Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePeugeot 3008 prošel faceliftem. Má nový i-Cockpit a bohatší výbavu. Přišel však o 2.0 BlueHDi
82 komentářů
KANKUNEN
a zruší se i v reálu čistý diesel, který krásně funguje s Aisinem. 3008 už je i hlavní auto do rodiny a nejen příměstský poskakovač. Ale je to vymyšleno, pokud nabiješ na uhlí počítáš do emisí 2x nulu.
2.0hdi je okrajova zalezitost, prisiel on lebo klesa zaujem o taky motor. Nic viac v tom nehladaj.
Přitom jde snad o nejlepší motor co kdy PSA udělalo. Divná doba...
NEviem co definuje najlepsi motor, ale ocividne zan zakaznici nie su ochotni platit. Vecsine staci 1.5hdi alebo beru benzin. Cudujem sa, ze 1.6puretech ostava tiez.
To bude asi ten problém, že většina neví... Co ho definuje? No, že se třeba hned nevytahá rozvoďák, že hned nezačne žrát olej, že hned nekarbonuje, že se nemusí měnit svíčky po 20 tis.km, že má kultivovaný chod, že dobře tahá a moc nežere, že najede 500 000 km bez zásadního průseru, že je slušně a levně servisovatelnej atd. Ale nová doba si žádá nové myšlení. Takže se řeší barva a kola, display + vysoko umístěný těžiště, to prej fyzice moc pomáhá...
Okrem 1.2, kde sa remen kvoli zlemu materialu rozpadaval(nie vinou konstrukcie motora) sa netykaju vyssie spomenute problemy ani jedneho. OK karbon u benzinov sa asi vyskytovat bude, ale nic hrozne to nie je. Naviac R4 dizel a kultitovany chod v jednej vete je snad len vtip. A ze to vela vydrzi prveho a casto ani druheho, ci tretieho majitela spravidla nezaujima, takze ano, preco by to niekto riesil? A ono neriesi sa casto ani ta farba, vecsina jazdi v zakladnej bielej, lebo ani za farbu mnohi nie su ochotni platit. Za ine kolesa estemenej nez za tu farbu, takze vzdy je to len a len o cene.
No jestli je 1,6 THP vzor spolehlivosti motorů, tak to teda děkuju... A zrovna HDI je skutečně solidně kultivovaný a nijak neobtěžuje. Třeba v 508 o něm člověk krom rozjezdu a prudkého přidávání skoro ani neví.
Pre teba je dobry motor spohlivy. Podla mna dobry motor je taky, ktory splna ocakavane potreby a spolahlivosti je jeden z faktorov, co pri dnesnych zarukach zacina byt nepodstatny udaj. Naviac si spomenul 1.6THP ty, pricom do sucasnych sa dava 1.6 puretech a s prvym THP nema spolocne uz nic aj ked ide stale o evoluciu toho isteho motora. A predstav si, ze som mu dal prednost pred 2.0 hdi, lebo ten pre mna zmysel nema. A islo cisto o ekonomicky charakter ako o domnelu spolahlivost.
No a já si projel 508 SW GT v obou verzích a vybral si HDI i když jsem byl vždycky pro turbobenzín. Vím, že tomu říkají Pure Tech, aby se marketingově zbavili té ostudy, ale pořád mu nevěřím a měnit povinně svíčky po 20 tis. je prasečina, to ať se na mě nikdo nezlobí. Už jen tohle samo smrdí. Nákladově mi nafta vychází plus minus stejně, možná i o fous hůř, ale přesvědčil mne projev při běžné jízdě a sladění s převodovkou. Prostě ta dehtová verze jede tak nenuceně a s nadhledem a bez stresu. Převodovka se opírá o krouťák a nehoní výkon v 5+ tisicích. Jasně, 225k verze jede o kus rychleji, když se pedál zaboří do podlahy, ale to chování převodovky a motoru se nehodí k charakteru dálkového korábu. Je to volba každého soudruha a nikomu to neberu. Já jsem prostě zvolil HDI a čekání i když jsem měl možnost mít okamžitě to samé v 1,6 za super cenu.
1.2 své problémy měla, o 1.6 nemluvě. Velké nájezdy tyhle motory nemají, takže těžko hodnotit dlouhodobou spolehlivost. 2.0 HDi je ověřený motor, který přežije auto. Že je ti to jedno, je taky přístup, ale to už je individuální.
Mal, aktualne vyriesene. 1.6 tiez, aktualne tiez poriesene, ale stale tu prevlada mantra o 10 rocnych problemoch motora, ktory s tym povodnym uz nema spolocne snad nic.
EDIT: teraz maju aktualne oba HDI problem s adblue nadrzami, takze si naozja nevyberies.
EDIT: teraz maju aktualne oba HDI problem s adblue nadrzami, takze si naozja nevyberies.
Stejně, jako se dodnes diskutuje o poruchových TSI. Pověst se pokazí snadno, ale napravit ji trvá. A že toho 1.6 THP pokazil hodně.
Jak vyřešili problémy s 1,6? Máš konkrétní info? Krom toho, že vynucují měnit olej a svíčky po 1 roce a 20 tis.km? Víš o jiných odolných rozvodech, o jiném chlazení, o vyřešení zanášení egr, sání a ventilů? Stále jen slyším, že by to už mělo být OK, ale nikde nelze najít konkrétní řešení. Zato se ví, že motory se postupně zanáší a ztrácí výkon.
A na ake problemy ktoreho rocnika narazas? Olej sa meni po roku resp 20k km uplne bezne v akomokolvek motore, sviecky som sa pytal vyssie, nic take som sa nikde nedozvedel, ze by ich bolo nutne tak skoro menit. Takisto som nepocul o poslednych rocnikoch nic zasadne, za to viem ,ze aktualny motor nema s povodnym problemovym 1.6 THP spolocne uz takmer nic. Takze mna naopak zaujima o akych konkretne motoroch hovoris.
O všech výše uvedených. Natahovaní řetězu, žraní oleje, karbonizace, samozápaly, prasklé písty, vysoká spotřeba a častý servis. Nevím, koho jsi se ptal, ale jdi se zeptat znova. 1,6 225k má povinně nařízenou výměnu svíček po 20 tisících. Ověř si to v servisu Peugeot.
Ok beriem, 180k verzia to tak urcite nema. Kazdopadne karbonovanie je problem priamovstrekovych bezninov vseobecne a povazujem to len za nutne zlo. Zvysok co opisuje som pocul na stare verzie, nie tie z poslednych rokov a ano pytal som sa aj v servisoch, takze beriem to s rezervou. A uplne to ignorujem vztiahnute na 1,5 rocne motory.
No držím pěsti, ať se ti nic nevysere a vše funguje jak má a ať se to pak i dobře prodá. Mě varovalo několik na sobě nezávislých servisáků od Peugeotu a i pár služebně starších prodejců a všichni svorně doporučili naftu. A po zkušebních jízdách jsem ji nakonec zvolil. Pochopitelně marketéři a frikulíni v oblecích po 14 denním školení v prodeji moderních motorů (rozuměj mladí nezkušení prodejci bez zájmu o techniku) doporučí 1,2 a 1,6 + hybrid a SUV k tomu. Já šel raději cestou komfortu a spolehlivosti + prodloužené záruky pro sichr 😄
Omítáním svoji "pravdy" se z ni pravda nestane = diesl bez dotování ceny paliva nemá moc šancí. Už roky se to napříč Evropu diskutuje a řeší = byť k tobě se to asi nedostalo
To já s Kylií když jsme vybírali motory pro tohle auto = sme to věděli a podle toho konali :😉
To já s Kylií když jsme vybírali motory pro tohle auto = sme to věděli a podle toho konali :😉
Kedze tvoje skusenosti su nulove beriem to tiez s rezervou. 1.2 som vlastnil v 308sw a je to vynikajuci motor. AK by bol dostupny pre moju aktualnu 5008 ale v tej aktualnej 114kW verzii, tak ani nerozmyslam nad 1.6 a beriem 1.2. Moja 308sw mala pohotovostnu hmotnost 1430kg, kamaratova 3008 s identickym motorom, prevodovkou, rovnaky vybavovy stupen, len bez niektorych vybavovych prvkov 1360kg, cize bola o 70kg lahsia. Ak je to ok pre 308, je to ok aj pre 3008. Predajca nebol mlade ucho a dal mi testovat sukromne auto jeho kolegu s 1.2. Tak ako mi nechcel verit kamarat, co po skusobnej jazde zobral tu 3008 s 1.2 a to prechadzal so superbu II s 2.0tdi. Jeho "kosackovy" 3r motor ma aktualne cez 90k a ma vymenene rozvody na zaruku (kvoli tomu remenu) inak ziadne problemy. To moje byvale doteraz problemy ziadne. Aktualna 1.6 tiez bez problemov, ale kedze ma rok k spolahlivosti sa vyjadrovat nejdem.
Trápím Puretech 1.2 96kW v Combu a pohoda. Sluší tomu ten osmistupňový automat, ve výsledku jsou pro mě ty stupně důležitější než otáčky a lety prověřený Aisin AW F8F (GM ho dává v Americe do několika modelů) prostě funguje a je vhodný i pro těžší auta jako dodávky (je dokonce i v některých VW Crafter a MAN TGE). Zpočátku mi vadilo, že motor neumí brzdit, ale ono je to asi při tomhle objemu i dobře, raději trápit brzdy než převodovku, měnič a motor. Konstrukcí je tento tříválec velmi jednoduchý, ale přitom se tam snažili pořešit pár problémů vhodných pro časté popojíždění, třeba elektrické dochlazování turba po vypnutí motoru nebo speciální ohřívání bloku motoru na ještě studeném motoru (okruh kapaliny ohřívané z výfukového odvodu) tak aby se co nejrychleji dostal na provozní teplotu. Je tam minimum dílů, co působí nějak křehce, působí to spíše jako díly z normální 1.6.
ad 1.2 Pure TECH kecáš = I tady k tomu byl materiál = nájezdy přes 500.000 km = dle zdrojů a ne keců je to možná i nej- malej motor
Viz ne funkční odkaz na autoforum propad prodejů dieslů dal pokračuje = a si představ UKONČIT jim zvýhodnění ceny paliva
Viz ne funkční odkaz na autoforum propad prodejů dieslů dal pokračuje = a si představ UKONČIT jim zvýhodnění ceny paliva
Dnes se leje do motoru voda místo oleje, aby to žralo o deci méně a mohli žvanit o ekologii. V Číně mezitím prolévají zem kyselinou, aby by bylo z čeho dělat baterky.
Zákazníkům podobného auta je to hlavně jedno. Sedne, projede se, stačí mu to a nejspíše ani pořádně neví, co má pod kapotou, jen to, ze je to diesel a má to 130 koní. Tohle jsou úplně neřidičská auta, klasická přemisťovadla, která bodují líbivým vzhledem. Ale přitom zrovna 2,0 HDI je kultivovaný, úsporný a spolehlivý motor, který v tom autě funguje lépe.
Ale POTŘEBUJE trvale dotovat palivo = jinak viz já 13:40 = co ty a 220 kW a 165 kW?
Ty Kylie, nebo jak sis říkal/la, ty funguješ jako rentiér, nebo ti někdo platí, za tyhle agitace, že máš energii na to se už snad 10 let vyjadřovat neustále ke všemu od rána až do pozdní noci a neustále omílat svoje "pravdy". Občas sice hodíš argument a víš víc, než pár dalších členů zdejšího panoptika, ale styl jakým to děláš bezpečně odradí kohokoliv a nikdo ty argumenty nebude poslouchat. Nikdo. Možná bych zašel za specialistou, třeba by pomohl. Není možné přece vyřešit krizi sexuální identity nekonečným bojem s větrnými mlýny na auto.cz A nebo bych zkusil projít se v lese...
Tobě zjevně nepomůže ani procházka 😁
Ale jestli myslíš že neteta Kylie nebo já sme měli vliv na výkonovou skladbu motorizací = tak jo no 😄
Ale jestli myslíš že neteta Kylie nebo já sme měli vliv na výkonovou skladbu motorizací = tak jo no 😄
Tak určitěééééé. Jsem si jistý, že máš vliv úplně na všechno, včetně rotace Země. A hlavně víš přesně, co si kdo myslí a to je bomba. :yes: :yes: :yes:
Nehrej si, napřed musíš pochopit, kilo litr, 1+1 je kulatý trojúhelník a miliardy miliard.
😄 No bude to fuška 😄 Každopádně na tyhle teoretický co by kdyby byly v ***i ryby žvásty seru. Mě zajímá co platí teď a co bude nejspíš platit v dohledný době a tady to spíš vypadá, že si Andrej prosadí ještě nižší cenu nafty, než je teď. A i kdyby ne, tak si prostě koupím motor a převodovku, který mi vyhovujou a ne takový, který mi někdo vnucuje... Jednou benzín, podruhý naftu a za 5 let třeba hybrid, proč ne?
Tobě někdo něco VNUTIL? Nepomohla by procházka lesem?
Já už měl naftu benzín, hybrid a časem třeba vodík = vždy si rozhoduje sám. Ale nezpochybňuju UČIVO ZŠ Qa další důvody a příčiny = proč všechno nezůstává jak to bejvávalo
Jj černej humor že se diskutuje nutnost ukončit zvýhodňování nafty = a z důvodů vlastni kapsy Andrej plánuje OPAK :yes: 😁
Já už měl naftu benzín, hybrid a časem třeba vodík = vždy si rozhoduje sám. Ale nezpochybňuju UČIVO ZŠ Qa další důvody a příčiny = proč všechno nezůstává jak to bejvávalo
Jj černej humor že se diskutuje nutnost ukončit zvýhodňování nafty = a z důvodů vlastni kapsy Andrej plánuje OPAK :yes: 😁
Pořád čekám, až budeš stejně bojovat proti e-2008 a podobným na dotacích závislých vehiklům.
Neviem odkiaľ beriete, že 2.0 hdi je dobrý a spoľahlivý motor. Mne vydržal presne 200 000 km a viac nenaštartoval 😄 Aspoň bol úsporný. Bola to verzia euro 5. Mal som aj verziu euro 4, ten jazdí dodnes, ale zase nebol úsporný. Taký napr. Bmw diesel sa mi zdá oveľa lepší. Rovnako, ako tie menšie hliníkové hdi. Mám aj 1.6 hdi a ten je v pohode. Čiže logicky by som si vybral nový 1.5 hdi, ako si to vyberá 90 % zákazníkov.
Z veřejných zdrojů = zrovna tuhle to psali v Autotipu? Nebo to byl SM? Nejspolehlivější 2litr nafta
Občas se nezadaří, to se asi stane všude. Jen se zeptám, byl kupovaný nový? Jezdil vždy na servis podle plánu? Dostával kvalitní naftu? Jezdil dálky, nebo jen město? A co se mu stalo? Protože tohle je opravdu jeden z nej dieselů na celém světě za spoustu let. Oproti tomu zrovna 1,6 moc v pohodě není. Kvůli malé olejové náplni, která nejde ani celá vypustit. A kdo tohle ignoruje, tomu se to časem projeví. 1,5 se ukáže. Zatím se jeví docela fajn. Jako živý a úsporný motůrek, ale na větší auta a tempa mu chybí ten nadhled dvoulitru. I když někdo tu psal, že to žere 7,5/100, což je hodně divný. EDIT: Za co, že to sbírám palce dolů? Za otázku? To se tady nesmí? 😁 Tady se jen hází dogmatama? 😁
staci si vyhladat na internete regulator tlaku paliva a najhorsie na tom je, ze to nevedia ani servisy riesit
Z toho moc moudrej nejsem... Neodpověděl jsi na mé dotazy, ohledně původu a servisu vozu a jen mi radíš, abych si našel běžnou součástku za 2 tisícovky. Slovy klasika (Hele vole, kde mám káru?) "A dál?" To jako značkovej servis neumí vyměnit tuhle součástku? Nebo jak to mám chápat?
To jo, mám druhy kus a motoru jen menim olej. Ještě se dá koupit u 508 a DS citronu, i Ford už ho přestal kupovat
už to vypadá tak, že kdo jednou bude mít ojetinu se slušným dieslem, tak mu lidi urvou ruce. Zelení troubové nedávno tlačili diesel, teď tlačí elektrobenzín, ale zase jiná parta přijde, začne počítat CO2 i za elektriku a zas bude diesel svatý.
Co je to "okrajová záležitost"? Kolik jsi to minule psal? 10%? Když v tom autě do teď byl, je tak drahý ho tam nechat? Spousta výrobců má verze, které jsou okrajové. Peugeotu se daří, není před krachem, nepřijde mi takový luxus nechat v autě ten nejvhodnější motor. :no:
Jenže... k čemu je značce motor nejvhodnější pro internetové diskutéry?
Jak to myslíš? 3008 PHEV začínající na milionu kupuje víc lidí, než 2,0HDI?
Až HDI nebude kupovat nikdo, pak můžeme říkat, že je to motor pro internetové diskutéry.
Ve finále bude stačit jeden nejprodávanější motor, ne?
Až HDI nebude kupovat nikdo, pak můžeme říkat, že je to motor pro internetové diskutéry.
Ve finále bude stačit jeden nejprodávanější motor, ne?
Zatím o prodejích PHEV nemáme moc informací, když je to v podstatě novinka. Takže v tomhle se s tebou přetahovat nebudu, zbytečně bych se zatahoval do debaty o nesmyslu.
Ale realita prostě říká, že o 2,0 HDI se sice diskutuje, ale deset procent při klesajících prodejích prostě není udržitelné. Kdyby to bylo deset s rostoucím podílem, tak asi jo.
Ve finále to u elektrických aut tak klidně může dopadnout. Jo, že si to my, zvyklí na padesát variant, nedokážeme představit? Taky nejsme zájmová skupina.
Ale realita prostě říká, že o 2,0 HDI se sice diskutuje, ale deset procent při klesajících prodejích prostě není udržitelné. Kdyby to bylo deset s rostoucím podílem, tak asi jo.
Ve finále to u elektrických aut tak klidně může dopadnout. Jo, že si to my, zvyklí na padesát variant, nedokážeme představit? Taky nejsme zájmová skupina.
Co není udržitelného na dvaceti tisících aut ročně? Ještě jednou - kdyby tam ten motor doteď nebyl, museli by řešit jeho zástavbu, homologaci...
Spíš je otázka, zda těch dvacet tisíc aut ročně přinese takové zisky, aby se to opravdu vyplatilo ten motor dál udržovat a kontinuálně vyvíjet. A tady už zjevně nevyplatí.
Ten motor by se udržoval a vyvíjel pro 3008? Já myslel, že ho MUSÍ udržovat a vyvíjet, protože je i v jiných modelech.
V každém modelu je něčím specifický. Základ je sice stejný, ale konkrétní auto žádá konkrétní úpravy. A pokud se těch aut prodá málo a podíl klesá, tak se prostě už nevyplatí ty úpravy dělat. Ale tohle snad je jasné i tobě, tak proč se tak divně vyptáváš?
Hlavně je to 10 % s nejvyšší marží. To mi nepřijde zanedbatelné.
Spíš pět procent, pokud je pravda, co píše Reco. V GT verzích ta marže bude vysoká, ale u běžných výbav je rozdíl od základu minimální.
A navíc, pokud odhlédneme od české kotliny do zemí s podporou "nové mobility", pak vyjde výhodněji hybrid. A kvůli tomu, že naše země zatím žádnou podporu nemá, se fakt PSA tím motorem zabývat nebude.
A navíc, pokud odhlédneme od české kotliny do zemí s podporou "nové mobility", pak vyjde výhodněji hybrid. A kvůli tomu, že naše země zatím žádnou podporu nemá, se fakt PSA tím motorem zabývat nebude.
Ano, nieco okolo tohto % to bolo, s tym ze polovica z toho bolo GT, kde si motor nevyberies. Ja niesom ani akcionar ani vyrobca, takze to sa mna nepytaj, ale 1. nie je to najvhodnejsi motor, lebo to by si musel predpokladat aj jeho konkretne vyuzitie u vsetkych co je nerealne a 2. predpokladam, ze si spocitali, ze vyhodnejsie bude ho zarezat.
Tlak na emise, pořád stejná píseň a pak zblblý masy, který řeší jen design a marketingový proklamace. Věřím, že by ho v některých modelech nechali i kdyby se prodával míň. Na druhou stranu, když sami v mnoha modelech nabízí "stejně" výkonný benzin o 70 000,- Kč levněji, tak zrovna v SUV, které nejspíš většinu života stráví u nákupních center se ten rozdíl nikdy nevrátí a výkonová křivka asi majitele netrápí.
Výkonovou křivku řeší papíroví diskutéři tady na auto.cz.
A nebo ti, kteří s tím autem jezdí štreky a nebaví je kvedlat šaltpákou a nebo poslouchat dunění podtočenýho motoru a nebo řev vytočenýho motoru, nebo čekání až se podřadí a roztočí turbo atd... Někdo třeba má rád pod pravou nohou příjemný a hned dostupný výkon s rozumnou cenou pohonu i provozu a zároveň nehodlá dobíjet PHEV. Každému dle chuti, ale já mám radši okolo 150 koní ve 2500 ot/min, než v 5000. Není snad pro každého, kdo se zajímá o auta povinností lovit koně ve vysokých otáčkách, nebo jo?
Prosim ta uz radsej na tuto temu nehovor nic. https😐/www.youtube.com/watch?… Pozri sa na ten rozdiel a potom skus nieco zmysluplne k tomu nieco dodat. A to nehovorime o vykonovo rovnakej variant, takze si svoju teoriu mozes strict vies kam.
A co tím chceš říct? Tohle video znám dobře, proto jsem hned našel čas 9:25, kde je krásně vidět rozdíl v pružnosti reálného života. 109 vs 154 metrů, co je často buď nepředjetí, nebo průser. To je skoro 50% v neprospěch benzínku. Já se tady nepotřebuju hádat, ale zrovna tak mě tady nemusí nikdo přesvědčovat o tom, že HDI je špatná volba. A tohle jsou pořád testy v extrému, ale pak je tady reálná jízda v reálném čase, každou vteřinu jízdy, která trvá hodiny a hodiny a kvůli tomu si já zvolím to co chci a nemusí mi tu někdo kázat ať mlčím.
Tym chcem povedat to, ze si bol prvy kto zhadzuje ostatne verzie bez toho aby si mal s nimi realne skusenosti, lebo nic nie je lepsie ako dvojliter. A ze kazdy, kto to tak nevidi je zblbnuta masa co vidi len dizajn a nakupne centra. Svoje dojmy si nechaj to je cele.
Co to plácáš? Já jen napsal svoje zkušenosti a obavy z motoru 1,6 THP a popřál ti bezproblémový provoz. Projel jsem si mnoho verzí a modelů od Peugeotu a dalších značek a zvolil jsem si podle svého citu a rozumu. A to, že lidi jsou tupé masy až na pár výjimek je holý fakt. Nikde jsem netvrdil, že jsi to ty. Ale potrefená husa se vždy ozve. Asi jsem ti šlápl na kuří oko, když jsem napsal, že THP byl průser a neznám jediné konkrétní info o konstrukční nápravě. Tím ovšem netvrdím, že je průser stále. Jen toliko, že já mu prostě nevěřím a taky to, že s naftou se mi jelo líp. A navíc ty řešíš 3008 a já 508 SW. Mě 3008 nesedlo vůbec ničím a přesto jsem ho šel projet. Zcela bez předsudků. Takže se hoď do klidu, já tvoji garáž nehaním. To je zcela a jen tvoje věc s čím jezdíš. Nechápu proč každej druhej komentář na každý diskuzi kdekoli je brán jako osobní útok.
2.0 BlueHDI i 1.2 PT jsem v 5008 zkoušel. 1.2 překvapila, ačkoli předjížděcí manévr jsem s ní musel předčasně ukončit. 2.0 HDI je ale do takového auta perfektní.
silversurfer
nevi se uz kdy bude nasledovat?
twistedTSD
Hezká maska, ale celkově mi to přijde trochu zbytečně násilné. Nejhorší je ten displej v interiéru, to je krok zpět.
Meky
Tento motor má nezvycaj e vysokú spotrebu. Hlavne na diaľnici sa s ním nedá ísť za menej ako 7,5litra, čo je fakt veľa.
Ma niekto ešte takú skúsenosť?
Myslím aktuálna verzia 1,5bluehdi 96kw.
V reáli je ta spotreba na úrovni 1,2 puretech, kde práve tych 7,5 litra mi ešte príde akcrptovatelnych.
A vie niekto viac info o problémoch s nadrzsmi na adblue??
Ma niekto ešte takú skúsenosť?
Myslím aktuálna verzia 1,5bluehdi 96kw.
V reáli je ta spotreba na úrovni 1,2 puretech, kde práve tych 7,5 litra mi ešte príde akcrptovatelnych.
A vie niekto viac info o problémoch s nadrzsmi na adblue??
1.6 majú problémy s nadrzami adblue, kvôli tomu som predlžoval záruku, ale mne zatiaľ funguje. Diaľnica s 1.6 hdi mi počas dovolenky písalo spotrebu 7,8l, ale to som šiel naplno. Či je to veľa, či málo, ťažko posúdiť. Pri pomalsej jazde je myslím úsporný dosť, žerie o liter menej, ako napr. 1.5 dci. To mi počas dovolenky písalo 7,4 l spotrebu, ale diaľnice boli o dosť plnšie a nedalo sa ísť vždy naplno.
Blue Sun
design přídě 3008 hodně sekne. Naopak k tomu teď neladí záď, která je dost nudná. V interiéru paráda, není nač si stěžovat. Akorát je zbytečné mít v grafice displeje tachometr, když je uprostřed ještě digitální.
Mně se tam akorát moc nelíbí ten přesah masky pod světla, a celkově je vpředu nějak moc chromu, ale v nějaké GT line s černou maskou bych tomu asi neměl co vytknout
Popravdě ani těch 165 kW většina asi nezná a ani nezkusila = 160 kW mívalo BMW 840i
Ty sám si někdy měl 220 kW? Nebo alespoň 165 kW?