"Audi vysílá Porsche na pomoc stovky zaměstnanců. Vyrábět budou elektrické Taycany"
Hustý by bylo, kdyby vyráběli neelekrické Taycany...nebo jak je ten titulek myšlenej?
Asi "elektro" v nadpise furt kliká... :-!
Tak snad se jim tech lepsich aut podari vyrobit s audianerama dostatek. :-)
No, pro nekoho, koho zajima desetina s 0—100 a cas na okruhu verim, ze Porsche muze byt skutecne lepsim autem, nehlede na to, ze ma jiste nejvic nejlepsi interier a hlavne znacek s parozim. :-)
Uvidime az dorazi 3-motorova Tesla.
A samozrejme se tesim na Roadster. :yes:
Misto skatulkovani a urazek zkus radeji diskutovat. Muzes zacit treba tim, jaka je tvoje definice "lepsiho" auta. Ve zdejsim skodovacko-chaluparskem kraji, kde etalonem je 1.9tdi s nejnizsi moznou (i nemoznou) spotrebou a nejvetsim kufrem si Model S v primem srovnani s Taycanem nevede tak zle. :-!
Dik ze na me myslis. A (predem) diky za pokec.
Hezky vecer
PS Pro toho, kdo zustal myslenim u poctu ventilu, valcu, turb, rychlostnich stupnu v manualu a hlavne s nepostradatelnou pakou rucni brzdy.. je samozrejme clovek obdivujici Teslu sektar.
Je to dano vetsinou predevsim tim, ze pro tyhle lidi je pochopeni myslenek sekty a pochopeni techniky elektromobilu na stejne urovni.
To ale neni problem Tesly a jejich fanousku.
To je problem (neznalosti, strachu z neceho noveho resp. lasce ke statu quo, neprizpusobivosti...) jejich hateru. ;-)
https://youtu.be/-HxIHLpgCl4
Obdiv Tesly, narozdil od abstraktnich nehmatatelnych (a casto zvrhlych) myslenek sekty, ma (i kdyz si to nechces priznat) sve realne zaklady, ktere mimochodem odrazi i hodnotu firmy. A jelikoz se jedna o aktualne nejhodnotnejsi automobilku sveta, tak na tom asi neco bude. Co?
Jinymi slovy, jestlize mas fanousky Tesly za sektare, tak je sektou podstatna cast zdejsiho kapitalistickeho zrizeni. Coz uz ale z principu neodpovida definici sekty. A za sektare bys mohl byt povazovan spis ty sam. :-O
Jinak ja samozrejme Taycanu fandim. Stejne jako kazdymu jinymu EV.
A? To je jako říct, že to nic nemění na tom, že Octávka má lepší kufr než Ferrari.
Taycan a Tesla S jsou auta s jiným určením a pro jiný typ zákazníků.
Ano v dojezdu je o celých 13 mil lepší. Což ovšem okamžitě ztrácí při velmi pomalém nabíjení. Jakmile dojde na dynamiku v přímce i v oblouku nebo na kvality podvozku, tak žalostně zaostává.
The Model S is currently the better electric car if you're looking to travel the length and breadth of the country – or the continent – easily. Its range and Tesla’s brilliant charging network see to that. It’s also blooming quick, a bit cheaper (even on whole life costs), roomier and better equipped.
Ano a proto 1st – Porsche Taycan, 2nd – Tesla Model S
No já si jej představuji přesně takto, třikrát se rozjede a protože nemá dobře vyřešené chlazení baterií, tak se z 800 koňového auta rázem stane louda s třetinovým výkonem, kterém napráská kdejaký HH.