Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi vysílá Porsche na pomoc stovky zaměstnanců. Vyrábět budou elektrické Taycany

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 3. 9. 2020 • 16:49
112
14
Zobrazit náhledy (112)
Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan

Zhruba čtyři stovky zaměstnanců čtyř kruhů se stěhují do Zuffenhausenu, kde vypomohu se stavbou elektromobilu Porsche Taycan.

Automobilka Audi potvrdila zaměstnanecké přesuny magazínu Automobilwoche. Ze závodu v Neckarsulmu poputuje do asi 50 kilometrů vzdáleného Zuffenhausenu 400 lidí, kteří se zapojí do výroby elektrického Porsche Taycan. První sériový elektromobil značky má totiž u zákazníků nečekaný úspěch a poptávka převyšuje produkci továrny.

Nejde přitom jen o krátkodobé řešení. Zaměstnanci Audi se přesídlí na minimálně dva roky a mají štěstí, že obě továrny od sebe nejsou zas až tak daleko. První posily se u Porsche objevily již v červnu, další mají následovat v těchto měsících.

video

Porsche kromě toho nabírá další a další nové zaměstnance a snaží se ze zájmu o elektrický Taycan vyždímat maximum. Původní predikce hovořila o 20.000 vyrobených kusech ročně, dnes je to dvojnásobek. Každý den opustí výrobní linky v Zuffenhausenu 150 elektromobilů.

Kvůli vysokému zájmu o Taycana automobilka dokonce odložila příjezd nové karosářské verze Cross Turismo, což je vlastně takový oplastovaný kombík. Původně jsme se měli dočkat už letos, nakonec se ale produkce novinky odkládá na rok 2021.

Podle statistik CarSalesBase hlásí Taycan na první pololetí roku 2020 celkem 3231 registrovaných kusů. To je mimochodem podstatně více, než Porsche Panamera (1895 ks), podobně tvarovaný vůz, avšak vybavený konvenčním pohonem. Na druhou stranu je potřeba říct, že Panamera nedávno prošla modernizací, což mohlo čísla jistým způsobem ovlivnit.

Související články

Témata
5. 9. 2020 15:10
Re: No...
Ne kazdy potrebuje jezdit na NR.

Tve predstavy jsou naivni.

Model S se k limitu krome okruhu a nemecke dalnice dostava tezko.
Avatar - Ham.
4. 9. 2020 19:04
Re: No...
Ano a proto 1st – Porsche Taycan, 2nd – Tesla Model S
No já si jej představuji přesně takto, třikrát se rozjede a protože nemá dobře vyřešené chlazení baterií, tak se z 800 koňového auta rázem stane louda s třetinovým výkonem, kterém napráská kdejaký HH.
4. 9. 2020 16:23
Re: No...
The Model S is currently the better electric car if you're looking to travel the length and breadth of the country – or the continent – easily. Its range and Tesla’s brilliant charging network see to that. It’s also blooming quick, a bit cheaper (even on whole life costs), roomier and better equipped.


https://www.whatcar.com/…s-verdict/n21610

Ano, Porsche je "prekvapive" lepsim sportovnim autem.
A ano, Tesla je lepsim elektromobilem. :-O

PS Zalostne zaostavani v primce si predstavuju jinak. :D
4. 9. 2020 15:40
Re: No...
Ano v dojezdu je o celých 13 mil lepší. Což ovšem okamžitě ztrácí při velmi pomalém nabíjení. Jakmile dojde na dynamiku v přímce i v oblouku nebo na kvality podvozku, tak žalostně zaostává.
4. 9. 2020 15:31
Re: No...
A? To je jako říct, že to nic nemění na tom, že Octávka má lepší kufr než Ferrari.
Taycan a Tesla S jsou auta s jiným určením a pro jiný typ zákazníků.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud