Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda CX-30 také dostane silný benzinový motor. Evropa má opět smůlu

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 23. 8. 2020 • 16:05
40
239
Zobrazit náhledy (40)
Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X Mazda CX-30 Skyactiv-X

Po hatchbacku a sedanu Mazda 3 se výkonného turbobenzinu dočká také crossover CX-30. Nabídku prý obohatí ještě před koncem roku, bohužel však ne tu evropskou.

Před časem mexické a severoamerické zastoupení Mazdy oficiálně představilo Mazdu 3 s přeplňovaným benzinovým motorem, jehož parametry jsou více než slušné. Celá ta skvělá informace měla jedinou vadu na kráse: takové auto se k evropským zákazníkům nedostane.

A podobně je tomu v případě crossoveru CX-30, jenž se podle magazínu CarsDirect dočká silného turbobenzinu závěrem letošního roku. Parametry budou shodné s “trojkou”, zákazníci se tedy mohou těšit na 2,5litrový přeplňovaný čtyřválec Skyactiv-G s výkonem 167 kW (227 k) a 420 newtonmetry točivého momentu. Motor se pojí výhradně se šestistupňovým automatem a pohonem všech kol.

video

Pro evropské zájemce zůstane maximem inovativní technologie Skyactiv-X o síle 132 kW, což nám už v případě Mazdy 3 oficiálně potvrdila Markéta Kuklová z českého zastoupení automobilky: „Mazda neplánuje představit tuto variantu vozu v Evropě. Variantou s nejsilnějším motorem zůstává Skyactiv-X, který svými parametry perfektně zapadá do požadavků zákazníků z hlediska daňového, z hlediska emisních regulací a emisí CO2,“ vysvětlila.

Mazda CX-30 se s výkonným motorem samozřejmě stane nejdražší možnou volbou, což ale kompenzuje bohatá základní výbava. Auto přijíždí na 18” kolech a poznáte jej díky větším koncovkám výfuku a odznaku Turbo na zádi. Opomenout nesmíme ani kožené čalounění interiéru, head-up displej, elektrické otevírání víka zavazadlového prostoru či prémiový audiosystém Bose s 12 reproduktory.

Související články

Témata
25. 8. 2020 15:50
Re: Tohle auto i MZD3
Nic, jen že zase lžeš a vymýšlíš si. Proč to děláš ty vocase? Kdyby si držel hubu, tak by to pro tebe vyšlo mnohem líp, takhle na svoje lži a výmysly jen veřejně upozorňuješ :D :D

http://www.ceskedalnice.cz/dalnice/d1/

https://www.mdcr.cz/…-usecich,-v-rijn
Avatar - Hammunasakra
25. 8. 2020 15:22
Re: Tohle auto i MZD3
Jasně že jo = oba víme že vymejšlíš

Jo vím = furt ta podstata = když něco nechápeš neznamená to automaticky, že to je blbost, že to neexistuje atd atp

Co říkáš na ofiko přiznání ŘSD že D1 nebude opravená ani 2021, ale ani 2022?
Co říkáš na to že my a dánice OSTUDA? Fakt těch míň km chápeš JINAK než my ostatní?
24. 8. 2020 22:09
Re: Tohle auto i MZD3
Tak ty si me v zivote nevidel natoz aby si se mnou jel ale vis jakej sem ridic. A ja ze si vymejslim a lzu :D :D
Avatar - palix
24. 8. 2020 21:32
Re: Jak si to Evropa sama do*ebala
Ak si vezmeme, aké boli autá drahé ešte v 90-tých rokoch a pár rokov po nich, tak teoreticky môžme usúdiť, že na autách zarábali viac a preto si mohli dovoliť väčšiu rozmanitosť modelov / verzii.
Dnes sa musí hospodáriť opatrnejšie a preto sa oveľa viac pozerá na návratnosť. Aj keď auta išli v poslednom čase hore, stále sú oveľa dostupnejšie ako pred 20 až 30 rokmi.
Ešte mám v pamäti, ako u nás pred firmou stáli hlavne Škody 120, 110, Favority, kto mal Feliciu bol frajer... Dnes? Nové autá, zánovné autá, Crossovery, SUV... Pritom nežijem v regióne okolo hlavného mesta. Auta sa stali dostupnejšími a neviem, či celkovo sme sa mali finančne niekedy lepšie ako za posledných pár rokov. Nanešťastie nám akosi všetko zdražuje.
Avatar - palix
24. 8. 2020 21:18
Re: Markéta Kuklová
Otázkou je, kto by si ten 2,5 turbo motor vlastne kúpil. Ak by sa predávala CX 30 s daným motorom vo vysokej výbave za veľa peňazí, tak by to vlastne skoro nikto ani nechcel. Už v základe je CX30 celkom drahá. Vlastne už išlo všetko hore :-(
Mazda nie je práve najpredávanejšou značkou. Som si istý, že práve motor 2,5 T by zvýšil predaje o zanedbateľné množstvo. Mazda vyrába nádherne, výborne jazdiace autá. Problém je, že väčšina zákazníkov dnes pozerá na iné vlastnosti. Na druhej strane za dané peniaze by som si už Mazdu nekúpil, aj keď sa mi páčia ich autá. Zarobené peniaze sa dajú minúť aj na iné veci, ako je drahšie auto. Problém až tak nie je zarobiť tie peniaze, problémom je ochota zaplatiť takú vysokú cenu. Drahšie auto nespraví človeka oveľa šťastnejším, hlavne ak viac zaplatí za povinnú výbavu navyše = veci, ktoré vlastne ani nepožaduje od auta.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud