Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
netcar.xx
předražená mrdka kterou si nikdo kdo má aspoň část mozku nekoupí. A o Upu GTi ani nemluvím.
Odmysliac od toho, že tvoj príspevok zaváňa kyslými hroznami, Polo GTI je dobrý hotheč, naviac na rozdiel od konkurencie si zaslúži pochvalu, že ide proti trendom a v tak malom aute má taký objemný motor. V čase uvedenie na trh naviac bola cena veľmi priaznivá (tú kratučkú dobu, keď bol dostupný manuál), dtto platí pre Up GTI. Čo ale z toho, keď sa nedajú kúpiť.
PS: pár spokojných majiiteľov PGTI tu je, tak im vysvetli, že si také auto nikto nekupuje. 😉
PS: pár spokojných majiiteľov PGTI tu je, tak im vysvetli, že si také auto nikto nekupuje. 😉
Ronault.
...a stihl jsem to...i když mám řadu výhrad, pořád jsem rád, že jsem to stihl mít slušný motor v malém autě...
Co ale na to říct jiného, že je to smutné, že u své milejší značky ani u jiných nic podobného skoro není...
Co ale na to říct jiného, že je to smutné, že u své milejší značky ani u jiných nic podobného skoro není...
Jj, malé hotheče sa jeden za druhým zarezávajú, Clio RS, Corsa OPC, 208 GTi... (keď tak narýchlo rozmýšľam, čo okrem Fiesty ST si viem v segmente aktuálne kúpiť? Nič iné mi nenapadá).
Je paradoxné, že jediný hotheč, ktorý v blízkej budúcnosti príde, nie je od osvedčených výrobcov, ale od... Hyundai. i20N bude asi posledný prírastok do tejto kategórie. Kto by to čakal, že práve Kórea bude oživovať segment, ktorý opúšťajú aj renomované značky. 😲
http😐/images.hgmsites.net/hug/2021-hyundai-i20-n-spy-shots--photo-credits-baldauf-sb-medien_100757946_h.jpg
Je paradoxné, že jediný hotheč, ktorý v blízkej budúcnosti príde, nie je od osvedčených výrobcov, ale od... Hyundai. i20N bude asi posledný prírastok do tejto kategórie. Kto by to čakal, že práve Kórea bude oživovať segment, ktorý opúšťajú aj renomované značky. 😲
http😐/images.hgmsites.net/hug/2021-hyundai-i20-n-spy-shots--photo-credits-baldauf-sb-medien_100757946_h.jpg
Doufám, že jsi stihl verzi s manuálem? 😄
Bohužel ne ;-\ 😐 to je asi největší výtka co mám a kupodivu mě DSG více vadí při každodenní jízdě než ostré, tam v S režimu funguje dobře, stejně tak při manuálním režimu... horší je její ekologické nastavení, kdy si třeba nikdy nepodradi při brzdění nebo před zatáčkou, drží otáčky nesmyslně nízko, jede úplně stejně jajozna eko režim, v něm jen umí vyřadit...to už i to proklínáne řazení robotické převodovky v Picassu je logičtější. No co už...
Jediné info co k VW mám je, že malé modely se jim prý vůbec nevyplatí a "režijní" náklady na model už převyšují náklady konkrétního modelu. A to v kontextu běžných verzí, tzn. Polo GTI se opravdu vyplatí dělat jen v předem spočítané kvótě. Což teda nedává moc nadějí na další generaci, aspoň s nehybridní 2.0 TSI.
Je šanca, ako píšu v článku, že príde znovu s faceliftom Pola, dá sa ale v takom prípade očakávať ďalšie zvýšenie ceny. 😒