Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda CX-30 také dostane silný benzinový motor. Evropa má opět smůlu

Po hatchbacku a sedanu Mazda 3 se výkonného turbobenzinu dočká také crossover CX-30. Nabídku prý obohatí ještě před koncem roku, bohužel však ne tu evropskou.
Zpět na článek
23. 8. 2020 10:32
Avatar - KANKUNEN
23. 8. 2020 10:13
Tohle auto i MZD3
by mi sedla nejvíce s atmo 2,5i, klidně i podladěnou na 150 koní. Sky X se k Mazdě nehodí, to je motor pro šetřílky. Ty atmo mají výhodu, že po nich můžeš šlapat a nežere to moc víc.
Rozbalit vlákno
140
23. 8. 2020 10:34
Re: Tohle auto i MZD3
Mazda má v cenících u modelu 3 a CX-30 motor Skyactiv-G s výkonem 150 koní.
Avatar - kari.laz
23. 8. 2020 10:36
Re: Tohle auto i MZD3
Ale 2,0 ne 2,5
Avatar - _Karel_
23. 8. 2020 10:42
Re: Tohle auto i MZD3
Pro mě tedy je i 2,5i docela zklamání. I když v CX-5, v trojce by byl v pohodě.
Mmch, na to, že ten přeplňovaný je 2,5i, tak nic moc výkon, když před lety měli 2,3T se 191kw.
Avatar - pradeda777
23. 8. 2020 11:07
Re: Tohle auto i MZD3
T.j...ale před léty byly emisní a jiné "škodící" normy úplně jinde...... ;-\ Ale vím o čem mluvíš...já měl obě dvě M3 MPS, gen I i II. :yes:
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 11:10
Re: Tohle auto i MZD3
Nojo za těch 61 let světovejch a 50 evropskejch https://www.auto.cz/…-roku-1970-94232 je celkem logický = že byly úplně jindy. Ono totiž PŘESNĚ O TO u nich jde :-)

KDE máš REÁLNEJ problém se snahou snižovat emise https://auto-mania.cz/…ebo-audi-r8-v10/ ?

Co ti chybí https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 je ti to málo https://www.auto.cz/…ma-obdoby-128097 tohle bude možná nejlepší motor tvýho života https://www.auto.cz/…entilator-135479
Avatar - _Karel_
23. 8. 2020 11:12
Re: Tohle auto i MZD3
Vzhledem k tomu, že to není motor pro Evropu mi to přijde dost irelevantní.
A ti, co mají v Evropě 2,0T, ho mají výkonnější, i přes nižší objem.
Ad tvůj edit - :-) :yes:
Avatar - pradeda777
23. 8. 2020 11:31
Re: Tohle auto i MZD3
Jasný....Standa sem dává tyto články jen proto, aby určitou skupinu lidí n.a.s.r.a.l..... ;-)
23. 8. 2020 11:26
Re: Tohle auto i MZD3
Ta 2.0 jezdí v cx3 báječne.na cx5 to je málo, ale cx30 by to ještě zvládla.jinak já měl 2.0 AT v M6 a nebylo to zlý .
Avatar - kari.laz
23. 8. 2020 12:07
Re: Tohle auto i MZD3
Zase výkon není vše. Relativně velký motor v dnešní Evropě výkon na auto této velikosti dostatečný a "lehkým" přeplňováním bude mít dobrý nástup. Za mě ideální motor do těchto aut, i do šestky by seděl. Žádný HH, ale dostatečně svižný auto. Bohužel máme v a teď to napíšu z mého pohledu, automobilově zaostalé Evropě (protože to co nám prezentují jako pokrok je pořádný krok zpět a stranou zároveň) , máme smůlu.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2020 12:12
Re: Tohle auto i MZD3
To sou sorry ale ideologický závěry = plky

Viz já 11:19 máš tu výběr a fantastickej. Důvody proč tu desítky let nazpět větší výkonnější motory v mainstreamu nemají úspěch = nemá NIC NIC NIC s emisema

To jen dneska to část lidí jako ty = snaží takhle absurdně nesmyslně mimo realitu = překrucovat

Jak si vlastně ty vysvětluješ = tu otázku na kterou NIKDO z vás co tyhle hoaxy tak rádi citujete = neodpověděl: Jak to že desetiletí nazpět jsou nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta na planetě MIMO evropská?
23. 8. 2020 23:13
Re: Tohle auto i MZD3
Je to tak. EU zacina diky zeleny luze v tomhle ohledu trochu zaostavat. A pritom by stacilo drzet podobne pozadavky jako zbytek sveta a nemyslet si ze s 95g na km CO2 spasime svet. A to by stacilo jen trosicku ubrat z nerealnych pozadavku a uz by to ta spalovaci auta aspon na papire davala. 125 g na km by stacilo a ejhle ono by se tu mohlo prodavat vyrazne vic motorizaci. Takhle budeme koukat pres hranice EU jak se nasi "sousedi" maji a cim si jezdi.
24. 8. 2020 07:22
Re: Tohle auto i MZD3
Zaostávat díky EU? Tady je čas odpovědět na to co se ptá už dost dlouho Hammuna.: "Jak to že už desetiletí nazpátky jsou na týhle planetě nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta MIMO evropské výroby?"
Víc motorizací - vem si jak malé procento vetších motorů se prodá i když jsou v nabídce.

PS: zelená lůza - opravdu je nutný používat tak laciný populistický výrazy? Tohle je slovník Okamury...
Avatar - _Karel_
24. 8. 2020 07:30
Re: Tohle auto i MZD3
Nejprodávanější auta jsou to proto, že jsou to "levné šunky" s nízkými náklady.
Není ne jednom z největších trhů světa nejprodávanější F-150?
Edit: Nebo jsem tě pochopil špatně a myslel jsi nejprodávanější v kategorii nízkoeminí?
24. 8. 2020 07:55
Re: Tohle auto i MZD3
Nebudu mluvit za Hammunu, protože to je od něho převzatá otázka. Z mého pohledu jde o to, že se tu kritizuje EU, ale vývoj a rozvoj hybridů a ele přece není v EU, ten je úplně jinde. To přece nedává logiku.

PS: budoucnost přece není v čistém spalováku, podíl hybridů a ele bude stoupat. Evropa a nejen evropa by se v městech udusila. Auta se mění a možná už jsme starý a vzpomínáme na stará auta a chceme ty časy zpět, ale budoucnost je ele, automatické řízení, displeje atd..
Avatar - _Karel_
24. 8. 2020 08:09
Re: Tohle auto i MZD3
Co je budoucnost nemá nikdo ponětí. Nikdo. Můžeme jen tipovat a přát si.
24. 8. 2020 08:41
Re: Tohle auto i MZD3
Samozřejmě že věštit je složité, ale směr je daný. Displeje, autonomní řízení (ač řídím rád tak se na to těším) a elektrifikace. Tohle už jede a není nevidím důvod proč se vracet zpátky.
Možná jen neznám důvody, ale to, že mě auto v tichu a pohodlí doveze samo do práce a nebo nebudu muset 400km řídít v provozu po dálnici je něco co mě přiměje investovat víc do auta.
Dnešní provoz aspoň tam kde jezdím je velice hustý a řízení v koloně není nic co by mi vyvolávalo pocit radosti.
PS: osobně už kroutím hlavou nad tím kdo si dnes koupí dieslové auto které ráno při nastartování má zvuk traktoru a smrdí na celou ulici.
24. 8. 2020 09:22
Re: Tohle auto i MZD3
Nový moderní spalováky a jedno jestli nafta nebo benzín mají tak nízký emise (nemyslím teď CO2), že rozhodně nehrozí z jejich výfuků udušení ve městech.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 09:28
Re: Tohle auto i MZD3
Udušení nehrozilo ani když si jel přímo za Pašíkem co mu šlo z vejfuku stejně jako deseti autobusům = tomuhle přirovnání Vaculíka a lidí z Dopravní fakulty ČVUT o statisících aut Dieselgate se ti nelíbilo = vysmíval ses tomu furt dokola = asi FAKT nechápajíc že to tak fakt je? :-)
24. 8. 2020 10:47
Re: Tohle auto i MZD3
Ano správně. To je to co ti celou dobu vysvětluju. Ani ten EURO5 Passat není žádná tragédie a nehrozí z něho udušení jak si to tady prezentoval. Úrovně emisí NOx v našich městech mluví celkem jasně. Není potřeba vyvolávat hysterii. A to si představ, že už se roky prodávají auta EURO6, který mají emise NOx ještě daleko nižší a stejně tak pevný částice u nich nejsou problém.
24. 8. 2020 10:01
Re: Tohle auto i MZD3
Ono to tak slavné jak se píše není. Podívej se na EURO 3 z roku 2000 a na EURO 6 třeba u CO a HC+NOx (což jsou jedy a karcinogeny) - tam se limit za 20let snížil pouze o 20% a 60%.

A to jsou měření u nového auta - jak je na tom starší auto po studeném startu...
24. 8. 2020 10:48
Re: Tohle auto i MZD3
Ono těch starších aut ale každý rok ubývá. Je totiž běžný, že se kupujou nový auta a starý postupně jdou do šrotu. Takže jak píšu netřeba hysterčit.
24. 8. 2020 10:50
Re: Tohle auto i MZD3
Tady nejde o staré auta. Jde o auta EURO 6 která se třeba u CO a HC neposunula za 20let nijak výrazně, ale v řádu desítek %.
24. 8. 2020 11:08
Re: Tohle auto i MZD3
To si trochu odporuje. V řádu desítek procent je u mě výrazně.
24. 8. 2020 11:11
Re: Tohle auto i MZD3
Za 20 let je produkce HC, CO snížena jen o desítky procent. Je to samozřejmě dost, ale nejdde říct, že teď už jsou auta čistá.
24. 8. 2020 12:57
Re: Tohle auto i MZD3
Jsou čistá dost na to, abychom je mohli vyrábět a bez obav používat.
24. 8. 2020 13:02
Re: Tohle auto i MZD3
To je nějaký fakt a nebo tvůj názor?
Jsi si vědom toh, že to jsou čísla naměřená u nového vozu za ideálních podmínek?
24. 8. 2020 13:24
Re: Tohle auto i MZD3
To je patrný z výsledků testů a faktu jakou emisní normu auta splňují. Jasně, že jsou to čísla změřený u novýho vozu za ideálních podmínek. Tak se to ale měří už desítky let. Nebo myslíš, že před 20 lety se dělaly homologační testy na ojetým 10 let starým autě? Co to je zase za dotaz?
24. 8. 2020 13:31
Re: Tohle auto i MZD3
No a jaké emise má pak auto ve městě. Ty změřené a nebo ty reálné s opotřebením a za nepříznivých podmínek?
Prostě si nemyslím, že je cesta ustrnout na EURO 6 a říct "a to už stačí" Provoz je stále větší. Co je špatného na tom chtít ve městech lepší vzduch? Stoupni si na nějakou rušnou křižovatku a dýchej.
24. 8. 2020 13:39
Re: Tohle auto i MZD3
To je záležitost pravidelných technických kontrol. Ono se taky chystá nový EURO7. Jen prostě EURO6 není žádná tragédie na to abychom proti takovým autům měli bojovat. Pokud na té křižovatce nepojede žádný vyrachtaný naftový pekáč EURO3, tak s tím není problém.
24. 8. 2020 13:52
Re: Tohle auto i MZD3
Technické kontroly neměří emise ani zdaleka stejně jako při homologaci. To by neprošlo skoro nic.

PS: opravdu to někdy zkus zastavit na křižovatce a zhluboka dýchat.
24. 8. 2020 14:13
Re: Tohle auto i MZD3
Já žiju ve městě. Jasně občas kolem projede smraďoch, který je na udušení, ale takových šrotů už ubývá. Situace se právě i díky těm technickým kontrolám a dovozu mladších ojetin ze západu výrazně lepší než třeba 10 let zpátky. Není třeba být hysterický ;-)
24. 8. 2020 14:21
Re: Tohle auto i MZD3
Proč jsi tedy hysterický ty, když dnes homologovaná auta se budou ještě tak 8 let prodávat a budeš je moc bezproblémů po koupi ještě třeba 10let používat. To jsme v roce 2038...
24. 8. 2020 15:24
Re: Tohle auto i MZD3
To máš pravdu. Na to taky spoléhám, že budu holt udržovat nějaký starší auto, abych měl čím jezdit. A nejsem hysterický. Jen mi prostě to omezování v rámci EU vadí. Obzvlášť, když zbytek světa to takhle přísný co se týče emisí CO2 nemá. Čekám, že za chvíli bude ilegální si doma i zatopit v krbu.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 15:33
Re: Tohle auto i MZD3
Proč starší? Ještě roky se dál budou dělat https://www.forbes.com/…p-v8-twin-turbo/#…

Téma že 2.0tdi evo je lepší než V6 tdi = tos teda pochopil? To není tak starý našlo by se asi víc odkazů. To že u VW probíhá s nahrazení 177kW verzí 150kW to samý jen o desetiletí pozdějš = je vtipný žejo? No náhodou to mám nejen načtený což tě uráží a vysmíváš se ale když nedám odkaz tak se ho zase dožaduješ = no tak to mám náhodou i vyzkoušený. Ani těžkej střelec co najezdí 2-3 krát víc než je běžnej průměr a běžně na okresce předjíždí ve 140 km/h a Vmax 180 je pro něj omezující protože po jabloneckých okreskách často jezdí dost přes 200 km/h = tak i takovej borec = by asi v reálu moc rozdíl mezi povedeným 150kW a trochu silnější verzí = moc nevyužil
24. 8. 2020 16:00
Re: Tohle auto i MZD3
Jasně taky můžu jezdit závodním nebo si koupit nějakýho supersporta :D Díky za radu.
Téma, že 2,0 TDI evo je lepší než V6 TDI jsme nikdy nevedli ty troubo. Bavili jsme se o 2,0 Bi TDI. :D Ale už teď víme pže si nám to prozradil, že výkon není u auta vůbec důležitý. Dobře že to víme. :D
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 14:27
Re: Tohle auto i MZD3
Když budeš stát za a vedle tebe nejhorší z nejhorších z doby Dieselgate = nevidíš to. Prokazatelně krcinogenní oxidy dusíku co chrlil jeden Dieselgate Pašík v množství jako 10 autobusů od NICH vzniká rakovina plic apod. ale tebe dráždí až ve vysokém množství = a hlavně když už je máš v sobě

Množství milionů aut který takhle chrlí = je přes tvý letitý odmítání = problém

A smutný že s další evolucí 50 let trvajících snah o snižování emisí = si dál opět PROTI

EDIT to že novej 2.0 tdi evo je lepší než V6 = už si pochopil?
24. 8. 2020 15:28
Re: Tohle auto i MZD3
Tuhle debatu jsme už vedli asi 100x a vždy to skončilo na tom, že jsem tě žádal, aby si mi ukázal kde jsou ty zvýšený emise NOx pozorovatelný, když na portálu CHMI nic takového v rámci ČR nevidno a všude jsou emise drtivou většinu času hluboko pod zdraví ohrožujícíma limitama. Nikdy jsi mi nebyl schopný odpovědět. Zacyklil ses v autistické křeči, že odmítám závěry odborníků a tím to vždycky zhaslo. Tak proč se do týhle debaty zase pouštíš?
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 15:35
Re: Tohle auto i MZD3
Nojo NEMÁ to smysl

Zpochybňujneš víceméně všechny obory https://www.novinky.cz/…ledovce-40333049 proč by tenhle byl výjímka. Snižování emisí je prostě 61 let omylů napříč planetou = a to si vem kolik vzdělanejch idiotů na tom celý životy pracovalo

Nicméně ta PODSTATA = že si před lety bojoval za vyšší emise Dieselgate tvrdíc že NEŠLY nižší a viz odkaz a to co si sám dnes napsal = ono to šlo = to je bez debat. Mýlil ses
24. 8. 2020 15:44
Re: Tohle auto i MZD3
Ale jo vyléči si na mě ty svoje mindráky ubožáku :-[] Jasně já se mýlím vždycky a ty nikdy a ještě si tu toho dupni :D
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 15:53
Re: Tohle auto i MZD3
To je reakce na ten závěrečný odstavec?

Každý se občas mýlí = stačí (si) to přiznat případně říct sorry (když k tématu předtím napíšeš sto urážek) a hotovo. Jo a dál pracovat s tím že to je jinak, než sis dosud myslel. To je celý
24. 8. 2020 16:02
Re: Tohle auto i MZD3
ty ne. Nikdy. Ty máš pravdu vždycky a když náhodou ne tak to nepřiznáš nebo se z toho vylžeš případně svedeš řeč jinam nebo vytáhneš tvoje oblíbený téma - Irán :D
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 16:18
Re: Tohle auto i MZD3
Irán není OBLÍBENÝ téma, jen první věc kdy sme se dali do řeči. Já se taky pletu = viz jak Barik přes mou omluvi nadšeně opakuje že jsem si o generaci modelu spletl použití motoru. Což je pravda = jen to narozdíl od vás přiznal = pamatuju jak se spletl v televizi i https://www.novinky.cz/…eli-sveta-335269 to se prostě stává = stačí říct aha sorry a je to = no viz já 15:53 ostatně přesně to pak udělal


Rozdíl je že to co ty chápeš že JÁ nepřiznám = je na 99% = že ty nechápeš. Viz to vtipný sice černohumorný ale z víc zdrojů opakovaný hodnocení generace 2.0 tdi 110 vs 140 vs 176 kW :-)
NIC o tom evidentně nevíš = ALE obvińuješ urážíš ty co jo. Tady shodou okolností NE jen z víc psaných zdrojů ale vlastní zkušeností = v podobné věci. Ale to mě vrací k tomu 2.0tdi evo který když sem kdysi zmínil poprvé okamžitě si VYMÝŠLEL proč by asi ne, no doba běží a furt to vypadá že to je prostě LEPŠÍ než V6TDI. Tak jak ses s touhle realitou vyrovnal? Prostě není to jen o výkonu = ostatně spousta lidí včetně Vaculíka a Koubka a viz odkaz na test garaz.cz Lexus RC-F (track edition) má atmo V8 a doporučují ho (a vaculík vysvětluje proč) byť má trochu menší výkon než turba a biturba že to je LEPŠÍ volba = výkon 464 koní je stejně jako v běžném autě 150kW naprosto dostatečný, jde o jiné věci

EDIT co vůbec nechápu jsou tvé reakce na ŘSD a výstavbu dálnic = tam je prostě masová shoda. Dokonce i tady mezi diskutéry
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 16:18
Re: Tohle auto i MZD3
Irán není OBLÍBENÝ téma, jen první věc kdy sme se dali do řeči = opravil sem tě vysvětlil že se mýlíš a možná dal i odkaz to si už nepamatuju ale dělávám to aby nebylo pochyb. Že se docela často stává že i přes odkazY k tématu = je ty dál zpochybňuješ = to už přiznávám moje hlava moc nebere
Já se taky pletu = viz jak Barik přes mou omluvi nadšeně opakuje že jsem si o generaci modelu spletl použití motoru. Což je pravda = jen to narozdíl od vás přiznal = pamatuju jak se spletl v televizi i https://www.novinky.cz/…eli-sveta-335269 to se prostě stává = stačí říct aha sorry a je to = no viz já 15:53

Rozdíl je že to co ty chápeš že JÁ nepřiznám = je na 99% = že ty nechápeš. Viz to vtipný sice černohumorný ale z víc zdrojů opakovaný hodnocení generace 2.0 tdi 110 vs 140 vs 176 kW :-)
NIC o tom evidentně nevíš = ALE obvińuješ urážíš ty co jo. Tady shodou okolností NE jen z víc psaných zdrojů ale vlastní zkušeností = v podobné věci. Ale to mě vrací k tomu 2.0tdi evo který když sem kdysi zmínil poprvé okamžitě si VYMÝŠLEL proč by asi ne, no doba běží a furt to vypadá že to je prostě LEPŠÍ než V6TDI. Tak jak ses s touhle realitou vyrovnal? Prostě není to jen o výkonu = ostatně spousta lidí včetně Vaculíka a Koubka a viz odkaz na test garaz.cz Lexus RC-F (track edition) má atmo V8 a doporučují ho (a vaculík vysvětluje proč) byť má trochu menší výkon než turba a biturba že to je LEPŠÍ volba = výkon 464 koní je stejně jako v běžném autě 150kW naprosto dostatečný, jde o jiné věci

EDIT co vůbec nechápu jsou tvé reakce na ŘSD a výstavbu dálnic = tam je prostě masová shoda. Dokonce i tady mezi diskutéry

Ale pamatuju se cos napsal na mý PROSTĚ DÁVÁME MÍŃ PENĚZ = STAVÍME MÍŃ km (což je v době kdy EU je ochotná zaplatit 80% ceny tý dálnice a v případě pražského okruhu ještě víc = velká fakt VELKÁ debilita) pamatuju že si napsal NENÍ TO JEN O PENĚZÍCH. No je = když dáváš úmyslně třeba o 100 mld. ročně míň = za desetiletí je to bilion = a to už je dost km dálnic. Ale hlavně viz to edit PROČ zpochybńuješ i tohle??
24. 8. 2020 19:01
Re: Tohle auto i MZD3
Stačí prostudovat výsledky měření z doby kovidu.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 14:05
Re: Tohle auto i MZD3
Euro 6 hlavně bylo díky prasatům éry Dieselgate (už ti došlo ŽE ses tehdy fatálně mýlil s tím že ty emise NEJDOU plnit?) je teď emisní norma ROZLOŽENÁ do roků aby to POSTUPNĚ měli čas dát do kupy.

Skutečný Euro 3 je v mnoha případech LEPŠÍ než Dieselgate Euro 5 a 6 = kdy překročení bylo v NÁSOBCÍCH = tomu ČVUT měření s přirovnáním JAKO DESET AUTOBUSŮ ses taky vysmíval = už víš chápeš že to tak fakt je?

No a hlavně TO SAMÉ děláš ZASE = dřív si tvrdil že nešlo plnit v dobách Dieselgate = no šlo https://www.idnes.cz/…109_automoto_fdv tohle už CHÁPEŠ?

A to samý děláš o pár let dál OPĚT = to CHÁPEŠ?
24. 8. 2020 14:18
Re: Tohle auto i MZD3
Skutečný EURO3 je stejný jako EURO5 tak u benzínovýho auta, ale u naftovýho je to naprosto propastný rozdíl. EURO3 je už za zenitem zatímco EURO5 auto v pohodě. S emisema u nafťáků fixlovali všichni. Teď už technologický řešení, který umožní víc snížit emise NOx existují a taky se už nějaký pátek aplikují. Oni vlastně už v době vypuknutí Dieselgate byly tou dobou vyráběný motory dávno v pohodě. Bublina se nafoukla kvůli už nevyráběným motorům.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 14:23
Re: Tohle auto i MZD3
No viz naměřený tehdejší hodnoty NE všichni

No jasně že v době PROZRAZENÍ VEŘEJNOSTI že je Dieselgate bylo 2 roky po vypuknutí = ale i tak KVŮLI TOMU je dodnes rozložený po částech emise ABY to automobilky zvládaly

Normální to začne bejt zase až teď od příštího roku = a proti tomu TY bojuješ

Co ty a Euro 7? Co ty a i tohle vidíme PŘESNĚ OPAČNĚ https://neviditelnypes.lidovky.cz/…_p_ekonomika_wag už si změnil názor?

EDIT ta závěrčná věta je sorry ale důkaz BLBOSTi čistý aboslutní NEZNALOSTI NECHÁPÁNÍ
No ale k tomu hlavnímu = ČEMU SES KLASICKY ZKUSIL VYHNOUT = chápeš že si tehdy dělal to samý = tvrdil že emise sou nesmyslně přísný že to VW nemohl plnit = a jak sám píšeš teď, už v době vypuknutí to vlastně šlo?
24. 8. 2020 15:36
Re: Tohle auto i MZD3
Už konečně uznáš, že tu D1 do konce roku 2021 stihnou do toho Brna dodělat ačkoliv si tvrdil že v žádným případě hotová nebude? :-[]

ale když už jsi to nakousnul, tak já se těším za 2 roky hlavně na D3 a D35. To se hned pojede do Rakouska a na moravu veselejc.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 16:00
Re: Tohle auto i MZD3
Ne = to je SMUTNÁ reakce na odkaz kde to je docela dobře shrnuto. Ty PROTI VŠEM? :-)

Viz nedávná zpráva NKÚ = ani se zpožděním v roce 2021 nebude D1 hotová

Je to ještě horší než bych čekal i já = úseky uváděné jako hotové = totiž NEJSOU hotové. Je to jen nahoře Potěmkinova vesnice. Až nakonec jednou bude hotovo a Babiš se pochválí jak makali = tak PAK začnou opravovat mosty které na D1 neopravili. Takže znovu uzavírky do jednoho směru a pruhu apod.

Zajímavý jak se snažíš VŽDY tvrdit opaky = viz odkaz. Jedno jestli emise nebo tak jednoznačná věc jako km dálnic = srovnání počtu postavených km za 10 let sem ti taky dával = skončili sme z V4 poslední. D3 za 2 roky? No po letech odkladů obchvatu Č. Budějovic (takové město ho má mít 50 let) tak asi měsíc po zahájení vyhlásili ROČNÍ zpoždění = nečetls? Takže za 2 roky po D3 by se mi líbilo = ale nevím nevím. Za kolik let bude část z Prahy do Miličína = to už si vůbec netroufám.

Hele CO si nepochopil na tom textu https://neviditelnypes.lidovky.cz/…_p_ekonomika_wag že to co my vidíme jako OSTUDU a že ZAOSTÁVÁME I ZA CHUDŠÍMI ZEMĚMI atd. nebo viz aktuální zpráva NKÚ dokonce megaostudu = ty se snažíš okecávat nebo CO to vlastně děláš?
24. 8. 2020 16:09
Re: Tohle auto i MZD3
Já ale neříkám, že by výstavba dálnic neměla být rychlejší. Taky mi vadí, že se to tak táhne. Poslal bych zelenou lůzu co blokuje výstavbu do háje, vykašlal se na jejich napadání stavebních rozhodnutí, kvůli broukům, kytkám a podbným nesmyslům a stavěl. Současný stav je fakt smutný a tak jsem vděčný za každý kousek dálnice, který se otevře a s tou D1 je to tvoje hypotéza. Zatím to vypadá, že koncem 2021 se bude po D1 konečně dát normálně jezdit. Pokud vím D8 si taky odsuzoval ke zřícení, zavření a předělávání, protože nevede tím koridorem jaký si chtěl TY a ejhle po D8 se vesele jezdí a už jsi ticho.
24. 8. 2020 18:58
Re: Tohle auto i MZD3
Píšeš o tom proč sem chodím. Já se ptám na to samé tebe. Tvé příspěvky se opakuji ve smyslu zlá EU a zelená luza... Ochranáři nejsou ti kdo brzdí dálnice. Je to jen špatná příprava staveb která jim umožňuje legalizovat mnohokrát velice prospěšné změny vedení dálnic. O tom jak špatně je vše připravené a roč žaloby ohranaru uspějí se popsala hodně papíru.
24. 8. 2020 19:38
Re: Tohle auto i MZD3
Nepripadam ti snad jako automobilovej fanda? Ty me tak bohuzel nepripadas ani naznakem.
24. 8. 2020 20:44
Re: Tohle auto i MZD3
Nadavani na vše kolem je fanouskovstvi do aut? Fanoušek aut jsem, jen si myslím, že naftovy motor je něco co by nemelo být v osobním autě. Že dělat z predokolek McPhersnem něco víc jak dopravní prostředek je fakt divný a že za to kde jsou auta nemůže nikdo jiný než zákazník.... Kolik se proda dobrých aut?
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 20:57
Re: Tohle auto i MZD3
Hele krom kovanejch kol a nižšího těžiště a karbonkeramickejch brzd atp. a motoru s famózním charakterem má i PRAVEJ zvuk toho motoru https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 :yes: :yes: :-)
24. 8. 2020 18:59
Re: Tohle auto i MZD3
D1 prisri rok nevěřím. Stav je tam stále děsivý.
24. 8. 2020 19:40
Re: Tohle auto i MZD3
Uvidime podle toho jestli se stihnou dodelat vsechny letosni useky. Ja verim ze to zvladnou dodelat. Chtelo by to uz. Letosni rok je ale asi nejhorsi. Pristi rok to uz nebude takova hruza.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 20:55
Re: Tohle auto i MZD3
D1 je 7 let trvající hrůza a ještě pár bude = navíc už prasklo že i po případném JAKO ukončení za 2 roky = se bude ještě pár let pokračovat. ŽE se krom mostů které vynechali a budou se dodělávat až po dodělání hořejšku bude dál pokračovat s rozšiřováním na 3 pruhy = asi taky víš

PROČ to dělat jako mezi Kolínem nad Rýnem a Frankfurtem nad Mohanem SOUČASNĚ = rekonstrukci A rozšíření SOUČASNĚ = když to jde udělat dráž a pomalejš = a ještě za to dostat od ryccarda pochvalu :-!

Prostě je to tak nějak jako v těch odkazech = nejmíň km z V4 protože holt za konjunktury Babiš už jako ministr financí posílal tak o 100 miliard ročně míň = to je dohromady třeba bilion míň za jeho éru. To umíš odhadnout kolik je kilometrů

Prostě jako v tom odkazu = je to OSTUDA. Ostuda že i chudší státy zvládají víc = no ten mínus bilion = je hodně peněz
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 20:50
Re: Tohle auto i MZD3
D1 kdysi před začátkem označovaná jak NEJPŘIPRAVENĚJŠÍ oprava = se fakt nedaří. I kdyby nakonec stylem Potěmkinova vesnice za rok dva skončili = tak to že NEJSOU opravené mosty a dál se bude pokračovat zrovna minulý týden pod tlakem zprávy NKÚ musel přiznat i ředitel ŘSD

Takže v reálu na 100% ještě pár let

S bonusem že až skončí ta renovace = DÁL se bude pokračovat ROZŠIŘOVÁNÍM. Protože PROČ to dělat rychleji levněji pro nás řidiče výrazně příjemněji = když to může rozložit udělat dráž a tu silnici uzavírat omezovat OPAKOVANĚ a o roky déle

Nicméně to že větší opravy mostů prostě VYNECHALI = to mě dostalo. Ještě víc že ŘSD má povinnost kontrolovat stav mostů = tak NKÚ udělal kontrolu náhodně vybraných 27 kontrol mostů = a z těch 27 případů si ŘSD jen odškrtlo že je hotovo a nikdo nekontroloval = to sem nečekal ani já :D
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 13:04
Re: Tohle auto i MZD3
Takže celý svět se mýlí a TY to chápeš? Stejně jako všichni klimatologové se mýlí a TY to chápeš?

No klidně to zkus https://domazlicky.denik.cz/…ny-20160415.html ;-)

A nezapomeň to dost čisté krát asi 2 miliardy = ve vyspělejších částech Evropy 550 aut na 1000 obyvatel a těch obyvatel třeba Brno Vinohrady přes 6000 na km2 = už to asi začíná bejt komplikovaný, ty se načteným informacím furt dokola vysmíváš = zkus ten odkaz :*)
24. 8. 2020 13:26
Re: Tohle auto i MZD3
Co má ten odkaz jako společnýho s emisema nových aut?
24. 8. 2020 09:20
Re: Tohle auto i MZD3
Jestli ono to nebude tím, že před těma 10-20 lety zpátky nikdo jiný hybridy nevyráběl. A teď když se EU rozhodla, že jako jediná bude zachraňovat planetu a snižovat požadavky CO2 až na úroveň 95 g/km jsou hybridy jediná cesta jak tyto požadavky splnit, tak má Toyota v tomhle ohledu náskok a ostatní automobilky horečně představují svoje hybridní auta, aby pro EU trh měly co nabídnout. Spalovací motory bez baterky, a to ani od Toyoty, nejsou totiž schopny se dostat na takové emise respektive spotřebu paliva. Jinde po světě se ale takhle neblázní, takže to je ten důvod, proč dost často čtu jak ta a ta autmobilka představuje nový model nebo motorizaci, ale bude se prodávat všude jinde jen ne v EU.
Vůbec bych neřekl, že se prodá malé procento větších motorů. To je jen alibismus jak si okecat fakt, že kvůli restrikcím EU se určitá motorizace v EU nabízet prostě nedá.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 09:39
Re: Tohle auto i MZD3
Jinde po světě takhle "neblázní" = a PROTO už desetiletí nazpátky sou na planetě nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta MIMO evropského původu :D
Chlape ZAPNI ten mozek = nebo se aspoń nehádej a NEVYMÝŠLEJ si furt

Vůbec bys neřekl? No tak si představ že i na to sou statistiky :-)

My evropani sme došli až tak daleko = že dominantní motorizace v prémiové vyšší střední je R4 nafta

CO to je za BLÁBOL že se dík restrikcím nedá nabízet určitá motorizace? Nikdy nebyla nabídka V12 tak široká jako dnes = sám si byl ŠOKOVANEJ kolik V8 je v nabídce dokonce skladovek = to si už zase zapomněl? Nebo proč řikáš tuhle hoaxovou floskuli?

Chceš 6tiválec https://www.garaz.cz/…doufali-21002318 chceš V8 https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 chceš V12 https://www.autoweb.cz/…ovou-lod-znacky/ ať v klasickym autě nebo https://www.auto.cz/…entilator-135479

Chápeš že říkáš NESMYSL? Včetně toho mletí o EVROPĚ = dostal si odkaz na americký spotřeby = to je při jejich autech ještě přísnější. Viz i asijský normy = ostatně JAK to že ty nízko- a bez-emisní auta sou roky nazpátky MIMO evropský?
Umíš SI to vysvětlit? Fakt žiješ v představě že v Japonsku, J. Koreji dneska i číně = je to jinak? Ono sou tam bohužel dokonce PŘED náma = my se snažíme je dohnat. A ty hysterčíš ŽE se snažíme je dohnat = proč?
24. 8. 2020 10:44
Re: Tohle auto i MZD3
Byli nejprodávanější protože nikdo jiný hybridy masově nevyráběl. Takže když je někdo jediný, tak je zároveň nejprodávanější. Není to zvláštní?

Ty mladej komunisto, to že někdo nereprezentuje tvojí většinu neznamená, že ho musíme připravit o možnost volby a nakázat mu co si má koupit.

Nějak si vůbec nevybavuju, že by byla taková široká záplava V12 na trhu. Kamarád si zrovna teď chtěl místo M550 kupovat 760 Li, protože má kvůli emisím CO2 končit a chtěl si pořídit V12 dokud díky EU nezmizí z trhu. A jak dopadne baworáckej V8 biturbo radši nechci moc hádat. Počítám, že v příští M5 už taky nebude a objeví se tam baterky, abychom zabránili tání ledovců ty hoaxová floskule :D
24. 8. 2020 10:48
Re: Tohle auto i MZD3
Takže zavedení hybridů nebylo z důvodu emisních limitů v EU?
PS:Není osobní urážení trochu zbytečné?
Jestli bude dost zájemců o V12 nebo V8 tam tam určitě zůstane.
24. 8. 2020 11:00
Re: Tohle auto i MZD3
Zavedení hybridů bylo z důvodu emisních limitů CO2 v rámci EU. Kdyby byl limit vyšší hybridy by se tady neměly takovou šanci uchytit. Z jakých pohnutek Toyota vyvinula v 90tých letech Priuse netuším. Byla to jedna z vývojových větví a Toyotě ten pokus pěkně vyšel. Mají teď v oblasti hybridních aut náskok a po tom co EU zavedla tvrdé sankce na emise CO2 jen rozšířili nabídku na další modely a ejhle mají tady co nabízet. Otázka zněla ale jinak a na ní jsem vám hoši odpověděl. Desítky let nejprodávanější nízko emisní auta to byla a jsou, protože nikdo jiný taková auta nenabízel. Toyota byla jediná. Takže je jedno jestli jich prodala 1000 nebo 100 000 kusů pořád musela být nutně nejprodávanější.

V12 a V8 mají vysoké emise CO2, takže jsou při zachování současné legislativy určený v osobní dopravě k vyhynutí. O počty zájemců ani moc nejde.
24. 8. 2020 11:13
Re: Tohle auto i MZD3
Ten hybrid Toyota zavedla daleko před sankcema EU. Ta časová souvislost tam prostě není.
EU není totiž jediná kdo má emisní limity.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 11:35
Re: Tohle auto i MZD3
Ani tu nezačaly atd. = to vše jsme (VČETNĚ odkazů) s ryccardem probírali = prostě přes to vlak asi ne(po)jede

Za to že se mimo evropu dělá desetiletí víc bez-emisních a nízko-emisních aut = za to může budoucí evropská emisní norma 95g CO2/km
24. 8. 2020 12:58
Re: Tohle auto i MZD3
Úplně to nesleduju, ale jak je to s limitama CO2 u nových aut v USA, jižní americe, Austrálii a Asii? Mají taky 95g/km?
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 13:09
Re: Tohle auto i MZD3
1. to je snaha o vtip NESLEDUJU? Kolikrát si dostal ODKAZY?
Popravdě naposled teď o víkendu = při jejich autech byl původní plán 5 litrů zmírněno na 5,8 litru :-)
Probíráme to ROKY = to si ty odkazy zapomněl nebo CO nerozumím :-|

2. že celej tvůj život byly emisní limity PŘÍSNĚJŠÍ jinde = ti nevadilo, teď když se blížíme k tomu že by mohly bejt nej v Evropě = si tvrdě proti?
Myslíš že budeš někdy mít lepší auto než je ten Lexus IS 164kW? Co už se ani neprodává?
PROČ vlastně tak bojuješ PROTI čistšímu ovzduší = ty si ty V8 a V12 co dál sou k dispozici ani R6 apod. nejspíš stejně nikdy nekoupíš. A to co si v životě měl a o DOST LEPŠÍ = je a bude. Tak proč bojuješ PROTI = tomu co běží v Evropě 50 let a doteď ti nevadilo?
Doplňková otázka viz odkazy měření chvíli po Dieselgate = chápeš dneska jak ses tehdy mýlil, když si dělal TO SAMÉ CO TEĎ?

3. víš že i když od příštího roku bude platit to co tě bůhvíproč děsí a si tvrdě PROTI tomu aby sme si my ostatní kupovali auta s nižšíma emisema = tak dosáhnout celkově nižších emisí = to je na 10-15 let? Než OPRAVDU budeme špička?

Vím že to už je moc údajů DOHROMADY ale pak je tu ta hustota osídlení a ten počet aut na hlavu = takže uprostřed Austrálie s 2,5 obyvateli na km2 míň uškodí když každej druhej bude mít https://www.autoforum.cz/…uta-jako-hracky/ než tady.. nebylo to už moc údajů dohromady?

EDIT hele furt se máš za nej klimatologa světa? Furt myslíš že se mýlí?
24. 8. 2020 13:30
Re: Tohle auto i MZD3
Ano jsem tvrdě proti, abychom v EU byli papežštější než papež, protože to naprosto zbytečně decimuje automotive průmysl, ve kterým mimo jiné taky pracuju. Opět ta tvoje oblíbená lež o 50 letým boji proti CO2? :-[]
24. 8. 2020 13:34
Re: Tohle auto i MZD3
Automotiv v EU zaspal, to je to co se teď snaží pomocí obrovských investic dohnat.
Nehledě k tomu, že po dieselgate bylo od samotných výrobců mnoho prohlášení, že elektro je jediná cesta.
24. 8. 2020 13:41
Re: Tohle auto i MZD3
EV je supr pro 10-20% vozovýho parku určenýho pro městský a příměstský provoz. Proč ne. Hlavně když je budou mít jejich majitelé taky kde nabíjet.
24. 8. 2020 13:53
Re: Tohle auto i MZD3
To se ale v těch prohlášeních nikde neříkalo.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 14:00
Re: Tohle auto i MZD3
Teorii o zhroucení nabíjení a potřeb desítek temelínů = tu píšeš taky už roky. Vysvětlovali ti to včetně odkazů od elektrikare po.. já nevím koho

Stejně tak buď chybně nebo úmyslně chybně = si překroutil to že elektřina přímo do aut NEBO včetně ropy. Víš že ropu sem k nám tisíce km = dopravuje elektřina? Víš že i když strčíš pistoli do auta = tu elektřinou zpracovanou ropu ti tam posílá elektřina?
24. 8. 2020 14:04
Re: Tohle auto i MZD3
Čert vem Temelíny já jen přemýšlím jak to bude na sídlištích fugnovat. Prodlužovák z 8 patra nebo jak?

To že EV potřebuje jednou tolik elektřiny na ujetí stejné vzdálenosti než spalovací auto a tudíž jí budeš potřebovat při náhradě za benzín víc je detail, který asi bohužel opět nemáš šanci pochopit.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 14:06
Re: Tohle auto i MZD3
FAkt? Fakt opět "opět nemáš šanci pochopit"?
24. 8. 2020 14:20
Re: Tohle auto i MZD3
Povídej tak jak to bude fungovat na sídlištích ty inovátore.
24. 8. 2020 14:22
Re: Tohle auto i MZD3
Už jsem to myslím i tobě několikrát psal, více jak polovina lidí v EU žije v rodinných domech. Než se zaplní tento prostor trhu bude to dlouho trvat. I pro sídliště se už dnes chystají řešení.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 14:24
Re: Tohle auto i MZD3
I tohle sme s ryccardem probírali a už x-krát a nejen já. Včetně odhadu kolik desetiletí bude trvat přechod a že netřeba 15 Temelínů atd. atp.

Trochu se uklidnil když zjistil že nebude MUSET mít elektrický auto = dost možná nikdy :-)
24. 8. 2020 14:42
Re: Tohle auto i MZD3
Já osobně bych v roce 2038 nechtěl jezdit se stejným motorem jako jsou dnes. Elektro auto je svou klidnou tichou jízdou za každého jízdního režimu pro cestování pro mě lepší.
24. 8. 2020 15:41
Re: Tohle auto i MZD3
Já jo já mám zvuk motoru rád. Proč vy dva lezete vlastně na motoristickej web hergot? To mi fakt hlava nebere. Benzín vám smrdí a zvuk motoru je nepříjemnej. Řadit vás nebaví, tak proč se tady máte vlastně potřebu hádat s autmobilovejma fandama?
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 15:50
Re: Tohle auto i MZD3
Protože o autech víme víc než ty? Protože máme i větší praxi jak se ukázalo = než ty?
24. 8. 2020 16:11
Re: Tohle auto i MZD3
Ahá a ještě navíc budete umět určitě i líp řídit než já. Na to jsi zapomněl. Zase máš sebevědomí o kousek větší? :D :D
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 18:29
Re: Tohle auto i MZD3
Nezapomněl :*)

Jaký si řidič ty vím = buď v klidu já taky žádnej zázrak :D

Ale ZNALOSTI i tu PRAXI asi holt větší máme no
24. 8. 2020 19:42
Re: Tohle auto i MZD3
Ty si me snad videl nekdy ridit? Proc si zase vymejslis?
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 20:45
Re: Tohle auto i MZD3
PROČ proč proč? Proč je furt všechno co nechápš = vymejšlení?

Ne nevymejšlim si = ostatně ten paradox s doporučením recenzentů tak nějak NAOPAK = ten je známej normálně mezi lidma = tady ho opakovaně diskutovalo víc lidí NE JÁ

Ostatně PROČ si vlastně VYMÝŠLÍŠ že si to VYMÝŠLÍM? Proč bych si takovou kravinu vymejšlel? Reaguješ na VŠECHNO = že to tak není. I když sem naopak CHVÁLIL 2.0 tdi evo :D
24. 8. 2020 22:09
Re: Tohle auto i MZD3
Tak ty si me v zivote nevidel natoz aby si se mnou jel ale vis jakej sem ridic. A ja ze si vymejslim a lzu :D :D
Avatar - Hammunasakra
25. 8. 2020 15:22
Re: Tohle auto i MZD3
Jasně že jo = oba víme že vymejšlíš

Jo vím = furt ta podstata = když něco nechápeš neznamená to automaticky, že to je blbost, že to neexistuje atd atp

Co říkáš na ofiko přiznání ŘSD že D1 nebude opravená ani 2021, ale ani 2022?
Co říkáš na to že my a dánice OSTUDA? Fakt těch míň km chápeš JINAK než my ostatní?
25. 8. 2020 15:50
Re: Tohle auto i MZD3
Nic, jen že zase lžeš a vymýšlíš si. Proč to děláš ty vocase? Kdyby si držel hubu, tak by to pro tebe vyšlo mnohem líp, takhle na svoje lži a výmysly jen veřejně upozorňuješ :D :D

http://www.ceskedalnice.cz/dalnice/d1/

https://www.mdcr.cz/…-usecich,-v-rijn
24. 8. 2020 18:20
Re: Tohle auto i MZD3
Zásadní otázka zda je tohle kvalitní auto web😄
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 18:29
Re: Tohle auto i MZD3
No NEJ (chybovější) nejspíš fakt asi je
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2020 14:26
Re: Tohle auto i MZD3
Nemůžeme bejt všichni zpátečníci jako ty = to chápeš ne? To bys čučel na televizi s katodovou trubicí a byl by socialismus. Sakra ty vlastně tohle chceš = ty to máš za LEPŠÍ než dnešek :-O
24. 8. 2020 15:41