Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST VW Grand California 600 a 680 2.0 TDI aut. – Dlouhý a vysoký vandrují
11 komentářů
Sysoj Psojič
Po 11tis km a 10měs provozu můžu podotknout: 😄
Bílý nábytek není o nic náročnější na údržbu, než jiný, pokud člověk není prase. A když se něco zašpiní, aspoň se to hned očistí.
Cestovní rychlost 150-160 no problem. Nemám markýzu, protože je malá a není na autě, tudíž déšť tak úplně neřeší. Při poryvech bočního větru do 130km/h taky pohoda. Spotřeba 12-14/100km
Nutno mít 17"kola protože se auto mnohem líp řídí (třeba právě při korekcích větru)
Je to jediná dodávka, která v noci svítí a která má správně volant a ergonomii.
Provedení detailů, centrálního ovládání nástavby a nábytku mi dělá problém, protože až za 2 roky budeme chtít větší, tak se bude fakt blbě vybírat...
Bílý nábytek není o nic náročnější na údržbu, než jiný, pokud člověk není prase. A když se něco zašpiní, aspoň se to hned očistí.
Cestovní rychlost 150-160 no problem. Nemám markýzu, protože je malá a není na autě, tudíž déšť tak úplně neřeší. Při poryvech bočního větru do 130km/h taky pohoda. Spotřeba 12-14/100km
Nutno mít 17"kola protože se auto mnohem líp řídí (třeba právě při korekcích větru)
Je to jediná dodávka, která v noci svítí a která má správně volant a ergonomii.
Provedení detailů, centrálního ovládání nástavby a nábytku mi dělá problém, protože až za 2 roky budeme chtít větší, tak se bude fakt blbě vybírat...
Souhlas, největší výhoda Crafteru, respektive Grand Californie, je skutečnost, že se na poměry těchto vozů výborně řídí, má super světla i rozumnou výbavu a 160 je stále příjemná cestovní rychlost v normálních otáčkách.
rozej
Byl to pro mne velký favorit. 2+2 pasažéři, požadavek na rychlé přesuny a snadnou manevrovatelnost. Zklamalo mne ale vnitrni provedení, takto sterilne jsem se v autě už dlouho necítil. Mnohem více mi sedla Westfalia Columbus se zvedací střechou (I doloznosti vychází lépe) Bohužel po víkendu jsme se do vestavby jako 4-clenna rodina sice nasoukali, ale že by to bylo něco pohodlného na dlouhé měsíční cesty, to se říci nedá 😞 za hezkého počasí je člověk venku, ale den s deštěm s dětmi uvnitř si neumím představit. Takže jsme skončili u klasického integrálu Weinsberg CaraCore. Vestavby mají 100% něco do sebe, ale pro pohodlné cestování jsou vážně jen pro dva, max 2+1
Sice se neshodneme ve sterilitě, ale jinak pravda. Jsme 2+1 (11let) a stejně do 2 let musí přijít upgrade... 😒
Já integr nemám rád, ale v pátek měl Niesmann Bishoff premieru iSmove a to asi bude cesta.
Pápá servisu na každém rohu... Napřed budu hledat, kdo to tu vůbec prodává, abych pak jezdil se strachem, že se něco pokazí..
Zlaté VW :yes:
A to nekomentuju přesednout s Crafteru do fiatu :no:
Já integr nemám rád, ale v pátek měl Niesmann Bishoff premieru iSmove a to asi bude cesta.
Pápá servisu na každém rohu... Napřed budu hledat, kdo to tu vůbec prodává, abych pak jezdil se strachem, že se něco pokazí..
Zlaté VW :yes:
A to nekomentuju přesednout s Crafteru do fiatu :no:
Pocit z interieru je ciste zalezitost osobniho vkusu, souhlas. A ano, Fiat vs VW je o velkem odrikani, obzlast kdyz je clovek na VW zvykly z Multivana, tak delnicke pracoviste Ducata neni nic z ceho bych si sednul na zadek...
Moznosti pak jeste muze byt Hymer na MB, NB se sice vejde do 3,5, ale pokud si clovek bude chtit to auto udelat podle sebe, tak se 4,5t stejne nevyhne..
Jinak mate zkusenost, jak se na Grand Californii tvari ve VW servisu? Co jsem slysel, tak s Westfalia vestavbama vas poslou k vasemu prodejci i kdyz se jedna o problem na pohonnem ustroji nebo podvozku. V tomto smeru mam s Fiatem dobre zkusenosti (i kdyz to muze byt o lidech) - jezdim do Dojacka v Praze Nuslich a lepsi pristup jsem v servisu nezazil.
Moznosti pak jeste muze byt Hymer na MB, NB se sice vejde do 3,5, ale pokud si clovek bude chtit to auto udelat podle sebe, tak se 4,5t stejne nevyhne..
Jinak mate zkusenost, jak se na Grand Californii tvari ve VW servisu? Co jsem slysel, tak s Westfalia vestavbama vas poslou k vasemu prodejci i kdyz se jedna o problem na pohonnem ustroji nebo podvozku. V tomto smeru mam s Fiatem dobre zkusenosti (i kdyz to muze byt o lidech) - jezdim do Dojacka v Praze Nuslich a lepsi pristup jsem v servisu nezazil.
Já mám velmi dobré vztahy v Samohýl Motor Zlín.
Z počátku (první prodaný kus) dost bojovali ale statečně a s nasazením. Pak na jaře proběhl velký upgrade na MR2020 (HW i SW) a vše na 100% zvládli. Teď už je to prý brnkačka a to včetně neVW zařízení.
Naštěstí se tam nic nekazí.
Ohledně Hymeru, to je hnus ten design. Niesmann je proti tomu o 10-20let dál a to nejen opticky, ale i chytrými řešeními. 22/23 má být nové Ducato, tak snad to bude jinde.
Na druhé straně bydlíš 95% a jedeš 5% času, sedáky má Niesmann jiné, výbavu auta plnou. Uvidíme.
Z počátku (první prodaný kus) dost bojovali ale statečně a s nasazením. Pak na jaře proběhl velký upgrade na MR2020 (HW i SW) a vše na 100% zvládli. Teď už je to prý brnkačka a to včetně neVW zařízení.
Naštěstí se tam nic nekazí.
Ohledně Hymeru, to je hnus ten design. Niesmann je proti tomu o 10-20let dál a to nejen opticky, ale i chytrými řešeními. 22/23 má být nové Ducato, tak snad to bude jinde.
Na druhé straně bydlíš 95% a jedeš 5% času, sedáky má Niesmann jiné, výbavu auta plnou. Uvidíme.
A kde je klima obytného prostoru ?
Jinak pro nád 2 s klukem 11let je to auto aut.