quadturno, 1000koní a 400+. To všechno bralo dech a posunulo to měřítka. A navíc při tom všem luxus, spolehlivost a daily use. Věěc z jiného vesmíru.
Ale bohužel...mě přišel vždycky ohavný a to i na živo a přes ohromující parametry nikdy nebyl v mé garáži snů. Design se škaredě nepovedl.
Hammunasakra
2
V miliónech na kus prodělečný projekt se zcela absurdním scenami běžného servisu = 3/4 milionu běžná roční prohlídka v tom není olej atp. Dynamikou okamžitě překonán = levnějšími modely malovýrobců
Design Kabaň aerodynamicky nefunkční ale originální
Dnes zpětně všechno známo včetně roků odkladů a problémů = fosteku až TAK mimo?
CICZERO
DYT JE TO Pýcha pana Piecha… předražená brečka VW NechapuCO na tom máte... prostě VW = ten co ho dneska všichni nenávidí = já už tenkrát = BEZ TOTALNI Efektivity !!! Bez DIESELU to prostě není ono, a to už už měli u VW i DIESEL V12 a pak si uvědomili, že radši budou = EFEKTNIM CIRKUSACKYM SPOLKEM...
VWAGEN FAKEN HAGEN...
HAMUŇO :yes: :yes: :yes: NEKOREKTNI
VDC
Dynamikou překonán. OK. Ale za cenu, že sedíš v plasťáku, vevnitř je kvůli motoru 60 stupňů, neslyšíš vlastního slova, o komfortu nemluvě. To se nedá srovnávat. Stará Octavia WRC při dobrým zpřevodování podrtí na semaforu i Bentley GT. Čím bys jezdil radši?
A že to bude prodělečný, bylo jasný od začátku, je to jen umění možného, kterej zaplatí ostatní značky koncernu.
Cena servisu? Blbej, kdo dává, blbejší, kdo nebere. Tak asi tak.
Vasut1974
3
Tak tohle teda nezestarlo hezky ...
Mozna na tehdejsi dobu inzenskej zazrak ale hnusny to bylo a zustalo.
Hammunasakra
1
Viz já 11:14 ani ten inženýrký zázrak
VDC
souhlasím s tím, že je to hnusný. Vždycky mě iritovala škvíra pod kapotou a světla z prvního superba. 😁
Ale bohužel...mě přišel vždycky ohavný a to i na živo a přes ohromující parametry nikdy nebyl v mé garáži snů. Design se škaredě nepovedl.
Design Kabaň aerodynamicky nefunkční ale originální
Dnes zpětně všechno známo včetně roků odkladů a problémů = fosteku až TAK mimo?
VWAGEN FAKEN HAGEN...
HAMUŇO :yes: :yes: :yes: NEKOREKTNI
A že to bude prodělečný, bylo jasný od začátku, je to jen umění možného, kterej zaplatí ostatní značky koncernu.
Cena servisu? Blbej, kdo dává, blbejší, kdo nebere. Tak asi tak.