Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Před patnácti lety se poprvé představil Bugatti Veyron

ČTK ČTK 5. 9. 2020 • 03:59
71
7
Zobrazit náhledy (71)
Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4

Francouzský výrobce supersportovních vozů Bugatti představil před 15 lety, 5. září 2005, nový model Veyron.

Ve své době byl označován za nejdražší a nejrychlejší automobil planety. Jezdí 407 kilometrů za hodinu a byl vyroben v sérii 450 kusů. Po jeho vyprodání přišla v roce 2016 firma s modelem Bugatti Chiron. Jeho verze Sport se v roce 2018 prodávala za 2,65 milionu eur (přes 67 milionů korun).

Bugatti Veyron disponuje v základním provedení u svého osmilitrového šestnáctiválce se čtyřmi turby výkonem 1000 koní a maximální rychlostí 407 kilometrů za hodinu. V různých omezených edicích pak nejvyšší rychlost automobilu ještě vzrostla a výkon se zvýšil na 1200 koní. Vůz Bugatti Veyron byl pojmenován po automobilovém závodníkovi Pierru Veyronovi, který v roce 1939 vyhrál závod 24 hodin v Le Mans s vozem Bugatti 51A.

Související články

Témata
Avatar - VDC
6. 9. 2020 10:43
Ovšem
souhlasím s tím, že je to hnusný. Vždycky mě iritovala škvíra pod kapotou a světla z prvního superba. :D
Avatar - VDC
6. 9. 2020 10:41
Re: Re: Všechna čest V16
Dynamikou překonán. OK. Ale za cenu, že sedíš v plasťáku, vevnitř je kvůli motoru 60 stupňů, neslyšíš vlastního slova, o komfortu nemluvě. To se nedá srovnávat. Stará Octavia WRC při dobrým zpřevodování podrtí na semaforu i Bentley GT. Čím bys jezdil radši?
A že to bude prodělečný, bylo jasný od začátku, je to jen umění možného, kterej zaplatí ostatní značky koncernu.
Cena servisu? Blbej, kdo dává, blbejší, kdo nebere. Tak asi tak.
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2020 21:54
Re: Uff
Viz já 11:14 ani ten inženýrký zázrak
5. 9. 2020 20:30
Uff
Tak tohle teda nezestarlo hezky ...
Mozna na tehdejsi dobu inzenskej zazrak ale hnusny to bylo a zustalo.
5. 9. 2020 13:56
Re: Všechna čest V16
DYT JE TO Pýcha pana Piecha… předražená brečka VW NechapuCO na tom máte... prostě VW = ten co ho dneska všichni nenávidí = já už tenkrát = BEZ TOTALNI Efektivity !!! Bez DIESELU to prostě není ono, a to už už měli u VW i DIESEL V12 a pak si uvědomili, že radši budou = EFEKTNIM CIRKUSACKYM SPOLKEM...

VWAGEN FAKEN HAGEN...

HAMUŇO :yes: :yes: :yes: NEKOREKTNI

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud