Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
karoque
0
Zase Hovňák za 300? Když to tu bylo pořád. První velkej za 300, pak malej za 300. Pak porovnáme velkej za 300 a malej za 300. Pak vylížeme prcku tomu za 300. Dyť nikomu takové ichtyloviny neděláte. Zamysleli jste se trochu? Právě proto je mi také značka tolik nesympatická, že se jí snažíte podrstrkovat za každou cenu.
Avantime
...to nie je vôbec zaujímavá ponuka mimo základ s atmosférou. Za 450-tis korún radšej Clio Intens so 130-koňovým štvorvalcom a EDC.
Ano B segment ve skoro plné nebo C v základu kdy dnes už to nejsou holobyty vyloženě. A i v B segmentu už moc atmosfery nechcou lidi.A když zustanem u H tak je zato slušna i30.
Já vidím dle ceníku Clio Intens TCe 130 EDC GPF za nejméně 470 000.
Ako píšeš, základné ceny fajn, ale s turbom a troškou výbavy to letí dosť vysoko, to už je hlboko v teritóriu i30ky. V tomto kontexte som zvedavý, ako nacenia hotheč i20N, keď príde. Nemôžu ísť príliš vysoko, pretože i30N začína dosť nízko to by kanibalizovali. Uvidíme.
ACE.
Když se člověk podívá co nabízí takovej Yaris a za kolik, tak Hyundai je víc než kousek mimo.
Yaris bych si asi nekoupil, ten roztomilý design interiéru i exteriéru mě dost míjí.
Já bych se s tím asi nejdřív svezl, první testy (zatím hybridu) hodně chválí jízdní vlastnosti a ta výbava je opravdu bezkonkurenční. Vzhled je pro mě naprosto druhořadá záležitost.
Tak v prvom rade Yaris, chce byť stále malým autom a nie rodinným autom B segmentu. A myslím, že hlavne pokiaľ chceš LED svetla, čo je asi vec čo manželke na súčasnom Yarise najviac chýba, tak s 1,5 si cez 15 tisíc a to nie je úplne ľudová cena. Rozdiel medzi hybridom a 1.5 sa ešte prehĺbil a v neposlednom rade sa jej končiaci Yaris páči viac ako nový.
No ale furt když dorovnáš výbavu, tak je to při podobně výkonných motorech, nějakejch 440t Yaris vs 540t I20. Samozřejmě jen koukám na ceníky, předpokládám že tato nesmyslná cena nemůže v reálu platit.
TondaSverak
podívejte se kolik stojí výběhová Fabka..
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Meky
😲
19000€ za malé auto s 88kw a prvou pouzitelnou výbavou?
Vám musí *** chlapci v hyundai.. :no:
Neveril som tomu, ale aktuálne v porovnaní s konkurenciou ma škoda fakt objektívne lepšie ponuky.
19000€ za malé auto s 88kw a prvou pouzitelnou výbavou?
Vám musí *** chlapci v hyundai.. :no:
Neveril som tomu, ale aktuálne v porovnaní s konkurenciou ma škoda fakt objektívne lepšie ponuky.
Nepredbiehaj, slovenské ceny ešte nie sú. A podľa cenníka faceliftovanej i30ky naopak Hyundai naceňuje veľmi rozumne, i30 s najsilnejším motorom 1,5TGDi s výbavou Family stojí 18400, takže ceny 19t za i20ku s litrom by som sa nebál.
Ak ale prenesie české ceny i20 aj k nám, potom samozrejme okrem základnej atmosféry i20 moc cenový zmysel nebude mať a bude vhodné pozrieť sa o triedu vyššie.
Ak ale prenesie české ceny i20 aj k nám, potom samozrejme okrem základnej atmosféry i20 moc cenový zmysel nebude mať a bude vhodné pozrieť sa o triedu vyššie.