude po D1 konečně dát normálně jezdit. Pokud vím D8 si taky odsuzoval ke zřícení, zavření a předělávání, protože nevede tím koridorem jaký si chtěl TY a ejhle po D8 se vesele jezdí a už jsi ticho.
24. 8. 2020 18:58
Re: Tohle auto i MZD3
Píšeš o tom proč sem chodím. Já se ptám na to samé tebe. Tvé příspěvky se opakuji ve smyslu zlá EU a zelená luza... Ochranáři nejsou ti kdo brzdí dálnice. Je to jen špatná příprava staveb která jim umožňuje legalizovat mnohokrát velice prospěšné změny vedení dálnic. O tom jak špatně je vše připravené a roč žaloby ohranaru uspějí se popsala hodně papíru.
24. 8. 2020 19:38
Re: Tohle auto i MZD3
Nepripadam ti snad jako automobilovej fanda? Ty me tak bohuzel nepripadas ani naznakem.
24. 8. 2020 20:44
Re: Tohle auto i MZD3
Nadavani na vše kolem je fanouskovstvi do aut? Fanoušek aut jsem, jen si myslím, že naftovy motor je něco co by nemelo být v osobním autě. Že dělat z predokolek McPhersnem něco víc jak dopravní prostředek je fakt divný a že za to kde jsou auta nemůže nikdo jiný než zákazník.... Kolik se proda dobrých aut?
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 20:57
Re: Tohle auto i MZD3
Hele krom kovanejch kol a nižšího těžiště a karbonkeramickejch brzd atp. a motoru s famózním charakterem má i PRAVEJ zvuk toho motoru https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 :yes: :yes: :-)
24. 8. 2020 18:59
Re: Tohle auto i MZD3
D1 prisri rok nevěřím. Stav je tam stále děsivý.
24. 8. 2020 19:40
Re: Tohle auto i MZD3
Uvidime podle toho jestli se stihnou dodelat vsechny letosni useky. Ja verim ze to zvladnou dodelat. Chtelo by to uz. Letosni rok je ale asi nejhorsi. Pristi rok to uz nebude takova hruza.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 20:55
Re: Tohle auto i MZD3
D1 je 7 let trvající hrůza a ještě pár bude = navíc už prasklo že i po případném JAKO ukončení za 2 roky = se bude ještě pár let pokračovat. ŽE se krom mostů které vynechali a budou se dodělávat až po dodělání hořejšku bude dál pokračovat s rozšiřováním na 3 pruhy = asi taky víš

PROČ to dělat jako mezi Kolínem nad Rýnem a Frankfurtem nad Mohanem SOUČASNĚ = rekonstrukci A rozšíření SOUČASNĚ = když to jde udělat dráž a pomalejš = a ještě za to dostat od ryccarda pochvalu :-!

Prostě je to tak nějak jako v těch odkazech = nejmíň km z V4 protože holt za konjunktury Babiš už jako ministr financí posílal tak o 100 miliard ročně míň = to je dohromady třeba bilion míň za jeho éru. To umíš odhadnout kolik je kilometrů

Prostě jako v tom odkazu = je to OSTUDA. Ostuda že i chudší státy zvládají víc = no ten mínus bilion = je hodně peněz
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 20:50
Re: Tohle auto i MZD3
D1 kdysi před začátkem označovaná jak NEJPŘIPRAVENĚJŠÍ oprava = se fakt nedaří. I kdyby nakonec stylem Potěmkinova vesnice za rok dva skončili = tak to že NEJSOU opravené mosty a dál se bude pokračovat zrovna minulý týden pod tlakem zprávy NKÚ musel přiznat i ředitel ŘSD

Takže v reálu na 100% ještě pár let

S bonusem že až skončí ta renovace = DÁL se bude pokračovat ROZŠIŘOVÁNÍM. Protože PROČ to dělat rychleji levněji pro nás řidiče výrazně příjemněji = když to může rozložit udělat dráž a tu silnici uzavírat omezovat OPAKOVANĚ a o roky déle

Nicméně to že větší opravy mostů prostě VYNECHALI = to mě dostalo. Ještě víc že ŘSD má povinnost kontrolovat stav mostů = tak NKÚ udělal kontrolu náhodně vybraných 27 kontrol mostů = a z těch 27 případů si ŘSD jen odškrtlo že je hotovo a nikdo nekontroloval = to sem nečekal ani já :D
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 13:04
Re: Tohle auto i MZD3
Takže celý svět se mýlí a TY to chápeš? Stejně jako všichni klimatologové se mýlí a TY to chápeš?

No klidně to zkus https://domazlicky.denik.cz/…ny-20160415.html ;-)

A nezapomeň to dost čisté krát asi 2 miliardy = ve vyspělejších částech Evropy 550 aut na 1000 obyvatel a těch obyvatel třeba Brno Vinohrady přes 6000 na km2 = už to asi začíná bejt komplikovaný, ty se načteným informacím furt dokola vysmíváš = zkus ten odkaz :*)
24. 8. 2020 13:26
Re: Tohle auto i MZD3
Co má ten odkaz jako společnýho s emisema nových aut?
24. 8. 2020 09:20
Re: Tohle auto i MZD3
Jestli ono to nebude tím, že před těma 10-20 lety zpátky nikdo jiný hybridy nevyráběl. A teď když se EU rozhodla, že jako jediná bude zachraňovat planetu a snižovat požadavky CO2 až na úroveň 95 g/km jsou hybridy jediná cesta jak tyto požadavky splnit, tak má Toyota v tomhle ohledu náskok a ostatní automobilky horečně představují svoje hybridní auta, aby pro EU trh měly co nabídnout. Spalovací motory bez baterky, a to ani od Toyoty, nejsou totiž schopny se dostat na takové emise respektive spotřebu paliva. Jinde po světě se ale takhle neblázní, takže to je ten důvod, proč dost často čtu jak ta a ta autmobilka představuje nový model nebo motorizaci, ale bude se prodávat všude jinde jen ne v EU.
Vůbec bych neřekl, že se prodá malé procento větších motorů. To je jen alibismus jak si okecat fakt, že kvůli restrikcím EU se určitá motorizace v EU nabízet prostě nedá.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 09:39
Re: Tohle auto i MZD3
Jinde po světě takhle "neblázní" = a PROTO už desetiletí nazpátky sou na planetě nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta MIMO evropského původu :D
Chlape ZAPNI ten mozek = nebo se aspoń nehádej a NEVYMÝŠLEJ si furt

Vůbec bys neřekl? No tak si představ že i na to sou statistiky :-)

My evropani sme došli až tak daleko = že dominantní motorizace v prémiové vyšší střední je R4 nafta

CO to je za BLÁBOL že se dík restrikcím nedá nabízet určitá motorizace? Nikdy nebyla nabídka V12 tak široká jako dnes = sám si byl ŠOKOVANEJ kolik V8 je v nabídce dokonce skladovek = to si už zase zapomněl? Nebo proč řikáš tuhle hoaxovou floskuli?

Chceš 6tiválec https://www.garaz.cz/…doufali-21002318 chceš V8 https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 chceš V12 https://www.autoweb.cz/…ovou-lod-znacky/ ať v klasickym autě nebo https://www.auto.cz/…entilator-135479

Chápeš že říkáš NESMYSL? Včetně toho mletí o EVROPĚ = dostal si odkaz na americký spotřeby = to je při jejich autech ještě přísnější. Viz i asijský normy = ostatně JAK to že ty nízko- a bez-emisní auta sou roky nazpátky MIMO evropský?
Umíš SI to vysvětlit? Fakt žiješ v představě že v Japonsku, J. Koreji dneska i číně = je to jinak? Ono sou tam bohužel dokonce PŘED náma = my se snažíme je dohnat. A ty hysterčíš ŽE se snažíme je dohnat = proč?
24. 8. 2020 10:44
Re: Tohle auto i MZD3
Byli nejprodávanější protože nikdo jiný hybridy masově nevyráběl. Takže když je někdo jediný, tak je zároveň nejprodávanější. Není to zvláštní?

Ty mladej komunisto, to že někdo nereprezentuje tvojí většinu neznamená, že ho musíme připravit o možnost volby a nakázat mu co si má koupit.

Nějak si vůbec nevybavuju, že by byla taková široká záplava V12 na trhu. Kamarád si zrovna teď chtěl místo M550 kupovat 760 Li, protože má kvůli emisím CO2 končit a chtěl si pořídit V12 dokud díky EU nezmizí z trhu. A jak dopadne baworáckej V8 biturbo radši nechci moc hádat. Počítám, že v příští M5 už taky nebude a objeví se tam baterky, abychom zabránili tání ledovců ty hoaxová floskule :D
24. 8. 2020 10:48
Re: Tohle auto i MZD3
Takže zavedení hybridů nebylo z důvodu emisních limitů v EU?
PS:Není osobní urážení trochu zbytečné?
Jestli bude dost zájemců o V12 nebo V8 tam tam určitě zůstane.
24. 8. 2020 11:00
Re: Tohle auto i MZD3
Zavedení hybridů bylo z důvodu emisních limitů CO2 v rámci EU. Kdyby byl limit vyšší hybridy by se tady neměly takovou šanci uchytit. Z jakých pohnutek Toyota vyvinula v 90tých letech Priuse netuším. Byla to jedna z vývojových větví a Toyotě ten pokus pěkně vyšel. Mají teď v oblasti hybridních aut náskok a po tom co EU zavedla tvrdé sankce na emise CO2 jen rozšířili nabídku na další modely a ejhle mají tady co nabízet. Otázka zněla ale jinak a na ní jsem vám hoši odpověděl. Desítky let nejprodávanější nízko emisní auta to byla a jsou, protože nikdo jiný taková auta nenabízel. Toyota byla jediná. Takže je jedno jestli jich prodala 1000 nebo 100 000 kusů pořád musela být nutně nejprodávanější.

V12 a V8 mají vysoké emise CO2, takže jsou při zachování současné legislativy určený v osobní dopravě k vyhynutí. O počty zájemců ani moc nejde.
24. 8. 2020 11:13
Re: Tohle auto i MZD3
Ten hybrid Toyota zavedla daleko před sankcema EU. Ta časová souvislost tam prostě není.
EU není totiž jediná kdo má emisní limity.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 11:35
Re: Tohle auto i MZD3
Ani tu nezačaly atd. = to vše jsme (VČETNĚ odkazů) s ryccardem probírali = prostě přes to vlak asi ne(po)jede

Za to že se mimo evropu dělá desetiletí víc bez-emisních a nízko-emisních aut = za to může budoucí evropská emisní norma 95g CO2/km
24. 8. 2020 12:58
Re: Tohle auto i MZD3
Úplně to nesleduju, ale jak je to s limitama CO2 u nových aut v USA, jižní americe, Austrálii a Asii? Mají taky 95g/km?
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 13:09
Re: Tohle auto i MZD3
1. to je snaha o vtip NESLEDUJU? Kolikrát si dostal ODKAZY?
Popravdě naposled teď o víkendu = při jejich autech byl původní plán 5 litrů zmírněno na 5,8 litru :-)
Probíráme to ROKY = to si ty odkazy zapomněl nebo CO nerozumím :-|

2. že celej tvůj život byly emisní limity PŘÍSNĚJŠÍ jinde = ti nevadilo, teď když se blížíme k tomu že by mohly bejt nej v Evropě = si tvrdě proti?
Myslíš že budeš někdy mít lepší auto než je ten Lexus IS 164kW? Co už se ani neprodává?
PROČ vlastně tak bojuješ PROTI čistšímu ovzduší = ty si ty V8 a V12 co dál sou k dispozici ani R6 apod. nejspíš stejně nikdy nekoupíš. A to co si v životě měl a o DOST LEPŠÍ = je a bude. Tak proč bojuješ PROTI = tomu co běží v Evropě 50 let a doteď ti nevadilo?
Doplňková otázka viz odkazy měření chvíli po Dieselgate = chápeš dneska jak ses tehdy mýlil, když si dělal TO SAMÉ CO TEĎ?

3. víš že i když od příštího roku bude platit to co tě bůhvíproč děsí a si tvrdě PROTI tomu aby sme si my ostatní kupovali auta s nižšíma emisema = tak dosáhnout celkově nižších emisí = to je na 10-15 let? Než OPRAVDU budeme špička?

Vím že to už je moc údajů DOHROMADY ale pak je tu ta hustota osídlení a ten počet aut na hlavu = takže uprostřed Austrálie s 2,5 obyvateli na km2 míň uškodí když každej druhej bude mít https://www.autoforum.cz/…uta-jako-hracky/ než tady.. nebylo to už moc údajů dohromady?

EDIT hele furt se máš za nej klimatologa světa? Furt myslíš že se mýlí?
24. 8. 2020 13:30
Re: Tohle auto i MZD3
Ano jsem tvrdě proti, abychom v EU byli papežštější než papež, protože to naprosto zbytečně decimuje automotive průmysl, ve kterým mimo jiné taky pracuju. Opět ta tvoje oblíbená lež o 50 letým boji proti CO2? :-[]
24. 8. 2020 13:34
Re: Tohle auto i MZD3
Automotiv v EU zaspal, to je to co se teď snaží pomocí obrovských investic dohnat.
Nehledě k tomu, že po dieselgate bylo od samotných výrobců mnoho prohlášení, že elektro je jediná cesta.
24. 8. 2020 13:41
Re: Tohle auto i MZD3
EV je supr pro 10-20% vozovýho parku určenýho pro městský a příměstský provoz. Proč ne. Hlavně když je budou mít jejich majitelé taky kde nabíjet.
24. 8. 2020 13:53
Re: Tohle auto i MZD3
To se ale v těch prohlášeních nikde neříkalo.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 14:00
Re: Tohle auto i MZD3
Teorii o zhroucení nabíjení a potřeb desítek temelínů = tu píšeš taky už roky. Vysvětlovali ti to včetně odkazů od elektrikare po.. já nevím koho

Stejně tak buď chybně nebo úmyslně chybně = si překroutil to že elektřina přímo do aut NEBO včetně ropy. Víš že ropu sem k nám tisíce km = dopravuje elektřina? Víš že i když strčíš pistoli do auta = tu elektřinou zpracovanou ropu ti tam posílá elektřina?
24. 8. 2020 14:04
Re: Tohle auto i MZD3
Čert vem Temelíny já jen přemýšlím jak to bude na sídlištích fugnovat. Prodlužovák z 8 patra nebo jak?

To že EV potřebuje jednou tolik elektřiny na ujetí stejné vzdálenosti než spalovací auto a tudíž jí budeš potřebovat při náhradě za benzín víc je detail, který asi bohužel opět nemáš šanci pochopit.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 14:06
Re: Tohle auto i MZD3
FAkt? Fakt opět "opět nemáš šanci pochopit"?
24. 8. 2020 14:20
Re: Tohle auto i MZD3
Povídej tak jak to bude fungovat na sídlištích ty inovátore.
24. 8. 2020 14:22
Re: Tohle auto i MZD3
Už jsem to myslím i tobě několikrát psal, více jak polovina lidí v EU žije v rodinných domech. Než se zaplní tento prostor trhu bude to dlouho trvat. I pro sídliště se už dnes chystají řešení.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 14:24
Re: Tohle auto i MZD3
I tohle sme s ryccardem probírali a už x-krát a nejen já. Včetně odhadu kolik desetiletí bude trvat přechod a že netřeba 15 Temelínů atd. atp.

Trochu se uklidnil když zjistil že nebude MUSET mít elektrický auto = dost možná nikdy :-)
24. 8. 2020 14:42
Re: Tohle auto i MZD3
Já osobně bych v roce 2038 nechtěl jezdit se stejným motorem jako jsou dnes. Elektro auto je svou klidnou tichou jízdou za každého jízdního režimu pro cestování pro mě lepší.
24. 8. 2020 15:41
Re: Tohle auto i MZD3
Já jo já mám zvuk motoru rád. Proč vy dva lezete vlastně na motoristickej web hergot? To mi fakt hlava nebere. Benzín vám smrdí a zvuk motoru je nepříjemnej. Řadit vás nebaví, tak proč se tady máte vlastně potřebu hádat s autmobilovejma fandama?
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 15:50
Re: Tohle auto i MZD3
Protože o autech víme víc než ty? Protože máme i větší praxi jak se ukázalo = než ty?
24. 8. 2020 16:11
Re: Tohle auto i MZD3
Ahá a ještě navíc budete umět určitě i líp řídit než já. Na to jsi zapomněl. Zase máš sebevědomí o kousek větší? :D :D
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 18:29
Re: Tohle auto i MZD3
Nezapomněl :*)

Jaký si řidič ty vím = buď v klidu já taky žádnej zázrak :D

Ale ZNALOSTI i tu PRAXI asi holt větší máme no
24. 8. 2020 19:42
Re: Tohle auto i MZD3
Ty si me snad videl nekdy ridit? Proc si zase vymejslis?
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 20:45
Re: Tohle auto i MZD3
PROČ proč proč? Proč je furt všechno co nechápš = vymejšlení?

Ne nevymejšlim si = ostatně ten paradox s doporučením recenzentů tak nějak NAOPAK = ten je známej normálně mezi lidma = tady ho opakovaně diskutovalo víc lidí NE JÁ

Ostatně PROČ si vlastně VYMÝŠLÍŠ že si to VYMÝŠLÍM? Proč bych si takovou kravinu vymejšlel? Reaguješ na VŠECHNO = že to tak není. I když sem naopak CHVÁLIL 2.0 tdi evo :D
24. 8. 2020 22:09
Re: Tohle auto i MZD3
Tak ty si me v zivote nevidel natoz aby si se mnou jel ale vis jakej sem ridic. A ja ze si vymejslim a lzu :D :D
Avatar - Hammunasakra
25. 8. 2020 15:22
Re: Tohle auto i MZD3
Jasně že jo = oba víme že vymejšlíš

Jo vím = furt ta podstata = když něco nechápeš neznamená to automaticky, že to je blbost, že to neexistuje atd atp

Co říkáš na ofiko přiznání ŘSD že D1 nebude opravená ani 2021, ale ani 2022?
Co říkáš na to že my a dánice OSTUDA? Fakt těch míň km chápeš JINAK než my ostatní?
25. 8. 2020 15:50
Re: Tohle auto i MZD3
Nic, jen že zase lžeš a vymýšlíš si. Proč to děláš ty vocase? Kdyby si držel hubu, tak by to pro tebe vyšlo mnohem líp, takhle na svoje lži a výmysly jen veřejně upozorňuješ :D :D

http://www.ceskedalnice.cz/dalnice/d1/

https://www.mdcr.cz/…-usecich,-v-rijn
24. 8. 2020 18:20
Re: Tohle auto i MZD3
Zásadní otázka zda je tohle kvalitní auto web😄
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 18:29
Re: Tohle auto i MZD3
No NEJ (chybovější) nejspíš fakt asi je
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 14:26
Re: Tohle auto i MZD3
Nemůžeme bejt všichni zpátečníci jako ty = to chápeš ne? To bys čučel na televizi s katodovou trubicí a byl by socialismus. Sakra ty vlastně tohle chceš = ty to máš za LEPŠÍ než dnešek :-O
24. 8. 2020 15:41
Re: Tohle auto i MZD3
Opět dedukce hodná génia a co startovací kliku tu na mě nevytáhneš :-[]
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 18:32
Re: Tohle auto i MZD3
Až tak ne = si zaseknutej já nevim o -náct let = to se klikou už nestartovalo ;-)

ale že ti vadí všechno modernější = to je prostě fakt. Včetně bezklíčovýho otvírání apod. má to ale ALE = na hybridy si roky blil ALE když se objevil první hybrid škoda = v diskuzi si napsal že do toho bys možná šel

Takže až koupíš příští ojetou škodovku a ta už bude mít bezklíč = uvidíš jak se ti to zalíbí = je to praktický :yes:
24. 8. 2020 19:44
Re: Tohle auto i MZD3
Bezklic je supr. Jen se to bohuzel dobre krade. Trosku nevyhoda nemyslis? Ale neni pro me zase takovy problem cvaknout dalkacem. To je u auta fakt detail ktery me nezajima. Podstatny je jak auto jede a jaky ma motor.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 20:36
Re: Tohle auto i MZD3
Oceńuju progresi názoru = jo dá se ukrást všechno. Ale ta snadnost ovládání vyhrává. KDYŽ ti někdo bude chtít ukrást auto nebo něco = prostě ti ho ukradne. Mám https://www.t-mobile.cz/chytre-auto?… to trochu pomůže

No to JAK auto jede teda konstrukci podvozku = tomu se na ACZ překvapivý množství lidí vysmívá

Auris se už nevyrábí ale zkus mikesusovu Corollu verzi hatchback = v silnější verzi a fakt ostře projet pár zatáček. V reálu sice nebudeš z A do B rychlejší než tím dřívějším 100kW hatchbackem ale pro POCIT je těch 135kW 2litru lepších. Jo a dřív tam byly origo vynikající Dunlopy to je docela důležitý
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 11:25
Re: Tohle auto i MZD3
Mladej KOMUNISTO? :-(

Ty si docela zešílel? Dochází ti jak moc je to debilní když mi to jako urážku řiká pravej volič KSČM teda ty? A černej humor že stejnej ty = se mi i tady v diskuzích vysmíváš že za všechno špatný co tu je a není jako dálniční síť = viním komunisty

Prostě komu není rady = je bohužel u tebe očekávatelný ŽE SI NEVYBAVUJEŠ = nicméně nabídka V12 v běžnejch autech i supersportech je i viz odkazy suprová = stejně jako V8 nebo R/B/V6
Vím že si často vymýšlíš = tak bych si tipnul že i kámoše co de do 760 ale to je fuk = a ty urážky sou fakt moc. I když když mi porevoluční volič KSČ řiká neobolševiku nebo mladej komunisto = tak je to alespoň černej humor urážka

EDIT víš že těma urážkama se realita nijak nezmění = prostě Nexen v Žatci dál nebude skvělá čínská investice o kterých mluvil ten jehož považuješ za nejlepší možnou volbu, emise VW v době Dieselgate nebyly ok a už VŮBEC nebyla pravda že nešly plnit protože zlá EU nařídila příliš přísný emise = viz i sám VW hned poté kdy to "najednou šlo" https://www.idnes.cz/…109_automoto_fdv a tyhle magory https://eurozpravy.cz/…e-zili.526c6d31/
nepodporuje USA ale přesně naopak = ta parta co volíš ty https://www.kscm.cz/…chni-proti-iranu

Hele ne moc chytrej komunisto fando Pitomia a Zemana (to neměla být urážka ale snaha o faktický popis = definici osoby) dobře o tobě mluví to cos napsal o Camry = že to teda asi nejede špatně ale hybridní verze 160kW to bys nechtěl, že radši jen verzi spalovák 2,5 litr dle zemí 151-5kW = určenou pro zaostalejší země

EDIT ještě dotaz = třeba ty emise Dieselgate viz odkaz na měření že to "najednou" hned šlo = to uznáváš že si se tu STEJNĚ JAKO DNES hádal že tehdejší limity nejdou plnit a ono to opravdu je přesně obráceně?
24. 8. 2020 13:14
Re: Tohle auto i MZD3
Jasný a taky žeru malý děti :D

Prosím tě a o čem ty se mě tady pořád snažíš přesvědčit. Nemáš jen co na práci nebo jakej má ta tvoje agitace za hybridní Toyotu vlastně cíl?

Jasně že bych chtěl ten pro tebe zaostalejší 2,5 benzín, protože má třeba normální převodovku, kterou chci ne variátor. Moc se mi líbí třeba Mazda 6, která má dokonce i ruční brzdu. Bože taková zaostalost viď? Chápeš, že něco takovýho může vůbec někdo chtít a nezajímají ho vůbec emise CO2 ani NOx, ale manuální špajzka a klacek mezi sedačkama? Zvláštní, že mimo tvoji bublinu žijou i takový divný lidi viď? A vůbec je zvláštní, že se takový divný lidi jako já kumulujou na motoristickým serveru :D
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 13:24
Re: Tohle auto i MZD3
1. fakt? Nejspíš furt jen KECÁŠ :D

2. to přece není o Toyotě = jak si to vymyslel? Jo shodou okolností TYHLE dvě auta máme Toyoty = poprvé. A protože spokojenost tak asi i další generace. Ale to NENÍ o nějaký značce výrobci! Chápeš?

3. Proč píšeš pro MĚ zaostalejší? To je prostě na týhle planetě realita = viz prodeje ve vyspělejších a zaostalejších státech.
Plus čistě autorealita = vyšší výkon nižší spotřeba nižší těžiště lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy. Někde z ideologických důvodů preferuje to horší = já lepší. Když už tak V6 a 8st. HDM automat = ale to že se na trzích kde je oboje daleko víc prodává hybrid = není tím že sou všichcni všude pitomí a ty chytrej

4. kecy o zaostalosti s brzdou = to je úroveň Áda apod. = to je tvoje laťka? Máte HODNĚ společnejch názorů

5. Mazda 6 2,5 litr je fajn = Camry 2.5 litr hybrid lepší = s tím nic nenaděláš

6. ano VĚTŠINA lidí nechápe nerozumí neumí zpracovat informace = kdysi si mi napsal že ty nikoho z těch 80% co s tím mají problém ani neznáš, že se pohybuješ jen mezi tou horní nejinteligentnější vrstvou obyvatelstva

7. ad bublina = viz bod 6. není to divný TAK to prostě byl a je

8. ale kolik lidí tady má až fatální neznalosti = to mě občas překvapí. Jako vysmívání se nižšímu těžišti a tomu že evropskej trh není totálně překroucenej dotováním nafty atd. Víš že na barel ropy ujedeš formou benzínu DÁL než na stejnej nafťák? To je co? ;-)
24. 8. 2020 13:34
Re: Tohle auto i MZD3
Jasně Camry hybrid je lepší. Aspoň, že uznáš, že nemáš mentálně na to aby si pochopil co ti píšu. :D
24. 8. 2020 09:40
Re: Tohle auto i MZD3
Nějak postrádám logiku proč Toyota teda dělala hybridy už tak dlouho, když k tomu EU přistoupila až teď. To argumentačně nefunguje a je to přesně to na co ukazuje Hammuna.
Stejně tak je potřeba sledovat historii - 2009 - velká statní podpora automobilek - 2015 Dieslegate (to co se říkalo že nejde najednou šlo splnit) - 2016 - VW Together 2025 -


Kolik se prodalo třeba rapidů s 1,4? nenabízí se v EU hlavně z důvodu, že to za ty peníze prostě nekoupí dostatek lidí.
24. 8. 2020 11:05
Re: Tohle auto i MZD3
Proč je dělala? Třeba proto aby je prodala a vydělala na nich? Tj. ze stejnýho důvodu jako automobilky dělají CNG auta V12 motory, sportovní auta atd. Otázka zněla ale jinak a na tu jsem ti odpověděl ;-) .
24. 8. 2020 11:15
Re: Tohle auto i MZD3
Takže je nedělá protože na nich nevydělá. To je totiž ten důvod - zákazník prostě není ochoten připlatit.
Avatar - kari.laz
24. 8. 2020 10:02
Re: Tohle auto i MZD3
Nabízet se dá, ale díky ekomaniakům bude tak drahá na "odpustkách" že si jí nikdo nekoupí. Hodně lidí by si koupilo lepší motor, který i tak má dneska velice přijatelné spotřeby, obzvláště pokud s tím člověk bude jezdit "normálně" ale ne, ono bud to baterkama předražený nesmysl, nebo zatím minimotůrky. vše větší už je zatíženo pokutami a tak se uměle pokřivuje nímání lidí, že oni vlastně chtějí malé motůrky, protože se prodávají a chtějí nesmysly s baterkama, protože nízká papírová spotřeba, ale to, že pokud by nebylo zatížení pokutami, tak by se za životnost auta rozdíl v ceně téměř nikdy nedorovnal, už nikdo nevidí. Počkej, až nám budou tlačit do hlavy náhrady masa (jak v Ikee kuličky) a budou tvrdit, jak tím přispíváš životnímu prostředí. To, že je to jen hnus a ojeb zmanipulovaným stejně nedojde, jako v případě aut.
Pořád je na planetě minimálně 99% větších ekologických problémů, ale s těmi se nikdo neodváží bojovat, nebo na to nemají koule, nebo je to pro ně prostě moc náročné. Tak budeme oje*bávat to, co je viět, abychom působili jako nějvětší ekologové, ale že to stejně ničemu nepomůže si zelenohlavci dohromady nedají.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 10:09
Re: Tohle auto i MZD3
99% větších? S kterými se nikdo neodváží bojovat? Hoď pár..
24. 8. 2020 10:20
Re: Tohle auto i MZD3
Auta jsou levná jako nikdy. I s pokutama se dostaneš na cenu která byla dříve běžná. Tak si připlatíš 100 000kč za pokutu. O tom to není...
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 12:08
Re: Tohle auto i MZD3
Europarlament odhlasoval, že ti bude sedět s elektromotorem nebo chcíplým benzínem s pokutou v ceně, ty podvratný živle. :-!
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 12:16
Re: Tohle auto i MZD3
Tak jako VŠUDE ve VŠECH vyspělých zemích planety? ;-)

Už 50 rsp. 61 let to tak je? Celosvětová snaha SNIŽOVAT emise? KDY si tuhle novinku objevil ty? :-)

Hele ODPOVĚDĚL BY SI na otázku co nikdo nechce odpovědět? Jak to že už desetiletí nazpátky jsou na týhle planetě nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta MIMO evropské výroby?
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 12:34
Re: Tohle auto i MZD3
????

Hele místo extrémních výkřiků = nemohl bys ODPOVĚDĚT?

Plus napsat co z toho nevíš neznáš = takže tomu říkáš lež?
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 12:50
Re: Tohle auto i MZD3
Ta tvoje tvrzení, že se 50 let ve vyspělém světě snižují emise stejně jako v Evropě.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 13:03
Re: Tohle auto i MZD3
Takže ZASE bez odpovědi?

No viz odkaz v diskuzi = někde dokonce ještě delší dobu. Někde máš pravdu třeba "jen" 44 let = aneb celej tvuj aktivní řidičský život?

TOHLE si v tvé hlavě vysloužilo na můj příspěvek 12:16 tvou reakci 12:26?

Nebo si to prostě nevěděl? Ano je to už TAK dlouho
Avatar - Ozzman
23. 8. 2020 13:07
Re: Tohle auto i MZD3
A nesnižuji se emise a spotřeba od doby, kdy přišla ropná krize ? To už bude 50let...V tomhle má Hamuna pravdu. Už jsem to tu před par dny u článku o staří vozového parku vysvětloval, ač se mi to taky nelíbí
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 13:12
Re: Tohle auto i MZD3
Dokonce ještě před ní = na americkém i našem kontinentu

Dával jsem xy-krát i odkazy = je to kontinuální snaha trvající přes 50 let

Mě se doba dnešních aut líbí = a vzhledem k výkonům i počtu velko motorů dokonce i V12 = jsou to jen opakování nesmyslů. Zas.aný hoaxy :-!

Dělám si srandu ale fakt fungujou
Avatar - _Karel_
23. 8. 2020 13:15
Re: Tohle auto i MZD3
Snižují se někde emise JAKO V EVROPĚ?
Amerika plná pickupů s V8...
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 13:19
Re: Tohle auto i MZD3
Ano VŠUDE VŠUDE VŠUDE

Popravdě amerických 6,6 litru je při jejich autech možná PŘÍSNĚJŠÍ než našich.. :-)

Sranda jak FURT VŠICHNI vymýšlíte navíc PO TĚCH DESÍTKÁCH LET CO TO JE ca STEJNÉ VŠUDE = že to je JEN evropa :D

A na dotaz JAK TO ŽE DESETILETÍ NAZPĚT JSOU NA PLANETĚ NEJPRODÁVANĚJŠÍ NÍZKO- a BEZ-EMISNÍ auta MIMO evropská = NIKDO zatím neodpověděl
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 13:23
Re: Tohle auto i MZD3
Jo tak to je strašně zvláštní, že se v Americe nejvíc prodávají fullsize pick-upy a domácí značky končí se segmentem normálních osobních aut.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 13:28
Re: Tohle auto i MZD3
To znamená že po odkazech = už CHÁPEŠ že to je celoplanetární?

Co odpověď na ten DOTAZ = jak to že nízko- a bez-emisní auta na týhle planetě desetiletí nazpět nejprodávanější, jsou MIMO evropská?
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 13:33
Re: Tohle auto i MZD3
Je mi jedno, jestli jsou mimoevropská nebo mimoasijská. Mě zajímá, co si můžu koupit, když přijdu do showroomu.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 13:39
Re: Tohle auto i MZD3
A to s tím souvisí JAK??

Jde snad o tu odpověď JAK TO že nízko- a bez-emisní auta jdou z kontinentů MIMO evropu!

Že to není o EU = chápeš to? ;-)
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 13:47
Re: Tohle auto i MZD3
Souvisí to s tím tak, že v USA koupím CX-30 s 2.5 T.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 13:52
Re: Tohle auto i MZD3
Jo a vždy to tak bylo a je = byl a je tam širší výběr. Díky nižším cenám paliv atd. je to až taková komedie že tam jsou evropská auta často i levnější než tady

Problém je že ty si NEkoupíš = a stejně drtivá většina evropanů. Když fakt chceš je tu dost dovozců amerických aut = ale to je zcela okrajová záležitost = evropan si i v prémiové vyšší střední nekoupí takovýhle motor = místo něj R4 2.0 nafta

CO si REÁLně kupuje evropský zákazník tu sám vídáš v tabulkách = může si kupovat https://www.auto.cz/…do-evropy-135657 a šesti- osmi- i 12ti válce. Ale reálně si kupuje = no to víš snad už sám

Tak a teď KONEČNĚ tu odpověď = proč jsou desetiletí nazpět nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta...?
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 14:00
Re: Tohle auto i MZD3
Zajímavé, že v Evropě bují nebo dosud bujel segment HH, ale Mazdu s turbem nikdo nechce. A Duster s 1.3 T asi taky ne.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 14:06
Re: Tohle auto i MZD3
To meleš dohromady 2 věci co nemají moc společného = snad jen to že TY to tak chceš vidět
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 14:10
Re: Tohle auto i MZD3
Až tu nebude nic jiného než PHEV/EV, ty budeš furt přesvědčen, že to s emisními limity nesouvisí. ;-\
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 14:13
Re: Tohle auto i MZD3
No to JEDNOU na týhle planetě bude = učil ses to na ZŠ

Ale ještě dlouho tu bude https://auto-mania.cz/…ebo-audi-r8-v10/ po https://www.auto.cz/…entilator-135479 takže S ČÍM to máš tak šílený problém = prostě to už 50 let probíhá a ANO bude to probíhat dál

Nejen v Evropě Americe Asii = vzmužíš se než odejdu a odpovíš na to jak to že desetiletí nazpět sou nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta na planetě MIMO evropská?
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 13:20
Re: Tohle auto i MZD3
Technicky vzato jistě, ale demagogicky tu pravdu překroutil a použil v nesmyslném kontextu. Jako vždy. Pokud má Austrálie dvojnásobný CO2 limit a o severní Americe nemluvě, tak se asi jedná o trochu jiné snižování emisí, než jaké vidíme v EU.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 13:30
Re: Tohle auto i MZD3
Ty si fakt neuvěřitelnej = austrálie si to může dovolit protože má hustotu obyvatel asi 2,5 obyvatele na km2. Evropa asi 120 lidí
Aby toho nebylo málo evropa má i nejvíc aut na 1000 obyvatel

Jinak v Austrálii platí evropský emisní normy = rsp. britský

EU je viz odkazy bohužel furt jen pozadu = co snaha to dohnat dělá s částí lidí = je fascinující :-O

Hele furt TEN DOTAZ = jak to že nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta desetiletí nazpět jsou MIMO evropského původu?

Přesťaň VYMÝŠLET = a zkus (si) odpovědět. No mě taky NIKDO z váš opakujících dokola tyhle nesmysly = nebyl schopen

CO je demagogicky překroucený? CO je v nesmyslném kontextu? Když umíš obvinit měl bys umět vysvětlit = CO si tím myslel
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 13:38
Re: Tohle auto i MZD3
Jasně, zase sis to odargumentoval krávovinou. Všichni snižujeme emise, akorát Austrálie mnohem míň, protože mají malou hustotu. Alespoň jsi přiznal, že není pravda, že by se emise snižovaly stejným tempem a prostředky.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 13:44
Re: Tohle auto i MZD3
Můj ty smutku = fakt až TAKHLE? :D

Hele nebyl si někdy na testu IQ? Docela by mě zajímal výsledek = bez urážky :-)

Austrálie je součást Commonwealsthu = má britské zákony a britské emisní normy

Emise aut jdou tak nějak podobně celý tvůj život = všude stejně. Kdyby nešly = výrobci by se zbláznili. Tohle chápeš ne?

Tvá první věta = je fakt totálně mimo. TY nechápeš TY urážíš ostatní PROTOŽE TY nechápeš :yes: :-!

Tak šup KONEČNĚ hrdino odpověď na to podstatný = nízko- a bez-emisní auta..
Odpověz SI = a máš to vyřešený. I když viz tvá první věta tohohle příspěvku = možná to nemá řešení :-O
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 13:50
Re: Tohle auto i MZD3
Zase diskuse o ničem, točíš se v kruhu.
23. 8. 2020 20:17
Re: Tohle auto i MZD3
Ty jsi ale neodpověděl na X krát položenou otázku.
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 20:43
Re: Tohle auto i MZD3
Odpověděl.
23. 8. 2020 21:00
Re: Tohle auto i MZD3
Já jsem odpověď na položenou otázku v téhle diskuzi nezaregistroval.
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 21:44
Re: Tohle auto i MZD3
14:24. BTW: minimální počet znaků příspěvku? To je dílo ty nové diskuse.
Avatar - pradeda777
23. 8. 2020 13:51
Re: Tohle auto i MZD3
Australské emisní normy pro spalovací motory jsou aktuálně na úrovni Euro 5.
Zatímco v roce 1970 měly evropské emisní předpisy pouhých dvacet stran, v roce 2005 pro normu Euro 4 pak 180, ... počet úředníků se také navýšil 9x.....kolik jich tam mají dnes se tají..... :-[]
24. 8. 2020 09:26
Re: Tohle auto i MZD3
Proč soustavně lžeš? 61 let se tlačí na snižování CO2 u aut? To je móda posledních tak 15 let s tím, že teď to nabralo několik let zpátky na intenzitě. Přestaň tenhle nesmysl z 61 lety neustále opakovat. Není to pravda.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 09:32
Re: Tohle auto i MZD3
Ano = 61 svět tlačí na snižování EMISÍ

Že si nepochopil Kjótský protokol (podepsaný všemi státy světa před 23 lety) a PROTO píšeš o MÓDĚ :yes: :D a nabírání intenzity = to je neuvěřItelný. Jak PŘESNĚ OBRÁCENĚ furt pryč všechno chápeš = a kdo správně TOHO URÁŽÍŠ = jedno jestli zrovna ekonom, klimatolog = nebo holt já :*)

Takže jo CELKOVĚ se VŠEMA emisema se bojuje v Evropě 50 let celosvětově ještě dýl = prostě CELEJ tvůj život. Je to zajímavý že to co celej život nevadilo (třeba zvýhodňování nafty) NAJEDNOU vadí když zlomečíček zvýhodnění směřuje k bez-emísním autům

Ty soustavně nelžeš = občas tedy ANO myslím ÚMYSLNĚ, ale velmi často se pleteš. Dle metody čemu nerozumím co nevím = TO NEEXISTUJE to je LEŽ :-)
24. 8. 2020 11:10
Re: Tohle auto i MZD3
To, že atmo nežere viacej, keď sa na to šľape, je samozrejme mýtus.... Ja mám 1.6 atmo. Pri úspornej jazde po okreskách sa dá atakovať 5l pri dynamickej jazde po okreskách nie je problém dostať sa na 9l. DIalnica samozrejme závisí od rýchlosti hlavne, kde pri 120 to ide za 5,5 - 6 a pri 160 8-9l. v meste sa dá urobiť rozptyl hádam ešte väčší. Turbo má jediný rozdiel v tom, že vysoká spotreba sa dá dostať aj pri radení v relatívne nízkych otáčkach.
24. 8. 2020 13:49
Re: Tohle auto i MZD3
Tak ono to je spíš míněno tak, že u atmo vzroste spotřeba jen mírně, kdežto foukaný motor začne při ostřejší jízdě žrát neůměrně víc. Ono je to logický atmo motor víc vzduchu nesežere než má objem. Turbo je schopný nafoukat výrazně víc vzduchu a tím taky spotřebovat víc paliva. Kdežto při klidné jízdě umí být úsporné. U mého TSI umí spotřeba vzrůst ze 6-7 litrů na 12-13 velice rychle. Když chceš, aby ty koně zabrali musíš jim dát nažrat ;-)
Avatar - Ham.
23. 8. 2020 10:32
Markéta Kuklová
....který svými parametry perfektně zapadá do požadavků zákazníků z hlediska daňového, z hlediska emisních regulací a emisí CO2.....
To je samozřejmě blbost, to nejsou požadavky zákazníků, ale požadavky regulátorů. Takže Mazda má perfektní motor pro regulátory o zákaznících bych raději moc nemluvil, ti v Evropě Mazdě houfně utíkají.
Rozbalit vlákno
32
23. 8. 2020 10:52
Re: Markéta Kuklová
Jojo
pěkně si to Makéta vodrecitovala.
Takový srance. :no:
23. 8. 2020 11:05
Re: Markéta Kuklová
Nizky emise co2, potazmo spotrebu, si preje kazdy normalni zakaznik.
Nerikam, ze to musi byt priorita (nad vykonem, charakterem atd.).

Ale skutecne neznam zakaznika, ktery by vyzadoval vysokou spotrebu.
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2020 11:12
Re: Markéta Kuklová
Proč to překrucuješ? Nikdo nechce vysokou spotřebu, ale lidé si přejí moci rozhodnout o motorizaci kterou zvolí.
Tuto možnost lidem odebrali regulátoři EU a samy automobilky, které se plazí před EK a EP - a o zákazníky ji nejde, protože jim jde jen o peníze a to za každou cenu.
Dříve soutěžilo v kategoriích:
- ovladatelnost, jízdní zážitky
- zpětná vazba od řízení
- zvuk motoru
- kvalita podvozku
- vnější design, vnitřní design
- kvalita chassis, odpružení, jízdní komfort

toto se nedá dosáhnout ani s EV, ani s PHEV

místo toho zbyla soutěž:
- spotřeba (CO2)

to je trapné a ubohé
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 11:22
Re: Markéta Kuklová
Viz já 11:19 odkazy

JE to trapné a ubohé = jak si MIMO a meleš si přes odkazy furt jen tu SVOU https://zahranicni.ihned.cz/…tice-bileho-domu ty nevíš že snaha snižovat emise tu je 61 let a 50 v Evropě? Jak to že doteď sis nestěžoval?

Jedno z nejprodávanějších aut planety a i v USA si drtivá většina lidí koupí tuhle verzi místo některýho z V6 = Camry 2,5 litr 160 kW nemá problém = máš takhle výkonný a velký auto?
Avatar - Ozzman
23. 8. 2020 13:10
Re: Markéta Kuklová
Od kdy se lobbiste a největší sponzoři politiku plazi před nimi ? Není to snad odjakživa obráceně ? Automobilky z EU si chrání svůj trh a zároveň potřebuji inovovat a získat nivě zákazníky, jen inovace prodají dalším lidem, spalovací motor už prodali, musí nabídnout něco nového a co nejvíce . K čemu je jim blb co má auto 10 let ?
Avatar - kari.laz
23. 8. 2020 13:28
Re: Markéta Kuklová
Jenomže tenhle pohled má dvě stránky. Ano, musí prodávat, aby vydělali, to je z principu věci. Ale na elektroautech zatím moc z nich vydělat neumí, spíše opačně a používají je jako odpustky za emise. Další a ten hlavní pohled je, že lidé mají deset a více let stará auta hlavně proto, že na nová nemají. Moderní nepodarky s elektrickým závažím jsou natolik drahá, že si je stejně nekoupí a co víc, nekoupí si je ani jako dvou, tří létá auta, která by stále jezdili nejspíše servisovat do autorizáku a nosili alespoň nějaký příjem. Protože za prvé jim tihle lidé nebudou moc věřit a budou pokukovat po klasických autech a za druhé nejspíše i cena nebude přijatelná a to ani v případě, že by po té krátké době stála polovinu i méně.
Tudíž řešením by byl kompromis mezi rozumným autem s "rozumnými" emisemi (ne ty nesmyslné limity co tlačí teď) a cenou. Kolik lidí stojí o line asist, hlídání únavy, automatické brzdění, adaptivní tempomat? Ano minimálně adaptivní tempomat a automatické brzdění by se dalo ještě zařadit, ale je hodně lidí, kteří by toto oželeli a spokojili se s věcmi, jako například klimatizace, vyhřívané okno, lepší světla.... pro náročnější navigace, bezklíč a třeba právě některý prvek, co jsem psal výše. Ale ne, to nejde. Když někdo bude mít rozpočet 300-400 tak Buď bude pokukovat po malem autě, lowcostu a nebo má hodně omezené možnosti a sklouzne k ojetině. A ti co mají ta stará auta nemají rozpočet 600-900 a více tisíc na nové auto a nekoupí to ani pokud jim budou nařízení, zákazy a nesmyslné limity házet klacky pod nohy.
Avatar - Ozzman
23. 8. 2020 16:27
Re: Markéta Kuklová
Jenže to už je spíše o tom, že mají obrovský vývoj a ten musí něco dělat a na marketingu je pak prodat, že ten line asist potřebuješ, protože bezpečnist, to prodává, protože NCAP, který takové blbosti potřebuje a hlavně chráníme naše životy zejo :) V mobilu taky nepotřebujeme foťák co nahradí zrcadlovku, ale snaží se nám takové mobily prodat..
23. 8. 2020 11:16
Re: Markéta Kuklová
Přestaň to vytrhávat z kontextu. Moc dobře víš, jak jsem to myslel, a jestli ne, jsi blbec.
A lidi, co si kupujou nejsilnější motorizaci budou za nízkou spotřebu rádi, ale mají jiné preference a vyšší spotřebu v přiměřené míře překousnou.
No hlavně že pluginy, co nikdo nenabíjí, mají na papíře suprocvou spotřebu.
Myslím, že lidi by měli mít možnost volby. To nevobkecáš.
Avatar - Ozzman
23. 8. 2020 13:12
Re: Markéta Kuklová
Myslet si to můžeš, ale ty ani já nikoho nezajímas. Většina si koupi to co vyrabi. Průzkum trhu automobilky zvládají a na par diskuterech z ACZ jim nezalezi, cíl je prodat pořad nový a nový produkt a rok od roku víc
23. 8. 2020 13:21
Re: Markéta Kuklová
Twl nepovídej. Já myslel, že si lidi kupujou, co se nevyrábí. :-[]
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 13:25
Re: Markéta Kuklová
Vtipný oxymóron "JÁ MYSLEL" :-)
Avatar - Ozzman
24. 8. 2020 07:24
Re: Markéta Kuklová
Tak tu nebreč, že nemají silné motory, plebs je nechce! :D
Avatar - pradeda777
23. 8. 2020 11:26
Re: Markéta Kuklová
T,j.....ale tady jde o svobodu výběru. A tu nám EU svými zákony omezuje.
CO2 ...Oxid uhličitý je přirozenou součástí naší atmosféry. Má se za to, že cca 96 procent tohoto plynu se uvolňuje z přírodních zdrojů a asi čtyři procenta pocházejí z lidské činnosti.
Jenomže........určitá skupina lidí si ze strachu z CO2 udělala byznys a politici se dali nachytat... :-[]
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 11:33
Re: Markéta Kuklová
Viz já 11:19 odkazy = ty jí snad nemáš? Rsp PROČ říkáš že jí nemáš? ;-\

CO2 je jen forma vyjádření spotřeby = stejně jako amíci mají https://www.novinky.cz/…ebu-aut-40320637 hele kde si byl od roku 1997 že ti to uniklo a https://cs.wikipedia.org/…k%C3%BD_protokol ?

50 let se tu kontinuálně snižují emise = zatím nikdo z vás VYPLAŠENÝCH hoaxy které furt dokola CITUJETE nedovedlo odpovědět PROČ? Proč vám najednou další evoluce toho co 50 let znáte = tak vadí?

PROČ furt melete o EU = když to je celý váš život CELO planetární snižování? JAK si vysvětluješ ty (a NIKDY NIKDO NEodpovídáte = protože to je v rozporu s tím co píšete) JAK si vysvětluješ že desetiletí dozadu jsou nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta na planetě NE evropského původu? VYSVĚTLÍŠ?

Už se těšíš na Euro 7 https://www.autoforum.cz/…technik-porsche/?… ?

Tohle de mimo tebe žejo https://www.novinky.cz/…ledovce-40333049 + https://www.novinky.cz/…-cekalo-40334157
Avatar - Mikesus
23. 8. 2020 15:30
Re: Markéta Kuklová
Moje svoboda konci tam, kde začíná svoboda ostatních. Tedy pokud chceš svobodu ve výběru silnějších motorizací, které více znečišťují, musíš něco pro to obětovat, tedy zaplatit pokutu. A automobilkam se to přestává vyplácet vůbec nabízet, protože klientela byla příliš malá.
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 12:13
Re: Markéta Kuklová
Vyžaduji možnost vybrat si motor, který bude žrát o půl litru víc a pojede dvakrát lépe.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 12:19
Re: Markéta Kuklová
Tu snad máš = výběr je široký a výkony o kterých se nedávno ani nesnilo https://www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/

Jen si musíš TAKY říct kolik to je o půl litru víc = krát 2 miliardy (tolik je asi dohromady aut jezdících na ropu). I když verze https://www.youtube.com/watch?… je příjemnější a snazší a proto rozšířenější = a popravdě MÁ něco do sebe :-!
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 12:53
Re: Markéta Kuklová
Mluvíme tu o Evropě. Jinde ten půllitr pro pár lidí, kteří se pro něj rozhodnou, zjevně nevadí.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 13:08
Re: Markéta Kuklová
Opět ŠPATNĚ rsp přesně opačně = viz i odkazy jinde to vadilo dokonce ještě DŘÍV než v Evropě a vadí samozřejmě dál https://zahranicni.ihned.cz/…tice-bileho-domu https://archiv.ihned.cz/…dava-temer-kazdy

Žiješ v představě že japonská invaze nízkoemisních aut = je daná tím že tam je emise nazajímají? :*)

Jen jsou PŘED námi https://oenergetice.cz/…isty-vodik-svete

Furt ta PODSTATNÁ OTÁZKA = jak si vysvětluješ že desetiletí nazpět jsou nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta MIMO evropská?
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 13:53
Re: Markéta Kuklová
Jestli máš za vzor čínský režim, tak to pak jo. Tam asi občanům nevadí, že jim stát nařizuje, co kupovat.
23. 8. 2020 23:32
Re: Markéta Kuklová
Nezájem o nízkou spotřebu neznamená automaticky zájem o vysokou spotřebu, v tomto jaxi kauzalita není.

Klidně si mne hod na seznam, u mne je spotřeba u auta takový parametr, že ve finále nemá žádnou váhu. Emise dtto. Pokud má auto certifikaci pro provoz, tak proč bych je měl řešit.
24. 8. 2020 06:42
Re: Markéta Kuklová
Protože emise je prostě smrad. Smrad ve městech, smrad všude kde to projede.
Avatar - Mikesus
24. 8. 2020 08:28
Re: Markéta Kuklová
třeba proto, ze ty emise prošly podvodem a v reálu jsou mnohem horší a ničí zdraví tobě, tvé rodině a okolí. Teď mluvím ovšem o emisích tech zdraví poskozujicich, ne CO2.
Kdo chce víc vypouštět CO2 než je nutné, tak si bude muset připlatit. To samé mají i průmyslová výroba s emisních povolenkami.
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2020 11:07
Re: Markéta Kuklová
Čím "lepší" ba téměř "ideální" má Mazda motor pro "zákazníky" - je regulátor zákazníkem?, tím méně lidí Mazdy kupuje.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 11:09
Re: Markéta Kuklová
Už ti DOŠLO = že největší regulace co si zažil a zažíváš a zažívat budeš = je ZVÝHODŇOVÁNÍ nafty proti benzínu?
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2020 11:13
Re: Markéta Kuklová
to došlo jen tobě ty howádko boží
blahoslaven budiž Humus Sakra, chudý duchem
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 11:15
Re: Markéta Kuklová
Zkus se pro jednou chovat jako dospělej = a odpověz https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit
23. 8. 2020 11:18
Re: Markéta Kuklová
Ty ještě nemáš to hovado na HL?
Je to balada. Vidím ty zaslepený příspěvky a je mi fajn.
V mým světě už slintá do zdi. :-!
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 11:28
Re: Markéta Kuklová
Tady shoda = ve světě svých občas až NEUVĚŘITELNÝCH nesmyslů = je ti fajn ;-)

BĚDA když ti je vysvětlováno jak to je ve skutečnosti a DĚS BĚS HRŮŮZA když podpořeno odkazy = přitom je tu tak snadné řešení = jménem HL = a je zase fajn :D
Avatar - palix
24. 8. 2020 21:18
Re: Markéta Kuklová
Otázkou je, kto by si ten 2,5 turbo motor vlastne kúpil. Ak by sa predávala CX 30 s daným motorom vo vysokej výbave za veľa peňazí, tak by to vlastne skoro nikto ani nechcel. Už v základe je CX30 celkom drahá. Vlastne už išlo všetko hore :-(
Mazda nie je práve najpredávanejšou značkou. Som si istý, že práve motor 2,5 T by zvýšil predaje o zanedbateľné množstvo. Mazda vyrába nádherne, výborne jazdiace autá. Problém je, že väčšina zákazníkov dnes pozerá na iné vlastnosti. Na druhej strane za dané peniaze by som si už Mazdu nekúpil, aj keď sa mi páčia ich autá. Zarobené peniaze sa dajú minúť aj na iné veci, ako je drahšie auto. Problém až tak nie je zarobiť tie peniaze, problémom je ochota zaplatiť takú vysokú cenu. Drahšie auto nespraví človeka oveľa šťastnejším, hlavne ak viac zaplatí za povinnú výbavu navyše = veci, ktoré vlastne ani nepožaduje od auta.
Avatar - kari.laz
23. 8. 2020 10:35
A pak, že za to EU limity nemohou
motory mají, ale do Evropy nedodají. Tady samá elektrická plečka, ale že by spoustu zákazníků uvítalo normální auto jde mimo ně a budou nás přesvědčovat, že to vlastně sami chceme.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 11:07
Re: A pak, že za to EU limity nemohou
Na to netřeba přesvědčování = čísla sou jednoznačný. Plný huby keců = ale skutek utek

S většíma motorama s V6 to zkusil snad každej mainstreamovej výrobce = všichni pohořeli. Prostě PROTOŽE sami nechceme. Nebo možná chceme ale NEKUPUJEME

Po letech se sem vrátila Camry = není problém jí tu nabízet i s V6 3,5 litr = ale pro těch pár kousků se to prostě nevyplatí. TO je REALITA

Oběma se nám moc nelíbí = jeden jí ideologicky vokecává
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 12:15
Re: A pak, že za to EU limity nemohou
Píšeš nesmysly, V6 neskončily proto, že by byly prodejním propadákem. Nebo jakou jsou vedle nich výhrou dvoulitry, které jezdí za 10?
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 12:18
Re: A pak, že za to EU limity nemohou
No bohužel skončily = netuším JAK SIS VYMYSLEL že to je jinak

Evropani štěkají = ale realita kterou možná snad víš i ty = i v prémiové vyšší střední NEvládnou už desetiletí 8mi nebo alespoň 6ti válce = ale R4 nafta

Ale zkus odpovědět na to viz já 12:16
Avatar - pradeda777
23. 8. 2020 11:34
Re: A pak, že za to EU limity nemohou
Hahaha....to mě připomíná život za bolševika..... :-!
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 11:36
Re: A pak, že za to EU limity nemohou
Lidi plácaj KRAVINY BLBOSTI NESMYSLY = za všech režimů ;-)

Viz odkazy já 11:19 = tohle srovnat s bolševikem = to je FAKT plácání fakt KRAVINA BLBOST NESMYSL
Avatar - pradeda777
23. 8. 2020 11:57
Re: A pak, že za to EU limity nemohou
Klídek! Bolševik nás taky přesvědčoval, že ten socializmus plný nedostatkového zboží jsme vlastně sami chtěli. Omlouvá je snad jedině to, že v prvopočátku škaredě podcenili jednu z lidských nátur. A to je ta, že lidé nikdy nebudou poctivě makat na společném tak jako by makali na soukromém. A to pochovalo celou myšlenku komunistického socializmu. Amen!
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 12:00
Re: A pak, že za to EU limity nemohou
Na DEBILITĚ socialismu a komunistů se shodneme

Místního dřívějšího https://www.csfd.cz/…-milada/prehled/ i současnýho tady https://echo24.cz/…-ostnatych-dratu i jinde https://www.idnes.cz/…6_zahranicni_dtt

Na popírání všeho od https://cs.wikipedia.org/…k%C3%BD_protokol po současnost https://www.novinky.cz/…ledovce-40333049 asi holt ne
23. 8. 2020 10:54
227 koní? Z foukaný 2.5?
To je trash.
By kupci sice zamáčknou slzu, ale stejně to (alespoň na papíře) vypadá dost uboze.
Rozbalit vlákno
35
Avatar - pradeda777
23. 8. 2020 11:36
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
"Nahoře" už bylo řečeno proč asi.... ;-\
Avatar - _Karel_
23. 8. 2020 11:50
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
A kde mají tak přísné emisní normy, že by ten motor mohl mít problém?
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 11:55
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Všude sou podobný normy = kdyby ne výrobci by zešíleli. ŽE kalifornie byla napřed a obecně vyspělejší státy jedno jestli Evropa nebo Japonsko, Jižní Korea dneska už i Čína = ty snahy jsou dááávno CELO světový https://cs.wikipedia.org/…k%C3%BD_protokol a https://www.mzp.cz/…/parizska_dohoda

Jen k pár diskutérům ACZ se to nějak ne a ne a ne dostat :-O :*) :D :-!
Avatar - pradeda777
23. 8. 2020 12:01
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Mazda si spočítala, že tady v EU. V článku to bylo jasně řečeno.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 12:05
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Správně = tady by si to koupilo pár lidí = stejně jako V6 do Camry apod. = nevyplatí se tu ani nabízet

Tady frčí (i v prémiové vyšší střední) R4 nafta
Avatar - _Karel_
23. 8. 2020 12:07
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
??? Takže motor je slabší, aby podlezl přísné emisní normy EU, do které se s ním nepočítá? Nějak ti to hapruje.
Avatar - pradeda777
23. 8. 2020 12:21
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
??????????
Avatar - _Karel_
23. 8. 2020 12:27
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Co konkrétně nechápeš?
Fostek: je to slabý
Ty: protože emisní normy
Já: jaké normy?
Ty:Evropské

Do Evropy ten motor nepřijde.
Avatar - Ham.
23. 8. 2020 12:49
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Proč hned mluvit o ubohosti, je to podladěný turbomotor, který bude příjemný na reakce na plyn. Určitě je lepší motor 2,5T a 227 koní než nějaká 1.5 nebo 1.8 se stejným výkonem, nakonec 420 Nm hodně vypovídá o tom, že je to motor hlavně do SUV. Řada výrobců používá podobné litrové výkony (2.0 TSI 190 koní) a vesměs jsou to uživatelsky daleko příjemnější jednotky a reálu i dynamičtější pohony než stejně výkonné našponované malorážky. Pokud bych Mazdu za něco kritizoval, tak za absenci skutečně výkonných motorů, mít vrchol na 227 nebo 250 koních je v dnešní době dost slabé i na mainstreamovou automobilku. Tragédie je, že i takovýto nijak extrémně naladěný motor nedělá Mazdě problém upravit na čínské, americké, korejské, australské nebo eskymácké normy, ale na evropské normy jí to problém evidentně činí, takže by EU konečně mohlo docvaknout, že tady je silně mimo mísu. Jednak tím, že když tu mazda neprodá 227 koňové SUV tak tu konkurence prodá 300 koňové a o nějakém šetření CO2 si může blábolit jen chorý bruselský úředník a druhak proto, že tím systematicky likviduje konkurenci na trhu, protože na tuto politiku zařvou vždy jako první malí výrobci jako je Mazda a monopolní výrobci se stanou ještě monopolnějšími, takže si touto politikou rezj€bou vnitřní trh.
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 12:56
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Souhlas. Za chvíli tu bude vládnout kartel VW + PSA.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 13:04
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
To je takový ekonomický princip = že ti větší většinou rostou víc. A že tady v Evropě vládnou koncerny VW a PSA = to je už hodně hodně dlouho. Já osobně nepamatuji nic jiného ;-)
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 13:31
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Já si teda PSA ještě nedávno pamatuji jako krachujícího výrobce dvou nezajímavých značek. Následně přišly peníze z Dongfengu, koupil Opel a založil podnik s FCA.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 13:35
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
No a přesně TAKHLE ŠPATNĚ hodnotíš i další věci = viz přes 50 let snižování emisí

Co já pamatuji tak koncerny VW a PSA vlády výrobě aut v Evropě. Jak to bylo v prahistorii nevím :D

Že někdy během těch desítek let někdo měl problémy apod. = s tím nemá žádnou souvislost. Nevím kolik ti je ale nejspíš to budeš mít podobné = celý tvůj život byly v Evropě největší výrobci = obří koncerny VW a PSA
Až v posledním období masivně rozšířila množství vyrobených aut německá prémie D3 = což nic nemění na tom že VW a PSA byly a jsou...
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 13:45
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
PSA bylo kolem roku 2010 v háji. Teď expanduje a skupuje ostatní.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 13:47
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
No a CO? CO to má společnýho? Napovím ti = nic

VW o sobě po Dieselgate vypustilo hoax že by mohli kvůli pokutám zkrachovat = to má taky něco společnýho?

Dávno PŘED tím o vw a psa platilo co sem napsal. Platí to i po tom :-)
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 13:54
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Jak souvisí hoax s mnou konstatovaným faktem? Podívej se, kolik značek je ve Stellantisu a kolik v PSA před deseti lety.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 13:58
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Absolutně nechápu = tvůj rozměr nechápání

Zmiňoval si ekonomický problémy PSA = který s tím že odvěků tu sou největší koncerny PSA a VW = nijak nesouvisí
Stejný ekonomický problém VW = se ptáš jak souvisí s čím? Jaký FAKT máš na mysli?

Jak s tím souvisí POČET značek? Prostě v Evropě odvždy vládly 2 velké automobilové koncerny = jestli jeden ze 2 značek dnes 4 a druhý z x a dnes y = s tím nijak nesouvisí

HODNĚ souvisí s omezováním emisí = ta ÚMYSLNĚ NE a NE a NE a NEodpovězená otázka na PŮVOD nízko a bez-emisních aut
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 14:03
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
VW neměl stejný ekonomický problém, akorát se pokoušel vyhnout extrémní pokutě. Že vládly dva koncerny, to je blbost. Byl tu silný Renault, Ford, Opel a kdysi i Fiat.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 14:07
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
No tak nic = ani s nápovědou.. :D

Prostě asi celý tvůj život tu byly nej-větší autokoncerny VW a PSA = i když to tvá hlava nebere :-)
Spojení PSA a FCA je zatím takové nehotové nebo jak to říct..

A furt se jako čert kříže bojíš té ZÁSADNÍ otázky = nízko a bez-emisní auta
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 14:24
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Je mi jedno, které byly historicky největší. Důležité je, že se tři subjekty spojily do jednoho. A Stellantis je dost hotový na to, aby FCA začalo využívat techniku PSA.

Otázky se nebojím, jen mi nedává smysl. Evropa dávno není technologickým lídrem, ale to zde není relevantní.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 14:33
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
No jak vidno bojíš nebo nechceš (si) odpovědět. Těžko házet na EU emise = když ty auta už desítky let sou MIMO evropský žejo

No Stellantis zatím není definitivně schválený = navzájem používá techniku Toyota a BMW nebo Toyota a PSA atd. = to s tím nesouvisí
Avatar - twistedTSD
23. 8. 2020 14:49
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Jenže na těch MIMO evropských trzích se stejně mnohem víc prodává klasika s méně omezenou nabídkou motorizací, než u nás. Že si může zákazník vybrat i "neemisní" alternativu, je zcela v pohodě.

Stellantis není schválený především proto, že je to obludný monopolní koncern.
23. 8. 2020 21:56
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Takže EU už není lídr a reseni je vyrábět staré a nepodporovat nové? To je budoucnost?
Avatar - twistedTSD
24. 8. 2020 01:16
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Řešení je vyrábět přesně to, po čem je poptávka. A klidně podporovat (!) nové smysluplnými investicemi do vývoje, aby nebylo jen nové, ale i lepší.
24. 8. 2020 06:47
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Poptávka je i teď. Problém je co by byla budoucnost evropského automotiv? Dělat to co už umí všichni a koukat jak to ostatní prevalcuji? Jak dlouho to vydrží? EU nema ropu a dráze ji importuje.
Avatar - twistedTSD
24. 8. 2020 11:03
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
To bych nechal na automobilkách, aby si rozmyslely, jaká je čeká budoucnost. Centrálnímu plánování já nevěřím.
24. 8. 2020 11:08
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Samozřejmě, že to tak taky jde. Je tu ale několik otazníků s budoucností. Co bude s emisema ve městech a i jinde? Co bude s automotiv EU když ho nebudeme chránit pomocí limitů emisí (podívej na prodeje motorek a zastoupení číny kde limity skoro nejsou) a proč to u ostatních komodit děláme (potraviny) a co s totální závislostí na ropě?
Avatar - Blue Sun
23. 8. 2020 14:26
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Však pořád fňukáte, jak je Evropa nejnáročnější trh a jen evropské značky mu rozumí, a nikdo jiný se tu nechytá. Tak co vám neustále všem vadí?
23. 8. 2020 13:03
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Nesouhlasím ale respektuju.
Velkej motor je těžšíaa říznivější.
Dneska 2.0Turbo s tímto výkonem je pohoda.
Reakce na plyn - zaklínadlo a vesměs blábol. Reakce rychlá a ...nic se nedějě.
Hele, já mám atmo V10 610PS a reakce je opravdu dobrá...ale pokud nemáš aspoň 5000rpm, je ti ku h...u ptz to porádně nejede.
V reakci na plyn je nej EV. A dost mě z osobní zkušenosti překvapilo, jak v tomto ohledu elektromotor pomáhá koncernový 1.5ce mildHybridu. Jinak samozřejmě je třeba uvážit, zda to chceš za všechna ta negativa (cena, složitost, váha, degradace baterie časem)
Avatar - pradeda777
23. 8. 2020 14:02
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Bacha! EV nereaguje na plyn........ ;-)
23. 8. 2020 14:14
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Taky mě to napadlo - ale nechtělo se mi to řešit.
Čili...reakce na sešlápnutí pedálu akcelerátoru?
:-)
Avatar - pradeda777
23. 8. 2020 14:38
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
.....snad pedálu reostatu...když už.... ;-)

Edit. Co se vám nezdá, vy 2 bolševici..... :-[]
Avatar - Blue Sun
23. 8. 2020 14:25
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Když si Mazda spočítá, kolik takových aut v EU prodá, vyjde jim, že nemá smysl podstupovat homologaci pro EU. Nejde o to, že by museli výrazně upravovat, ale platit celý ten koloběh testů. Evropské normy nejsou zase tak extrémní, aby to nešlo.
23. 8. 2020 14:56
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
To co píšeš + hlavně jde o to, že díky pokutám se cenový rozdíl oproti slabší (méně uhličité) verzi se rozvře natolik, že to pro většinu kupců tu nej verzi znedostupní/znechutí.
Jinak prodávat by to samo sebou šlo.
Akoupilo by to i tak málo lidí. A díky přirážce za pokutu by jich bylo ještě míň - tak málo, že na to kašlou.,
btw
Mitsu nebude jediný, kdo to v EU zabalí. Ten, kdo prodává dost jinde, nemusí tohle tady trpět a stejně vydělat kulový. Můj adept je Honda a taky Nissan.
Avatar - Blue Sun
23. 8. 2020 17:57
Re: 227 koní? Z foukaný 2.5?
Nissan má výhodu ve sdílení techniky s Renaultem. Pokud se tu chytnou nové generace modelů, mají stále šanci. Honda... to je otázka. Přeci jen je stále oblíbená a Civic se stále prodává hezky. Mitsubishi má prostě momentálně smůlu na to, že nemají ani nové modely, které by tu mohly uvést a prodávat. Zůstane jako asijská značka, ale na druhou stranu, Mitsu to v Evropě zabalilo už dávno, tohle je jen odpojení od přístrojů.
23. 8. 2020 12:37
OFF TOPIC - pro zasmání
Ale mladý to možná nebudou znát.
https://www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
23. 8. 2020 12:45
Re: OFF TOPIC - pro zasmání
:D geniální!
Avatar - speedfred
23. 8. 2020 17:15
Re: OFF TOPIC - pro zasmání
:-[] :-[] :-[]
23. 8. 2020 13:34
okrajova zalezitost
ponukat to budu predpokladam hlavne v USA, aj tam si to kupi 0,nikto. Je to len v jednej najdrahsej vybave so 4x4 a automatom. V tej cene budu o triedu vacsie a vykonnejsie auta v plnke od konkurencie, ale hlavne, ze je mazda nova premia... Ono samozrejme vykonne to bude az az, ale kedze pre amika vacsie = lepsie, je to skor marketingova zalezitost ako nejake predajne cisla.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CHerokee
23. 8. 2020 16:44
Jak si to Evropa sama do*ebala
Mazdičky mají výborné motory, ty nejlepší se do Evropy nedostanou. Zrovna v nižší střední, ať už sedan, hatchback nebo SUV motor 2,5 litru a 227 koňmi musí být paráda.

Dobře nám tak, k volbám chodíme málo, a ještě tam posíláme eco blázny, ať už zelené nebo černé...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Blue Sun
23. 8. 2020 18:00
Re: Jak si to Evropa sama do*ebala
V nižší střední je hatchback s 227 koňmi naprosto okrajová záležitos z kategorie blížící se hothatchům. Jestli by v celé EU prodali dva tisíce kusů, tak je to moc.
Avatar - speedfred
23. 8. 2020 18:11
Re: Jak si to Evropa sama do*ebala
To nevadilo že je to okrajová záležitosť keby neboli tie stupídne homologácie a pokuty za nadspotrebu. Predtým sa predávalo menej áut ako teraz a boli tu rôzne okrajové modely.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 19:43
Re: Jak si to Evropa sama do*ebala
A protože ty okrajové modely jako u nás celé zastoupení Aston Martin apod. lidi nekupovali rsp. kupovali MÁLO = skončilo to

To SAMÉ se týká třeba mnoha nadstandardnější potravin apod. = blbý ale je to tak, furt sme chudá komunistama ekonomicky poznamenaná zóna. Klid 30 let už se to zlepšuje a za dalších 30-40 už by to mohlo tedy mělo být zase ok

Blbý no = že 40 let do mínusu znamená zjednodušeně třeba 2násobnou dobu potřebnou to napravit :-|
23. 8. 2020 21:01
Re: Jak si to Evropa sama do*ebala
Nemají maloseriove auta výjimku?
Avatar - Blue Sun
23. 8. 2020 21:21
Re: Jak si to Evropa sama do*ebala
Jenže tohle není malosériovka, jen varianta normálního modelu.
Avatar - Blue Sun
23. 8. 2020 21:24
Re: Jak si to Evropa sama do*ebala
Panejo, homologace aut jsou tu s námi asi sto let... To není výmysl poslední dekády v EU. Máš pravdu, okrajové modely tu byly. A podle toho to taky dopadlo, bez drastického ořezání nabídky by nikdo z výrobců nepřežil, protože auta jsou stále složitější. A druhá věc je, že naprostá většina populace o nic podobného nestojí, a pro pár zbývajících nadšenců už to nemá smysl.
Avatar - speedfred
23. 8. 2020 23:24
Re: Jak si to Evropa sama do*ebala
V minulosti to zmysel malo: M 323 MPS, GTX, GTR....
Avatar - Blue Sun
24. 8. 2020 07:47
Re: Jak si to Evropa sama do*ebala
Jo, a taky byl pomalu z každé modelové řady kabriolet. A kde jim dnes je konec? Prostě se buď smiř s tím, že se to už nevyplatí, a nebo máš stejně smůlu.
Avatar - speedfred
24. 8. 2020 09:44
Re: Jak si to Evropa sama do*ebala
Ešte by sa mohlo určiť aké si môžeme vybrať farby (max 2-3 odtiene) a bude to fajn.
24. 8. 2020 09:50
Re: Jak si to Evropa sama do*ebala
Takhle to přece není, nenabízí se kabria, 3dveřáky atd, ale ne z důvodu nařízení, ale z nedostatečného zájmu.
Avatar - palix
24. 8. 2020 21:32
Re: Jak si to Evropa sama do*ebala
Ak si vezmeme, aké boli autá drahé ešte v 90-tých rokoch a pár rokov po nich, tak teoreticky môžme usúdiť, že na autách zarábali viac a preto si mohli dovoliť väčšiu rozmanitosť modelov / verzii.
Dnes sa musí hospodáriť opatrnejšie a preto sa oveľa viac pozerá na návratnosť. Aj keď auta išli v poslednom čase hore, stále sú oveľa dostupnejšie ako pred 20 až 30 rokmi.
Ešte mám v pamäti, ako u nás pred firmou stáli hlavne Škody 120, 110, Favority, kto mal Feliciu bol frajer... Dnes? Nové autá, zánovné autá, Crossovery, SUV... Pritom nežijem v regióne okolo hlavného mesta. Auta sa stali dostupnejšími a neviem, či celkovo sme sa mali finančne niekedy lepšie ako za posledných pár rokov. Nanešťastie nám akosi všetko zdražuje.
Avatar - Blue Sun
24. 8. 2020 16:31
Re: Jak si to Evropa sama do*ebala
Myslíš jako u Seatu?
Avatar - Ada je zase tady
24. 8. 2020 08:27
Lidi chtějí v autě
Diesel, ruční brzdu, zinkovanou karosérii a hlavně žádný zelený sliz!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Mikesus
24. 8. 2020 08:30
Re: Lidi chtějí v autě
ještě jsi zapomněl na manuál.
24. 8. 2020 08:56
Re: Lidi chtějí v autě
Tymi ludmi mas na mysli iba seba, ze? 😉